3394x bekeken
het gaat om een programma waarin een groep extreme opdrachten moeten uitvoeren om geld.
het was een nederlands format.
Bassie en Adriaan?
extreme opdrachten moeten uitvoeren om geld.
Over de Rooie
laatste aanpassing
Over de rooie
Duidelijk
met Irene Moors
geen over de rooie.
het ging hier om bungy jumpen enz
het Klokhuis?
doet ie t of doet ie t niet
nee man, dat ging om die filmpjes, ging helemaal niet om geld enzo
het lijkt wel op fear factor
now or never was de voorloper van fear factor
In enkele landen is het spel maar kort op televisie geweest: België, Nederland, Rusland, Slowakije, Israël en Verenigde Staten. In Nederland was dit onder de titel De Sleutels van Fort Boyard. Het werd uitgezonden door de AVRO. In België werd het uitgezonden op de BRT en 10 jaar later op VT4. Nadat er bij het spel een aantal ernstige ongelukken waren gebeurd, en zelfs 1 met dodelijke afloop is het spel van de Nederlandse televisie verdwenen.[bron?] Daar komt nog bij dat het programma te duur was. Destijds in 1991 werd er al 3,5 ton betaald voor 1 aflevering.
Hans kraay Jr heeft dat programma gepresenteerd wat ik zoek.
dan weet ik het niet meer
zal ook wel niet al te best geweest zijn dan
wie kan mij helpen naar de naam van dit programma=
het ging hier om bungy jumpen enz
het lijkt wel op fear factor
Hans kraay Jr heeft dat programma gepresenteerd wat ik zoek.
volgens mij weet jij al hoe dat programma heet, en ben je nu op zoek en heb je die inmiddels gekregen naar aandacht
(permanent verbannen)
volgens mij weet jij al hoe dat programma heet, en ben je nu op zoek en heb je die inmiddels gekregen naar aandacht
Ga jij maar vlopjes klikken, krijg jij weer aandacht van de admins en pf hooli's
donateur
Wtf he Smellie met dat soort opmerkingen vraag jij ook om aandacht.
Gijs Staverman presenteerde streetlive..
klopt ja! My bad
(permanent verbannen)
verwijderd jij jezelf van pf
Leer Nederlands typen! Denk dat PF een stuk beter gaat worden zodra jij jezelf verwijderd!
Zwart schaapje!
laatste aanpassing
donateur
Sinds 1997 werkt Kraay voor SBS 6. Hij presenteerde onder andereKen Dit?, Lachen om Home Video's en Domino Day. Ook doet hij de presentatie van verschillende sportevenementen en is hij als interviewer en verslaggever aanwezig bij rechtstreekse televisieuitzendingen van wedstrijden van het Nederlands elftal. Sinds de zomer van 2008 is hij als analyticus een vaste gast in het televisieprogramma Voetbal International, naast René van der Gijp en Johan Derksen.
welke van de 3 gok je dat het is dan ?
of zit je toch idd een beetje uit je nek te kletsen ?
welke van de 3 gok je dat het is dan ?
of zit je toch idd een beetje uit je nek te kletsen ?
Hersens eten enzo .... dat was altijd echt goor
Ooit geprobeert dan?
Jij?
Nee geen hersenen, maar dan kun je ook niet zeggen of het vies is of niet.