4346x bekeken
en Ronaldo doet mee
en suarez en vertonghen niet, dus minimaal 2-0 lijkt me
Gelijk spel is okay
0-2 en staande ovatie van de Ultras Sur. Verder drie dagen 30 graden, San Miguel en mooi zwembad bij 't hotel
dan zit jij bij het stadion in de buurt? of Centrum Madrid?
Geen idee, zelf niet geboekt
en Ronaldo doet mee
das in ons voordeel , hij geeft niks af en verprutst alles
das in ons voordeel , hij geeft niks af en verprutst alles
ja en bovendien heeft hij vorig jaar maar 26 keer gescoord dus daar hoeft niemand iets van te vrezen
maar ja wie niet
Eckte mannen huilen niet en hebben geen babyface.....
waarom wil iedereen ronaldo haten?
mensen willen haten omdat
Veel haters en weinig liefde in jou leven ofniet?
laatste aanpassing
Eckte mannen kunnen roze aan 
Neem je een majstro of een Remsjo die huilen genoeg
Juist wel !
Neem je een majstro of een Remsjo die huilen genoeg
laatste aanpassing
waarom wil iedereen ronaldo haten? die gast kan gewoon goed voetballen
Ronaldo is al ruim een jaar niet meer zo goed als ervoor, ManU heeft hem op het juiste moment verkocht, sinds 2 jaar zijn andere dingen belangrijker geworden dan het voetbal zelf lijkt het wel!
jij slaat de spijker op zijn kop ! en hij was ooit een teamspeler , nu ook niet meer , das de enige reden waarom hij niet presteerde op het wk.
waarom wil iedereen ronaldo haten?
Was groot fan van zijn voetbalkwaliteiten. Hij is een periode veruit de beste speler van de wereld geweest maar het is een Michael Jackson verhaal aan het worden.
Waarom haat heel Portugal hem...
Waarom moet geen teamgenoot iets van hem weten...
Gewoon een eigen gereide klootzak en beroepsegoist...
Toch wel grappig dat de vrouwen allemaal zo reageren en dan zeggen:
kan gewoon goed voetballen
Vrouwen en voetbal
pfff als dat het enige is
mwah zijn enige actuele prestatie is , dat z'n haar goed zit, en gezien die bad weave van jou lijkt me dat wel een reden om op em te geilen
(permanent verbannen)
Ronaldo is al ruim een jaar niet meer zo goed als ervoor, ManU heeft hem op het juiste moment verkocht, sinds 2 jaar zijn andere dingen belangrijker geworden dan het voetbal zelf lijkt het wel!
en hij zal zijn oude niveau ook nooit meer halen die huilebalk
0-3 op naar Madrid
ik hoop het zo !!!! voor ronaldo niet zo bang , maar die Higuin is wel een freakert
haha Inter won de champions league na menig voetballend elftal zo uitgeschakeld te hebben , alles is mogelijk
inter is wel effe van een andere categorie
(permanent verbannen)
haha Inter won de champions league na menig voetballend elftal zo uitgeschakeld te hebben , alles is mogelijk
ajax kan nog geen potten breken in de europa league dus laat staan dat ze gaan presteren in de champions league .
laatste aanpassing
whehe zou wat zijn
hoezo? was seri
Gelijk spel is okay
en Ronaldo doet mee
mellies rijmpje dat is gay
Smoesje word een beetje oud nu... Kom op word is een beetje creatief!
ja kan moeilijk alleen gaan. maar misschien naar milaan in december
valt zeker ook niet mee om in loon op zand mensen te vinden die ook willen gaan
mensen met wie ik normaal altijd ga komen sws allemaal uit tilburg en omgevinng.
laat me dan even weten.. En neem spaargeld mee
heb geen spaargeld
Kom op word is een beetje creatief!
heb je nog tips dan?
soccer
is voor yanks
Vast wel... Je gaat al zolang niet naar het buitenland...
Zal je best secret stash hebben jwt..
amerika
woont teveel kutvolk
laatste aanpassing
viel spass fur die leute die gaan.
mof
net als de laatste keer:
zal moeilijk worden denk ik, misschien wel de beste wedstrijd die ik ooit van Ajax gezien heb.
trouwens hoe rustig die ten napel commentaar geeft, ik werd bijna gek toen...die scheids
laatste aanpassing
zal moeilijk worden denk ik
Weet wel zeker. Tot nu toe is de organisatie in de verdediging ver te zoeken. Kijk die kansen die je tegen paok en kiev weg geeft door verkeerde positie.
Je mist Veronghen en Suarez ook nog, heb er dus een hard hoofd in. Aan de andere kant dat madrid heb met die mourinho nog weinig wedstrijden gespeeld. Bovendien is de bal rond en is het lekker warm daar, betekent dat Urby de show gaat stelen
laatste aanpassing
het ligt aan de scheids
het ligt aan de grasmat
suarez en vertonghen mochten niet meedoen
alvast wat voorproefjes van smoesjes van jolimero na de wedstrijd
Tegen Real spelen en in die graf stad helemaal niks
donateur
Ronaldo
Geeft ajax in zijn 1tje een pak slaag.
laatste aanpassing
flikkertje met een flikker op zn profiel
Geeft ajax in zijn 1tje een pak slaag.
in z'n hoofd iig wel ja haha
hup rood witte schare !!
laatste aanpassing
gewoon redelijk zenuwachtig voor deze wedstrijd hopen dat dat mazzelvoetbal van Ajax ook tegen madrid werkt. Lange ballen, afvallende ballen, standaardsituaties dat soort dingen moeten we het van hebben.
Afstandschot urby laatste minuut 0-1 winnen klarie
he has no hair we dont care
de rest krijgt de pest
Afstandschot urby laatste minuut 0-1 winnen klarie
he has no hair we dont care
de rest krijgt de pest
kun je niet gewoon even intens blij zijn dat ze weg is
kun je niet gewoon even intens blij zijn dat ze weg is
beter mell dan jij hier sukkeltje
Toby, sterkte voor vanavond zonder Jan tegen Real Madrid.
Als je maar geen gele kaart krijgt, je staat op al scherp.
Ik ga ervan uit dat Ajax verliest, wordt het anders dan valt het mee.
krijg ie een stijve lul als ie aan m denkt? pootje
donateur
fokking kutzooi
020 heeft veeel te veel ontzag voor dat $%#$%#$madrid...
Ajax speelt écht slecht en Real speelt ook al niet eens zo goed....
Verder erger ik me aan die tennissfeer daar...verschrikkelijk...bijna in heel dat spanje het zelfde liedje (of eigelijk géén liedje).
Maar zeker R€@l m@dr!d...die club kan echt de....
Verder erger ik me mateloos aan het 'kontelikcommentaar' van Snoeks....volgens mij rapporteerde die ook al Nederland - Brazilie? Verschrikkelijk irritant! Van de TV halen...ALSJEBLIEFT!
Ajax maakt verder helaas echt geen kans...
Ajax speelt écht slecht en Real speelt ook al niet eens zo goed....
Verder erger ik me aan die tennissfeer daar...verschrikkelijk...bijna in heel dat spanje het zelfde liedje (of eigelijk géén liedje).
Maar zeker R€@l m@dr!d...die club kan echt de....
Verder erger ik me mateloos aan het 'kontelikcommentaar' van Snoeks....volgens mij rapporteerde die ook al Nederland - Brazilie? Verschrikkelijk irritant! Van de TV halen...ALSJEBLIEFT!
Ajax maakt verder helaas echt geen kans...
laatste aanpassing
Ajax moet snel rust in het spel brengen en zeker niet meegaan met het tikkie tikkie voetbal van Real want dan vraag je om problemen.
Ozil moet je gewoon opvreten alsof je een Duitse kanibaal bent want als hij de ruimte krijgt dan zet hij gelijk 4 a 5 man vrij voor Stekelenburg
je klinkt als die mongool die commentaar doet
wat een figuur joh met zn non stop info over 1920 enz.
laatste aanpassing
t is toch de bedoeling om de bal van de tegenpartij af te pakken en dan te scoren?
Begrijpen ze dat soms niet in 020??
Hoe doet FC Delft het in de competitie dit jaar?
Tis niet best maar jouw cluppie zal van zijn levensdagen (binnen paar jaar de stekker eruit???) niet meer op dit niveau acteren dus die grote bek past je niet.
donateur
wat een statische klootzakken zeg 
ze houden wel redelijk knap stand
houden niet echt stand hoor, Real mist gewoon fucking veel kansen
Hoop dat de mannen, oh nee jochies, er wat van leren
donateur
dit is klote op zo veel vlakken...
Kom op met die jodestreek
hehe, dat zie ik eigenlijk nog wel gebeuren.
Kom op met die jodestreek
die zit eraan te komen
Ajax onwaardig
Had je dan verwacht pannelap? Ken altijd hopen maar als je reeel bent weet je dat je kansloos bent is geen 95 meer, hebben al jaren geen moer daar te zoeken dat weet iedereen en nu gebeurd het en dan gaat iedereen lopen janken
(permanent verbannen)
e werden op alle flanken overklast ik vond het wel lekker om te zien
ze werden op alle flanken overklast ik vond het wel lekker om te zien
zegt iemand uit Deventer
1 ding is wel duidelijk geworden : Ajax is al lang niet meer de topclub die vele Jewwy's hier ons nog willen doen geloven. Helemaal weg getikt.......
Mja, Stekelenburg zei het al van te voren over Casillas ; "hij speelt niet voor niks bij de grootste club van Europa, dan heb ik nog een lange weg te gaan"
Afgemat, weggetikt, maar ach ja....keep it REAL
Mja, Stekelenburg zei het al van te voren over Casillas ; "hij speelt niet voor niks bij de grootste club van Europa, dan heb ik nog een lange weg te gaan"
Afgemat, weggetikt, maar ach ja....keep it REAL
Is nog niks aan de hand, als ze na dubbele ontmoeting met auxerre nog 0 punten hebben wel...
Inderdaad. Leermomentje maar noemen?
Kan je nu ook al zeggen hoor.... of denk je dat ze nog een rol van betekenis gaan spelen? Halve finale? Finale?
Als we overwinteren in Europa ben ik al blij kerel.
Hopen op nog wat mooie potjes. Stuntje hier, Suarez daar.
Eerste potje. Real onder Mourinho. Had ik van dit Ajax iets anders kunnen verwachten?
donateur
dat madrid een maatje groter is, duh..
maar daarnaast werd er gewoon zeer slecht gespeeld
dat kan de volgende wedtrijden anders zijn.
maar daarnaast werd er gewoon zeer slecht gespeeld
dat kan de volgende wedtrijden anders zijn.
Als we overwinteren in Europa ben ik al blij kerel.
Hopen op nog wat mooie potjes.
Ah ok... dacht ff dat je wat anders verstond onder 'een rol van betekenis spelen'.... Dat doe je m.i. pas als je kans maakt om ver te komen in een toernooi.
hihihihihihihihihihhihihihihihihiihi 2-0 hihihihihihihihihihihiihihihihihihiihhi
hihihihihihihihihihhihihihihihihiihi 2-0 hihihihihihihihihihihiihihihihihihiihhi
wat kan een regenachtige zondag toch leuk zijn
wat kan een regenachtige zondag toch leuk zijn
Ah ok... dacht ff dat je wat anders verstond onder 'een rol van betekenis spelen'.... Dat doe je m.i. pas als je kans maakt om ver te komen in een toernooi.
Ik zou rol van 'rol van betekenis' geeneens in mijn mond durven nemen.
(permanent verbannen)
Echt verschrikkelijk slecht. Alleen Stekelenburg mag zich vandaag een voetballer noemen. Sulejmani probeert goaltjes te maken alsof ie tegen een topklasser speelt. Wat een sukkel. IDD mazzel dat het geen 10-0 stond, dat had makkelijk gekund. Tering wat slecht. Ik ga even een van m'n shirts ritueel verbranden.
(permanent verbannen)
als je nav 1 wedstrijdje wel of niet trots op je cluppie bent ben je geen suppotahhh
Hahaha, dit loopt al even langer dan 1 "wedstrijdje", pik. Afgelopen jaren zijn gewoon uber slecht. Slecht management, slechte spelers, slechte aankopen, het is allemaal kut, en het is nu allemaal duidelijk zichtbaar.
(permanent verbannen)
Whehe Steekie heeft aardig wat ballen nog gepakt. Achja.. we zullen zien wat de rest word
Stekelenburg was fantastisch. Echt super.
Hahaha, dit loopt al even langer dan 1 "wedstrijdje", pik. Afgelopen jaren zijn gewoon uber slecht. Slecht management, slechte spelers, slechte aankopen, het is allemaal kut, en het is nu allemaal duidelijk zichtbaar.
Hoort er allemaal bij. Wat te denken dan van supporters van clubs die nooit meedoen om de prijzen?
De mannen tegen de jongetjes... Ajax niks te zoeken in de CL.
(permanent verbannen)
Hoort er allemaal bij. Wat te denken dan van supporters van clubs die nooit meedoen om de prijzen?
Daar verwacht je ook niets van. Van Ajax verwacht je wel wat, en niet dat topklasse spel wat we vandaag hebben gezien.
wat een lachertje
en dan nog is het verschil maar 1 goal met psv tegen die russeng
Elke Nederlandse ploeg zou zo zijn weggespeeld..
Alleen Ajax/PSV die minder dan 10 tegengoals zouden krijgen normaal gesproken
Gewoon geluk dat hun alles de 3e ring in schoten
Geen ekte
Ajax niks te zoeken in de CL.
roepen we al jaren en nu is het verschil duidelijk loopt iedereen te janken
wat een lachertje
wij spelen dr tenminste
kom op zeg, dat kon je mijlenver zien aankomen dat dit
een-richtingsverkeer zou worden..
zeker wanneer je 2 belangrijke spelers in de as mist.
maar goed,
veel succes vanavond met 14.999 anderen tegen fucking Sampdoria
snap ook niet dat er mensen van geschrokken zijn
zondag weer ff vertrouwen tanken
PSV enigste club die wat inbreng heeft in CL.
hoe dan als je niet mee doet?
Zelfs dat lukt jullie geen eens stelletje mongolen
Heb je weer in je glazen bol gekeken?
pff
wedstrijd klaar, slotje
whehe maar wel als voorbeschouwing 300 keer een wedstrijd voorbij laten komen vn 15 jaar geleden.
ja aardig wat keer de poulefase doorgekomen jullie
Laatste Nederlandse club die wat aansprekends heeft gepresteerd in Europa..
ahaha, dit loopt al even langer dan 1 "wedstrijdje", pik. Afgelopen jaren zijn gewoon uber slecht. Slecht management, slechte spelers, slechte aankopen, het is allemaal kut, en het is nu allemaal duidelijk zichtbaar.
je bent voor een club of je bent het niet .... en voor een club zijn als alles goed gaat is wel heel makkelijk ....
jsaa had eigelijk andersom moeten zijn he wij tegen Real, en jullie in de fucking Europa League. PSV enigste club die wat inbreng heeft in CL.
vandaar die ene beker die ze hebben
ltijd weer over PSV beginnen
ja en als het straks weer wat slechter gaat met psv dan hoor je ze niet meer en zijn er opeens 20.000 mensen minder in eindhoven die achter psv aan lopen
whehe maar wel als voorbeschouwing 300 keer een wedstrijd voorbij laten komen vn 15 jaar geleden.
een van de beste wedstrijden ooit gespeeld door een Nederlandse club
Laatste Nederlandse club die wat aansprekends heeft gepresteerd in Europa..
helaas krijg je geen klein bekertje als je de halve finale haalt
o niet nee? Ik dacht dat juist bij joden de uitvoering belangrijker is dan het resultaat?
maar goed,
veel succes vanavond met 14.999 anderen tegen fucking Sampdoria
Support your locals..
Niks mis mee toch, voetballes krijgen van Real Madrid? Van betere kan je het niet krijgen, en die broekies moeten het toch een keer leren.
Al is Gent een goede tweede leermeester
miss wel, maar tactisch stond Ajax ook echt slecht. Dat je verliest van een betere tegenstander prima maar gister zag er echt niet uit.
miss wel, maar tactisch stond Ajax ook echt slecht. Dat je verliest van een betere tegenstander prima maar gister zag er echt niet uit.
Tsja, heb gisteren ook zitten vloeken op alle 10 de spelers die voor Stekeleburg stonden. Maar goed, heel realistisch, had ik wat anders kunnen verwachten?
Real Madrid was gewoon even 4 klassen hoger dan wat we dit seizoen nog zijn tegengekomen. En het is niet alleen Real natuurlijk, het is ook gewoon Mourinho. Veel betere ploegen zijn er niet in Europa.
Dit is waar Ajax nú staat, kansloos in uitwedstrijden tegen wereldtop, moeten we daar ons voor schamen?
Enige wat wel te hopen is, dat er verdomd veel van geleerd wordt.
t was niet veel nee. (n)
maargoed thuis is ander verhaal.
wel als je ziet dat ze na de 2-0 wel durfden te voetballen. hadden ze gewoon vanaf t begin moeten doen.
maargoed thuis is ander verhaal.
Dit is waar Ajax nú staat, kansloos in uitwedstrijden tegen wereldtop, moeten we daar ons voor schamen?
wel als je ziet dat ze na de 2-0 wel durfden te voetballen. hadden ze gewoon vanaf t begin moeten doen.
Gewoon geluk dat hun alles de 3e ring in schoten
wedstrijd klaar, slotje
zou ik als ajacied zijnde ook het liefst hebben, ja.
Uitspraak van Ouwe Stijl op donderdag 16 september 2010 om 14:30:
o niet nee? Ik dacht dat juist bij joden de uitvoering belangrijker is dan het resultaat?
Jullie staan ook bekend om het samba voetbal dat jullie toen speelde wil je zeggen?
ik las net op voetbalzone dat het 21-1 had moeten zijn, voor PSV en twente geldt hetzelfde daar
Twente staat beter zijn man
we zijn niks voor niks kampioen geworden en hebben de kampioen van vorig jaar ook laten zien dat we kunnen meekomen in de CL
PSV voetbalt niet in de CL maar in de EL...wel bij de les blijven
Twente staat beter zijn man...
we zijn niks voor niks kampioen geworden en hebben de kampioen van vorig jaar ook laten zien dat we kunnen meekomen in de CL
PSV voetbalt niet in de CL maar in de EL...wel bij de les blijven![]()
Ook maar met mazzel, eigen huis, Inter speelt niet goed, scoort wel 2x, jullie 1 vrije trap goal en 1 eigen goal. Verder geen ene kans op een vrije trap na.
1 zwaluw maakt nog geen zomer, uit bij inter krijgen jullie pakkie als het er dan nog ergens om gaat.
Ook maar met mazzel, eigen huis, Inter speelt niet goed, scoort wel 2x, jullie 1 vrije trap goal en 1 eigen goal. Verder geen ene kans op een vrije trap na.
1 zwaluw maakt nog geen zomer, uit bij inter krijgen jullie pakkie als het er dan nog ergens om gaat.
haha...
Je moet wel ff nagaan wij hebben nog nooit de CL bereikt,en AJAX bestaat meer dan 50 jaar langer
het gaat om het resultaat wat je behaald
Maar goed...jullie hebben 1 kans gehad... over 90 min
Ajax niks te zoeken in de CL.
paar ballen op de lat, paal
t gelachen om die grueter
Twente speelde wel goed maar niet vergeten inter was drama.
paar ballen op de lat, paal
je hebt goed opgelet man.
beetje overdrijven hoort erbij, dit is het voetbalforum van pf. earth to robinjo. (het is robinho overigens)
maar goed, voor hetzelfde geld krijgt psv vanavond een pak slaag en kun jij weer lekker obsessief komen doen
beetje overdrijven hoort erbij, dit is het voetbalforum van pf
meen je niet
het is robinho overigens
dat is weer iemand anders.
maar goed, voor hetzelfde geld krijgt psv vanavond een pak slaag en kun jij weer lekker obsessief komen doen
niet de rollen omdraaien. zo ben ik niet.
Zo is dat op zich geen schande 2-0 uit tegen Real Madrid
Ajax deed het schandalig slecht. Maarten beperkte de schade.
Hij stijgt in mijn top 10.
Klaas Jan blijft natuurlijk nummer 1
oke Ajax liet het afweten maar Toby hield zich staande zonder Jan.
Ik ben het er mee eens dat Maarten de situatie enigzins redde
El Hamdaoui gaat ook tegen vallen na zijn veel belovende start
Van sulletje mani zijn we weinig anders gewend.
Wordt tijd dat Suarez en Vertonghen terug komen
Maar eerst naar de kuip bibber bibber
een schizofreen is nooit alleen
n gevalletje slapende admin
Het weer in madrid
toch geen mooiweer voetballers dus
Het weer in madrid
:Tapas
Bernabeau Stadion
Ons Hotel
Winkels
niet zo doen he, joey
sorry, beste wedstrijd ooit van jullie idd
Het weer in madrid
Bernabeau Stadion
Ons Hotel
Winkels
veel hoeren ook op straat
Zo is dat. Als schizofrene homo voel ik mij prima
Betreft mijn voorkeur zie ik dat als smaken verschillen
Verder beschouw ik mezelf in de categorie van prettig gestoord
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Wil je mij hier buiten laten
Dat ik een vriend ben van glashard wil niet zeggen dat wij dezelfden zijn.
Als Vertonghen fan vind ik Huntelaar ook wel goed.
Natuurlijk zijn we allebei voor Ajax
Het weer in madrid
Bernabeau Stadion
Ons Hotel
Winkels
Klinkt niet echt als een voetbaltrip.
op Stekelenburg Enoh en Urby na dan
jij skaffa naar die wedstrijd gekeken ofzo

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)

![[img width=921 height=606]http://files.sharenator.com/picard_facepalm_RE_Click_or_Die_D-s921x606-83249.jpg[/img]](http://files.sharenator.com/picard_facepalm_RE_Click_or_Die_D-s921x606-83249.jpg)