8 volgers · 8612x bekeken
| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 6 augustus 2011 om 10:00 evenement: Nature One, vrijdag 5 augustus 2011 om 10:00 evenement: Nature One, donderdag 4 augustus 2011 om 10:00 |
donateur
ik hoop dat ik er ook bij zal zijn..
Ben benieuwd of het lang mag blijven bestaan
Vanwege? Teveel drugs/ongeregeldheden/doden ieder jaar?
het was een groot gemis dit jaar
Het aftellen kan weer beginnen!
duurt nog veel te lang
en ben net zo hard benieuwd of we ook weer van de partij zijn volgend jaar
julie en julie stage moeten gewoon weer komen
Dante, je had makkelijk meegekund, ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord, de muziek ging pas later aan en was ook bij velen alweer eerder uit, dus no worries voor je oortjes
Dante, je had makkelijk meegekund, ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord, de muziek ging pas later aan en was ook bij velen alweer eerder uit, dus no worries voor je oortjes
dat was zeker precies de tijden dat ik op het festival rond liep
Kan niet wachten
Duurt nog zooooo lang...
We kunnen in januari al een kaartje bestellen, dat scheelt
ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord
vooral op zaterdag 17.00 uur zeker?
Kippenvel als ik er aan terug denk! Bizar.. een N1 camping die gewoon compleet stil is.
ik heb je echt wel gemist
maar ik heb keihard dansjes voor je gedaan!!!
Bizar.. een N1 camping die gewoon compleet stil is.
idd, maar toch was geen geluid het mooiste geluid dat er toen kon zijn
een enkele hardcoreplaat na hoorde je dus gewoon helemaal niks
toen ik terugkwam van het festival iets voor tien geloof ik was het idd aardig rustig op de camping. alleen uitgerekend onze buren stonde snoeihard terror en speedcore te draaien
dus ben maar niet meer m'n tent in gegaan want slapen ging onmogelijk lukken
geweldig topic dit!
Haha dat wou ik zeggen..
Ik hoorde dat je gespot was Dante.. of spacede ik hem gewoon te hard..
donateur
thx gina, ook voor je smsje 
ik denk dat je hem goed voelde dan
geloof er geen snars van
Ik hoorde dat je gespot was Dante.. of spacede ik hem gewoon te hard..
ik denk dat je hem goed voelde dan
Dante, je had makkelijk meegekund, ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord
geloof er geen snars van
op een enkele hardcoreplaat na hoorde je dus gewoon helemaal niks
Idd, opvallend rustig.. ook 'weinig' te zien/doen vond ik.. Vorige jaren stond er om de paar meter wel iemand onder de modder, of in een plakbandstring, of met een raar opgezet huisdier aan de wandel,... die typische N1campinggekte miste ik dit jaar een beetje .. Zal ook wel met het weer te maken hebben... voor een keertje niet zo bloedheet. Of gewoon alles misgelopen dat kan ook..
Ondanks dat was dit voor mij de leukste N1 tot nu toe (vd 4)!!
Idd, opvallend rustig.. ook 'weinig' te zien/doen vond ik..
nou wij stonden dit jaar op veld 6, wat een gekkenhuis. heel veel muziekstages en HARD.
kwam ik zaterdag van het festival af rond half 3... (moest zondag terugrijden en was kapot).
tril ik gewoon letterlijk van mijn luchtbed af, omdat men 100 meter verderop harde techno aan het draaien was. aan de andere kant hardcore, en in de buurt ook nog iets anders.
heerlijk, dat typische nature one gevoel
vond het echt een top editie....vooral donderdagnacht. heel veel gave feestjes op de camping.
volgend jaar...8ste keer.....zoveel zin in.
veld 6
Wij stonden op 14. Aan 1 kant grenzend aan een leeg (!!) veld, aan de andere kant wel vol tentjes. Maar slechts 1 buur met boxen.. Draaide die nu top40?? Echt vaaaaaage muziekkeuze hadden die gasten!
tril ik gewoon letterlijk van mijn luchtbed af
Dat was bij ons voor het eerst een keer niet het geval.. Maar evengoed niks geslapen...
'weinig' te zien
Bedoelde ik algemeen..
Leek ook minder druk als anders.. Ik weet ook niet waar het aan lag.. dit jaar was 'anders'.. Maar ooh wat vreselijk vet !
Er waren dit jaar 55.0000 mensen, vorig jaar 61.000. Dus zeker minder druk. Denk dat de Love Parade er wel iets mee te maken heeft.
Bij ons op Veld 5 was er wel totale gekte. Wij hadden zelf behoorlijk geluid bij. Tegenover ons stonden ook twee stages. Dus stonden elkaar met zijn drieën weg te knallen. Verder een hoop gekke, leuke mensen gezien die bij ons langs kwamen.
Vorige jaren stond er om de paar meter wel iemand onder de modder, of in een plakbandstring, of met een raar opgezet huisdier aan de wandel,... die typische N1campinggekte miste ik dit jaar een beetje .. Zal ook wel met het weer te maken hebben... voor een keertje niet zo bloedheet. Of gewoon alles misgelopen dat kan ook..
Bij ons op Veld 5 was er wel totale gekte. Wij hadden zelf behoorlijk geluid bij. Tegenover ons stonden ook twee stages. Dus stonden elkaar met zijn drieën weg te knallen. Verder een hoop gekke, leuke mensen gezien die bij ons langs kwamen.
laatste aanpassing
Nature One volgend jaar zeker weer!
Word dan m'n 6e
same here
stonden jullie aan het gangpad. met een wit busje.. met partytent er naast en hardcore draaiend. (jullie hadden ook een brabantse vlag).
dan stonden wij vlakbij en zijn wij donderdag ook nog even bij jullie binnengesprongen.
stonden jullie aan het gangpad. met een wit busje.. met partytent er naast en hardcore draaiend. (jullie hadden ook een brabantse vlag).
dan stonden wij vlakbij en zijn wij donderdag ook nog even bij jullie binnengesprongen.
Dat waren wij inderdaad!
Zeg Richard, is dat het aantal dagen dat je dat 'Wir Sind Holländer' bord nog in mn garage laat staan?
Zeg Richard, is dat het aantal dagen dat je dat 'Wir Sind Holländer' bord nog in mn garage laat staan?
Dat ligt er aan of ie in de weg staat bij jou, en of ik nog in de buurt van Eindhoven ga komen een keer
donateur
degene die begon met tellen dacht niet goed na dan? 
Hahah
Verdomme man
Krijg net 'n N1 filmpje 2007 doorgestuurd van kennisje. Potverdikkie man heulemol geak
Heb er toendertijd uren naar lopen zoeken, wordt me nu zomaar eventjes klakkeloos op ene uitzichtloze woensdagavond
rondom het klokje van 23u dit pareltje nostalgie voor de pantoffeltjes geworpen
Wheheheh
Unne heule grote gebakkepannekoekecamping!! Da is't!
Krijg net 'n N1 filmpje 2007 doorgestuurd van kennisje. Potverdikkie man heulemol geak
Heb er toendertijd uren naar lopen zoeken, wordt me nu zomaar eventjes klakkeloos op ene uitzichtloze woensdagavond
rondom het klokje van 23u dit pareltje nostalgie voor de pantoffeltjes geworpen
Wheheheh
laatste aanpassing
Dus dan zou het op 28 juli t/m 1 aug moeten plaats vinden in 2011
meldt 5.08-07.08.11 als datum...
dat wordt dus iets langer wachten...
mag toch hopen van 5-8 t/m 7-8
dan heb ik 6aug een mooi verjaardags feest/weekend
en die moet die dag/weekend afgehaald worden?
wat denk je zelf...?
of die slorpt het nature one budget op?
Lijkt me duidelijk toch..
kan me geld gwn wel beter besteden nu
vorig jaar geweest, vind het wel even prima zo
laatste aanpassing
wil dit feest nou toch echt een keer meemaken , zoveel vette verhalen gehoord...
dit word echt een vet verjaardags feest van me
vannacht een soort van nature one reunie gehad was erg gezellig!
hebben wij dit weekend ook, nature 2
wat is het hier stilletjes
duurt nog 10 maand
duurt nog 10 maand
nog maar iets meer dan 8 maand...
hoop in ieder geval dat het in het weekend van 6 aug is
zal mooi verjaardags feest zijn
5 tot 7 augustus idd:
http://nature-one.de/eventkalender/eventkalender2011.htm
Fuck de werkgever dan maar een andere baan zoeken.
dat is wel heel rigoreus..
N1we gaan weer helemaal los
weer flink gek doen daar
laat ma kome...ben er heulemaal klaar voor 
en dat heeft dan hardcore op zijn rug
nature one zonder de camping is geen nature one!
lekker belangrijk
vind ik wel jah
zonder de camping zou ik het een stuk minder vet vinden.
daar kom je dingen tegen die mij echt het Nature One gevoel geven
was gezellig
niet kunnen slapen omdat je overal muziek hoort vind ik niet gezellig hoor
maar de camping zorgt gewoon voor het totaalplaatje
maar als je die 'gezelligheid' niks vindt, moet je er ook echt niet gaan zitten8)
en dus inderdaad lekker een hotel boeken
vind ik wel jah
zonder de camping zou ik het een stuk minder vet vinden.
daar kom je dingen tegen die mij echt het Nature One gevoel geven
Uitspraak van halvar op woensdag 15 december 2010 om 10:39:
was gezellig
maar de camping zorgt gewoon voor het totaalplaatje
maar als je die 'gezelligheid' niks vindt, moet je er ook echt niet gaan zitten
en dus inderdaad lekker een hotel boeken
moet je gelijk geven het maakt het wel compleet pfff wat een feest joh die dagen
maar wil dit jaar alleen zaterdag nacht gaan dus dan komt een hotel beter uit wie weet jaren daarop weer eens op de camping
HAHHAH ja idd
Hadden wij vorigg jaar ook. We hadden de fabrieks jongens uit Koblenz naast ons staan die dus niet naar het Festival zelf gingen.....!! Waren echt de hele dag aan het rammen. Slapen was echt onmogelijk
Zaterdagmiddag ander plekkie gezocht met ons luchtbedje en een stoeltje. Daar maar even paar uurtjes pitten was na twee nachten wakker wel nodig
Aankomend jaar hoogstwaarschijnlijk wel Nature One,
en beetje zwarte cross meepakken & Paleo in Zwitserland omdat ik het vliegticket krijg van mn huisgenoot
en jammer dat sziget beging de maandag na nature one.. maar die wil ik eigenlijk ook meepakken
ik zet 't niet in de schaduw van elkaar, het valt gewoon tegelijk en heb al DV kaartje ivm nog lage BTW-tarief..
en het is onmogelijk om die door te verkopen (al dan niet mer een beetje verlies)?
dit is geen geldige smoes om niet naar nature one te gaan
Heb je een early bird ticket??
juist.
alleen geen camping dat trek ik niet
en dat heeft dan hardcore op zijn rug
deed ik het beter in het gesticht
Ja stel je eens voor dat je Dance Valley verkiest Nature One.
Ja en?
Trouwens op Dv is het altijd kut weer
Ook niet waar, heb vaak ook prachtig weer gehad, afgelopen jaar ook met een poncho rond gelopen op het festival.
Zal dit jaar ook voor DV kiezen, heb er toch iets meer mee dan met N1.
haha volgens mij hebben ze het er nog steeds over daar in dat gesticht
eerste vraag van hun was ook geniaal.
habst du ein handy
me telefoon had tom overigs, die ook pakje zware shag voor me kocht en me keta voerde.
Of het gehele dorp Simmern
grappenmakers daar, duitsers sturen ze of het bos in of laten ze in greppel liggen.
de eindelijk weer eens op niveau zijnde hollandse toerist leggen we wel 16 km verderop
ontnuchteren we hem ook ff met infuus gezonde rommel
typische Arthur actie,
en tjah der ken der maar 1 de beste zijn.
laatste aanpassing
Ik ga dit jaar toch ook maar weer, iemand zal Thom-ass toch in de gaten moeten houden op zn 10e bezoek
Haha, nice!! Zal ruimte in de auto overlaten zodat het bord mee terug kan
Ik ga dit jaar toch ook maar weer, iemand zal Thom-ass toch in de gaten moeten houden op zn 10e bezoek
weer de volledige neetjur wan opstelling als vorig jaar of dat dan niet?
Richard moet nog steeds dvd's maken van 2009, schiet niet echt op met die jongen
heb vorige week met m afgesproken dat ik een weekendje langs kom en er dan persoonlijk op toezie dat hij ze nu ook echt maakt onder het genot van een biertje
laatste aanpassing door een beheerder
heb vorige week met m afgesproken dat ik een weekendje langs kom en er dan persoonlijk op toezie dat hij ze nu ook echt maakt onder het genot van een biertje
inderdaad
nee we maken eerst die dvd die stop ik dan meteen in me tas en dan gaan we bier drinken
ok
Nog steeds niet opgehaald?
Staat alweer een half jaar krom te trekken in mn tuinhuisje
Staat alweer een half jaar krom te trekken in mn tuinhuisje
Zo vaak zal die em ook niet gebruiken, dat scheelt
Uitspraak van [SF] G_in0 op zondag 31 oktober 2010 om 15:30:
Jaaa, was gezellig samenzijn op C9!
hebben wij dit weekend ook, nature 2
En weer verder aftellen naar Augustus!
tegelijk met Dance Valley
Ontdekte het idd. Best jammer, maar ja, N1 springt met kop en schouders boven DV uit, dus is voor mij de keuze duidelijk!
De flyer is een beetje Mega Mindy achtig! Zoete kleurtjes!
laatste aanpassing
k kom ook zoiso! is dr ook al iets van een line up van het festival gelekt?
Paul van Dyk, Sven Väth, Adam Beyer, Lexy & K-Paul (live), Tiefschwarz, Turntablerocker, Dave Clarke, Sander van Doorn, Rush, Fritz Kalkbrenner (live), Felix Kröcher, Ferry Corsten, Markus Schulz, Monika Kruse, Moguai, Butch, Marco Bailey
Rest volgt volgende week
Binnenkort weer een busreisje gaan regelen
Toevallig bus uit brabant ?
Uitspraak van [RDG] DeManZonderAnus [RDGtours.nl] op donderdag 31 maart 2011 om 18:40:
Binnenkort weer een busreisje gaan regelen
Toevallig bus uit brabant ?
Ja, sowieso vanuit Roosendaal met RDGtours, misschien bij veel vraag ook via Eindhoven
Ja, sowieso vanuit Roosendaal met RDGtours, misschien bij veel vraag ook via Eindhoven
Oke site hou ik in de hoogte
Mischien de reddende nood ...
Prijsen en ifno op de site neem ik aan in de loop te tijd
Tnq voor info
donateur
Via OCR van flyer..
Club-DJs: Angedist, Felix KrOcher, Torn Navy, Marco Bailey, Pig & Dan, Secret Cinema, Takkyu Ishino, Alex M.O.R.P.H., Woody van Eyden, Aly & Fila, Alex Bau, Klaudia Gawlas, Torsion Mauler, Mad Max, Boogie Pimps, Dyprax, Unexist, Coone, Psyko Punkz, Chain Reaction, Counterfeit vs Negative Al Ante Perry, DJ Dean, Sutura, Ron van den Beuken, Arty, Jason Little, Frank Willer, Hanne und Lore, Stormtrooper, EBE Company, Mystery, Twilight Forces, Fenix, Masters of Noise, Madhouse Brothers aka Sandy Warn & Richie Gee, Tillmann Uhrmacher, CJ Stone, MC Axys, CoffeeCore, Distorted Revelation, E-Ruption, Earsplitter vs Jaan, J-Roon & Kosmix, MC Justice, Kasparov, DJ Nick, Obscurity, Rampage, Recype vs. Mercenary vs. The Menace, Terminal & Vavaculo, The Raver & Cremator, E-Phex, Mecanical Animal, Dany BPM, Insiderz, Distiller, DJ Ron, Katilkopf HC, A.G.K., DJ Gigi vs. Giant, The Hells Bangers, Bebetta, Sebastian Gnewkow, A'S'Y'S, Jay Frog, Man at Arms, Razor, Elmar Strathe, Raphael da Cruz, Emanuel Eisbrenner, TAG, Ro, Erique 47, Eltron, Daniel R. Der Agent, Nykk, Elbucca Soundsystem, Carlos G., Hubraum, Marc Miroir, DJ Sonic, Norman, Deladope & Chris Maiberger, Nadine Coalyard, Gebriider W aka Bastian W vs. Martin W, Der Totmacher, Sorgenkint, 2Junxion, Robin Junker, T.T.Hacky, Francesco Sanna, Dirk Federkeil, Spoony, Jerome, Michael Kruck, Dready 2 vs. U Randy, orro, Nyando, DJ Nico, Invincible, Scream, Code Red, Mr. Rox & Mr. Sim-On, Tom Nightowl, Danny Mahn, DIGITALmusikanten, RAM, Chris Ortega, Steve Anderson, Neil Moore, Chris Low, Mo-Ryn, Michael Haack, Eric Preston, Kid Chris, Vito & Danito live, Scan Finn, Brian Cribbs, Aleksey, BaZZIOd & Sachi Toyama, Andreas NettleId, FJ Project, DJ Goofy, Stephan Hinz, Benjamin RI Sandra Marques, DGeorge, Philipp Ruhmhardt, Jon Asher, Dave Ryder, Hierro, Divouse AM, Sale Ajaan & ACiDC, Da Hunter, Slim Tim, Philip Dangler, Queen of Vandalism, Gaetano & Schorr, PertHil&Aerts, Blaues Licht, Bob Morane, Spedro, Simonet ViperXXL, Fraggel, Markus Klein, Ben Gala, Simon Phinixx, Torn Baxter, Michael June, Pk-One, Daniel Boon, Oliver Tatsch, Andreas Henneberg, Dirty Doering, Stereo Jack, Thomas Lizzara, Match Hotfnian, Heckler & Koch, Sascha Cawa a.k.a. Mononiash, Plexxa, Beat Stroganow, Jagger, Domenik Dausauer, dr.gonZol Chris Sonaxx, RGroove, Alex H, Newman, Meister Eda, Nic Green, Polyphone, Christian Kliclia, Pablo Ramirez, Pappenheimer, Men vs Maschine aka Mark Mayu & Marco Stylez, Giuseppe Castani, The Flatlander, Stefan Senk, DJ Yanny, DJ Slideout, Sam Punk, Pressureheads, Reisegruppe Kaoz, theXfactor, DJ Delude, Chris Deelay, Patrick Bunton, DJ Merlin, DJ Da-Vi-Do, DJ Cyre, Diane Sounic, Pacemaker, 6-Style Brothers, Dave Joy, Ambassador Inc, Demoniak, Dr Rude, The Vision, Outlander, Unloaders, In-Phase, Ruthless, Da Tweekaz, Jones, MC Vegas, The Incredible Papst Club-LiveActs: BMG aka Brachiale Musikgestalter, Arkus R, Eric Sneo, APAUL, Justin Berkovi, Frank Sonic, Waldhaus, Zahni, Sub Dealers, Man at Arms vs. Sorgenkint, Arcane, Jane Ephex, Tokzid, Jan Fleck, P.Slang, Felix Bernhardt, Lizzara & Tatsch, Fabrixxx and Ricksen j.k., RudiCarellGott aka Tom Grabe
Club-DJs: Angedist, Felix KrOcher, Torn Navy, Marco Bailey, Pig & Dan, Secret Cinema, Takkyu Ishino, Alex M.O.R.P.H., Woody van Eyden, Aly & Fila, Alex Bau, Klaudia Gawlas, Torsion Mauler, Mad Max, Boogie Pimps, Dyprax, Unexist, Coone, Psyko Punkz, Chain Reaction, Counterfeit vs Negative Al Ante Perry, DJ Dean, Sutura, Ron van den Beuken, Arty, Jason Little, Frank Willer, Hanne und Lore, Stormtrooper, EBE Company, Mystery, Twilight Forces, Fenix, Masters of Noise, Madhouse Brothers aka Sandy Warn & Richie Gee, Tillmann Uhrmacher, CJ Stone, MC Axys, CoffeeCore, Distorted Revelation, E-Ruption, Earsplitter vs Jaan, J-Roon & Kosmix, MC Justice, Kasparov, DJ Nick, Obscurity, Rampage, Recype vs. Mercenary vs. The Menace, Terminal & Vavaculo, The Raver & Cremator, E-Phex, Mecanical Animal, Dany BPM, Insiderz, Distiller, DJ Ron, Katilkopf HC, A.G.K., DJ Gigi vs. Giant, The Hells Bangers, Bebetta, Sebastian Gnewkow, A'S'Y'S, Jay Frog, Man at Arms, Razor, Elmar Strathe, Raphael da Cruz, Emanuel Eisbrenner, TAG, Ro, Erique 47, Eltron, Daniel R. Der Agent, Nykk, Elbucca Soundsystem, Carlos G., Hubraum, Marc Miroir, DJ Sonic, Norman, Deladope & Chris Maiberger, Nadine Coalyard, Gebriider W aka Bastian W vs. Martin W, Der Totmacher, Sorgenkint, 2Junxion, Robin Junker, T.T.Hacky, Francesco Sanna, Dirk Federkeil, Spoony, Jerome, Michael Kruck, Dready 2 vs. U Randy, orro, Nyando, DJ Nico, Invincible, Scream, Code Red, Mr. Rox & Mr. Sim-On, Tom Nightowl, Danny Mahn, DIGITALmusikanten, RAM, Chris Ortega, Steve Anderson, Neil Moore, Chris Low, Mo-Ryn, Michael Haack, Eric Preston, Kid Chris, Vito & Danito live, Scan Finn, Brian Cribbs, Aleksey, BaZZIOd & Sachi Toyama, Andreas NettleId, FJ Project, DJ Goofy, Stephan Hinz, Benjamin RI Sandra Marques, DGeorge, Philipp Ruhmhardt, Jon Asher, Dave Ryder, Hierro, Divouse AM, Sale Ajaan & ACiDC, Da Hunter, Slim Tim, Philip Dangler, Queen of Vandalism, Gaetano & Schorr, PertHil&Aerts, Blaues Licht, Bob Morane, Spedro, Simonet ViperXXL, Fraggel, Markus Klein, Ben Gala, Simon Phinixx, Torn Baxter, Michael June, Pk-One, Daniel Boon, Oliver Tatsch, Andreas Henneberg, Dirty Doering, Stereo Jack, Thomas Lizzara, Match Hotfnian, Heckler & Koch, Sascha Cawa a.k.a. Mononiash, Plexxa, Beat Stroganow, Jagger, Domenik Dausauer, dr.gonZol Chris Sonaxx, RGroove, Alex H, Newman, Meister Eda, Nic Green, Polyphone, Christian Kliclia, Pablo Ramirez, Pappenheimer, Men vs Maschine aka Mark Mayu & Marco Stylez, Giuseppe Castani, The Flatlander, Stefan Senk, DJ Yanny, DJ Slideout, Sam Punk, Pressureheads, Reisegruppe Kaoz, theXfactor, DJ Delude, Chris Deelay, Patrick Bunton, DJ Merlin, DJ Da-Vi-Do, DJ Cyre, Diane Sounic, Pacemaker, 6-Style Brothers, Dave Joy, Ambassador Inc, Demoniak, Dr Rude, The Vision, Outlander, Unloaders, In-Phase, Ruthless, Da Tweekaz, Jones, MC Vegas, The Incredible Papst Club-LiveActs: BMG aka Brachiale Musikgestalter, Arkus R, Eric Sneo, APAUL, Justin Berkovi, Frank Sonic, Waldhaus, Zahni, Sub Dealers, Man at Arms vs. Sorgenkint, Arcane, Jane Ephex, Tokzid, Jan Fleck, P.Slang, Felix Bernhardt, Lizzara & Tatsch, Fabrixxx and Ricksen j.k., RudiCarellGott aka Tom Grabe
laatste aanpassing
Voor de mensen die nog vervoer zoeken naar Nature One 
https://vip.partyflock.nl/topic/1112146:Nature_One_2011_Busreis
https://vip.partyflock.nl/topic/1112146:Nature_One_2011_Busreis
laatste aanpassing door een beheerder
Goeie reden Snikkelaas
Donderdag middag pas aankomen met een grote stage op veld 13, wens jullie veel succes
Mensen van de stage komen woensdag ochtend al aan
laatste aanpassing
jammer dat sziget beging de maandag na nature one.. maar die wil ik eigenlijk ook meepakken
Waarom jammer? Practisch
Wij pakken ook beide mee dit jaar!
Denk het wel. Dat is wel jammer!
Zal je idd dit jaar ook zien op veld 13 vrees ik
dan maar naar USB
de meest gekke party van het jaar.
Daarom hebben we er ook zoveel zin in
Wie wil er nog draaien op onze camping party: https://partyflock.nl/party/205819:RDG_Tours_Campingparty
Aanmelden kan via paul@rdgtours.nl
Aanmelden kan via paul@rdgtours.nl
ik ken mensen die hebben al jaren ruim het dubbele bij. Nog nooit gemerkt dat daar iets van gezegd wordt.
Wij zijn er altijd mee weggekomen
Moet je natuurlijk ook niet meteen alles neerstoten op woensdag, maar dat doe je pas als het oncontroleerbaar wordt.. donderdag avond! En uiteraard uit het zicht achter een doekje, vlag of iets dergelijks. Maar goed, het was altijd wel verdacht dat we een 30kVA aggregaat bij hadden
Vorig jaar hadden we 3,5k mee, ik ken mensen die hebben al jaren ruim het dubbele bij. Nog nooit gemerkt dat daar iets van gezegd wordt.
Okay,
Moet je natuurlijk ook niet meteen alles neerstoten op woensdag, maar dat doe je pas als het oncontroleerbaar wordt.. donderdag avond!
Dan knalt iedereen, dus dan valt het niet echt op
Line Up voor Holland House Stage op de campingparty 
https://vip.partyflock.nl/party/203849:Holland_House
Zjin tevens ook nog een paar plekken beschikbaar in de bus!
We hebben er zin in!
https://vip.partyflock.nl/party/203849:Holland_House
Zjin tevens ook nog een paar plekken beschikbaar in de bus!
We hebben er zin in!
donateur
een vrachtwagen
Ik vraag me af of vrachtwagens sowieso wel mogen.
Wat kan ik van de controles verwachten ?
Wat voor controles bedoel je? Drank, drugs en of geluid?
Wat drugs betreft, bijna alles met een NL kenteken heeft een grote kans op controle, ook op de
camping lopen er undercovers en security rond.
Wat het geluid betreft kan ik niet over oordelen, heb geen soundsysteem bij me
Ik denk dat we een paar kaarsen omsmelten.
Ha, ha, kruidenkaarsje!!
Klinkt goed, heb daar wel eens over gehoord, geeft dat geen rommel bij het "ontkaarsen" ja hoe noem
je zoiets?
Wat lees ik nu Secret Cinema ook op Nature One in de Abstract area?!! Hij draait wel erg vroeg 23.00 uur.
laatste aanpassing
ja jammer van die regen!! donderdag avond op camping 13 was leuk! de rest van het weekend was een beetje in het water gevalle
wij stonden ook op veld 5 jammer dat ik jullie nie gesproken heb.. wij stonden beetje achteraan bij een leger tent
Roosendaaldegekste area was super gezellig, op de donderdag heel veel publiek die gezellig mee kwamen dansen.
Vette sound hadden ze. Vrijdag iedereen een beetje brak, lekker gechilled, mensen die langskwamen voor de muziek
waren riepen dan ook waar de muziek bleef.
Al vond ik de bliksem en de donder toch wel een beetje eng dus maar lekker in mijn tentje gebleven.
Zondagochtend was wel even schrikken bij de gedachte dat je met al je spullen door die blubber moet,
gelukkig had ik hulp.
Had eigenlijk de boel moeten filmen hoe iedereen door die blubber naar de pendelbussen glibberde
Vette sound hadden ze. Vrijdag iedereen een beetje brak, lekker gechilled, mensen die langskwamen voor de muziek
waren riepen dan ook waar de muziek bleef.
Al vond ik de bliksem en de donder toch wel een beetje eng dus maar lekker in mijn tentje gebleven.
Zondagochtend was wel even schrikken bij de gedachte dat je met al je spullen door die blubber moet,
gelukkig had ik hulp.
Had eigenlijk de boel moeten filmen hoe iedereen door die blubber naar de pendelbussen glibberde
donateur
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wuzu6JJW4co[/youtube]
Deze werd echt elke ochtend door 1 of andere stage op veld 13 gedraaid, best chill nr eigenlijkHerkenbaar vanaf 03:00 btw
2 jaar terug ook al op veld 7, heerlijk nummer om mee wakker te worden (of in mijn geval, wakker mee gehouden te worden)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)
![[SF] G_in0](/images/user/445646_2649838.jpg)
![[SF] Karel's ½ :bier:](/images/user/623_778914.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[SF] Keta Jan:[](/images/user/645719_2625315.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)

![[RDG] super-sassie](/images/user/549471_649622.jpg)