| Betreft: | evenement: Nature One, zaterdag 6 augustus 2011 om 10:00 evenement: Nature One, vrijdag 5 augustus 2011 om 10:00 evenement: Nature One, donderdag 4 augustus 2011 om 10:00 |
Ben benieuwd of het lang mag blijven bestaan
ik hoop dat ik er ook bij zal zijn..
Het aftellen kan weer beginnen!
en ben net zo hard benieuwd of we ook weer van de partij zijn volgend jaar
Dante, je had makkelijk meegekund, ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord, de muziek ging pas later aan en was ook bij velen alweer eerder uit, dus no worries voor je oortjes
Kan niet wachten
Duurt nog zooooo lang...
ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord
Bizar.. een N1 camping die gewoon compleet stil is.
een enkele hardcoreplaat na hoorde je dus gewoon helemaal niks
geweldig topic dit!
Ik hoorde dat je gespot was Dante.. of spacede ik hem gewoon te hard..
Dante, je had makkelijk meegekund, ik heb nog nooit zo'n stilte op veld 13 gehoord
op een enkele hardcoreplaat na hoorde je dus gewoon helemaal niks
Idd, opvallend rustig.. ook 'weinig' te zien/doen vond ik..
veld 6
tril ik gewoon letterlijk van mijn luchtbed af
'weinig' te zien
Vorige jaren stond er om de paar meter wel iemand onder de modder, of in een plakbandstring, of met een raar opgezet huisdier aan de wandel,... die typische N1campinggekte miste ik dit jaar een beetje .. Zal ook wel met het weer te maken hebben... voor een keertje niet zo bloedheet. Of gewoon alles misgelopen dat kan ook..
Nature One volgend jaar zeker weer!
Word dan m'n 6e
Bij ons op Veld 5 was er wel totale gekte. Wij hadden zelf behoorlijk geluid bij. Tegenover ons stonden ook twee stages. Dus stonden elkaar met zijn drieën weg te knallen. Verder een hoop gekke, leuke mensen gezien die bij ons langs kwamen.
stonden jullie aan het gangpad. met een wit busje.. met partytent er naast en hardcore draaiend. (jullie hadden ook een brabantse vlag).
dan stonden wij vlakbij en zijn wij donderdag ook nog even bij jullie binnengesprongen.
Zeg Richard, is dat het aantal dagen dat je dat 'Wir Sind Holländer' bord nog in mn garage laat staan?
Zeg Richard, is dat het aantal dagen dat je dat 'Wir Sind Holländer' bord nog in mn garage laat staan?
Dus dan zou het op 28 juli t/m 1 aug moeten plaats vinden in 2011
meldt 5.08-07.08.11 als datum...
dat wordt dus iets langer wachten...
en die moet die dag/weekend afgehaald worden?
of die slorpt het nature one budget op?
wil dit feest nou toch echt een keer meemaken , zoveel vette verhalen gehoord...
vannacht een soort van nature one reunie gehad was erg gezellig!
wat is het hier stilletjes
duurt nog 10 maand
hoop in ieder geval dat het in het weekend van 6 aug is
zal mooi verjaardags feest zijn
Fuck de werkgever dan maar een andere baan zoeken.
N1we gaan weer helemaal los
en dat heeft dan hardcore op zijn rug
lekker belangrijk
was gezellig
vind ik wel jah
zonder de camping zou ik het een stuk minder vet vinden.
daar kom je dingen tegen die mij echt het Nature One gevoel geven
Uitspraak van halvar op woensdag 15 december 2010 om 10:39:
was gezellig
niet kunnen slapen omdat je overal muziek hoort vind ik niet gezellig hoor
maar de camping zorgt gewoon voor het totaalplaatje
maar als je die 'gezelligheid' niks vindt, moet je er ook echt niet gaan zitten
en dus inderdaad lekker een hotel boeken
niet kunnen slapen omdat je overal muziek hoort vind ik niet gezellig hoor
Aankomend jaar hoogstwaarschijnlijk wel Nature One,
ik zet 't niet in de schaduw van elkaar, het valt gewoon tegelijk en heb al DV kaartje ivm nog lage BTW-tarief..
Heb je een early bird ticket??
alleen geen camping dat trek ik niet
en dat heeft dan hardcore op zijn rug
Ja stel je eens voor dat je Dance Valley verkiest Nature One.
Trouwens op Dv is het altijd kut weer
haha volgens mij hebben ze het er nog steeds over daar in dat gesticht
Of het gehele dorp Simmern
Ik ga dit jaar toch ook maar weer, iemand zal Thom-ass toch in de gaten moeten houden op zn 10e bezoek
Ik ga dit jaar toch ook maar weer, iemand zal Thom-ass toch in de gaten moeten houden op zn 10e bezoek
Richard moet nog steeds dvd's maken van 2009, schiet niet echt op met die jongen
heb vorige week met m afgesproken dat ik een weekendje langs kom en er dan persoonlijk op toezie dat hij ze nu ook echt maakt onder het genot van een biertje
nee we maken eerst die dvd die stop ik dan meteen in me tas en dan gaan we bier drinken
Nog steeds niet opgehaald?
Staat alweer een half jaar krom te trekken in mn tuinhuisje
hebben wij dit weekend ook, nature 2
tegelijk met Dance Valley
k kom ook zoiso! is dr ook al iets van een line up van het festival gelekt?
Binnenkort weer een busreisje gaan regelen
Uitspraak van [RDG] DeManZonderAnus [RDGtours.nl] op donderdag 31 maart 2011 om 18:40:
Binnenkort weer een busreisje gaan regelen
Toevallig bus uit brabant ?
Ja, sowieso vanuit Roosendaal met RDGtours, misschien bij veel vraag ook via Eindhoven
Donderdag middag pas aankomen met een grote stage op veld 13, wens jullie veel succes
jammer dat sziget beging de maandag na nature one.. maar die wil ik eigenlijk ook meepakken
Denk het wel. Dat is wel jammer!
de meest gekke party van het jaar.
ik ken mensen die hebben al jaren ruim het dubbele bij. Nog nooit gemerkt dat daar iets van gezegd wordt.
Vorig jaar hadden we 3,5k mee, ik ken mensen die hebben al jaren ruim het dubbele bij. Nog nooit gemerkt dat daar iets van gezegd wordt.
Moet je natuurlijk ook niet meteen alles neerstoten op woensdag, maar dat doe je pas als het oncontroleerbaar wordt.. donderdag avond!
een vrachtwagen
Wat kan ik van de controles verwachten ?
Ik denk dat we een paar kaarsen omsmelten.
Bij ons op Veld 5 was er wel totale gekte. Wij hadden zelf behoorlijk geluid bij. Tegenover ons stonden ook twee stages. Dus stonden elkaar met zijn drieën weg te knallen. Verder een hoop gekke, leuke mensen gezien die bij ons langs kwamen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wuzu6JJW4co[/youtube]
Deze werd echt elke ochtend door 1 of andere stage op veld 13 gedraaid, best chill nr eigenlijkHerkenbaar vanaf 03:00 btw