Het zou wel heel zuur zijn als Nederland eruit vliegt (wat ik overigens wel denk), want dan hebben onze wijverige egootjes geen enkele goeie wedstrijd gespeeld. Dat was in 2006 wel anders; daar hadden we nog een goed gevoel over de 2 prachtige wedstrijden tegen Frankrijk en Italie.
Ja klopt was ek 2006 in duitsland
Dat was in 2006 wel anders; daar hadden we nog een goed gevoel over de 2 prachtige wedstrijden tegen Frankrijk en Italie
Daarmee bedoel je toch niet die die die... Oh laat ook maar
Ik gun het ze echt niet, moge Nederland van ze winnen
na 2006 kan Portugal lekker de kk krijgen
Ben bang dat die teringmoffen toch weer ver zullen komen
Zelfs met een klasse minder knikkeren ze ons er uit
yo thanks...
mischien is die dutch army toch niet zo slecht idee nu, iig iets om voor te vechten
weet het wel zeker. heb ze ook als eindwinnaar. come on deutschland!
Bedoel ik wie? vertel maar hoor Heb het niet over 1 van de spelers...
Nederland staat op 1 natuurlijk... Maar mocht nederland eruit liggen, staat portugal op 2 en brazilie op 3
come on deutschland!
nederland heeft vrijdag geen schijn van kans tegen brazilië. die worden met 4-0 naar huis gestuurd
Nergens voor nodig om bang te zijn. wij hebben een prima selectie net als Brazil die heeft. Gezeik op onze verdediging is hoogst bejaard, 1 van de minst gepasseerde in de kwalificatie-reeks en 2 niet-veld goals tegen. Hoop dat de boys voorin hun surplus aan individuele kwaliteiten benutten en dan kan het zomaar een leuke dag worden voor NL.
pruuuuuuuus
Leuk koppie maar verder... (n)
Heb het maar over 1 portugees en dat is mijn vent
penalty's.. dan verliezen