Partyflock

Forumonderwerp · 1094049
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 14:17:
Hoeveel van de PvdA stemmers is laagopgeleid of allochtoon?

:lol: (Y) idd

Uitspraak van Kris :hyper: op donderdag 10 juni 2010 om 14:37:
Whahahaha verrassend.. kneus.

hij moet iets, ik snap 't wel! anders dan willen ze toch nie met em samengaan
Waarschuw beheerder
Of.men is extreem links of rechts hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 10 juni 2010 om 15:31:
Of.men is extreem links of rechts hier

Waar concludeer je dat uit?
Waarschuw beheerder
toch een flinke ruk naar rechts..Hoewel de PVV wellicht in een coalitie komt zullen er heus geen wetsvoorstellen doorkomen om bevolkingsgroepen buiten te sluiten. Het is wel eens tijd dat ze nu rotte appels uit welke allochtone hoek dan ook (en gewoon nederlanders!) keihard straffen en de normale burger beschermen. Dat is volgens mij de boodschap van de stemmers geweest bij deze verkiezingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 juni 2010 om 14:55:
geertje wilders laat op dag 1 al 1 van zijn belangrijkste standpunten vallen

het lijkt de PvdAanpassing wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 10 juni 2010 om 14:10:
Toevallig was gisteren op Nederland 1 een cirkeldiagram getoond waaruit blijkt dat 55% van de PVV stemmers laag opgeleid zijn, en in totaal 10% of 15% hoog opgeleid. En dat zijn toch wel harde feiten, dacht ik zo.

en wat is er mis met laagopgeleid volk
zonder die groep heb je geen boereng ,
geen personeel in supermarkteng
inpakkers, bouwvakerts..stratenmakerts noem maar op

dus volgens mij wel de grootste en belangrijkste groep van nl

waar is trouwens de andere 30 procent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pfff geen enkele coalitie waarvan ik denk 'doen!'.. een puur links of puur rechts kabinet lijken me in deze slechte tijden niet gewenst... liever een genuanceerd centrum-kabinet, maar dat zit er niet in :(

Zelf VVD gestemd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijst Nawijn gestemd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindbaas Patrick op donderdag 10 juni 2010 om 16:14:
en wat is er mis met laagopgeleid volk

Waar zie jij dat ik zeg dat er iets mis mee is?
Uitspraak van Eindbaas Patrick op donderdag 10 juni 2010 om 16:14:
waar is trouwens de andere 30 procent

Waar denk je zelf slimme, middenklasse natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 10 juni 2010 om 14:10:
oevallig was gisteren op Nederland 1 een cirkeldiagram getoond waaruit blijkt dat 55% van de PVV stemmers laag opgeleid zijn, en in totaal 10% of 15% hoog opgeleid. En dat zijn toch wel harde feiten, dacht ik zo.

en wat denk je dat het opleidingsniveau van de PVDA stemmers is dan? dat zijn overwegens laag opgeleide stedelingen, mensen afhankelijk van een uitkering, lage inkomens etc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 01:03:
!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 01:03:
PvdA, SP, Groen Links en D66 samen 76 zetels, ik zeg:

Nog verder naar de klote met dit land.
Lekker geld blijven uitgeven wat er niet is (y) Dat is links!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 10 juni 2010 om 16:39:
en wat denk je dat het opleidingsniveau van de PVDA stemmers is dan? dat zijn overwegens laag opgeleide stedelingen, mensen afhankelijk van een uitkering, lage inkomens etc

Wat interesseert mij dat nou?! Iemand zei dat het niet zo was en ik ontkrachtte dat alleen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 16:42:
Lekker geld blijven uitgeven wat er niet is Dat is links!

:lol: simpel zieltje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 10 juni 2010 om 17:03:
simpel zieltje

Nee, dit is een intelligente opmerking. (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:01:
Dus jij maakt je meer zorgen om allochtonen in Nederland. En het fuckt je niet of huizen straks onbetaalbaar worden, zorgpremie flink omhooggaat, huren ontzettend hoog worden, eigen risico enorm oploopt, je om de 5 meter een bekeuring krijgt door meer blauw.

Slimme jongen, en dat heeft stemrecht

Voor mij verandert er helemaal niets, of we nou een rechts of links kabinet hebben, geloof me nou maar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:09:
ZIe trouwens dat je naar Hellraiser gaat in Amsterdam? Zie je me daar wel is kijken wat je gaat doen ouwe wazi vriend

is goed pik :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brabander Koning op donderdag 10 juni 2010 om 13:40:
paars plus gaat het worden :D

Het wordt paars-plus of nieuwe verkiezingen.

Rutte weet donders goed dat er bij een VVD/CDA/PVV-coalitie maar één VVD'er of CDA'er hoeft te zijn die onder geen enkele voorwaarde een regering met de PVV wil (dat zijn er trouwens wel méér dan een) of maar één PVV'er die bij het eerste de beste interne conflict voor zichzelf begint en hij is zijn meerderheid kwijt, plus dat het nogal onwenselijk is dat die ene VVD'er, CDA'er of PVV'er als die wél in de partij blijft in een positie komt van "doe wat ik zeg of ik laat het kabinet vallen".

CU+PVV gaat niet lukken, SGP+VVD gaat niet lukken en verder lijkt het me ook niet echt slim om als VVD of PvdA in zee te gaan met een partij waarvan het beleid zojuist genadeloos is afgestraft, een minderheidskabinet of een kabinet van nationale eenheid lijkt me nog lang niet aan de orde en zowel Rutte als Wilders zullen nu écht niet meteen nieuwe verkiezingen willen. :P

Blijft dus over: iets met VVD en PvdA, zonder PVV, wél met D66 en nog een partij om de gaatjes op te vullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 16:42:
Dat is links!

VVD bedoel je toch zeker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 10 juni 2010 om 15:43:
toch een flinke ruk naar rechts..Hoewel de PVV wellicht in een coalitie komt zullen er heus geen wetsvoorstellen doorkomen om bevolkingsgroepen buiten te sluiten. Het is wel eens tijd dat ze nu rotte appels uit welke allochtone hoek dan ook (en gewoon nederlanders!) keihard straffen en de normale burger beschermen

ik zou inderdaad dat wel als de boodschap zien die erachter steekt ja.
Je kunt gewoonweg geen razzia gaan houden.. lijkt me logisch dat dat og gesnapt wordt.
maar opkomen voor degene die het toekomt is goeie zaak.
Uitspraak van Sopje op donderdag 10 juni 2010 om 15:14:
hij moet iets, ik snap 't wel! anders dan willen ze toch nie met em samengaan

ze zullen allemaal water bij de wijn moeten doen.
Dit is het antwoord van de PVV.. nu de rest nog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 17:09:
Nee, dit is een intelligente opmerking.

Intelligenter dan de eerder gemaakte opmerking van jou. Dat scheelt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op donderdag 10 juni 2010 om 17:15:
nog een partij om de gaatjes op te vullen.

GL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op donderdag 10 juni 2010 om 17:15:
nieuwe verkiezingen.

dan dat maar geen partij van de allochtoon.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 10 juni 2010 om 17:03:
Wat interesseert mij dat nou?! Iemand zei dat het niet zo was en ik ontkrachtte dat alleen.

Wat doet het aan een uitslag af als de kiezers bij een partij overwegend uit een sociale klasse komen? Blijkbaar ervaren veel mensen in NL dat het voorgaande kabinet de maatschappij juist normvervaging en te slap optreden bij criminaliteit (dit geldt ook voor VVD´ers die overwegend vaker hoogopgeleid zijn). Het Signaal is dat het pappen en nat houden van bepaalde rotte appels die zorgen voor verloedering vd samenleving moet stoppen, iets waar de PVDA nog nooit concreet oplossingen voor geboden heeft
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Sanja B) op donderdag 10 juni 2010 om 17:31:
Intelligenter dan de eerder gemaakte opmerking van jou. Dat scheelt

Lekker huillie doen :'(
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 10 juni 2010 om 17:52:
Wat doet het aan een uitslag af als de kiezers bij een partij overwegend uit een sociale klasse komen? Blijkbaar ervaren veel mensen in NL dat het voorgaande kabinet de maatschappij juist normvervaging en te slap optreden bij criminaliteit (dit geldt ook voor VVD´ers die overwegend vaker hoogopgeleid zijn). Het Signaal is dat het pappen en nat houden van bepaalde rotte appels die zorgen voor verloedering vd samenleving moet stoppen, iets waar de PVDA nog nooit concreet oplossingen voor geboden heeft

Gast, leer eens lezen. Ik ontkrachtte een andere post. Verder interesseert het me bar weinig.
Uitspraak van 8-bit Kid™ op donderdag 10 juni 2010 om 17:53:
Lekker huillie doen

Boehoe, kwets me toch niet zo!

Waarschuw beheerder
+1-1
Wilde gister nog iemand in elkaar slaan bij die kieshokje die zei dat die pvv ging stemmen!
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 18:12:
Wilde gister nog iemand in elkaar slaan bij die kieshokje die zei dat die pvv ging stemmen!

:lol:
Waarschuw beheerder
+1-1

Waarom niet gedaan dan G? Had ff gebeld JWT

Waarschuw beheerder

moest ook weer 5 allochtonen uit een hokje plukken die elkaar uit gingen leggen hoe je moest stemmen.

Waarschuw beheerder
+1-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 18:26:
gingen leggen hoe je moest stemmen.

zijn de eerste 4 letters die ze leren bij de taal cursus van het reintegratiebureau: P-V-D-A

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 juni 2010 om 18:31:
P-V-D-A

:roflol:

Waarschuw beheerder
+1-1
Jah lach maar viespeuk, ruggetuffers zijn de nieuwe mokers voor de pvv!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 juni 2010 om 18:31:
zijn de eerste 4 letters die ze leren bij de taal cursus van het reintegratiebureau: P-V-D-A

Wat ben jij dom.. :lol:

Inburgeringscursus bedoel je toch zeker? Die krijgen ze niet bij een re-integratie bureau. :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kris :hyper: op donderdag 10 juni 2010 om 18:48:
Inburgeringscursus bedoel je toch zeker? Die krijgen ze niet bij een re-integratie bureau

Uhh neej ik het het over de mensen die al meer dan 10 jaar hier zijn. 10 jaar hier zijn en nog geen redelijk verstaanbaar nederlands praten

:loser:

komop zeg dat soort bureautjes zijn toch het idee van de PvdA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 10 juni 2010 om 18:54:
Uhh neej ik het het over de mensen die al meer dan 10 jaar hier zijn. 10 jaar hier zijn en nog geen redelijk verstaanbaar nederlands praten

Wat lul je dan met je re-integratie bureau :loser:

Als jij zo goed Nederlands kan dan had je ook wel geweten dat Nederlands met een hoofdletter is. :loser:
Waarschuw beheerder

whehehe, dat gaat me wat tever, maar als de PVV in de coalitie komt wordt het een dikke puinhoop vrees ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kris :hyper: op donderdag 10 juni 2010 om 18:56:
Als jij zo goed Nederlands kan dan had je ook wel geweten dat Nederlands met een hoofdletter is.

zucht!

Waarschuw beheerder
PvdA

partij voor de allochtoon :rot:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 18:37:
ruggetuffers

weet tog dat je dat bent vies schandknaapje die overal in het park voor paar euro op ze knietjes zit :rot: :bye:

Waarschuw beheerder
Uhh neej ik het het over de mensen die al meer dan 10 jaar hier zijn.

Re-integreren
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Re-integreren betekent letterlijk 'weer laten functioneren'. Meestal wordt er gedoeld op 're-integreren op de arbeidsmarkt', wat betekent dat iemand opnieuw op zoek gaat naar werk. Ook na een ziekmelding spreekt men bij terugkeer op de eigen werkplek van re-integratie.

weet je de volgende keer waar je het over hebt als je een lastig woord gebruikt.
Waarschuw beheerder
komop zeg dat soort bureautjes zijn toch het idee van de PvdA

Jezus ben je nou echt zo dom? Gebruik een woordenboek man of ga terug naar school.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 19:19:
Re-integreren
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Re-integreren betekent letterlijk 'weer laten functioneren'. Meestal wordt er gedoeld op 're-integreren op de arbeidsmarkt', wat betekent dat iemand opnieuw op zoek gaat naar werk. Ook na een ziekmelding spreekt men bij terugkeer op de eigen werkplek van re-integratie.

weet je de volgende keer waar je het over hebt als je een lastig woord gebruikt.

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op donderdag 10 juni 2010 om 15:43:
Het is wel eens tijd dat ze nu rotte appels uit welke allochtone hoek dan ook (en gewoon nederlanders!) keihard straffen en de normale burger beschermen. Dat is volgens mij de boodschap van de stemmers geweest bij deze verkiezingen

Juist, bij de eerste de beste misstap gewoon uitzetten, de rest mag gewoon blijven.
Heb je ook niet meer van die huilie's die blijven zeuren dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 19:04:
weet tog dat je dat bent vies schandknaapje die overal in het park voor paar euro op ze knietjes zit

Hou je vieze mond vieze bi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 19:42:
Hou je vieze mond vieze bi!

Deze boi is stoer omdat ie een foto in z'n album heeft van z'n kisten waar witte veters in zitten.

Waarschuw beheerder
alles is gezegd:)

maargoed links of rechts, ze moeten het maar bewijzen, de laatste jaren is het zowiezo niet veel geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op donderdag 10 juni 2010 om 00:16:
Een partij valt niet, een kabinet valt. Ik neem aan dat je toch wel begrijpt hoe ons politiek systeem werkt?

Ja sorry, foutje... bedoelde uiteraard het kabinet Balkellende...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 11:21:
wilders is een zielepoot, die het moet hebben van mensen met een laag iq, die geloven dat als hij roept: "alle allochtonen het land uit" dat ook daadwerkelijk gebeurd en zich niet verder verdiepen in zijn zielige programma.....

Wat een complete onzin!
Ik werk in de financiele dienstverlening, nou niet bepaald laag opgeleide mensen te noemen. En ook daar zitten PVV-stemmers tussen.
Ik denk eerder dat mensen PVV gestemd hebben omdat ze wat anders willen.. om ook andere, kleine partijen eens een kans te geven. omdat zij al jaren niet tevreden zijn met hoe het gaat met de grote partijen. Om tegengas te geven..
etc etc

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 11:27:
.........helft weet niet eens waar de 2e kamer vergadert, hoort dat die blonde dwaas tegen de islam is en stemt op hem.....zonder de verdere inhoud van zijn programma te kennen....

Niet mee eens..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:15:
Mooi ook dat hij gisteren nog riep dat het laten vallen van breekpunten kiezersbedrog is en dat hij het nu voor 12-en zelf al gedaan heeft

Tsja, ik ben het er wel mee eens dat hij zich nu al meteen erg laat kennen. Maar kan het ook wel begrijpen...
Beiden opties zijn namelijk niet makkelijk..
als hij AOW als breekpunt houdt, dan kan hij niet regeren en als hij het laat varen, dan is hij de kiezers aan het bedriegen.. het is kiezen uit 2 kwaden.
Ik hoop dat hij hiervan leert..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:17:
Onzin dus, er is een volledige uitdraai gemaakt van eigenschappen van Wilders kiezers waaronder een verdeling in inkomsten, scholing en leeftijden.

Uitslag = een gezonde verdeling tussen laag middel en hoog geschoolden, lage en hoge inkomen, en leeftijden van jong tot oud.

Dit zijn de feiten

(Y)

Uitspraak van L077 op donderdag 10 juni 2010 om 12:24:
waar bazeer jij die feiten op!?

Die feiten zijn gebaseert op onderzoek..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:36:
Sluit ik me bij aan. Ik vind het een goede zaak dat hij ook de massa immigratie aankaart en ontwikkelingshulp. Nederland kan daar heus wel wat op bezuinigen. Het is alleen ergerlijk dat hij alle problemen linkt aan de massa immigratie

Ik vind het eerder ergerlijk dat de andere partijen de immigratie en alle problemen en kosten daardoor, onbesproken laten en Wilders uitlachen als hij het aankaart.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:41:
En net nog huilie te doen over veiligheid op straat en nu gaat het ineens weer om immigratie.

Veiligheid en immigratie heeft indirect met elkaar te maken, dat kan niemand ontkennen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:45:
en net toen we dachten dat het niet erger kon..daalde het niveau weer aanzienlijk

Sorry, maar jouw replies lijken nou ook niet bepaald van een hoger niveau te zijn..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:50:
Ja en dan laat je je foto's natuurlijk zo op internet staan zodat iedereen nog beter kan zien hoe onbekwaam je als ouder bent

Dit soort opmerkingen zijn laag bij de grond te noemen..
Haar persoonlijke mening of politieke voorkeur zeggen niets over haar bekwaamheid m.b.t het ouderschap.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:52:
allemaal wilders aanhangers en dan allemaal aan de dope of wiet roken

Ik rook geen wiet en doe geen dope en stem wel PVV..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 12:52:
echte raszuiverheid daar staan ze voor

Mijn petekind is half antilliaan, weer vekeerd gezien dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kris :hyper: op donderdag 10 juni 2010 om 20:17:
Het is wel stil ineens.

was ff poepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 21:14:
was ff poepen.

Moet ik ook nog doen maar ik stel het even uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:01:
Dus jij maakt je meer zorgen om allochtonen in Nederland. En het fuckt je niet of huizen straks onbetaalbaar worden, zorgpremie flink omhooggaat, huren ontzettend hoog worden, eigen risico enorm oploopt, je om de 5 meter een bekeuring krijgt door meer blauw.

Slimme jongen, en dat heeft stemrecht

Wat je nu zelf schrijft is ook niet heel slim..
Het 1 heeft namelijk te maken met het ander.

Immigratie kost veel geld. Juist de PVV wil daarop bezuinigen waardoor er minder bezuinigd hoeft te worden op de zorg, de hypotheekrenteaftrek en de veiligheid.
En juist PVV wil dat er minder boetes worden uitgeschreven en dat er meer opgetreden wordt tegen echte problemen, zoals straatvervuiling, straatovervallen, winkelovervallen en het algehele gevoel van onveiligheid wat heerst onder de bevolking.

Juist PVV pakt de punten aan die je nu benoemt..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:12:
je post 100x onder mekaar links is shit

Heb je je eigen posts wel eens terug gelezen? :rot:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:12:
Dus alle criminaliteit wordt veroorzaakt door allochtonen? kom uit je grot mens ..
Het is goed met je.

Niet alle... een hoop wel.
En das gewoon een feit hoor...

Uitspraak van Hardcore_lover op donderdag 10 juni 2010 om 13:32:
Niet om het 1 of ander...

Alloctonen komen 6 keer zovaak in contact met justitie als autoctonen.

Dus... wie moet er nu dan eigenlijk 'uit de grot komen'?
Als je anderen aanvalt om hun mening, moet je zelf wel de feiten kennen.
Anders..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 juni 2010 om 13:26:
hou dan je smoel