gevoelig onderwerp zekermaargoed
vraag dat maar aan je linkse vriendjes en wie weet ben je zelf ook nog eens een moslim
zie hier zelf een analfabeet
fuck jullie
weet zeker dat wilders een wijntje zou drinken met me
Jij bevestigd alleen maar de vooroordelen over de gemiddelde Wilders stemmer. Zelf Wilders zou zich rot schamen voor jou.
Ja klopt, kan er zelfs niet meer van werken
Maar genoeg geouwehoerd met jou!
Cuts dat zegt genoeg toch over je negativiteit toch?
zie hier zelf een analfabeet fuck jullie joh weet zeker dat wilders een wijntje zou drinken met me nemen we een moezel wijntje
Uitspraak van Melongtothebong op donderdag 10 juni 2010 om 12:20:
Zelf Wilders zou zich rot schamen voor jou.
zie hier zelf een analfabeet fuck jullie joh weet zeker dat wilders een wijntje zou drinken met me nemen we een moezel wijntje
ik moet niks hebben van een vent als wilders, daarmee ontken ik niet dat er problemen zijn lijkt me, zo vaag is dat toch niet
jammer joh ik mag trots zijn
ekker met je handje in de lucht Wilders steunen
Als er een nieuwe partij zich zou melden met een wat beter progamma dan wilders maar wel die immigratie zo hard wil aanpakken ben ik niet langer pvv dat lijkt me logisch
je bent echt een imbeciel he
Zou je niet moeten doen. Ga lekker hakkuh foto's van jezelf maken met een scheve kaak en hand op je hoofd. Dat is namelijk heel normaal voor een moeder om zo op internet te staan.
aangezien dat wat jaartjes geleden is is dat best normaal ja jij hebt heel wat gemist zo te horen