Partyflock

Forumonderwerp · 1093077
Waarschuw beheerder
haaai!

wat ik me nou al een tijdje afvraag is, mag je nou voor eigen gebruik nou wiet meenemen naar bijv. spanje? toen ik daar laatst heen was gegaan had ik niets meegenomen maar had ik daar zelf wel wat mensen gevraagt bij wie je het kan halen.. nouja dat was dus ook wel gelukt maar de prijs daar ligt stukken hoger dan in nederland.... Wat je hier focking betaalt voor een 5je betaal je daar gewoon 20 euries en het is nog niet een goeie he... tsjaa voor 1 keer is he niet erg. maar als je het dagelijks gebruikt ga je niet elke dag ff 20 euro neerklakken.
dusjaa zit ik zelf een beetje te bedenken voor als ik eind mei daar weer heen ga of je het mee magnemen voor eigengebruik? zoja hoeveel mag je mee?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je mag 100 gram zo hoppa meenemen, gewoon in je handbagage.
In je koffer mag zeker tot een kilo meenemen geen enkel probleem.
Wel binnen de EU blijven, turkye geldt niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alle landen in de EU mag het idd gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 10:53:
maar als je het dagelijks gebruikt

Junk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier een specifiek kaartje, als de landen geel zijn betekent dat, dat softdrugs vrij meegenomen mag worden, grijs betekend dat het in beslag wordt egnomen zonder consequenties en blauw betekend dat je dus zeker een paar jaartjes mag brommen.

[img width=600 height=515 cacheid=001443a8002e94e615e0d6ef1a02aa4240]http://europa.eu/abc/european_countries/images/map.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Oja?? nou probeer het maar in italie..!!
Ga daar maar is op een bankje zitten en een joint draaien.!
wedden dat je dan nachtje in de cel mag slapen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:00:
maar als je het dagelijks gebruikt

Junk!!

nou junk wil dus eigenlijk niet zegge.. het is gewoon lekker zo kan je lekker slapen en ff geen zorgen... als je het alleen s'avonds doet is het tog geen probleem...

100 gram in je hand bagege is wel erg veel.. dat lijkt mij niet...
en 1 kilo in bagage is ook teveel hoor voor wiet...
want je hoeft daar in lanzarote ( waar het ook geel is ) een jointje te draaien want word je ook lekker opgepakt door de politie volgens mij,.. k deed het altijd in appartement.
Waarschuw beheerder
Zou niet teveel advies aannemen van hier. Je gelooft toch zelf niet dat het mag zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
Tegenwoordig kan het in Thailand ook :jaja:
Als je in de aankomsthal rechtdoor loopt heb je op de hoek zo'n eettentje, moet je daar rechts afslaan en in dat winkelstraatje zit nu zelfs een coffeeshop/smartshop

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:19:
want je hoeft daar in lanzarote ( waar het ook geel is ) een jointje te draaien want word je ook lekker opgepakt door de politie volgens mij,.. k deed het altijd in appartement.

Dat was vroeger wel idd nu echt niet meer
Waarschuw beheerder
naja ik weet niet miss dat een klein beetje wel mag.... maarja snap ook wel dat de hoeveelheid en dat kaartje gewoon behoorlijk onzin is allemaal...
zo dom ben ik nou ook weer niet....

tsjaa en anders zit er niets anders of dan je zool uit je schoenen te halen en dan zakkie wiet in de foli zool er weer op en dan lopen maar door de controle...... alleen als je schoenen uitmoeten heb je probleem
Waarschuw beheerder
je gaat toch geen shit meenemen vanuit nederland daarheen sjongejonge
beter gewoon helemaal niet blowen (Y)

en anders bij zo'n gast kopen, lekker boeiend dat het duurder is daar
beter dat dan zo'n groot risico lopen :s
Waarschuw beheerder
ga er maar vanuit dat je overal de lul bent als ze je pakken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van <')(((< op maandag 17 mei 2010 om 11:33:
ga er maar vanuit dat je overal de lul bent als ze je pakken

Denk wel dat de duane een 2/3 in beslag neemt om een oogje toe te knijpen ;)

Waarschuw beheerder
gewoon wat pcp kopen daar yo, ben je meteen genezen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:45:
gewoon wat pcp kopen daar yo, ben je meteen genezen

wat is dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 11:34:
duane

:')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
typefoutje overkomt de beste :aai: moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

Beetje sneu altijd die mensen die denken dat ze beter zijn, omdat ze denken nooit een schrijf/taalfoutje maken. :aai:

Hele dagen niks beters te doen dan anderen op hun fouten te wijzen terwijl ze zelf te stom zijn om het wel juist te doen of gewoon omdat heel hun leven niets voorsteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 11:53:
typefoutje overkomt de beste :aai: moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

Misschien O:)

laatste aanpassing 17 mei 2010 11:53

8) :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Has mag je gewoon meenemen, en pillen ok tenzij je ze wel gewoon bij elkaar bewaard.

Voor pillen geldt een max van 20 stuks invoerrechtenvrij en hasj 30 gram.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:54:
Uitspraak van LodeXIV op maandag 17 mei 2010 om 11:53:
typefoutje overkomt de beste moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

klopt moet ook kunnen,... we doen geen nederlandse toets he:P

haha jaa daar drugs kopen is een beetje onzin he! als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

Waarschuw beheerder
Beetje sneu altijd die mensen die denken dat ze beter zijn, omdat ze denken nooit een schrijf/taalfoutje maken. :aai:

Hele dagen niks beters te doen dan anderen op hun fouten te wijzen terwijl ze zelf te stom zijn om het wel juist te doen of gewoon omdat heel hun leven niets voorsteld.

:aai: Maak het nou niet groter dan dat het is 8)
Waarschuw beheerder
inblikken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:57:
Has mag je gewoon meenemen, en pillen ok tenzij je ze wel gewoon bij elkaar bewaard.

Voor pillen geldt een max van 20 stuks invoerrechtenvrij en hasj 30 gram.

waar kan je dit vinden dan?

mocht het maar ja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:59:
als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

Ik zou eerder wat geld investering in een afkick kliniek. :/
Waarschuw beheerder
haha jaa daar drugs kopen is een beetje onzin he! als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

gewoon niet blowen (Y) en anders niet op vakantie gaan junkie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op maandag 17 mei 2010 om 12:16:
gewoon niet blowen en anders niet op vakantie gaan junkie

echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft
pfff mensen hebben altijd wat te zeuren.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 12:22:
je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

Je bent een junk als je niet zonder kan en jij kan dat overduidelijk niet. :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 12:00:
Maak het nou niet groter dan dat het is

Probeer je nou er tussenuit te komen, dit kan je nog geeneens een tegenargument noemen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 12:03:
waar kan je dit vinden dan?

Jij bevestigt echt mijn vooroordeel over wietrokers :LOL:
Waarschuw beheerder
alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft

nie zo moeilijk doen joh, gewoon meenemen.

in de eu mag dat.

alleen turkije niet, daar doen ze moeilijker omdat ze moslim zijn.

wel laten zien bij de douane in spanje, anders betaal je een boete als ze er achter komen!
Waarschuw beheerder
Tot 5 gram wordt door de vingers gezien in de EU lidstaten.
Je moet het inderdaad wel even aangeven bij de douane, anders denkt men dat je meer te verbergen hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel op maandag 17 mei 2010 om 11:27:
Dat was vroeger wel idd nu echt niet meer

In Italië hebben ze cannabis tot harddrugs gedegradeerd.
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 13:02:

seculier land breinstein
wat hasj roken betreft kunen wij nog veel van de arabieren leren.
volgens mij is het in de meeste geelgekleurde landen zo dat je 1 a 2 gram voor eigen gebruik mee kan nemen. maar je kan daar evengoed gewoon hasj halen, gewoon een oude marokkaan zoeken die al 15 jaar die dampjes rookt en die je geen crappy wierookhasj verkoopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Messiah op maandag 17 mei 2010 om 13:08:

seculier land breinstein

niet zo doen jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Waarom blowen als je met vakantie bent daar heb je toch geen tijd voor :x
en ook het risico lopen om voor zoiets stoms in de bak terecht te komen is echt te dom voor woorden :S

Waarschuw beheerder
Gewoon alles in je anus duwen.. Tenzij je een neger bent want dan gaan ze er wel kijken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 13:33:
Waarom blowen als je met vakantie bent daar heb je toch geen tijd voor
en ook het risico lopen om voor zoiets stoms in de bak terecht te komen is echt te dom voor woorden

zitten wij allemaal te pretenderen dat het legaal is, gooi jij ff roet in het eten :S

Waarschuw beheerder
echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag.

je bent gewoon een zwerver als je niet zonder kunt, genoeg mensen die dagelijks blowen en er totaal geen moeite mee hebben dat eens een langere periode niet te doen ivm met vakantie, he je hebt vakantie is dat niet om ff iets anders te doen dan hier in nl, als je zo zwak bent knoop je dan gelijk op zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 13:56:
zitten wij allemaal te pretenderen dat het legaal is, gooi jij ff roet in het eten

Oh sorry :bloem: :roflol:

Hij is toch niet dom ofzo :S

:x hij geloofde het ook echt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:05:
hij geloofde het ook echt

ja verdomme !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Natuurlijk mag het niet, maar je zult in de meeste EU-landen iig niet d ebak in draaien als het 3-4 gram is. In theorie kan het meestal wel, maar de kans is groter dat je een forse boete krijgt en de toegang tot het land wordt ontzegd, dwz. dat ze je begeleiden naar de vertrekhal en je meteen terug moet.

Ik doe het zelf elke keer, gewoon 4 gram hasj in vetvrij papier wikkelen, cellofaantje dr omheen, en in m'n sokken.

Ben al minstens 25x met dergelijke hoeveelheid op zak fluitend langs de douane gewandeld in in totaal iets van 10 verschillende EU-landen.

Je moet je bedenken dat de security op vliegvelden erop gerichtis om smokkelaars en bommenleggers te pakken, niet voor een vakantieganger die een paar gram mee neemt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:04:
je bent gewoon een zwerver als je niet zonder kunt, genoeg mensen die dagelijks blowen en er totaal geen moeite mee hebben dat eens een langere periode niet te doen ivm met vakantie, he je hebt vakantie is dat niet om ff iets anders te doen dan hier in nl, als je zo zwak bent knoop je dan gelijk op zeg

tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen ;)
maar ik weet niet... weet niet of jij ook blowed?

Waarschuw beheerder
Hij is toch niet dom ofzo

lady-p

dom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 14:36:
tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen ;)
maar ik weet niet... weet niet of jij ook blowed?

genoeg en heb er geen behoefte aan op vakantie ofzo en nee ik drink zelden tot nooit
Waarschuw beheerder
naja jammer dat bepaalde mensen zich daarover druk gaan maken

Waarschuw beheerder
over wat?

denk dat jij hier je eigen te druk maakt om je jointje, misschien geen gek idee om dan maar s een tijdje te stoppen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 14:11:
ja verdomme !

:lol: oeps!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:47:
denk dat jij hier je eigen te druk maakt om je jointje, misschien geen gek idee om dan maar s een tijdje te stoppen

Precies :roflol:

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 14:36:
tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen

Nou volgens mij niet :| heb je altijd 'iets' nodig ofzo om je vakantie leuk te maken?
best triest dan eigenlijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:49:
Nou volgens mij niet :| heb je altijd 'iets' nodig ofzo om je vakantie leuk te maken?
best triest dan eigenlijk :lol:

geld :lol: om m nog leuker te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 14:21:
Ik doe het zelf elke keer, gewoon 4 gram hasj in vetvrij papier wikkelen, cellofaantje dr omheen, en in m'n sokken.

nooit een hashhong gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
dusjaa zit ik zelf een beetje te bedenken voor als ik eind mei daar weer heen ga of je het mee magnemen voor eigengebruik? zoja hoeveel mag je mee?

Ik zou het doen als ik jou was :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 14:53:

Nee.

Komt nog eens bij dat ik NOOIT gecontroleerd ben bij aankomst, checken gaat altijd voor vertrek, en als ze je in Duitsland op het vliegveld pakken met n paar gram zooi dan draai je echt niet de bak in als je verder geen strafblad hebt. Je krijgt een boete van een paar 100 euro en je mag het vliegtuig niet in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 15:03:
Komt nog eens bij dat ik NOOIT gecontroleerd ben bij aankomst, checken gaat altijd voor vertrek, en als ze je in Duitsland op het vliegveld pakken met n paar gram zooi dan draai je echt niet de bak in als je verder geen strafblad hebt. Je krijgt een boete van een paar 100 euro en je mag het vliegtuig niet in.

keer 3 keer voor ik op m'n bestemming was :rot:
maja mexico is nu ook niet een plaats waar je dat moet riskeren denk ik :lol:

Waarschuw beheerder
Mexico was appeltje eitje.. Echt een lachertje..
Waarschuw beheerder
ach ik zou in eu niet zo snel iets meenemen,ik heb tot nu toe overal gewoon alles kunnen krijgen wat ik nodig had..sos,hasj,wiet..alles gewoon overal te krijgen, gewoon bij een barman of iemand die wat bekender is in het betreffende plaatsje vragen hoe waar en wat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 17 mei 2010 om 15:52:
gewoon bij een barman of iemand die wat bekender is in het betreffende plaatsje vragen hoe waar en wat

jaaa dat is het probleem ook niet;) haha je kan binnen 1 minuut ook wiet, hasj of wat anders hebbe.

Waarschuw beheerder
niet zo zeiken dan :lol:

die 5 euro meuk hier in de shop is ook niet veel
Waarschuw beheerder
naja ik zeik ook niet maar of je nou hier een 5je haalt of daar hetzelfde voor 20!!! tsja waar kies jij dan voor he ????

maarja ik ga zowiezo wel genieten en probeer gewoon wat mee tesmokkelen... lukt het niet!! jammer dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:23:
lukt het niet!!

Dan lezen we het wel in de krant..
Waarschuw beheerder
word ik eindelijk is beroemd:P

pfff daar zorg ik wel voor dat ik niet gepakt word;) en niet alles komt in de krant hoor

hebbe jullie nooit drugs meegesmokkelt ofso

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:23:
naja ik zeik ook niet maar of je nou hier een 5je haalt of daar hetzelfde voor 20!!! tsja waar kies jij dan voor he ????

ik ga er sowieso geen 20 voor betalen en ook geen 5 in de shop hier :lol:

kom er zelden dus weet de prijzen niet precies op t moment maar ze zijn zelden gelijk met wat je krijgt, prijs is tegenwoordig alleen afhankelijk van de soort die je koopt en niet meer gebaseerd op de kwaliteit

Uitspraak van inactief op maandag 17 mei 2010 om 16:29:
Dan lezen we het wel in de krant..

:lol:

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:32:

geen behoefte aan, m'n vakantie is tot rust komen en dat lukt prima zonder iets te gebruiken
Waarschuw beheerder
echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft

geen bullshit
ik heb zelf 15 jaar geblowd en op vakantie nooit
wat is er nou moeilijk aan om 2 weken ofzo niet te blowen sjongejonge
en je bent wel een junk als je zo moeilijk wil gaan doen om een beetje shit mee te smokkelen :jaja: en je zegt zelf dat je elke dag 5 euro wiet rookt = junkiestylo

Waarschuw beheerder

Ja hoor maar dat was echt per ongeluk :x :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op maandag 17 mei 2010 om 16:49:
wat is er nou moeilijk aan om 2 weken ofzo niet te blowen sjongejonge

wilskracht :cry:
Waarschuw beheerder
Neem je het toch gewoon mee..!! niet janken als je gepakt word.

welk land ga je heen??

waarom nemen mensen altijd onzin spullen mee op vakantie??

pindakaas,hagelslag,senseo koffie..
blijf dan lekker thuis..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lampenkapje op maandag 17 mei 2010 om 17:31:
blijf dan lekker thuis..

haha enigste wat ik meeneem is kleren en slippe
e hoef geen hollandse troep mee... pfff fock de hollandse wet

ik ga btw naar canarische eilande..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lampenkapje op maandag 17 mei 2010 om 17:31:
waarom nemen mensen altijd onzin spullen mee op vakantie??

he?? Wat?? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 15:06:
maja mexico is nu ook niet een plaats waar je dat moet riskeren denk ik

Dat valt wel mee, de problemen met drugssmokkel zijn er zo enorm dat ze er geen mankracht of prioriteit hebben voor iemand die een blokkie hasj in zn sokken mee smokkelt.

Maar dat zou ook wel dom zijn want in Mexico is goeie weed veel goedkoper dan hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 18:47:
Dat valt wel mee, de problemen met drugssmokkel zijn er zo enorm dat ze er geen mankracht of prioriteit hebben voor iemand die een blokkie hasj in zn sokken mee smokkelt.

mja mijn ervaring was dat het een stelletje onaardige rukkers waren op dat vliegveld dus vandaar dat ik dacht dat ze dan al helemaal over de zeik gaan bij zoiets, maja misschien straalde de irritatie er teveel vanaf, eerst op schiphol fouilleren als enige van de 12, toen op Cuba weer als enige en toen in Mexico nog een keer :rot:

en daarnaast hasj :rot:

;)
Waarschuw beheerder
+1
gewoon opsturen naar je hotel:)

Waarschuw beheerder
het beste wat jij kan doen is je rugzak HELEMAAL vol stoppen met dope en lekker het vliegtuig pakken ;)

Waarschuw beheerder
5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!

Als je dergelijke hoeveelheid, waar dan ook mee naartoe neemt en je wordt gesnapt, heb je een hele lange gratis vakantie. Niet doen dus, dope ga je niet 'smokkelen', want dat mag niet. het heet niet voor niets smokkelen ;-)
Waarschuw beheerder
Maar op een vliegtuig word je sowieso altijd gecontroleerd, dus dan gaat die vlieger niet op. :rot:
Waarschuw beheerder
zoja hoeveel mag je mee?

Midden en verre oosten mag je 150 gram hasj meenemen, zuid-europa doen ze wat moeilijker maar als jeje direct ff meld bij de douane is het verder geen enkel probleem. succes!
Waarschuw beheerder
Gewoon aanmelden bij het land van aankomst en dan hoef je meestal niet eens belasting erover te betalen. Tot 3 kilo is altijd vrije invoer geloof ik. Behalve in Dagestan, daar doen ze nog wel eens moeilijk.
Waarschuw beheerder
Ga je met je ouders of met je vrienden??
Als je met je ouders gaat kan je het gewoon in de auto of caravan verstoppen (met een folie zoals Geer zegt)..
Al ga je met je vrienden heb je meer kans er tussenuit gepakt te worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Ken! op maandag 17 mei 2010 om 23:07:
auto of caravan verstoppen

tsjaa auto of caravan gaat beetje moeilijk via the airport haha

neee ik ga met een vriendin... normaal gesproken met familie..
Waarschuw beheerder
Dan zou ik het risico gewoon niet lopen !!!

Waarschuw beheerder
in je boxer!

Waarschuw beheerder
+1
gewoon hasj olie maken flesje aftershave pakken spul eruit pure alcohol erin hasj olie erbij goed schudden hasj olie lost op. in dat gekke land waar je heen gaat flesje pakken inhoud op een bord gooien alcohol laten verdampen hasj olie hou je over. sigaret hasj olie erop bam en stoned ben je :D
Waarschuw beheerder
nou dat is me iets te riskant... waar wil je dat gaan stopppen? in je koffer?

straks ontploft het en weer een vliegtuig ramp erbij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op dinsdag 18 mei 2010 om 11:46:

:roflol: ik vermoedde al dat je dom was maar dit slaat echt alles

doe het nou gewoon niet
dalijk word je gepakt en kan je vriendin alleen vakantie vieren, das toch nep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van absotronic op maandag 17 mei 2010 om 21:17:
Maar op een vliegtuig word je sowieso altijd gecontroleerd, dus dan gaat die vlieger niet op

:lol: de vlieger zal vast wel op gaan, maar dan zonder haar... :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 22:56:
ha en hoe ga je dat doen dan!!! dan word je zeker wel gepakt

Niet waar, je moet de hasj gewoon melden bij de douane op Schiphol.
Mensen worden gepakt vanwege de smokkel en niet het bezit.
Net zoals alcohol en sigaretten ook verboden zijn te smokkelen.

je meldt je gewoon bij de douane en laat de hasj officieel exporteren.
dan krijg je een stempel in je paspoort zodat je ook bij het land van aankomst niet nog eens vragen moet invullen.

Zo doe ik het al jaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 12:46:
je meldt je gewoon bij de douane en laat de hasj officieel exporteren.
dan krijg je een stempel in je paspoort zodat je ook bij het land van aankomst niet nog eens vragen moet invullen.

Hehe. eindelijk iemand die met feitelijke waarheden komt,het kromme alleen is dat het naar Saudi Arabie ook mag alleen krijg je daar weer problemen met een Playboy in je koffer...

Hasj was toch tot 150 gram belastingvrij NPC?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het even opgezocht...

Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik, fotocamera of video met maximaal 5 films of banden
Bij aankomst in EU landen mag men in de taksvrije winkels nog 400 sigaretten, 100 sigaren en 500 gram tabak kopen !
Vrije en onbeperkte import van vreemde deviezen
Scherpe messen (inclusief kampeermessen) mogen niet worden ingevoerd. Wapens uiteraard ook niet
Invoer van harddrugs als cocaine en heroine is verboden. Buitenlandse cellen zijn niet aanbevolen
Voor de uitvoer van een nieuw tapijt is een bewijs van aankoop vereist. Voor antiquiteiten is een museumcertificaat vereist, voor mineralen een toestemming van het directoraat voor mijnexploratie .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 21:53:
Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik, fotocamera of video met maximaal 5 films of banden

Eindelijk iemand die er verstand van heeft, lady-p dit is je antwoord.

Waarschuw beheerder
Gewoon meenemen je ziet wel wat er gebeurt als je word gepakt..had ook x naar bekenden is spanje 2 gram wiet gestuurt kwam ook gewoon aan dus als je paar pilletjes ofzo mee wil nemen lukt dat wel...anders snij de air van je nike air schoenen stukje open prop het er tussen lijm dicht zo zijn er nog wel 100 manieren.Wiet zou ik zelf minder snel doen omdat het stinkt.Vliegtuig naar spanje ofzo heb ik ook nog noooit last van honden ofzo gehad(niet dat ik smokkelde ofzo:P).met de auto met jongeren zou ik wel oppassen als je pech hebt kunnen ze gemeen zijn
Waarschuw beheerder
Invoer van harddrugs als cocaine en heroine is verboden.

of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik,

Xtc staat toch gewoon te boek als harddrug??
Waarschuw beheerder
verschilt per land. maar is het niet vreemd dat de toegestane hoeveelheid xtc voor eigen gebruik in de EU 20 pillen zjn, terwijl die hoeveelheid in Nederland maar 5 bedraagt.
Waarschuw beheerder
P'tje in de bus naar Spanje is ook leuk :P

Waarschuw beheerder
wat ik me nou al een tijdje afvraag is, mag je nou voor eigen gebruik nou wiet meenemen naar bijv. spanje?

ik heb wel eens 120 xtc tabletten meegenomen naar Espana in de bus...

zit op dit moment nog steeds vast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 mei 2010 om 13:29:
zit op dit moment nog steeds vast.

Internet op je cel? Door wie heb je je laten noiken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bullseye op woensdag 19 mei 2010 om 11:21:
Xtc staat toch gewoon te boek als harddrug??

Niet als je ze eerst aanmeldt bij de Nederlandse douane, dan is er niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=44723140]{element is niet toegankelijk}Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik,

dank je wel.

maar je mag zeg je 20 xtc-pillen pillen meenemen voor eigengebruik ( dit gebruik ik gelukkig niet ) maar xtc valt onder harddrugs dus dat is verboden..

en wiet wil je meenemen moet je Aangeven van te voeren... waar doe je dat...? ja de douane maar is dat als je zegmaar door de douane gaat of moet je het ergens anders aangeven op een kantoortje ofso?
Waarschuw beheerder
gouden tip: vraag zwervers waar je goede wiet kan kopen .. ;)

klinkt echt heel kut, maar zo konden wij in rome aan echt alles komen van redelijke kwaliteit en fatsoenlijke prijzen (y)
Waarschuw beheerder
heej dank je wel he..

net zelf even de douane gebeld dacht word daar een stuk wijzer van! :D:D

nou haha wiet hasj of wat anders noo.. krijg je egt niet mee.. ook helemaal niet als je het aangeeft.
gaat die eikel zegge echt kaka dom... dan moet je maar meesmokkele in de hoop dat wij het niet vinde... wat voor douane ben je dan he!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op woensdag 19 mei 2010 om 21:24:
net zelf even de douane gebeld dacht word daar een stuk wijzer van!

wtf :roflol:

echt kaka dom

Je hebt het over jezelf hoop ik?

Waarschuw beheerder
nou haha wiet hasj of wat anders noo.. krijg je egt niet mee.. ook helemaal niet als je het aangeeft.

Als je niks zegt, zien ze t toch ook niet? jezus...zo moeilijk is t niet hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 22:56:
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op maandag 17 mei 2010 om 22:47:
Gewoon aanmelden bij het land van aankomst

ha en hoe ga je dat doen dan!!! dan word je zeker wel gepakt

:roflol: goh echt waar

Waarschuw beheerder
gaat die eikel zegge echt kaka dom... dan moet je maar meesmokkele in de hoop dat wij het niet vinde... wat voor douane ben je dan he!!!

der is er hier maar eentje dom en niet zo'n klein beetje ook :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op dinsdag 18 mei 2010 om 11:46:

:roflol:
net zelf even de douane gebeld dacht word daar een stuk wijzer van!
nou haha wiet hasj of wat anders noo.. krijg je egt niet mee.. ook helemaal niet als je het aangeeft

Dit is hilarisch en jij gaat zonder ouders op vakantie.. Nou als dat maar goed gaat
Waarschuw beheerder
:D heerlijk pf op zn best :woop:

Waarschuw beheerder

geniale avatar heb je weer s btw 8)

Waarschuw beheerder
Je gebruikt toch shampoo? bodylotion?
Pak een fles hiervan.. een donkere fles! Geen doorzichtige ;)
Doe je ding (hasj, weed, xtc) in een zakje daaroverheen boterhammezakje!!
Goede knoop erin! En huppa kee!!

Niets aan het handje! :kwijl: aangekomen in het hotel.. Fles legen.. Jointje draaien!
Makkelijker kan gewoon niet! :D

Uitspraak van lady-p op woensdag 19 mei 2010 om 20:02:
maar je mag zeg je 20 xtc-pillen pillen meenemen voor eigengebruik ( dit gebruik ik gelukkig niet )

:S B'tje dom dit!! Denk je dat alle hardcore freaks of andere feest freaks... die naar een feest gaan dit MOETEN verstoppen?? Omdat je wel met 20stuks mag vliegen!? :@
Vreemd hoor.. Als je gepakt word met pillen!! betaal je een boete van 90E. p.s!! Lijkt me dus sterk dat je wel 20 Pillen mag invoeren! :(

XTC = Dit gebruik je gelukkig niet?
WTF maar wil wel weed mee nemen? omdat je GEEN JUNK bent ;)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 10:08:
Vreemd hoor.. Als je gepakt word met pillen!! betaal je een boete van 90E. p.s!! Lijkt me dus sterk dat je wel 20 Pillen mag invoeren!

Doe nou niet verklappen :[

Ik wil die kop van die douaniers weleens zien als Tot Hola met een zak weed aan de balie staat om te vragen of ze een stempel in haar paspoort willen zetten.

Je wil ook niet geloven hoeveel mailtjes ik kreeg van mensen die serieus geloofden dat je drugs mag exporteren als je een stempel in je paspoort hebt.

En dat soort mensen hebben stemrecht :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 10:26:
Je wil ook niet geloven hoeveel mailtjes ik kreeg van mensen die serieus geloofden dat je drugs mag exporteren als je een stempel in je paspoort hebt.

posten die shit :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 10:08:
hardcore freaks of andere feest freaks.

discriminatie. Alsof drugs gebruikende partygangers meteen freaks zijn :s
Waarschuw beheerder
ja, je bent zelf een freak, freak!

met je plofkop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wesje b) op donderdag 20 mei 2010 om 10:52:
discriminatie. Alsof drugs gebruikende partygangers meteen freaks zijn

Damm bedoel dit possitief hee! :D
Hoe lekker is het om zo een freak te zijn! Nou ik vind dat heerlijk! :)
Zo nu en dan een feestje en dan knallen!

Uitspraak van Tacone* o:) op donderdag 20 mei 2010 om 10:57:
met je plofkop

Whaaaa .... Hoe zielig kan je zijn! :@

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 10:26:

Hoe dom! :$ haha maar wel leuk.... dat ze hier in trappen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 11:54:
Whaaaa .... Hoe zielig kan je zijn!

Waarschuw beheerder
pfff daar zorg ik wel voor dat ik niet gepakt word;) en niet alles komt in de krant hoor

Ik wens jou heeeel veeel succes(Y) (sarcastisch bedoeld)

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
ghb in shampo fles lukt ook gwn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 14:10:
ghb in shampo fles lukt ook gwn

dat werkt indd wel ja :)
Waarschuw beheerder
Hahaha ik ging met het vliegtuig naar spanje paar dagen later dan me ouders ( die met de auto gingen ) me ouders hadden me tassen bij en ik heb een zak wiet verwikkeld in folie papier die in een plastic zakje die in me makeup tas en die in me tas gedaan:P Geniaal maar ergens geluk dat er niet werd gecontroleerd.
Of ze het dan hadden gevonden geen idee. Ik acht een kleine kans daarop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SorayaSuerte op donderdag 20 mei 2010 om 20:15:
Hahaha ik ging met het vliegtuig naar spanje paar dagen later dan me ouders ( die met de auto gingen ) me ouders hadden me tassen bij en ik heb een zak wiet verwikkeld in folie papier die in een plastic zakje die in me makeup tas en die in me tas gedaan:P Geniaal maar ergens geluk dat er niet werd gecontroleerd.
Of ze het dan hadden gevonden geen idee. Ik acht een kleine kans daarop.

en wat als ze nou aangehouden waren met jou drugs ??

zou zoiets nooit flikken als je perse drugs wilt smokkelen doe het dan zelf en dan nog wel bij je ouders :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SorayaSuerte op donderdag 20 mei 2010 om 20:15:
Hahaha ik ging met het vliegtuig naar spanje paar dagen later dan me ouders ( die met de auto gingen ) me ouders hadden me tassen bij en ik heb een zak wiet verwikkeld in folie papier die in een plastic zakje die in me makeup tas en die in me tas gedaan Geniaal maar ergens geluk dat er niet werd gecontroleerd.

Deed ik 2 jaar geleden met mijn broer en heroine naar Singapore.
Vorige week is ie opgehangen :(
Waarschuw beheerder
seksverslaaft

gast als je met het vliegtuig gaat neem je gewoon geen spul mee

en anders duw je gewoon een dikke brok hasj in je kont
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een postpakketje opsturen naar je vakantieadres. doe ik al jaren..(ook buiten europa) :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een briljant topic.. :roflol:

Waarschuw beheerder
al die domme reacties hier ook weer:P,was trouwens in spanje en had geen wiet mee nou ik heb me 2 week helemaal de teering in gesmookt.veel van die noord-afrikanen die daar rond liepen hadden hasj bij zich.begin vroegen ze voor 5 gr 40 euro.na tijdje geraat te hebben mog ik het voor 25 euro.Hasj smaakte meer als perfect,super zacht klein jointje en ik was weer van de wereld.Weet niet wat er was met die hasj daar,maar vond het vele stukken beter als wwat je hier voor 5-12 pg in de shop kan kopen(En nee er zat geen heroine of iets dergelijks doorheen:P

Waarschuw beheerder
6 trippl xxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 13:04:
En nee er zat geen heroine of iets dergelijks doorheen

je meent et
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 mei 2010 om 13:06:
6 trippl xxx

doe mij maar vin diesels die zijn NOG harder :o

-.-'
Waarschuw beheerder
donateur
maar je mag zeg je 20 xtc-pillen pillen meenemen voor eigengebruik ( dit gebruik ik gelukkig niet ) maar xtc valt onder harddrugs dus dat is verboden..

In nl valt het toch ook onder harddrugs maar je mag wel een hoeveelheid voor eigen gebruik hebben.

en wiet wil je meenemen moet je Aangeven van te voeren... waar doe je dat...? ja de douane maar is dat als je zegmaar door de douane gaat of moet je het ergens anders aangeven op een kantoortje ofso?

Kan gewoon als je door de douane gaat :)
Waarschuw beheerder
snap niet dat die bolletjes slikkers zoveel moeite moeten doen........hahaha

en al die illegale drugstransporten zijn dus ook niet meer nodig...!!......haha....:roflol:..:roflol:....

tsjongejonge......
Waarschuw beheerder
2weken niet gebruiken....

of is het al te laat met je???

Waarschuw beheerder
zak chips en onderin al je shit verbergen, als je langs de duane gaat gewoon uit de zak eten(Y)

Waarschuw beheerder
spanje

iedere neger op de straathoek die kettingen, zonnebrillen e.d verkoopt, verkoopt ook drugs. In Salou kocht ik een staaf hars van 10 cm lang en 3 cm breed voor 20 euro...weed was er wel schaars, maar heb nog nooit zo'n lachkick gehad als van die weed daar. Coke is er wel prijzig, maar als je een beetje mensen kent, word je niet zo genaaid als dat je bij de 1e de beste gaat.

Waarschuw beheerder
10 bij 3 cm heb je best blok ja,kan wel klppen het het hars was want blok hasj van 10 bij 3 voor 20 eu word moeilijk:P

Waarschuw beheerder
weet waar je op vakantie gaat scherijf adres op enveloppe of mooi doosje

stuur het dezelfde dag als je vertrekt met dhl op

en whoppa je krijgt post op je vakantieadresje!!!!

werkt perfect zeg maar:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 mei 2010 om 22:49:
10 bij 3 cm heb je best blok ja,kan wel klppen het het hars was want blok hasj van 10 bij 3 voor 20 eu word moeilijk:P

wist dat ik een foutje maakte:lol:

ben ook geen hasjroker, vandaar...

die blok bewaren ze vaak in hun bilnaad...geen gein...
Waarschuw beheerder
ewa dees voor die meidjesz die drukS willeng smokkeleng... je moet eeng connie vulleng met coke of broenoe ofzo jwt en dan die connie in je kutje doeng...
endan keng je lekekr rijzeng met ook een drugs lul in je kutje mooi tok of niet dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barend Brandbom op dinsdag 25 mei 2010 om 19:28:
ewa dees voor die meidjesz die drukS willeng smokkeleng... je moet eeng connie vulleng met coke of broenoe ofzo jwt en dan die connie in je kutje doeng...
endan keng je lekekr rijzeng met ook een drugs lul in je kutje mooi tok of niet dan ?

Is dit de Nederlandse taal?
Of is deze jongen met de verkeerde kleur geboren ;)
Waarschuw beheerder
[Barend Brandbom] ewa dees voor die meidjesz die drukS willeng smokkeleng... je moet eeng connie vulleng met coke of broenoe ofzo jwt en dan die connie in je kutje doeng...

Wou hij wel een zin typen of is dit per ongeluk er uit gekomen toen hij met zijn hoofd op het toetsenbord knalde
Waarschuw beheerder
of heeft zn cavia op zn toetsenbordje staan dansen.......
Waarschuw beheerder
donateur

[img width=93 height=93]http://www.bossie.eu/afbeeldingen/Nieuwsplaatjes/kotsen.jpg[/img]
hou dan gewoon je b.. mond ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=44723140]{element is niet toegankelijk}Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik,

dank je wel.

:roflol: je meent dit toch niet??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel op maandag 24 mei 2010 om 13:47:
In nl valt het toch ook onder harddrugs maar je mag wel een hoeveelheid voor eigen gebruik hebben.

In nederland mag je NIKS met harddrugs. Vergeet dat hele idee dat het in nederland minder illegaal is dan daarbuiten. Het is alleen zo dat er meer gedoogd word dan ergens anders, maar je kunt net zo hard de lul zijn en misschien zelfs harder.

@lady P zou me niks verbazen als we jou over een paar jaar in 'Locked up abroad' op national geographic zien :')

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het mee magnemen voor eigengebruik

Tuurlijk ''mag'' je het niet meenemen dat weet elk normaal mens hier in nederland wel..
Waarschuw beheerder

gewoon meenemen en voor die paar centen de bak in draaien! probeer vooeal griekenland of turkye zou ik zeggen:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon sealen, in pure alcohol laten liggen zodat de geur eraf is, opnieuw sealen weer in alcohol, sealen & duct tape, weer in alcohol, sealen & duct tape en vervolgens instouwen :P
Zoiets heb ik een keer gehoord weet niet meer zo precies helaas
Maar hun krijgen het iig mee
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van julian6 op donderdag 17 juni 2010 om 00:23:
In nederland mag je NIKS met harddrugs. Vergeet dat hele idee dat het in nederland minder illegaal is dan daarbuiten. Het is alleen zo dat er meer gedoogd word dan ergens anders, maar je kunt net zo hard de lul zijn en misschien zelfs harder.

@lady P zou me niks verbazen als we jou over een paar jaar in 'Locked up abroad' op national geographic zien

Beetje flauw dat iedereen hier pure objectieve informatie geeft aan deze vriendelijke mevrouw P. en dat jij haar nu bang gaat zitten maken.
Waarschuw beheerder
Dit is echt te hilarisch :roflol:
Waarschuw beheerder
damn.. zelden zulke domme opmerkingen gezien in een forum

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emiel :bounce: op zondag 20 juni 2010 om 06:17:
Gewoon sealen, in pure alcohol laten liggen zodat de geur eraf is, opnieuw sealen weer in alcohol, sealen & duct tape, weer in alcohol, sealen & duct tape en vervolgens instouwen

:S

Gewoon potje wax in de magnetron zetten en de stash in een zakje in de gesmolten wax doen.
Daarna weer aluminiumfolie erop doen en je bent klaar :S
Waarschuw beheerder
Paar jaar geleden gewoon eens 2 pillen (ja maar 2) voor de gein opgestuurd naar mn vakantie adres.
Het kwam nog aan ook!!! Wel verstopt in een DVD hoesje :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 14:53:

lol elke keer als ik die pfslang lees moet ik lachen

Waarschuw beheerder
gewoon 100 pille meenemen door de douane daarna naar de snoepwinkel gaan achter de douane
snoepzak vullen vliegtuig in daarna weer door de douane op het vliegveld snoepzak door de scanner is altijd leuk !!:D:D:D en daarna have fun !!!!!!!!! is al paar x gelukt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 23:21:
gewoon 100 pille meenemen door de douane daarna naar de snoepwinkel gaan achter de douane
snoepzak vullen vliegtuig in daarna weer door de douane op het vliegveld snoepzak door de scanner is altijd leuk !! en daarna have fun !!!!!!!!! is al paar x gelukt

Slimme actie toch doe ik het maar niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 23:26:
Slimme actie toch doe ik het maar niet.

ieder zijn ding zeg ik maar altijd ;)

Waarschuw beheerder
EU vluchten, in je boxershort! geen probleem hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 23:33:
U vluchten, in je boxershort! geen probleem hoor

om de eerste x door de douane te komen daarna stap ik over op me vertrouwde snoepzak :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 juni 2010 om 23:21:
snoepzak vullen vliegtuig in daarna weer door de douane op het vliegveld snoepzak door de scanner is altijd leuk !! en daarna have fun !!!!!!!!! is al paar x gelukt

OMG ZO DOE IK T OOK ALTIJD!!!11

Waarschuw beheerder
donateur
In de meeste landen is elk gebruik en bezit van marihuana verboden. In veel landen rusten er zware straffen op het bezit van zelfs kleine hoeveelheden van deze drug. Hierop bestaan enkele uitzonderingen:

* Nederland: De verkoop tot 5 gram aan meerderjarigen wordt in speciale coffeeshops gedoogd. Gebruikers worden niet vervolgd, tenzij er een plaatselijk blowverbod voor de openbare ruimte is ingesteld. Als het middels de Algemene Plaatselijke Verordening is verboden, is het buiten op straat niet toegestaan om wiet, hasj of andere geestverruimende middelen te gebruiken. De algemene boete hiervoor bedraagt 180 euro (2008). Recreatief gebruik wordt gedoogd als je het rookt in een coffeeshop of thuis.
Het kweken van marihuana is, op uitzonderlijke omstandigheden na,[4] illegaal in Nederland en er is een actief opsporingsbeleid. Het in bezit hebben tot en met 5 planten wordt door justitie gedoogd, en slechts in enkele gevallen vervolgd. Alleen de teelt van cannabis voor medicinale doeleinden is legaal, maar moet dan wel geheel onder staatstoezicht gebeuren. Nederland heeft op dit moment (2008) één legale cannabiskwekerij waar marihuana met hoge THC-gehaltes onder steriele condities wordt geproduceerd. Medicinaal gebruik is op doktersvoorschrift toegestaan.

* België: Sinds de omzendbrief van januari 2005 die door de socialistische minister van justitie Laurette Onkelinx en de procureurs-generaal werd uitgewerkt, heeft het individueel gebruik door meerderjarigen (= ouder dan 18 jaar) de laagste vervolgingsprioriteit, mits het geen "overlast" bezorgt.[5] Gebruik op openbare plaatsen, bezit van meer dan 3 gram of verkoop wordt juridisch vervolgd; ook gebruik in aanwezigheid van minderjarigen wordt altijd als "overlast" beschouwd. Verder wordt de kweek van één vrouwelijke cannabisplant voor eigen gebruik gedoogd.

* Spanje: De verkoop van marihuana is illegaal, maar persoonlijk gebruik wordt niet bestraft. Agata, een organisatie in Catalonië die patiënten met borstkanker steunt, eist legale beschikbaarheid van marihuana voor patiënten die lijden onder de bijwerkingen van chemotherapie. De groep verkreeg de steun van alle politieke partijen in Catalonië en van de Catalaanse Gezondheidsdienst om hun eis aan de regering kracht bij te zetten. De uiteindelijke beslissing ligt bij de Spaanse minister voor volksgezondheid.[bron?]

* Polen: In Polen wordt het bezit van geringe hoeveelheden zwaar bestraft,[6] net als in Griekenland.[bron?]

* Tsjechië: In Tsjechië is het bezit van 15 gram niet strafbaar sinds een wetswijziging van december 2009. Daarvoor werd een geringe hoeveelheid niet vervolgd, maar er was niet in de wet bepaald hoeveel dit was.[7][8]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marihuana#Wettelijke_status_van_marihuana