Partyflock

Forumonderwerp · 1093077
Waarschuw beheerder
haaai!

wat ik me nou al een tijdje afvraag is, mag je nou voor eigen gebruik nou wiet meenemen naar bijv. spanje? toen ik daar laatst heen was gegaan had ik niets meegenomen maar had ik daar zelf wel wat mensen gevraagt bij wie je het kan halen.. nouja dat was dus ook wel gelukt maar de prijs daar ligt stukken hoger dan in nederland.... Wat je hier focking betaalt voor een 5je betaal je daar gewoon 20 euries en het is nog niet een goeie he... tsjaa voor 1 keer is he niet erg. maar als je het dagelijks gebruikt ga je niet elke dag ff 20 euro neerklakken.
dusjaa zit ik zelf een beetje te bedenken voor als ik eind mei daar weer heen ga of je het mee magnemen voor eigengebruik? zoja hoeveel mag je mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 10:53:
dusjaa zit ik zelf een beetje te bedenken voor als ik eind mei daar weer heen ga of je het mee magnemen voor eigengebruik? zoja hoeveel mag je mee?

Ik zou het doen als ik jou was :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 14:53:
nooit een hashhong gezien?

Nee.

Komt nog eens bij dat ik NOOIT gecontroleerd ben bij aankomst, checken gaat altijd voor vertrek, en als ze je in Duitsland op het vliegveld pakken met n paar gram zooi dan draai je echt niet de bak in als je verder geen strafblad hebt. Je krijgt een boete van een paar 100 euro en je mag het vliegtuig niet in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 15:03:
Komt nog eens bij dat ik NOOIT gecontroleerd ben bij aankomst, checken gaat altijd voor vertrek, en als ze je in Duitsland op het vliegveld pakken met n paar gram zooi dan draai je echt niet de bak in als je verder geen strafblad hebt. Je krijgt een boete van een paar 100 euro en je mag het vliegtuig niet in.

keer 3 keer voor ik op m'n bestemming was :rot:
maja mexico is nu ook niet een plaats waar je dat moet riskeren denk ik :lol:

Waarschuw beheerder
Mexico was appeltje eitje.. Echt een lachertje..
Waarschuw beheerder
ach ik zou in eu niet zo snel iets meenemen,ik heb tot nu toe overal gewoon alles kunnen krijgen wat ik nodig had..sos,hasj,wiet..alles gewoon overal te krijgen, gewoon bij een barman of iemand die wat bekender is in het betreffende plaatsje vragen hoe waar en wat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gekkehuus30 op maandag 17 mei 2010 om 15:52:
gewoon bij een barman of iemand die wat bekender is in het betreffende plaatsje vragen hoe waar en wat

jaaa dat is het probleem ook niet;) haha je kan binnen 1 minuut ook wiet, hasj of wat anders hebbe.

Waarschuw beheerder
niet zo zeiken dan :lol:

die 5 euro meuk hier in de shop is ook niet veel
Waarschuw beheerder
naja ik zeik ook niet maar of je nou hier een 5je haalt of daar hetzelfde voor 20!!! tsja waar kies jij dan voor he ????

maarja ik ga zowiezo wel genieten en probeer gewoon wat mee tesmokkelen... lukt het niet!! jammer dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:23:
lukt het niet!!

Dan lezen we het wel in de krant..
Waarschuw beheerder
word ik eindelijk is beroemd:P

pfff daar zorg ik wel voor dat ik niet gepakt word;) en niet alles komt in de krant hoor

hebbe jullie nooit drugs meegesmokkelt ofso

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:23:
naja ik zeik ook niet maar of je nou hier een 5je haalt of daar hetzelfde voor 20!!! tsja waar kies jij dan voor he ????

ik ga er sowieso geen 20 voor betalen en ook geen 5 in de shop hier :lol:

kom er zelden dus weet de prijzen niet precies op t moment maar ze zijn zelden gelijk met wat je krijgt, prijs is tegenwoordig alleen afhankelijk van de soort die je koopt en niet meer gebaseerd op de kwaliteit

Uitspraak van inactief op maandag 17 mei 2010 om 16:29:
Dan lezen we het wel in de krant..

:lol:

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:32:

geen behoefte aan, m'n vakantie is tot rust komen en dat lukt prima zonder iets te gebruiken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 12:22:
echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft
pfff mensen hebben altijd wat te zeuren.....

geen bullshit
ik heb zelf 15 jaar geblowd en op vakantie nooit
wat is er nou moeilijk aan om 2 weken ofzo niet te blowen sjongejonge
en je bent wel een junk als je zo moeilijk wil gaan doen om een beetje shit mee te smokkelen :jaja: en je zegt zelf dat je elke dag 5 euro wiet rookt = junkiestylo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 16:32:

Ja hoor maar dat was echt per ongeluk :x :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op maandag 17 mei 2010 om 16:49:
wat is er nou moeilijk aan om 2 weken ofzo niet te blowen sjongejonge

wilskracht :cry:
Waarschuw beheerder
Neem je het toch gewoon mee..!! niet janken als je gepakt word.

welk land ga je heen??

waarom nemen mensen altijd onzin spullen mee op vakantie??

pindakaas,hagelslag,senseo koffie..
blijf dan lekker thuis..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lampenkapje op maandag 17 mei 2010 om 17:31:
blijf dan lekker thuis..

haha enigste wat ik meeneem is kleren en slippe
e hoef geen hollandse troep mee... pfff fock de hollandse wet

ik ga btw naar canarische eilande..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lampenkapje op maandag 17 mei 2010 om 17:31:
waarom nemen mensen altijd onzin spullen mee op vakantie??

he?? Wat?? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 15:06:
maja mexico is nu ook niet een plaats waar je dat moet riskeren denk ik

Dat valt wel mee, de problemen met drugssmokkel zijn er zo enorm dat ze er geen mankracht of prioriteit hebben voor iemand die een blokkie hasj in zn sokken mee smokkelt.

Maar dat zou ook wel dom zijn want in Mexico is goeie weed veel goedkoper dan hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 18:47:
Dat valt wel mee, de problemen met drugssmokkel zijn er zo enorm dat ze er geen mankracht of prioriteit hebben voor iemand die een blokkie hasj in zn sokken mee smokkelt.

mja mijn ervaring was dat het een stelletje onaardige rukkers waren op dat vliegveld dus vandaar dat ik dacht dat ze dan al helemaal over de zeik gaan bij zoiets, maja misschien straalde de irritatie er teveel vanaf, eerst op schiphol fouilleren als enige van de 12, toen op Cuba weer als enige en toen in Mexico nog een keer :rot:

en daarnaast hasj :rot:

;)
Waarschuw beheerder
+1
gewoon opsturen naar je hotel:)

Waarschuw beheerder
het beste wat jij kan doen is je rugzak HELEMAAL vol stoppen met dope en lekker het vliegtuig pakken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:59:
5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!

Als je dergelijke hoeveelheid, waar dan ook mee naartoe neemt en je wordt gesnapt, heb je een hele lange gratis vakantie. Niet doen dus, dope ga je niet 'smokkelen', want dat mag niet. het heet niet voor niets smokkelen ;-)
Waarschuw beheerder
Maar op een vliegtuig word je sowieso altijd gecontroleerd, dus dan gaat die vlieger niet op. :rot:
Waarschuw beheerder
zoja hoeveel mag je mee?

Midden en verre oosten mag je 150 gram hasj meenemen, zuid-europa doen ze wat moeilijker maar als jeje direct ff meld bij de douane is het verder geen enkel probleem. succes!
Waarschuw beheerder
Gewoon aanmelden bij het land van aankomst en dan hoef je meestal niet eens belasting erover te betalen. Tot 3 kilo is altijd vrije invoer geloof ik. Behalve in Dagestan, daar doen ze nog wel eens moeilijk.
Waarschuw beheerder
Ga je met je ouders of met je vrienden??
Als je met je ouders gaat kan je het gewoon in de auto of caravan verstoppen (met een folie zoals Geer zegt)..
Al ga je met je vrienden heb je meer kans er tussenuit gepakt te worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Ken! op maandag 17 mei 2010 om 23:07:
auto of caravan verstoppen

tsjaa auto of caravan gaat beetje moeilijk via the airport haha

neee ik ga met een vriendin... normaal gesproken met familie..
Waarschuw beheerder
Dan zou ik het risico gewoon niet lopen !!!

Waarschuw beheerder
in je boxer!

Waarschuw beheerder
+1
gewoon hasj olie maken flesje aftershave pakken spul eruit pure alcohol erin hasj olie erbij goed schudden hasj olie lost op. in dat gekke land waar je heen gaat flesje pakken inhoud op een bord gooien alcohol laten verdampen hasj olie hou je over. sigaret hasj olie erop bam en stoned ben je :D
Waarschuw beheerder
nou dat is me iets te riskant... waar wil je dat gaan stopppen? in je koffer?

straks ontploft het en weer een vliegtuig ramp erbij..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op dinsdag 18 mei 2010 om 11:46:
straks ontploft het en weer een vliegtuig ramp erbij..

:roflol: ik vermoedde al dat je dom was maar dit slaat echt alles

doe het nou gewoon niet
dalijk word je gepakt en kan je vriendin alleen vakantie vieren, das toch nep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van absotronic op maandag 17 mei 2010 om 21:17:
Maar op een vliegtuig word je sowieso altijd gecontroleerd, dus dan gaat die vlieger niet op

:lol: de vlieger zal vast wel op gaan, maar dan zonder haar... :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 22:56:
ha en hoe ga je dat doen dan!!! dan word je zeker wel gepakt

Niet waar, je moet de hasj gewoon melden bij de douane op Schiphol.
Mensen worden gepakt vanwege de smokkel en niet het bezit.
Net zoals alcohol en sigaretten ook verboden zijn te smokkelen.

je meldt je gewoon bij de douane en laat de hasj officieel exporteren.
dan krijg je een stempel in je paspoort zodat je ook bij het land van aankomst niet nog eens vragen moet invullen.

Zo doe ik het al jaren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 12:46:
je meldt je gewoon bij de douane en laat de hasj officieel exporteren.
dan krijg je een stempel in je paspoort zodat je ook bij het land van aankomst niet nog eens vragen moet invullen.

Hehe. eindelijk iemand die met feitelijke waarheden komt,het kromme alleen is dat het naar Saudi Arabie ook mag alleen krijg je daar weer problemen met een Playboy in je koffer...

Hasj was toch tot 150 gram belastingvrij NPC?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het even opgezocht...

Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik, fotocamera of video met maximaal 5 films of banden
Bij aankomst in EU landen mag men in de taksvrije winkels nog 400 sigaretten, 100 sigaren en 500 gram tabak kopen !
Vrije en onbeperkte import van vreemde deviezen
Scherpe messen (inclusief kampeermessen) mogen niet worden ingevoerd. Wapens uiteraard ook niet
Invoer van harddrugs als cocaine en heroine is verboden. Buitenlandse cellen zijn niet aanbevolen
Voor de uitvoer van een nieuw tapijt is een bewijs van aankoop vereist. Voor antiquiteiten is een museumcertificaat vereist, voor mineralen een toestemming van het directoraat voor mijnexploratie .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 mei 2010 om 21:53:
Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik, fotocamera of video met maximaal 5 films of banden

Eindelijk iemand die er verstand van heeft, lady-p dit is je antwoord.

Waarschuw beheerder
Gewoon meenemen je ziet wel wat er gebeurt als je word gepakt..had ook x naar bekenden is spanje 2 gram wiet gestuurt kwam ook gewoon aan dus als je paar pilletjes ofzo mee wil nemen lukt dat wel...anders snij de air van je nike air schoenen stukje open prop het er tussen lijm dicht zo zijn er nog wel 100 manieren.Wiet zou ik zelf minder snel doen omdat het stinkt.Vliegtuig naar spanje ofzo heb ik ook nog noooit last van honden ofzo gehad(niet dat ik smokkelde ofzo:P).met de auto met jongeren zou ik wel oppassen als je pech hebt kunnen ze gemeen zijn
Waarschuw beheerder
Invoer van harddrugs als cocaine en heroine is verboden.

of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik,

Xtc staat toch gewoon te boek als harddrug??
Waarschuw beheerder
verschilt per land. maar is het niet vreemd dat de toegestane hoeveelheid xtc voor eigen gebruik in de EU 20 pillen zjn, terwijl die hoeveelheid in Nederland maar 5 bedraagt.
Waarschuw beheerder
P'tje in de bus naar Spanje is ook leuk :P

Waarschuw beheerder
wat ik me nou al een tijdje afvraag is, mag je nou voor eigen gebruik nou wiet meenemen naar bijv. spanje?

ik heb wel eens 120 xtc tabletten meegenomen naar Espana in de bus...

zit op dit moment nog steeds vast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 mei 2010 om 13:29:
zit op dit moment nog steeds vast.

Internet op je cel? Door wie heb je je laten noiken?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bullseye op woensdag 19 mei 2010 om 11:21:
Xtc staat toch gewoon te boek als harddrug??

Niet als je ze eerst aanmeldt bij de Nederlandse douane, dan is er niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=44723140]{element is niet toegankelijk}Toegelaten import binnen EU: 200 sigaretten en 50 sigaren of 200 gram tabak, 1,5 kilogram koffie, 1,5 kilogram oplosbare koffie, 500 gram thee, 5 flessen parfum van 120 milliliter elk, 20 gram hasj of 20 xtc-pillen voor eigen gebruik,
Invoer van harddrugs als cocaine en heroine is verboden.

dank je wel.

maar je mag zeg je 20 xtc-pillen pillen meenemen voor eigengebruik ( dit gebruik ik gelukkig niet ) maar xtc valt onder harddrugs dus dat is verboden..

en wiet wil je meenemen moet je Aangeven van te voeren... waar doe je dat...? ja de douane maar is dat als je zegmaar door de douane gaat of moet je het ergens anders aangeven op een kantoortje ofso?
Waarschuw beheerder
gouden tip: vraag zwervers waar je goede wiet kan kopen .. ;)

klinkt echt heel kut, maar zo konden wij in rome aan echt alles komen van redelijke kwaliteit en fatsoenlijke prijzen (y)