Partyflock

Forumonderwerp · 1093077
Waarschuw beheerder
haaai!

wat ik me nou al een tijdje afvraag is, mag je nou voor eigen gebruik nou wiet meenemen naar bijv. spanje? toen ik daar laatst heen was gegaan had ik niets meegenomen maar had ik daar zelf wel wat mensen gevraagt bij wie je het kan halen.. nouja dat was dus ook wel gelukt maar de prijs daar ligt stukken hoger dan in nederland.... Wat je hier focking betaalt voor een 5je betaal je daar gewoon 20 euries en het is nog niet een goeie he... tsjaa voor 1 keer is he niet erg. maar als je het dagelijks gebruikt ga je niet elke dag ff 20 euro neerklakken.
dusjaa zit ik zelf een beetje te bedenken voor als ik eind mei daar weer heen ga of je het mee magnemen voor eigengebruik? zoja hoeveel mag je mee?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je mag 100 gram zo hoppa meenemen, gewoon in je handbagage.
In je koffer mag zeker tot een kilo meenemen geen enkel probleem.
Wel binnen de EU blijven, turkye geldt niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alle landen in de EU mag het idd gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 10:53:
maar als je het dagelijks gebruikt

Junk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier een specifiek kaartje, als de landen geel zijn betekent dat, dat softdrugs vrij meegenomen mag worden, grijs betekend dat het in beslag wordt egnomen zonder consequenties en blauw betekend dat je dus zeker een paar jaartjes mag brommen.

[img width=600 height=515 cacheid=001443a8002e94e615e0d6ef1a02aa4240]http://europa.eu/abc/european_countries/images/map.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Oja?? nou probeer het maar in italie..!!
Ga daar maar is op een bankje zitten en een joint draaien.!
wedden dat je dan nachtje in de cel mag slapen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:00:
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 10:53:
maar als je het dagelijks gebruikt

Junk!!

nou junk wil dus eigenlijk niet zegge.. het is gewoon lekker zo kan je lekker slapen en ff geen zorgen... als je het alleen s'avonds doet is het tog geen probleem...

100 gram in je hand bagege is wel erg veel.. dat lijkt mij niet...
en 1 kilo in bagage is ook teveel hoor voor wiet...
want je hoeft daar in lanzarote ( waar het ook geel is ) een jointje te draaien want word je ook lekker opgepakt door de politie volgens mij,.. k deed het altijd in appartement.
Waarschuw beheerder
Zou niet teveel advies aannemen van hier. Je gelooft toch zelf niet dat het mag zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
Tegenwoordig kan het in Thailand ook :jaja:
Als je in de aankomsthal rechtdoor loopt heb je op de hoek zo'n eettentje, moet je daar rechts afslaan en in dat winkelstraatje zit nu zelfs een coffeeshop/smartshop

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:19:
want je hoeft daar in lanzarote ( waar het ook geel is ) een jointje te draaien want word je ook lekker opgepakt door de politie volgens mij,.. k deed het altijd in appartement.

Dat was vroeger wel idd nu echt niet meer
Waarschuw beheerder
naja ik weet niet miss dat een klein beetje wel mag.... maarja snap ook wel dat de hoeveelheid en dat kaartje gewoon behoorlijk onzin is allemaal...
zo dom ben ik nou ook weer niet....

tsjaa en anders zit er niets anders of dan je zool uit je schoenen te halen en dan zakkie wiet in de foli zool er weer op en dan lopen maar door de controle...... alleen als je schoenen uitmoeten heb je probleem
Waarschuw beheerder
je gaat toch geen shit meenemen vanuit nederland daarheen sjongejonge
beter gewoon helemaal niet blowen (Y)

en anders bij zo'n gast kopen, lekker boeiend dat het duurder is daar
beter dat dan zo'n groot risico lopen :s
Waarschuw beheerder
ga er maar vanuit dat je overal de lul bent als ze je pakken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van <')(((< op maandag 17 mei 2010 om 11:33:
ga er maar vanuit dat je overal de lul bent als ze je pakken

Denk wel dat de duane een 2/3 in beslag neemt om een oogje toe te knijpen ;)

Waarschuw beheerder
gewoon wat pcp kopen daar yo, ben je meteen genezen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:45:
gewoon wat pcp kopen daar yo, ben je meteen genezen

wat is dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 11:34:
duane

:')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
typefoutje overkomt de beste :aai: moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

Beetje sneu altijd die mensen die denken dat ze beter zijn, omdat ze denken nooit een schrijf/taalfoutje maken. :aai:

Hele dagen niks beters te doen dan anderen op hun fouten te wijzen terwijl ze zelf te stom zijn om het wel juist te doen of gewoon omdat heel hun leven niets voorsteld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 11:53:
typefoutje overkomt de beste :aai: moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

Misschien O:)

laatste aanpassing 17 mei 2010 11:53

8) :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Has mag je gewoon meenemen, en pillen ok tenzij je ze wel gewoon bij elkaar bewaard.

Voor pillen geldt een max van 20 stuks invoerrechtenvrij en hasj 30 gram.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:54:
Uitspraak van LodeXIV op maandag 17 mei 2010 om 11:53:
typefoutje overkomt de beste moet jouw toch niet in de gaten gaan houden he?

klopt moet ook kunnen,... we doen geen nederlandse toets he:P

haha jaa daar drugs kopen is een beetje onzin he! als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

Waarschuw beheerder
Beetje sneu altijd die mensen die denken dat ze beter zijn, omdat ze denken nooit een schrijf/taalfoutje maken. :aai:

Hele dagen niks beters te doen dan anderen op hun fouten te wijzen terwijl ze zelf te stom zijn om het wel juist te doen of gewoon omdat heel hun leven niets voorsteld.

:aai: Maak het nou niet groter dan dat het is 8)
Waarschuw beheerder
inblikken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 11:57:
Has mag je gewoon meenemen, en pillen ok tenzij je ze wel gewoon bij elkaar bewaard.

Voor pillen geldt een max van 20 stuks invoerrechtenvrij en hasj 30 gram.

waar kan je dit vinden dan?

mocht het maar ja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:59:
als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

Ik zou eerder wat geld investering in een afkick kliniek. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 11:59:
haha jaa daar drugs kopen is een beetje onzin he! als je elke dag een 5je oprookt en je zit er 2 weken en om de dag 20 euro pffff gekke werk!!!!

gewoon niet blowen (Y) en anders niet op vakantie gaan junkie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nad!a op maandag 17 mei 2010 om 12:16:
gewoon niet blowen en anders niet op vakantie gaan junkie

echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft
pfff mensen hebben altijd wat te zeuren.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 12:22:
je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag. inclusief pillen, snuivies enzo...

Je bent een junk als je niet zonder kan en jij kan dat overduidelijk niet. :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 12:00:
Maak het nou niet groter dan dat het is

Probeer je nou er tussenuit te komen, dit kan je nog geeneens een tegenargument noemen :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 12:03:
waar kan je dit vinden dan?

Jij bevestigt echt mijn vooroordeel over wietrokers :LOL:
Waarschuw beheerder
alcohol= alcolist
drugs=junk
seks = seksverslaaft
pfff mensen hebben altijd wat te zeuren.....

nie zo moeilijk doen joh, gewoon meenemen.

in de eu mag dat.

alleen turkije niet, daar doen ze moeilijker omdat ze moslim zijn.

wel laten zien bij de douane in spanje, anders betaal je een boete als ze er achter komen!
Waarschuw beheerder
Tot 5 gram wordt door de vingers gezien in de EU lidstaten.
Je moet het inderdaad wel even aangeven bij de douane, anders denkt men dat je meer te verbergen hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel op maandag 17 mei 2010 om 11:27:
Dat was vroeger wel idd nu echt niet meer

In Italië hebben ze cannabis tot harddrugs gedegradeerd.
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 13:02:

seculier land breinstein
wat hasj roken betreft kunen wij nog veel van de arabieren leren.
volgens mij is het in de meeste geelgekleurde landen zo dat je 1 a 2 gram voor eigen gebruik mee kan nemen. maar je kan daar evengoed gewoon hasj halen, gewoon een oude marokkaan zoeken die al 15 jaar die dampjes rookt en die je geen crappy wierookhasj verkoopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Messiah op maandag 17 mei 2010 om 13:08:

seculier land breinstein

niet zo doen jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Waarom blowen als je met vakantie bent daar heb je toch geen tijd voor :x
en ook het risico lopen om voor zoiets stoms in de bak terecht te komen is echt te dom voor woorden :S

Waarschuw beheerder
Gewoon alles in je anus duwen.. Tenzij je een neger bent want dan gaan ze er wel kijken..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 13:33:
Waarom blowen als je met vakantie bent daar heb je toch geen tijd voor
en ook het risico lopen om voor zoiets stoms in de bak terecht te komen is echt te dom voor woorden

zitten wij allemaal te pretenderen dat het legaal is, gooi jij ff roet in het eten :S

Waarschuw beheerder
echt bullshit... dusals jij op vakantie gaat en je drinkt alcohol zegge we tog ook niet hee die is alcolist.. je bent pas een junk als elke dag wiet rookt en dan 24/7 de dag.

je bent gewoon een zwerver als je niet zonder kunt, genoeg mensen die dagelijks blowen en er totaal geen moeite mee hebben dat eens een langere periode niet te doen ivm met vakantie, he je hebt vakantie is dat niet om ff iets anders te doen dan hier in nl, als je zo zwak bent knoop je dan gelijk op zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 13:56:
zitten wij allemaal te pretenderen dat het legaal is, gooi jij ff roet in het eten

Oh sorry :bloem: :roflol:

Hij is toch niet dom ofzo :S

:x hij geloofde het ook echt :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:05:
hij geloofde het ook echt

ja verdomme !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Natuurlijk mag het niet, maar je zult in de meeste EU-landen iig niet d ebak in draaien als het 3-4 gram is. In theorie kan het meestal wel, maar de kans is groter dat je een forse boete krijgt en de toegang tot het land wordt ontzegd, dwz. dat ze je begeleiden naar de vertrekhal en je meteen terug moet.

Ik doe het zelf elke keer, gewoon 4 gram hasj in vetvrij papier wikkelen, cellofaantje dr omheen, en in m'n sokken.

Ben al minstens 25x met dergelijke hoeveelheid op zak fluitend langs de douane gewandeld in in totaal iets van 10 verschillende EU-landen.

Je moet je bedenken dat de security op vliegvelden erop gerichtis om smokkelaars en bommenleggers te pakken, niet voor een vakantieganger die een paar gram mee neemt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:04:
je bent gewoon een zwerver als je niet zonder kunt, genoeg mensen die dagelijks blowen en er totaal geen moeite mee hebben dat eens een langere periode niet te doen ivm met vakantie, he je hebt vakantie is dat niet om ff iets anders te doen dan hier in nl, als je zo zwak bent knoop je dan gelijk op zeg

tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen ;)
maar ik weet niet... weet niet of jij ook blowed?

Waarschuw beheerder
Hij is toch niet dom ofzo

lady-p

dom

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 14:36:
tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen ;)
maar ik weet niet... weet niet of jij ook blowed?

genoeg en heb er geen behoefte aan op vakantie ofzo en nee ik drink zelden tot nooit
Waarschuw beheerder
naja jammer dat bepaalde mensen zich daarover druk gaan maken

Waarschuw beheerder
over wat?

denk dat jij hier je eigen te druk maakt om je jointje, misschien geen gek idee om dan maar s een tijdje te stoppen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tacone* o:) op maandag 17 mei 2010 om 14:11:
ja verdomme !

:lol: oeps!
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:47:
denk dat jij hier je eigen te druk maakt om je jointje, misschien geen gek idee om dan maar s een tijdje te stoppen

Precies :roflol:

Uitspraak van lady-p op maandag 17 mei 2010 om 14:36:
tuurlijk kan ik zonder blowen als ik op vakantie ben... dus vul je het aan met andere dingen

Nou volgens mij niet :| heb je altijd 'iets' nodig ofzo om je vakantie leuk te maken?
best triest dan eigenlijk :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 14:49:
Nou volgens mij niet :| heb je altijd 'iets' nodig ofzo om je vakantie leuk te maken?
best triest dan eigenlijk :lol:

geld :lol: om m nog leuker te maken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 14:21:
Ik doe het zelf elke keer, gewoon 4 gram hasj in vetvrij papier wikkelen, cellofaantje dr omheen, en in m'n sokken.

nooit een hashhong gezien?