| Betreft: | organisatie: Q-dance |
Nogmaals Q geeft gewoon goede feesten en is waar voor het geld amen
en als je er zo over denkt ga dan lekker niet meer naar Q feesten en zeiken over wie heeft er nog kaartje ofzo
ogmaals Q geeft gewoon goede feesten en is waar voor het geld amen
Als iedereen nou gewoon eens ophoudt met speculeren over zowel Ruffian als Crypsis. Omdat 1 iemand heeft gezegd dat Crypsis zo gereageerd heeft, moet iedereen het maar geloven? Hoe naïef zijn jullie allemaal?!
defqon vorig jaar
Als iemand de speculaties nou eens ontkracht
Dat ze me waar voor m'n geld geven.
ID-T/Q-Dance heeft jaren lang BLACK georganiseerd zonder daar maar een cent aan te verdienen, juist om een groot visitekaartje te hebben naar de rest van de wereld.
hrillogy is nou niet echt vooruitstrevend! Kijk naar de artiesten daar lijkt toch behoorlijk hetzelfde als op Q feesten
en daar heb ik respect voor. Steeds meer artiesten willen niet meer dat Q-dance of Platinum maar alles voor ze bepaald en kiezen een andere weg, logisch.
Nee, XQ was een feest waar dj's met een bepaalde staat van dienst in het zonnetje gezet werden. Dana, Zany, Pavo, The Prophet etc. Mensen met een lange staat van dienst die het verdienen om een eigen feestje te krijgen. Wat heeft hhz nou helemaal bereikt, een paar hits gescoord en verder aan het handje van ome Dov naar voren getrokken en als je zegt dat dat onzin is dan moet je maar eens naar gostosa kijken.
Ik heb namelijk nog nooit een DJ ergens iets zien ontkrachten of bevestigen. Waarom niet
en als je er zo over denkt ga dan lekker niet meer naar Q feesten en zeiken over wie heeft er nog kaartje ofzo
Ik weet ook heus wel dat dat praktisch delelfde organisatie is, maar ik heb het idee dat op B2S imo meer nadruk wordt gelegd op het geluid en de line-up, de twee essentiële factoren die voor mij het feest bepalen
Aan Black niet verdient, hoe kan jij in hun financiën kijken?
Id&t heeft ect wel goed verdient aan black hoor zoiezo de edities van 2003 tot 2006 er zijn zelfs 2 edities uitverkocht geweest .
Na het hele rob g gebeuren is Q het gaan overnemen.
Werd er de jaren daarvoor door Id&t goed promotie gemaakt door middel van dvd's reclame's.
Werd er in 2007 en 2008 maar weinig aan gedaan .
Denk zelf dat ze het bewust gedaan hebben omdat Id&t weinig trek meer had in Black.
Ze kwamen ook met een vaag lul verhaal over dat Black geen identiteit had
Heel dit topic is gebouwd op aannames en uit de lucht gegrepen verhalen
Dus niet gaan praten dat ik geen antwoord kan geven
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment
Waarom staat Headhunterz er wel die draait wel een bepaalde sound
B2S Feesten zijn per definitie beter!
Decibel was vele malen beter dan defqon
. Ondanks dat ze nog steeds snel uitverkopen snijden ze zich nu langzaam in de vingers denk ik. Het soort publiek wordt steeds meer dagjes volk, die ook maar naar een feest gaan omdat iedereen gaat en het zo snel uitverkoopt dus dan zal feest wel goed zijn.
Ik hoor graag oude platen veel verschillende soorten artiesten, ik zie graag een diverse main en de sfeer vind ik ook belangrijk.
Dit alles biedt Q-dance me niet al te vaak meer, dus dan bezoek ik die feesten ook niet. Maargoed dat is ieder voor zich
Juist, genoeg mensen die het blijkbaar wel snappen
HHZ is een arrogant mannetje
We kunnen nu wel met zijn allen tegen Q-Dance aan gaan trappen, maar feit is dat we ook maar gewoon verwend zijn. Nergens in de wereld hebben ze zulke feesten zoals hier!
Ik vind Q-Dance een geweldige organisatie, en ik ga toch wel naar de feesten. Puur om de kwaliteit en omdat altijd alles tot in de puntjes verzorgd is.
Je kunt wel zeggen dat zij de scene bepalen op dit moment. Maar wat moet je dan, als je de grootste bent!
Kan me een incident herinneren in 2003 met Promo die voor Qlimax werd geboekt.
Maar later bedankte voor de eer omdat Q-dance wilde dat hij niet te hard ging draaien
En terecht dat hij niet meer wilde draaien
Is niks mis mee als je de grootste bent maar als jij gaat bepalen wat dj'smoeten draaien woeker prijzen gaat vragen voor dj's(platinum)andere organisatie tegen werkt vind ik niet echt normaal.
Kijk wat er gebeurt is met Crypsis op IQ technische storing my ass
Maar noem mij eens een paar dj`s die het nu verdienen flink in de spotlight te worden gezet en te weinig aandacht krijgen?
De enige die ik kan bededenken zijn A-Lusion en Alphaverb in mijn ogen. Daarnaast zou een The Vision ook wel een kans mogen krijgen.
Ik zou hetzelfde gereageerd hebben. Want er gaat een hoop voorbereidend werk in je set zitten voor zo`n groot evenement en als die dan niet tot zijn recht komt door geluid en dat hij eerder moet stoppen, lijkt mij gewoon onacceptabel.
ik laat bij deze weten dat ik ook niet meer op jouw opmerkingen in ga, heeft geen zin met mensen een discussie te voeren over dingen waar ze geen kennis van hebben
Het is allemaal wel erg apart en toevallig. Zoals Scul in zijn uitgelekte brief ook al aangaf met die line up van Defqon over de jaren heen. En het verhaal van HHZ en Brennan Heart. Tja, zo gaat dat in deze wereld. Hetzelfde met Gostosa.
Ik vind Q-Dance een geweldige organisatie, en ik ga toch wel naar de feesten. Puur om de kwaliteit en omdat altijd alles tot in de puntjes verzorgd is. Toch vind ik dat het goed is dat er de laatste tijd een paar slapende reuzen worden wakkergeschud. Er zit de laatste jaren ontzettend veel verandering in de hardstyle en die ontwikkeling moet niet worden tegen gehouden. Nou vind ik dat het hier wel wat overdreven word aan de ene kant. De echte binken krijgen echt wel de kans om zich te laten zien... kijk naar de 2e zaal van InQontrol. Dat deze dj`s nog niet op Qlimax staan is niet meer als logisch.
Je ziet aan Decibel dat er zeker wel aandacht aan word besteed door een hele nieuwe area te maken voor de rauwere hardstyle. Dat B2s hier mee aan komt zetten en niet Q-Dance is een logische keuze. Omdat zoals ik hier al eerder heb gelezen het publiek van B2s feesten gewoon toegankelijker is hiervoor. We moeten niet vergeten dat wij hier als "echte" liefhebbers nog altijd in de minderheid zijn. Q-Dance heeft ook "dagjemensen" te vermaken, op defqon gaan veel mensen met vrienden mee, of het is hun eerste feestje. Gooi je een HHZ of Technoboy op de main, dan verwacht maar dat het druk is. Zet er nu al een Crypsis neer en de mensen zullen wegstromen. Omdat ze het geluid en de nummers niet kennen. Daarvoor ga je lekker naar de Blue.
We kunnen nu wel met zijn allen tegen Q-Dance aan gaan trappen, maar feit is dat we ook maar gewoon verwend zijn. Nergens in de wereld hebben ze zulke feesten zoals hier! En Q-Dance blijft voorloper in Nederland. Je kunt wel zeggen dat zij de scene bepalen op dit moment. Maar wat moet je dan, als je de grootste bent!
Je kunt nooit iedereen tevreden houden, en er zijn nog genoeg kleinere feesten die je wel de dj`s geven die je wilt zien. En juist vaak sfeervoller zijn doordat er minder dagjesvolk op afkomt. Over een paar jaar is alles precies hetzelfde. Dan staat B-Front als headliner op ieder feest en word daar weer over gezeken. Ik denk dat veel ook gaat over de persoonlijkheid van Dj`s. HHZ is een arrogant mannetje en The Prophet heeft groot gelijk dat ie geld wil verdienen.
Ik praat alles wat Q-Dance doet niet goed, want er is sprake van monopolie en het bevorderd de scene in elk geval niet. Maar de echt goede dj`s maken het toch wel! En die komen bij een label als Scantraxx of Fusion terecht. En dan kunnen wij ze weer bekijken tijdens de volgende party. De nieuwe generatie beloofd in elk geval veel goeds!
je doet net alsof we geen kritiek mogen geven op een organisatie
Zatox ,Thera,Showtek,Max enforcer,Beholder,Activator,Luna,Kayem,Phrantic
Kayem
Ezteq
Over line ups, aankleding, drankvoorzieningen, licht, geluid, parkeerplekken etc kan je allemaal over klagen, maar niet over de manier waarop iemand zijn bedrijf runt.
De enige die ik kan bededenken zijn A-Lusion en Alphaverb in mijn ogen. Daarnaast zou een The Vision ook wel een kans mogen krijgen
Die werkt voor Q, dat kan niet
nja ik snap niet helemaal waarom a-lusion of alphaverb meer aandacht zoude moeten krijgen.. volgens mij meen ik me te herinneren dat alphaverb vorig jaar op defqon de kans heeft gekregen om in de purple te staan, maar dat af had gewezen omdatie zich daar te goed voor voelde
Laten we hopen dat HHZ hetzelfde gaat doen
De verhaallijn wat in dit topic zit, is uit de lucht gegrepen en nergens bevestigd
Ook met deze mannen geen medelijden omdat ze werk genoeg hebben. Denk dat ze zoiezo meer de hardstyle als leuk voor erbij zien.
Wel geniale producers. Lekker hard
Er is vast een scene voor Early Hardstyle,
Op Qountdown dit jaar me kapot verveeld tijdens de set van Isaac
Ik zie Luna liever op een Pussylounge
Is een generatie ding denk ik.
Als ik een set van isaac hoor is het toch een en al herinneringen aan een bepaalde tijd
Daar is hij ook geniaal op Decibel @ pussy Lounge echt vet hc setje neer gezet.
Heb echt genoten van zijn set op Qlimax
Is een generatie ding denk ik.
Als ik een set van isaac hoor is het toch een en al herinneringen aan een bepaalde tijd
Merk ik nu al bij Showtek haha, ik vind het vet. Mijn vrienden vinden het kut. Zij gaan net iets korter naar feesten, maar met XQ Showtek in mijn geheugen kunnen ze niet veel meer fout doen bij mij.
Wat een bult geluid kwam daar op je af he? beste set van Decibel vorig jaar
Dat moet ik toegeven.. Early HS is een generatiekloof, dat moet je grotendeels meegemaakt hebben om het leuk te vinden.
De hele set lang herrinderingen van vroeger, iedere track heeft wel een persoonlijke historie.
Daarom vind ik Q-base nog steeds een goed feest
Early komt er goed aan bod bij elk nummer denk ik wel oja dat feest toen der tijd
Het leuke is ook dat er gewoon een generatie van die tijd helemaal staat los te gaan.
Geeft een leuke sfeer
Terecht, groot genoeg voor de Blue. Maarja, je gooit wel je eigen ruiten een beetje in he.
Hoe is het trouwens Teun... lang niet gezien!
XQ Showtek in mijn geheugen
southstylingdonkeytekshow
da was vet! ma bij het horen van het laatste album begon ik toch te snotteren en moest ik een traantje wegpinken.. en nie omdat ik het zo mooi vond
Daarom vind ik Q-base nog steeds een goed feest
Early komt er goed aan bod bij elk nummer denk ik wel oja dat feest toen der tijd
Het leuke is ook dat er gewoon een generatie van die tijd helemaal staat los te gaan.
Geeft een leuke sfeer
Die eerste track
Een en al dejavu
zo hoort volgens mij hardstyle te zijn
Bij de wat alternatieve stijlen zoals Industrial waar ik ook wel eens te vinden ben vind ik de beste sfeer hangen! Die mensen komen gewoon voor de muziek. En om nu even heel wijs over te komen haha, hebben zich ontwikkeld binnen de muziek. Die kijken verder dan de mainstream. Wat op zijn tijd net zo geweldig kan zijn! Maar niet te lang
Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop, alleen op een feest nog HS
Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop
Vreet zich op van binnen en haalt telefoon uit zijn zak
Hip Hop ja?
Houd je ook een beetje van nederhop?
http://vimeo.com/9623742
hopen dat mensen me nu eens snappen dat ik geen q fan ben