Partyflock

Forumonderwerp · 1091285
4 volgers · 22542x bekeken
Betreft: organisatie: Q-dance
Waarschuw beheerder
+18-10
donateur
http://www.musicincontrol.nl/index.php/2010/04/20/q-dance-eerlijke-monopolist-of-oneerlijke-dictator/

hopen dat mensen me nu eens snappen dat ik geen q fan ben ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:34:
Nogmaals Q geeft gewoon goede feesten en is waar voor het geld amen

Dat zijn 2 verschillende dingen. Het feit dat q-dance goeie showtjes weggeeft staat buiten kijf, dat is zo. Dat wil niet zeggen dat ik me als liefhebber van de scène niet druk kan maken over hoe het achter de schermen gaat. Als ik hoor dat dj's e.d. gemanipuleerd of zelfs gechanteerd worden dat gaat bij mij de lol er op een feest van zo'n organisatie wel een beetje af. En nee, dit is geen uit de lucht gegrepen gerucht.

Waarschuw beheerder
Iedereen heeft verschillende redenen om naar een feest te gaan. Ik hoor graag oude platen veel verschillende soorten artiesten, ik zie graag een diverse main en de sfeer vind ik ook belangrijk.

Dit alles biedt Q-dance me niet al te vaak meer, dus dan bezoek ik die feesten ook niet. Maargoed dat is ieder voor zich.
Waarschuw beheerder
donateur
en als je er zo over denkt ga dan lekker niet meer naar Q feesten en zeiken over wie heeft er nog kaartje ofzo

ja dat soort opmerkingen slaat natuurlijk nergens op.. je mag toch wel kritisch zijn? haal ik hetzelfde voorbeeld aan als eerder, ik heb nou mn derde Nokia in bezit en ik heb altijd wel iets te klagen gehad over nokia, want die telefoons zijn heus niet perfect, maar toch koop ik er weer één, omdat ik er over het algemeen tevreden over ben..
Een wereld zonder kritiek is een wereld zonder vooruitgang!

ogmaals Q geeft gewoon goede feesten en is waar voor het geld amen

soms wel (q-base bijv.) en soms niet (defqon vorig jaar, XQ: tby)

Uitspraak van Retro. op vrijdag 23 april 2010 om 13:16:
Als iedereen nou gewoon eens ophoudt met speculeren over zowel Ruffian als Crypsis. Omdat 1 iemand heeft gezegd dat Crypsis zo gereageerd heeft, moet iedereen het maar geloven? Hoe naïef zijn jullie allemaal?!

Als iemand de speculaties nou eens ontkracht, hou ik op met speculeren:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 23 april 2010 om 14:12:
defqon vorig jaar

nou misschien niet op main mare blue was echt wel knallen hoor daar :D
Waarschuw beheerder
Vroeger was Q-dance één grote ongeorganiseerde bende :respect: Mooi was die tijd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op donderdag 22 april 2010 om 23:18:
Dat ze me waar voor m'n geld geven.

geluid zachter zetten bij artiesten die veel mensen wouden zien
Dat vind ik niet echt waar voor je geld

Uitspraak van Robbie M op donderdag 22 april 2010 om 23:18:
ID-T/Q-Dance heeft jaren lang BLACK georganiseerd zonder daar maar een cent aan te verdienen, juist om een groot visitekaartje te hebben naar de rest van de wereld.

Aan Black niet verdient, hoe kan jij in hun financiën kijken?
Met kaartjes van rond de €60,- kan je mij niet wijsmaken dat ze niks eraan verdienen.
En ten tweede, wat is het grootste belang van een bedrijf? Juist ja, winst maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nilio op vrijdag 23 april 2010 om 11:51:
hrillogy is nou niet echt vooruitstrevend! Kijk naar de artiesten daar lijkt toch behoorlijk hetzelfde als op Q feesten

In de D-block en S-tefan zaal ja.
De zaak van Dana was echt niet zo standaard hoor.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 12:16:
en daar heb ik respect voor. Steeds meer artiesten willen niet meer dat Q-dance of Platinum maar alles voor ze bepaald en kiezen een andere weg, logisch.

Juist(Y)
Uitspraak van watcherob op vrijdag 23 april 2010 om 13:24:
Nee, XQ was een feest waar dj's met een bepaalde staat van dienst in het zonnetje gezet werden. Dana, Zany, Pavo, The Prophet etc. Mensen met een lange staat van dienst die het verdienen om een eigen feestje te krijgen. Wat heeft hhz nou helemaal bereikt, een paar hits gescoord en verder aan het handje van ome Dov naar voren getrokken en als je zegt dat dat onzin is dan moet je maar eens naar gostosa kijken.

:yes:Gostosa:roflol: kom op zeg wat doet zij op een feest als Q-base:/
Uitspraak van Retro. op vrijdag 23 april 2010 om 13:27:
Ik heb namelijk nog nooit een DJ ergens iets zien ontkrachten of bevestigen. Waarom niet

Omdat ze dan hun baan kwijt raken.
Denk je nu echt dat ik alleen uit ga van dit artikel:lol:

en als je er zo over denkt ga dan lekker niet meer naar Q feesten en zeiken over wie heeft er nog kaartje ofzo

Waar slaat dat op dan ga nog steeds naar Q-base omdat me dat muzikaal aanspreekt en het naar men zin heb.
Dus omdat je kritiek hebt moet je oprotten van hun feesten:/.
Ken wel meer mensen die het niet netjes vinden hoe ze met dj's omgaan maar wel hun feesten bezoeken omndat ze de dj's
goed vinden die daar draaien.

Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 23 april 2010 om 13:10:
Ik weet ook heus wel dat dat praktisch delelfde organisatie is, maar ik heb het idee dat op B2S imo meer nadruk wordt gelegd op het geluid en de line-up, de twee essentiële factoren die voor mij het feest bepalen

+1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 14:37:
wat is het grootste belang van een bedrijf? Juist ja, winst maken.

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 14:37:
Aan Black niet verdient, hoe kan jij in hun financiën kijken?

Id&t heeft ect wel goed verdient aan black hoor zoiezo de edities van 2003 tot 2006 er zijn zelfs 2 edities uitverkocht geweest .
Na het hele rob g gebeuren is Q het gaan overnemen.
Werd er de jaren daarvoor door Id&t goed promotie gemaakt door middel van dvd's reclame's.
Werd er in 2007 en 2008 maar weinig aan gedaan .
Denk zelf dat ze het bewust gedaan hebben omdat Id&t weinig trek meer had in Black.
Ze kwamen ook met een vaag lul verhaal over dat Black geen identiteit had:lol:
En dat het zou terug komen in 2010 8)
Maar wist dat wel van tevoren Innercity en Shockers zouden ook terug komen op een andere locatie dus ken die verhaaltjes wel van id&t
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 15:45:
Id&t heeft ect wel goed verdient aan black hoor zoiezo de edities van 2003 tot 2006 er zijn zelfs 2 edities uitverkocht geweest .
Na het hele rob g gebeuren is Q het gaan overnemen.
Werd er de jaren daarvoor door Id&t goed promotie gemaakt door middel van dvd's reclame's.
Werd er in 2007 en 2008 maar weinig aan gedaan .
Denk zelf dat ze het bewust gedaan hebben omdat Id&t weinig trek meer had in Black.
Ze kwamen ook met een vaag lul verhaal over dat Black geen identiteit had

Natuurlijk maken ze winst op Black, de kosten van het podium zijn bij White al terugverdient dus afgezien van de dj's en de huur zijn er weinig uitgaven. Black is inderdaad door id&t actief de nek om gedraaid. Daar heb ik opzich niet zo'n moeite mee (al is het wel jammer) maar dat er dan een lul verhaal omheen wordt verzonnen, dat stoort me dan weer wel. Ben gewoon eerlijk en zeg dat je er geen zin meer in hebt.

En Black geen identiteit? :lol: Als er ooit 1 concept is geweest met een ijzersterke identiteit en uitstraling dan was het Sensation White en Black wel. Beste dance concept ooit!

Ik schat dat Q volgend jaar met een nieuw indoor feest komt dat wat harder is dan Qlimax en dat dat gewoon de opvolger van Black wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 07:14:
Heel dit topic is gebouwd op aannames en uit de lucht gegrepen verhalen

als jij dat denkt :P ik weet wel beter :lol:
Dus niet gaan praten dat ik geen antwoord kan geven

wat een simpel antwoord ook he, als je er niet meer van kan maken dan is het mij wel duidelijk meneertje :P
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment

Domme onzinnige opmerking, blijkbaar weet jij dus niet wat XQ inhoudt
ik laat bij deze weten dat ik ook niet meer op jouw opmerkingen in ga, heeft geen zin met mensen een discussie te voeren over dingen waar ze geen kennis van hebben ;)
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 07:25:
Waarom staat Headhunterz er wel die draait wel een bepaalde sound

en daar verdienen ze geld aan, maar iedereen heeft de reacties wel gelezen na de bekendmaking en die mensen die wat langer mee gaan die weten wel beter wat XQ betekend
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 23 april 2010 om 10:21:
B2S Feesten zijn per definitie beter!
Decibel was vele malen beter dan defqon

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:22:
. Ondanks dat ze nog steeds snel uitverkopen snijden ze zich nu langzaam in de vingers denk ik. Het soort publiek wordt steeds meer dagjes volk, die ook maar naar een feest gaan omdat iedereen gaat en het zo snel uitverkoopt dus dan zal feest wel goed zijn.

Kort maar krachtig (y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 14:08:
Ik hoor graag oude platen veel verschillende soorten artiesten, ik zie graag een diverse main en de sfeer vind ik ook belangrijk.

Dit alles biedt Q-dance me niet al te vaak meer, dus dan bezoek ik die feesten ook niet. Maargoed dat is ieder voor zich

Juist, genoeg mensen die het blijkbaar wel snappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van killingscum op vrijdag 23 april 2010 om 18:09:
Juist, genoeg mensen die het blijkbaar wel snappen

Daarom ga ik ook al weinig meer naar mainstream feesten,
of het moet een vet concept zijn
Waarschuw beheerder
Het is allemaal wel erg apart en toevallig. Zoals Scul in zijn uitgelekte brief ook al aangaf met die line up van Defqon over de jaren heen. En het verhaal van HHZ en Brennan Heart. Tja, zo gaat dat in deze wereld. Hetzelfde met Gostosa.

Ik vind Q-Dance een geweldige organisatie, en ik ga toch wel naar de feesten. Puur om de kwaliteit en omdat altijd alles tot in de puntjes verzorgd is. Toch vind ik dat het goed is dat er de laatste tijd een paar slapende reuzen worden wakkergeschud. Er zit de laatste jaren ontzettend veel verandering in de hardstyle en die ontwikkeling moet niet worden tegen gehouden. Nou vind ik dat het hier wel wat overdreven word aan de ene kant. De echte binken krijgen echt wel de kans om zich te laten zien... kijk naar de 2e zaal van InQontrol. Dat deze dj`s nog niet op Qlimax staan is niet meer als logisch.

Je ziet aan Decibel dat er zeker wel aandacht aan word besteed door een hele nieuwe area te maken voor de rauwere hardstyle. Dat B2s hier mee aan komt zetten en niet Q-Dance is een logische keuze. Omdat zoals ik hier al eerder heb gelezen het publiek van B2s feesten gewoon toegankelijker is hiervoor. We moeten niet vergeten dat wij hier als "echte" liefhebbers nog altijd in de minderheid zijn. Q-Dance heeft ook "dagjemensen" te vermaken, op defqon gaan veel mensen met vrienden mee, of het is hun eerste feestje. Gooi je een HHZ of Technoboy op de main, dan verwacht maar dat het druk is. Zet er nu al een Crypsis neer en de mensen zullen wegstromen. Omdat ze het geluid en de nummers niet kennen. Daarvoor ga je lekker naar de Blue.

We kunnen nu wel met zijn allen tegen Q-Dance aan gaan trappen, maar feit is dat we ook maar gewoon verwend zijn. Nergens in de wereld hebben ze zulke feesten zoals hier! En Q-Dance blijft voorloper in Nederland. Je kunt wel zeggen dat zij de scene bepalen op dit moment. Maar wat moet je dan, als je de grootste bent!

Je kunt nooit iedereen tevreden houden, en er zijn nog genoeg kleinere feesten die je wel de dj`s geven die je wilt zien. En juist vaak sfeervoller zijn doordat er minder dagjesvolk op afkomt. Over een paar jaar is alles precies hetzelfde. Dan staat B-Front als headliner op ieder feest en word daar weer over gezeken. Ik denk dat veel ook gaat over de persoonlijkheid van Dj`s. HHZ is een arrogant mannetje en The Prophet heeft groot gelijk dat ie geld wil verdienen.

Ik praat alles wat Q-Dance doet niet goed, want er is sprake van monopolie en het bevorderd de scene in elk geval niet. Maar de echt goede dj`s maken het toch wel! En die komen bij een label als Scantraxx of Fusion terecht. En dan kunnen wij ze weer bekijken tijdens de volgende party. De nieuwe generatie beloofd in elk geval veel goeds!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 18:25:
HHZ is een arrogant mannetje

Ik weet alleen dat er na rock civilization niets goeds meer is uitgekomen uitgezonderd die samenwerking met noisecontrollers^^
Waarschuw beheerder
donateur
@ Skimpadelic: mooi gezegd :respect: (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen nu wel met zijn allen tegen Q-Dance aan gaan trappen, maar feit is dat we ook maar gewoon verwend zijn. Nergens in de wereld hebben ze zulke feesten zoals hier!

Heeft niks met verwendheid te maken:no:
Heeft er mee te maken dat een bepaalde sound word geboycot en dj's.
Geef mij een hal en 1 laser als er goed gedraaid word hoor je mi niet zeiken over show en andere shit 8)
Ik vind Q-Dance een geweldige organisatie, en ik ga toch wel naar de feesten. Puur om de kwaliteit en omdat altijd alles tot in de puntjes verzorgd is.

Dat is ook helemaal waar daar zijn ze goed in.

Je kunt wel zeggen dat zij de scene bepalen op dit moment. Maar wat moet je dan, als je de grootste bent!

Is niks mis mee als je de grootste bent maar als jij gaat bepalen wat dj'smoeten draaien woeker prijzen gaat vragen voor dj's(platinum)andere organisatie tegen werkt vind ik niet echt normaal.
Kijk wat er gebeurt is met Crypsis op IQ technische storing my ass:lol:
Kan me een incident herinneren in 2003 met Promo die voor Qlimax werd geboekt.
Maar later bedankte voor de eer omdat Q-dance wilde dat hij niet te hard ging draaien:/
En terecht dat hij niet meer wilde draaien:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 18:40:
Kan me een incident herinneren in 2003 met Promo die voor Qlimax werd geboekt.
Maar later bedankte voor de eer omdat Q-dance wilde dat hij niet te hard ging draaien:/
En terecht dat hij niet meer wilde draaien:respect:

Pas ook gelezen, hij mocht ook maar een half uur, en niet te hard
wat een faal organisatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 18:40:
Is niks mis mee als je de grootste bent maar als jij gaat bepalen wat dj'smoeten draaien woeker prijzen gaat vragen voor dj's(platinum)andere organisatie tegen werkt vind ik niet echt normaal.
Kijk wat er gebeurt is met Crypsis op IQ technische storing my ass:lol:

Zeker mee eens, ik stond bij Hellfish en daarna NC op IQ. Maar heb van meerdere mensen gehoord dat het echt schandalig was. Zo`n held als Crypsis verdiend dat niet en hopelijk gaat dit zijn boekingen op Q-Dance feesten niet beinvloeden. Ik zou hetzelfde gereageerd hebben. Want er gaat een hoop voorbereidend werk in je set zitten voor zo`n groot evenement en als die dan niet tot zijn recht komt door geluid en dat hij eerder moet stoppen, lijkt mij gewoon onacceptabel.

Maar noem mij eens een paar dj`s die het nu verdienen flink in de spotlight te worden gezet en te weinig aandacht krijgen?
De enige die ik kan bededenken zijn A-Lusion en Alphaverb in mijn ogen. Daarnaast zou een The Vision ook wel een kans mogen krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 18:53:
Maar noem mij eens een paar dj`s die het nu verdienen flink in de spotlight te worden gezet en te weinig aandacht krijgen?
De enige die ik kan bededenken zijn A-Lusion en Alphaverb in mijn ogen. Daarnaast zou een The Vision ook wel een kans mogen krijgen.

Zatox ,Thera,Showtek,Max enforcer,Beholder,Activator,Luna,Kayem,Phrantic ;)
Line up zou echt wel wat gevarieerder kunnen:yes:
Op ground zero kan het ook :yes:
Ik zou hetzelfde gereageerd hebben. Want er gaat een hoop voorbereidend werk in je set zitten voor zo`n groot evenement en als die dan niet tot zijn recht komt door geluid en dat hij eerder moet stoppen, lijkt mij gewoon onacceptabel.

+1
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van killingscum op vrijdag 23 april 2010 om 18:09:
ik laat bij deze weten dat ik ook niet meer op jouw opmerkingen in ga, heeft geen zin met mensen een discussie te voeren over dingen waar ze geen kennis van hebben

:roflol:

Dit vind ik de mooiste opmerking die ik in 7 jaar PF gehad heb..

Meerdere mensen in dit topic geven mij gelijk op de feiten en meningen die verkondig en jij loopt weg. Dan nog tegen mij zeggen dat ik niet weet waar ik over praat :loser:
Waarschuw beheerder
Het is allemaal wel erg apart en toevallig. Zoals Scul in zijn uitgelekte brief ook al aangaf met die line up van Defqon over de jaren heen. En het verhaal van HHZ en Brennan Heart. Tja, zo gaat dat in deze wereld. Hetzelfde met Gostosa.

Ik vind Q-Dance een geweldige organisatie, en ik ga toch wel naar de feesten. Puur om de kwaliteit en omdat altijd alles tot in de puntjes verzorgd is. Toch vind ik dat het goed is dat er de laatste tijd een paar slapende reuzen worden wakkergeschud. Er zit de laatste jaren ontzettend veel verandering in de hardstyle en die ontwikkeling moet niet worden tegen gehouden. Nou vind ik dat het hier wel wat overdreven word aan de ene kant. De echte binken krijgen echt wel de kans om zich te laten zien... kijk naar de 2e zaal van InQontrol. Dat deze dj`s nog niet op Qlimax staan is niet meer als logisch.

Je ziet aan Decibel dat er zeker wel aandacht aan word besteed door een hele nieuwe area te maken voor de rauwere hardstyle. Dat B2s hier mee aan komt zetten en niet Q-Dance is een logische keuze. Omdat zoals ik hier al eerder heb gelezen het publiek van B2s feesten gewoon toegankelijker is hiervoor. We moeten niet vergeten dat wij hier als "echte" liefhebbers nog altijd in de minderheid zijn. Q-Dance heeft ook "dagjemensen" te vermaken, op defqon gaan veel mensen met vrienden mee, of het is hun eerste feestje. Gooi je een HHZ of Technoboy op de main, dan verwacht maar dat het druk is. Zet er nu al een Crypsis neer en de mensen zullen wegstromen. Omdat ze het geluid en de nummers niet kennen. Daarvoor ga je lekker naar de Blue.

We kunnen nu wel met zijn allen tegen Q-Dance aan gaan trappen, maar feit is dat we ook maar gewoon verwend zijn. Nergens in de wereld hebben ze zulke feesten zoals hier! En Q-Dance blijft voorloper in Nederland. Je kunt wel zeggen dat zij de scene bepalen op dit moment. Maar wat moet je dan, als je de grootste bent!

Je kunt nooit iedereen tevreden houden, en er zijn nog genoeg kleinere feesten die je wel de dj`s geven die je wilt zien. En juist vaak sfeervoller zijn doordat er minder dagjesvolk op afkomt. Over een paar jaar is alles precies hetzelfde. Dan staat B-Front als headliner op ieder feest en word daar weer over gezeken. Ik denk dat veel ook gaat over de persoonlijkheid van Dj`s. HHZ is een arrogant mannetje en The Prophet heeft groot gelijk dat ie geld wil verdienen.

Ik praat alles wat Q-Dance doet niet goed, want er is sprake van monopolie en het bevorderd de scene in elk geval niet. Maar de echt goede dj`s maken het toch wel! En die komen bij een label als Scantraxx of Fusion terecht. En dan kunnen wij ze weer bekijken tijdens de volgende party. De nieuwe generatie beloofd in elk geval veel goeds!

Punt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:08:
Dan nog tegen mij zeggen dat ik niet weet waar ik over praat

doe je ook niet, je doet net alsof we geen kritiek mogen geven op een organisatie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 19:14:
je doet net alsof we geen kritiek mogen geven op een organisatie

Natuurlijk mag je kritiek geven, maar onderbouwd.. De verhaallijn wat in dit topic zit, is uit de lucht gegrepen en nergens bevestigd.
Over line ups, aankleding, drankvoorzieningen, licht, geluid, parkeerplekken etc kan je allemaal over klagen, maar niet over de manier waarop iemand zijn bedrijf runt. Vind ik..

Verder word alles goed verwoord door Skimpadelics.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 19:01:
Zatox ,Thera,Showtek,Max enforcer,Beholder,Activator,Luna,Kayem,Phrantic ;)

Zatox zijn tijd komt nog wel, al is die kerel al ziek lang bezig. Maar na zijn laatste releases kunnen ze deze man niet meer links laten liggen.

Showtek, tja... een verhaal apart. Ik heb geen medelijden met ze, het zijn helden. Maar hebben ook zelf voor het buitenland gekozen. Die verdienen bakken met geld op dit moment. Daarnaast is hun sound tegenwoordig niet meer wat er in het "Q-Dance plaatje" past. Ik zie ze heel graag, maar Showtek is voor veel mensen toch 2007,2008. Ze hebben plaats gemaakt voor de nieuwe generatie. Laten we hopen dat HHZ hetzelfde gaat doen :P

Max Enforcer en Beholder zijn allebei drukker bezig met de Hardcore, en dat doen ze beiden heel erg goed. Ook met deze mannen geen medelijden omdat ze werk genoeg hebben. Denk dat ze zoiezo meer de hardstyle als leuk voor erbij zien. Hun hart ligt bij de hardcore.
Wel geniale producers. Lekker hard :cheer:

Activitor helemaal mee eens!

Luna, Pavo, Isaac... allemaal grote namen binnen de hardstyle. Maar aan mij niet besteed. Pavo zijn nummers worden gemaakt door Noisecontrollers en die verdienen dus ook de props daarvoor. Er is vast een scene voor Early Hardstyle, maar die is echt niet zo groot meer. Op Qountdown dit jaar me kapot verveeld tijdens de set van Isaac, laat hem lekker zn label runnen en Ezteq naar voren schuiven ;). Ik zie Luna liever op een Pussylounge!

Die laatste 2 zijn bij mij niet bekend :)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:23:
Over line ups, aankleding, drankvoorzieningen, licht, geluid, parkeerplekken etc kan je allemaal over klagen, maar niet over de manier waarop iemand zijn bedrijf runt.

Tuurlijk wel, de scene is enorm aan het stagneren, en dat komt in mijn ogen mede door zo een oorzaak.
Het is gewoon zo dat alle DJ's een bepaalde sound aanhouden, en iedereen die anders doet, maar wel kwalitatief goede producties heeft, komt al niet eens in de aanmerking om op een groot Q feest te staan.
Waarschuw beheerder
donateur
De enige die ik kan bededenken zijn A-Lusion en Alphaverb in mijn ogen. Daarnaast zou een The Vision ook wel een kans mogen krijgen

nja ik snap niet helemaal waarom a-lusion of alphaverb meer aandacht zoude moeten krijgen.. volgens mij meen ik me te herinneren dat alphaverb vorig jaar op defqon de kans heeft gekregen om in de purple te staan, maar dat af had gewezen omdatie zich daar te goed voor voelde :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:28:
Die werkt voor Q, dat kan niet ;)

Marvin ;), goeie gast :P

Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 23 april 2010 om 19:28:
nja ik snap niet helemaal waarom a-lusion of alphaverb meer aandacht zoude moeten krijgen.. volgens mij meen ik me te herinneren dat alphaverb vorig jaar op defqon de kans heeft gekregen om in de purple te staan, maar dat af had gewezen omdatie zich daar te goed voor voelde :X

Terecht, groot genoeg voor de Blue. Maarja, je gooit wel je eigen ruiten een beetje in he.
En A-Lusion heeft dan wel op Qlimax gedraaid maar je ziet hem nooit. Ik heb die man ooit bij Scantraxx in de Matrixx een set zien weggeven, echt heel ziek. Kan met gemak qua hardheid met een Frontliner meekomen. Maar dan staat ie op Qlimax al vroeg na Isaac. Dat is gewoon jammer. Maar zoals ik hierboven al aangeef, begrijpelijk als organisatie.

Hoe is het trouwens Teun... lang niet gezien! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 19:24:
Laten we hopen dat HHZ hetzelfde gaat doen

:respect::P
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:23:
De verhaallijn wat in dit topic zit, is uit de lucht gegrepen en nergens bevestigd

jij gaat er van uit dat iedereen dat artikel als bewijs neemt.
dat is dus niet zo zijn ook eigen contacten en zelf dingen ervaren:).
Ook met deze mannen geen medelijden omdat ze werk genoeg hebben. Denk dat ze zoiezo meer de hardstyle als leuk voor erbij zien.

Is ook geen medelijden absoluut niet maar mogen wel meer op hs feesten staan maar goed is ook smaak.
En moet er ook bij vermelden dat ik de hardstyle anders volg dan de meeste:)
Wel geniale producers. Lekker hard

Alle anthems die max en beholder produceert zijn knallers:yes:
Er is vast een scene voor Early Hardstyle,

Pavo en Luna draaien ook wel mainstream :yes: vaker worden ze geboekt voor early maar kunnen ook wel tegenwoordige tijd draaien;)Skilz:respect:

Op Qountdown dit jaar me kapot verveeld tijdens de set van Isaac

Heb echt genoten van zijn set op Qlimax:yes:
Is een generatie ding denk ik.
Als ik een set van isaac hoor is het toch een en al herinneringen aan een bepaalde tijd:lief:

Ik zie Luna liever op een Pussylounge

Daar is hij ook geniaal op Decibel @ pussy Lounge echt vet hc setje neer gezet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 19:37:
Als ik een set van isaac hoor is het toch een en al herinneringen aan een bepaalde tijd:lief:

Merk ik nu al bij Showtek haha, ik vind het vet. Mijn vrienden vinden het kut. Zij gaan net iets korter naar feesten, maar met XQ Showtek in mijn geheugen kunnen ze niet veel meer fout doen bij mij.

Daar is hij ook geniaal op Decibel @ pussy Lounge echt vet hc setje neer gezet.

Wat een bult geluid kwam daar op je af he? :cheer: beste set van Decibel vorig jaar :D
Waarschuw beheerder
Heb echt genoten van zijn set op Qlimax
Als ik een set van isaac hoor is het toch een en al herinneringen aan een bepaalde tijd

Dat moet ik toegeven.. Early HS is een generatiekloof, dat moet je grotendeels meegemaakt hebben om het leuk te vinden.
De hele set lang herrinderingen van vroeger, iedere track heeft wel een persoonlijke historie.

Early HS :lief: Isaac @ Decibel, Remember-stage 2009 :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 19:41:
Merk ik nu al bij Showtek haha, ik vind het vet. Mijn vrienden vinden het kut. Zij gaan net iets korter naar feesten, maar met XQ Showtek in mijn geheugen kunnen ze niet veel meer fout doen bij mij.

Serieus nu al:lol:
Ja dat was echt een goed feest:respect:
Die minimix was geniaal is een van mijn laatste Hardstyle feestjes geweest.
Pas geleden weer is een hs feestje gehad heb me vermaakt Line up was ook hier gevarieerd en zo werd er ook gedraait(y)
Wat een bult geluid kwam daar op je af he? beste set van Decibel vorig jaar

:yes: Klopt kwam daar toevallig binnen wandelen echt een verassend setje en wat mij betreft ook het beste van die dag.
Goed concept ook Pussy lounge ben der vaker die dag geweest en ging goed los daar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet zeggen dat dit een heel interessant topic is om te lezen !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 19:46:
Goed concept ook Pussy lounge ben der vaker die dag geweest en ging goed los daar.

Vrijwel de hele middag gestaan.. Geweldig alles door elkaar en losgaan.. Superstage :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:43:
Dat moet ik toegeven.. Early HS is een generatiekloof, dat moet je grotendeels meegemaakt hebben om het leuk te vinden.
De hele set lang herrinderingen van vroeger, iedere track heeft wel een persoonlijke historie.

Daarom vind ik Q-base nog steeds een goed feest:yes:
Early komt er goed aan bod bij elk nummer denk ik wel oja dat feest toen der tijd;)
Het leuke is ook dat er gewoon een generatie van die tijd helemaal staat los te gaan.
Geeft een leuke sfeer:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 19:51:
Daarom vind ik Q-base nog steeds een goed feest
Early komt er goed aan bod bij elk nummer denk ik wel oja dat feest toen der tijd
Het leuke is ook dat er gewoon een generatie van die tijd helemaal staat los te gaan.
Geeft een leuke sfeer

Je haalt de woorden uit m'n mond.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 19:34:
Terecht, groot genoeg voor de Blue. Maarja, je gooit wel je eigen ruiten een beetje in he.

ja maar een boeking afwijzen voor de purple, dan meen je jezelf toch wel flink wat denk ik:P

Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 19:34:
Hoe is het trouwens Teun... lang niet gezien!

ja goed he(Y) ik leef nog;)
ja ik heb je op knockout niet voorbij zien komen, en ook nie op hardbass volgens mij:O
in het festivalseizoen gaan we elkaar vast wel weer vaker zien ;)

XQ Showtek in mijn geheugen

southstylingdonkeytekshow(H)
da was vet! ma bij het horen van het laatste album begon ik toch te snotteren en moest ik een traantje wegpinken.. en nie omdat ik het zo mooi vond 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op vrijdag 23 april 2010 om 19:55:
southstylingdonkeytekshow
da was vet! ma bij het horen van het laatste album begon ik toch te snotteren en moest ik een traantje wegpinken.. en nie omdat ik het zo mooi vond

Showtek mini-mix was ook vet! :D

Waarschuw beheerder
donateur

Die eerste track:respect:
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 19:56:
Showtek mini-mix was ook vet!

Een en al dejavu:lief:
Waarschuw beheerder
Early komt er goed aan bod

zo hoort volgens mij hardstyle te zijn

1tje om het af te leren Qlubtempo :D
Waarschuw beheerder
Daarom vind ik Q-base nog steeds een goed feest:yes:
Early komt er goed aan bod bij elk nummer denk ik wel oja dat feest toen der tijd;)
Geeft een leuke sfeer:yes:

Achja, ik trek die Early gewoon niet. Maar over de sfeer, dat heb je gewoon niet snel bij een main. Waar allerlei soorten volk rondloopt. Leuk verhaal InQontrol afgelopen weekend...

Ik ben 2x uit de wachtrij voor Defqon gegooid toen ik op 10 seconde wachten stond. Geen kaarten nu, dus even via via regelen nog. Maar komt goed ;). Loop ik daar in mijn element door die main heen. Staan daar 2 meisjes met een blik in hun ogen alsof ze met hun ouders zijn meegenomen naar een dagje bloemenhof. Gewoon zielloos voor zich uit starend terwijl de bass door de RAI knalde bij Frontliner. Dus ik denk, daar moet ik even wat van zeggen...

"Gezellig he?"
(Krijgt boze blik terug)
"Jullie hebben toch geen kaartjes voor Defqon gekocht vandaag he hopelijk?"
Jawel...
(Vreet zich op van binnen en haalt telefoon uit zijn zak)
"Ok, graag hier rekeningnummer noteren en telefoonnummer, uit solidariteit richting echte feestliefhebbers geven jullie jullie kaartjes aan mij"

Vonden ze niet leuk, maar daar kan ik echt niet tegen!

Bij de wat alternatieve stijlen zoals Industrial waar ik ook wel eens te vinden ben vind ik de beste sfeer hangen! Die mensen komen gewoon voor de muziek. En om nu even heel wijs over te komen haha, hebben zich ontwikkeld binnen de muziek. Die kijken verder dan de mainstream. Wat op zijn tijd net zo geweldig kan zijn! Maar niet te lang :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 20:01:
Die eerste track

Ik zet em net in m'n top 5 in het Hardstyle Dag Top 5 topic :lol:

Uitspraak van actief op vrijdag 23 april 2010 om 20:01:
Een en al dejavu

Iedere plaat raden welke hij was.. Schitterend :lief:

Uitspraak van Tinuzz Koekkoek op vrijdag 23 april 2010 om 20:01:
zo hoort volgens mij hardstyle te zijn

Ik zat wat EHS tussen m'n cd-collectie te zoeken en stuitte op deze cd; ID-T presents Hardstyle 1.0
http://www.discogs.com/Various-IDT-Hardstyle-10/release/162093

:respect:

Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 20:03:
Bij de wat alternatieve stijlen zoals Industrial waar ik ook wel eens te vinden ben vind ik de beste sfeer hangen! Die mensen komen gewoon voor de muziek. En om nu even heel wijs over te komen haha, hebben zich ontwikkeld binnen de muziek. Die kijken verder dan de mainstream. Wat op zijn tijd net zo geweldig kan zijn! Maar niet te lang

Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop, alleen op een feest nog HS :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 20:09:
Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop, alleen op een feest nog HS :P

Hip Hop ja?

Houd je ook een beetje van nederhop? Er is een nieuwe sensatie opgestaan recht uit de ondergrond.
Deze kerel is zo straat als een stoeptegel. Heeft dingen meegemaakt in zijn leven die echt te ziek voor woorden zijn.
Hij heeft toen besloten zijn pijn van zich af te spitten. Echt respect voor deze wereld MC.

http://vimeo.com/9623742
Waarschuw beheerder
donateur
Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop

ghey :|

Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 20:03:
Vreet zich op van binnen en haalt telefoon uit zijn zak

haha echt he.. ma ik heb het geregeld, ik ga een defqon voor liefhebbers organiseren, net zo groot, alleen dan zonder die kont lineup in de main(H)
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/Various-IDT-Hardstyle-10/release/162093

:kwijl: dat is niet verkeerd
Waarschuw beheerder
als ik die filmpjes zie vind ik de hedendaagse hardstyle toch veel lekkerder eigenlijk terwijl ik al sinds 2001 meeloop. moet toegeven dat in het begin het vooral trance-feestjes waren, maar ken de hardere muziek uit die tijd wel.

combinatie van meerdere stylen is toch wel het allerfijnst
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 20:13:
Hip Hop ja?

Houd je ook een beetje van nederhop?

Ja.. Opposites, Fresku, Dio, Flinke Namen.. Zo'n beetje alles wat uitkomt op Top Notch :) Het hiphop project van Promo heeft me daarmee in aanraking gebracht.
Leuke daarvan vind ik, om af en toe lekker naar zo'n optreden te gaan en heerlijk "niet verwend" te genieten van de muziek.. Kost ook niet zoveel, voor 10 euro heb meestal al een avondje in een goed poppodia.

Uitspraak van Skimpadelics op vrijdag 23 april 2010 om 20:13:
http://vimeo.com/9623742

MC Martin :roflol: Ruige boii! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van killingscum op woensdag 21 april 2010 om 23:19:
hopen dat mensen me nu eens snappen dat ik geen q fan ben

wil je erover praten?
heb je het gevoel niet begrepen te worden?
Beheerst het je????

Waarschuw beheerder
Opmerkelijk artikeltje. Het zal best wel waar kunnen zijn van het verhaal, ik weet het verder ook niet. Lijkt me niet dat dit zomaar uit de duim wordt gezogen.
Je ziet inderdaad wel vaak dezelfde artiesten, maar het is niet zo dat er totaal geen ruimte is voor nieuwkomers. Elke nieuwkomer kan zich ook voor scantraxx of q-dance bewijzen denk ik dan... Daarnaast zijn ze niet voor niks de top artiesten (dat q-dance ze naar de top geschoven heeft even buiten beschouwing gelaten).

Je hebt ook feesten en festivals (zoals Emporium ofzo) die ook die artiesten boekt zoals the Prophet, HHZ, Frontliner e.d. lijkt me niet dat Q-dance dat ook allemaal pushed.

De dj prijzen zijn volgens mij altijd al hoog geweest. Lijkt mij dat house of trance dj's ook zo veel verdienen. Over het niet betalen van Q-dance: Het lijkt mij at je als dj zorg voor een contract waar staat hoeveel jij krijgt voor je optreden. Als ze niet betalen kun je dat toch wel via de rechter gaan verhalen??? wat zou jij doen als jouw baasje jou ineens de helft (of helemaal niet) betaald terwijl anders afgesproken is.

Het verhaal van Crypsis heb ik niet meegekregen, ik stond toen gewoon bij de main. Dus ik weet niet wat het verhaal helemaal is.

Daarnaast wil ik ook even kwijt dat ik na het lezen van zo'n verhaal niet gelijk niet meer naar feesten van Q-dance ga. Echt harde feiten staan er niet in het artikel, maar het is wel een soort van eye opener