| Betreft: | organisatie: Q-dance |
Iedere plaat raden welke hij was.. Schitterend
Ik luister eigenlijk alleen nog maar Hiphop
als ik die filmpjes zie vind ik de hedendaagse hardstyle toch veel lekkerder
Ok, graag hier rekeningnummer noteren en telefoonnummer, uit solidariteit richting echte feestliefhebbers geven jullie jullie kaartjes aan mij"
Jammer dat er geen tijdmachine bestaat
Daarom pleit ik voor meer early feestjes
OOk amerikaanse oldskool/jaren 90 niet die commercieele troep van de laatste jaren
2pac is mijn held
Of we moeten alle krachten bundelen en een EHS feest organiseren
Daarnaast wil ik ook even kwijt dat ik na het lezen van zo'n verhaal niet gelijk niet meer naar feesten van Q-dance ga. Echt harde feiten staan er niet in het artikel, maar het is wel een soort van eye opener
Bomb first en Hail mary ook picture me Rollin
Eigenlijk zijn al zijn tracks goed.
Heb de albums al eyez on me Makavelli ,greatest hits
Uitspraak van ]-[ardstyle op vrijdag 23 april 2010 om 20:24:
Daarnaast wil ik ook even kwijt dat ik na het lezen van zo'n verhaal niet gelijk niet meer naar feesten van Q-dance ga. Echt harde feiten staan er niet in het artikel, maar het is wel een soort van eye opener
Maar het is wel goed dat er een beetje openheid komt in zaken.
Sommige dingen moeten anders.
Speelt daar ook niet zo volgens mij.
De hardcore scene is ook niet te vergelijken met de Hardstyle scene .
Zijn 2 heel verschillende sub culturen.
Je hebt ook feesten en festivals (zoals Emporium ofzo) die ook die artiesten boekt zoals the Prophet, HHZ, Frontliner e.d. lijkt me niet dat Q-dance dat ook allemaal pushed.
En Black geen identiteit? Als er ooit 1 concept is geweest met een ijzersterke identiteit en uitstraling dan was het Sensation White en Black wel. Beste dance concept ooit!
ja idd dat is zo
vind de hardstyle scene meer van kijk mij dan hier ben ik
en hardcore is meer schijt aan de rest gas met die zooi
Hoe dan ook. Q-dance is een topper van een organisatie. Maar tegelijk verzieken ze de scene ook wel door artiesten exclusief voor zich te eisen. Bijv Vince draait nu ook opeens niet meer op Q-dance en art of Dance feesten sinds hij op Ground zero heeft gestaan. Dat is gewoon bullshit van de bovenste plank. Artiesten moeten gewoon de vrijheid hebben om her en der voor verschillende organisaties te draaien.
De line-ups van verschillende Q-dance feesten mogen best wel wat gewaagder.
De meeste "dagjesmensen" die ik juist ken worden naar bijv In qontrol getrokken omdat hun nieuwe held B-front of Crypsis daar staat. Een nieuwe generatie DJ's heeft al snel een nieuwe generatie fans. en dat zijn lang niet altijd doorgewinderde partygangers.
Maar die hebben wel goede banden met platinum agencies waaronder die DJ's vallen.
Daarbij is Emporium ook geen echte "concurrent" van ID&T/B2S/Q-dance feesten/festivals.
Er worden afspraken gemaakt zodat ze niet veel ins elkaars vaarwater zitten qua datums e.d. er zit altijd netjes een paar weken tussen. Daar is echt wel over nagedacht hoor
Harde feiten staan er idd niet. Maar ik hou het zeker wel in mijn achterhoofd. Want is zou ook niet verbaasd staan te kijken als een deel ervan gewoon waar is. De voortekeken wijzen iig al wel in die richting. eigenlijk moet de NMA het zaakje gewoon onderzoeken. Maar daar zijn volgens mij ook al de eerste stappen voor gezet
zo hoort volgens mij hardstyle te zijn
vind dat we tegenwoordig nog te weinig van deze sound kunnen terugvinden op de grotere feesten ja
vind dat we tegenwoordig nog te weinig van deze sound kunnen terugvinden op de grotere feesten ja
Ja.. Opposites, Fresku, Dio, Flinke Namen.. Zo'n beetje alles wat uitkomt op Top Notch Het hiphop project van Promo heeft me daarmee in aanraking gebracht.
die van Q- years of Q-dance is dan wel weer erg lekker
Artiesten moeten gewoon de vrijheid hebben om her en der voor verschillende organisaties te draaien.
iets met Activator, Mondello en 'worden nooit meer geboekt door Q' verhalen>
et zijn veel namen en de early is wel goed
Gewoon de namen die je altijd ziet. Ook de hardcore met alweeeer noize suppressor is wel weer erg standaard. Maarja...
Early HS is een generatiekloof, dat moet je grotendeels meegemaakt hebben om het leuk te vinden.
De hele set lang herrinderingen van vroeger, iedere track heeft wel een persoonlijke historie.
<iets met Activator, Mondello en 'worden nooit meer geboekt door Q' verhalen>
Wut?
vind het trouwens wel lekker dan mondello en activator er bij de feestfabriek wel bij zijn
Hardstyle van 2004 tot 2006
Ook de hardcore met alweeeer noize suppressor
Das wel netjes van Q-dance ,maar waar is Zatox dan.
Die had ik wel verwacht is zo goed bezig
Hoort er wel tussen een van de weinige dj's tegenwoordig die goed beukt.
In deze periode ben ik voor het eerst hardstyle beginnen luisteren
die jongens slagen erin om echt hard te knallen en tegelijkertijd mainstream te blijven... ben nog altijd fan maar als ik wat meer grote feesten zou doen zou ik er idd op uitgekeken (gehoord) geraken ze staan echt overal^^
enn we zijn der weer
ja idd zatox had er wel bij gehoord
tegenwoordig? laatste jaren
regen gaf iid leuke sfeer haha,vond alleen de set tegenvallen de bekende plaatjes
Die man is geniaal hoort daar gewoon te staan zijn zat andere die je wel een keer thuis kan laten
line up van de Early is voor de rest ook wel goeie namen, maar waarschijnlijk niet die 60 euro waard.
vind early hardstyle bruut, alleen jammer dat je het eigenlijk nooit meer hoort op feesten
Op Zany show begon de sfeer pas met Zatox de sets daarvoor waren niet slecht qua sound wel goed duister maar teveel breaks hou je toch het tempo uit zo'n set en ook uit de dansvloer
B-front is ook wel nic
Beste Hardstyle feest aller tijden
laat dat kind lekker joh
Die man is geniaal hoort daar gewoon te staan zijn zat andere die je wel een keer thuis kan laten
line up van de Early isvoor de rest ook wel goeie namen, maar waarschijnlijk niet die 60 euro waard.
de eerste keer dat ik de naam trance generators hoorde dacht ik wtf trance uurtje later was ik genezen gvd wat een gasten