| Betreft: | organisatie: Q-dance |
Tja maar kijk wat er gebeurt met Crypsis is goed aan het knallen en word gewoon afgekapt
omdat hi de noisecontrollers eruit draait
Was niet bedoelt naar jou maar naar Q
Xq Headhunterz
En Decibel kiest voor een mainstage, mainstream tent en een hardere variant van de hardstyle, beetje het zelfde idee als IQ lijkt me dus
Bij 10 years of q-dance kunnen ze het niet maken om met een standaard line up van deze tijd aan te komen, een jubileumfeest kijk je toch ook terug neem ik aan.
B2s vind ik een stuk vernieuwender als Q ook al werken ze samen.
B2s vind ik een stuk vernieuwender als Q ook al werken ze samen.
Muzikaal gezien zit het wel goed bi b2s er is zelfs een early
Toch vond ik de raw op iq niet super bijzonder op 3 namen na.
Maar dat is natuurlijk smaak gebonden op b2s feesten staan betere dj's naar mijn smaak
Dat zou je idd aannemen maar ik sta nergens meer van te kijken. Ik zou het ok vinden als ze the prophet vragen voor een soort van scantraxx all stars setje ofzo en niet hhz, nc, frontliner, wildstylez en weet ik het allemaal gaan programmeren.
Mensen die het niks interesseert zij van die mensen die ook opmerkingen maken als... "Wat boeit de line-up nou, het wordt toch wel Qnallen
de muziek die door Scantraxx uitgeboert wordt is meer en meer hetzelfde, er zit totaal geen creativiteit meer in
De shows zijn altijd erg goed maar de muziek wordt steeds minder
Van mijn part verhogen ze het met nog 2 tientjes
Dus wat een ander doet, moeten zij ook doen?
Ik ben niet super kritisch ofzo maar daar ben ik uit principe niet heen gegaan, kom op zeg, sinds wanneer is XQ een aanmoedigingsprijs?
Ik ben niet super kritisch ofzo maar daar ben ik uit principe niet heen gegaan, kom op zeg, sinds wanneer is XQ een aanmoedigingsprijs?
Dat is waarschijnlijk gewoon zo afgesproken aangezien het vergelijkbare feesten zijn. Q is groter en dus meer mainstream. Bij B2S durven ze het aan om iets gevarieerder te programmeren zodat ze elkaar niet helemaal voor de voeten lopen.
Maar het verschil tussen b2s en Q is me nooit echt opgevallen buiten af en toe een paar 'verassende' namen. Wat wel belangrijk is dat ik me ook altijd prima vermaak op b2s feesten
Dit soort reacties kom je idd vaak tegen bij grotere feesten
Qdance heeft nooit toegegeven dat geluid niet in orde was daar.
Ik weet het niet meer zeker maar had Q-dance niet een bericht op de site over het nieuwe systeem van afgelopen jaar dat ze zeiden dat het geluid ondermaats geweest was
klopt dat was Q wel, eerst gezocht na een oplossing en toen pas toegegeven dat al die andere jaren het geluid onder de maat was
B2S gaf het gelijk al aan na het eerste jaar en tweede jaar is besloten de kaart verkoop prijs NIET te verhogen om zo de bezoekers een gebaar te geven, ook is er geen FEE in rekening gebracht afgelopen Hardbass.
is in Matrixx gebeurd, maar men kent het hele verhaal niet, zijn vooraf ook genoeg dingen gebeurd
maar ik vroeg wat er zo bijzonder was aan Qdance ? daar kun je geen antwoord op geven blijkbaar
Dat ze me waar voor m'n geld geven.
? vertel
is in Matrixx gebeurd, maar men kent het hele verhaal niet, zijn vooraf ook genoeg dingen gebeurd
Dat hele concept is gewoon vernaggeld
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment.. Hoezo vernaggeld of aanmoedigingsprijs.. Wie is het populairst op dit moment
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment.. Hoezo vernaggeld of aanmoedigingsprijs.. Wie is het populairst op dit moment?
b2s en Q feesten
Een monopolie hebben op grotere lokaties in NL waar feesten georganiseerd kunnen worden, is nog wel het meest schandelijke. En het is helaas niet alleen Q die dat heeft.
Genoeg gebitch toen dat Showtek hun XQ kregen..
wat ik heb meegekrege, hij zou op een feestje zijn vriendin of iemand anders hebben geslage..
maar voor de duidelijkheid, dat heb ik slechts gelezen..
Dus in 2008 was Showtek de populairste hardstyle dj act van het moment?
B2S Feesten zijn per definitie beter!
Decibel was vele malen beter dan defqon, in elk opzicht en een thrillogy was echt gruwelijk waar een qountdown een beetje matig was.. En knockout! das gewoon goud
Dat ze me waar voor m'n geld geven.
buiten dat, de hele discussie.. tja, erg makkelijk om het af te wimpelen als onbetrouwbaar, wat het feitelijk gezien wel is natuurlijk..
maar ik geloof gewoon simpelweg niet dat het allemaal bullshit is geen heel gegronde redenen voor, ma ik tel gewoon bepaalde dingen bij elkaar op en trek ik mijn eigen conclusies..
Hier ben ik het niet echt mee eens! Zoals al wordt gezegd zijn het zo'n beetje de zelfde organisaties! Thrillogy is nou niet echt vooruitstrevend! Kijk naar de artiesten daar lijkt toch behoorlijk hetzelfde als op Q feesten! Zelfde geldt voor KO, Prophet vs HHZ en DBSTF en NC sluiten af, ook herkenbaar! 1 hele dikke battle in de line-up dat was deepack vs A2 en die mochten om elf uur ofzo, even tatanka en zatox buiten beschouwing gelaten
Mondello of Trance Generators niet meer draaien voor q-dance heeft gewoon te maken dat ze destijds op andere feesten geboekt zijn. Trance Generators wilden gewoon overal blijven draaien ipv doen wat Q-dance wilde.
nderdaad. Iedereen schreeuwt wel over ruffian maar niemand weet het precieze verhaal. Ik vind het vreemd dat platinum iemand met zo'n staat van dienst zomaar de keien op schopt. Ze hadden hem ook kunnen schorsen ofzo. Ik ben geen fan van ruffian maar dit lijkt wel erg rigoreus. Ik zeg "lijkt" want ook ik ken het hele verhaal niet
Heel dit topic is gebouwd op aannames en uit de lucht gegrepen verhalen.. Zelf doe je er nog het hardst aan mee.
Net als mbt Ruffian. Die gast is gewoon te ver gegaan, heeft een grens overschreden tijdens werktijd. Als je op een kantoor werkt bijvoorbeeld en je mishandelt iemand onder werktijd, OP de werkplek.... Wedden dat je er dan ook gelijk uit wordt gegooid? Lijkt me vrij logisch.
Uitspraak van Robbie M op vrijdag 23 april 2010 om 07:14:
Heel dit topic is gebouwd op aannames en uit de lucht gegrepen verhalen.. Zelf doe je er nog het hardst aan mee.
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment..
Het hele "verdienen-verhaal" klopt ook niet.
Heel dit topic is gebouwd op aannames en uit de lucht gegrepen verhalen..
Dat speculeren is gewoon zonde. Ik lees hier vaak mee, zonder account, en jullie weten er altijd het haarfijne van - hoe het wel of niet zou moeten - maar ondertussen weet er eigenlijk niemand iets feitelijks te melden.
Wat is een feitelijk verhaal volgens jouw? Bijna alle dingen zijn gewoon letterlijk te zien op de feesten of te horen van dj'. Wat wil je nog meer.
DBSTF vs Noisecontrollers toch nog steeds vrij origineel
de timetable op Knockout was perfect! al leek dat op papier idd niet zo.. maar misschien had je er beter over mee kunnen praten als je daadwerkelijk op knockout of thrillogy was geweest
Dat hele concept draait om de POPULAIRSTE hardstyle dj van het moment.. Hoezo vernaggeld of aanmoedigingsprijs.. Wie is het populairst op dit moment?
Het hele "verdienen-verhaal" klopt ook niet.
Nee, XQ was een feest waar dj's met een bepaalde staat van dienst in het zonnetje gezet werden. Dana, Zany, Pavo, The Prophet etc. Mensen met een lange staat van dienst het verdienen om een eigen feestje te krijgen. Wat heeft hhz nou helemaal bereikt, een paar hits gescoord en verder aan het handje van ome Dov naar voren getrokken en als je zegt dat dat onzin is dan moet je maar eens naar gostosa kijken.
Jawel...