Partyflock

Forumonderwerp · 1090493
2 volgers · 48364x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Op 11 juni is het weer zover,dan strijden er weer 32 landen om die felbegeerde titel :cheer:
11 juli is de finale.
wie zijn de kanshebbers in dit toernooi,en wie word er volgens jou wereldkampioen 2010??
voor de rest kun je hier de laatste nieuwtjes plaatsen,ongeacht of het over het Nederlands elftal gaat,als het maar wel met het wk te maken heeft.

**Dit topic zal zijn voor de nieuwtjes over het WK, daarnaast mogen over de afzonderlijke wedstrijden wel topics geopend gaan worden! anders wordt dit te onduidelijk!!**

Groep A
1. Zuid-Afrika
2. Mexico
3. Uruguay
4. Frankrijk

Groep B
1. Argentinië
2. Nigeria
3. Zuid-Korea
4. Griekenland

Groep C

1. Engeland
2. Amerika
3. Algerije
4. Slovenië

Groep D

1. Duitsland
2. Australië
3. Servië
4. Ghana
Groep E
1. Nederland
2. Denemarken
3. Japan
4. Kameroen

Groep F
1. Italië
2. Paraguay
3. Nieuw Zeeland
4. Slowakije

Groep G

1. Brazilië
2. Noord-Korea
3. Ivoorkust
4. Portugal

Groep H

1. Spanje
2. Zwitserland
3. Honduras
4. Chili

Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:
14 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Denemarken in Soccer City in Johannesburg
19 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Japan in het Moses Madiba Stadium in Durban
24 Juni 2010 om 20.30 uur: Nederland - Kameroen in het Greenpoint Stadium in Kaapstad

Wedstrijdschema.
11 juni 16.00 uur Zuid Afrika - Mexico Soccer City Johannesburg
11 juni 20.30 uur Uruguay - Frankrijk Green Point Cape Town
12 juni 13.30 uur Argentinië - Nigeria Ellis Park Johannesburg
12 juni 16.00 uur Zuid Korea - Griekenland Nelson Mandela Port Elisabeth
12 juni 20.30 uur Engeland - Ver. Staten Royal Bafokeng Rustenburg
13 juni 13.30 uur Algerije - Slovenië Peter Mokaba Polokwane
13 juni 16.00 uur Duitsland - Australië Moses Madiba Durban
13 juni 20.30 uur Servië - Ghana Loftus Versfeld Pretoria
14 juni 13.30 uur Nederland - Denemarken Soccer City Johannesburg
14 juni 16.00 uur Japan - Kameroen Free State Bloemfontein
14 juni 20.30 uur Italië - Paraguay Green Point Cape Town
15 juni 13.30 uur Nieuw Zeeland - Slowakije Royal Bafokeng Rustenburg
15 juni 16.00 uur Ivoorkust - Portugal Nelson Mandela Port Elisabeth
15 juni 20.30 uur Brazilië - Noord Korea Ellis Park Johannesburg
16 juni 13.30 uur Honduras - Chili Mbombela Stadium Nelspruit
16 juni 16.00 uur Spanje - Zwitserland Moses Madiba Durban
16 juni 20.30 uur Zuid Afrika - Uruguay Loftus Versfeld Pretoria
17 juni 13.30 uur Frankrijk - Mexico Peter Mokaba Polokwane
17 juni 16.00 uur Griekenland - Nigeria Free State Bloemfontein
17 juni 20.30 uur Argentinië - Zuid Korea Soccer City Johannesburg
18 juni 13.30 uur Duitsland - Servië Nelson Mandela Port Elisabeth
18 juni 16.00 uur Slovenië - Ver. Staten Ellis Park Johannesburg
18 juni 20.30 uur Engeland - Algerije Green Point Cape Town
19 juni 13.30 uur Ghana - Australië Royal Bafokeng Rustenburg
19 juni 13.30 uur Nederland - Japan Moses Madiba Durban
19 juni 20.30 uur Denemarken - Kameroen Loftus Versfeld Pretoria
20 juni 13.30 uur Slowakije - Paraguay Free State Bloemfontein
20 juni 16.00 uur Italië - Nieuw Zeeland Ellis Park Johannesburg
20 juni 20.30 uur Brazilië - Ivoorkust Soccer City Johannesburg
21 juni 13.30 uur Portugal - Noord Korea Green Point Cape Town
21 juni 16.00 uur Chili - Zwitserland Nelson Mandela Port Elisabeth
21 juni 20.30 uur Spanje - Honduras Ellis Park Johannesburg
22 juni 16.00 uur Mexico - Uruguay Free State Bloemfontein
22 juni 16.00 uur Frankrijk - Zuid Afrika Royal Bafokeng Rustenburg
22 juni 20.30 uur Griekenland - Argentinië Peter Mokaba Polokwane
22 juni 20.30 uur Nigeria - Zuid Korea Moses Madiba Durban
23 juni 16.00 uur Slovenië - Engeland Nelson Mandela Port Elisabeth
23 juni 16.00 uur Ver. Staten - Algerije Loftus Versfeld Pretoria
23 juni 20.30 uur Ghana - Duitsland Soccer City Johannesburg
23 juni 20.30 uur Australië - Servië Mbombela Stadium Nelspruit
24 juni 16.00 uur Slowakije - Italië Ellis Park Johannesburg
24 juni 16.00 uur Paraguay - Nieuw Zeeland Peter Mokaba Polokwane
24 juni 20.30 uur Nederland - Kameroen Green Point Cape Town
24 juni 20.30 uur Japan - Denemarken Royal Bafokeng Rustenburg
25 juni 16.00 uur Portugal - Brazilië Moses Madiba Durban
25 juni 16.00 uur Noord Korea - Ivoorkust Mbombela Stadium Nelspruit
25 juni 20.30 uur Spanje - Chili Loftus Versfeld Pretoria
25 juni 20.30 uur Zwitserland - Honduras Free State Bloemfontein

Achtste finales
26 juni 16.00 uur 1A – 2B (1) Nelson Mandela Port Elisabeth
26 juni 20.30 uur 1C – 2D (3) Royal Bafokeng Rustenburg
27 juni 16.00 uur 1D – 2C (4) Free State Bloemfontein
27 juni 20.30 uur 1B - 2A (2) Soccer City Johannesburg
28 juni 16.00 uur 1E – 2F (5) Moses Madiba Durban
28 juni 20.30 uur 1G – 2H (7) Ellis Park Johannesburg
29 juni 16.00 uur 1F – 2E (6) Loftus Versfeld Pretoria
29 juni 20.30 uur 1H – 2G (8) Green Point Cape Town

Kwartfinales
02 juli 16.00 uur 5 – 7 (C) Nelson Mandela Port Elizabeth
02 juli 20.30 uur 1 – 3 (A) Soccer City Johannesburg
03 juli 16.00 uur 2 – 4 (B) Green Point Cape Town
03 juli 20.30 uur 6 - 8 (D) Ellis Park Johannesburg

Halve finales
06 juli 20.30 uur A – C (1) Greenpoint Cape Town
07 juli 20.30 uur B – D (II) Moses Madiba Durban

3/4 plaats
10 juli 20.30 uur Loser 1 – Loser 2 Nelson Mandela Port Elisabeth

Finale
11 juli 20.30 uur Winner 1 - Winner 2 Soccer City Johannesburg

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 18 mei 2010 om 16:20:
Uitspraak van De Rossi op maandag 17 mei 2010 om 15:26:
Franse selectie echt beresterk!

idd! Gelukkig spelen ze bijna altijd kut

+ een mongool als bondscoach

hoe kunnen ze nu presteren???
niemand mag die domenech
weredwijd niemand
zijn vervanger, blanc, is al aangesteld

frankrijk gaat weer falen
Waarschuw beheerder
spelers die het wk zeker niet halen:

Speler Land Blessure
René Adler Duitsland rib
Anderson Brazilië knie
Michael Ballack Duitsland enkel
David Beckham Engeland achillespees
José Bosingwa Portugal knie
Salvador Cabañas Paraguay hoofd
Carlo Costley Honduras voet
Ivica Dragutonovic Servië achillespees
Michael Owen Engeland hamstring
Simon Rolfes Duitsland knie
Charlie Davies Ver.Staten gezicht, rib
Christoph Spycher Zwitserland knie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 17 mei 2010 om 22:28:
bericht aan het beheer. als we alle topics sluiten omdat we 1 topic willen over het wk wordt het erg onduidelijk hoor

iedereen moet het recht hebben om af en toe een toppa te openen

Waarschuw beheerder
Gregory van der Wiel verheugt zich op het WK. De rechtsback van Ajax kijkt terug op een goed seizoen en lijkt in Zuid-Afrika kans te maken op een plaats bij de eerste elf.

'Ik heb me goed ontwikkeld', aldus Van der Wiel op de KNVB-website. 'Zowel binnen als buiten het veld. Als voetballer ben ik gegroeid. Het gaat me steeds makkelijker af. Met verdedigen heb ik steeds minder moeite, waardoor ik mij ook steeds meer met aanvallen kan bemoeien. En dat vind ik toch het leukste, aanvallen. Grappig om te zien dat je bij Vurnon Anita precies hetzelfde ziet.'

'Ik heb in het afgelopen jaar geleerd hoe de voetbalwereld in elkaar steekt', vervolgde de achtvoudig Oranje-international. 'Ik was mij er nooit van bewust dat je als bekende voetballer ook een voorbeeldfunctie vervult. Ik was altijd gewoon een jongetje uit Amsterdam en nu benaderen mensen mij ineens anders, omdat ik goed kan voetballen. Daaraan moest ik wennen.'

Van der Wiel doelt op de Twitter-affarie. In oktober kwam hij in opspraak toen hij zich met een hersenschudding afmeldde voor het oefenduel met Australië, terwijl hij wel fit genoeg was om een concert van rapper Lil Wayne te bezoeken. 'Dat was niet slim van me en daar heb ik van geleerd. Dus zou je kunnen stellen dat het incident goed is geweest. Een leermoment.'

Vol vertrouwen kijkt de 22-jarige Ajacied vooruit naar het WK van komende maand in Zuid-Afrika. 'We hebben een heel leuk team. Er wordt veel gelachen. Ik denk dat het een heel mooi WK kan worden. We hebben een geweldig elftal, met individueel heel goede spelers. De sfeer is perfect en we hebben een sterke teamgeest. We moeten dus ver kunnen komen in Zuid-Afrika.'

Onder bondscoach Bert van Marwijk lijkt Van der Wiel af te stevenen op een basisplaats tijdens het WK, al wil de verdediger liever nog niet op de zaken vooruitlopen. 'Het ziet er goed uit, maar ik moet wel hard blijven trainen. Ik focus altijd op de mindere dingen. Al heb ik in een wedstrijd drie assists gegeven, dan kan ik door één foutje toch een rotdag hebben.'
Waarschuw beheerder
Aanvankelijk zou pas kort voor het duel met Nederland duidelijkheid komen over de fitheid van Thomas Sørensen. De Deense doelman is inmiddels optimistischer gestemd.

Eind april raakte de linkerelleboog van Sørensen ontwricht in een poging Salomon Kalou van het scoren af te houden in een wedstrijd van zijn club Stoke City tegen Chelsea. De eerste diagnose wees op een race tegen de klok. Een nieuwe scan laat een voorspoedig herstel zien.

'Ik hoop volledig fit te zijn als we in Zuid-Afrika aankomen', zei Sørensen in DR Sporten. 'Vanaf dat moment hebben we nog veertien dagen voor het eerste WK-duel. Ik hoop ook nog in actie te kunnen komen in een van de twee oefenwedstrijden.

De Deense ploeg reist al eerder af naar Zuid-Afrika, waar nog vriendschappelijke wedstrijden op het programma staan tegen Australië (1 juni) en Zuid-Afrika (5 juni). Op 14 juni is Denemarken de eerste WK-opponent van Nederland.
Waarschuw beheerder
Fabio Grosso kan deelname aan het WK in Zuid-Afrika vergeten. De linksback van Juventus kreeg dinsdag - net als ploeggenoot Antonio Candreva - te horen dat hij tot de afvallers behoort. Ook al was Grosso het afgelopen seizoen niet echt in vorm bij Juventus, zijn afvallen komt redelijk onverwachts.

Grosso was een van de meest opvallende spelers tijdens het WK van 2006 in Duitsland. Vanaf de knock out-fase speelde hij een belangrijke rol. In de achtste finale tegen Australië maakte Lucas Neill een overtreding op hem, waarna Francesco Totti in blessuretijd de winnende treffer binnenschoot (1-0).

In de halve finale tegen gastland Duitsland opende Grosso in de 119se minuut de score, Alessandro Del Piero bepaalde een minuut later de eindstand op 2-0 voor Italië. En in de eindstrijd was Grosso opnieuw van grote waarde door de laatste penalty in de strafschoppenserie te benutten, waardoor Italië de wereldtitel pakte.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Farouane op dinsdag 18 mei 2010 om 16:27:
frankrijk gaat weer falen

heb ook weinig vertrouwen in frankrijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 mei 2010 om 17:58:
frankrijk

The HEAD of Zidane:

[img width=640 height=360 cacheid=001135da002e95f16d3884cb1a02aa6bd2]http://pics.maunier.org/zidane/001-ZidaneCoupDeBoule_original.jpg[/img]

The HAND of Henry:

[img width=460 height=288]http://fr.novopress.info/wp-content/uploads/2009/11/Thierry-Henry-Main.jpg[/img]

The DICK of Ribery:

[img width=295 height=400 cacheid=001135e1002e95f96da7e6181a02aa6bd2]http://3.bp.blogspot.com/_P-2ssJSYYRU/S88oy7JSZSI/AAAAAAAABRA/7ZETOf0RZ30/s400/Zahia+Ribery.jpg[/img]

When are they going to play with their feet?????
Waarschuw beheerder
gert rot nou is op met die niet-interessante berichten van je
Waarschuw beheerder
Een gezelschap van honderd personen - spelers, trainers, stafleden, vrouwen en kinderen - vertrekt woensdag richting Oostenrijk voor het vervolg van de WK-campagne.

De bestemming is Seefeld, dat op twaalfhonderd meter hoogte ligt. De eerste dagen wordt eens per dag rustig getraind. Dat is noodzakelijk voor de acclimatisatie. Tijdens deze eerste dagen verblijven ook de vrouwen en kinderen van de internationals in het vlakbij Innsbruck gelegen bergdorp.

Volgens het huidige schema werkt Oranje in Seefeld veertien trainingen af. Op 26 mei staat in het Duitse Freiburg bovendien een oefenwedstrijd tegen Mexico op het programma. Op 1 juni keert de ploeg van Van Marwijk in de ochtend terug naar Nederland, waar 's avonds in de Rotterdamse Kuip een oefenduel met Ghana wacht.

Vier dagen later speelt Oranje in de Amsterdam Arena de laatste vriendschappelijke wedstrijd, tegen Hongarije. Later die dag vertrekt het gezelschap naar Johannesburg.

De selectie van Oranje bestaat nu nog uit 27 spelers. Vorige week werden Ottman Bakkal, Wout Brama en David Mendes da Silva afgevoerd van de voorlopige WK-lijst. Op 27 mei maakt Van Marwijk bekend wie de overige vier afvallers zullen zijn. De definitieve selectie moet uiterlijk 1 juni bij de FIFA aangemeld zijn.

Arjen Robben, Mark van Bommel en Wesley Sneijder melden zich 25 mei in het trainingskamp en zullen tegen Mexico nog niet op het veld verschijnen. Zij spelen a.s. zaterdag 22 mei in Madrid de Champions League-finale tussen Bayern München en Internazionale.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GRENOBLE - De voetbalploeg van Paraguay is in de voorbereiding op de strijd om de wereldtitel in Zuid-Afrika een klein vermogen kwijtgeraakt. Bij een inbraak in het spelershotel in het France Evian-les-Bains nam een dief 110.000 dollar (90.000 euro) in cash mee. Dat meldt een bron bij het onderzoek. De inbraak vond maandag plaats. De dief kwam in kledij van de nationale voetbalploeg het hotel in.

De man meldde zich met een kamersleutel bij de receptie. Hij verklaarde lid te zijn van de Paraguayaanse delegatie en problemen te hebben met de kluis op zijn kamer. De staf van het hotel hielp hem daarna keurig bij het openen. Met het geld in de zak vertrok de dief weer. Volgens de politie was de man goed op de hoogte van de zaken binnen het Paraguayaanse voetbalelftal.

Paraguay oefende zaterdag tegen Noord-Korea en won dat duel met 1-0. Op 30 mei speelt de ploeg nog een wedstrijd in Thonon-les-Bains tegen Ivoorkust. Paraguay treft op het WK titelverdediger Italië, Nieuw-Zeeland en Slowakije.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 mei 2010 om 22:50:
- De voetbalploeg van Paraguay is in de voorbereiding op de strijd om de wereldtitel in Zuid-Afrika een klein vermogen kwijtgeraakt. Bij een inbraak in het spelershotel in het France Evian-les-Bains nam een dief 110.000 dollar (90.000 euro) in cash mee. Dat meldt een bron bij het onderzoek. De inbraak vond maandag plaats. De dief kwam in kledij van de nationale voetbalploeg het hotel in.

:roflol:
Waarschuw beheerder
De NOS zendt tijdens het WK Voetbal bijna 250 uur lang uit via radio en televisie. Voor het eerst in de geschiedenis biedt de NOS alle voetbalwedstrijden ook integraal aan via internet, zowel live als achteraf. Dat maakte de omroep vandaag bekend.

De NOS ontwikkelt een aparte website met daarop alle voetbalwedstrijden voor mensen die er eentje hebben gemist, maar de uitslag vooraf niet willen weten. Voor het eerst biedt de NOS WK-wedstrijden integraal op internet aan. Tijdens het EK in 2008 gebeurde dat alleen in de vorm van samenvattingen. De omroep verwacht dat veel mensen de middagduels van Oranje vanaf hun werkplek willen bekijken, maar het is afwachten of het internet de vraag aankan. De omroep onderhandelt nog met de wereldvoetbalbond FIFA over de uitzendrechten voor mobiele telefoons.
Waarschuw beheerder
donateur
'Paradinha's' zijn verboden op WK in Zuid-Afrika

De Paradinha, een schijnstrafschop die vooral in Brazilië erg geliefd is, is verboden op het aankomende WK. Jerome Valcke van de FIFA heeft aangegeven dat scheidsrechters de penalty moeten afkeuren wanneer een speler vlak voor het schieten inhoudt om de keeper te foppen. Dat meldt de BBC.

Bij de Paradinha stopt een speler vlak voor zijn schot, waardoor de keeper alvast de hoek in duikt. Vervolgens is het een koud kunstje om de bal in de andere hoek te mikken, maar de FIFA wil dit slimmigheidje niet zien op het aankomende WK. Paradinha’s zijn verboden, zo stelt Valcke.

“Het is toegestaan om de tegenstander te verwarren door in de aanloop in te houden”, vertelde de vice-voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA. “Maar wanneer de aanloop genomen is, moet er ook getrapt worden.” Wanneer dit niet gebeurt, moet de strafschop afgekeurd en overnieuw genomen worden. De Brazilianen moeten op zoek naar een ander kunstje.

Terecht :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 18 mei 2010 om 23:23:
Wanneer dit niet gebeurt, moet de strafschop afgekeurd

goed bezig!!

Uitspraak van Richard op dinsdag 18 mei 2010 om 23:23:
en overnieuw genomen worden

dat is weer beetje jammer, gewoon afkeuren als ze het doen,en bal aan keeper geven!
Waarschuw beheerder
wel weer WK-lingerie in de rust??

Waarschuw beheerder
ooo, schitterende schaar :roflol:
Waarschuw beheerder
Cahill loopt niet weg voor verantwoordelijkheid
Tim Cahill wordt in Australië gezien als de nieuwe superster van het nationale voetbalteam. De middenvelder van Everton moet de leegte opvullen die Mark Viduka achter zich heeft gelaten.

Doordat Viduka komende zomer geen deel uitmaakt van het nationale elftal dat in Zuid-Afrika ten tonele verschijnt tijdens het WK moet het land op zoek naar een nieuwe aanvoerder. Cahill lijkt van bondscoach Pim Verbeek uitgekozen om die rol te vervullen.

"Ik zie het als een compliment", reageert Cahill op de vraag of hij geen angst heeft voor de druk die de band met zich meeneemt. "Ik zou hier immers niet zijn als ik niet goed zou voetballen. Australië heeft leiders nodig. Dit team heeft veel leiders, als ik de band dan krijg omgeschoven accepteer ik die verantwoordelijkheid."

"De verwachtingen zijn hooggespannen. Er rust veel druk op onze schouders. Zonder te veel zelfvertrouwen te hebben moeten we proberen de dromen van onze fans uit te laten komen", zegt Cahill, die in Zuid-Afrika in de groepsfase Duitsland, Ghana en Servië treft.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zolang het 1 vloeiende beweging is gewoon tellen
Waarschuw beheerder
Hier ken ik toch verdomme die poll niet invullen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 19 mei 2010 om 19:31:
Hier ken ik toch verdomme die poll niet invullen

Idd, kortzichtige admins.
Waarschuw beheerder
heb echt het gevoel dat het zo'n ruk wk gaat worden.

denk wel een floppie :yes:

ook niet echt zin in ofzo, ook echt kut tijden waarneer ze spelen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Diego Maradona maakte woensdag de Argentijnse WK-selectie bekend. De bondscoach van het Zuid-Amerikaanse land liet daartoe zeven spelers afvallen.

De grootste naam onder het zevental is Napoli-aanvaller Ezequiel Lavezzi, die de zware concurrentie voorin niet overleefde. De andere zes afvallers zijn Fabricio Coloccini, Jesus Datolo, Jose Sosa, Sebastian Blanco, Juan Insaurralde en Juan Mercier.

AZ-doelman Sergio Romero maakt zoals verwacht wel deel uit van de 23-koppige WK-selectie van Argentinië. Esteban Cambiasso en Javier Zanetti van Internazionale zijn de opvallende afwezigen.

Argentijnse selectie

Doel: Romero 🇦🇿, Andujar (Catania), Pozo (Colon)

Achter: Otamendi (Velez), Heinze (Marseille), Demichelis (Bayern Munich), Samuel (Inter), Garcè (Colon), Burdisso (Roma), Rodriguez (Estudiantes)

Midden: Veron (Estudiantes), Mascherano (Liverpool), Gutierrez (Newcastle), Di Maria (Benfica), Maxi Rodriguez (Liverpool), Pastore (Palermo), Bolatti (Fiorentina)

Aanval: Messi (Barcelona), Higuain (Real Madrid), Tevez (Manchester City), Milito (Inter), Aguero (Atletico Madrid), Palermo (Boca Juniors)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
valt toch wel mee Majstro
Waarschuw beheerder
we worden wereldkampioen (8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 19 mei 2010 om 22:06:
Gutierrez (Newcastle

Blijf het raar vinden dat zij een speler hebben van een 2de divisieclubje in England!
Waarschuw beheerder
Waarom Zanetti niet? Vorig WK ook al niet :/

Waarschuw beheerder
El pibe moet niet zoveel van hem hebben, raar blijft dat, net als esteban cambiasso, echt toppers zijn dat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 11:29:
Blijf het raar vinden dat zij een speler hebben van een 2de divisieclubje in England!

die argentijnse competitie is niet beter hoor

Newcastle is weer gepromoveerd trouwens toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 20 mei 2010 om 13:53:
Newcastle is weer gepromoveerd trouwens toch?

ja maar hij heeft dit hele jaar wel in de juup gespeeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 20 mei 2010 om 14:20:
ja snap ik, was gewoon vraagje jwt

ja snap ik,was gewoon reactie jwt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 11:44:
El pibe moet niet zoveel van hem hebben, raar blijft dat, net als esteban cambiasso, echt toppers zijn dat!

Lavezzi ook niet mee, maarja als je al kijkt wat ze nu qua aanval hebben :D
Waarschuw beheerder
waarneer

:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 13:56:
ja maar hij heeft dit hele jaar wel in de juup gespeeld

Precies!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 14:52:
Lavezzi ook niet mee, maarja als je al kijkt wat ze nu qua aanval hebben

Is hij zo goed dan?
Zie behoorlijk vaak Italiaans voetbal, eigenlijk de competitie die ik het meest volg, maar hij valt me niet bijzonder op bij Napoli :D

Waarschuw beheerder
Was zeker goeie spits, alleen beste tijd gehad nu volgens mij! Is onderhand ook alweer 30 ofzo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
MADRID - Fernando Torres gaat met Spanje naar het WK in Zuid-Afrika. Bondscoach Vicente del Bosque heeft hem opgenomen in de definitieve selectie voor het evenement. Dat werd donderdag bekend.

Er waren enige twijfels over Torres omdat hij met een blessure kampte.

De selectie ziet er als volgt uit:

Doelverdedigers: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Victor Valdes (Barcelona); verdedigers: Raul Albiol (Real Madrid), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Joan Capdevila (Villarreal), Carlos Marchena (Valencia), Gerard Pique (Barcelona), Carles Puyol (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid).

Middenvelders: Xabi Alonso (Real Madrid), Sergio Busquets (Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal), Andres Iniesta (Barcelona), Javi Martinez (Athletic Bilbao), David Silva (Valencia), Xavi (Barcelona).

Aanvallers: Jesus Navas (Sevilla), Juan Mata (Valencia), Pedro (Barcelona), Fernando Llorente (Athletic Bilbao), Fernando Torres (Liverpool), David Villa (Valencia).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 mei 2010 om 15:51:
Doelverdedigers: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Victor Valdes (Barcelona); verdedigers: Raul Albiol (Real Madrid), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Joan Capdevila (Villarreal), Carlos Marchena (Valencia), Gerard Pique (Barcelona), Carles Puyol (Barcelona), Sergio Ramos (Real Madrid).

Middenvelders: Xabi Alonso (Real Madrid), Sergio Busquets (Barcelona), Cesc Fabregas (Arsenal), Andres Iniesta (Barcelona), Javi Martinez (Athletic Bilbao), David Silva (Valencia), Xavi (Barcelona).

Aanvallers: Jesus Navas (Sevilla), Juan Mata (Valencia), Pedro (Barcelona), Fernando Llorente (Athletic Bilbao), Fernando Torres (Liverpool), David Villa (Valencia).

pffffffff......Spanje A - Spanje B zou wk finale zijn.

Waarschuw beheerder
Hehehe wat een ziek elftal idd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op donderdag 20 mei 2010 om 16:09:
Spanje A - Spanje B zou wk finale zijn.

:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 16:28:
Hehehe wat een ziek elftal idd

Goffedomme wat een middenveld :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op donderdag 20 mei 2010 om 16:09:
Spanje A - Spanje B zou wk finale zijn.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 16:28:
Hehehe wat een ziek elftal idd

nou nou nou..niet zo overdrijven

paar goede voetballers meer niet..dat hebben alle topploegen op WK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 20 mei 2010 om 16:48:

paar goede voetballers meer niet..dat hebben alle topploegen op WK

Zie alleen die 3 keepers al man :D

Zowieso ook al 2 echte topverdedigers, fantastisch middenveld en Torres en Villa 2 topspitsen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<:Ballie:>> op donderdag 20 mei 2010 om 16:48:

zegt iemand met 6 petten en 5 brillen op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op donderdag 20 mei 2010 om 16:52:
Zie alleen die 3 keepers al man

Ja,kan er maar 1 keepen :P
maargoed van NL,Spanje,Argentinie,Frankrijk,Italie,Brazilie kan je altijd wel 6-7 topspelers noemen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 mei 2010 om 16:53:
zegt iemand met 6 petten en 5 brillen op

Hehe :)
Waarschuw beheerder
http://voetbal.nos.nl/wkmoment/index/

staan een paar aardige doelpuntjes tussen..