Partyflock

Forumonderwerp · 1090493
2 volgers · 48237x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Op 11 juni is het weer zover,dan strijden er weer 32 landen om die felbegeerde titel :cheer:
11 juli is de finale.
wie zijn de kanshebbers in dit toernooi,en wie word er volgens jou wereldkampioen 2010??
voor de rest kun je hier de laatste nieuwtjes plaatsen,ongeacht of het over het Nederlands elftal gaat,als het maar wel met het wk te maken heeft.

**Dit topic zal zijn voor de nieuwtjes over het WK, daarnaast mogen over de afzonderlijke wedstrijden wel topics geopend gaan worden! anders wordt dit te onduidelijk!!**

Groep A
1. Zuid-Afrika
2. Mexico
3. Uruguay
4. Frankrijk

Groep B
1. Argentinië
2. Nigeria
3. Zuid-Korea
4. Griekenland

Groep C

1. Engeland
2. Amerika
3. Algerije
4. Slovenië

Groep D

1. Duitsland
2. Australië
3. Servië
4. Ghana
Groep E
1. Nederland
2. Denemarken
3. Japan
4. Kameroen

Groep F
1. Italië
2. Paraguay
3. Nieuw Zeeland
4. Slowakije

Groep G

1. Brazilië
2. Noord-Korea
3. Ivoorkust
4. Portugal

Groep H

1. Spanje
2. Zwitserland
3. Honduras
4. Chili

Nederland speelt de volgende groepswedstrijden:
14 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Denemarken in Soccer City in Johannesburg
19 Juni 2010 om 13.30 uur: Nederland - Japan in het Moses Madiba Stadium in Durban
24 Juni 2010 om 20.30 uur: Nederland - Kameroen in het Greenpoint Stadium in Kaapstad

Wedstrijdschema.
11 juni 16.00 uur Zuid Afrika - Mexico Soccer City Johannesburg
11 juni 20.30 uur Uruguay - Frankrijk Green Point Cape Town
12 juni 13.30 uur Argentinië - Nigeria Ellis Park Johannesburg
12 juni 16.00 uur Zuid Korea - Griekenland Nelson Mandela Port Elisabeth
12 juni 20.30 uur Engeland - Ver. Staten Royal Bafokeng Rustenburg
13 juni 13.30 uur Algerije - Slovenië Peter Mokaba Polokwane
13 juni 16.00 uur Duitsland - Australië Moses Madiba Durban
13 juni 20.30 uur Servië - Ghana Loftus Versfeld Pretoria
14 juni 13.30 uur Nederland - Denemarken Soccer City Johannesburg
14 juni 16.00 uur Japan - Kameroen Free State Bloemfontein
14 juni 20.30 uur Italië - Paraguay Green Point Cape Town
15 juni 13.30 uur Nieuw Zeeland - Slowakije Royal Bafokeng Rustenburg
15 juni 16.00 uur Ivoorkust - Portugal Nelson Mandela Port Elisabeth
15 juni 20.30 uur Brazilië - Noord Korea Ellis Park Johannesburg
16 juni 13.30 uur Honduras - Chili Mbombela Stadium Nelspruit
16 juni 16.00 uur Spanje - Zwitserland Moses Madiba Durban
16 juni 20.30 uur Zuid Afrika - Uruguay Loftus Versfeld Pretoria
17 juni 13.30 uur Frankrijk - Mexico Peter Mokaba Polokwane
17 juni 16.00 uur Griekenland - Nigeria Free State Bloemfontein
17 juni 20.30 uur Argentinië - Zuid Korea Soccer City Johannesburg
18 juni 13.30 uur Duitsland - Servië Nelson Mandela Port Elisabeth
18 juni 16.00 uur Slovenië - Ver. Staten Ellis Park Johannesburg
18 juni 20.30 uur Engeland - Algerije Green Point Cape Town
19 juni 13.30 uur Ghana - Australië Royal Bafokeng Rustenburg
19 juni 13.30 uur Nederland - Japan Moses Madiba Durban
19 juni 20.30 uur Denemarken - Kameroen Loftus Versfeld Pretoria
20 juni 13.30 uur Slowakije - Paraguay Free State Bloemfontein
20 juni 16.00 uur Italië - Nieuw Zeeland Ellis Park Johannesburg
20 juni 20.30 uur Brazilië - Ivoorkust Soccer City Johannesburg
21 juni 13.30 uur Portugal - Noord Korea Green Point Cape Town
21 juni 16.00 uur Chili - Zwitserland Nelson Mandela Port Elisabeth
21 juni 20.30 uur Spanje - Honduras Ellis Park Johannesburg
22 juni 16.00 uur Mexico - Uruguay Free State Bloemfontein
22 juni 16.00 uur Frankrijk - Zuid Afrika Royal Bafokeng Rustenburg
22 juni 20.30 uur Griekenland - Argentinië Peter Mokaba Polokwane
22 juni 20.30 uur Nigeria - Zuid Korea Moses Madiba Durban
23 juni 16.00 uur Slovenië - Engeland Nelson Mandela Port Elisabeth
23 juni 16.00 uur Ver. Staten - Algerije Loftus Versfeld Pretoria
23 juni 20.30 uur Ghana - Duitsland Soccer City Johannesburg
23 juni 20.30 uur Australië - Servië Mbombela Stadium Nelspruit
24 juni 16.00 uur Slowakije - Italië Ellis Park Johannesburg
24 juni 16.00 uur Paraguay - Nieuw Zeeland Peter Mokaba Polokwane
24 juni 20.30 uur Nederland - Kameroen Green Point Cape Town
24 juni 20.30 uur Japan - Denemarken Royal Bafokeng Rustenburg
25 juni 16.00 uur Portugal - Brazilië Moses Madiba Durban
25 juni 16.00 uur Noord Korea - Ivoorkust Mbombela Stadium Nelspruit
25 juni 20.30 uur Spanje - Chili Loftus Versfeld Pretoria
25 juni 20.30 uur Zwitserland - Honduras Free State Bloemfontein

Achtste finales
26 juni 16.00 uur 1A – 2B (1) Nelson Mandela Port Elisabeth
26 juni 20.30 uur 1C – 2D (3) Royal Bafokeng Rustenburg
27 juni 16.00 uur 1D – 2C (4) Free State Bloemfontein
27 juni 20.30 uur 1B - 2A (2) Soccer City Johannesburg
28 juni 16.00 uur 1E – 2F (5) Moses Madiba Durban
28 juni 20.30 uur 1G – 2H (7) Ellis Park Johannesburg
29 juni 16.00 uur 1F – 2E (6) Loftus Versfeld Pretoria
29 juni 20.30 uur 1H – 2G (8) Green Point Cape Town

Kwartfinales
02 juli 16.00 uur 5 – 7 (C) Nelson Mandela Port Elizabeth
02 juli 20.30 uur 1 – 3 (A) Soccer City Johannesburg
03 juli 16.00 uur 2 – 4 (B) Green Point Cape Town
03 juli 20.30 uur 6 - 8 (D) Ellis Park Johannesburg

Halve finales
06 juli 20.30 uur A – C (1) Greenpoint Cape Town
07 juli 20.30 uur B – D (II) Moses Madiba Durban

3/4 plaats
10 juli 20.30 uur Loser 1 – Loser 2 Nelson Mandela Port Elisabeth

Finale
11 juli 20.30 uur Winner 1 - Winner 2 Soccer City Johannesburg

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Bondscoach Bert van Marwijk heeft zijn begeleidingsstaf voor Oranje in Zuid-Afrika met drie man versterkt. Fysiotherapeut Arno Philips, normaal gesproken actief bij PSV, gaat mee naar het WK evenals Ajax-masseur Rob Koster en Carlo de Leeuw.

De laatste, oud-speler van Feyenoord, en tegenwoordig bij de Rotterdamse club actief als materiaalverzorger, zal diezelfde functie de komende weken bekleden voor Oranje.
Waarschuw beheerder
De Engelse competitie (Premier League alsook het Championship) levert vooralsnog de meeste spelers aan de diverse WK-deelnemers, waarbij wel opgemerkt dient te worden dat het hier gaat om de voorlopige selecties. Er kunnen dus nog spelers afvallen.

Niettemin staan op de diverse lijsten van alle deelnemende landen 139 spelers die hun brood verdienen in Engeland. De Nederlandse eredivisie is vertegenwoordigd met 47 spelers. Zestien daarvan hebben een plaats in de voorlopige selectie van Oranje-bondscoach Bert van Marwijk van wie Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst de meest ervaren international is.

Van Bronckhorst, die deze week aankondigde na het WK met voetbal te stoppen, kwam inmiddels 97 keer uit voor het Nederlands elftal. Hij wordt gevolgd door Rafael van der Vaart (75 caps), Dirk Kuyt (60) en Wesley Sneijder (59)

Bij Denemarken, straks in Zuid-Afrika groepstegenstander van Oranje, zijn door bondscoach Morten Olsen zes spelers voor de voorlopige selectie opgeroepen die in de Nederlandse eredivisie uitkomen.
Waarschuw beheerder
Vurnon Anita had zich al helemaal opgemaakt voor een verblijf met Ajax op zijn geboorte-eiland Curaçao, maar toen was daar ineens de invitatie van bondscoach Bert van Marwijk, die de linksback graag aan het werk zag tijdens de oefenstages van Oranje in Hoenderloo.

In het AD vertelt de linkervleugelverdediger opgetogen hoe hij het ervaart ineens tot de vaderlandse elite te horen. 'Een hele eer. Toen ik het hoorde, was ik zo blij. Het WK is een droom en die komt steeds dichterbij. Ik ga mijn stinkende best doen. Het is natuurlijk allemaal nieuw en de meeste spelers kende ik persoonlijk niet. Maar je kunt wel merken dat dit een niveautje hoger is dan het clubvoetbal. Passen, trappen, alles gaat een stukje sneller.'

'De laatste jaren heb ik de eindronden van EK's en WK's altijd op Curaçao gezien. Daar vier ik na het seizoen altijd vakantie met mijn familie. Het is daar ook een Oranje-gekte hoor. Straten zijn Oranje, café's zijn oranje. Ik heb mijn ouders als eerste gebeld toen ik van de uitnodiging hoorde.'

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 mei 2010 om 15:53:
Brazilie en Argentinie lijken me minder sterk dan ik dacht!

hebben ook veel spelers geselecteerd uit hun eigen land
Waarschuw beheerder
overzicht wk oefeninterlands

vandaag

Mexico - Angola 1-0 deze wedstrijd was om 03 uur nederlandse tijd

WK-ganger Mexico heeft zijn oefentournee door de Verenigde Staten voortgezet met een overwinning op Angola. De Midden-Amerikanen wonnen in het Reliant Stadium van Houston met 1-0 door een doelpunt van Andres Guardado, vroeg in de tweede helft.

De oefenwedstrijd tussen beide landen werd bijgewoond door ruim zeventigduizend toeschouwers. Nooit eerder kwamen in de Amerikaanse stad zoveel mensen kijken naar een voetbalwedstrijd.

Bij Mexico stond AZ-verdediger Héctor Moreno de hele wedstrijd in de basis. De PSV'ers Carlos Salcido en Francisco Rodríguez kwamen niet in actie. Mexico won de afgelopen dagen op Amerikaanse bodem eerder al een oefenwedstrijd tegen Senegal (1-0) en speelde doelpuntloos gelijk tegen Ecuador.

De ploeg van bondscoach Javier Aguirre opent het WK 2010 op vrijdag 11 juni met een wedstrijd tegen gastland Zuid-Afrika. Op 26 mei is de ploeg in Freiburg tegenstander van het Nederlands elftal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - Edwin van der Sar heeft vertrouwen op een goede afloop voor Oranje op het komende wereldkampioenschap in Zuid-Afrika. "Chauvinistisch als ik ben, zeg ik: ze worden uiteraard wereldkampioen", aldus de oud-international op OnsOranje.nl.

De doelman kwam zelf voor het Nederlands elftal uit op de EK's van 1996, 2000, 2004 en 2008 en de WK's van 1994, 1998 en 2006, maar greep een paar keer net naast een titel. Als het oranje nu wel lukt, zou dat gemengde gevoelens oproepen bij de 130-voudig international- "Dat zou een smetje op mijn erelijst zijn, als dat net gebeurt op het eerste toernooi waar ik ontbreek."
Waarschuw beheerder
David Beckham zal aanwezig zijn op het WK komende zomer. De 34-jarige middenvelder is aan het herstellen van een gescheurde achillespees. Engels bondscoach Fabio Capello wilde de speler van LA Galaxy echter graag meenemen naar Zuid-Afrika.

'Ik zal niet spelen, maar ga mee als deel van het team. Dat heeft de bondscoach aan me gevraagd', vertrouwde Becks eerder al aan David Letterman toe in zijn Late Show. Inmiddels heeft Beckham een gesprek gevoerd met bondscoach Fabio Capello en diens assistent Franco Baldini. 'Zij denken dat ik een belangrijke rol kan spelen, maar over de invulling moeten we het verder nog hebben. Ik ben in ieder geval vereerd.'

Fabio Capello liet vrijdag in de Italiaanse media optekenen dat hij het zichzelf zwaar zou aanrekenen als Engeland de finale van het WK niet haalt. In La Stampa werd de bondscoach als volgt geciteerd: 'Komen we niet verder dan de halve finale, dan beschouw ik dat als een persoonlijk falen. De Engelsen verwachten dat ik hen de wereldtitel bezorg, maar ik voel geen druk.'

David Beckham verbleef overigens vrijdag in Zwitserland waar hij deel uitmaakte van de Engelse delegatie, die op het hoofdkwartier van de FIFA de kandidatuur voor de organisatie van het WK 2018 toelichtte. Beckham trof daar onder meer Ruud Gullit, zijn voormalige coach bij Los Angeles Galaxy, die als boegbeeld van de HollandBelgium Bid zijn opwachting maakte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op vrijdag 14 mei 2010 om 14:54:
Ruud Gullit, zijn voormalige coach bij Los Angeles Galaxy, die als boegbeeld van de HollandBelgium Bid zijn opwachting maakte.

op de fiets kwam die aan samen met cruijf :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 13 mei 2010 om 17:53:
zal wel meevallen allemaal daar denk ik

ja indd alleen iets meer kans als ergens anders meer niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op vrijdag 14 mei 2010 om 14:57:
op de fiets kwam die aan samen met cruijf

ga je nou jezelf quoten en er dan ook nog eens op reageren?
Waarschuw beheerder
Voetbal International telt dagelijks met een opmerkelijke statistiek af naar de start van het WK 2010 in Zuid-Afrika op 11 juni, vandaag over 27 dagen.

Juan José Tramutola is de jongste bondscoach ooit op een WK-eindronde. Tijdens de eerste wedstrijd van Argentinië op het WK van 1930 in Uruguay (met Frankrijk als tegenstander) was Tramutola 27 jaar en 267 dagen jong.

Onder leiding van Tramutola wonnen de Albiceleste in de groepsfase van achtereenvolgens Frankrijk (1-0), Mexico (6-3) en Chili (3-1). In de halve finale boekten de Argentijnen wederom een eenvoudige zege: de Verenigde Staten werden met duidelijke cijfers geklopt (6-1). Tramutola en zijn mannen schopten het tot de finale waarin ze moesten buigen voor gastland Uruguay (4-2).

De oudste bondscoach op een WK was de Fransman Gaston Barreau. Hij had op het WK 1954 in Zwitserland de leiding over het Franse nationale team. Tijdens de laatste groepswedstrijd tegen Mexico was Barreau zeventig jaar en 194 dagen oud.

Voor de Fransen eindigde het WK in mineur nadat ze niet verder kwamen dan de groepsfase. De Haantjes moesten Brazilië en Joegoslavië voor zich dulden en konden vroegtijdig huiswaarts keren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HOENDERLOO - Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente) en David Mendes da Silva 🇦🇿 zullen geen deel uitmaken van de selectie van het Nederlands elftal voor het WK in Zuid-Afrika. Het trio valt af, zo maakte bondscoach Bert van Marwijk vrijdagavond gezegd.

Van Marwijk heeft nu nog 27 man over. Die gaan volgende week mee op een trainingskamp in Oostenrijk. De spelers die in de finale van de Champions League uitkomen, Wesley Sneijder (Inter), Mark van Bommel en Arjen Robben (Bayern München) melden zich wat later bij de groep.

Op 27 mei laat Van Marwijk weten welke vier spelers nog meer afvallen. "Het heeft te maken met de balans”, zegt Van Marwijk. "Iedereen kan wel ongeveer uitrekenen hoeveel mensen per linie nog afvallen.”

Over Bakkal, Brama en Mendes zei Van Marwijk heel zorgvuldig te hebben nagedacht. "Zelfs de laatste twee dagen nog.”

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HOENDERLOO - Ruud van Nistelrooy is nog enigszins in beeld om met het Nederlands elftal voor het WK naar Zuid-Afrika te gaan. Bondscoach Bert van Marwijk zei dat de aanvaller van HSV nog kandidaat is, mocht één van de wel geselecteerde spitsen geblesseerd afvallen. ,,Ruud moet niet te ver op vakantie gaan. Of zorgen dat hij in elk geval een snel vliegtuig in de buurt heeft.''

Eerder in de week maakte Van Marwijk bekend dat Van Nistelrooy niet bij de voorselectie van dertig spelers zit. ,,Hij is fit, kan zelfs twee wedstrijden in korte tijd spelen. Ik vind echter niet dat hij de absolute scherpte heeft om voor ons een toegevoegde waarde te zijn. Vandaar mijn beslissing.''

,,Je kunt er over van mening verschillen'', voegde de bondscoach er aan toe. ,,De technische staf was unaniem in zijn oordeel, maar ik heb de beslissing genomen. Ik verschuil me nergens achter. Als er echter iets gebeurt met een andere spits komt Ruud alsnog in beeld. Dat weet hij ook.'' (ANP)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FIFA maakt WK-scheidsrechters bekend RIJSWIJK - De mondiale voetbalfederatie FIFA heeft vrijdag bekendgemaakt welke scheidsrechters op het komende wereldkampioenschap in Zuid-Afrika actief zullen zijn. Daarbij zitten onder meer toparbiters als de Belg Frank De Bleeckere en de Engelsman Howard Webb. De FIFA stuurt 30 scheidsrechters naar Zuid-Afrika, alhoewel het aanvankelijk van plan was om 24 arbiters te benoemen.

Twee landen mogen twee arbiters afvaardigen naar het wereldkampioenschap. De FIFA selecteerde de Nieuw-Zeelanders Peter O'Leary en Michael Hester plus de Mexicaanse scheidsrechters Benito Archundia en Marco Rodriguez. Europa levert de meeste arbiters; tien in getal.

De lijst met 30 scheidsrechters:

Wolfgang Stark (Dui), Frank De Bleeckere (Bel), Howard Webb (Eng), Stephane Lannoy (Fra), Roberto Rosetti (Ita), Olegario Manuel Benquerença (Por), Martin Hansson (Zwe), Massimo Busacca (Zwi), Alberto Undiano (Spa), Viktor Kassai (Hon), Mohamed Benouza (Alg), Koman Coulibaly (Mal), Eddy Maillet (Sey), Jerome Damon (ZAf), Yuichi Nishimura (Jap), Sudkhiddin Mohd Salleh (Mal), Khalil Al Ghamdi (SAr), Rawschan Irmatow (Oez), Joel Aguilar (ESa), Carlos Batres (Gua), Benito Archundia (Mex), Marco Rodriguez (Mex), Michael Hester (NZe), Peter O'Leary (NZe), Hector Baldassi (Arg), Carlos Simon (Bra), Pablo Pozo (Chl), Oscar Ruiz (Col), Carlos Amarilla (Par) en Jorge Larrionda (Uru).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 14 mei 2010 om 21:14:
Wolfgang Stark (Dui), Frank De Bleeckere (Bel), Howard Webb (Eng), Stephane Lannoy (Fra), Roberto Rosetti (Ita), Olegario Manuel Benquerença (Por), Martin Hansson (Zwe), Massimo Busacca (Zwi), Alberto Undiano (Spa), Viktor Kassai (Hon), Mohamed Benouza (Alg), Koman Coulibaly (Mal), Eddy Maillet (Sey), Jerome Damon (ZAf), Yuichi Nishimura (Jap), Sudkhiddin Mohd Salleh (Mal), Khalil Al Ghamdi (SAr), Rawschan Irmatow (Oez), Joel Aguilar (ESa), Carlos Batres (Gua), Benito Archundia (Mex), Marco Rodriguez (Mex), Michael Hester (NZe), Peter O'Leary (NZe), Hector Baldassi (Arg), Carlos Simon (Bra), Pablo Pozo (Chl), Oscar Ruiz (Col), Carlos Amarilla (Par) en Jorge Larrionda (Uru).

gelukkig geen Ivanov die in het lijstje voorkomt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 mei 2010 om 01:15:
ok dan kan ik beter me bek houden want ik ben nog nooit in Zuid Afrika geweest

vond het wel mooi daaro :D , in kaapstad was er een kerel in een auto aan het inbreken de politie loopt er gewoon langs alsof ze niets zien :D
Waarschuw beheerder
lekker korrupt alles
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar nu ff serieus..het wordt toch Oranje. Wat een team!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 15 mei 2010 om 00:27:
in kaapstad was er een kerel in een auto aan het inbreken de politie loopt er gewoon langs alsof ze niets zien

popo was de tipgever waarschijnlijk :d

heb trouwens in een docu gezien ze hebben daar pittige anti carjack snufjes....de vlammen kwamen na een waarschuwing van 2 seconden echt overal vandaan :lol:
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 15 mei 2010 om 00:27:
vond het wel mooi daaro

ja het lijkt me ook zeker wel kicke om er een x heen te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 16:27:
popo was de tipgever waarschijnlijk

heb trouwens in een docu gezien ze hebben daar pittige anti carjack snufjes....de vlammen kwamen na een waarschuwing van 2 seconden echt overal vandaan

8) die auto had dat niet iig :D , hij knalt er gewoon een steen door de ruit en die coppers zeiden niets :D geniaal
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 mei 2010 om 16:27:
ja het lijkt me ook zeker wel kicke om er een x heen te gaan

zeker een keer doen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
BERLIJN - Michael Ballack kan niet met Duitsland aantreden tijdens het WK in Zuid-Afrika. De middenvelder van Chelsea kreeg tijdens de Engelse bekerfinale tegen Portsmouth een doodschop te verduren van Kevin-Prince Boateng op zijn enkel.

"We wachten op een officieel bericht van de clubarts van Chelsea en tot die tijd zullen we duimen voor Michael", was de eerste reactie van Oliver Bierhoff, de teammanager van Duitsland, op het slechte nieuws.

"Gelukkig is de enkel niet gebroken", sprak Ballack even later zelf. Toch had de Duitse arts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt, ook clubarts bij Bayern München, maandag slecht nieuws voor de middenvelder. Die stelde de diagnose: twee gescheurde enkelbanden in de rechtervoet.

Waarschuw beheerder
Kijk dat zijn goeie berichten Montana! Lullig voor hem maar nu gaat Duitsland zeker niks maken.

Waarschuw beheerder
Franse selectie echt beresterk!
Waarschuw beheerder
maakt niet uit, ik heb de ideale opstelling al:

[img width=640 height=512 cacheid=00113547002e95126ea727801a02aa491f]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs279.snc3/28103_1470149798151_1365784966_31241594_6309180_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 15:26:

valt best mee vind ik
Waarschuw beheerder
De FIFA heeft de slogans bekendgemaakt die op de bussen staan van de deelnemers aan het WK in Zuid-Afrika. Op die van het Nederlands elftal staat: Let niet op de grote 5, maar pas op voor de Oranje 11.

Met de grote 5 wordt gerefereerd aan de jacht. De gevaarlijkste dieren van het Afrikaanse continent zijn de buffel, de leeuw, het luipaard, de neushoorn en de olifant.

Vier jaar geleden in Duitsland was Marco van Basten onaangenaam verrast door de tekst Oranje op weg naar goud die op de bus stond. De toenmalige bondscoach vond de slogan ongepast en arrogant. Twee jaar geleden, tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland, had de Nederlandse bus als tekst: 1 doel, 1 gevoel, samen zijn we Oranje.

Een greep uit de overige teksten van landen die deelnemen aan het WK in Zuid-Afrika:
Denemarken: Det eneste der kræves, er et dansk hold og en drøm (Alles wat je nodig hebt, is een Deens team en een droom)
Kameroen: Les lions indomptables sont de retour (De Ontembare Leeuwen zijn terug
Mexico: ¡Es tiempo de un nuevo campeón! (Het is tijd voor een nieuwe kampioen!)
Spanje: Ilusión es mi camino, Victoria mi destino (Hoop is mijn weg, overwinning mijn bestemming)
Zuid-Afrika: One nation, proudly united under one rainbow (Een natie, trots verenigd onder een regenboog)
Waarschuw beheerder
Hatem Ben Arfa en Mickaël Landreau hebben de laatste 24 van de Franse WK-selectie niet gehaald. Bondscoach Raymond Domenech heeft nog één knoop door te hakken.

Bordeaux-keeper Cédric Carrasso en Marseille-aanvaller Mathieu Valbuena kregen de voorkeur van Domenech, waardoor Ben Arfa en Landreau hun WK-hoop zagen vervliegen. Ook Adil Rami (Lille) en het Stade Rennes-drietal Rod Fanni, Yann Mvila en Jimmy Briand hoeven zich niet in Tignes te melden voor de Franse WK-voorbereiding.

Marc Planus leeft nog in onzekerheid over zijn WK-deelname. De verdediger van Girondins Bordeaux kijkt met argusogen naar het herstel van William Gallas. Als de routinier van Arsenal op tijd fit is gaat er een streep door de naam Planus.

VOORLOPIGE SELECTIE FRANKRIJK
Doel: Hugo Lloris (Olympique Lyon), Steve Mandanda (Olympique Marseille), Cédric Carrasso (Girondins Bordeaux)

Verdediging: Bacary Sagna (Arsenal, Eng), Eric Abidal (Barcelona, Spa), William Gallas (Arsenal, Eng), Patrice Evra (Manchester United, Eng), Sébastien Squillaci (Sevilla, Spa), Gaël Clichy (Arsenal, Eng), Marc Planus (Girondins Bordeaux), Anthony Reveillère (Olympique Lyon)

Middenveld Jérémy Toulalan (Olympique Lyon), Lassana Diarra (Real Madrid, Spa), Alou Diarra (Girondins Bordeaux), Yoann Gourcuff (Girodins Bordeaux), Abou Diaby (Arsenal, Eng), Florent Malouda (Chelsea, Eng)

Aanval Sidney Govou (Olympique Lyon), Franck Ribéry (Bayern München, Dui), Thierry Henry (Barcelona, Spa), Nicolas Anelka (Chelsea, Eng), Djibril Cissé (Panathinaikos, Gri), André-Pierre Gignac (Toulouse), Mathieu Valbuena (Olympique Marseille).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 12:03:
BERLIJN - Michael Ballack kan niet met Duitsland aantreden tijdens het WK in Zuid-Afrika. De middenvelder van Chelsea kreeg tijdens de Engelse bekerfinale tegen Portsmouth een doodschop te verduren van Kevin-Prince Boateng op zijn enkel.

:woop:

dat zijn goeie berichten, Boateng is een held b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op maandag 17 mei 2010 om 17:09:
dat zijn goeie berichten, Boateng is een held

duitsland had al een zeer matige selectie en nu ze zijn beste speler ook nog zijn verloren ziet het er helemaal Dramatisch uit voor die duitsers :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 mei 2010 om 03:03:
Wat een team!

:') Beter gezegd: wat een spelers. Stuk voor stuk goeie voetballers, maar een team? Nee...dat zie ik niet echt.

Waarschuw beheerder
majstro :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JOHANNESBURG - In Zuid-Afrika zijn vraagtekens geplaatst bij de veiligheid tijdens het WK voetbal omdat verslaggevers messen, scheermesjes, schroevendraaiers en injectiespuiten aan boord van vliegtuigen wisten te smokkelen. De organisatie die verantwoordelijk is voor de veiligheidscontroles op vliegvelden, ACSA, kondigde aan de procedures aan te scherpen.

Journalisten van de Zuid-Afrikaanse zender Radio 702 konden de (potentiële) wapens door de controles krijgen op meerdere luchthavens van steden waar WK-wedstrijden worden gespeeld. De verslaggevers, die binnenlandse vluchten maakten, konden dat drie maanden doen, aldus Radio 702.

ACSA zei vol vertrouwen te zijn dat fans veilig zullen zijn
Waarschuw beheerder

:lol:

love you more than snowflakes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol:
Waarschuw beheerder
bericht aan het beheer. als we alle topics sluiten omdat we 1 topic willen over het wk wordt het erg onduidelijk hoor

iedereen moet het recht hebben om af en toe een toppa te openen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 20:40:
In Zuid-Afrika zijn vraagtekens geplaatst bij de veiligheid tijdens het WK voetbal omdat verslaggevers messen, scheermesjes, schroevendraaiers en injectiespuiten aan boord van vliegtuigen wisten te smokkelen

je mag ook niks meer tegenwoordig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga er maar vanuit dat er flinke rellen zullen uitbreken in zuid-afrika
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 23:02:

dat hoor ik ieder groot tournooi en steeds komen we weer bedrogen uit
Waarschuw beheerder

die kans acht ik ook redelijk aanwezig :jaja: dat land is eigenlijk nog nooit veilig geweest,maar ze vonden het prima om daar toch zo,n toernooi te organiseren, zal waarschijnlijk ook wel de laatste keer zijn :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 17 mei 2010 om 23:03:
dat hoor ik ieder groot tournooi en steeds komen we weer bedrogen uit

in zuid-afrika is alles mogelijk :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 mei 2010 om 23:16:
in zuid-afrika is alles mogelijk

maar rellen of geen rellen, ik kijk hier met vrienden op lcd scherm met beertender,en kamer oranje versierd en lekker in de kroeg, lijkt me veiliger dan daar rondlopen,

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van techno in my mind :bounce: op maandag 17 mei 2010 om 23:25:
maar rellen of geen rellen, ik kijk hier met vrienden op lcd scherm met beertender,en kamer oranje versierd en lekker in de kroeg, lijkt me veiliger dan daar rondlopen,

jaja ik ook, ik ga toch niet helemaal naar zuid-afrika voor een wedstrijd
Waarschuw beheerder
Maandagmorgen werd bekend dat Duitsland het op het WK zonder Michael Ballack zal moeten doen. BondscoachJoachim Löw reageerde geschrokken.

'Toen ik het nieuws hoorde, schrok ik wel', stelt Löw op de website van de Duitse voetbalbond. 'We weten nu dat Michael definitief níet naar het WK gaat. We zijn allemaal erg teleurgesteld dat zo'n speler van wereldklasse, onze aanvoerder, afvalt.'

Ondanks het verlies van Ballack wil Löw niet tornen aan de doelstelling: het winnen van het WK. 'Het is duidelijk dat het zonder Ballack moeilijk wordt om te bereiken wat we ons voorgenomen hebben. Toch ben ik ervan overtuigd dat het een succesvol WK kan gaan worden.'

Vooralsnog neemt niemand de weggevallen plaats in de WK-selectie in. 'We hebben nog niet gepland om een vervanger op te roepen. We wachten eerst op de finale van de Champions League en dan maar hopen dat alle Duitse spelers van Bayern München heel blijven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mr. Cosovic op zaterdag 15 mei 2010 om 00:53:
lekker korrupt alles

Waarschuw beheerder

mwoah, zal denk ik wel meevallen. Groep uit Argentinië moet vooral in de gaten gehouden worden; de clubs geven hun hooligans gewoon tickets. En natuurlijk afhankelijk hoe het allemaal loopt; Engeland-Duitsland is nou eenmaal altijd gezellig, maakt niet uit waar dat ter wereld gespeeld wordt.

In ieder geval maak ik me om eventuele aanvallen op oranjesupporters tijdens de groepsfase niet zo'n zorgen. En als wel; laat die gasten maar voor mijn camper springen hoor, geef ik extra gas. En ach, waar veel mensen zijn zal altijd wel een knokpartij'tje ontstaan, maar grote rellen denk ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 mei 2010 om 15:26:

idd! Gelukkig spelen ze bijna altijd kut