1232x bekeken
heeft er onlangs iemand nog de begintune van de cosby show gekeken? enige verschil is de huidskleur
zelfs de kledingstijl is zowat exact hetzelfde
of we gebruiken hen als bom en gooien ze eruit boven de Gazastrook. wie weet wat dat oplost daar
bom erop
of we gebruiken hen als bom en gooien ze eruit boven de Gazastrook. wie weet wat dat oplost daar
ik kan wel wat ergere dingen verzinnen waar nutteloos mijn belastinggeld naartoe gaat... en of ze het nou met een cheap filmpje doen of posters laten drukken?
daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. het is niet meer of minder nutteloos dan rozen voor huisdeuren leggen op valentijnsdag. en het is minder schokkend dan een hossende herman heinsbroek.
zou wilders wel eens in de radslag willen zien
zou wilders wel eens z'n pruik zien verliezen
moeten ze daar nou echt metallica voor misbruiken?
ach in guantanamo bay doen ze dat ook 24 uur per dag
nou daar is metallica ook mooi klaar mee dan...
metallica vond het wel cool dat in guantanamo bay
Ik neem geen enkele partij serieus.. Niemand eigenlijk in dat hele gedoe daar in den haag..
idd samen met die poppenkast "het koningshuis" genaamd sentimentele kutgedoetjes allemaal
nou daar is metallica ook mooi klaar mee dan...
ze geven wel gitaren weg aan irakezen
Echt.. Zo slecht....
Als je echt wilt dat de boel naar de donder gaat, moet je deze roeptoeters idd steunen...
Als je echt wilt dat de boel naar de donder gaat, moet je deze roeptoeters idd steunen...
Als Adolf Hitler de reguliere stemwijzer zou invullen, kwam hij uit bij de SP.
Heil PVV
Hier gaat jouw belastinggeld dus heen.
Klein deel van de financiering van politieke partijen is via subsidies; het overgrote deel halen ze binnen via lidmaatschappen, sponsoring, giften en fondsenwerving dus wees maar niet bang hoor
laatste aanpassing
het is wel een ijzersterke tekst van de sp trouwens. zouden ze vader abraham er op los gelaten hebben?

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)

![[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/44638765.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/44638765.jpg)