Partyflock

Forumonderwerp · 1086537
1 volger · 4196x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik was laatst in Slowakije met de jongens van de sportschool. Toen wij uit de sportschool kwamen die ons daar opving, werd ons gevraagd: "Did you lock the door of the gate?"
"No but we locked the door of the gym though"

Zegt meneer Slowaak: "Oooh, then im going to lock the door of the gate as well"
"You see, around here, we have some people who like to feel if the doors are locked and try to steal your stuff".

Wij verwachtten dit min of meer van een land als Slowakije. Maar de beste heer vervolgde dus;
"Don't worry! Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Zonder erover na te denken of te pauzeren. Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
:( Mag 't wat minder?
Waarschuw beheerder
Weh wilde nah eigenluk zeggah?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Zonder erover na te denken of te pauzeren. Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
Mag 't wat minder?

de feiten liegen er niet om.
jammer maar waar.
Waarschuw beheerder
BTW waarom ving een sportschool in Slowakije jullie op?
Waarschuw beheerder
Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen.

marokkanen blijven ook niet binnen hun landsgrenzen jwt. daar zijn wij niet verantwoordelijk voor :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickyname op zaterdag 20 februari 2010 om 23:03:
BTW waarom ving een sportschool in Slowakije jullie op?

Waren daar voor een evenement/gala, van hun uit georganiseerd in samenwerking met mensen vanuit Nederland etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Mag 't wat minder?

95% is uitschot dat de boel loopt te verkloten dus nee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:31:
95% is uitschot dat de boel loopt te verkloten dus nee

wat overdreven.
maar van de jongeren zoizo meer dan de helft.

we kunnen wel gaan piepen,dat t erg is.
maar t feit is gewoon dat een groot deel geen fatsoen heeft.

dus naar wie wil je nou je vinger wijzen Koike??

@Chemical sister,krijg honger van je avater.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:41:
dus naar wie wil je nou je vinger wijzen Koike??

Marokkanen

Waarschuw beheerder
donateur
"Don't worry! Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen

Maar het is toch zo?

In die landen stelen zigeuners nou eenmaal (ik zou niet weten wat er nou te stelen valt)
En hier zijn het Marokanen.
Waarschuw beheerder

Whehehehe! :lol: Tsjah, hoe zou dat nou komen 8)

Waarschuw beheerder
+1
Slechte ontwikkeling ja, dit land glijdt echt af. Volgens mij baseren de meesten het nog eens op "van horen zeggen" ook. Meerendeel van de Marokkanen die ik ken zijn gewoon hard werkende mensen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 02:03:
Meerendeel van de Marokkanen die ik ken zijn gewoon hard werkende mensen.

bij mij op het werk ben ik eigenlijk de buitenlander :lol: maar de polen, turken en marokkanen die er werken zijn stuk voor stuk goed werkende mensen, met het besef dat ze hier mogen zijn als ze zich maar aan de regels houden :D

en het zijn voornamelijk de jongeren die overal tegen aan schoppen, maar dat doet iedereen volgens mij als ze jonger zijn ;)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur

Het is algemeek bekend dat dat in die landen zo extreem gebeurt, overvallen en diefstallen zijn daar de normaalste zaak van de dag.
Kan je wel de moraalridder uithangen, maar zo gaat dat daar nou eenmaal.

Mijn familie was in bulgarije en ook daar worden dorpen met hotels 's nachts helemaal afgesloten omdat er anders zoveel gestolen word door zigeuners. Het word je daar ook sterk afgeraden om 's nacths er met de auto vandoor te gaan.
Dat zijn feiten! Kut heh?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 02:09:
bij mij op het werk ben ik eigenlijk de buitenlander :lol: maar de polen, turken en marokkanen die er werken zijn stuk voor stuk goed werkende mensen, met het besef dat ze hier mogen zijn als ze zich maar aan de regels houden :D

De allochtonen bij mij op werk (riolering) zijn ook harde werkers, sterker nog, ik ga het beste met de allochtonen om dan met de kaaskoppen. Ik word zelfs opgeleid door een Marokaan (y)
Die mensen zijn er en die respecteer ik zoals ik elk ander hardweerkend mens respecteer die op een eerlijke manier zijn brood verdiend.
Maar ik word een beetje moe van dat gejank over dat gedemoniseer dit en dat. Als die zijn kop eens uit het zand steekt zou die kunnen weten waar dat aan ligt.
Maarja, moraalridders heh :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Slechte ontwikkeling ja, dit land glijdt echt af. Volgens mij baseren de meesten het nog eens op "van horen zeggen" ook. Meerendeel van de Marokkanen die ik ken zijn gewoon hard werkende mensen.

t is ook moeilijk om grijs te denken,inplaats van zwart wit.

stel dat 10 op de 100 mensen in nederland crimineel is?
en van die 10 op de 100 zijn 6 van marokkaanse afkomst?
dan is dus de meerderheid van de criminelen van marokkaans afkomst.

als je opsporing verzocht kijkt,valt t je dan niet op hoeveel "mocro's" er in voor komen?

laat 1 ding duidelijk zijn,k heb zelf berbers als vrienden gehad in nederland.
en ook die vrienden die ik had hadden t niet op de nederlandse regels.
ik heb ook marokaanse collega's gehad,en dat waren ook hard werkende mensen/gastvrij enz enz

maar we hebben t over de criminelen,en als 10% van de marokkanen een crimineel zou zijn,
en 6% van de nederlanders,dan is t sommetje niet moeilijk...lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 21 februari 2010 om 00:36:
In die landen stelen zigeuners nou eenmaal (ik zou niet weten wat er nou te stelen valt)

Als een iemand een appel heeft en een ander heeft er twee dan kan de neiging tot stelen al groter worden.
Daar waren best wel wat appels te krijgen.

Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 08:42:
Dat zijn feiten! Kut heh?

Zigeuners deugen niet!
Maar Mocro's zijn niet zo erg als zigeuners vind ik.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 01:36:
koike.. drooftoeter :aai: :lol:

Eyzzz. Nu in Nederlands?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 10:37:
stel dat 10 op de 100 mensen in nederland crimineel is?
en van die 10 op de 100 zijn 6 van marokkaanse afkomst?
dan is dus de meerderheid van de criminelen van marokkaans afkomst.

hypothetisch gebrabbel :gaap: stel dat :')
laat 1 ding duidelijk zijn,k heb zelf berbers als vrienden gehad in nederland.
en ook die vrienden die ik had hadden t niet op de nederlandse regels.
ik heb ook marokaanse collega's gehad,en dat waren ook hard werkende mensen/gastvrij enz enz

maar we hebben t over de criminelen,en als 10% van de marokkanen een crimineel zou zijn,
en 6% van de nederlanders,dan is t sommetje niet moeilijk...lijkt mij.

je draait er om heen, wat wil je nou precies zeggen dan?

ik ken ook genoeg nederlanders die bij lange na niet zuiver zijn :lol: alleen zijn de nederlanders misschien wat slimmer op crimineel gebied, en laten ze de marokkanen er voor op draaien, weet jij veel

maar criminaliteit moet worden aangepakt idd, maar wat wilders roept doet me denken aan wat een naar figuur zei om in duitsland aan de macht te komen, maar zijn het nu niet de joden maar moslims :dood: die het moeten ontgelden ;) maar lekker makkelijk om af te schuiven op een bepaalde groep om hun aan te wijzen voor het verval van onze maatschappij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Als een iemand een appel heeft en een ander heeft er twee dan kan de neiging tot stelen al groter worden.

En als ze daar in een ander land maatregelen bij treffen en dat gewoon openlijk zeggen hoe de vork in de steel zit is het meteen demoniseren dat overgebracht word naar andere landen? Beetje rare logica vind je niet?

feiten blijven feiten ongeacht de rede!

Waarschuw beheerder
praat niet zo dom,
blijk niet veel op straat rondgehangen,en als dat wel zo is je oogkleppen opgehad.

t feit is gewoon dat de marokkaanse jeugd meer lak heeft aan regels in nederland.
veel erkennen de wet niet.
en dat weet ik vanuit mijn eigen vrienden kring.
t zal mij verder een worst wezen,ben zelf ook niet zuiver.

mijn mening is niet gemaakt door de media,maar puur wat k om me heen zie en wat ik weet.

voor de leken onder ons,geef k aan opsporing verzocht te kijken.

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 11:21:
hypothetisch gebrabbel stel dat

stel geef k aan,omdat de cijfers niet een feit zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 11:26:
Beetje rare logica vind je niet?

koike logica

ow wacht, dat is hetzelfde
Waarschuw beheerder
donateur
Is "rare koike logica" geen geen pleonasme? :lol:

Waarschuw beheerder
Mag 't wat minder?

Zo'n imago creëren ze zelf.

Jij moet ophouden met alles goed te praten van probleemgevallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 11:26:
En als ze daar in een ander land maatregelen bij treffen en dat gewoon openlijk zeggen hoe de vork in de steel zit is het meteen demoniseren dat overgebracht word naar andere landen? Beetje rare logica vind je niet?

Neeeee dat bedoel ik niet. Zigeuners zijn niet te vertrouwen en moet je uit de buurt blijven. Wat ik wil zeggen is dat het bij Marokkanen lang niet zo erg is. Maar dat ze wel zo gezien worden.

Waarschuw beheerder
als je opsporing verzocht kijkt,valt t je dan niet op hoeveel "mocro's" er in voor komen?

Ik kijk dat programma niet, maar gaat het daarbij niet om zaken als berovingen en overvallen, dingen waarbij de pak kans hoog is? Het aantal gepakte criminelen zegt helemaal niks, hoog uit over slimheid van die personen.

Lees ook eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_Invest

Leuk detail: 80 van de 400 gedupeerden vraagt om fiscale redenen z'n geld niet terug. Met criminele activiteiten verkregen geld wellicht? Het is meer dan 1 op de 10, 1 op de 5 bijna.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:31:
Wat ik wil zeggen is dat het bij Marokkanen lang niet zo erg is. Maar dat ze wel zo gezien worden.

Dat klopt idd
Alleen wonen wij niet in het Oostblok en misschien zijn Marokkanen daar wel zo erg. Vergeet niet dat er over de hele wereld meer problemen zijn met Marokkanen en moslims dan met andere volken.

In Nederland vallen de problemen nog enigszins mee vergeleken met elders in Europa. Feit blijft wel weer dat percentueel gezien zij met gigantische voorsprong koploper zijn als het gaat om (gewelddadige) criminele activiteiten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:31:
Ik kijk dat programma niet, maar gaat het daarbij niet om zaken als berovingen en overvallen, dingen waarbij de pak kans hoog is? Het aantal gepakte criminelen zegt helemaal niks, hoog uit over slimheid van die personen.

omdat ze lak hebben.
t boeit ze niet.

de laatste jaren zijn er zoveel dingen gebeurt,waardoor k mensen die een hoop goed praten niet serieus meer kan nemen.

ik heb geen probleem met marokkanen,maar je kan die mensen die dat wel hebben in veel geen ongelijk geven.
ik kan begrijpen dat een hoop nederlanders er niet blij mee zijn.
lekker dan,hun probleem.
maar de feiten liegen dr niet om,dat geef k aan.
Waarschuw beheerder
1 op de 4 bijna.

80 van de 400

Is nog altijd 1 op de 5. Lekker met cijfers goochelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Neeeee dat bedoel ik niet. Zigeuners zijn niet te vertrouwen en moet je uit de buurt blijven. Wat ik wil zeggen is dat het bij Marokkanen lang niet zo erg is. Maar dat ze wel zo gezien worden.

kerel wat lul je dom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 11:29:
Is "rare koike logica" geen geen pleonasme? :lol:

:lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:27:
t feit is gewoon dat de marokkaanse jeugd meer lak heeft aan regels in nederland.
veel erkennen de wet niet.
en dat weet ik vanuit mijn eigen vrienden kring.

maar waar komt dat door? ouders thuis kunnen niet of nauwelijks nederlands praten( laat staan begrijpend nederlands kunnen verstaan) en ze worden thuis opgevoed met de regels die van hun thuisland van toepassing zijn, en zodra ze buiten komen kunnen ze lekker los gaan, want dat mogen ze thuis niet omdat daar de controle te groot is, en kunnen ze als ze iets doen, kunnen ze hun ouders voorliegen d.m.v. een taalbarrière,
Het aantal gepakte criminelen zegt helemaal niks, hoog uit over slimheid van die personen.

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 11:21:
alleen zijn de nederlanders misschien wat slimmer op crimineel gebied, en laten ze de marokkanen er voor op draaien, weet jij veel

Zigeuners zijn niet te vertrouwen en moet je uit de buurt blijven

waarom denk je anders dat ze de naam zigeuner dragen? echt niet omdat het een naam is waar je bij voorbaat al trots op bent
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:27:
mijn mening is niet gemaakt door de media,maar puur wat k om me heen zie en wat ik weet.

ik ook, en zie er genoeg om me heen die een goede opleiding volgen of een goede baan hebben ( trouwens wat voor werk maakt niet uit, werk is werk :D ) maar ben het idd wel eens dat de politie wat harder mag op treden tegen tuig, en dan bedoel ik ook alle tuig wat er rond loopt, en niet alles op 1 groep afschuiven ;)

maar net zoals ik hierboven al zei, op straat kunnen ze lekker los, want ze kunnen liegen tegen hun ouders ivm de taalbarrière waardoor ze thuis niet door hebben wat hun kinderen op straat uitspoken, dus gewoon net zo behandelen als ze een fout maken zoals bij andere burgers (wat imo ook nogal aan de zachte kant is :lol: )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:35:
maar de feiten liegen dr niet om,dat geef k aan.

Eens, maar aan alleen het topje kun je omvang van de ijsberg niet zien.

Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:39:
Is nog altijd 1 op de 5. Lekker met cijfers goochelen.

Het was eigenlijk gewoon een schandalige rekenfout :bloos: Bedankt voor de verbetering (y) Het wordt er inderdaad veel minder op dan.
Waarschuw beheerder

owja hoelang was je ook alweer in tsjechie geweest? half jaar toch? vandaar dat je zo snel al kan oordelen over een bepaald volk ( ja want je hebt er jaren gezeten natuurlijk :lol: )

ik heb ook een hekel aan mensen uit australie man, zag er laatst 1 op tv, nou die had blikje bier gejat, ECHT ALLE AUSTRALIERS DIE JATTEN ALS RAVEN :Dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 11:43:
maar waar komt dat door? ouders thuis kunnen niet of nauwelijks nederlands praten( laat staan begrijpend nederlands kunnen verstaan) en ze worden thuis opgevoed met de regels die van hun thuisland van toepassing zijn, en zodra ze buiten komen kunnen ze lekker los gaan, want dat mogen ze thuis niet omdat daar de controle te groot is, en kunnen ze als ze iets doen, kunnen ze hun ouders voorliegen d.m.v. een taalbarrière,

dit weet ik ook wel,
daar gaat t helemaal niet om.
als een zieke gast iemand verkracht,omdat hij in zijn verleden door z'n oom is misbruikt,maakt t die verkrachting niet minder erg.
de oorzaak is een heel ander verhaal.
uiteindelijk zie je t eind reslutaat,en daar word een mening door gevormd.

ik ook, en zie er genoeg om me heen die een goede opleiding volgen of een goede baan hebben ( trouwens wat voor werk maakt niet uit, werk is werk ) maar ben het idd wel eens dat de politie wat harder mag op treden tegen tuig, en dan bedoel ik ook alle tuig wat er rond loopt, en niet alles op 1 groep afschuiven

gozer,lees mijn reacties dan eve goed.
k geef aan als voorbeeld.....als 10 op de 100 crimineel is.....dan zijn er dus 90 op de 100 goed.
maar als er dan 6 op de 100 nederlanders crimineel zou zijn,heb je dus 4 op de 100 meer van marokkaanse afkomst tussen de criminelen zitten.
en dan is t een meerderheid onder de criminelen.

t is de grootste bullshit om te denken dat alle marokkanen zo zijn,dat weet k zelf maar al te goed.
t gaat hier dr om dat de marokkanen een naam hebben,en die naam is wel door feiten gekomen.

ik ontken helemaal nergens dat t een klein gedeelte is die t voor de anderen verpest.
maar net zoals ik hierboven al zei, op straat kunnen ze lekker los, want ze kunnen liegen tegen hun ouders ivm de taalbarrière waardoor ze thuis niet door hebben wat hun kinderen op straat uitspoken, dus gewoon net zo behandelen als ze een fout maken zoals bij andere burgers (wat imo ook nogal aan de zachte kant is )

nogmaals,dit snap k maar al te goed.
heb zelf gezien hoe me vrienden zijn tot hun vader langs kwam;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 11:51:
owja hoelang was je ook alweer in tsjechie geweest? half jaar toch? vandaar dat je zo snel al kan oordelen over een bepaald volk ( ja want je hebt er jaren gezeten natuurlijk :lol: )

Sjeepie.

Ik was er geweest, maar zij trokken de vergelijking tussen HUN zigeuners en ONZE Marokkanen. Dus niet HUN Marokkanen voor zover die er waren.
Die vergelijking vond ik niet zo terecht, want Zigeuners zijn niet te vertrouwen en Marokkanen zijn best okay.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:57:
Ik was er geweest, maar zij trokken de vergelijking tussen HUN zigeuners en ONZE Marokkanen. Dus niet HUN Marokkanen voor zover die er waren.
Die vergelijking vond ik niet zo terecht, want Zigeuners zijn niet te vertrouwen en Marokkanen zijn best okay.

zigeuners zijn niet te vertrouwen???
wat een bullshit,je doet eigenlijk t zelfde als wat die gast in slowakije doet:s
Waarschuw beheerder

waar baseer jij op dat zigeuners niet deugen? omdat je er een uurtje bent geweest
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:51:
als een zieke gast iemand verkracht,omdat hij in zijn verleden door z'n oom is misbruikt,maakt t die verkrachting niet minder erg.

beetje erge vergelijking, maar je hebt gelijk
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:51:
gozer,lees mijn reacties dan eve goed.
k geef aan als voorbeeld.....als 10 op de 100 crimineel is.....dan zijn er dus 90 op de 100 goed.
maar als er dan 6 op de 100 nederlanders crimineel zou zijn,heb je dus 4 op de 100 meer van marokkaanse afkomst tussen de criminelen zitten.
en dan is t een meerderheid onder de criminelen.

ja sorry, was te snel :X
Sjeepie.

gast, lul nou niet zo dom, ik zeg toch ook, hoe kun jij oordelen over een volk, waar je nog maar net bent geweest? :lol: omdat je 1dagje zigeuners hebt gezien, kun jij oordelen dat ze niet te vertrouwen zijn :lol: ik heb het helemaal niet over de marokkaantjes

Waarschuw beheerder
donateur
Zigeuners zijn niet te vertrouwen en moet je uit de buurt blijven

want Zigeuners zijn niet te vertrouwen en Marokkanen zijn best okay.

:S pffff net als alle bruinen lui zijn ....man wat praat jij een bullshit

ken jij zoveel zigeuners dan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 12:05:
waar baseer jij op dat zigeuners niet deugen? omdat je er een uurtje bent geweest

Dat baseer ik op persoonlijke eerdere ervaringen met ze in Bulgarije, Hongarije, Spanje, Portugal, en ook nog Roemenië.

Verder gaf overal daar de bevolking aan bij ze uit de buurt te blijven, waar ik ze ook groot gelijk in geef. Stelletje zwervers die alles stelen van anderen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 11:59:
wat een bullshit,je doet eigenlijk t zelfde als wat die gast in slowakije doet:s

Nee want hij zegt dat Marokkanen net zo zijn. Maar hier is het eerder 10 procent die 't verpest voor de andere 90 procent. En bij zigeuners is het meer de 90% die het verpest voor de andere 10%.

Mijn punt is; Marokkanen zijn lieverdjes vergeleken bij zigeuners. Dus ophouwe met mauwe.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 12:06:
:S pffff net als alle bruinen lui zijn ....man wat praat jij een bullshit

Weet ik niet, maar ik ben ONTZETTEND lui. Lig vandaag ook gewoon tot 2 uur op bed.
Voor anderen spreek ik niet.(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 12:07:
Stelletje zwervers die alles stelen van anderen.

Dit ben ik met je eens.
Ik weet nog in de jaren 80 en begin jaren 90 kregen we hier een heel zigeuner golf uit Joegoslavië. Die steelde ook als de raven.
Oplichten waren ze ook erg goed in.
Belde ze aan voor een glaasje water en ondertussen gingen de kinderen achterom naar binnen om de boel leeg te halen.
Dit is altijd en overal al zo geweest en denk ook niet dat dit veranderd. FF de zigeuners die wel te vertrouwen zijn daar gelaten, want die zullen er wel zijn, maar denk in veeeeeeeeel mindere maten.
Dit is gewoon hun cultuur en gewoontes, denk niet dat ze beter weten eerlijk gezegd.

Ik herinner me trouwens ook dat ik zo een klasgenootje had. met gym zat zijn onderbroek altijd vol remsporen want hij mocht zich niet wassen van zijn ouders en deden zich buiten schooltijd om als zielige daklozen om zo geld te bedelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat baseer ik op persoonlijke eerdere ervaringen met ze in Bulgarije, Hongarije, Spanje, Portugal, en ook nog Roemenië.

Verder gaf overal daar de bevolking aan bij ze uit de buurt te blijven, waar ik ze ook groot gelijk in geef. Stelletje zwervers die alles stelen van anderen.

gaat ie nu zeggen dat ie meerdere ervaringen heeft met hun

en alle colombianen zijn bananenplukkers en coke verbouwers :rot:

geef mensen een bepaald soort etiket, en roep het massaal dat ze het zijn, en ze gaan er naar leven, zigeuners zijn na hun vrijlating als slaaf nooit echt thuis geweest op 1 plek, omdat ze dat nooit gehad hebben, dus hoe kun je als bepaalde groep normaal functioneren als je nergens echt welkom bent? maar dan ook echt nergens, dus dan word je bijna gedwongen om het verkeerde pad op te gaan ( want de landen waar ze vandaan komen, had hun ook als mens kunnen behandelen door hen te helpen ipv het lekker zelf uit te laten zoeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 12:17:
gaat ie nu zeggen dat ie meerdere ervaringen heeft met hun

Het gaat niet om mijn ervaring met ze. Het gaat om de vergelijking die in het buitenland getrokken wordt.
Je begrijpt me verkeerd.
In het buitenland worden zigeuners gezien als good for nothing mensen. Als 't grootste schorriemorrie dat er is. En zij denken dat de Marokkanen hier, zich net zo gedragen en net zo zijn als de zigeuners daar.
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 12:17:
en alle colombianen zijn bananenplukkers en coke verbouwers :rot:

Alleen de armen.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 12:20:
Het gaat niet om mijn ervaring met ze. Het gaat om de vergelijking die in het buitenland getrokken wordt.
Je begrijpt me verkeerd.
In het buitenland worden zigeuners gezien als good for nothing mensen. Als 't grootste schorriemorrie dat er is. En zij denken dat de Marokkanen hier, zich net zo gedragen en net zo zijn als de zigeuners daar.

missch begrijp jij t niet.

hij geeft aan,dat de zigeuners daar net zo'n naam hebben als de marokkanen in nederland.
in verhouding is dat missch ook wel zo.
dan ga jij weer te diep in op zoiets,door te kijken wat de een doet en wat de ander.

in elk land heb je een groepering mensen die een slechte naam hebben.
op dit moment zijn dat de marokkanen in nederland en dus de zigeuners in slowakije.
of de 1 dan erger is dan de ander is ook per land anders.
heb jij last van woonwagenkampen in jouwn omgeving?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 12:20:
Je begrijpt me verkeerd.

je spreekt jezelf weer tegen koike :lol: eerst zeg je dat jij zigeuners tuig vind en nu zeg je dat het niet gaat om jou ervaring :/

stiekem even gekeken op wiki waar de meeste zigeuners zich bevinden :lol:

maar goed, zeg eerst maar iets, om het daarna tegen te spreken :D goed bezig (Y)
Waarschuw beheerder
het is maar goed dat koike niet blank is, want zelfs wilders zou zn bedenkingen hebben bij de opvattingen van koike
Waarschuw beheerder
hey Koike, ik begrijp dat je graag wil bewijzen dat je Nederlands ineens heel goed is en dat je logische argumenten aan kunt voeren zonder te schelden maar was je je er ook van bewust dat je ook nog een sluitend verhaal moet maken. en niet jezelf totaal tegen moet spreken? (al is het Nederlands waarin je het doet nog zo goed)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 12:47:
je spreekt jezelf weer tegen koike :lol: eerst zeg je dat jij zigeuners tuig vind en nu zeg je dat het niet gaat om jou ervaring :/

Ik vind zigeuners ook tuig maar het gaat niet mijn ervaring. Die Slowaak vond ze het ergste tuig, en ik vind dat Marokkanen niet te vergelijken vallen met het beeld van zigeuners.

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 12:47:
stiekem even gekeken op wiki waar de meeste zigeuners zich bevinden :lol:

Dat jij nooit ergens komt.(F)
Valencia in Spanje woonden er 19 "gitano's" in 3 caravans. Die kinderen stalen van alles. Op het strand daar werden tassen van ons gestolen, terwijl 2 mensen er zelfs nog op letten. Ze waren zo brutaal om ze eerst lastig te gaan vallen en anderen lieten ze die tassen stelen.
In Faro, Portugal ook al van die smerige dieven die spullen vanuit de auto hadden gejat. (hele tijd geleden maar toch)
En in Roemenie, Hongarije, zag ik ze rijden op paard en wagen dus dat vertrouw ik sowieso al niet.
In Bulgarije tuigden ze een vriend van me af en dwongen hem geld te pinnen. Wil je ook nog bewijzen dat ik in die landen geweest ben en getuigen flappie?

Maarreh Sister;
Ik spreek mezelf absoluut niet tegen. Wat ik zeg is dat Marokkanen helemaal niet zo erg tuig is als zigeuners en dat we ze ook niet zo slecht af moeten schilderen. Zigeuners deugen niet en Marokkanen zijn best okay.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 13:06:
Ze waren zo brutaal om ze eerst lastig te gaan vallen en anderen lieten ze die tassen stelen.
In Faro, Portugal ook al van die smerige dieven die spullen vanuit de auto hadden gejat. (hele tijd geleden maar toch)
En in Roemenie, Hongarije, zag ik ze rijden op paard en wagen dus dat vertrouw ik sowieso al niet.
In Bulgarije tuigden ze een vriend van me af en dwongen hem geld te pinnen. Wil je ook nog bewijzen dat ik in die landen geweest ben en getuigen flappie?

mischien een keer wat duurdere vakantie nemen ? :)

Waarschuw beheerder
donateur
koike deugt niet en Marokkanen zijn best okay.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 13:07:
mischien een keer wat duurdere vakantie nemen ? :)

Soort van road trip door Oost Europa.:)
Waarschuw beheerder
en ik vind dat Marokkanen niet te vergelijken vallen met het beeld van zigeuners.

waarom niet dan?
Dat jij nooit ergens komt.(F)
Valencia in Spanje woonden er 19 "gitano's" in 3 caravans. Die kinderen stalen van alles. Op het strand daar werden tassen van ons gestolen, terwijl 2 mensen er zelfs nog op letten. Ze waren zo brutaal om ze eerst lastig te gaan vallen en anderen lieten ze die tassen stelen.

:lol: gaat ie alleen op dit reageren omdat ie op die andere punten weet dat hij geen gelijk heeft :D

:lol: dus iemand die geen auto heeft in zo`n land is bij voorbaat al crimineel? door mensen zoals jou krijgen zulke mensen geen kans :aai: want na hun vrijlating hebben ze nooit echt een thuis gehad, en zijn ze daarom gaan zwerven ;) en dus is het onmogelijk om een normaal bestaan op te bouwen
Waarschuw beheerder
Maarreh Sister;
Ik spreek mezelf absoluut niet tegen. Wat ik zeg is dat Marokkanen helemaal niet zo erg tuig is als zigeuners en dat we ze ook niet zo slecht af moeten schilderen. Zigeuners deugen niet en Marokkanen zijn best okay.:)

als jij binnen een paar posts van de bewering dat je uit ervaring spreekt naar dat zei een slowaakse meneer tegen mij om 'marokkanen en zigeuners, de overeenkomsten' uit te leggen en een paar posts later weer beweert dat je het met eigen ogen hebt zien gebeuren doe je dat zeer duidelijk wel :| en dat kan een nauwelijks gealfabetiseerde marokkaan uit het rifgebergte na een inburgeringscursus nog zien... heb je een psychose ofzo? :s

ook is het volstrekt onduidelijk waar je nu eigenlijk over wilt discussieren. zijn het de marokkanen, de zigeuners, de overeenkomsten tussen de 2, welk volk erger is, wil je je ABN aan ons showen of raaskal je en heb je uberhaupt geen idee in welk melkwegstelsel je je bevind?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 13:21:
:lol: dus iemand die geen auto heeft in zo`n land is bij voorbaat al crimineel? door mensen zoals jou krijgen zulke mensen geen kans :aai: want na hun vrijlating hebben ze nooit echt een thuis gehad, en zijn ze daarom gaan zwerven ;) en dus is het onmogelijk om een normaal bestaan op te bouwen

Misdadigers hoef je niet per se keer op keer een kans te geven.

:lol: gaat ie alleen op dit reageren omdat ie op die andere punten weet dat hij geen gelijk heeft :D

Welke punten waren dat dan?:S

waarom niet dan?

Omdat er ontzettend veel hard werkende Marokkanen zijn, en zij niet in die mate crimineel zijn als zigeuners. Zigueners hebben ook een andere levensstijl dan Marokkanen. Zo leven ze vaak niet eens in normale huizen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 13:33:
Zo leven ze vaak niet eens in normale huizen.

dus ...wat is je punt :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 13:37:
dus ...wat is je punt :/

Ik vertrouw zwervers niet. En mensen die in caravans wonen met z'n 10en ook niet.:)
Waarschuw beheerder
trouwens, zoals jij je over zigeuners uitlaat word sinds WO II beschouwd als antisemitisch. de laatste die dat met succes verkondigden waren hitler & co. Inmiddels word het niet alleen als zeer laakbaar beschouwd maar is het zelfs strafbaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 11:33:
Vergeet niet dat er over de hele wereld meer problemen zijn met Marokkanen en moslims dan met andere volken.

Is dat wereldwijd joh? :o
Waarschuw beheerder
Zo leven ze vaak niet eens in normale huizen.

en als je mijn post had gelezen had je begrepen waarom ze daar bijna niet in wonen :lol:
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 13:47:
rouwens, zoals jij je over zigeuners uitlaat word sinds WO II beschouwd als antisemitisch. de laatste die dat met succes verkondigden waren hitler & co. Inmiddels word het niet alleen als zeer laakbaar beschouwd maar is het zelfs strafbaar

daarom heeft koike het geluk dat ie niet blank is :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 13:50:
Is dat wereldwijd joh? :o

welnee :roflol: dat beperkt zich nogal tot de 1e wereldlanden aangezien ze daarbuiten totaal niet uit de toon vallen. bovendien heeft het totaal geen nut voor ze om naar exact dezelfde situatie te emigreren waar iedereen een andere taal spreekt en de bergen misschien een ander tintje hebben (Y)
je kan veel zeggen van die marokkanen maar gek zijn ze niet als het op hun gewin aankomt
Waarschuw beheerder
Misdadigers hoef je niet per se keer op keer een kans te geven.

dat waren ze niet hoor toen ze tot slaaf gemaakt werden, het kwam daarna pas toen ze een "vrij" volk waren omdat ze nergens de kans hebben gehad om te kunnen wonen, werken etc.....dus niet hun schuld, maar van die landen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 13:33:
als jij binnen een paar posts van de bewering dat je uit ervaring spreekt naar dat zei een slowaakse meneer tegen mij om 'marokkanen en zigeuners, de overeenkomsten' uit te leggen en een paar posts later weer beweert dat je het met eigen ogen hebt zien gebeuren doe je dat zeer duidelijk wel :| en dat kan een nauwelijks gealfabetiseerde marokkaan uit het rifgebergte na een inburgeringscursus nog zien... heb je een psychose ofzo? :s

Come again?
Dat zigeuners crimineel zijn is algemeen bekend. Maar deze topic is naar aanleiding van de uitlatingen van de Slowaakse meneer.
Mijn ervaringen bracht ik er niet in mee. Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.
En zo erg is het nou toch weer niet.

Als er later gevraagd wordt of ik er zelf ook ervaring mee heb, dan geef ik daar antwoord op.
Dat had niks met 't openen van de topic te maken. Verder heb ik recht op welke mening dan ook als het gaat om andere bevolkingsgroepen. Als hier wordt geroepen dat zwarten 't land uit moeten, dan moet dat ook kunnen. Daarom leven we in Nederland.
Verder vertrouwen Nederlanders allochtonen in het algemeen minder dan autochtonen. Maar als iemand een x een zigeuner of Jood wat wantrouwt dan wordt er ineens politiek correct gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 14:24:
Als hier wordt geroepen dat zwarten 't land uit moeten, dan moet dat ook kunnen.

nee want dan ga jij vloppen
Maar als iemand een x een zigeuner of Jood wat wantrouwt dan wordt er ineens politiek correct gedaan.

nee hoor, maar jij begrijpt niet waarom zigeuners zo leven, omdat je er niks over terug gelezen hebt over een paar eeuwen terug ;) deed je dat wel, zou je misschien begrijpen waarom die mensen gezien worden als het uitschot van de wereld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 14:27:
waarom die mensen gezien worden als het uitschot van de wereld

Het zijn en blijven tok menschen. Er zal toch ook wel eens een lief klein zigeunermeisje huilend op een stoepje zitten, koike? Wat doe je daar dan mee? Onderpissen? :nosmile:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:29:
Het zijn en blijven tok menschen. Er zal toch ook wel eens een lief klein zigeunermeisje huilend op een stoepje zitten, koike? Wat doe je daar dan mee? Onderpissen?

Koike,deze toppa maak jij aan uit JOUWN ervaring.
dus je praat jezelf tegen.
heb jij meer dan 100 mannen uit slowakije gevraagd hoe ze denken over marokkanen in nederland???
zo niet,dan is jouwn mening gemaakt doordat 1 man uit slowakije t verband tussen hun zigeuners en de marokkanen in nederland maakt.

dus...
Dat zigeuners crimineel zijn is algemeen bekend. Maar deze topic is naar aanleiding van de uitlatingen van de Slowaakse meneer.
Mijn ervaringen bracht ik er niet in mee. Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.
En zo erg is het nou toch weer niet.

dit gaat niet op mannetje.
Waarschuw beheerder
Het zijn en blijven tok menschen.

idd, ze hadden gewoon geholpen moeten worden, dan was er niks aan her handje :D
zal toch ook wel eens een lief klein zigeunermeisje huilend op een stoepje zitten, koike? Wat doe je daar dan mee? Onderpissen? :nosmile:

Waarschuw beheerder
Bestaan er nog zigeuners dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:56:

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:56:

onder je heb je er 1 :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:11:
onder je heb je er 1

:yes:
Waarschuw beheerder
:D

zigeuners hebben geen leven imo, want ze flocken de hele dag, dus het is tuig koike :dood:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:21:
zigeuners hebben geen leven imo, want ze flocken de hele dag

woon tegenwoordig wel in een huis ....:[

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:21:
dus het is tuig koike

:no: dus dit gaat niet op ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 15:23:
woon tegenwoordig wel in een huis ....:[

wannabe :/

zo koike, nu is jou hele punt weg dat alle zigeuners tot het tuig behoort wat jat en rooft en verkracht :D

en nu snel naar je (niet echte) mama en ga daar maar huilen en jezelf tegenspreken :bye:

Waarschuw beheerder
Deze mensen zorgen er wel voor dat jij later met je kids naar het circus kan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
wannabe

:[ je bent gewoon jaloers ...dat jij niet wordt afgeschildert als

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
het tuig behoort wat jat en rooft en verkracht

;p
Waarschuw beheerder
Het zijn en blijven tok menschen. Er zal toch ook wel eens een lief klein zigeunermeisje huilend op een stoepje zitten, koike? Wat doe je daar dan mee? Onderpissen? :nosmile:

Dan vraag ik wat er is. Meer kan ik ook niet doen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:38:
Koike,deze toppa maak jij aan uit JOUWN ervaring.
dus je praat jezelf tegen.
heb jij meer dan 100 mannen uit slowakije gevraagd hoe ze denken over marokkanen in nederland???
zo niet,dan is jouwn mening gemaakt doordat 1 man uit slowakije t verband tussen hun zigeuners en de marokkanen in nederland maakt.

Ik nam hem aan als een betrouwbare bron. Hij zette zich in voor de gemeenschap daar en genoot daar respect van iedereen waaronder de burgemeester.

Maar het was inderdaad mijn waarneming dat hij de zigeuners ervoer als een bende dieven. Dus het was een ervaring van een ervaring min of meer.

En Haags Hoekie;
Ik vertrouw daklozen gewoon niet. Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:00:
:[ je bent gewoon jaloers ...dat jij niet wordt afgeschildert als

Uitspraak van :banana: sjeep :') op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
het tuig behoort wat jat en rooft en verkracht

klopt :bloos:
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 16:12:
Ik nam hem aan als een betrouwbare bron.

misschien, stamt die man wel af van zigeuners, dus is hij toch niet te vertrouwen?
Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.

vraag je jezelf nou niet af hoe dat komt? nee bij is het zo omdat het zo is :gaap: wel roepen, maar niks kunnen onderbouwen
Maar het was inderdaad mijn waarneming dat hij de zigeuners ervoer als een bende dieven. Dus het was een ervaring van een ervaring min of meer.

kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.

:lol: blijft grappig .....
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders .....:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 16:16:
wel roepen, maar niks kunnen onderbouwen

idd ....raakt kant nog wal

terwijl je dit post in een ander topic: ...Klopt dus niet.

Gewoon beeldvorming die er ontstaat na een aantal waarnemingen.
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:27:
:lol: blijft grappig .....
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders

ja zo denkt hij nou eenmaal, kan ie ook niks aan doen :lol:
:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

Waarschuw beheerder
kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit

Koike heeft het IQ van een goudvis.Daar kan hij niks aan doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anoekkk op zondag 21 februari 2010 om 16:29:

Waarschuw beheerder
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders .....:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

Hoe zit het verhaal volgens jou eigenlijk in elkaar dat Zigeuners niet te vertrouwen zijn en stelen? Hoe denk jij daar zelf over? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:39:
Hoe zit het verhaal volgens jou eigenlijk in elkaar dat Zigeuners niet te vertrouwen zijn en stelen

denk dat het vooral makkelijk is om die groep mensen de schuld te geven omdat het niet goed gaat in eigen land, en dat ze niet goed behandeld zijn door de desbetreffende landen terwijl het echt niet zo kan zijn dat die groep mensen alleen maar kunnen leven van jatten etc. het is vooral het beeld wat mensen van hun schetsen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:39:
Hoe denk jij daar zelf over?

er is altijd kaf onder het koren
maakt niet uit wat je bent

zigeuner...marokaan...surinamer ...antilliaan ...maw wij als mensen zal altijd ergens wel tuig tussen zitten ....
Waarschuw beheerder
Mijn ervaringen bracht ik er niet in mee.

dat veranderd ook om de 5 minuten he?
Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.

heh? :| zijn we nu tegelijkertijd marokkanen aan het demoniseren in dit topic en aan het verdedigen in de wilders en balkenende topics? :vaag:
Maar als iemand een x een zigeuner of Jood wat wantrouwt dan wordt er ineens politiek correct gedaan.

ik heb nooit redenen gehad om zigeuners en joden te wantrouwen om het simpele feit dat ze niet meer of minder te vertrouwen zijn dan willekeurig welk ras dan ook. individuen zijn wel of niet te vertrouwen.
ik treed marokkaanse jongens idd wel met een zekere behoedzaamheid tegemoet. dat is niet omdat ik geloof dat marokkaanse jongens nooit te vertrouwen zijn, dat is omdat ik nou eenmaal in een grote stad woon en alle commotie hierover echt niet een uit de hand gelopen is maar een daadwerkelijk probleem. wat ik meerdere malen wel degelijk aan den lijven ondervonden heb. dit doe ik trouwens bij alle schreeuwerige stoerdoenerige jongens die menen hun bestaan aan de wereld kenbaar te moeten maken door zich hinderlijk en dreigend te moeten gedragen. ik heb dezelfde ervaringen namelijk met dat type jongen van meerdere rassen.
ik denk dat we eerder jongens moeten gaan demoniseren dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:23:
Misschien moet ik in m'n volgende leven maar geboren worden als zigeuner, maar dan een paar eeuwen terug in de tijd B)

zullen we gezellig saampjes in zo'n vrolijk geschilderd huisje op wielen europa gaan bekijken? volgens mij zou zo'n vrolijke rok me ook masterlijk staan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

nou ik moet hem een ding nageven waarvan ik echt niet wist dat ie het in zich had; hij heeft er wel degelijk echt over nagedacht. blaat in tegenstelling tot veel mensen geen anderen na maar heeft z'n eigen mening gevormd. btje verwarrend dat die mening aan een stuk door veranderd mja je kan niet alles hebben :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 16:54:
zullen we gezellig saampjes in zo'n vrolijk geschilderd huisje op wielen europa gaan bekijken? volgens mij zou zo'n vrolijke rok me ook masterlijk staan

zolang je hamburger broodje maar netjes is:x

Waarschuw beheerder
zigeuners

Mooi volk, muzikaal volkje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:58:

dichtgeschroeid alles jw :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:00:
Mooi volk, muzikaal volkje.

:yes: ;)

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 16:54:
om het simpele feit dat ze niet meer of minder te vertrouwen zijn dan willekeurig welk ras dan ook.

idd .... (y)
Waarschuw beheerder

En alle Marokkanen neuken met hun eigen zus en plegen overvallen in supermarkten.
Waarschuw beheerder
dacht altijd dat zigeuners er niet uit zagen maar dat kwam omdat ik mensen dat weleens heb horen zeggen maar omdat jij nu in een normaal huis woont, vind ik jou een lekkerding :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:10:
maar omdat jij nu in een normaal huis woont, vind ik jou een lekkerding

hoop dat je het tegen mij hebt :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:58:

hey ik had het niet tegen jou :s ik zou toch nooit rustig naast iemand in zo'n kleine ruimte kunnen slapen als hij elk moment op mijn edele delen aan kan vallen in de veronderstelling dat het een broodje hamburger is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:14:
hoop dat je het tegen mij hebt :lief:

ja niet tegen koike :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:20:
ja niet tegen koike

:bloos: ben dat ook niet gewend ...wordt meestal gemeden als de pest ....;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 17:15:
hey ik had het niet tegen jou ik zou toch nooit rustig naast iemand in zo'n kleine ruimte kunnen slapen als hij elk moment op mijn edele delen aan kan vallen in de veronderstelling dat het een broodje hamburger is?

zolang t niet via PB is,had je t tegen heel PF8)
ene een broodje hamburger moet je met liefde behandelen,ongeacht welk ras.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:25:
:bloos: ben dat ook niet gewend ...wordt meestal gemeden als de pest ....;p

naja weet je, dan hou je de juiste mensen op een afstand, en die je wel de moeite waard vinden, die blijven wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:33:
dan hou je de juiste mensen op een afstand

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:33:
en die je wel de moeite waard vinden, die blijven wel

:lief:

wel grappig zo'n discussie dat er NOG steeds mensen zijn met zo'n vooroordeel....weet nog toen we zijn gaan "wonen" (in een huis) dat er meisjes waren die niet met mij mochten spelen omdat me vader een zigeuner is en dus gevaarlijk....messen dit dat .... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:45:
wel grappig zo'n discussie dat er NOG steeds mensen zijn met zo'n vooroordeel.

mensen zien nou eenmaal liever de negatieve kanten, dan de positieve
weet nog toen we zijn gaan "wonen" (in een huis) dat er meisjes waren die niet met mij mochten spelen omdat me vader een zigeuner is en dus gevaarlijk..

:rot: zou frans bauer dat ook hebben? owneey hij is een kamper die het gemaakt heeft, dus wel okey zal zijn :lol:
.messen dit dat .... :/

ja en? hoe moet je anders je brood snijden? en je vlees? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:28:
ene een broodje hamburger moet je met liefde behandelen,ongeacht welk ras.

nou als jij lief gaat doen op de momenten dat je delen van mij aanziet voor broodjes hamburger word het natuurlijk een totaal ander verhaal :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:28:

8) mijn moeder heeft me niet opgevoed om vreemde mannen ongevraagd privé lastig te vallen O:) maar ik zie je punt ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:52:
mensen zien nou eenmaal liever de negatieve kanten, dan de positieve

hoe groter de welvaart van een volk, hoe eerder ze geneigd lijken het negatieve te willen zien. straatarme mensen zijn veel minder wantrouwend enzo
Waarschuw beheerder
kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit?

Absoluut niet. Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.
Verder vorm ik mijn mening altijd op mijn ondervindingen en dingen die tot mijn beschikking staan.
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onderzoek.

Dat valt nog reuze mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:19:
hoe groter de welvaart van een volk, hoe eerder ze geneigd lijken het negatieve te willen zien.

:jaja: En dat bewijst dat mensen in werkelijk eigenlijk gewoon verslaafd zijn aan negativiteit en eigenlijk helemaal niet gelukkig en tevreden willen zijn :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
hij is een kamper die het gemaakt heeft, dus wel okey zal zijn

zal ook wel met list en bedrog gedaan zijn ...;p

ja en? hoe moet je anders je brood snijden? en je vlees?

ja wisten hun veel ....die dachten waarschijnlijk dat we met ons handen aten en messen gebruikte om mee te prikken ..:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:14:
nou als jij lief gaat doen op de momenten dat je delen van mij aanziet voor broodjes hamburger word het natuurlijk een totaal ander verhaal

tuurlijk doe ik dan lief:$

Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 18:24:
Absoluut niet. Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.
Verder vorm ik mijn mening altijd op mijn ondervindingen en dingen die tot mijn beschikking staan.
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onderzoek.

waarom past deze reactie bij jouwn leeftijd?

denk dat je over een aantal jaar hier zelf anders in gaat denken.
een mening hoor je te kunnen onderbouwen,anders heeft je mening geen waarde.
daarom kan je een wilders ook niet serieus nemen,die roept ook maar z'n mening zonder t te onderbouwen.
Waarschuw beheerder
Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.

whahahaha koike koike, als jou beeldvorming word geschept door derden dus, neem jij het aan voor waar ipv je er in te verdiepen, om te kijken hoe iets komt

dus je hebt een beeld van iets, maar je zoekt niet uit of jou beeld kan kloppen, of dat je er niet tegen kan dat je bekrompen gedachte niet strookt met de waarheid
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onde

jou mening spreekt jezelf later altijd tegen, maar je hebt een eigen mening, dat moet ik je nageven, maar je mist nog iets, iets over bij je punt blijven ipv er om heen te draaien

Waarschuw beheerder
Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.

daar hebben ze zelf anders ook wel een handje in. Maar nee nu zijn de marokkaantjes weer zielig omdat jij een gesprek hebt gehad met een discriminerende Slowaak. Dus discrimineert heel Nederland ook maar meteen. Hoezo over één kam scheren, toch precies waar jij je zo aan stoort bij die gast, en vervolgens doe je zelf precies het zelfde? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:27:
:jaja: En dat bewijst dat mensen in werkelijk eigenlijk gewoon verslaafd zijn aan negativiteit en eigenlijk helemaal niet gelukkig en tevreden willen zijn :lol:

nee dat denk ik niet hoor. mensen die toch niks te verliezen hebben zullen logischerwijs ook minder bang zijn. als een vreemdeling op je af komt, die er in sommige gevallen nog zeer anders uitziet en doet ook kan je niet voorspellen wat hij gaat doen. je beschermd dan automatisch het jouwe door diegene te wantrouwen. als je niks te beschermen hebt is er dus ook minder reden om te wantrouwen.

ik denk alleen dat in een welvaart altijd mensen zijn die de boel niet bij kunnen benen en dus minder delen in die welvaart. en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:43:
en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren

so true.. :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:42:
daar hebben ze zelf anders ook wel een handje in. Maar nee nu zijn de marokkaantjes weer zielig omdat jij een gesprek hebt gehad met een discriminerende Slowaak. Dus discrimineert heel Nederland ook maar meteen. Hoezo over één kam scheren, toch precies waar jij je zo aan stoort bij die gast, en vervolgens doe je zelf precies het zelfde?

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:43:
nee dat denk ik niet hoor. mensen die toch niks te verliezen hebben zullen logischerwijs ook minder bang zijn. als een vreemdeling op je af komt, die er in sommige gevallen nog zeer anders uitziet en doet ook kan je niet voorspellen wat hij gaat doen. je beschermd dan automatisch het jouwe door diegene te wantrouwen. als je niks te beschermen hebt is er dus ook minder reden om te wantrouwen.

ik denk alleen dat in een welvaart altijd mensen zijn die de boel niet bij kunnen benen en dus minder delen in die welvaart. en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren

hoef hier niks aan toetevoegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:36:
denk dat je over een aantal jaar hier zelf anders in gaat denken.
een mening hoor je te kunnen onderbouwen,anders heeft je mening geen waarde.
daarom kan je een wilders ook niet serieus nemen,die roept ook maar z'n mening zonder t te onderbouwen.

Dat is niet waar. Niet elke opvatting wordt gevormd na uitgebreid onderzoek. Dat is onmogelijk.
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 18:38:
dus je hebt een beeld van iets, maar je zoekt niet uit of jou beeld kan kloppen, of dat je er niet tegen kan dat je bekrompen gedachte niet strookt met de waarheid

Ik ga niet bij elke mening of beeldvorming over een bepaald volk, een gebeurtenis of wat dan ook diep in op de achtergronden.
Alleen bij gebeurtenissen en/of volken die ook daadwerkelijk invloed hebben op mijn leven en de dagelijkse gang van zaken. Anders is het mij 't niet waard om de diepere betekenis te vinden.

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 18:38:
als jou beeldvorming word geschept door derden dus, neem jij het aan voor waar ipv je er in te verdiepen, om te kijken hoe iets komt

Niet geschept, maar bevestigd. Dus neem ik 't aan voor waar inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:
Uitspraak van Koike op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Mag 't wat minder?

jammer maar waar.

Ik heb deze week al weer 2 dingen meegemaakt met marokkanen.
- 4 marokkanen die met behulp van een schoonmaker (ook een marrokaan) het gebouw werden binnengelaten en zo een aantal kasten hebben opengebroken.
- een straatroof, 3 marokkanen die bij een vrouw haar black berry en portemonnee uit haar hand trekt. Deze vrouw was op zoek naar haar parkeerkaartje in haar handtas, daarom hield zij haar spullen in haar hand.

Ik had echt graag anders gezien, maar wat je zegt...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 19:34:
Ik heb deze week al weer 2 dingen meegemaakt met marokkanen.
- 4 marokkanen die met behulp van een schoonmaker (ook een marrokaan) het gebouw werden binnengelaten en zo een aantal kasten hebben opengebroken.
- een straatroof, 3 marokkanen die bij een vrouw haar black berry en portemonnee uit haar hand trekt. Deze vrouw was op zoek naar haar parkeerkaartje in haar handtas, daarom hield zij haar spullen in haar hand.

Ik had echt graag anders gezien, maar wat je zegt...

zo zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:
en wat heb je er aan gedaan? toegekeken en toen maar snel doorgelopen? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:05:
60jaar geleden verraden onze opa`s en oma`s de joden die bij de buren zaten ondergedoken

Niet de mijne.(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 20:07:
Niet de mijne.(F)

bedoelde ik jou dan?

Waarschuw beheerder
zo zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:

- op mijn werk beheer ik o.a de beviligingscamera's,
o zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:

ik maak niet dagelijks een straatroof mee als ooggetuigen... en ook niet een insluiping op mijn werk...

te vaak heb ik negatieve ervaringen met marokkanen, helaas...

geloof me, ik ben een groot voorstander van een multiculturele samenleving, want we kunnen veel van elkaar leren. leef zelf in een multiculurele situatie. maar door ervaringen van de laatste jaren heb ik specifiek een afkeer gekregen tegen marokkaantjes, nog geen eens tegen moslims. moslims zijn aardige, lieve mensen. maar de marokkaanse medelander verneukt de hele infrastructuur van onze samenleving waar mijn opa's en oma's jarenlang voor gewerkt hebben. sociale voorzieningen zijn gefraudeerd en daar gaat nu het hele land gebukt onder. mijn moeder is voor meer dan 40% afgekeurd maar moet 2 keer per maand een sollicitatie doen, terwijl ze niet in staat is om te werken vanwege slijtage in haar rug. mijn oma word weer eens gekort op haar miezigerige aow'tje, en dan mag er niet gegeneraliseerd worden? ben de marokkanen echt beu, ik kan geen enkele respect meer opbrengen voor deze bevolkingsgroep. ze zorgen er zelf al voor dat zij bij voorbaat kansloos zijn, en daar proberen ze de rest van hun leven van te profiteren. uitzonderingen daar gelaten.

ik ben blij dat ik iet zo hoeft te leven trouwens. laat mij maar loonslaaf zijn en belasting betalen ipv stelen van je medemens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:21:
ik ben blij dat ik iet zo hoeft te leven trouwens. laat mij maar loonslaaf zijn en belasting betalen ipv stelen van je medemens.

ik ben ook liever een "loonslaaf" maar weet wel dat je misschien te ver gaat door te zeggen dat de meerderheid zo is, ;)

het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:30:
het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes

ja en nee,,,
na de oorlog is nederland door de nederlanders opgebouwd,tot wat t nu is.
dat er in de jaren 60-70 de gastarbeiders kwammen klopt.
die het rot werk deden voor minder geld.
altijd met de gedachte dat ze ooit terug zouden gaan.
hierdoor hebben veel van deze generatie na 30 jaar nog steeds moeite met de nederlandse taal.
en leven vaak onder hun eigen volk,waardoor je dus marokkaanse gemeenschap krijgt tussen al die kaaskoppen.
hun kinderen was niks mis mee,die groeide op tussen de nederlanders.
en spreken vaak zelfs in de nederlandse dialect van hun stad.
de 3de generatie is voor een groot deel t probleem.
hoe is t mogelijk hier geboren te zijn,en zo waardeloos nederlands te spreken?
omdat ze vaak alleen maar met elkaar om gaan,ze hebben zelf een kloof gemaakt tussen de nederlanders en marokkanen.

iets wat ik persoonlijk erg jammer vind.
k vind t een mooi volk,en heb vaak me collega(berber van in de 50)met z'n handen in t haar gezien om zijn jongste zoon.
triest heel triest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:46:
ets wat ik persoonlijk erg jammer vind.

ik ook, echt jammer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:46:
iets wat ik persoonlijk erg jammer vind.

klopt, daar heb je gelijk in, maar vind ook dat ik er nog steeds alles aan zal doen, om die gasten een kans te geven om te laten zien dat het wel kan, en gelukkig krijg ik op mn werk ook die voldoening :D werk tussen allemaal polen, marokkanen, turken etc en ik kom oorspronkelijk uit drenthe, en ben dus automatisch ook een buitenlander daar :lol: maar zie dus heel goed dat het wel mogelijk is met die mensen, alleen het probleem is wel dat als ze niet betrokken worden, ze zich alleen maar meer gaan afschermen
Waarschuw beheerder
Wij verwachtten dit min of meer van een land als Slowakije. Maar de beste heer vervolgde dus;

Mag 't wat minder?

tja vooroordelen beginnen ergens ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:50:
zigeuner...marokaan...surinamer ...antilliaan ...maw wij als mensen zal altijd ergens wel tuig tussen zitten ....

Toevallige keuze van afkomsten dan ivm het het laatst gezegde :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 09:59:
Toevallige keuze van afkomsten

:yes: idd ....hoeveel wil je er nog horen dan ? zeg toch mensen ...
Waarschuw beheerder
het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes

De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland, waarvan bijna de helft in Nederland geboren kinderen. Het totaal aantal importpartners is tussen de drie en de vijf keer zo groot als het aantal gastarbeiders dat ooit in Nederland is blijven wonen.
Ik wil maar zeggen: de meeste Marokkaanse ouders van nu zijn helemaal geen voormalige gastarbeiders. Zij zijn voor het grootste deel uit eigen vrije beweging naar Nederland gekomen om hier een beter en welvarender bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun kinderen dan in Marokko mogelijk was. Jammer, dat niemand hen ooit aan die oorspronkelijke verhuisreden herinnert
Waarschuw beheerder
ja en? wat wil je nou zeggen dan?
Waarschuw beheerder
ik vraag me wel eens af hoe bv. Marokkanen zouden reageren als alles andersom zou zijn..
Dus dat wij Nederlanders massaal gaan emigreren naar Marokko. En dat we daar ons dan niet aanpassen. Dat we schijt hebben aan bv. de manier van kleding daar. Dus in plaats van gesluierde dames, dat we lekker Hollands gekleed rond gaan lopen. Je weet wel, kort rokje of strak broekje, lekker decolleteetje, big hair en make up.
En dat we daar dan heerlijk bruine kroegen gaan openen, waar we ons zat drinken zoals wij Hollanders leuk vinden om te doen... en dan daarna lekker de straat op gaan en vrouwen lastig vallen, hun hoofddoeken aftrekken.. etc.
Dan denk ik dat zij daar ook zouden stemmen op een figuur als Wilders, iemand die op komt voor hun traditionele gedachtengoed..
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 22 februari 2010 om 16:54:
ik vraag me wel eens af hoe bv. Marokkanen zouden reageren als alles andersom zou zijn..
Dus dat wij Nederlanders massaal gaan emigreren naar Marokko. En dat we daar ons dan niet aanpassen. Dat we schijt hebben aan bv. de manier van kleding daar. Dus in plaats van gesluierde dames, dat we lekker Hollands gekleed rond gaan lopen. Je weet wel, kort rokje of strak broekje, lekker decolleteetje, big hair en make up.
En dat we daar dan heerlijk bruine kroegen gaan openen, waar we ons zat drinken zoals wij Hollanders leuk vinden om te doen... en dan daarna lekker de straat op gaan en vrouwen lastig vallen, hun hoofddoeken aftrekken.. etc.
Dan denk ik dat zij daar ook zouden stemmen op een figuur als Wilders, iemand die op komt voor hun traditionele gedachtengoed..
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word..

weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan? :lol:

Waarschuw beheerder
Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.

denk eerder dat andere landen er ook gewoon last van hebben, denk je niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 17:02:
denk eerder dat andere landen er ook gewoon last van hebben, denk je niet?

denk eerder dat de hele openings post nergens op slaat ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 22 februari 2010 om 16:54:
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word...

alles tot die laatste onzin over wilders snap ik...
wilders wil ook dingen van nederland afnemen,waar wij mee opgegroeid zijn.

Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 17:00:
weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan?

reactie slaat niet aan,,want....
90% van de marokkanen die hier heen komen komen uit kleine dorpjes,veel zijn berbers wonen tussen de bergen.
dat is net als pakistanen die naar england komen,t zijn vaak de armen.
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:09:
90% van de marokkanen die hier heen komen komen uit kleine dorpjes,veel zijn berbers wonen tussen de bergen.
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.

dus dat spreekt hun arrogante gedrag goed ?
ga lekker op balkenende stemmen ...

wilders wil ook dingen van nederland afnemen,waar wij mee opgegroeid zijn.

zal lang niet zo erg zijn , slechter als nu zal het toch niet worden .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White raider op maandag 22 februari 2010 om 18:14:
dus dat spreekt hun arrogante gedrag goed ?
ga lekker op balkenende stemmen ...

ben jij nou echt zo dom?
lees je wel waar ik op reageer?
:vaag:

tegen coffeeshops zijn is t ergste wat je kan roepen.
d
Waarschuw beheerder

slechter DAN nu 8)

denk dat het met wilders juist veel slechter word :jaja:
reactie slaat niet aan,,want....
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.;)

klopt, maar daarom klopt mijn reactie wel, hij zegt wat er zal gebeuren als we daar heen gaan, en als ik daar heen zou gaan verhuizen, dan ga ik niet in de bergen wonen, maar in casablanca :D dus daar kijken ze niet raar op, als ik mn eigen kleding aan hou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:16:
tegen coffeeshops zijn is t ergste wat je kan roepen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 18:27:
klopt, maar daarom klopt mijn reactie wel, hij zegt wat er zal gebeuren als we daar heen gaan, en als ik daar heen zou gaan verhuizen, dan ga ik niet in de bergen wonen, maar in casablanca dus daar kijken ze niet raar op, als ik mn eigen kleding aan hou

dat zou ik ook doen ja...
maar als we t om moeten draaien,moet je een stel boeren daar heen sturen.
overal een bierkeet:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:32:
maar als we t om moeten draaien,moet je een stel boeren daar heen sturen.

ben ik ook b)
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:32:
overal een bierkeet:lol:

naja zooitje hash en wiet mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 18:33:
hash

hoeft niet:no:
hash zat daar:lol:
Waarschuw beheerder
ja dat is zo :lol:
Waarschuw beheerder
Ooh daarom is iedereen zo Anti-Wilders op Partyflock, kunnen de junks niet meer wiet rokeng :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:16:
egen coffeeshops zijn

wat die kutafzetters met hun woekerprijzen voor stukkie plant, beter zelf kweken of bij thuisdielert halen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 09:07:
Ooh daarom is iedereen zo Anti-Wilders op Partyflock, kunnen de junks niet meer wiet rokeng :cry:

ja dat is de belangrijkste reden :rot:

en de meesten zijn voor wilders hoor, zijn er maar een paar tegen hem :/ maar daar gaat dit topic niet over, maar wel grappig dat jij hier over hem begint :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:09:
maar wel grappig dat jij hier over hem begint :aai:

jwt. Ik dacht ik begin er maar even over, omdat jij toch altijd graag over hem praat :D en mijn posts steeds meer begint te stalken :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 15:15:
en mijn posts steeds meer begint te stalken :cry:

moet je er even een melding van maken :') en trouwens, ik was hier al actief, dus niet zo huilen sjap

en anders moet je je er gewoon niet mee bemoeien als je last van me hebt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 09:07:
kunnen de junks niet meer wiet rokeng

viese junks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:17:
moet je er even een melding van maken :') en trouwens, ik was hier al actief, dus niet zo huilen sjap

Ik had plisie al gebeld maar wille nie helpeng :cry: :cry:
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:17:
niet zo huilen sjap

:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 16:38:
ja en? wat wil je nou zeggen dan?

je kan toch lezen,of niet?

het grootste deel van de Marokkanen hier zijn van na de werving gastarbeiders omdat de meeste gastarbeiders terug zijn gegaan.
snap je het nu wel?

Waarschuw beheerder
Marokkaanse zigeuners
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 23 februari 2010 om 15:38:
je kan toch lezen,of niet?

nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 17:33:
nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind :D

:roflol: vooroordelen mang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 18:10:
:roflol: vooroordelen mang

nee hoor, lees alleen wat ik wil lezen, en ja ben soort van marokaanse afkomst ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 18:17:
nee hoor, lees alleen wat ik wil lezen

:x
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
ik ga een broodje kaas maken....

nog iemand?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 23 februari 2010 om 23:17:
ik ga een broodje kaas maken....

nog iemand?

net tostie op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 23:18:
net tostie op...

nog wat over?
Waarschuw beheerder
lees alleen wat ik wil lezen, en ja ben soort van marokaanse afkomst

geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 24 februari 2010 om 16:12:
geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van.

:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 20:07:
Niet de mijne.

Nee dat snap ik, want negers hebben nooit ondergedoken en al helemaal niet in negers landen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 17:00:
weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan?

Inderdaad, volgens mij heeft hij niet veel gezien en lult maar wat, hahahaha...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 17:33:
nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind

Hahahaha, die is goed!!

en ja ben soort van marokaanse afkomst

Hier ook 1!

Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 24 februari 2010 om 16:12:
geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van

Heeft hij aangegeven dat hij er last van heeft??
Lees toch eens goed voordat je reacties geeft..
Denk eerder dat jij nu ergens last van hebt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickyname op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:
Weh wilde nah eigenluk zeggah?

Dat vraag ik me nou ook steeds af, hij is gewoonweg erg gek op Marokkanen vandaar steeds dat hij het over Marokanen heeft, snap je..
Zo heeft hij nog meer onderwerpen over de lieve Marokanen.
Altyd hetzelfde met hem..
Waarschuw beheerder
Meerendeel van de Marokkanen die ik ken zijn gewoon hard werkende mensen

Weet je, sommige hier doen net of ze dat niet weten maar weten het donders goed..

Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 08:46:
De allochtonen bij mij op werk (riolering) zijn ook harde werkers, sterker nog, ik ga het beste met de allochtonen om dan met de kaaskoppen. Ik word zelfs opgeleid door een Marokaan
Die mensen zijn er en die respecteer ik zoals ik elk ander hardweerkend mens respecteer die op een eerlijke manier zijn brood verdiend

Ik mocht je eerst niet zo vanwege je reacties, maar nu neem ik mijn woorden terug..

Daar waren best wel wat appels te krijgen

Klinkt alsof je uit ervaring spreekt en daar iemand met 2 appels in zijn handen hebt geizen waarvan je dacht, hmmmm die appels zijn van mij, die ga ik stelen..!!
Het feit dat je zegt dat daar wat appels te stelen waren, denk ik meer dat je jezelf bedoeld en die neiging had.

Maar Mocro's zijn niet zo erg als zigeuners vind ik

Nu zeg je eindelijk iets zinnigs!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 01:37:
Nee dat snap ik, want negers hebben nooit ondergedoken en al helemaal niet in negers landen..

:aai: Colombia is geen negerland.
Voor negers zie www.vandale.nl, of steel ergens een woordenboek vandaan.
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 02:11:
Klinkt alsof je uit ervaring spreekt en daar iemand met 2 appels in zijn handen hebt geizen waarvan je dacht, hmmmm die appels zijn van mij, die ga ik stelen..!!
Het feit dat je zegt dat daar wat appels te stelen waren, denk ik meer dat je jezelf bedoeld en die neiging had.

Leer eens Nederlands. Voldoe niet steeds aan het stereotype Marokkaans slachtoffer van discriminatie.
Ik zeg dat waar mensen meer hebben dan anderen, de neiging al ontstaat om te stelen. Of ze nou weinig hebben en de ander nog minder, of veel en de ander nog meer.
Dit had niks met mij te maken. Verder had ik waarschijnlijk meer appels dan 50% van dat hele dorp denk ik.

Verder...
Ben jij echt het schoolvoorbeeld van iemand die de feiten niet wil zien, ook al word je er met je neus op gedrukt.
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je. Vind je 't gek dat jullie allemaal ontsporen? Als al die moeders reageren zoals jij dan komt het nooit goed met zo'n volk.:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Yeah right, Marrokanen en dan vooral de jongere generatie is het meest afschuwelijke volk wat er is (uitzonderingen daar gelaten)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koike op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Maar Mocro's zijn niet zo erg als zigeuners vind ik

en praat jij dus poep....

Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 februari 2010 om 06:39:
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je. Vind je 't gek dat jullie allemaal ontsporen? Als al die moeders reageren zoals jij dan komt het nooit goed met zo'n volk.

:nocheer: nu begrijp ik er officeel niks meer van koike ... :no:

Waarschuw beheerder
Mag 't wat minder?

van mij wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 01:51:
Heeft hij aangegeven dat hij er last van heeft??
Lees toch eens goed voordat je reacties geeft..
Denk eerder dat jij nu ergens last van hebt!

Ik denk dat je zelf eerst eens goed moet terug lezen voor je een reactie geeft.....Einstein.
Waarschuw beheerder
Ja van mij wel, al dat gezeik op anderen, maar zelf geen haar beter zijn (L)
Waarschuw beheerder
donateur
meej herfst zijn altijd alle bomen kaal voile voile voile shitzooi

Waarschuw beheerder
Ja hoor alsof alle zigeuners stelen. Net zoals dat alle marrokaanse jongens loveboy zijn :')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 23:28:
loveboy

fail
Waarschuw beheerder
En meGikanen lijken net de makros maar dan in ameriKKKa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 12:01:
en praat jij dus poep

Rot op jij met je stront!

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 27 februari 2010 om 19:21:
Ik denk dat je zelf eerst eens goed moet terug lezen voor je een reactie geeft.....Einstein

En jij ook gauw opgerot met je domme reacties..
Waarschuw beheerder
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je

Weet jij wat pas misselijk en dom is?
Wanneer ik naar die profiel foto van je kijk, dat is pas misselijk makend, sukkel...!!
Ik moest je maar eens tegen komen, dan had ik LETTERLIJK over je heen gekotst weet je dat...??
Waarschuw beheerder
Leer eens Nederlands

Ik ben Nederlands en heb Nederlands geleerd!
Dus sla je domme kop maar tegen de muur zou ik zeggen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:10:
Ik moest je maar eens tegen komen, dan had ik LETTERLIJK over je heen gekotst weet je dat...??

Zal ik je haar dan ophouden?
Waarschuw beheerder
Vind je 't gek dat jullie allemaal ontsporen?

Wie zijn JULLIE??
Neem aan dat je het over jezelf hebt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:13:
Wie zijn JULLIE??

Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:13:
Neem aan dat je het over jezelf hebt?

Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:12:
heb Nederlands geleerd!

Waar heb jij Nederlands geleerd? Zal dan wel in Marokko zijn geweest want je begrijpt er helemaal niks van.
Jullie verwijst nooit naar de ik persoon. :aai:

Bezempje, haal je hoofddoek maar weer tevoorschijn, het lijkt me beter als jij gewoon thuis achter slot en grendel blijft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 28 februari 2010 om 02:54:
Waar heb jij Nederlands geleerd

Heb nog nooit in marokko op school gezeten en zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen als ik hier de creche en kleuterschool en basischool en middelbare school en beroepsopleidingen heb gedaan en mijn diploma's heb behaald waardoor ik een goede baan heb.
Kan je van jou niet zeggen hé..

Bezempje, haal je hoofddoek maar weer tevoorschijn

Heb ik ooit een hoofdoek gedragen dan??
Jij bent echt de weg kwijt hé..
Ik zou maar snel oprotten want aan jou besteed ik zeker al helemaal geen aandacht want je bent het niet eens waard joh..

het lijkt me beter als jij gewoon thuis achter slot en grendel blijft

Hahahahha.. Ben zo vrij als een vogel en voor jou ga ik zekers te weten niet thuis blijven en al helemaal niet achter slot en grendel.
Weet wel zeker dat als je jou eens dicht metselen dat je het in je broek gaat doen en geen a meer kan zeggen, dus je komt jezelf nog wel tegen mongool..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 03:15:
Ik zou maar snel oprotten want aan jou besteed ik zeker al helemaal geen aandacht want je bent het niet eens waard joh..

Ik ga nergens heen. Degene die blijft reageren op mijn posts en in m'n topics ben jij meissie.

hier de creche en kleuterschool en basischoo

Dat denkniveau ben je in ieder geval nooit ontstegen.
Verder weiger ik te geloven dat je 35 jaar bent. Je kan nog niet eens één fatsoenlijke post beargumenteren. Dat met die goeie baan van je zal ook erg tegenvallen.:aai:

Maar goed, je zal het vast moeilijk hebben. Nog steeds in een identiteitscrisis op die leeftijd lijkt me vrij moeilijk inderdaad.:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:05:
Rot op jij met je stront!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 28 februari 2010 om 03:25:
Ik ga nergens heen

Je doet maar, zal mij een zorg wezen en ik blijf lekker overal vrij rondlopen en laat me door niemand opsluiten.
het is maar dat je het weet.
En zoals ik al zei, je komt jezelf nog wel tegen want je zuigt nog uit je duim, dat is wel te merken.

Degene die blijft reageren op mijn posts en in m'n topics ben jij meissie

En dat zal ik blijven doen wanneer je met bullshit verhalen en onderwerpen komt en ook niet te vergeten wanneer je aankomt met je appeltjesverhaaltjes bla, bla, bla..
Deze keer peren-verhaaltjes?

Dat met die goeie baan van je zal ook erg tegenvallen

Ja, ik weet dat je al te graag in mijn schoenen had willen staan..

Maar goed, je zal het vast moeilijk hebben

Moeilijk?? Hahahaha, laat me niet lachen HaHaHaHa...
Ben trots op mezelf en mijn omgeving is trots op mij en dat kan ik niet van jou zeggen, ik hoef maar zoals velen naar je profiel foto te kijken, en nogmaals dan kots ik op JOU!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 12:13:

Ben trots op mezelf en mijn omgeving is trots op mij en dat kan ik niet van jou zeggen, ik hoef maar zoals velen naar je profiel foto te kijken, en nogmaals dan kots ik op JOU!

beetje jammer weer zulke dingen posten ...is weer koren op de molen van ...

agressief,narcistisch gedrag ...:nocheer:
Waarschuw beheerder
Hmmm zit me net te bedenken wie nou de mooiste benen heeft Haags hoekie of Lolliepop?

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 23:28:
Ja hoor alsof alle zigeuners stelen. Net zoals dat alle marrokaanse jongens loveboy zijn

Ik denk de appel valt niet ver van de boom.
Waarschuw beheerder

Nou mag jij mij eens vertellen hoe je tot die conclusie komt uit wat ik hier heb gepost.
Je beweert Nederlands te kunnen maar volgens mij sla je de plank echt mis.

Sterke posts ook verder:

Deze keer peren-verhaaltjes?

Je doet maar, zal mij een zorg wezen en ik blijf lekker overal vrij rondlopen en laat me door niemand opsluiten.

Echt een goeie comeback, meid. Ik hoop maar dat je nooit wakker wordt uit de droom waarin je nu leeft.

En dat zal ik blijven doen wanneer je met bullshit verhalen en onderwerpen komt en ook niet te vergeten wanneer je aankomt met je appeltjesverhaaltjes bla, bla, bla..

..... Wat is het nou?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op zondag 28 februari 2010 om 12:39:
Hmmm zit me net te bedenken wie nou de mooiste benen heeft Haags hoekie of Lolliepop?

:lol: laat haar maar de mooiste benen hebben ...en ik het meeste verstand ....

:lief: hey mike ...:bye:

Uitspraak van Mike E op zondag 28 februari 2010 om 12:41:
Ik denk de appel valt niet ver van de boom.

man je wil niet weten ...steel me gek :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 februari 2010 om 12:47:
hey mike ...

Yoehoe....

laat haar maar de mooiste benen hebben ...en ik het meeste verstand ....

Heee je slaat een stuk over . Na de benen komen de billen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op zondag 28 februari 2010 om 12:46:
..... Wat is het nou?

:/ je kunt er zelf ook aardig wat van ....

Uitspraak van Mike E op zondag 28 februari 2010 om 12:54:
Heee je slaat een stuk over . Na de benen komen de billen.

:lol: zijn bij beiden (zigeuners en marokkanen ) meestal in lappen gehuld ..:no: dus geen idee ...;p

Waarschuw beheerder
Mag 't wat minder?

of wat meer?

ben het wel eens met deze meneer zijn uitspraak.
Waarschuw beheerder
Ik hoop maar dat je nooit wakker wordt uit de droom waarin je nu leeft

Jammer genoeg voor jou is dit werkelijkheid, dus fantaseer jij maar lekker verder..

Wat is het nou?

GOED LEZEN!!.. Zoals ik al zei, ik zal wél blijven reageren wanneer je met bullshit verhalen en onderwerpen komt en ook niet te vergeten wanneer je aankomt met je appeltjesverhaaltjes bla, bla, bla..
Je wilt wel graag van me af hé, maar...... IN JE DROMENNNNN!

laat haar maar de mooiste benen hebben ...en ik het meeste verstand ....

Dank je voor het compliment over m'n benen, maar toevallig heb ik het VERSTAND ook mee, dus je houdt niet veel meer over hé...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 22:36:
GOED LEZEN!!.. Zoals ik al zei, ik zal wél blijven reageren wanneer je met bullshit verhalen en onderwerpen komt en ook niet te vergeten wanneer je aankomt met je appeltjesverhaaltjes bla, bla, bla..

Okay... Ik dacht even wat anders toen je dit zei;

Maar het kwartje zal wel nooit vallen bij jou.

Waarschuw beheerder
donateur
dus je houdt niet veel meer over hé...

:no: ....:cry: daarom ben ik ook erg blij dat jij hier bent (f)en je ons met zulke verstandige reacties weer blij maakt .... :)
Waarschuw beheerder
+1
het ergste vind ik cokeverslaafde maroc's, zo crimineel als de pest en geen enkele moraal meer ,zijn echte roofdieren zonder geweten!! zij verpesten het voor de goedgezinde marrokanen, die zijn rustig en vallen niet zo op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zondag 28 februari 2010 om 02:05:
En jij ook gauw opgerot met je domme reacties..

dat een dom wijf als jij andere mensen dom durft te noemen.....

maar toevallig heb ik het VERSTAND ook mee,

lees eens langzaam en begrijpend deze pagina terug......misschien begrijp je het dan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bezempje, haal je hoofddoek maar weer tevoorschijn, het lijkt me beter als jij gewoon thuis achter slot en grendel blijft.

Held!

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is maar dat je het weet.

Dat zijn opmerkingen die mijn zusje van 9 niet eens meer maakt.
Waar gaat het heen. Fake of 35 + het IQ van een schuimspaan :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 10:53:
daarom ben ik ook erg blij dat jij hier bent en je ons met zulke verstandige reacties weer blij maakt ....

Lief van je!

Uitspraak van T-W op maandag 1 maart 2010 om 14:11:
het ergste vind ik cokeverslaafde maroc's, zo crimineel als de pest en geen enkele moraal meer ,zijn echte roofdieren zonder geweten

Je hebt ook veel nederlandse cokeverslaafde, vergeet dat niet..

zij verpesten het voor de goedgezinde marrokanen, die zijn rustig en vallen niet zo op.

Hier ben ik het wel met je eens..

Waarschuw beheerder
-1
Zigeuners zijn ook erg naar!

Marokkanen absoluut niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 12:40:

Ik ben anders een heel lief poppetje :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 2 maart 2010 om 11:14:
Lief van je!

O:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 13:15:
Uitspraak van De Rossi op dinsdag 2 maart 2010 om 12:40:

Ik ben anders een heel lief poppetje

precies ...:yes: ik ook .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 16:07:
precies ...:yes: ik ook .....

Uitzonderingen heb je altijd!
Waarschuw beheerder

Marokkanen absoluut niet!

Love you..

Uitspraak van Ibu op woensdag 3 maart 2010 om 16:24:
Uitzonderingen heb je altijd!

Pfffffffffffff, jij weer...????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 3 maart 2010 om 23:21:
Pfffffffffffff, jij weer...????

Ga eensch foetsie uit m'n topic. Ik hoop dat je geen moeder bent van kleine kinderen. Anders zijn ze als ze 4 jaar zijn jouw niveau al ontstegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 3 maart 2010 om 23:46:
Ga eensch foetsie uit m'n topic. Ik hoop dat je geen moeder bent van kleine kinderen. Anders zijn ze als ze 4 jaar zijn jouw niveau al ontstegen

Ik ga helemaal nergens heen en zeker niet van jou, je kan van mij de tering krijgen.
Verder heb ik geen kinderen nee en als ik ze had, dan zouden ze zoals ik goed opgevoed zijn en niet de opvoeding hebben zoals jij en zullen ze altyd op komen voor zich zelf..

En nog iets, goed lezen jij.. Ik blijf reageren wanneer je met bullshit verhalen en onderwerpen komt, dus je bent nog lang niet van me af..

Waarschuw beheerder

ik stam er van af.
Waarschuw beheerder
:roflol: Leuk mang elkaar afzeiken op internet bepaald gelijk je gemiddeld niveau.

Waarschuw beheerder
....................

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op donderdag 4 maart 2010 om 09:41:
je kan van mij de tering krijgen.

Uitspraak van Lolliepop op donderdag 4 maart 2010 om 09:41:
dan zouden ze zoals ik goed opgevoed zijn

:/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:50:
ik stam er van af.

ik ben een zigeunerin ...

Uitspraak van Stanley op donderdag 4 maart 2010 om 14:38:
Leuk mang elkaar afzeiken op internet

had je iets anders verwacht dan hier ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:41:
had je iets anders verwacht dan hier ....

Op z'n minst niet op kleuter niveau, maar naar mate ik alle berichten aan het lezen ben van een bepaald iemand :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stanley op donderdag 4 maart 2010 om 16:52:
Op z'n minst niet op kleuter niveau

:lol: zelfs daar kijk niet meer van op ....en soms is wel beetje jammer ...want dan ben je gelijk de discussie kwijt ...
idd zwak en oeverloos neerhalen en schelden :S

maar naar mate ik alle berichten aan het lezen ben van een bepaald iemand

:X
Waarschuw beheerder
maar naar mate ik alle berichten aan het lezen ben van een bepaald iemand

Ik ook en je weet vast wel wie ik bedoel..
Waarschuw beheerder
prachtmensen in prachtwijken.

Misschien moeten we de zigeuners een paar verschillende plekken in Nederland aanbieden waar ze zich kunnen vestigen.

Marokkanen houden we op het rechte pad door ze op vechtsport te zetten, daar word je namelijk rustig van.
Waarschuw beheerder
het ergste vind ik cokeverslaafde maroc's, zo crimineel als de pest en geen enkele moraal meer ,zijn echte roofdieren zonder geweten!!

hoe weet je dat dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:41:
ik ben een zigeunerin ...

ewa zit er nog beetje bargoense taal in je zina

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zit allebei overmatig veel tuig tussen... kijk bij de Marocs is t voor 60-70% volk dat t voor de goedwillende meerderheid verpest, bij zigeuners weer ander percentage.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 maart 2010 om 13:32:
zit er nog beetje bargoense taal

:lol: heet niet bargoens man ....
Waarschuw beheerder
gezellig topic geworden :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
btje te gezellig als je t mij vraagt... tis tijd voor wat opruiende uitspraken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 6 maart 2010 om 18:43:
gezellig topic geworden :lol:

dat is omdat ik zo gezellig ben ... :lief:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 maart 2010 om 19:07:
btje te gezellig als je t mij vraagt... tis tijd voor wat opruiende uitspraken

:[

;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op donderdag 4 maart 2010 om 17:18:
Ik ook en je weet vast wel wie ik bedoel..

Ben jij representatief voor de intelligentie van Marokkanen? Zoja, weten we allemaal wat ze kunnen bereiken als ze hun best doen.
Namelijk.. Nog niks zijn op hun 35ste en ook nog eens geen fatsoenlijk argument aan kunnen dragen.
En dan roepen dat je heel wat bereikt hebt. Goed beeezzziggg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 maart 2010 om 15:12:
zit allebei overmatig veel tuig tussen... kijk bij de Marocs is t voor 60-70% volk dat t voor de goedwillende meerderheid verpest, bij zigeuners weer ander percentage.

Lag volgens mij rond de 66,3% idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 7 maart 2010 om 12:55:
Nog niks zijn op hun 35ste en ook nog eens geen fatsoenlijk argument aan kunnen dragen.
En dan roepen dat je heel wat bereikt hebt.

praat je nu alweer over jezelf koike?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 7 maart 2010 om 19:49:

Hij praat al 4 pagina's over Lolliepop, volgens mij vind ie haar leuk :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op zondag 7 maart 2010 om 21:29:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 maart 2010 om 11:44:
dat is omdat ik zo gezellig ben

Je denkt dat je heel wat bent, is het niet????

35ste

Je hebt je wel heel erg in me verdiept zie ik, door zelfs mijn profiel na te lezen...
Laat je het wel een beetje schoon, met je vieze tengels meneertje??

Goed beeezzziggg

Ja, kom je daar nu pas achter dat ik goed bezig ben????
DUHHHHH!!!!

Hahahahahahaha!!
Die is kei goed!

Hij praat al 4 pagina's over Lolliepop, volgens mij vind ie haar leuk

Ja, daar lijkt het inderdaad wel op ja, maar dat ie eens gauw uit mijn buurt blijft, wat ik hem heel erg aanraad...
Waarschuw beheerder

Zelfs iemand als jij, die met 't speciale busje naar school werd gebracht weet beter.
Bovendien ben ik geen 35, heb ik een zo goed als afgeronde hbo opleiding, en daarna een master op een particuliere school die met eigen geld betaald wordt.(F)

Uitspraak van Lolliepop op zondag 7 maart 2010 om 23:45:
Ja, daar lijkt het inderdaad wel op ja, maar dat ie eens gauw uit mijn buurt blijft, wat ik hem heel erg aanraad...

Ik kom niet in achterbuurten.(F)

Nog een anoniempje. Lekker wijs lullen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 00:54:
Bovendien ben ik geen 35, heb ik een zo goed als afgeronde hbo opleiding, en daarna een master op een particuliere school die met eigen geld betaald wordt.(F)

wacht maar tot je 35 bent :lol:

jij en hbo? :roflol: laat me niet lachen gast :lol: mensen met hbo komen niet zo dom over als jou :lol: of je doet je gewoon heel dom voor, maar lijkt me sterk
Waarschuw beheerder
Nog een anoniempje. Lekker wijs lullen.

Wajo, jij doet zeker HBO? Fucking slim dat je dat ziet mang :|

Waarschuw beheerder
donateur

:lol: heel grappig om dat uit jou mond te horen komen
:no: hoor dat probleem heb ik niet ....

maar dat ie eens gauw uit mijn buurt blijft, wat ik hem heel erg aanraad...

:roflol: want anders ? laat je een fatwa uitspreken...
Waarschuw beheerder

nee, ze zegt dat ze gezellig is
Waarschuw beheerder
jij en hbo? laat me niet lachen gast mensen met hbo komen niet zo dom over als jou of je doet je gewoon heel dom voor, maar lijkt me sterk

Dingen zijn zoals ze zijn sjap.
Zelfs een dom iemand als ik kan makkelijk een hbotje doorfietsen. Mensen die dat niet kunnen zijn alleen net wat dommer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 11:36:
Mensen die dat niet kunnen zijn alleen net wat dommer.

of juist slim om in te zien dat het leven te kort is om wat op school te gaan zitten.
je doel bereiken is wat anders,maar niet iedereen z'n doel in t leven kan je bereiken met een goeie opleiding;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 13:37:
je doel bereiken is wat anders,maar niet iedereen z'n doel in t leven kan je bereiken met een goeie opleiding;)

Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ging over kunnen, niet over willen.
Ik gebruikte alleen maar Sjap's woorden. Aan een opleiding alleen kan je niet herleiden of iemand slim of dom is. Volgens Sjap wel.
Maar goed, Sjap heeft er nog geen kaas van gegeten.

Aangezien deze post op lucht slaat.

Evenals deze want dat vrouwtje komt steeds stalken in m'n topics.
Waarschuw beheerder
Bovendien ben ik geen 35, heb ik een zo goed als afgeronde hbo opleiding, en daarna een master op een particuliere school die met eigen geld betaald wordt

Je zuigt nog altyd uit je duim..

Ik kom niet in achterbuurten

Volgens mij kom je er juist wel want zo zie je er wel uit.
In ieder geval uit mijn NETTE buurt wegblijven dat adviseer ik je..

Uitspraak van SJEEP op maandag 8 maart 2010 om 08:27:
jij en hbo? laat me niet lachen gast mensen met hbo komen niet zo dom over als jou of je doet je gewoon heel dom voor, maar lijkt me sterk

Dat wilde ik ook net zeggen.. hahahahahaha..

Uitspraak van SJEEP op maandag 8 maart 2010 om 08:28:
ik ben goed

Ja dat heb ik gemerkt ja..

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 10:54:
want anders ? laat je een fatwa uitspreken...

Had ik het tegen jou????
Ik had het tegen die neger..

Uitspraak van SJEEP op maandag 8 maart 2010 om 10:55:
nee, ze zegt dat ze gezellig is

Ow wat is ze gezellig zegggg....

Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 11:36:
Dingen zijn zoals ze zijn sjap.
Zelfs een dom iemand als ik kan makkelijk een hbotje doorfietsen. Mensen die dat niet kunnen zijn alleen net wat dommer.

Hoor hem eens praten hahahahahaha, spport echt niet hé..
Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 13:48:
Sjap heeft er nog geen kaas van gegeten.

En jij zeker wel?
Laat me niet lachen hahahahaha...

Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 13:48:
Evenals deze want dat vrouwtje komt steeds stalken in m'n topics.

En ga je je daarom zo in mij verdiepen?
En alles over me uitpluizen?
En denken dat je het allemaal weet?
Ik zal je 1 ding zeggen, ik zal je nooit stalken want je hebt er niet eens het uiterlijk of wat dan ook voor, maar ik zal wel blijven reageren zoals ik altyd heb gedaan wanneer ik het absoluut niet met je eens ben.
Dan mag je voor mij hoog of laag springen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 14:28:
Hoor hem eens praten hahahahahaha, spport echt niet hé

hij heeft wel gelijk. HBO stelt geen klote voor, meestal iig. Alleen technische opleidingen uitgezonderd, omdat dat niet draait om 1 of ander dossier vol wazige competenties die je moet onderbouwen, maar gewoon om maken van tentamens met berekeningen, ontwerpopdrachten etc.

Waarschuw beheerder
En ga je je daarom zo in mij verdiepen?

heb jij zelf wel in de gaten dat door 1 klik op de muis hij die info kan lezen???en dat niks met uitpluizen/verdiepen te maken heeft???

k vind het leuk hoor hoe jullie over elkaar denken en dat aan PF mee geven.
dus vooral doorgaan jezelf voor lul te zetten,kom ik de dag tenminste door.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 14:49:
heb jij zelf wel in de gaten

:no: ze heeft helemaal niets in de gaten
dat ze op deze manier met agressieve uitspraken juist weer bevestigd wat half flock al roept ....mens gedraag je volwassen (f)....pfff

Volgens mij kom je er juist wel want zo zie je er wel uit.
In ieder geval uit mijn NETTE buurt wegblijven dat adviseer ik je..

Had ik het tegen jou????
Ik had het tegen die neger..

Waarschuw beheerder
dus vooral doorgaan jezelf voor lul te zetten,kom ik de dag tenminste door.

Vermaak me ook prima hier :lol: (Y)
Waarschuw beheerder
Je zuigt nog altyd uit je duim..

Ehhh? En hoe kom je daar nou weer bij?
Jammer dat ze bij jou thuis niet gewend zijn aan eigen geld.:aai:

1 klik?

want je hebt er niet eens het uiterlijk of wat dan ook voor

Die klik heb jij blijkbaar dus ook gedaan?

En sterker nog, hiermee zeg je dat je mensen die er wel 't uiterlijk voor hebben, wel stalkt.
Waarschuw beheerder
heb jij zelf wel in de gaten dat door 1 klik op de muis hij die info kan lezen???en dat niks met uitpluizen/verdiepen te maken heeft???

Ja, dat heb ik zeker in de gaten ja.
Wat ik ermee bedoel is dat hij door die ene klik toch wel wilde weten wie ik ben en wat mijn leeftyd is en wat ik voor werk ik doe, etc.
Dus heeft hij zich in mij verdiept ja..

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 16:21:
mens gedraag je volwassen

Dat wilde ik toevallig net tegen jou zeggen, weet je dat??

ze heeft helemaal niets in de gaten

Dat denk jij....

Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 16:31:
Ehhh? En hoe kom je daar nou weer bij?
Jammer dat ze bij jou thuis niet gewend zijn aan eigen geld

Precies zoals ik het zeg, je zuigt uit je duim....
Ik denk dat wij meer eigen geld gewend zijn dan ze bij jou thuis ooit gedroomd hebben.

Die klik heb jij blijkbaar dus ook gedaan?

Wat ben jij een mongool zeg, en dat ik je alles nog moet uitleggen pffffff...
Ik heb zeker niet op je geklikt want zo interessant ben je niet hoor dus hoef niks van je te weten of wat dan ook.
Je profiel foto zegt voldoende en wordt er al misselijk van als ik er naar kijk, maar dat hebben vaker mensen tegen je gezegd, dat weet ik..

mensen die er wel 't uiterlijk voor hebben

Blij dat je erachter bent gekomen dat jij inderdaad niet tot de categorie behoord van de mensen die het uiterlijk er wel voor hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White raider op maandag 1 maart 2010 om 19:49:
gewoon afknallen die zooi

altijd leuk die praatjes maar geen gaatjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 20:12:
Je profiel foto zegt voldoende en wordt er al misselijk van als ik er naar kijk, maar dat hebben vaker mensen tegen je gezegd, dat weet ik..

.... Profiel foto kan je pas zien als je op iemands profiel bent geweest. :aai: Dus of je kan geen Nederlands, of je praat jezelf weer vast en tegen. In ieder geval sta je vanaf nu op negeren. Was die optie vergeten.

Waarschuw beheerder
nied hateng!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 20:38:
Profiel foto kan je pas zien als je op iemands profiel bent geweest

Ja, dat hoef je mij niet uit te leggen hé, maar dat jij op mijn profiel bent geweest dat wisten we wel ja.
Wist jij ook dat het plaatje dat jij onder je naam hebt staan ook je profiel foto is???
PFFFFFFFFFFFFFFFF....

Uitspraak van Ibu op maandag 8 maart 2010 om 20:38:
In ieder geval sta je vanaf nu op negeren. Was die optie vergeten.

Ben blij dat je er uiteindelijk toch op bent gekomen ondanks dat je het vergeten was.
Heel goed van je dat je me op negeren hebt staan, werd een beetje tyd en dan blijft alles ook schoon..

Waarschuw beheerder
ze heeft helemaal niets in de gaten

Awa..... Span, dat niesje is gewoon een kwante loubietser ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 20:51:
Wist jij ook dat het plaatje dat jij onder je naam hebt staan ook je profiel foto is???

wist je dat dat je avater is/forum foto.

wat blijf jij happen zeg,en op een behoorlijk kinderachtige manier
als je dan wel zo oud en wijs bent als je hier meld,laat dat dan zien door op te houden.

of ga lekker door,dan haal ik eve me popcorn en wat te drinken....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 21:17:
wist je dat dat je avater is/forum foto.

Ok avater of forum foto dan, mij een zorg...

of ga lekker door,dan haal ik eve me popcorn en wat te drinken....

Ja inderdaad, zorg dat je heel rap en genoeg popcorn en drinken pakt voordat je weer heel wat gaat missen!!
Waarschuw beheerder
laat dat dan zien door op te houden.

Voor jou zeker????
DACHT HET NIET DUS!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 21:05:
Awa..... Span, dat niesje is gewoon een kwante loubietser

;p

Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 21:26:
DACHT HET NIET DUS!!

:lol: dat miste ik nog caps lock (y)

Waarschuw beheerder
Voor jou zeker????
DACHT HET NIET DUS!!

moeilijk he begrijpend lezen.

Waarschuw beheerder
Voor jou zeker????
DACHT HET NIET DUS!!

En jij bent 35? :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 21:39:
moeilijk he begrijpend lezen

Voor jou misschien, maar zeker niet voor mij....

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 21:46:
En jij bent 35

Yep!!
Nog meer vragen???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 21:49:
Voor jou misschien, maar zeker niet voor mij....

:lol: wat ben jij een dom wijf.
jij reageert op een reactie van mij,die reactie van jou laat zien dat je niet goed leest wat er gemeld word.

voor mij hoef je niet te stoppen,maar iemand die beweerd slim te zijn.
ziet in dat soms niet ergens opin gaan het slimste is.
dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop je het doet.

komop je bent 17 ofzo???
geef maar toe,anders is het behoorlijk triest.

toe maar ga maar weer happen:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Nog meer vragen???

:no: denk dat iedereen genoeg weet .....

Waarschuw beheerder
Nog meer vragen???

hoe groot ben je?

Waarschuw beheerder
Yep!!
Nog meer vragen???

Nee

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 22:07:
denk dat iedereen genoeg weet .....

idd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 9 maart 2010 om 09:42:
Uitspraak van Hippopotomonstrosesquippedalio op dinsdag 9 maart 2010 om 08:41:
neuqe?

Kan je iets duidelijker zijn?

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 22:07:
Nog meer vragen???

waarom zijn vrouwen altijd soo kattig tegen elkaar""

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 11:46:
waarom zijn vrouwen altijd soo kattig tegen elkaar""

:O je citeert de verkeerde ... :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 11:52:
je citeert de verkeerde ...

voor lollipop dang :)

mocro vs gipsy

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 12:09:
mocro vs gipsy

:no: niet vs .....wat mij betreft dan .... van lollipop weet ik het niet ...heb wel zo'n vermoeden :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 13:06:
van lollipop weet ik het niet ...heb wel zo'n vermoeden

Pas maar op! Ze gaat vast en zeker weer flippen als ze dit leest :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 14:54:
Pas maar op! Ze gaat vast en zeker weer flippen als ze dit leest :roflol:

Zit al te wachteng met popcorn :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 maart 2010 om 14:57:
Zit al te wachteng met popcorn

En vergeet je drinken niet!

Uitspraak van Lolliepop op maandag 8 maart 2010 om 21:25:
zorg dat je heel rap en genoeg popcorn en drinken pakt voordat je weer heel wat gaat missen!!

Proost!

Waarschuw beheerder
donateur

:lol: beter geef je eerst uitleg ......

Ze gaat vast en zeker weer flippen als ze dit leest

dat moet ze dan maar doen ....:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 15:12:
dat moet ze dan maar doen ....

haha ik wacht vol spanning af ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 13:06:
van lollipop weet ik het niet ...heb wel zo'n vermoeden

Je weet heel veel dingen niet..
En denken doe je ook al te veel, vandaar al je vermoedens..
Waarschuw beheerder
lekker persoonlijk topic geworden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 9 maart 2010 om 18:13:
lekker persoonlijk topic geworden

:no: dat was het direct al toen koike zei :

Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 18:23:
:no: dat was het direct al toen koike zei :

owja, was ik alweer vergeten :bloos:
Waarschuw beheerder
Ze gaat vast en zeker weer flippen als ze dit leest

Als jij vaak flipt wanneer je zulke dingen leest is niet mijn probleem en wil niet zeggen dat ik dat ook heb want het boeit me niet eens drol..

Zorg dat jij ook genoeg bij de hand hebt dan, anders mis je de helft weer..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 15:04:
En vergeet je drinken niet!

Inderdaad!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 15:12:
dat moet ze dan maar doen

Ga jij je maar beter bezig houden met het poseren in je slipje en met je te grote pumps, dat is wat jij moet doen..

Waarschuw beheerder
[img width=233 height=350 cacheid=001117c4002e6a6f5dd1d0431a02a41ed0]http://thumbs.dreamstime.com/thumb_347/12302397955dOYL6.jpg[/img] & [img width=323 height=450 cacheid=001117c9002e6a72ee6b19911a02a41ed0]http://www.lasvegasbestentertainment.com/images/music/dancers/belly/Belly_Dancer2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 9 maart 2010 om 18:30:
owja, was ik alweer vergeten

:no: ik niet ....

Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 9 maart 2010 om 18:48:
Ga jij je maar beter bezig houden met het poseren in je slipje en met je te grote pumps, dat is wat jij moet doen..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 18:49:
&

huh? wie of wat is nou wie en wat ?? ;p

Waarschuw beheerder
voor de ekteng kenners onders ons :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 20:09:
voor de ekteng kenners onders ons

:lol: niet eens een poll ....:nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 20:18:
:lol: niet eens een poll ....:nocheer:

ook geen nut als jij er niet bij staat o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 9 maart 2010 om 20:24:
ook geen nut als jij er niet bij staat O:)

nee idd want deze :
poseren in je slipje en met je te grote pumps,

staat er niet bij ....

Waarschuw beheerder
Als jij vaak flipt wanneer je zulke dingen leest is niet mijn probleem en wil niet zeggen dat ik dat ook heb want het boeit me niet eens drol..

wheeeeeeeeee :cry:
Ze noemt me een drol!!!
Waarschuw beheerder
Ewa Koike reageert niet meer :cry: Nu ist niet meer leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 21:10:
wheeeeeeeeee
Ze noemt me een drol!!!

:knuffel: ...toch nog een beetje liefde hier .....

Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 maart 2010 om 21:34:
Ewa Koike reageert niet meer Nu ist niet meer leuk.

:lol: hij zei dat hij lollipop op negeer ging zetten ...:cry:
heb jij niks te schelden dan ? :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 18:23:
Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Eeeyyz dat zei ik niet, dat zei die man!

Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 maart 2010 om 21:34:
Ewa Koike reageert niet meer :cry: Nu ist niet meer leuk.

Sorry anoniempje, ik heb mevrouw Lollie op negeren gezet en ga daar maar niet meer op in.
IK ben kinderachtig en ongenuanceerd, maar zij slaat alles. Volgens mij is ze nog fake ook, ik kan niet geloven dat iemand van 35 het niveau van een tienjarige niet kan ontstijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 21:40:
heb jij niks te schelden dan ? :lief:

Schelden doet toch geen pijn :cry: Bij Lollipopje wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ibu op dinsdag 9 maart 2010 om 21:41:
Eeeyyz dat zei ik niet, dat zei die man!

jij opend er toch een topic over .....met als clou

Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
Mag 't wat minder?

en wat dan door lollipop compleet verkeerd begrepen wordt

Volgens mij is ze nog fake ook, ik kan niet geloven dat iemand van 35 het niveau van een tienjarige niet kan ontstijgen.

:yes: heb haar al eens eerder zien langs komen in een vette discussie (weet niet meer precies waarover)

Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 maart 2010 om 21:42:
Schelden doet toch geen pijn

:no: wel leuk om te lezen ...

Bij Lollipopje wel

tja ....
Waarschuw beheerder
Sorry anoniempje, ik heb mevrouw Lollie op negeren gezet en ga daar maar niet meer op in.

Kan ik me iets bij voorstellen :lol:
IK ben kinderachtig en ongenuanceerd, maar zij slaat alles. Volgens mij is ze nog fake ook, ik kan niet geloven dat iemand van 35 het niveau van een tienjarige niet kan ontstijgen.

Waarschuw beheerder
...toch nog een beetje liefde hier .....

dank je :flower:

Kan merken dat jij ook uit DH komt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 21:52:
dank je

your welcome ..(f)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 21:52:
Kan merken dat jij ook uit DH komt ;)

:roflol: kende deze nog niet .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 22:07:
kende deze nog niet .....

Waarschuw beheerder
heb jij niks te schelden dan ?

Hoezo kan jij het niet meer aan dan ofzo???

Volgens mij is ze nog fake ook

Dat is voor jou een vraag en voor MIJ een weet....!!
Dus blijf het je lekker maar afvragen kind...

Schelden doet toch geen pijn Bij Lollipopje wel

Oja, is dat zo??
Hahahaha, ik lig hier helamaal dubbel van, dat je dat maar weet, dus kom maar op...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 21:48:
wel leuk om te lezen ..

Te leuk zelfs!!

Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 maart 2010 om 21:51:
Kan ik me iets bij voorstellen

Ik heb hem dat allemaal aangeraden en ben blij dat hij mijn raad heeft opgevolgd..
Dus lees het maar terug..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 9 maart 2010 om 23:05:
Hoezo kan jij het niet meer aan dan ofzo???

:yes: jawel ...kom maar op :honger:

Dus blijf het je lekker maar afvragen kind...

Waarschuw beheerder
dus kom maar op...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 23:44:
kom maar op

Inderdaad, je weet het allemaal niet meer hé, want je gebruikt andermans woorden weer, dus kom jij maar want jij zocht mij op en niet ik jou..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 10 maart 2010 om 09:18:
dus kom jij maar want jij zocht mij op en niet ik jou..

nou volgens mij kwam zij hier al eerder dan jou hoor :lol:

maar doe eens lief voor elkaar (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 10 maart 2010 om 09:18:
dus kom jij maar want jij zocht mij op en niet ik jou..

:S pfff

Uitspraak van SJEEP op woensdag 10 maart 2010 om 10:32:
maar doe eens lief voor elkaar :lief:

doe niet anders ...

Waarschuw beheerder
Zigeuners :dood:

stelende reizigers!
Waarschuw beheerder
demoniseren

Don't you put a spell on me, gypsy woman 8)

[img width=369 height=297]http://skinneygenes.files.wordpress.com/2009/10/borat-flag.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 12:00:
Zigeuners :dood:

stelende reizigers!

:jaja:

vast :Aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 12:00:
Zigeuners

stelende reizigers!

:gaap: dacht al waar blijf je zolang .....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 12:36:
stelende reizigers!

doen ze dat dang?

Waarschuw beheerder
Ze stelen alles wat los en vast zit!
En hebben geen moraal, doen alles voor wat geld, laten zelfs hun eigen kinderen neuken door vreemden voor een extra zakcentje!
Waarschuw beheerder
nou volgens mij kwam zij hier al eerder dan jou

Ik zei niet dat ik er eerder was, maar dat zij mij opzocht (dus aansprak) en niet ik haar..

maar doe eens lief voor elkaar

Doe alleen lief tegen mensen die ook lief tegen mij zijn en het ook verdienen, want ben zelf heeeeel erg lief hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:11:
En hebben geen moraal, doen alles voor wat geld, laten zelfs hun eigen kinderen neuken door vreemden voor een extra zakcentje!

:loser:

Waarschuw beheerder
maroc :lief: gipsy :lief: maluku :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

nee dat zijn utrechters die dat doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 10 maart 2010 om 22:18:
maar dat zij mij opzocht (dus aansprak)

wat is hier mis mee? dat kun je toch verwachten op pf?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 06:14:
wat is hier mis mee? dat kun je toch verwachten op pf

Ja, dan kan er ook verwacht worden dat ik reacties blijf geven op iemand die op mij reageerd..
Logisch toch..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 00:20:
maluku

maroc

Uitspraak van SJEEP op donderdag 11 maart 2010 om 00:57:
utrechters

(y)

gipsy

(n)
Waarschuw beheerder
:')

Waarschuw beheerder
donateur
laten zelfs hun eigen kinderen neuken door vreemden voor een extra zakcentje!

:O zou dat bij jou gebeurd zijn :aai:
aangezien je zo heftig reageerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 12:40:
:O zou dat bij jou gebeurd zijn :aai:
aangezien je zo heftig reageerd

:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 10 maart 2010 om 22:18:
Doe alleen lief tegen mensen die ook lief tegen mij zijn en het ook verdienen, want ben zelf heeeeel erg lief hoor...

Wil ook wel lief tegen jou doen, en dat verdien ik ook wel:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 20:06:
Wil ook wel lief tegen jou doen, en dat verdien ik ook w

ok, tegen jou zal ik heel lief zijn... omdat je zegt dat je het verdient...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op donderdag 11 maart 2010 om 22:02:
tegen jou zal ik heel lief zijn

ewa kan ik ook wat liefde krijgen dan zina
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 21:30:
ewa kan ik ook wat liefde krijgen dan zina

Kom je die tekort a zine?

Waarschuw beheerder
Zigeuners mensen zonder moraal, hart en ziel! :dood:
Waarschuw beheerder
Gypsy Plaza in Nieuwegein, het gezelligste winkelcentrum van NL :dood:

Waarschuw beheerder
Whehe jah drama in geine idd met die smerige lui :D

Waarschuw beheerder
dan toch liever turken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 30 maart 2010 om 10:45:

ana mahendiez bent

untiejah houaged zina

atinie boussa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 12:31:
Uitspraak van Lolliepop op dinsdag 30 maart 2010 om 10:45:

ana mahendiez bent

untiejah houaged zina

atinie boussa

vlopje is geklikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op donderdag 11 maart 2010 om 22:02:
ok, tegen jou zal ik heel lief zijn... omdat je zegt dat je het verdient...

nog niks van gemerkt:(
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 12:38:
vlopje is geklikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 21:03:
nog niks van gemerkt

Ik zag geen reactie meer van je, vandaar..
Maar jij bent Top!
x..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op woensdag 31 maart 2010 om 08:27:
Ik zag geen reactie meer van je, vandaar..
Maar jij bent Top!
x..

dankejwel! jij ook:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 april 2010 om 19:38:
dankejwel! jij ook

Graag gedaan!

Waarschuw beheerder
keeping toppa alive
Waarschuw beheerder
is allang dood mang, Koike reageert er niet meer in. :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op woensdag 7 april 2010 om 00:17:
is allang dood mang, Koike reageert er niet meer in

:(

Waarschuw beheerder
sllotje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 april 2010 om 19:36:
sllotje

geeng sllootjee
Waarschuw beheerder
houdt topic levend !!1
Waarschuw beheerder
Zigeuners.... niks mis mee:D prima mensen:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teunis op dinsdag 20 april 2010 om 21:49:
Zigeuners.... niks mis mee prima mensen

zolang je thuis niets hebt staan wel ja :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teunis op dinsdag 20 april 2010 om 21:49:
Zigeuners.... niks mis mee prima mensen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 21:55:
zolang je thuis niets hebt staan wel ja

zolang je geen kippen en kinderen hebt niks aan het handje joh ..;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 22:13:
zolang je geen kippen en kinderen hebt niks aan het handje joh ..

Waarschuw beheerder
vond die ene opmerking van die gozer zo lachwekkend, dat zigeuners alles stelen blabla.

wat zal jij raar staat te kijken als je je voordeur open laat staan, en je terugkomt
en je complete huis is leeg...

kan het je garanderen dat het geen zigeuners zijn;)

als je ergens een nieuwe telefoon ziet liggen, en niemand er om heen,
ga je mij ook niet vertellen dat je 'm laat liggen O:) heel simpel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 april 2010 om 23:45:
keeping toppa alive

Uitspraak van Stanley op dinsdag 20 april 2010 om 20:40:
houdt topic levend !!1

:)
Uitspraak van Stanley op woensdag 7 april 2010 om 00:17:
is allang dood mang

toch niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teunis op dinsdag 20 april 2010 om 22:28:
kan het je garanderen dat het geen zigeuners zijn

als het geen zigeuners waren dan waren het finnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 22:34:
als het geen zigeuners waren dan waren het finnen

aaah goos. wat hebben die mensen je toch aangedaan dat je zo over ze denkt :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teunis op dinsdag 20 april 2010 om 22:37:
aaah goos. wat hebben die mensen je toch aangedaan dat je zo over ze denkt

het zijn gewoon gewoon dieven rovers stelers ze verneuken heel nl met hun bontkraagjes en intimidatie etc.

geert wilders is de redder van NL!!!!

ze pakken onze vrouwen en zussen af

ze werken niet en leven van onze belastingcenteng en als ze werken pikken ze onze banen in..

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 22:49:
het zijn gewoon gewoon dieven rovers stelers ze verneuken heel nl met hun bontkraagjes en intimidatie etc.

ze werken niet en leven van onze belastingcenteng

heb je het nou over zigeuners of marokkanen?:')
want volgens mij begin jij zo langzamerhand alles door elkaar te halen;)

als ze werken pikken ze onze banen in

raar he als ze in hetzelfde land wonen:[
Waarschuw beheerder
Teun; mooi gaar persoon ben je ook dat als je iets vindt van een ander er zelf gebruik van moet maken. Ik zou het terug brengen of anders laten liggen. Koop de dingen die ik wil of nodig heb zelf wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op woensdag 21 april 2010 om 00:44:
Teun; mooi gaar persoon ben je ook dat als je iets vindt van een ander er zelf gebruik van moet maken. Ik zou het terug brengen of anders laten liggen. Koop de dingen die ik wil of nodig heb zelf wel.

jij verdient een award :respect: je bent goed ingeburgerd!

normaal hollands persoon zou het meenemen :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 22:13:
zolang je geen kippen en kinderen hebt niks aan het handje joh

Tjah, daar weet jij alles van hé als je dag in dag uit achter de ramen staat te poseren en alleen maar bezig bent jezelf aan het verkopen.
Dan is er niets aan het handje nee.. pfff...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teunis op dinsdag 20 april 2010 om 22:28:
vond die ene opmerking van die gozer zo lachwekkend, dat zigeuners alles stelen blabla.

wat zal jij raar staat te kijken als je je voordeur open laat staan, en je terugkomt
en je complete huis is leeg...

kan het je garanderen dat het geen zigeuners zijn

als je ergens een nieuwe telefoon ziet liggen, en niemand er om heen,
ga je mij ook niet vertellen dat je 'm laat liggen heel simpel

Inderdaad!!

Denk je dat nou echt??!! Hahahahaha...

Komt omdat ze zichzelf aanbieden..
En anders moest je maar je best doen om je vrouw te behouden!

als ze werken pikken ze onze banen in

Dat heeft allemaal te maken met goed opgeleid zijn!
Kan je van jou niet zeggen!
Niet vreemd hé dat ze dan zoiemand aannemen, ongeacht die persoon een Marokkaan of Turk of zigeuner is.
Heb jij even pech...!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op maandag 26 april 2010 om 14:50:
Tjah, daar weet jij alles van hé als je dag in dag uit achter de ramen staat te poseren en alleen maar bezig bent jezelf aan het verkopen.

:yes: ..... :cheer:

:no: idd .....alles (y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 16:22:
idd .....alles

Nou, mooi dat je het toegeeft in ieder geval..
Werk ze nog en hoop dat je nog wat klantjes krijgt vandaag want denk dat je helemaal opgedroogt bent!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lolliepop op maandag 26 april 2010 om 16:45:
Werk ze nog en hoop dat je nog wat klantjes krijgt vandaag

thanks mop :lief:

misschien voor jou ook nog een plekje vrij hoor ....maar dan moet je wel wat aardiger worden anders wordt het niks :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 17:08:
thanks mop

Graag gedaan!

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 17:08:
misschien voor jou ook nog een plekje vrij hoor ....maar dan moet je wel wat aardiger worden anders wordt het niks

Nee dank je...
Heb al een baan gelukkig waar ik mijn benen niet voor hoef te spreiden en een goed maandsalaris ook!
En ik hoef er niet eens aardig voor te zijn!
Waarschuw beheerder

:respect: 8)