Partyflock

Forumonderwerp · 1086537
1 volger · 4199x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik was laatst in Slowakije met de jongens van de sportschool. Toen wij uit de sportschool kwamen die ons daar opving, werd ons gevraagd: "Did you lock the door of the gate?"
"No but we locked the door of the gym though"

Zegt meneer Slowaak: "Oooh, then im going to lock the door of the gate as well"
"You see, around here, we have some people who like to feel if the doors are locked and try to steal your stuff".

Wij verwachtten dit min of meer van een land als Slowakije. Maar de beste heer vervolgde dus;
"Don't worry! Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Zonder erover na te denken of te pauzeren. Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
:( Mag 't wat minder?

Waarschuw beheerder
Deze mensen zorgen er wel voor dat jij later met je kids naar het circus kan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
wannabe

:[ je bent gewoon jaloers ...dat jij niet wordt afgeschildert als

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
het tuig behoort wat jat en rooft en verkracht

;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:29:
Het zijn en blijven tok menschen. Er zal toch ook wel eens een lief klein zigeunermeisje huilend op een stoepje zitten, koike? Wat doe je daar dan mee? Onderpissen? :nosmile:

Dan vraag ik wat er is. Meer kan ik ook niet doen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:38:
Koike,deze toppa maak jij aan uit JOUWN ervaring.
dus je praat jezelf tegen.
heb jij meer dan 100 mannen uit slowakije gevraagd hoe ze denken over marokkanen in nederland???
zo niet,dan is jouwn mening gemaakt doordat 1 man uit slowakije t verband tussen hun zigeuners en de marokkanen in nederland maakt.

Ik nam hem aan als een betrouwbare bron. Hij zette zich in voor de gemeenschap daar en genoot daar respect van iedereen waaronder de burgemeester.

Maar het was inderdaad mijn waarneming dat hij de zigeuners ervoer als een bende dieven. Dus het was een ervaring van een ervaring min of meer.

En Haags Hoekie;
Ik vertrouw daklozen gewoon niet. Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:00:
:[ je bent gewoon jaloers ...dat jij niet wordt afgeschildert als

Uitspraak van :banana: sjeep :') op zondag 21 februari 2010 om 15:32:
het tuig behoort wat jat en rooft en verkracht

klopt :bloos:
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 16:12:
Ik nam hem aan als een betrouwbare bron.

misschien, stamt die man wel af van zigeuners, dus is hij toch niet te vertrouwen?
Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.

vraag je jezelf nou niet af hoe dat komt? nee bij is het zo omdat het zo is :gaap: wel roepen, maar niks kunnen onderbouwen
Maar het was inderdaad mijn waarneming dat hij de zigeuners ervoer als een bende dieven. Dus het was een ervaring van een ervaring min of meer.

kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij in een huis woont maakt je al anders dan 't beeld dat ik heb van zigeuners die met z'n allen hutje mutje zitten in een al dan niet gestolen caravan.

:lol: blijft grappig .....
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders .....:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 16:16:
wel roepen, maar niks kunnen onderbouwen

idd ....raakt kant nog wal

terwijl je dit post in een ander topic: ...Klopt dus niet.

Gewoon beeldvorming die er ontstaat na een aantal waarnemingen.
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:27:
:lol: blijft grappig .....
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders

ja zo denkt hij nou eenmaal, kan ie ook niks aan doen :lol:
:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

:D
Waarschuw beheerder
kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit

Koike heeft het IQ van een goudvis.Daar kan hij niks aan doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anoekkk op zondag 21 februari 2010 om 16:29:

:lol:

Waarschuw beheerder
dus omdat ik NU in een huis woon ben ik al anders .....:no: dacht het niet ben en blijf zigeunerin

Hoe zit het verhaal volgens jou eigenlijk in elkaar dat Zigeuners niet te vertrouwen zijn en stelen? Hoe denk jij daar zelf over? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:39:
Hoe zit het verhaal volgens jou eigenlijk in elkaar dat Zigeuners niet te vertrouwen zijn en stelen

denk dat het vooral makkelijk is om die groep mensen de schuld te geven omdat het niet goed gaat in eigen land, en dat ze niet goed behandeld zijn door de desbetreffende landen terwijl het echt niet zo kan zijn dat die groep mensen alleen maar kunnen leven van jatten etc. het is vooral het beeld wat mensen van hun schetsen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:39:
Hoe denk jij daar zelf over?

er is altijd kaf onder het koren
maakt niet uit wat je bent

zigeuner...marokaan...surinamer ...antilliaan ...maw wij als mensen zal altijd ergens wel tuig tussen zitten ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 14:24:
Mijn ervaringen bracht ik er niet in mee.

dat veranderd ook om de 5 minuten he?
Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.

heh? :| zijn we nu tegelijkertijd marokkanen aan het demoniseren in dit topic en aan het verdedigen in de wilders en balkenende topics? :vaag:
Maar als iemand een x een zigeuner of Jood wat wantrouwt dan wordt er ineens politiek correct gedaan.

ik heb nooit redenen gehad om zigeuners en joden te wantrouwen om het simpele feit dat ze niet meer of minder te vertrouwen zijn dan willekeurig welk ras dan ook. individuen zijn wel of niet te vertrouwen.
ik treed marokkaanse jongens idd wel met een zekere behoedzaamheid tegemoet. dat is niet omdat ik geloof dat marokkaanse jongens nooit te vertrouwen zijn, dat is omdat ik nou eenmaal in een grote stad woon en alle commotie hierover echt niet een uit de hand gelopen is maar een daadwerkelijk probleem. wat ik meerdere malen wel degelijk aan den lijven ondervonden heb. dit doe ik trouwens bij alle schreeuwerige stoerdoenerige jongens die menen hun bestaan aan de wereld kenbaar te moeten maken door zich hinderlijk en dreigend te moeten gedragen. ik heb dezelfde ervaringen namelijk met dat type jongen van meerdere rassen.
ik denk dat we eerder jongens moeten gaan demoniseren dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 14:23:
Misschien moet ik in m'n volgende leven maar geboren worden als zigeuner, maar dan een paar eeuwen terug in de tijd B)

zullen we gezellig saampjes in zo'n vrolijk geschilderd huisje op wielen europa gaan bekijken? volgens mij zou zo'n vrolijke rok me ook masterlijk staan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

nou ik moet hem een ding nageven waarvan ik echt niet wist dat ie het in zich had; hij heeft er wel degelijk echt over nagedacht. blaat in tegenstelling tot veel mensen geen anderen na maar heeft z'n eigen mening gevormd. btje verwarrend dat die mening aan een stuk door veranderd mja je kan niet alles hebben :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 16:54:
zullen we gezellig saampjes in zo'n vrolijk geschilderd huisje op wielen europa gaan bekijken? volgens mij zou zo'n vrolijke rok me ook masterlijk staan

zolang je hamburger broodje maar netjes is:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 13:06:
zigeuners

Mooi volk, muzikaal volkje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:58:

dichtgeschroeid alles jw :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:00:
Mooi volk, muzikaal volkje.

:yes: ;)

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 16:54:
om het simpele feit dat ze niet meer of minder te vertrouwen zijn dan willekeurig welk ras dan ook.

idd .... (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 12:07:
Verder gaf overal daar de bevolking aan bij ze uit de buurt te blijven, waar ik ze ook groot gelijk in geef. Stelletje zwervers die alles stelen van anderen.

En alle Marokkanen neuken met hun eigen zus en plegen overvallen in supermarkten.
Waarschuw beheerder
dacht altijd dat zigeuners er niet uit zagen maar dat kwam omdat ik mensen dat weleens heb horen zeggen maar omdat jij nu in een normaal huis woont, vind ik jou een lekkerding :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:10:
maar omdat jij nu in een normaal huis woont, vind ik jou een lekkerding

hoop dat je het tegen mij hebt :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:58:

hey ik had het niet tegen jou :s ik zou toch nooit rustig naast iemand in zo'n kleine ruimte kunnen slapen als hij elk moment op mijn edele delen aan kan vallen in de veronderstelling dat het een broodje hamburger is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:14:
hoop dat je het tegen mij hebt :lief:

ja niet tegen koike :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:20:
ja niet tegen koike

:bloos: ben dat ook niet gewend ...wordt meestal gemeden als de pest ....;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 17:15:
hey ik had het niet tegen jou ik zou toch nooit rustig naast iemand in zo'n kleine ruimte kunnen slapen als hij elk moment op mijn edele delen aan kan vallen in de veronderstelling dat het een broodje hamburger is?

zolang t niet via PB is,had je t tegen heel PF8)
ene een broodje hamburger moet je met liefde behandelen,ongeacht welk ras.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:25:
:bloos: ben dat ook niet gewend ...wordt meestal gemeden als de pest ....;p

naja weet je, dan hou je de juiste mensen op een afstand, en die je wel de moeite waard vinden, die blijven wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:33:
dan hou je de juiste mensen op een afstand

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:33:
en die je wel de moeite waard vinden, die blijven wel

:lief:

wel grappig zo'n discussie dat er NOG steeds mensen zijn met zo'n vooroordeel....weet nog toen we zijn gaan "wonen" (in een huis) dat er meisjes waren die niet met mij mochten spelen omdat me vader een zigeuner is en dus gevaarlijk....messen dit dat .... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:45:
wel grappig zo'n discussie dat er NOG steeds mensen zijn met zo'n vooroordeel.

mensen zien nou eenmaal liever de negatieve kanten, dan de positieve
weet nog toen we zijn gaan "wonen" (in een huis) dat er meisjes waren die niet met mij mochten spelen omdat me vader een zigeuner is en dus gevaarlijk..

:rot: zou frans bauer dat ook hebben? owneey hij is een kamper die het gemaakt heeft, dus wel okey zal zijn :lol:
.messen dit dat .... :/

ja en? hoe moet je anders je brood snijden? en je vlees? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:28:
ene een broodje hamburger moet je met liefde behandelen,ongeacht welk ras.

nou als jij lief gaat doen op de momenten dat je delen van mij aanziet voor broodjes hamburger word het natuurlijk een totaal ander verhaal :cheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 17:28:

8) mijn moeder heeft me niet opgevoed om vreemde mannen ongevraagd privé lastig te vallen O:) maar ik zie je punt ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 17:52:
mensen zien nou eenmaal liever de negatieve kanten, dan de positieve

hoe groter de welvaart van een volk, hoe eerder ze geneigd lijken het negatieve te willen zien. straatarme mensen zijn veel minder wantrouwend enzo
Waarschuw beheerder
kortom, jij neemt de mening van iemand anders klakkeloos over, zonder je verdiept te hebben hoe het nou echt zit?

Absoluut niet. Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.
Verder vorm ik mijn mening altijd op mijn ondervindingen en dingen die tot mijn beschikking staan.
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onderzoek.

Dat valt nog reuze mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:19:
hoe groter de welvaart van een volk, hoe eerder ze geneigd lijken het negatieve te willen zien.

:jaja: En dat bewijst dat mensen in werkelijk eigenlijk gewoon verslaafd zijn aan negativiteit en eigenlijk helemaal niet gelukkig en tevreden willen zijn :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
hij is een kamper die het gemaakt heeft, dus wel okey zal zijn

zal ook wel met list en bedrog gedaan zijn ...;p

ja en? hoe moet je anders je brood snijden? en je vlees?

ja wisten hun veel ....die dachten waarschijnlijk dat we met ons handen aten en messen gebruikte om mee te prikken ..:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:14:
nou als jij lief gaat doen op de momenten dat je delen van mij aanziet voor broodjes hamburger word het natuurlijk een totaal ander verhaal

tuurlijk doe ik dan lief:$

Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 18:24:
Absoluut niet. Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.
Verder vorm ik mijn mening altijd op mijn ondervindingen en dingen die tot mijn beschikking staan.
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onderzoek.

waarom past deze reactie bij jouwn leeftijd?

denk dat je over een aantal jaar hier zelf anders in gaat denken.
een mening hoor je te kunnen onderbouwen,anders heeft je mening geen waarde.
daarom kan je een wilders ook niet serieus nemen,die roept ook maar z'n mening zonder t te onderbouwen.
Waarschuw beheerder
Ik verdiep me alleen niet in alles waar ik een negatief beeld van heb. Als mijn beeldvorming bevestigt wordt door derden, dan heb ik geen enkele behoefte om me te verdiepen in het hoe en waarom.

whahahaha koike koike, als jou beeldvorming word geschept door derden dus, neem jij het aan voor waar ipv je er in te verdiepen, om te kijken hoe iets komt

dus je hebt een beeld van iets, maar je zoekt niet uit of jou beeld kan kloppen, of dat je er niet tegen kan dat je bekrompen gedachte niet strookt met de waarheid
Een mening vormen hoeft niet na uitgebreid onde

jou mening spreekt jezelf later altijd tegen, maar je hebt een eigen mening, dat moet ik je nageven, maar je mist nog iets, iets over bij je punt blijven ipv er om heen te draaien

Waarschuw beheerder
Ik wilde alleen stellen dat Nederland haar Marokkanen niet zo moet demoniseren omdat ze nu internationaal worden ingedeeld bij bevolkingsgroepen als zigeuners.

daar hebben ze zelf anders ook wel een handje in. Maar nee nu zijn de marokkaantjes weer zielig omdat jij een gesprek hebt gehad met een discriminerende Slowaak. Dus discrimineert heel Nederland ook maar meteen. Hoezo over één kam scheren, toch precies waar jij je zo aan stoort bij die gast, en vervolgens doe je zelf precies het zelfde? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:27:
:jaja: En dat bewijst dat mensen in werkelijk eigenlijk gewoon verslaafd zijn aan negativiteit en eigenlijk helemaal niet gelukkig en tevreden willen zijn :lol:

nee dat denk ik niet hoor. mensen die toch niks te verliezen hebben zullen logischerwijs ook minder bang zijn. als een vreemdeling op je af komt, die er in sommige gevallen nog zeer anders uitziet en doet ook kan je niet voorspellen wat hij gaat doen. je beschermd dan automatisch het jouwe door diegene te wantrouwen. als je niks te beschermen hebt is er dus ook minder reden om te wantrouwen.

ik denk alleen dat in een welvaart altijd mensen zijn die de boel niet bij kunnen benen en dus minder delen in die welvaart. en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:43:
en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren

so true.. :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:42:
daar hebben ze zelf anders ook wel een handje in. Maar nee nu zijn de marokkaantjes weer zielig omdat jij een gesprek hebt gehad met een discriminerende Slowaak. Dus discrimineert heel Nederland ook maar meteen. Hoezo over één kam scheren, toch precies waar jij je zo aan stoort bij die gast, en vervolgens doe je zelf precies het zelfde?

Uitspraak van Chemical Sister op zondag 21 februari 2010 om 18:43:
nee dat denk ik niet hoor. mensen die toch niks te verliezen hebben zullen logischerwijs ook minder bang zijn. als een vreemdeling op je af komt, die er in sommige gevallen nog zeer anders uitziet en doet ook kan je niet voorspellen wat hij gaat doen. je beschermd dan automatisch het jouwe door diegene te wantrouwen. als je niks te beschermen hebt is er dus ook minder reden om te wantrouwen.

ik denk alleen dat in een welvaart altijd mensen zijn die de boel niet bij kunnen benen en dus minder delen in die welvaart. en ik denk dat iig een deel van die mensen ipv de schuld bij zichzelf te zoeken en actie te ondernemen een zondebok zoeken en hun onmacht en frustratie daar neer leggen. en daar op afreageren

hoef hier niks aan toetevoegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 18:36:
denk dat je over een aantal jaar hier zelf anders in gaat denken.
een mening hoor je te kunnen onderbouwen,anders heeft je mening geen waarde.
daarom kan je een wilders ook niet serieus nemen,die roept ook maar z'n mening zonder t te onderbouwen.

Dat is niet waar. Niet elke opvatting wordt gevormd na uitgebreid onderzoek. Dat is onmogelijk.
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 18:38:
dus je hebt een beeld van iets, maar je zoekt niet uit of jou beeld kan kloppen, of dat je er niet tegen kan dat je bekrompen gedachte niet strookt met de waarheid

Ik ga niet bij elke mening of beeldvorming over een bepaald volk, een gebeurtenis of wat dan ook diep in op de achtergronden.
Alleen bij gebeurtenissen en/of volken die ook daadwerkelijk invloed hebben op mijn leven en de dagelijkse gang van zaken. Anders is het mij 't niet waard om de diepere betekenis te vinden.

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 18:38:
als jou beeldvorming word geschept door derden dus, neem jij het aan voor waar ipv je er in te verdiepen, om te kijken hoe iets komt

Niet geschept, maar bevestigd. Dus neem ik 't aan voor waar inderdaad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:
Uitspraak van Koike op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Zonder erover na te denken of te pauzeren. Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
Mag 't wat minder?

de feiten liegen er niet om.
jammer maar waar.

Ik heb deze week al weer 2 dingen meegemaakt met marokkanen.
- 4 marokkanen die met behulp van een schoonmaker (ook een marrokaan) het gebouw werden binnengelaten en zo een aantal kasten hebben opengebroken.
- een straatroof, 3 marokkanen die bij een vrouw haar black berry en portemonnee uit haar hand trekt. Deze vrouw was op zoek naar haar parkeerkaartje in haar handtas, daarom hield zij haar spullen in haar hand.

Ik had echt graag anders gezien, maar wat je zegt...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:
de feiten liegen er niet om.

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 19:34:
Ik heb deze week al weer 2 dingen meegemaakt met marokkanen.
- 4 marokkanen die met behulp van een schoonmaker (ook een marrokaan) het gebouw werden binnengelaten en zo een aantal kasten hebben opengebroken.
- een straatroof, 3 marokkanen die bij een vrouw haar black berry en portemonnee uit haar hand trekt. Deze vrouw was op zoek naar haar parkeerkaartje in haar handtas, daarom hield zij haar spullen in haar hand.

Ik had echt graag anders gezien, maar wat je zegt...

zo zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:
en wat heb je er aan gedaan? toegekeken en toen maar snel doorgelopen? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:05:
60jaar geleden verraden onze opa`s en oma`s de joden die bij de buren zaten ondergedoken

Niet de mijne.(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 20:07:
Niet de mijne.(F)

bedoelde ik jou dan?

Waarschuw beheerder
zo zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:

- op mijn werk beheer ik o.a de beviligingscamera's,
o zo jij maakt nog al wat mee in een week :lol: heb je ook iets met een nieuwsbericht ofzo? of loop je gewoon stoer uit je nek te lullen? :aai:

ik maak niet dagelijks een straatroof mee als ooggetuigen... en ook niet een insluiping op mijn werk...

te vaak heb ik negatieve ervaringen met marokkanen, helaas...

geloof me, ik ben een groot voorstander van een multiculturele samenleving, want we kunnen veel van elkaar leren. leef zelf in een multiculurele situatie. maar door ervaringen van de laatste jaren heb ik specifiek een afkeer gekregen tegen marokkaantjes, nog geen eens tegen moslims. moslims zijn aardige, lieve mensen. maar de marokkaanse medelander verneukt de hele infrastructuur van onze samenleving waar mijn opa's en oma's jarenlang voor gewerkt hebben. sociale voorzieningen zijn gefraudeerd en daar gaat nu het hele land gebukt onder. mijn moeder is voor meer dan 40% afgekeurd maar moet 2 keer per maand een sollicitatie doen, terwijl ze niet in staat is om te werken vanwege slijtage in haar rug. mijn oma word weer eens gekort op haar miezigerige aow'tje, en dan mag er niet gegeneraliseerd worden? ben de marokkanen echt beu, ik kan geen enkele respect meer opbrengen voor deze bevolkingsgroep. ze zorgen er zelf al voor dat zij bij voorbaat kansloos zijn, en daar proberen ze de rest van hun leven van te profiteren. uitzonderingen daar gelaten.

ik ben blij dat ik iet zo hoeft te leven trouwens. laat mij maar loonslaaf zijn en belasting betalen ipv stelen van je medemens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:21:
ik ben blij dat ik iet zo hoeft te leven trouwens. laat mij maar loonslaaf zijn en belasting betalen ipv stelen van je medemens.

ik ben ook liever een "loonslaaf" maar weet wel dat je misschien te ver gaat door te zeggen dat de meerderheid zo is, ;)

het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:30:
het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes

ja en nee,,,
na de oorlog is nederland door de nederlanders opgebouwd,tot wat t nu is.
dat er in de jaren 60-70 de gastarbeiders kwammen klopt.
die het rot werk deden voor minder geld.
altijd met de gedachte dat ze ooit terug zouden gaan.
hierdoor hebben veel van deze generatie na 30 jaar nog steeds moeite met de nederlandse taal.
en leven vaak onder hun eigen volk,waardoor je dus marokkaanse gemeenschap krijgt tussen al die kaaskoppen.
hun kinderen was niks mis mee,die groeide op tussen de nederlanders.
en spreken vaak zelfs in de nederlandse dialect van hun stad.
de 3de generatie is voor een groot deel t probleem.
hoe is t mogelijk hier geboren te zijn,en zo waardeloos nederlands te spreken?
omdat ze vaak alleen maar met elkaar om gaan,ze hebben zelf een kloof gemaakt tussen de nederlanders en marokkanen.

iets wat ik persoonlijk erg jammer vind.
k vind t een mooi volk,en heb vaak me collega(berber van in de 50)met z'n handen in t haar gezien om zijn jongste zoon.
triest heel triest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:46:
ets wat ik persoonlijk erg jammer vind.

ik ook, echt jammer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 20:46:
iets wat ik persoonlijk erg jammer vind.

klopt, daar heb je gelijk in, maar vind ook dat ik er nog steeds alles aan zal doen, om die gasten een kans te geven om te laten zien dat het wel kan, en gelukkig krijg ik op mn werk ook die voldoening :D werk tussen allemaal polen, marokkanen, turken etc en ik kom oorspronkelijk uit drenthe, en ben dus automatisch ook een buitenlander daar :lol: maar zie dus heel goed dat het wel mogelijk is met die mensen, alleen het probleem is wel dat als ze niet betrokken worden, ze zich alleen maar meer gaan afschermen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Wij verwachtten dit min of meer van een land als Slowakije. Maar de beste heer vervolgde dus;
"Don't worry! Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Mag 't wat minder?

tja vooroordelen beginnen ergens ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 16:50:
zigeuner...marokaan...surinamer ...antilliaan ...maw wij als mensen zal altijd ergens wel tuig tussen zitten ....

Toevallige keuze van afkomsten dan ivm het het laatst gezegde :cheer: