Partyflock

Forumonderwerp · 1086537
1 volger · 4199x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik was laatst in Slowakije met de jongens van de sportschool. Toen wij uit de sportschool kwamen die ons daar opving, werd ons gevraagd: "Did you lock the door of the gate?"
"No but we locked the door of the gym though"

Zegt meneer Slowaak: "Oooh, then im going to lock the door of the gate as well"
"You see, around here, we have some people who like to feel if the doors are locked and try to steal your stuff".

Wij verwachtten dit min of meer van een land als Slowakije. Maar de beste heer vervolgde dus;
"Don't worry! Only Gypsies do those things. Same like Moroccans in your country!"

Zonder erover na te denken of te pauzeren. Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.
:( Mag 't wat minder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:30:
het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes

De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland, waarvan bijna de helft in Nederland geboren kinderen. Het totaal aantal importpartners is tussen de drie en de vijf keer zo groot als het aantal gastarbeiders dat ooit in Nederland is blijven wonen.
Ik wil maar zeggen: de meeste Marokkaanse ouders van nu zijn helemaal geen voormalige gastarbeiders. Zij zijn voor het grootste deel uit eigen vrije beweging naar Nederland gekomen om hier een beter en welvarender bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun kinderen dan in Marokko mogelijk was. Jammer, dat niemand hen ooit aan die oorspronkelijke verhuisreden herinnert
Waarschuw beheerder
ja en? wat wil je nou zeggen dan?
Waarschuw beheerder
ik vraag me wel eens af hoe bv. Marokkanen zouden reageren als alles andersom zou zijn..
Dus dat wij Nederlanders massaal gaan emigreren naar Marokko. En dat we daar ons dan niet aanpassen. Dat we schijt hebben aan bv. de manier van kleding daar. Dus in plaats van gesluierde dames, dat we lekker Hollands gekleed rond gaan lopen. Je weet wel, kort rokje of strak broekje, lekker decolleteetje, big hair en make up.
En dat we daar dan heerlijk bruine kroegen gaan openen, waar we ons zat drinken zoals wij Hollanders leuk vinden om te doen... en dan daarna lekker de straat op gaan en vrouwen lastig vallen, hun hoofddoeken aftrekken.. etc.
Dan denk ik dat zij daar ook zouden stemmen op een figuur als Wilders, iemand die op komt voor hun traditionele gedachtengoed..
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 22 februari 2010 om 16:54:
ik vraag me wel eens af hoe bv. Marokkanen zouden reageren als alles andersom zou zijn..
Dus dat wij Nederlanders massaal gaan emigreren naar Marokko. En dat we daar ons dan niet aanpassen. Dat we schijt hebben aan bv. de manier van kleding daar. Dus in plaats van gesluierde dames, dat we lekker Hollands gekleed rond gaan lopen. Je weet wel, kort rokje of strak broekje, lekker decolleteetje, big hair en make up.
En dat we daar dan heerlijk bruine kroegen gaan openen, waar we ons zat drinken zoals wij Hollanders leuk vinden om te doen... en dan daarna lekker de straat op gaan en vrouwen lastig vallen, hun hoofddoeken aftrekken.. etc.
Dan denk ik dat zij daar ook zouden stemmen op een figuur als Wilders, iemand die op komt voor hun traditionele gedachtengoed..
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word..

weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Het demoniseren van Marokkanen blijft dus niet alleen binnen de landsgrenzen. Het wordt ook overgebracht naar andere landen.

denk eerder dat andere landen er ook gewoon last van hebben, denk je niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 17:02:
denk eerder dat andere landen er ook gewoon last van hebben, denk je niet?

denk eerder dat de hele openings post nergens op slaat ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op maandag 22 februari 2010 om 16:54:
Laat mensen daar eens over nadenken voordat er direct over racisten en discriminatie begonnen word...

alles tot die laatste onzin over wilders snap ik...
wilders wil ook dingen van nederland afnemen,waar wij mee opgegroeid zijn.

Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 17:00:
weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan?

reactie slaat niet aan,,want....
90% van de marokkanen die hier heen komen komen uit kleine dorpjes,veel zijn berbers wonen tussen de bergen.
dat is net als pakistanen die naar england komen,t zijn vaak de armen.
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:09:
90% van de marokkanen die hier heen komen komen uit kleine dorpjes,veel zijn berbers wonen tussen de bergen.
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.

dus dat spreekt hun arrogante gedrag goed ?
ga lekker op balkenende stemmen ...

wilders wil ook dingen van nederland afnemen,waar wij mee opgegroeid zijn.

zal lang niet zo erg zijn , slechter als nu zal het toch niet worden .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van White raider op maandag 22 februari 2010 om 18:14:
dus dat spreekt hun arrogante gedrag goed ?
ga lekker op balkenende stemmen ...

ben jij nou echt zo dom?
lees je wel waar ik op reageer?
:vaag:

tegen coffeeshops zijn is t ergste wat je kan roepen.
d
Waarschuw beheerder

slechter DAN nu 8)

denk dat het met wilders juist veel slechter word :jaja:
reactie slaat niet aan,,want....
die in de grote steden wonen hebben geen reden om naar een ander land te gaan.;)

klopt, maar daarom klopt mijn reactie wel, hij zegt wat er zal gebeuren als we daar heen gaan, en als ik daar heen zou gaan verhuizen, dan ga ik niet in de bergen wonen, maar in casablanca :D dus daar kijken ze niet raar op, als ik mn eigen kleding aan hou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:16:
tegen coffeeshops zijn is t ergste wat je kan roepen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 18:27:
klopt, maar daarom klopt mijn reactie wel, hij zegt wat er zal gebeuren als we daar heen gaan, en als ik daar heen zou gaan verhuizen, dan ga ik niet in de bergen wonen, maar in casablanca dus daar kijken ze niet raar op, als ik mn eigen kleding aan hou

dat zou ik ook doen ja...
maar als we t om moeten draaien,moet je een stel boeren daar heen sturen.
overal een bierkeet:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:32:
maar als we t om moeten draaien,moet je een stel boeren daar heen sturen.

ben ik ook b)
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:32:
overal een bierkeet:lol:

naja zooitje hash en wiet mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 18:33:
hash

hoeft niet:no:
hash zat daar:lol:
Waarschuw beheerder
ja dat is zo :lol:
Waarschuw beheerder
Ooh daarom is iedereen zo Anti-Wilders op Partyflock, kunnen de junks niet meer wiet rokeng :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 februari 2010 om 18:16:
egen coffeeshops zijn

wat die kutafzetters met hun woekerprijzen voor stukkie plant, beter zelf kweken of bij thuisdielert halen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 09:07:
Ooh daarom is iedereen zo Anti-Wilders op Partyflock, kunnen de junks niet meer wiet rokeng :cry:

ja dat is de belangrijkste reden :rot:

en de meesten zijn voor wilders hoor, zijn er maar een paar tegen hem :/ maar daar gaat dit topic niet over, maar wel grappig dat jij hier over hem begint :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:09:
maar wel grappig dat jij hier over hem begint :aai:

jwt. Ik dacht ik begin er maar even over, omdat jij toch altijd graag over hem praat :D en mijn posts steeds meer begint te stalken :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 15:15:
en mijn posts steeds meer begint te stalken :cry:

moet je er even een melding van maken :') en trouwens, ik was hier al actief, dus niet zo huilen sjap

en anders moet je je er gewoon niet mee bemoeien als je last van me hebt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 09:07:
kunnen de junks niet meer wiet rokeng

viese junks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:17:
moet je er even een melding van maken :') en trouwens, ik was hier al actief, dus niet zo huilen sjap

Ik had plisie al gebeld maar wille nie helpeng :cry: :cry:
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 15:17:
niet zo huilen sjap

:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 16:38:
ja en? wat wil je nou zeggen dan?

je kan toch lezen,of niet?

het grootste deel van de Marokkanen hier zijn van na de werving gastarbeiders omdat de meeste gastarbeiders terug zijn gegaan.
snap je het nu wel?

Uitspraak van SJEEP op zondag 21 februari 2010 om 20:30:
het zijn sws onze ouders geweest die te lui waren om te werken, waardoor we overal mensen vandaan moesten halen voor werk waar wij ons te goed voor voelden, dus bedank die generatie maar, als dat niet nodig was geweest, hadden jullie nu niet lopen zeiken op de marokkaantjes

Waarschuw beheerder
Marokkaanse zigeuners
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op dinsdag 23 februari 2010 om 15:38:
je kan toch lezen,of niet?

nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 17:33:
nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind :D

:roflol: vooroordelen mang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 23 februari 2010 om 18:10:
:roflol: vooroordelen mang

nee hoor, lees alleen wat ik wil lezen, en ja ben soort van marokaanse afkomst ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 18:17:
nee hoor, lees alleen wat ik wil lezen

:x
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
ik ga een broodje kaas maken....

nog iemand?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 23 februari 2010 om 23:17:
ik ga een broodje kaas maken....

nog iemand?

net tostie op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 februari 2010 om 23:18:
net tostie op...

nog wat over?
Waarschuw beheerder
lees alleen wat ik wil lezen, en ja ben soort van marokaanse afkomst

geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 24 februari 2010 om 16:12:
geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van.

:')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 20:07:
Niet de mijne.

Nee dat snap ik, want negers hebben nooit ondergedoken en al helemaal niet in negers landen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 22 februari 2010 om 17:00:
weleens gezien hoe ze daar in de grotere steden gekleed gaan?

Inderdaad, volgens mij heeft hij niet veel gezien en lult maar wat, hahahaha...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 23 februari 2010 om 17:33:
nee, ben van marokkaanse afkomst, en ben oost-indisch blind

Hahahaha, die is goed!!

en ja ben soort van marokaanse afkomst

Hier ook 1!

Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 24 februari 2010 om 16:12:
geeft niet...daar hebben wel meer Marokkanen last van

Heeft hij aangegeven dat hij er last van heeft??
Lees toch eens goed voordat je reacties geeft..
Denk eerder dat jij nu ergens last van hebt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nickyname op zaterdag 20 februari 2010 om 23:01:
Weh wilde nah eigenluk zeggah?

Dat vraag ik me nou ook steeds af, hij is gewoonweg erg gek op Marokkanen vandaar steeds dat hij het over Marokanen heeft, snap je..
Zo heeft hij nog meer onderwerpen over de lieve Marokanen.
Altyd hetzelfde met hem..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 februari 2010 om 02:03:
Meerendeel van de Marokkanen die ik ken zijn gewoon hard werkende mensen

Weet je, sommige hier doen net of ze dat niet weten maar weten het donders goed..

Uitspraak van Krankheimer op zondag 21 februari 2010 om 08:46:
De allochtonen bij mij op werk (riolering) zijn ook harde werkers, sterker nog, ik ga het beste met de allochtonen om dan met de kaaskoppen. Ik word zelfs opgeleid door een Marokaan
Die mensen zijn er en die respecteer ik zoals ik elk ander hardweerkend mens respecteer die op een eerlijke manier zijn brood verdiend

Ik mocht je eerst niet zo vanwege je reacties, maar nu neem ik mijn woorden terug..

Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Als een iemand een appel heeft en een ander heeft er twee dan kan de neiging tot stelen al groter worden.
Daar waren best wel wat appels te krijgen

Klinkt alsof je uit ervaring spreekt en daar iemand met 2 appels in zijn handen hebt geizen waarvan je dacht, hmmmm die appels zijn van mij, die ga ik stelen..!!
Het feit dat je zegt dat daar wat appels te stelen waren, denk ik meer dat je jezelf bedoeld en die neiging had.

Uitspraak van Ibu op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Maar Mocro's zijn niet zo erg als zigeuners vind ik

Nu zeg je eindelijk iets zinnigs!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 01:37:
Nee dat snap ik, want negers hebben nooit ondergedoken en al helemaal niet in negers landen..

:aai: Colombia is geen negerland.
Voor negers zie www.vandale.nl, of steel ergens een woordenboek vandaan.
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 02:11:
Klinkt alsof je uit ervaring spreekt en daar iemand met 2 appels in zijn handen hebt geizen waarvan je dacht, hmmmm die appels zijn van mij, die ga ik stelen..!!
Het feit dat je zegt dat daar wat appels te stelen waren, denk ik meer dat je jezelf bedoeld en die neiging had.

Leer eens Nederlands. Voldoe niet steeds aan het stereotype Marokkaans slachtoffer van discriminatie.
Ik zeg dat waar mensen meer hebben dan anderen, de neiging al ontstaat om te stelen. Of ze nou weinig hebben en de ander nog minder, of veel en de ander nog meer.
Dit had niks met mij te maken. Verder had ik waarschijnlijk meer appels dan 50% van dat hele dorp denk ik.

Verder...
Ben jij echt het schoolvoorbeeld van iemand die de feiten niet wil zien, ook al word je er met je neus op gedrukt.
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je. Vind je 't gek dat jullie allemaal ontsporen? Als al die moeders reageren zoals jij dan komt het nooit goed met zo'n volk.:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Yeah right, Marrokanen en dan vooral de jongere generatie is het meest afschuwelijke volk wat er is (uitzonderingen daar gelaten)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koike op zondag 21 februari 2010 om 11:17:
Maar Mocro's zijn niet zo erg als zigeuners vind ik

en praat jij dus poep....

Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 februari 2010 om 06:39:
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je. Vind je 't gek dat jullie allemaal ontsporen? Als al die moeders reageren zoals jij dan komt het nooit goed met zo'n volk.

:nocheer: nu begrijp ik er officeel niks meer van koike ... :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 20 februari 2010 om 22:59:
Mag 't wat minder?

van mij wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lolliepop op zaterdag 27 februari 2010 om 01:51:
Heeft hij aangegeven dat hij er last van heeft??
Lees toch eens goed voordat je reacties geeft..
Denk eerder dat jij nu ergens last van hebt!

Ik denk dat je zelf eerst eens goed moet terug lezen voor je een reactie geeft.....Einstein.
Waarschuw beheerder
Ja van mij wel, al dat gezeik op anderen, maar zelf geen haar beter zijn (L)
Waarschuw beheerder
donateur
meej herfst zijn altijd alle bomen kaal voile voile voile shitzooi

Waarschuw beheerder
Ja hoor alsof alle zigeuners stelen. Net zoals dat alle marrokaanse jongens loveboy zijn :')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 23:28:
loveboy

fail
Waarschuw beheerder
En meGikanen lijken net de makros maar dan in ameriKKKa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 12:01:
en praat jij dus poep

Rot op jij met je stront!

Uitspraak van an[n]o73niem op zaterdag 27 februari 2010 om 19:21:
Ik denk dat je zelf eerst eens goed moet terug lezen voor je een reactie geeft.....Einstein

En jij ook gauw opgerot met je domme reacties..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zaterdag 27 februari 2010 om 06:39:
Wat een ontzettend misselijkmakend dom wijf ben je

Weet jij wat pas misselijk en dom is?
Wanneer ik naar die profiel foto van je kijk, dat is pas misselijk makend, sukkel...!!
Ik moest je maar eens tegen komen, dan had ik LETTERLIJK over je heen gekotst weet je dat...??