Partyflock

Forumonderwerp · 1082187
9105x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
hoi,

ik en mijn vriendin zouden graag met dit willen gaan experimenteren. hebben jullie enkele tips voor ons van wat wel kan en niet kan?

en nog 1 vraag waar kan ik dit eigelijk kopen, als iemand mij kan helpen pm me ofso?

thx

Waarschuw beheerder
Gewoon flesje achterover gooien
en je merkt gelijk wat wel en niet kan (Y)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
dopje of 12 moet voldoende zijn voor de eerste keer, moet je wel eerst een paar goede glazen whisky nemen, anders werkt het niet optimaal :)

Waarschuw beheerder
Oeh..bijna vergeten..

Uitspraak van aclvb op zondag 27 december 2009 om 19:54:
thx

You're welcome :D
Waarschuw beheerder
ik en mijn vriendin zouden graag met dit willen gaan experimenteren

goed bezig hoor, je vriendin aan de drug helpen
ideale schoonzoon ben je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 december 2009 om 19:58:
dopje of 12 moet voldoende zijn voor de eerste keer, moet je wel eerst een paar goede glazen whisky nemen, anders werkt het niet optimaal

ja klopt :yes: en anders 13 doppies :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 27 december 2009 om 20:08:
ideale schoonzoon ben je

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 27 december 2009 om 20:08:
ideale schoonzoon ben je

Hij wil gewoon dingen voor elkaar krijgen die hij bij haar als ze nuchter is niet voor elkaar krijgt, jwt b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 december 2009 om 20:15:
Hij wil gewoon dingen voor elkaar krijgen die hij nuchter niet krijgt, jwt b)

Waarschuw beheerder
gewoon niet proberen zou ik zeggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 27 december 2009 om 20:16:

niet om lachen gek, nu kan ik het wel schudden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ceken op zondag 27 december 2009 om 20:21:

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ceken op zondag 27 december 2009 om 20:21:

(y)
Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
krijg de klere jp
Waarschuw beheerder
donateur
ah alle experts zijn alweer aanwezig hier zie ik
Waarschuw beheerder
hey baas. doppie met glaasje rum? :woop:

ik werd net weer lekker wakker :X
Waarschuw beheerder
waar kan ik dit eigelijk kopen

overal joh, bij de hema, de drogist en de supermarkt :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zondag 27 december 2009 om 21:19:
doppie met glaasje rum?

altijd gezellig ghehe
Waarschuw beheerder
gvd, zit net weer leuk filmpje te kijken o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
ja die bedoel ik :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zondag 27 december 2009 om 21:15:
ah alle experts zijn alweer aanwezig hier zie ik

En met jouw komst nu compleet.

Uitspraak van SJEEP op zondag 27 december 2009 om 20:42:
niet om lachen gek, nu kan ik het wel schudden :/

Eerder andersom :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 27 december 2009 om 22:01:
Eerder andersom :|

niet weer met die tarzan van achteren als je me weer gedrogeerd heb:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op zondag 27 december 2009 om 22:28:
niet weer met die tarzan van achteren als je me weer gedrogeerd heb

je vond het lekker he :bloos: :x
Waarschuw beheerder
dat wel :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Hij wil gewoon dingen voor elkaar krijgen die hij bij haar als ze nuchter is niet voor elkaar krijgt, jwt

in dr poepert
Waarschuw beheerder
Voor het eerst een half cola dopje (Y)

En als je het wat vaker hebt gedaan, een heel dopje, sos en dan de hele dag los :honger:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij wil gewoon dingen voor elkaar krijgen die hij bij haar als ze nuchter is niet voor elkaar krijgt, jwt

[img width=640 height=480 cacheid=000350c500155d7906185aa81a029cac24]http://marhime.com/geheimepoep/kippfestpret/kippfest/eggeluv/liefde8.gif[/img]
Waarschuw beheerder
nou lekker dit hey! Iemand vraagt hier om serieuze informatie en dít zijn de reacties...

Nou om je wel te helpen bij je vraag:
(bron www.drugsforum.nl --> GHB)

Het effect van GHB hangt af van de hoeveelheid die je gebruikt. Het heeft ook te maken met je stemming en in welke omgeving je het doet. Alcohol en drugs beïnvloeden het effect van GHB. GHB is géén vloeibare XTC, al wordt het soms wel als vloeibare XTC verkocht.

Feiten:
- Bij frequent gebruik kan men verslaafd raken. De verslaving aan GHB lijkt het meest op een verslaving aan alcohol. Bij lichamelijke afhankelijkheid is medische hulp bij afkicken noodzakelijk!
- GHB is een narcosemiddel dat bij operaties werd gebruikt. GHB wordt in Nederland meestal verkocht als kleurloos drankje in een plastic buisje.
- GHB wordt in het uitgaansleven, maar ook thuis gebruikt. Bijvoorbeeld bij seks.
- GHB smaakt heel zout. Toch is het soms moeilijk om GHB in een drankje te herkennen, vooral omdat je smaakpapillen door alcohol vaak verdoofd zijn.

Gebruikers noemen als werking:
* Relaxed, rustig, warm gevoel voor andere mensen
* Opgewekte stemming, praterig
* Prettige verdoving/stoned, angsten en remmingen verminderen, slaapmiddel
* Zin om te vrijen, sterker seksueel gevoel, aanraking wordt sterker gevoeld. Sterk orgasme.
* Vermindert het katerige gevoel na speed en XTC.

Gebruikers noemen als bijwerking:
* Duizelig, omvallen, slap gevoel in spieren, trillen
* Misselijk, hoofdpijn
* Onbedwingbare slaap
* Verwardheid, suf voelen

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DOSERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het doseren van GHB is moeilijk en kan daarom makkelijk mis gaan. Het verschil tussen een dosis met gewenste effecten en een dosis met nare effecten is maar heel klein! Een klein beetje extra is voor velen al onaangenaam en veel sterker dan men wil. Sommigen reageren sterker op GHB en kunnen maar weinig hebben. Anderen kunnen veel meer nemen. Als beginner met GHB kun je niet dezelfde dosis nemen als iemand die dat vaker doet. In de praktijk is gebleken, dat je na regelmatig gebruik van GHB aan het middel gewend raakt en meer neemt om hetzelfde gewenste effect te ervaren (= tolerantieontwikkeling). Een beginnende gebruiker kan daarom veel minder hebben dan een ervaren gebruiker. De sterkte van GHB loopt uiteen.

GHB komt op een lege maag harder aan dan op een gevulde maag. In een lege maag wordt de GHB sneller opgenomen. Daardoor is de hoeveelheid in het bloed hoger.

GHB begint na 15-30 minuten na inname te werken. De top van de roes wordt na ongeveer 30 - 45 minuten bereikt. Het merkbare effect duurt 2 tot 3 uur. De meeste mensen nemen maar weinig GHB voor het gewenste effect. Als GHB uitsluitend met water is vermengd, geldt dat hoe stroperiger de vloeistof is, des te meer GHB er in zit.

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 50 kilo is 1 /3e buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,3 buisje met 1 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 50 kilo nemen 0,4 buisje, oftewel 2ml met ongeveer 1,5 gram GHB.

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 60 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,2 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 60 kilo nemen 0,5 buisje, oftewel 2,5 ml met ongeveer 1,8 gram GHB.

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 70 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,4 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 70 kilo nemen 0,6 buisje, oftewel 3 ml met ongeveer 2,1 gram GHB.

(EDIT ACLVB, jou vriendin weegt waarsch stuk minder dan jij, zij moet dan ook minder tot zich nemen, persoonlijke ervaring leert dat ghb bij meisjes altijd harder (ljikt) aan te komen...)

1 buisje met 5 ml GHB weegt 6.5 gram (GHB is zwaarder dan water: 1 ml= 1,3 gram GHB). Een buisje met 5 ml GHB bevat vaak ongeveer 52% GHB. Dat is ongeveer 3,4 gram zuivere GHB per buisje. Een heel buisje zal voor de meeste mensen dan ook veel te veel zijn en tot out gaan kunnen leiden.!!!!!

Buisjes zijn niet altijd verkrijgbaar. GHB wordt daarom ook veel verkocht in andere flesjes, zoals Flugelflesjes.

Doseren van drugs blijft altijd riskant, want de concentratie en het gewicht van GHB vloeistof kan verschillen.

(EDIT Ik denk persoonlijk dat je voor een eerste keer voldoende hebt aan -voor je vriendin half tot 3kwart Klein buisje, en jij driekwart tot een hele)
neem de eerste keer eerst max 3ml (ongeveer een half teelepeltje)
en nooit meer.
Schrijf zelf of als je met meer mensen bent laat een kennis
precies bijhouden wat iedereen op heeft. met daarbij de tijdstippen.
Wacht altijd minimaal een uur dus nooit tussendoor even wat bij nemen.
neem de tweede keer ook minder dan de eerste keer. De eerste dosis GHB is van invloed op de stofwisseling. Een tweede dosis GHb kan hierdoor harder aankomen.

Risico's op korte termijn:
- Het overdoseren van GHB kan ernstige gevolgen hebben en zelfs dodelijk zijn. Veel mensen worden hiermee op de Intensive Care behandeld.
- De sterkte van het verdovende effect van GHB is afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt. Als je door een overdosis GHB bewusteloos raakt, kun je stikken in je braaksel of in je tong. Hierdoor kan ernstig letsel aan je longen ontstaan. Opgegeven maagzuur kan in uitzonderlijke gevallen je slokdarm verwonden.
- Bij hoge doseringen is er een kans op coma, hartstilstand, ademstilstand, bloeddrukproblemen. Vooral in combinatie met alcohol en slaapmiddelen is dit risico groot.
- Mensen die uit een bewusteloze slaap van GHB komen, kunnen erg verward en agressief zijn.
- Mensen met hart- en vaatziekten, bloeddrukafwijkingen en andere ziekten lopen met GHB extra risico. Neem geen GHB als je een medicijn gebruikt! De combinatie kan fout zijn.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Eerste hulp:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn/haar zij met het hoofd iets achterover. De tong zit dan niet meer voor de luchtwegen en braaksel kan uit de mond lopen. Probeer iemand wakker te houden door hard in zijn/haar schouderspier te knijpen of krachtig in zijn/haar nagel te drukken. Haal direct medische hulp (1-1-2) als iemand niet bijkomt, niet goed ademt of als je het niet vertrouwt. Je kunt zonder justitiële gevolgen voor de gebruiker hulp halen want het gebruiken van GHB is niet verboden. (EDIT vriendinnetje van mij is afgelopen zondag ochtend outgeraakt van ghb, geloof me dit wil je Níet meemaken! liever te weinig dan te veel want je schrikt je echt kapot! Ze werd wakker aan het infuus in het ziekenhuis en der ouders waren gebeld etc etc.... )

Herkennen van slechte schadelijke "ghb":
- Brandend/agressief
(Proeven met het puntje van je tong of het niet brand)
of Gooi het in een klein laagje rode fruitdrank (zoals dubbelfris bosvruchten)
of in jus en kijk of dit verkleurd in het geval van jus is het zure van de jus
verdwenen.
- zeepachtige smaak
(eerst een beetje proeven voor dat je het vermengt met drinken)
- Geel of bruine kleur
reden: tijdens het proces overhit/verbrand
(Moet helder en wit zijn).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt....
x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlindertje loves to party op maandag 28 december 2009 om 14:16:
nou lekker dit hey! Iemand vraagt hier om serieuze informatie en dít zijn de reacties..

Dikke Vette Indeed!

En wat hier niet bijstaat: Indien aanwezig Gezond Verstand gebruiken!!!
Waarschuw beheerder
Als iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn/haar zij met het hoofd iets achterover. De tong zit dan niet meer voor de luchtwegen en braaksel kan uit de mond lopen. Probeer iemand wakker te houden door hard in zijn/haar schouderspier te knijpen of krachtig in zijn/haar nagel te drukken. Haal direct medische hulp (1-1-2) als iemand niet bijkomt, niet goed ademt of als je het niet vertrouwt. Je kunt zonder justitiële gevolgen voor de gebruiker hulp halen want het gebruiken van GHB is niet verboden. (EDIT vriendinnetje van mij is afgelopen zondag ochtend outgeraakt van ghb, geloof me dit wil je Níet meemaken! liever te weinig dan te veel want je schrikt je echt kapot! Ze werd wakker aan het infuus in het ziekenhuis en der ouders waren gebeld etc etc.... )

wat een drama wat een drama :rot:

overdreven gedoe gewoon even een tukkie doen niks aan de hand

Waarschuw beheerder
nou lekker dit hey! Iemand vraagt hier om serieuze informatie en dít zijn de reacties...

Hey dom wijf kan je copy en pasten :rot:
GVD :roflol:
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 28 december 2009 om 17:04:
wat een drama wat een drama

overdreven gedoe gewoon even een tukkie doen niks aan de hand

:lol: Ja ja....
Waarschuw beheerder
Ik heb vanochtend een 22jarige jongen begraven die is overleden aan een GHB-overdosis. Pas alsjeblieft op met dit spul jongens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 december 2009 om 17:17:
Ja ja....

ja is toch zo als je teveel ophebt ga je gewoon even een tukkie doen :| lekker belangrijk

ik lig er niet wakker van :roflol: snap jum :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 december 2009 om 17:17:
Hey dom wijf kan je copy en pasten

dit is echt buiten alle proporties. Komt jouw reactie door teveel gebruik van GHB of zo? sowieso vind ik de reacties in dit topic over het algemeen ver buiten de maat. Als iemand een vraag stelt kan je die op een normale manier beantwoorden, een geintje moet kunnen, maar jouw opmerking is buitengewoon grof, dat is toch nergens voor nodig.

OT: geen ervaring met GHB, maar de info van Vlindertje loves to party kan je wel wat mee lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 december 2009 om 17:44:
sowieso vind ik de reacties in dit topic over het algemeen ver buiten de maat

OT: geen ervaring met GHB,

vandaar ;)

Waarschuw beheerder
ghb :rot:

zie te vaak mensen die van voren niet weten dat ze van achter leven :dood:

Waarschuw beheerder
donateur

Tering, wat een dramamongolen zeg.

Les 1; als iemand out gaat, gewoon rechtop zetten en lekker laten slapen.
Wordt vanzelf wel weer wakker en VOORAL NIET 112 BELLEN.

Je zal gvd gewoon een keertje out gaan en je wordt wakker met een infuus in je arm.
Ik ben blij dat mijn vrienden niet van die paranoide kutmoncholen zijn.
Waarschuw beheerder
Gewoon voorzichtig beginnen, Als je wat teveel neemt sta je ineens een half uur met een doos eieren in je handen terwijl je toch ECHT koffie wilde gaan zetten. En het laatste beetje uit het flesje beter ook maar niet doen. "Oh wat is dit lekker" is een hele mooie gedachte om vast te houden, d'r kwamen voorlopig toch geen andere meer. En toen hebben ze me maar lekker op bedje gelegd.
Kortom, kan hartstikke lekker zijn, maar wel met mensen om je heen die zorgen dat alles goed met je blijft gaan. En natuurlijk ook zelf ervaring hebben met G.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 december 2009 om 17:57:
Je zal gvd gewoon een keertje out gaan en je wordt wakker met een infuus in je arm.
Ik ben blij dat mijn vrienden niet van die paranoide kutmoncholen zijn.

Of je wordt (om in jouw termen te spreken) gvd een keer wakker, lig je in een kist! :S
Gaan ook helemaal geen mensen dood aan ofzo :S

Maar gelukkig weten jouw vrienden dat jij iedere x weer lekker wakker wordt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb vaak genoeg mensen meegemaakt die outgingen en een paar uur later weer vrolijk voorbij kwamen met hun volgende buisje in hun hand... Ik wéét dat dat er niks aan de hand HOEFT te zijn, paar uur tukken en je bent zo goed als nieuw. Mijn gecopy-pasteberichtje was aan iemand die het nog nóóit gebruikt heeft. Als hij of zijn vriendin van een normale (of miss zelfs te weinige) dosis out gaat kan het wel foute boel zijn. Jammer genoeg zijn er genoeg amateurbrouwers en als zij dan voor één maal via een vage bekende een buisje regelt kan het net zo zijn dat de verkeerde te pakken en daar kan je dus écht gevaarlijk ziek van worden. Dit gevaar kan uit de weg gaan door je shit te laten testen Ook combineren kan gevaarlijk zijn, want door stimulerende middelen kan het zijn dat dat het gevoel van ghb onderdrukt en dat wanneer de stimuli uitwerken de klap van ghb driedubbelhard aankomen.

Ik wilde met het stukje over EHBO op de gevaren van GHB wijzen, een beetje (nodige) ontzag/angst opwekken. GHB heeft namelijk een een helehoop voordelen, als je je keurig aan de regeltjes houdt in ieder geval. Maar door deze voordelen kun je de gevaren van deze drug misschien uit het oog verliezen. Ik wil er gewoon op hameren het niet te onderschatten. GHB is geniaal, mits je het doet zoals het hoort; niet teveel, niet tevaak (check de tijd!), en gewoon heel rustig aan als beginnend gebruiker (als ze het zouden doen zoals het naar mijn idee hoort = lekker chillend thuis, zonder andere shit, lekker neuken etc, weet ik zoe goed als zeker dat het niet bij 1 x blijft.)
Als ej dan meer ervaring hebt met ghb dan kán ghb wel in combinatie met xtc of speed of zelfs alchol(ik ken mensen die het doen, ben er zelf op tegen!), maar ik denk dat het dan wel belangrijk is om te weten wat ghb met je doet voor dat je gaat combineren...

In mijn voorgaande stukje heb ik het zijdelings gehad over de mogelijke verslaving aan ghb. Omdat mijn stukje was gericht aan iemand die voor het eerst wilde gebruiken, dacht ik dat het overbodig was om de gevolgen van verlaving te belichten, ben nu in de mood om toch even een mooi stukje van drugsforum te quoten... (fantastisch forum, oprechte informatie, ik geloof heilig in de kracht van belezen en beheerst gebruik)

"Toen we er rond 2004 mee begonnen was alles nog goed en leuk. GHB zou niet schadelijk zijn, je krijgt er geen kater van, lekkere vreetkicks, noem maar op! Alles was positief aan GHB; GHB was hét wondermedicijn!
Nu anno 2009 is dat wel even iets anders. Heb al meerdere mensen vreselijk out zien gaan, of er is per ongeluk een slokje 'uit de verkeerde fles' genomen. Ook heb ik meerdere mensen al zien afkicken, en hoe!! Psychotisch, lichamelijk helemaal niks meer waard, doodsangsten en dat voor bijna een week!
En nu in 2009 hebben we dan ook ons eerste maatje naar zijn laatste rustplaats zien gaan door GHB/GBL. Het maakt niet uit hoe het is gebeurd, en wat eraan voorafging.... Het feit staat er duidelijk: een persoon welke dichtbij je staat overlijd aan een O.D.
Daar sta je dan op een crematie van een jongen van in de 20.... Onnodig!!
Natuurlijk was er hier sprake van onverantwoord gebruik. Maar wees maar eens eerlijk naar jezelf toe waar je allemaal wel niet onverantwoord gebruik ziet!!!
GHB kan veel positieve effecten hebben. Maar zeker ook net zo veel negatieve.
Mijn roze bril van GHB is een heel stuk naar beneden gezakt, kan ik je wel vertellen.
En het is nog maar de vraag hoe weinig toxisch GHB is na een verslaving van 2 a 3 jaar. Ik weet het niet, en dat weet volgens mij ook praktisch niemand hier op dit forum, of wel??
En dan bedoel ik niet, het kunnen overlijden tijdens de detox. Maar gewoon de permante schade die het doet aan je organen, en dan met name je nieren en hart en vaten (natrium).

Let gewoon allemaal goed op jezelf. Ik zal ook zeker nog wel mijn Gtje pakken, zonder twijfel.
Maar er kunnen wel degelijk ongelukken gebeuren op GHB. Ook al denk je het zo goed in de hand te hebben....."

Ik heb het idee (duizendmiljoenfeestjes) dat er heel erg makkelijk over ghb gedacht wordt door gebruikers, (daarentegen verdedig ik ghb weer tegenover mensen die de sensatiebeluste kranten geloven). Het is en blijft een drug, en zoals bij iedere drug (alcohol wiet behoren voor mij ook tot die categorie) is voorzichtigheid vereist.
Tenzij je jezelf, door een jeugdtrauma of hersenfoutje ofwhatthever, graag de vernieling in wílt helpen natuurlijk....

Ik hoop hiermee een mooi genuanceerd beeld over ghb te hebben geschetst; als je je keurig aan de regeltjes houdt dan ghb een waaaanzinnig heerlijke ervaring.

GENIET MET MATE!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 50 kilo is 1 /3e buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,3 buisje met 1 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 50 kilo nemen 0,4 buisje, oftewel 2ml met ongeveer 1,5 gram GHB.

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 60 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,2 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 60 kilo nemen 0,5 buisje, oftewel 2,5 ml met ongeveer 1,8 gram GHB.

Voor een beginnende GHB gebruiker van ongeveer 70 kilo is 0,4 buisje vaak al voldoende voor het gewenste effect (0,4 buisje met 1,4 gram GHB ).
Veel ervaren gebruikers van ongeveer 70 kilo nemen 0,6 buisje, oftewel 3 ml met ongeveer 2,1 gram GHB.

Nee dit zijn lekker meetbare maten :S

Niet in ieder buisjes zitten evenveel ml's en binnen al die millilitertjes kan het percentage GHB ook nog variëren, zoals je weet is de ene G de andere niet en kan het precentage variëren, zodoende variëren deze getallen net zo ....daarbij was 0,3 of 0,4 buisje toch al niet werkbaar.

Het nauwkeurigst doseren is eerst je percentage weten en dan met een 2 of 5ml spuitje (schaalverdeling per 0,1 en 0,2ml resp.) doseren..

en in het begin (voorzichtig) aftasten wat je fijn vindt aan dosis van JOUW G..
oftewel 2ml met ongeveer 1,5 gram GHB.

oftewel 3 ml met ongeveer 2,1 gram GHB.

kijk ga je al,

1,5x 2ml is 1,5 x1,5x gr is 2,25gram G en niet 2,1...zelfs in deze getallen zit dus al variatie :S

Lekker werkbaar advies :/ (Y)
Een buisje met 5 ml GHB bevat vaak ongeveer 52% GHB.

Vaak of gemiddeld? Dat verschilt nogal..

Maar goed, als dit getal gebruikt is..moeten mensen hun G alsnog laten testen..en kunnenz e genoemde waarden alleen aanhouden indien hun G in de buurt ligt..

Met een percentage en dan op grammen doseren is wel het meest nauwkeurig ja..als je dan eens een andere sterkte hebt kun je nog terugrekenen naar hetzelfde..
Waarschuw beheerder
ik snapte zelf ook geen flikker van al die gekke sommetjes, maar dacht dat dit miss aan mijn wiskundiggebrek lag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 29 december 2009 om 03:58:
Het nauwkeurigst doseren is eerst je percentage weten

Als dit zou kunnen dan zou ik het er volledig mee eens zijn. Maar helaas, het is onmogelijk.
Stel, je koopt 10 buisjes en laat er ééntje testen. Wie zegt dan dat die andere 9 dezelfde samenstelling hebben???
En als je dan 10 nieuwe koopt, moet je dan wéér laten testen???
Waarom dan niet gewoon zelf maken, weet je tenminste dat ie gemaakt is met échte gbl en niet met die chinese zooi.
Dan nog druppeltellertje of 2 ml spuitje halen bij de apotheker, zéér langzaam opbouwen tot je de door jou gewenste dosis gevonden hebt, en het gaat altijd goed. Eenvoudig, maar belangrijk, want de grens tussen pret en outgaan is nergens kleiner dan bij ghb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 28 december 2009 om 17:27:
ja is toch zo als je teveel ophebt ga je gewoon even een tukkie doen lekker belangrijk

ik lig er niet wakker van snap jum

:yes: :roflol:

dit is echt buiten alle proporties. Komt jouw reactie door teveel gebruik van GHB of zo? sowieso vind ik de reacties in dit topic over het algemeen ver buiten de maat. Als iemand een vraag stelt kan je die op een normale manier beantwoorden, een geintje moet kunnen, maar jouw opmerking is buitengewoon grof, dat is toch nergens voor nodig.

pfff gvd het volk word hier ook steeds dommer zeg ga ff serieus reageren op een kneus die met zn vriendinnetje GHB gaat zitten gebruiken en ook speciaal daarvoor een profiel aanmaakt :x dus fake is

Mijn opmerking grof :roflol: ik vind hem wel erg grappig...je zit zeker niet vaak op PF of wel soms? 1964 je hoort in een bejaardentehuis te zitten jij :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 december 2009 om 11:58:
Stel, je koopt 10 buisjes en laat er ééntje testen. Wie zegt dan dat die andere 9 dezelfde samenstelling hebben???

Je moet ook geen 10 buisjes kopen maar een flesje van 250ml dan bijvoorbeeld.. Dan heb je tenminste wat aan een uitslag (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maartje@ op dinsdag 29 december 2009 om 01:16:
Of je wordt (om in jouw termen te spreken) gvd een keer wakker, lig je in een kist!
Gaan ook helemaal geen mensen dood aan ofzo

Risico van het vak, als je niet vroegtijdig dood wil moet je ook geen drugs gebruiken, het is niet voor niets verboden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 december 2009 om 14:07:
Risico van het vak, als je niet vroegtijdig dood wil moet je ook geen drugs gebruiken, het is niet voor niets verboden...

Hahahahaha, dan kan je beter stoppen met autorijden, want daar heb je meer risico om dood te gaan
Waarschuw beheerder

ik vertel gewoon de waarheid hoor :aai:
Waarschuw beheerder
gewoon zelf maken, weet je zeker dat er geen rotzooi in zit! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiterkim! op vrijdag 1 januari 2010 om 13:20:
gewoon zelf maken, weet je zeker dat er geen rotzooi in zit! :jaja:

Mensen die 0,0 verstand hebben van zaken! Die te lui zijn om ook maar één pagina extra te lezen! Die wat bestellen en van iedereen horen dat het zo makkelijk is! Opeens, proberen ze het te maken het wordt geel, het prikt het is te basisch. Ik zeg dat mensen die geen verstand hebben van zaken maken zelf rotzooi met vaak de goedkoopste producten!

Waarom Duitse GBL ipv Chinese:
- De Duitse GBL is onder betere wetten en regelgeving ontwikkeld dan de Chinese, Chinese productie zal het geen reed interesseren waarmee en hoe het product tot stand is gekomen. Er uit onderzoek is gebleken dat deze ook vaak vervuild is (volgens mij een onderzoek in samenwerking met TNO en verslavingszorg)
- Duitse is misschien wat tientjes duurder maar dat geeft een veiliger gevoel!

Beter kwaliteit dan kwantiteit!

Succes!

Waarschuw beheerder
waarom zou je het kopen. je kan het zelf supermakkelijk zelf maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 januari 2010 om 21:28:
waarom zou je het kopen. je kan het zelf supermakkelijk zelf maken.

Omdat sommige mensen lui zijn, niet willen experimenteren, liever kant en klaar spul kopen, wel zo makelijk.
Ik bedoel 1L a zegge ff 100 euro doen ze een half jaar tot een jaar mee, super goedkoop dus als je het gaat vergelijken met andere drugs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 januari 2010 om 22:54:
Omdat sommige mensen lui zijn, niet willen experimenteren, liever kant en klaar spul kopen, wel zo makelijk.
Ik bedoel 1L a zegge ff 100 euro doen ze een half jaar tot een jaar mee, super goedkoop dus als je het gaat vergelijken met andere drugs.

als je het zelf maakt ben je in een half uur klaar en ben je 50 euro kwijt, is de moeite waard:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3,5 tot 4 ml kan iedereen hebben, dit is een beginnersdosis.. Merk je dat het toch net te veel is, ga dan gewoon dingen doen en niet stil zitten dan voel je je soms kut de eerste keren.. Als je afleiding zoekt dan kan er niks mis gaan mits er geen rommel is toe gevoegd wat overigens zelden voorkomt
Waarschuw beheerder
Hey beste allemaal!

ik was altijd vanaf eerste keer dat ik het nam in 1999 (gelijk out gegaan,omdat ik al maanden lang niet sliep en het met een glas bier achter over gooide..dus zelf om de ellende vroeg!)afijn na 1999 nooit meer gedaan tot augustus.
ik heb vanaf me 12 jaar tot augustus elke dag bijna non stop paar gram cocaïne gebruikt per dag en was daardoor mega deprie laatste jaren...wou wel steeds stoppen maar lukte nooit!
zelfs niet na 2maanden detox parnassia!Echter sinds ik per" toeval" weer met ghb in aanraking kwam,omdat simpelweg snachts nergens meer een dealer voor me dagelijkse witte behoefte inde buurt was..besloot ik " maar" aan de G te gaan!
Nou geloof me ,als ik dat 12/13 jaar eerder had gedaan..was ik nooit zo vaak me spullen kwijt geraakt ,inde meest bizarre situaties terecht gekomen,niet me familie zo tot last geweest met me coke gebruik,had ik me school afgemaakt et cetera et cetera..
Ik heb jaren lang druktes vermeden overdag,als ik " nuchter" was & mega veel ellende door me vele(overmatig!!!) cocaïne gebruik !
Wat ik probeer te zeggen,is dat sinds ik tussen de 1 & 3 milliliter per dag ghb gebruik..ik heleboel dingen weer oppak in me leven,geen last meer heb van straat vrees,me adhd is ineens achterhaalt en prima onder controle met g...nooit meer iets kwijt,niet meer heel de dag hyper actief en chaotisch,ik kan nu rustig luisteren naar mensen,zonder er door heen te lullen!
Geen nachtmerries meer,geen angsten meer..ik heb 1maand me onwijs leeggejankt...want alles wat me jaren dwars zat kwam eruit!
Inmiddels heb ik dat opgelost of ben ik mee bezig op te lossen met psycholoog..
Wat ik iedereen graag wil laten weten is dat MIJN HELE LEVEN in alle optieken verbeterd is sinds ik g gebruik!
Echt alles is in positief opzicht veranderd!
En tuurlijk zullen er mensen zijn die slechte(re) ervaringen hebben en JA ook ik heb bij overdosering het bekende
OUT gaan meegemaakt.
maar klinkt stom,als je zo'n heel simpel spuitje besteld(zonder naald)en je gewoon keurig afmeet hoeveel(ik raad aan nooit meer dan 3mili. per x)En je met jezelf afspreekt absoluut niet meer dan 4x per dag te nemen(uiteraard kan je wel is daar over heen in weekend of bij lange /late feesten) dat je er echt wel op vooruit kan gaan...en gewoon NIET DRINKEN..of doorgaan als je weet dat je het beter niet kan doen op bepaalde momenten.
Zo heb ik bijvoorbeeld gemerkt,dat als ik te weinig eet en te veel g per dag neem ,ik dan in slaap val..NIET oud maar heel effe wegzak.
nou dan eet ik gezond&goed ...en is er verder niks aan de hand.
ook ALCOHOL De GEVAARLIJKE combi..moet ik bekennen te overschreden hebben.
ik ben met een hecht clubje 3vrienden van me & gezamenlijk houden we ons gebruik in pijl.

in tegenstelling tot hun,drink ik(heel erg i know,moet er eerlijk over zijn)wel degelijk soms een bacotjuh of paar glazen wijn erbij.
Maar moet wel zeggen,dat ik in het begin ABSOLUUT GEEN alcohol kon verdragen,want dan ging ik inderdaad out..nu kan ik (waarschijnlijk gaat je lichaam er soort van tegen kunnen na verloop van tijd)gewoon een vol glas baco drinken...ik doe wel bijna 3uur met me glas..maar vind het heerlijk..want zoals ander eg gebruikers wel weten door g ,kan je erg trek krijgen in alcohol..
Nou voor mij dus alleen maar pluspunten.
Ik wil wel benadrukken,dat uiteraard de 1 meer kan hebben als de ander en je zoals een ander maatje van mij met bijvoorbeeld suikerziekte niet moet gaan kutten zoals hij met ten eerste te veel G en ten tweede niet je medica nemen en dan G EN alcohol..das vragen om ellende.
Dus bekijk je eigen situatie..en wees ten alle tijde netjes en gedoseerd met je gebruik!!!!
als je nooit gedaan heb en per se wil proberen ,doe niet meer als 1 a 2 milliliter!!
doe het niet als je daarvoor nog gedronken hebt,maar nuchter of in ieder geval geen alcohol van ter voren op heb!
doe het niet alleen ,maar met mensen die je kan vertrouwen.
Ga niet zitten wachten op een geweldig effect..maar laat het gewoon z'n werk doen en doe je ding..wachten op een effect..loopt meestal af in geen effect,waardoor je meer gaat nemen en dan juist over doseert!heb ik vaak zat gezien niet doen dus!
bij de 1 duurt het een 10 minuten de ander een half uur weer een ander een uur! merk je na een uur nog niks kun je desnoods 1x 3 proberen NIET MEER!!!!!ABSOLUUT NIET MEER NEMEN
en zeker niet tussen door " lekker" aan de alcohol..vooral bij beginnend gebruik is dat vragen om problemen.
neem iemand in vertrouwen,over de hoeveelheid die je gebruikt zo dat die geen mocht je toch het gevoel hebben op een gegeven moment te veel te gebruiken of te vaak,die je kan helpen afbouwen.
afbouwen is vrij snel&simpel..neem mezelf even als voorbeeld ik gebruik 4x per dag 3mili.
zou ik willen stoppen of minderen...doe ik vandaag nog hele dag 3,morgen 4 x per dag 2mili.dag daarna al 4x 1mili.
en dan laatste dag kan ik desnoods bij hevige zin ..2x per dag 1mili.nemen..je voelt er niks van maar de "trek" is weg..
dan is het klaar.
en ben je "verslaving" af..
DIT IS HOE IK HET ERVAREN HEB!
en mensen in mijn omgeving.
Mijn leven is in alle opzichten verbeterd,ik heb niet eens de helft van alle voordelen,uit MIJN leven opgeschreven..en hoop dat het ooit erkend gaat worden als antidepressivum!
Wat je gewoon goed in acht moet nemen,geen over gebruik,geen alcohol zeker eerste maanden niet!(en als je wel wil..houd uur a 2 uur pauze tussen je laaste shot ghb en het glas alcohol en liefst niet te sterke drank)
Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben en mocht je vragen hebben,mail me ze gerust!!!
ik heb niet overal antwoord op,maar zal je naar wat ik weet beantwoorden.
ik wil nog even benadrukken,dat naar mijn idee logisch is,dat er spook verhalen zijn van ghb..
want ten eerste de horeca verdient niet veel meer met mensen aan de sinas/7up..of een glaasje alcohol 1x in het uur.
om maar een voorbeeld te noemen,met coke dronk ik vroeger in een uur aan halve fles bacardi..reken maar uit.. gemiddeld avondje uit koste me gauw 3/400 gulden/euro..
terwijl ik nu met 50 euro,de nacht wel doorkom met me heerlijke sinas!(goed voor me slanke lijfje ook geen alcohol meer!hahaha)Snap je dus de horeca heeft dit ook wel gemerkt,dat het alcohol gebruik flink terug loopt!
Wat volgens mij geen kwaad kan,want menig mens wordt niet leuker op (te veel alcohol!)
En sja mensen die verkr8 zijn...laat ik het zo zeggen...
in mijn optiek laat je jezelf gaan met ghb op en wordt je sexueel gezien wilder..je laat je gaan als een beest..Uiteraard kan je de dag erna kapot schamen en denk je my god wat heb ik gedaan?!
in dat opzicht,wil ik best geloven dat er dan mensen zijn die zeggen verkracht te zijn.
Want VOORAL MET COLA weten de echte ghb gebruiker wel is het niet te negeren dat er iets in je drankje zit!!!!
Dat proef je gewoon,want zelf ik de grootste liefhebber van die GORE Gea..beken zelfs dat ik na half jaar gebruik het nog steeds niet te pruimen vind..ook al proef je het met sommige drankjes minder het blijfd GOOR!
TENZIJ ja ja TENZIJ daar komt het je BEWUST 1x al heb genomen dan is de 2e 3e etc.minder proefbaar..
Maar dan heb je dus bewust de eerste zelf ingenomen met eigen weten!
ongetwijfeld zullen er weer mensen dit tegenspreken,nou bespaar je de moeite..want mij krijg je niet zo ver daar in mee te gaan.
Dit is mijn weten van ghb en mijn gevoel/ideeën..
en dat wou ik graag met alle liefde na de vele horror storys op tv/internet/bladen met jullie delen!
Dat het dus OOK zeer zeker POSITIEF kan werken!

Liefs DeLailha 070
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op zondag 17 januari 2010 om 11:10:
simpel spuitje besteld(zonder naald)

ik heb er eentje met naald. ik bedoel waarom oraal als het ook intraveneus kan?
maar al die abcessen daar wordt je niet vrolijk van... achjaa zo lang je het maar vet hebt toch :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ultimate-tekno op zaterdag 16 januari 2010 om 01:29:
,5 tot 4 ml kan iedereen hebben, dit is een beginnersdosis

dit is dus echt niet zo he :no:
ligt echt er aan hoe sterk je ghb is.
ik gebruik het niet meer,maar als ik 2,5ml nam dan was dat echt zat genoeg.
2e dosis misschien 3ml,maar meer echt niet.

beginners dosis altijd op 2,5ml houden.
beter eerst wat te weinig voelen en later hoger doseren dan meteen hartstikke out gaan:(
Waarschuw beheerder
donateur
Zo hey, wat een heftig verhaal lailhatjuh...

Uitspraak van lailhatjuhChickwithdick op zondag 17 januari 2010 om 14:05:
brrr moet er niet AN DENKEN Met naald..

Nee liever niet!

Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 17 januari 2010 om 14:40:

Heb laatst op een after voor het eerst G geprobeerd. Zat in een frisdrank fles en was erg dik/stoperig. Eerst 1 dopje gepakt maar voelde na 1 tot 1,5 uur nog niks. Toen nog een dop erbij gepakt en even later keihard outgegaan! Schijnt dat in zon frisdrank dop ongeveer 5 ml gaat? In ieder geval is het wel aan te raden ongeveer 2 uur te wachten met bijdoseren, vooral de 1e keer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2C-Bever op zondag 17 januari 2010 om 15:02:
Eerst 1 dopje gepakt maar voelde na 1 tot 1,5 uur nog niks. Toen nog een dop erbij gepakt en even later keihard outgegaan! Schijnt dat in zon frisdrank dop ongeveer 5 ml gaat? In ieder geval is het wel aan te raden ongeveer 2 uur te wachten met bijdoseren, vooral de 1e keer

en terecht dat je out gaat! wat wil je met 10 ml in je mik? :S

haal aub gewoon een spuitje de volgende keer (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Clitty :bounce: op zondag 17 januari 2010 om 15:49:
en terecht dat je out gaat! wat wil je met 10 ml in je mik? :S

haal aub gewoon een spuitje de volgende keer (Y)

wist niet dat het zo sterk was en dacht ook niet dat zon dopje al 5ml was...
maar je hebt gelijk.. weet trouwens niet of ik het ooit nog eens ga doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 17 januari 2010 om 14:40:
dit is dus echt niet zo he
ligt echt er aan hoe sterk je ghb is.
ik gebruik het niet meer,maar als ik 2,5ml nam dan was dat echt zat genoeg.
2e dosis misschien 3ml,maar meer echt niet.

beter eerst wat te weinig voelen en later hoger doseren dan meteen hartstikke out gaan

Nou hier hij zo dik als honing, en heb nog niemand out zien gaan van buisje met 4ml als je maar niet binnen 2,5 uur nog eens dezelfde hoeveelheid naar binnen werkt...

Uitspraak van 2C-Bever op zondag 17 januari 2010 om 18:13:
wist niet dat het zo sterk was en dacht ook niet dat zon dopje al 5ml was...
maar je hebt gelijk.. weet trouwens niet of ik het ooit nog eens ga doen

Een frisdrank dop is 8 ml om precies te zijn dus logisch idd dat je knocky gaat met 16 ml, half dopje is dus genoeg voor volgende keer dan pak je 4 ml.. Dat is voor de meeste goed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ghb voor mij nooit meer, heb het vorig jaar gedaan was de avond op thunderdome bij vrienden thuis..wist er niet veel van had 2 dopjes achterover getikt en een half uur later ging ik out, kotsen en zweten als een gek ik zag alles voorbij flitsen.. ik ging out toen.... uurtje later kwam ik weer bij alleen maar limonade drinken en aan de snickers en de marsen gezeten..
maar vervolgens nog wel naar thunderdome gegaan... gelukkig..!
( naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 januari 2010 om 01:40:
Ghb voor mij nooit meer, heb het vorig jaar gedaan was de avond op thunderdome bij vrienden thuis..wist er niet veel van had 2 dopjes achterover getikt en een half uur later ging ik out, kotsen en zweten als een gek ik zag alles voorbij flitsen.. ik ging out toen.... uurtje later kwam ik weer bij alleen maar limonade drinken en aan de snickers en de marsen gezeten..
maar vervolgens nog wel naar thunderdome gegaan... gelukkig..!
( naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz )

Halve dop was meer dan genoeg, eerst even navraag doen hoeveel je ervan moet nemen, en niet klakkeloos 2 doppen achterover tikken, dat is gewoon vragen om problemen.. Beetje naief vind ik dat
Waarschuw beheerder
Ghb voor mij nooit meer

had 2 dopjes achterover getikt

gek he :lol:
Waarschuw beheerder
naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz

Je moet ook niet zo maar van alles naar binnen gooien dan vraag je er ook om
Waarschuw beheerder
Is zoiets als beginner een oldschool blauwe Mitsu, BYY of red dove in zijn geheel naar binnen werken :roflol:

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja klopt achteraf gezien was het ook een stomme actie van me..heb er van geleerd, maar ik hou het toch bij pillen en sos..!

Waarschuw beheerder
1 tip, nooit nooit nooit thee erbij drinken.

Had het laatst met een vriend, net kokend heet thee gezet. Liep na 3 minuten alweer naar de keuken om fris te halen, aangezien me thee al opwas :| Doe dat maar is ff zonder G'tje op hahahahaha

Maar leuk geweest voor 1x, aangezien ik daarna bij iemand op bezoek ging die het aan het maken was.....Gootsteen onstopper bijvoorbeeld. Ehhh mwha, tja, ehh, geef wel een beetje om me lichaam hoor. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeker geen alcohol:p of je gaat slecht man:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ultimate-tekno op dinsdag 19 januari 2010 om 20:31:
Een frisdrank dop is 8 ml om precies te zijn dus logisch idd dat je knocky gaat met 16 ml, half dopje is dus genoeg voor volgende keer dan pak je 4 ml.. Dat is voor de meeste goed

:lol: ok dan. andere pakte trouwens ook (meerdere) hele frisdrankdopjes en ze zeiden 1 dopje zou prima zijn om mee te beginnen. was het denk ik ook wel geweest zonder dat 2e dopje :) was verder ook niet kut ofzo zoals ik hier boven lees met kotsen en zweten enzo. ben alleen even out gegaan (slapen) en stukje van de film kwijt :)
Waarschuw beheerder
chille Partyflock. zoek en gij zult vinden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand waar je er kan krijgen
donateur
Uitspraak van ultimate-tekno op dinsdag 19 januari 2010 om 20:31:

Klopt, maar beter scoort diegene via...en verzorgende of verpleegkundige of wat dan ook een 5ml spuitje met schaalverdeling op 0,2ml; kan je lekker precies doseren (als je thuis bent) en dat is wel fijn :D
Waarschuw beheerder
Ghb lekker spul voor de mensen die er mee om kunnen gaan.als ik een halve liter thuis heb gaat ie er te hard doorheen en als ie op is voel je je niet bepaalt lekker want het is behoorlijk lichamelijk verslavend dat wist ik toen nog niet.dat nokkie gaan is niet zo erg ff 3 uur pitte en je bent weer de oude.je moet het ook absoluut niet als slaapmiddel gaan gebruiken want dan begint de ellende pas echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet je GHB nog op een bepaalde manier bewaren?
Koel, donker of iets dergelijks?

Waarschuw beheerder
In de koelkast bewaren, beste plek.
Maandenlang houdbaar!

Snap niet dat er mensen zijn die gaan kutten met dopjes enzo, das gewoon echt super dom!
voorbeeld: vriendin hier gebruikt 2.2 a 2.5ml, als ik haar 2.8 geef dan begint ze te duizelen en te wankelen op d,r benen, met andere woorden:
dosering kijkt erg nouw, en spuitjes kan je bij elke apotheek halen voor 1 euro.
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 13:27:
dosering kijkt erg nouw,

luistert erg nauw ;)

Ik heb het gewoon in een kast staan, in de koelkast kan hier niet..alsnog maandenlang goed..nooit iets gemerkt van dat het minder werd ofzo..

Waarschuw beheerder
Deze knakker heb zachte G

Waarschuw beheerder
kable drugs voor je oren
http://www.youtube.com/watch?v=-TlUTltlmps
Waarschuw beheerder
<object style="height: 344px; width: 425px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-TlUTltlmps"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/-TlUTltlmps" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></object>

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kable op maandag 1 februari 2010 om 04:03:
kable drugs voor je oren
http://www.youtube.com/watch?v=-TlUTltlmps

Ik houdt niet van hiphop
Waarschuw beheerder
De GHB kan soms geel-achtig zijn van kleur had ik begrepen, maar dat kan slechts alleen door citroenzuur komen om de zuurtegraad op 7 te krijgen van de PH waarde, toch?

grtz Swagger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GHB is geel van kleur als het door prutsers is gemaakt!
Gele GHB krijg je doordat het is verbrand, te warm is gemaakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 09:04:

ik heb m'n ghb laten verbranden:) maar het werkt gewoon:)
Waarschuw beheerder
Beetje gelig wordt hij indd van iets te lang op het vuur laten staan, de tijd dat de pan op het vuur staat luistert nauw.. gebeurt dit iets te lang verbrand hij en wordt hij geliger, dit is niet zo erg, oogt alleen niet zo mooi, en de geur wordt wat sterker..
Waarschuw beheerder
Gaat de kwaliteit van de GHB daar niet achteruit van?

Waarschuw beheerder
beetje gelig maakt niet uit, al ziet het er alleen niet uit.
Ik mag aannemen dat je het zelf gemaakt hebt want als je gele ghb gekocht heb dan weet je genoeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 13:12:
ik heb m'n ghb laten verbranden:) maar het werkt gewoon:)

prutser, hahaha
Neh, gewoon snel handelen, noah oplossen, ghb beetje verwarmen totdat er kleine bubbeltjes onstaan, gas terug op 1 of uit en dan je noah in gedeeltes al roerend erin gooien en klaar, een prachtige glasheldere lekkere dikke G.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swagger op woensdag 3 februari 2010 om 14:18:
Gaat de kwaliteit van de GHB daar niet achteruit van?

Niet direct, zo lang de ph-waarde goed blijft is er niks aan de hand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 14:32:
prutser, hahaha
Neh, gewoon snel handelen, noah oplossen, ghb beetje verwarmen totdat er kleine bubbeltjes onstaan, gas terug op 1 of uit en dan je noah in gedeeltes al roerend erin gooien en klaar, een prachtige glasheldere lekkere dikke G.

goed bezig man(Y)
Waarschuw beheerder
Voor komend weekend afgesproken om met GHB op heftige sex te hebben (beiden een buisje achterover tikken). Lijkt me wel wat :yes:

Heb zelf nog nooit G op :X , maar lees er leuke dingen over ;)
Waarschuw beheerder
zou met een half buisje beginnen... :)

want eeeh 't is saaie sex hoor... als er iemand out gaat... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 11:22:
Voor komend weekend afgesproken om met GHB op heftige sex te hebben (beiden een buisje achterover tikken). Lijkt me wel wat

Heb zelf nog nooit G op , maar lees er leuke dingen over

:respect: leuk leuk leuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op dinsdag 2 maart 2010 om 12:17:
zou met een half buisje beginnen... :)

Zou een 5ML spuitje kopen bij de apotheek..

Voor de beginners onder ons, gebaseerd op een goede GHB:

60kg 2,0 a 2,5ml
70kg 2,5 a 3,0ml
80kg 3,0 a 3,5ml
90kg 3,5 a 3,5ml
(vrouwen zijn iets gevoeliger voor GHB, dus bij twijfel 0,5ml minder nemen)

Met bovenstaande hoeveelheden moet je echt wel iets voelen, meer zou ik de eerste keer absoluut niet aanraden, eerst maar eens proberen, en vergeet nooit: GEEN ALCOHOL!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 15:47:
Zou een 5ML spuitje kopen bij de apot

En die helemaal vullen en intraveneus inbrengen ? :p O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@M&M thanks, ik zal eens kijken of mijn libido (nog) verder omhoog gaat met dat spul O:) Kan ik ook nog straffeloos een Kamagra er achteraan knallen denk je (voor de fun)? Of bijt dat elkaar?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn er mensen die de NAOH gebruiken voor de productie van GHB?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 16:29:
@M&M thanks, ik zal eens kijken of mijn libido (nog) verder omhoog gaat met dat spul O:) Kan ik ook nog straffeloos een Kamagra er achteraan knallen denk je (voor de fun)? Of bijt dat elkaar?

Ik weet dat X en Kamagra niet zo,n goede combo is voor je bloedvaten in je hersens enzo.
Hoe dat met G zit weet ik eigelijk niet, ik heb nooit Kamagra nodig, athans zolang ik maar van de speed afblijf.
(niet te min wordt het vaak gebruikt en gecombineert, maar volgens mij moet je dat niet elke week doen)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 16:54:

Heb jij andere opties dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 18:54:
Heb jij andere opties dan?

Op op sommige sites word food grade naoh aangeboden, omdat er zware metalen in ontstopper zou zitten. Zelf heb ik ook gewoon die van de kruidvat gebruikt. Was gewoon benieuwd:P

Waarschuw beheerder
Ik weet zeker dat kruidvat de cijfers van verkoop ontstopper en gedem. water de laatste jaren omhoog heeft zien schieten.
Ik wordt toch altijd raar aan gekeken als ik weer bij de kassa staat met 5 flessen onstopper en flessen water.
Waarschuw beheerder
80kg 3,0 a 3,5ml
90kg 3,5 a 3,5ml

(Y) ik pak 3ml als ik gewoon beetje wil chille en 3.5ml als ik lekker wil space.

vergeet nooit: GEEN ALCOHOL!

vind ik persoonlijk beetje overdreven, je lam zuipen als je G op hebt idd NOT DONE
en sterke dranken ook NOT DONE maar paar biertjes of wijntjes kan geen kwaad vind ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitgaande van 80 kg en dat er nog wel rondgespettert moet gaan worden, is dan 3 of 3,5 ml gunstiger?
Waarschuw beheerder
ik zou met 3 beginnen en kijken hoe dat gaat (y)
je moet zowiezo kijken wat je eigen lichaam aan kan.

Waarschuw beheerder
Hmm, tja goeie vraag, zou gewoon eens met 3ML starten.
Je kan na 30 a 45 minuten altijd wat extra nemen.

Zelf gebruik ik XTC en 3.7ml GHB en weeg 77kg en heb nooit erectie problemen.
Met speed is dat een heel ander verhaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 11:22:
Je kan na 30 a 45 minuten altijd wat extra nemen.

Altijd? Dat zou ik niet te snel zeggen hoor.
Als het je eerste keer g is en je hebt goeie + je ligt de hele tijd op bed. Dan zou ik niet na een half uur al gaan bijpakken als je al 3ML op hebt. Verschilt per persoon natuurlijk maar er zijn genoeg mensen die van 3ML goeie g, 1 a 2u van de kaart zijn.

Sexxen met veel g is meestal niet zo'n succes.
(spreekt uit ervaring:p)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 10:51:
k wordt toch altijd raar aan gekeken als ik weer bij de kassa staat met 5 flessen onstopper en flessen water

Hahaha, tja, eerst de boel ontstoppen en dan ff doorspoelen met schoon water, logisch toch (Y) :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op dinsdag 2 maart 2010 om 11:22:
Voor komend weekend afgesproken om met GHB op heftige sex te hebben (beiden een buisje achterover tikken). Lijkt me wel wat

dan zou ik eerst een punt speed nemen en dan aan de g gaan, werkt je sex veel langer en heftiger;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 18:29:
dan zou ik eerst een punt speed nemen en dan aan de g gaan, werkt je sex veel langer en heftiger;)

Indd, das waar!
Maar houdt het op een puntje, ander moet ge weer kamagra nemen om de boel overeind te houden.
En, speed kan het effect van G behoorlijk doen overstemmen, dus wellicht na 30 a 45 minuten ook wat meer G.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 3 maart 2010 om 20:01:
Hangt van je definitie van 'veel g' af

nou ook geen problemen mee :roflol:

1x met flink veel op ging het ook lekker :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 16:54:

Ja, http://www.wapwinkel.nl/natrium-hydroxide-naoh.html

Ff pirex maatbeker en onderzettertje halen bij de blokker, dat op het vuur smijten. Kan je bijna niks verkeerd doen als je er maar bij blijft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daan:) op woensdag 3 maart 2010 om 21:08:
Ja, http://www.wapwinkel.nl/natrium-hydroxide-naoh.html

Ik vraag me af of dat nu echt beter is dan de kruitvat variant, kruitvat is in ieder geval een stuk goedkoper

Waarschuw beheerder
http://www.wapwinkel.nl/natrium-hydroxide-naoh.html

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 09:43:
Ik vraag me af of dat nu echt beter is dan de kruitvat variant, kruitvat is in ieder geval een stuk goedkoper

Wapwinkel is één van de winkels op internet die waarschijnlijk door een feestganger ooit is opgezet, voor feestgangers... Van ieder product vindt ik dat ze het praatje zo mooi laten zijn dan dat het is. Bij het artikel staat voor het schoonmaken van je laboratorium spullen. Ik weet niet maar wie heeft er thuis een laboratorium?

Dan nog de term Foodgrade (geschikt voor consumptie). Die schudden ze vast ook uit hun mouw, als je ook maar 1 druppel op je tong legt ga je kapot. Wel bestaan er 2 doeleinden, Huis-tuin en keuken of Farmaceutisch. (de laatste heb je nodig)

Er zijn met Natrium hydroxide 3 verschillende classificeren. ieder geschikt voor een andere doeleinde:
- Technisch, (voor gootsteen) De Naoh die kruidvat en wapwinkel verkoopt. Er kunnen resten inzitten van aluminium en dioxide
- Zuiver (Farmaceutisch), De naam zegt het al, zeer zuiver en het meest geschikt voor GHB te maken. Overige stoffen zijn onschadelijk.
- P.A. (Pro Analyse) Geschikt om verder mee te synthetiseren.

De gedachtegang van Wapwinkel is winst maken...

Bij de kruidvat heb je 2 flessen gootsteenontstopper nodig dat = (2*500 gram) = 2 * € 1,99 = € 4,00
Bij wapwinkel betaal je voor hetzelfde product per kilo = 9,95 (6 euro verschil)

Zuiver en P.A is vele malen duurder dan € 9,95 per kilo en zij zullen heus geen spullen tegen een lagere prijs aanbieden.

Moraal van het verhaal: Koop je bij wapwinkel of kruidvat dan heb je uiteindelijke hetzelfde product in je handen!
Dan mag je hoog of laag springen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
De Kruidvat heeft geen lege capsules of coke en mdma testers. Ben blij dat ze er zijn ;)

Zo gaat het ook met de handel in eiwitten voor krachtsport. Dat is veel te duur, maar ja, waar haal je het anders? Gelukkig heeft de Kruidvat of de Tuinen die dan weer wel ;) Ook niet goedkoop trouwens :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eens in de zoveel tijd heeft de tuinen 50% korting op die potten krachtvoer :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 09:04:

Geel kan hij ook worden als er met metalen in je vloeistof is geroerd. Gebruik enkel glas en Roer met glas!
Geen metalen gebruiken daar wordt de vloeistof ook geel van.
Waarschuw beheerder
donateur
Geel is niet altijd slecht hoor,
als het van chinese GBL is gemaakt, word het vaak/altijd geel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op donderdag 4 maart 2010 om 16:19:
Zo gaat het ook met de handel in eiwitten voor krachtsport. Dat is veel te duur, maar ja, waar haal je het anders? Gelukkig heeft de Kruidvat of de Tuinen die dan weer wel Ook niet goedkoop trouwens

[offtopic]
Zware kutkwaliteit ja. Je moet je eiwitten standaard via internet kopen van een betrouwbaar merk. Bij al die winkels verkopen ze eerste klas rotzooi met een stoere naam en een leuk plaatje erop, en dan vragen ze er ook nog eens de maximale prijs voor. Pure afzetterij:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :) eSta*lo©a op donderdag 4 maart 2010 om 17:25:
Geel is niet altijd slecht hoor,
als het van chinese GBL is gemaakt, word het vaak/altijd geel

eerste punt, GHB is een geurloze kleurloze vloeistof. Iedere andere kleur(geel is slecht).
tweede punt, wie gebruikt er nou chinese gbl? Duitse is veel beter en niet veel duurder dan de chinese!

Waarschuw beheerder
Inmiddels wordt er ook poolse GBL verkocht, volgens de verkoper niet schadelijk maar minder sterk als de chinese GBL.
Echter blijven natuurlijk gewoon voor de duitse GBL gaan.

P.S hoeveel ml zou je nodig hebben om een kat plat te leggen, haha dat beest moet geschoren worden maar is onhandelbaar.
Mwha mischien toch beter naar de dierenarts gaan

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:02:
Moraal van het verhaal: Koop je bij wapwinkel of kruidvat dan heb je uiteindelijke hetzelfde product in je handen!
Dan mag je hoog of laag springen

Dat dacht ik ook al!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 15:29:
k wordt toch altijd raar aan gekeken als ik weer bij de kassa staat met 5 flessen onstopper en flessen water

water komt toch gewoon uit de kraan..?
Waarschuw beheerder
misschien onthard water? ;) (zonder kalk bv.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 18:11:
tweede punt, wie gebruikt er nou chinese gbl? Duitse is veel beter en niet veel duurder dan de chinese!

ja weet ik, maar ik bedoel er maar mee te zeggen dát chinese gbl altijd geel kleurt.. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op vrijdag 5 maart 2010 om 11:06:
misschien onthard water? (zonder kalk bv.)

Haha, dus je drinkt ook geen water uit de kraan dan...

Ikzelf misschien wel een liter per dag. En als ik dan voor het bereiden/consumeren van ghb, flessen water(demin water) zou kopen.
Dan zou ik mezelf afvragen waarom ik zoo aan het miereneuken ben met flessen water terwijl kraan water net zo goed is.
Waarschuw beheerder
Gebruik van Viagra in combinatie met preparaten welke nitraten bevatten kan leiden tot een sterke bloeddrukverlaging en kan dodelijk zijn. Het combineren van poppers en Viagra is dan ook uitermate gevaarlijk.

Bezint eer ge bemint...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clitty :bounce: op vrijdag 5 maart 2010 om 13:21:
kzelf misschien wel een liter per dag. En als ik dan voor het bereiden/consumeren van ghb, flessen water(demin water) zou kopen.
Dan zou ik mezelf afvragen waarom ik zoo aan het miereneuken ben met flessen water terwijl kraan water net zo goed is.

Duidelijk verhaal, met stomheid geslagen. Vraag jezelf eens af waarom drinkwater geschikt is voor consumptie en waarom demin water dat niet is? Alle mineralen zoals kalk, chloor, natrium en noem het maar op is uit het product gehaald. Gedemineraliseerd water woord zegt het al maar voor de kneuzen onder ons zal ik het even uitleggen. Drinkwater gaat rotten bij stilstaan, gedemineraliserend heeft daar minder last van. Kortom je eindproduct blijft veel langer houdbaar. Groot voordeel! En die 50 cent per liter wie geeft daar nu om? Jij dus wel, dan gebruik je vast ook alle goedkope middelen. Wens je veel sterkte!

Teveel mensen beginnen G te maken zonder verstand te gebruiken, jammer! Lees gewoon hier en daar en wees niet eigenwijs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :) eSta*lo©a op vrijdag 5 maart 2010 om 11:15:
ja weet ik, maar ik bedoel er maar mee te zeggen dát chinese gbl altijd geel kleurt..

Ook dat klopt niet, Chinese GBL vervuild of niet hoeft niet per definitie geel te kleuren. Daar had ik vroeger geen last van.

Het gebruik van GBL in combinatie met metaal zorgt ervoor dat de vloeistof kleurt. Gebruik een glazen Duran Laboratorium maatbeker en een glazen maatstaaf. Blijven roeren en je zal zien dat je kleurstof helder blijft! Ook RVS zorgt voor kleuring. Ik spreek uit ervaring, of je nou chinese of duitse gebruikt. Deze eigenschap hebben ze beide! Succes! Test het maar eens....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 19:46:
Indd, das waar!
Maar houdt het op een puntje, ander moet ge weer kamagra nemen om de boel overeind te houden.
En, speed kan het effect van G behoorlijk doen overstemmen, dus wellicht na 30 a 45 minuten ook wat meer G

dat bedoelde ik.
gewoon een puntje nemen en dan aan de g gaan en na 1,2/2 uur weer een puntje speed nemen.
heb het ook wel eens gedaan en we waren van savonds 22:00 tot smorgens 8:00 lekker bezig;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 16:17:
Ook RVS zorgt voor kleuring

Nog nooit gemerkt hier, altijd weer kraak heldere kleurloze dikke GHB

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 16:14:
Teveel mensen beginnen G te maken zonder verstand te gebruiken, jammer! Lees gewoon hier en daar en wees niet eigenwijs.

Terwijl alle info hier op PF is te vinden, recept, hoeveelheden, methodes en adviezen.

Was laats op een party en een gozer sprak me aan omdat hij ons G zag gebruiken en liet zijn eigen G zien die die gekocht had (tegen een veel te dure prijs) en dat spul was ook gelig, ik heb gezegd dat hij daar nooit meer moet kopen, ten eerste veel te duur en ten tweede gewoon rotzooi.
Sorry hoor, maar als je G gaat verkopen dan gaan ik er toch echt vanuit dat je geen gelig spul koopt, niet dat het niet werkt maar gewoon omdat de maker er kennelijk geen verstand van heeft.

Zo moest vandaag ff de vooraard G aanvullen want we gaan vanaaf weg en alles was op.
Afijn, ff 420ml gemaakt en wou dit snel laten afkoelen in een potje in koud water, PATS bodem uit het potje door de temperatuur verschil.
doen we dus ook niet meer, toch zonde van de 420ml..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Duidelijk verhaal, met stomheid geslagen. Vraag jezelf eens af waarom drinkwater geschikt is voor consumptie en waarom demin water dat niet is? Alle mineralen zoals kalk, chloor, natrium en noem het maar op is uit het product gehaald. Gedemineraliseerd water woord zegt het al maar voor de kneuzen onder ons zal ik het even uitleggen. Drinkwater gaat rotten bij stilstaan, gedemineraliserend heeft daar minder last van. Kortom je eindproduct blijft veel langer houdbaar. Groot voordeel! En die 50 cent per liter wie geeft daar nu om? Jij dus wel, dan gebruik je vast ook alle goedkope middelen. Wens je veel sterkte!

jongeeee, ik begrijp ook wel dat demin water niet voor consumptie bedoeld is. Maar het is echter overbodig demin water te gebruiken bij de bereiding van je G. De ghb wordt er helemaal niet slechter op of minder lang houdbaar.. heb jij ooit ghb weg zien rotten door het gebruik van kraanwater? :S

En wat kom je nou tof doen met het uitleggen van het woord gedemineraliseerd betekend?(voor de kneuzen onder ons zou jij zeggen) Geef ik aan dat ik niet weet wat demin water betekend? Nee! Heb er waarschijnlijk vaker mee gewerkt dan jij!! Tenzij je zelf ook in de Laboratorium branche zit..
daarbij komt je met stomme opmerkingen dat ik met meer goedkoope producten zou werken om ghb te maken
Nou, wederom zit je er langs vriend! Mijn producten zijn zeer zuiver! het enige wat ik overbodig vindt is Demiwater gebruiken i.p.v. Kraanwater.

die wijsheid zou van jou moeten komen zeker? :lol:
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 17:49:
en wou dit snel laten afkoelen in een potje in koud water, PATS bodem uit het potje door de temperatuur verschil.
doen we dus ook niet meer,

maar gewoon omdat de maker er kennelijk geen verstand van heeft.

Sorry, moest toch even lachen :lol:

Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar als je G gaat verkopen dan gaan ik er toch echt vanuit dat je geen gelig spul koopt, niet dat het niet werkt maar gewoon omdat de maker er kennelijk geen verstand van heeft.

Volgens mij heb je gewoon altijd gelige ghb. Ik heb het gister geprobeerd te maken. Wel mislukt helaas:P Was veel te basisch en wat gereageerd was werd geel. Duidelijk niet voor mij weggelegd:P
Waarschuw beheerder

mmm nie in paniek raken en en halve gram pep in en glas louw water giet maar naar binnen ennuu hoppaaa daar zijn we weer binne 5 min :);)

heb btw zeluf jaren ghb gebruikt en ben der net en paar weken mee gekapt :) en ben der blij om je leven verloopt op een gegeven moment zo verdwaast:( wil nie zegge dak et nooit weer neem maar dan es en keer op en feesjhu of sow verders nope nie meer.en btw de mensen die klage over ghb elk mens heeft ghb van nature al in ze lichaam he ...ook ma goed ook want die schit zorgt er in kleine hoeveel heden voor dat je hart regelmatig en goed blijft pompen.mah ja risico is as je zeluf te veel ghb aan je lichaam toevoegt dat je hartje steeds meer gewend raakt en mocht je dan opeens wille stoppen zou ik heel goed oppassen voor en hartstilstand.en die schit is onstekings bevordelijk zorgt voor te veel vochtophopingen in je lichaam... want dat is et risico van te veel ghb gebruik.Grtzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff pirex maatbeker en onderzettertje halen bij de blokker, dat op het vuur smijten. Kan je bijna niks verkeerd doen als je er maar bij blijft.

Waar halen sommige mensen toch het idee vandaan dat je vuur moet gebruiken om G te maken?
Das toch vet link!.. als je goed t doet komt de reactie vanzelf op gang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 maart 2010 om 17:32:
Volgens mij heb je gewoon altijd gelige ghb. Ik heb het gister geprobeerd te maken. Wel mislukt helaas Was veel te basisch en wat gereageerd was werd geel. Duidelijk niet voor mij weggelegd

nou.. volgensmij licht het meer aan de soort GBL!
want bij mij werd die chineese ook vaak gelig en pharmaseutische ook wel..
Duitse Blijf kraak helder (Y) (hogere hittebestendigheid ofzoo denk ik dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clitty :bounce: op dinsdag 9 maart 2010 om 15:03:
nou.. volgensmij licht het meer aan de soort GBL!
want bij mij werd die chineese ook vaak gelig en pharmaseutische ook wel..
Duitse Blijf kraak helder (hogere hittebestendigheid ofzoo denk ik dan)

welke bedrijven verkopen dan de duitse? ze adverteren allemala met duitse:S
Waarschuw beheerder
klopt, moet eik niet kunnen. maar het gebeurd wel :S
maar ik heb wel een site voor je (Y)
check je pb.

Waarschuw beheerder
bedankt daar heb ik wat aan (Y)

Waarschuw beheerder
volgens mij was de gbl van mijn leverancier niet 99,99% puur wat wel vermeld werd.De reactie kwam slecht op gang en uiteindelijk had ik gele ghb die veel te basich was. De reactie kwam even op gang toen ik hem opgewarmd had:S
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:27:
de gbl van mijn leverancier niet 99,99% puur wat wel vermeld werd.

Tja, dat zal wel vaak voorkomen, dat er wat beters wordt vermeldt dan hoe het daadwerkelijk zit.. Maar of je nou ook echt 99,99% nodig zal hebben..

Een aantal zal misschien propageren van wel, maar 0,01% van een liter = 0,1ml en doet dus niet echt ter zake. Zelfs één ml (0,1%) zou logischerwijs niet ter zake moeten doen..(significantie)

Anyway, natuurlijk altijd wel fijn als je verder een zuiver product kunt verkrijgen (Y)..maar focus je niet teveel op cijfertjes die men toch niet waarmaakt..zonde van je tijd.