Partyflock

Forumonderwerp · 1082187
8114x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
hoi,

ik en mijn vriendin zouden graag met dit willen gaan experimenteren. hebben jullie enkele tips voor ons van wat wel kan en niet kan?

en nog 1 vraag waar kan ik dit eigelijk kopen, als iemand mij kan helpen pm me ofso?

thx
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 maart 2010 om 17:32:
Volgens mij heb je gewoon altijd gelige ghb. Ik heb het gister geprobeerd te maken. Wel mislukt helaas Was veel te basisch en wat gereageerd was werd geel. Duidelijk niet voor mij weggelegd

nou.. volgensmij licht het meer aan de soort GBL!
want bij mij werd die chineese ook vaak gelig en pharmaseutische ook wel..
Duitse Blijf kraak helder (Y) (hogere hittebestendigheid ofzoo denk ik dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clitty :bounce: op dinsdag 9 maart 2010 om 15:03:
nou.. volgensmij licht het meer aan de soort GBL!
want bij mij werd die chineese ook vaak gelig en pharmaseutische ook wel..
Duitse Blijf kraak helder (hogere hittebestendigheid ofzoo denk ik dan)

welke bedrijven verkopen dan de duitse? ze adverteren allemala met duitse:S
Waarschuw beheerder
klopt, moet eik niet kunnen. maar het gebeurd wel :S
maar ik heb wel een site voor je (Y)
check je pb.

Waarschuw beheerder
bedankt daar heb ik wat aan (Y)

Waarschuw beheerder
volgens mij was de gbl van mijn leverancier niet 99,99% puur wat wel vermeld werd.De reactie kwam slecht op gang en uiteindelijk had ik gele ghb die veel te basich was. De reactie kwam even op gang toen ik hem opgewarmd had:S
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:27:
de gbl van mijn leverancier niet 99,99% puur wat wel vermeld werd.

Tja, dat zal wel vaak voorkomen, dat er wat beters wordt vermeldt dan hoe het daadwerkelijk zit.. Maar of je nou ook echt 99,99% nodig zal hebben..

Een aantal zal misschien propageren van wel, maar 0,01% van een liter = 0,1ml en doet dus niet echt ter zake. Zelfs één ml (0,1%) zou logischerwijs niet ter zake moeten doen..(significantie)

Anyway, natuurlijk altijd wel fijn als je verder een zuiver product kunt verkrijgen (Y)..maar focus je niet teveel op cijfertjes die men toch niet waarmaakt..zonde van je tijd.