Partyflock

Forumonderwerp · 1082187
hoi,

ik en mijn vriendin zouden graag met dit willen gaan experimenteren. hebben jullie enkele tips voor ons van wat wel kan en niet kan?

en nog 1 vraag waar kan ik dit eigelijk kopen, als iemand mij kan helpen pm me ofso?

thx
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 december 2009 om 14:07:
Risico van het vak, als je niet vroegtijdig dood wil moet je ook geen drugs gebruiken, het is niet voor niets verboden...

Hahahahaha, dan kan je beter stoppen met autorijden, want daar heb je meer risico om dood te gaan
Uitspraak van Vlindertje loves to party op maandag 28 december 2009 om 14:16:
nou lekker dit hey! Iemand vraagt hier om serieuze informatie en dít zijn de reacties...

ik vertel gewoon de waarheid hoor :aai:
gewoon zelf maken, weet je zeker dat er geen rotzooi in zit! :jaja:
laatste aanpassing

Uitspraak van Stuiterkim! op vrijdag 1 januari 2010 om 13:20:
gewoon zelf maken, weet je zeker dat er geen rotzooi in zit! :jaja:

Mensen die 0,0 verstand hebben van zaken! Die te lui zijn om ook maar één pagina extra te lezen! Die wat bestellen en van iedereen horen dat het zo makkelijk is! Opeens, proberen ze het te maken het wordt geel, het prikt het is te basisch. Ik zeg dat mensen die geen verstand hebben van zaken maken zelf rotzooi met vaak de goedkoopste producten!

Waarom Duitse GBL ipv Chinese:
- De Duitse GBL is onder betere wetten en regelgeving ontwikkeld dan de Chinese, Chinese productie zal het geen reed interesseren waarmee en hoe het product tot stand is gekomen. Er uit onderzoek is gebleken dat deze ook vaak vervuild is (volgens mij een onderzoek in samenwerking met TNO en verslavingszorg)
- Duitse is misschien wat tientjes duurder maar dat geeft een veiliger gevoel!

Beter kwaliteit dan kwantiteit!

Succes!

waarom zou je het kopen. je kan het zelf supermakkelijk zelf maken.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 januari 2010 om 21:28:
waarom zou je het kopen. je kan het zelf supermakkelijk zelf maken.

Omdat sommige mensen lui zijn, niet willen experimenteren, liever kant en klaar spul kopen, wel zo makelijk.
Ik bedoel 1L a zegge ff 100 euro doen ze een half jaar tot een jaar mee, super goedkoop dus als je het gaat vergelijken met andere drugs.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 januari 2010 om 22:54:
Omdat sommige mensen lui zijn, niet willen experimenteren, liever kant en klaar spul kopen, wel zo makelijk.
Ik bedoel 1L a zegge ff 100 euro doen ze een half jaar tot een jaar mee, super goedkoop dus als je het gaat vergelijken met andere drugs.

als je het zelf maakt ben je in een half uur klaar en ben je 50 euro kwijt, is de moeite waard:P
laatste aanpassing
3,5 tot 4 ml kan iedereen hebben, dit is een beginnersdosis.. Merk je dat het toch net te veel is, ga dan gewoon dingen doen en niet stil zitten dan voel je je soms kut de eerste keren.. Als je afleiding zoekt dan kan er niks mis gaan mits er geen rommel is toe gevoegd wat overigens zelden voorkomt
Hey beste allemaal!

ik was altijd vanaf eerste keer dat ik het nam in 1999 (gelijk out gegaan,omdat ik al maanden lang niet sliep en het met een glas bier achter over gooide..dus zelf om de ellende vroeg!)afijn na 1999 nooit meer gedaan tot augustus.
ik heb vanaf me 12 jaar tot augustus elke dag bijna non stop paar gram cocaïne gebruikt per dag en was daardoor mega deprie laatste jaren...wou wel steeds stoppen maar lukte nooit!
zelfs niet na 2maanden detox parnassia!Echter sinds ik per" toeval" weer met ghb in aanraking kwam,omdat simpelweg snachts nergens meer een dealer voor me dagelijkse witte behoefte inde buurt was..besloot ik " maar" aan de G te gaan!
Nou geloof me ,als ik dat 12/13 jaar eerder had gedaan..was ik nooit zo vaak me spullen kwijt geraakt ,inde meest bizarre situaties terecht gekomen,niet me familie zo tot last geweest met me coke gebruik,had ik me school afgemaakt et cetera et cetera..
Ik heb jaren lang druktes vermeden overdag,als ik " nuchter" was & mega veel ellende door me vele(overmatig!!!) cocaïne gebruik !
Wat ik probeer te zeggen,is dat sinds ik tussen de 1 & 3 milliliter per dag ghb gebruik..ik heleboel dingen weer oppak in me leven,geen last meer heb van straat vrees,me adhd is ineens achterhaalt en prima onder controle met g...nooit meer iets kwijt,niet meer heel de dag hyper actief en chaotisch,ik kan nu rustig luisteren naar mensen,zonder er door heen te lullen!
Geen nachtmerries meer,geen angsten meer..ik heb 1maand me onwijs leeggejankt...want alles wat me jaren dwars zat kwam eruit!
Inmiddels heb ik dat opgelost of ben ik mee bezig op te lossen met psycholoog..
Wat ik iedereen graag wil laten weten is dat MIJN HELE LEVEN in alle optieken verbeterd is sinds ik g gebruik!
Echt alles is in positief opzicht veranderd!
En tuurlijk zullen er mensen zijn die slechte(re) ervaringen hebben en JA ook ik heb bij overdosering het bekende
OUT gaan meegemaakt.
maar klinkt stom,als je zo'n heel simpel spuitje besteld(zonder naald)en je gewoon keurig afmeet hoeveel(ik raad aan nooit meer dan 3mili. per x)En je met jezelf afspreekt absoluut niet meer dan 4x per dag te nemen(uiteraard kan je wel is daar over heen in weekend of bij lange /late feesten) dat je er echt wel op vooruit kan gaan...en gewoon NIET DRINKEN..of doorgaan als je weet dat je het beter niet kan doen op bepaalde momenten.
Zo heb ik bijvoorbeeld gemerkt,dat als ik te weinig eet en te veel g per dag neem ,ik dan in slaap val..NIET oud maar heel effe wegzak.
nou dan eet ik gezond&goed ...en is er verder niks aan de hand.
ook ALCOHOL De GEVAARLIJKE combi..moet ik bekennen te overschreden hebben.
ik ben met een hecht clubje 3vrienden van me & gezamenlijk houden we ons gebruik in pijl.

in tegenstelling tot hun,drink ik(heel erg i know,moet er eerlijk over zijn)wel degelijk soms een bacotjuh of paar glazen wijn erbij.
Maar moet wel zeggen,dat ik in het begin ABSOLUUT GEEN alcohol kon verdragen,want dan ging ik inderdaad out..nu kan ik (waarschijnlijk gaat je lichaam er soort van tegen kunnen na verloop van tijd)gewoon een vol glas baco drinken...ik doe wel bijna 3uur met me glas..maar vind het heerlijk..want zoals ander eg gebruikers wel weten door g ,kan je erg trek krijgen in alcohol..
Nou voor mij dus alleen maar pluspunten.
Ik wil wel benadrukken,dat uiteraard de 1 meer kan hebben als de ander en je zoals een ander maatje van mij met bijvoorbeeld suikerziekte niet moet gaan kutten zoals hij met ten eerste te veel G en ten tweede niet je medica nemen en dan G EN alcohol..das vragen om ellende.
Dus bekijk je eigen situatie..en wees ten alle tijde netjes en gedoseerd met je gebruik!!!!
als je nooit gedaan heb en per se wil proberen ,doe niet meer als 1 a 2 milliliter!!
doe het niet als je daarvoor nog gedronken hebt,maar nuchter of in ieder geval geen alcohol van ter voren op heb!
doe het niet alleen ,maar met mensen die je kan vertrouwen.
Ga niet zitten wachten op een geweldig effect..maar laat het gewoon z'n werk doen en doe je ding..wachten op een effect..loopt meestal af in geen effect,waardoor je meer gaat nemen en dan juist over doseert!heb ik vaak zat gezien niet doen dus!
bij de 1 duurt het een 10 minuten de ander een half uur weer een ander een uur! merk je na een uur nog niks kun je desnoods 1x 3 proberen NIET MEER!!!!!ABSOLUUT NIET MEER NEMEN
en zeker niet tussen door " lekker" aan de alcohol..vooral bij beginnend gebruik is dat vragen om problemen.
neem iemand in vertrouwen,over de hoeveelheid die je gebruikt zo dat die geen mocht je toch het gevoel hebben op een gegeven moment te veel te gebruiken of te vaak,die je kan helpen afbouwen.
afbouwen is vrij snel&simpel..neem mezelf even als voorbeeld ik gebruik 4x per dag 3mili.
zou ik willen stoppen of minderen...doe ik vandaag nog hele dag 3,morgen 4 x per dag 2mili.dag daarna al 4x 1mili.
en dan laatste dag kan ik desnoods bij hevige zin ..2x per dag 1mili.nemen..je voelt er niks van maar de "trek" is weg..
dan is het klaar.
en ben je "verslaving" af..
DIT IS HOE IK HET ERVAREN HEB!
en mensen in mijn omgeving.
Mijn leven is in alle opzichten verbeterd,ik heb niet eens de helft van alle voordelen,uit MIJN leven opgeschreven..en hoop dat het ooit erkend gaat worden als antidepressivum!
Wat je gewoon goed in acht moet nemen,geen over gebruik,geen alcohol zeker eerste maanden niet!(en als je wel wil..houd uur a 2 uur pauze tussen je laaste shot ghb en het glas alcohol en liefst niet te sterke drank)
Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben en mocht je vragen hebben,mail me ze gerust!!!
ik heb niet overal antwoord op,maar zal je naar wat ik weet beantwoorden.
ik wil nog even benadrukken,dat naar mijn idee logisch is,dat er spook verhalen zijn van ghb..
want ten eerste de horeca verdient niet veel meer met mensen aan de sinas/7up..of een glaasje alcohol 1x in het uur.
om maar een voorbeeld te noemen,met coke dronk ik vroeger in een uur aan halve fles bacardi..reken maar uit.. gemiddeld avondje uit koste me gauw 3/400 gulden/euro..
terwijl ik nu met 50 euro,de nacht wel doorkom met me heerlijke sinas!(goed voor me slanke lijfje ook geen alcohol meer!hahaha)Snap je dus de horeca heeft dit ook wel gemerkt,dat het alcohol gebruik flink terug loopt!
Wat volgens mij geen kwaad kan,want menig mens wordt niet leuker op (te veel alcohol!)
En sja mensen die verkr8 zijn...laat ik het zo zeggen...
in mijn optiek laat je jezelf gaan met ghb op en wordt je sexueel gezien wilder..je laat je gaan als een beest..Uiteraard kan je de dag erna kapot schamen en denk je my god wat heb ik gedaan?!
in dat opzicht,wil ik best geloven dat er dan mensen zijn die zeggen verkracht te zijn.
Want VOORAL MET COLA weten de echte ghb gebruiker wel is het niet te negeren dat er iets in je drankje zit!!!!
Dat proef je gewoon,want zelf ik de grootste liefhebber van die GORE Gea..beken zelfs dat ik na half jaar gebruik het nog steeds niet te pruimen vind..ook al proef je het met sommige drankjes minder het blijfd GOOR!
TENZIJ ja ja TENZIJ daar komt het je BEWUST 1x al heb genomen dan is de 2e 3e etc.minder proefbaar..
Maar dan heb je dus bewust de eerste zelf ingenomen met eigen weten!
ongetwijfeld zullen er weer mensen dit tegenspreken,nou bespaar je de moeite..want mij krijg je niet zo ver daar in mee te gaan.
Dit is mijn weten van ghb en mijn gevoel/ideeën..
en dat wou ik graag met alle liefde na de vele horror storys op tv/internet/bladen met jullie delen!
Dat het dus OOK zeer zeker POSITIEF kan werken!

Liefs DeLailha 070
Uitspraak van Blutz² op zondag 17 januari 2010 om 11:10:
simpel spuitje besteld(zonder naald)

ik heb er eentje met naald. ik bedoel waarom oraal als het ook intraveneus kan?
maar al die abcessen daar wordt je niet vrolijk van... achjaa zo lang je het maar vet hebt toch :O
Uitspraak van ultimate-tekno op zaterdag 16 januari 2010 om 01:29:
,5 tot 4 ml kan iedereen hebben, dit is een beginnersdosis

dit is dus echt niet zo he :no:
ligt echt er aan hoe sterk je ghb is.
ik gebruik het niet meer,maar als ik 2,5ml nam dan was dat echt zat genoeg.
2e dosis misschien 3ml,maar meer echt niet.

beginners dosis altijd op 2,5ml houden.
beter eerst wat te weinig voelen en later hoger doseren dan meteen hartstikke out gaan:(
Zo hey, wat een heftig verhaal lailhatjuh...

Uitspraak van lailhatjuhChickwithdick op zondag 17 januari 2010 om 14:05:
brrr moet er niet AN DENKEN Met naald..

Nee liever niet!

Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 17 januari 2010 om 14:40:

Heb laatst op een after voor het eerst G geprobeerd. Zat in een frisdrank fles en was erg dik/stoperig. Eerst 1 dopje gepakt maar voelde na 1 tot 1,5 uur nog niks. Toen nog een dop erbij gepakt en even later keihard outgegaan! Schijnt dat in zon frisdrank dop ongeveer 5 ml gaat? In ieder geval is het wel aan te raden ongeveer 2 uur te wachten met bijdoseren, vooral de 1e keer ;)
Uitspraak van 2C-Bever op zondag 17 januari 2010 om 15:02:
Eerst 1 dopje gepakt maar voelde na 1 tot 1,5 uur nog niks. Toen nog een dop erbij gepakt en even later keihard outgegaan! Schijnt dat in zon frisdrank dop ongeveer 5 ml gaat? In ieder geval is het wel aan te raden ongeveer 2 uur te wachten met bijdoseren, vooral de 1e keer

en terecht dat je out gaat! wat wil je met 10 ml in je mik? :S

haal aub gewoon een spuitje de volgende keer (Y)
Uitspraak van Clitty :bounce: op zondag 17 januari 2010 om 15:49:
en terecht dat je out gaat! wat wil je met 10 ml in je mik? :S

haal aub gewoon een spuitje de volgende keer (Y)

wist niet dat het zo sterk was en dacht ook niet dat zon dopje al 5ml was...
maar je hebt gelijk.. weet trouwens niet of ik het ooit nog eens ga doen :)
Uitspraak van ellepellie :lol: op zondag 17 januari 2010 om 14:40:
dit is dus echt niet zo he
ligt echt er aan hoe sterk je ghb is.
ik gebruik het niet meer,maar als ik 2,5ml nam dan was dat echt zat genoeg.
2e dosis misschien 3ml,maar meer echt niet.

beter eerst wat te weinig voelen en later hoger doseren dan meteen hartstikke out gaan

Nou hier hij zo dik als honing, en heb nog niemand out zien gaan van buisje met 4ml als je maar niet binnen 2,5 uur nog eens dezelfde hoeveelheid naar binnen werkt...

Uitspraak van 2C-Bever op zondag 17 januari 2010 om 18:13:
wist niet dat het zo sterk was en dacht ook niet dat zon dopje al 5ml was...
maar je hebt gelijk.. weet trouwens niet of ik het ooit nog eens ga doen

Een frisdrank dop is 8 ml om precies te zijn dus logisch idd dat je knocky gaat met 16 ml, half dopje is dus genoeg voor volgende keer dan pak je 4 ml.. Dat is voor de meeste goed

Ghb voor mij nooit meer, heb het vorig jaar gedaan was de avond op thunderdome bij vrienden thuis..wist er niet veel van had 2 dopjes achterover getikt en een half uur later ging ik out, kotsen en zweten als een gek ik zag alles voorbij flitsen.. ik ging out toen.... uurtje later kwam ik weer bij alleen maar limonade drinken en aan de snickers en de marsen gezeten..
maar vervolgens nog wel naar thunderdome gegaan... gelukkig..!
( naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz )
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 januari 2010 om 01:40:
Ghb voor mij nooit meer, heb het vorig jaar gedaan was de avond op thunderdome bij vrienden thuis..wist er niet veel van had 2 dopjes achterover getikt en een half uur later ging ik out, kotsen en zweten als een gek ik zag alles voorbij flitsen.. ik ging out toen.... uurtje later kwam ik weer bij alleen maar limonade drinken en aan de snickers en de marsen gezeten..
maar vervolgens nog wel naar thunderdome gegaan... gelukkig..!
( naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz )

Halve dop was meer dan genoeg, eerst even navraag doen hoeveel je ervan moet nemen, en niet klakkeloos 2 doppen achterover tikken, dat is gewoon vragen om problemen.. Beetje naief vind ik dat
Ghb voor mij nooit meer

had 2 dopjes achterover getikt

gek he :lol:
naar mijn idee is het gewoon KUT spul, de dosering enz

Je moet ook niet zo maar van alles naar binnen gooien dan vraag je er ook om
Is zoiets als beginner een oldschool blauwe Mitsu, BYY of red dove in zijn geheel naar binnen werken :roflol:

:no:

ja klopt achteraf gezien was het ook een stomme actie van me..heb er van geleerd, maar ik hou het toch bij pillen en sos..!

1 tip, nooit nooit nooit thee erbij drinken.

Had het laatst met een vriend, net kokend heet thee gezet. Liep na 3 minuten alweer naar de keuken om fris te halen, aangezien me thee al opwas :| Doe dat maar is ff zonder G'tje op hahahahaha

Maar leuk geweest voor 1x, aangezien ik daarna bij iemand op bezoek ging die het aan het maken was.....Gootsteen onstopper bijvoorbeeld. Ehhh mwha, tja, ehh, geef wel een beetje om me lichaam hoor. :P
laatste aanpassing
zeker geen alcohol:p of je gaat slecht man:p
Uitspraak van ultimate-tekno op dinsdag 19 januari 2010 om 20:31:
Een frisdrank dop is 8 ml om precies te zijn dus logisch idd dat je knocky gaat met 16 ml, half dopje is dus genoeg voor volgende keer dan pak je 4 ml.. Dat is voor de meeste goed

:lol: ok dan. andere pakte trouwens ook (meerdere) hele frisdrankdopjes en ze zeiden 1 dopje zou prima zijn om mee te beginnen. was het denk ik ook wel geweest zonder dat 2e dopje :) was verder ook niet kut ofzo zoals ik hier boven lees met kotsen en zweten enzo. ben alleen even out gegaan (slapen) en stukje van de film kwijt :)
chille Partyflock. zoek en gij zult vinden :P
laatste aanpassing
weet iemand waar je er kan krijgen
Uitspraak van ultimate-tekno op dinsdag 19 januari 2010 om 20:31:

Klopt, maar beter scoort diegene via...en verzorgende of verpleegkundige of wat dan ook een 5ml spuitje met schaalverdeling op 0,2ml; kan je lekker precies doseren (als je thuis bent) en dat is wel fijn :D
Ghb lekker spul voor de mensen die er mee om kunnen gaan.als ik een halve liter thuis heb gaat ie er te hard doorheen en als ie op is voel je je niet bepaalt lekker want het is behoorlijk lichamelijk verslavend dat wist ik toen nog niet.dat nokkie gaan is niet zo erg ff 3 uur pitte en je bent weer de oude.je moet het ook absoluut niet als slaapmiddel gaan gebruiken want dan begint de ellende pas echt
laatste aanpassing
Moet je GHB nog op een bepaalde manier bewaren?
Koel, donker of iets dergelijks?

In de koelkast bewaren, beste plek.
Maandenlang houdbaar!

Snap niet dat er mensen zijn die gaan kutten met dopjes enzo, das gewoon echt super dom!
voorbeeld: vriendin hier gebruikt 2.2 a 2.5ml, als ik haar 2.8 geef dan begint ze te duizelen en te wankelen op d,r benen, met andere woorden:
dosering kijkt erg nouw, en spuitjes kan je bij elke apotheek halen voor 1 euro.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 januari 2010 om 13:27:
dosering kijkt erg nouw,

luistert erg nauw ;)

Ik heb het gewoon in een kast staan, in de koelkast kan hier niet..alsnog maandenlang goed..nooit iets gemerkt van dat het minder werd ofzo..

Deze knakker heb zachte G

kable drugs voor je oren
http://www.youtube.com/watch?v=-TlUTltlmps
<object style="height: 344px; width: 425px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-TlUTltlmps"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/-TlUTltlmps" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></object>

Uitspraak van kable op maandag 1 februari 2010 om 04:03:
kable drugs voor je oren
http://www.youtube.com/watch?v=-TlUTltlmps

Ik houdt niet van hiphop
De GHB kan soms geel-achtig zijn van kleur had ik begrepen, maar dat kan slechts alleen door citroenzuur komen om de zuurtegraad op 7 te krijgen van de PH waarde, toch?

grtz Swagger
laatste aanpassing

GHB is geel van kleur als het door prutsers is gemaakt!
Gele GHB krijg je doordat het is verbrand, te warm is gemaakt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 09:04:
GHB is geel van kleur als het door prutsers is gemaakt!
Gele GHB krijg je doordat het is verbrand, te warm is gemaakt!

ik heb m'n ghb laten verbranden:) maar het werkt gewoon:)
Beetje gelig wordt hij indd van iets te lang op het vuur laten staan, de tijd dat de pan op het vuur staat luistert nauw.. gebeurt dit iets te lang verbrand hij en wordt hij geliger, dit is niet zo erg, oogt alleen niet zo mooi, en de geur wordt wat sterker..
Gaat de kwaliteit van de GHB daar niet achteruit van?

beetje gelig maakt niet uit, al ziet het er alleen niet uit.
Ik mag aannemen dat je het zelf gemaakt hebt want als je gele ghb gekocht heb dan weet je genoeg!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 13:12:
ik heb m'n ghb laten verbranden:) maar het werkt gewoon:)

prutser, hahaha
Neh, gewoon snel handelen, noah oplossen, ghb beetje verwarmen totdat er kleine bubbeltjes onstaan, gas terug op 1 of uit en dan je noah in gedeeltes al roerend erin gooien en klaar, een prachtige glasheldere lekkere dikke G.
Uitspraak van Swagger op woensdag 3 februari 2010 om 14:18:
Gaat de kwaliteit van de GHB daar niet achteruit van?

Niet direct, zo lang de ph-waarde goed blijft is er niks aan de hand

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 14:32:
prutser, hahaha
Neh, gewoon snel handelen, noah oplossen, ghb beetje verwarmen totdat er kleine bubbeltjes onstaan, gas terug op 1 of uit en dan je noah in gedeeltes al roerend erin gooien en klaar, een prachtige glasheldere lekkere dikke G.

goed bezig man(Y)