Hey beste allemaal!
ik was altijd vanaf eerste keer dat ik het nam in 1999 (gelijk out gegaan,omdat ik al maanden lang niet sliep en het met een glas bier achter over gooide..dus zelf om de ellende vroeg!)afijn na 1999 nooit meer gedaan tot augustus.
ik heb vanaf me 12 jaar tot augustus elke dag bijna non stop paar gram cocaïne gebruikt per dag en was daardoor mega deprie laatste jaren...wou wel steeds stoppen maar lukte nooit!
zelfs niet na 2maanden detox parnassia!Echter sinds ik per" toeval" weer met ghb in aanraking kwam,omdat simpelweg snachts nergens meer een dealer voor me dagelijkse witte behoefte inde buurt was..besloot ik " maar" aan de G te gaan!
Nou geloof me ,als ik dat 12/13 jaar eerder had gedaan..was ik nooit zo vaak me spullen kwijt geraakt ,inde meest bizarre situaties terecht gekomen,niet me familie zo tot last geweest met me coke gebruik,had ik me school afgemaakt et cetera et cetera..
Ik heb jaren lang druktes vermeden overdag,als ik " nuchter" was & mega veel ellende door me vele(overmatig!!!) cocaïne gebruik !
Wat ik probeer te zeggen,is dat sinds ik tussen de 1 & 3 milliliter per dag ghb gebruik..ik heleboel dingen weer oppak in me leven,geen last meer heb van straat vrees,me adhd is ineens achterhaalt en prima onder controle met g...nooit meer iets kwijt,niet meer heel de dag hyper actief en chaotisch,ik kan nu rustig luisteren naar mensen,zonder er door heen te lullen!
Geen nachtmerries meer,geen angsten meer..ik heb 1maand me onwijs leeggejankt...want alles wat me jaren dwars zat kwam eruit!
Inmiddels heb ik dat opgelost of ben ik mee bezig op te lossen met psycholoog..
Wat ik iedereen graag wil laten weten is dat MIJN HELE LEVEN in alle optieken verbeterd is sinds ik g gebruik!
Echt alles is in positief opzicht veranderd!
En tuurlijk zullen er mensen zijn die slechte(re) ervaringen hebben en JA ook ik heb bij overdosering het bekende
OUT gaan meegemaakt.
maar klinkt stom,als je zo'n heel simpel spuitje besteld(zonder naald)en je gewoon keurig afmeet hoeveel(ik raad aan nooit meer dan 3mili. per x)En je met jezelf afspreekt absoluut niet meer dan 4x per dag te nemen(uiteraard kan je wel is daar over heen in weekend of bij lange /late feesten) dat je er echt wel op vooruit kan gaan...en gewoon NIET DRINKEN..of doorgaan als je weet dat je het beter niet kan doen op bepaalde momenten.
Zo heb ik bijvoorbeeld gemerkt,dat als ik te weinig eet en te veel g per dag neem ,ik dan in slaap val..NIET oud maar heel effe wegzak.
nou dan eet ik gezond&goed ...en is er verder niks aan de hand.
ook ALCOHOL De GEVAARLIJKE combi..moet ik bekennen te overschreden hebben.
ik ben met een hecht clubje 3vrienden van me & gezamenlijk houden we ons gebruik in pijl.
in tegenstelling tot hun,drink ik(heel erg i know,moet er eerlijk over zijn)wel degelijk soms een bacotjuh of paar glazen wijn erbij.
Maar moet wel zeggen,dat ik in het begin ABSOLUUT GEEN alcohol kon verdragen,want dan ging ik inderdaad out..nu kan ik (waarschijnlijk gaat je lichaam er soort van tegen kunnen na verloop van tijd)gewoon een vol glas baco drinken...ik doe wel bijna 3uur met me glas..maar vind het heerlijk..want zoals ander eg gebruikers wel weten door g ,kan je erg trek krijgen in alcohol..
Nou voor mij dus alleen maar pluspunten.
Ik wil wel benadrukken,dat uiteraard de 1 meer kan hebben als de ander en je zoals een ander maatje van mij met bijvoorbeeld suikerziekte niet moet gaan kutten zoals hij met ten eerste te veel G en ten tweede niet je medica nemen en dan G EN alcohol..das vragen om ellende.
Dus bekijk je eigen situatie..en wees ten alle tijde netjes en gedoseerd met je gebruik!!!!
als je nooit gedaan heb en per se wil proberen ,doe niet meer als 1 a 2 milliliter!!
doe het niet als je daarvoor nog gedronken hebt,maar nuchter of in ieder geval geen alcohol van ter voren op heb!
doe het niet alleen ,maar met mensen die je kan vertrouwen.
Ga niet zitten wachten op een geweldig effect..maar laat het gewoon z'n werk doen en doe je ding..wachten op een effect..loopt meestal af in geen effect,waardoor je meer gaat nemen en dan juist over doseert!heb ik vaak zat gezien niet doen dus!
bij de 1 duurt het een 10 minuten de ander een half uur weer een ander een uur! merk je na een uur nog niks kun je desnoods 1x 3 proberen NIET MEER!!!!!ABSOLUUT NIET MEER NEMEN
en zeker niet tussen door " lekker" aan de alcohol..vooral bij beginnend gebruik is dat vragen om problemen.
neem iemand in vertrouwen,over de hoeveelheid die je gebruikt zo dat die geen mocht je toch het gevoel hebben op een gegeven moment te veel te gebruiken of te vaak,die je kan helpen afbouwen.
afbouwen is vrij snel&simpel..neem mezelf even als voorbeeld ik gebruik 4x per dag 3mili.
zou ik willen stoppen of minderen...doe ik vandaag nog hele dag 3,morgen 4 x per dag 2mili.dag daarna al 4x 1mili.
en dan laatste dag kan ik desnoods bij hevige zin ..2x per dag 1mili.nemen..je voelt er niks van maar de "trek" is weg..
dan is het klaar.
en ben je "verslaving" af..
DIT IS HOE IK HET ERVAREN HEB!
en mensen in mijn omgeving.
Mijn leven is in alle opzichten verbeterd,ik heb niet eens de helft van alle voordelen,uit MIJN leven opgeschreven..en hoop dat het ooit erkend gaat worden als antidepressivum!
Wat je gewoon goed in acht moet nemen,geen over gebruik,geen alcohol zeker eerste maanden niet!(en als je wel wil..houd uur a 2 uur pauze tussen je laaste shot ghb en het glas alcohol en liefst niet te sterke drank)
Ik hoop dat mensen hier wat aan hebben en mocht je vragen hebben,mail me ze gerust!!!
ik heb niet overal antwoord op,maar zal je naar wat ik weet beantwoorden.
ik wil nog even benadrukken,dat naar mijn idee logisch is,dat er spook verhalen zijn van ghb..
want ten eerste de horeca verdient niet veel meer met mensen aan de sinas/7up..of een glaasje alcohol 1x in het uur.
om maar een voorbeeld te noemen,met coke dronk ik vroeger in een uur aan halve fles bacardi..reken maar uit.. gemiddeld avondje uit koste me gauw 3/400 gulden/euro..
terwijl ik nu met 50 euro,de nacht wel doorkom met me heerlijke sinas!(goed voor me slanke lijfje ook geen alcohol meer!hahaha)Snap je dus de horeca heeft dit ook wel gemerkt,dat het alcohol gebruik flink terug loopt!
Wat volgens mij geen kwaad kan,want menig mens wordt niet leuker op (te veel alcohol!)
En sja mensen die verkr8 zijn...laat ik het zo zeggen...
in mijn optiek laat je jezelf gaan met ghb op en wordt je sexueel gezien wilder..je laat je gaan als een beest..Uiteraard kan je de dag erna kapot schamen en denk je my god wat heb ik gedaan?!
in dat opzicht,wil ik best geloven dat er dan mensen zijn die zeggen verkracht te zijn.
Want VOORAL MET COLA weten de echte ghb gebruiker wel is het niet te negeren dat er iets in je drankje zit!!!!
Dat proef je gewoon,want zelf ik de grootste liefhebber van die GORE Gea..beken zelfs dat ik na half jaar gebruik het nog steeds niet te pruimen vind..ook al proef je het met sommige drankjes minder het blijfd GOOR!
TENZIJ ja ja TENZIJ daar komt het je BEWUST 1x al heb genomen dan is de 2e 3e etc.minder proefbaar..
Maar dan heb je dus bewust de eerste zelf ingenomen met eigen weten!
ongetwijfeld zullen er weer mensen dit tegenspreken,nou bespaar je de moeite..want mij krijg je niet zo ver daar in mee te gaan.
Dit is mijn weten van ghb en mijn gevoel/ideeën..
en dat wou ik graag met alle liefde na de vele horror storys op tv/internet/bladen met jullie delen!
Dat het dus OOK zeer zeker POSITIEF kan werken!
Liefs DeLailha 070