Lufia II op de SNES, fokking dik spel!
Kakzooi!
Een uur lang lopen grinden, HP van mijn favoriete team omhoog gegooid, extra spells vrijgespeeld, zitten kutten met het upgraden.
Heb ik de Fal'Cie aan het eind van chapter 10 bijna dood, al 4 van zijn Destructo's overleefd, laatste Destructo laad op, ik alle members healen, shellen, protecten, alles stond klaar om die laatste op te vangen, gaat mijn main character nu ineens wél dood door één zo'n aanval.
Ik moest godverdomme nog minder dan 10.000 damage, dat was zonder stagger attack nog wel gelukt ook!
Kut! Ik ga in een voorverwarmd bed liggen, nog een kwartier mijn strategie overdenken en morgen weer een dag!
Kák!
Iemand trouwens al een leuk item verkregen door dismantle?? Voor zover ik het heb gedaan, komt er niet veel soeps uit en kan ik beter in de shoppies verkopen..
waarschijnlijk bang dat we erachter kome dat hij het spel niet eens heeft
Dat hij alleen alles uit filmpjes heeft verder niks
sweekends
en trouwens waarom maak ik een final fantast 13 forum aan als ik hem neit zou koopen volgens jou en trouwens heb wel degelijk final fantasy 13 hier liggen en deel 1 en 2 en deel 5 en8en 9 en zelf 10 aleen mis ik 8 en die had ik gedownload op een emulator en k mis nog een paar deelen maarja daar is de ps2 emulator goed voor of de playstation store
Toen had je nog leuke extra's in die games zitten als je ze uitspeelde.
Lufia 2x uitspelen, dan kon je zo'n 99 verdiepingen kelder in.
Bijna1x uitspelen en je kreeg bij elke battle goud * 4. 2de keer kan je zelf je team samenstellen voor de ancient cave, en da's maar goed ook want Dekar is een baas
Mijn record van die dungeon was geloof ik +/- 67
doet me een beetje denken aan Lufia II op de SNES, fokking dik spel!
Heel erg jammer ditbeter hadden ze gewoon het origineel opgepoetst. niet in 3d
jij die game al had op het moment dat je dit topic hebt geopend
same here, maar de game ziet er zeker vetjes uit. is de €40 zeker wel waard. Elke FF was in het begin linear.
Toch wel fijn dat auto-battle hè...
Illusion of Gaia
Whehe, pauperoptie man, ik heb ingesteld dat ie standaard op abilities staat ipv auto-battle, ik wil liever zelf kiezen, dan komt er nog een beetje zelf nadenken bij kijken
Godverrrrrdome JAAAA!!! Misschien wel de vetste RPG ever imo
same here, maar de game ziet er zeker vetjes uit. is de €40 zeker wel waard. Elke FF was in het begin linear.
Officiële Advies Prijs is €60,- (Standaard Edition) €70,- (Collectors Edition)
gekocht via amazon.cu.uk
En bij FRS online was er een aanbieding voor 60E de special Edition
Jeeeh Free-Roaming en Side-Quests.Eindelijk.
Volgens mij zitten wij zo'n beetje even ver, aangekomen in de steppe, nu een of andere grot/tunnel met een schat die wordt bewaakt door een gruwelijk sterke Juggernaut, waartegen ik het voorlopig nog voor 100% ga afleggen...
Ik ben al 3 uur lang aan het grinden op de steppe, beetje CP vergaren en lvl'en. Kan die King Behemoth nog niet in één keer verslaan met pre-emptive. Dus even tegen de vogeltjes aan het grinden, versla ik binnen 20 sec. en levert 2500 CP op
Dus even tegen de vogeltjes aan het grinden, versla ik binnen 20 sec. en levert 2500 CP op.
Kan die King Behemoth nog niet in één keer verslaan met pre-emptive.
hoeveel uur heb jij er al op van de game
hoeveel uur heb jij er al op van de game
Hoplites
hoeveel CP levert zo'n gevecht op en waar is die grot?
kan je ook die andere karacters besturen??
hoe dan? Bij mij vallen ze automatisch aan
biatchh jou schuld