6278x bekeken
(permanent verbannen)
omdat je sluitspier ontspant en je darmen leeglopen
hier zit ik wel op te wachten
raar mannetje ben jij
Nerdjeeeee
ben ik nou door jou verbanneng
(permanent verbannen)
Nerdjeeeee
tegen wie heb je het?
Moet toch even terugkomen op mijn eerdere post, wat ik aan recensies gelezen heb stemt me niet erg gelukkig 
- Geen wereldkaart meer (OK, was in de vorige twee offline delen ook al niet meer)
- Geen enkele dorp/stad waar je in kan
- Niet de mogelijkheid te 'verdwalen' m.a.w. je volgt constant een kaarsrecht pad zoals in deel 10
Kortom, een 60-urige 'dungeon crawl'.
- Geen wereldkaart meer (OK, was in de vorige twee offline delen ook al niet meer)
- Geen enkele dorp/stad waar je in kan
- Niet de mogelijkheid te 'verdwalen' m.a.w. je volgt constant een kaarsrecht pad zoals in deel 10
Kortom, een 60-urige 'dungeon crawl'.
Even los van FFXIII, kwam dit stukje net tegen op Gamer.nl over FFVII. Zou wel heel erg vet zijn als ze dit gaan doen.
Yoshinori Kitase, de producer van het nog uit te komen Final Fantasy XIII en de director van het legendarische Final Fantasy VII, heeft tegenover GameTrailers gezegd dat hij zeer geïnteresseerd is om een remake van Final Fantasy VII te creëren.
Het opnieuw maken van Final Fantasy VII voor de nieuwste generatie consoles is een lang gekoesterde wens van de devote fans en uitgeverij Square Enix is nooit duidelijk geweest over een dergelijke remake.
Yoshinori Kitase is echter een stuk minder onduidelijk: "Ik ben zeer geïnteresseerd om een completere versie van Final Fantasy VII realistischer geportretteerd te zien, met stemmen en animaties en alle subtiele uitdrukkingen. Ik ben erin geïnteresseerd om dat te zien en om dat te maken, dat zou een geweldige ervaring zijn," aldus Kitase. "Ik word niet moe van die vraag, dus ik blijf antwoorden zolang mensen blijven vragen."
Als het aan Kitase ligt, zou een remake van Final Fantasy VII er dus aankomen. Het is echter de vraag of uitgever Square Enix daar hetzelfde over denkt. Liefhebbers kunnen het origineel al wel downloaden voor hun PlayStation 3 of PlayStaiton Portable.
http://www.gamer.nl/doc.php/56149/Kitase-zeer-geinteresseerd-in-remake-Final-Fantasy-VII?p=1#comment1154652
Het opnieuw maken van Final Fantasy VII voor de nieuwste generatie consoles is een lang gekoesterde wens van de devote fans en uitgeverij Square Enix is nooit duidelijk geweest over een dergelijke remake.
Yoshinori Kitase is echter een stuk minder onduidelijk: "Ik ben zeer geïnteresseerd om een completere versie van Final Fantasy VII realistischer geportretteerd te zien, met stemmen en animaties en alle subtiele uitdrukkingen. Ik ben erin geïnteresseerd om dat te zien en om dat te maken, dat zou een geweldige ervaring zijn," aldus Kitase. "Ik word niet moe van die vraag, dus ik blijf antwoorden zolang mensen blijven vragen."
Als het aan Kitase ligt, zou een remake van Final Fantasy VII er dus aankomen. Het is echter de vraag of uitgever Square Enix daar hetzelfde over denkt. Liefhebbers kunnen het origineel al wel downloaden voor hun PlayStation 3 of PlayStaiton Portable.
http://www.gamer.nl/doc.php/56149/Kitase-zeer-geinteresseerd-in-remake-Final-Fantasy-VII?p=1#comment1154652
zeker kopen voor de PS3
Het is de enige reden dat ik een PS3 zou kopen
uiteindelijk is de Wit met Roze 'Lightning' verzie van de Console de enige die ik echt wel gaaf zou vinden om te hebben
maar aangezien mijn Japans niet al te best is
en ik ook geen zin heb om meer dan 500 euro aan een ps3 uit te geven (Import + 240 volt naar 110 volt Transformator)
Overigens krijg ik bij de PS3 denk het zelfde Probleem als bij mn PS2
Dat ik Final Fantasy Anthology & Final Fantasy IX er niet op kan draaien
omdat deze NTSC U/C zijn (het zijn Wel originele overigens)
Ik vind het trouwens beter dat ze nu eindelijk zowel in de USA als in de EU op dezelfde dag uit komen
en uiteraard dat er een verzie voor de Xbox 360 komt
(En niet te vergeten dat er ook een Super Elite Bundel komt met de Game erbij)
Korting Final Fantasy XIII
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat we sinds kort een samenwerken met consoleshop.nl.
Ben jij een fan van Final Fantasy en RPG's, en kijk je vol verwachting uit naar Final Fantasy XIII? Let op!
Als lid van PS3Clan.nl krijg je een speciale korting op de pre-order van Final Fantasy XIII.
Elk lid van PS3Clan.nl mag een pre-order (bestelling) plaatsen van Final Fantasy XIII, en zal de game op de dag
van de release thuis ontvangen (we gaan er vanuit dat TNT-post haar werk dan goed doet).
Voor €49 (incl. verzendkosten) is Final Fantasy XIII van jou. Check de site voor meer informatie. Bestellen is zo gedaan.
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat we sinds kort een samenwerken met consoleshop.nl.
Ben jij een fan van Final Fantasy en RPG's, en kijk je vol verwachting uit naar Final Fantasy XIII? Let op!
Als lid van PS3Clan.nl krijg je een speciale korting op de pre-order van Final Fantasy XIII.
Elk lid van PS3Clan.nl mag een pre-order (bestelling) plaatsen van Final Fantasy XIII, en zal de game op de dag
van de release thuis ontvangen (we gaan er vanuit dat TNT-post haar werk dan goed doet).
Voor €49 (incl. verzendkosten) is Final Fantasy XIII van jou. Check de site voor meer informatie. Bestellen is zo gedaan.
Korting Final Fantasy XIII
Denk dat dat niet geld voor de 360 verzie he
Binnenkort maar eens bestellen. Iets van 48 euro'tjes op videogamesplus.ca
hm ... dan vraag ik me toch af waar je je console vandaan hebt ???
Gewoon hier gekocht. Dat maakt tegenwoordig niets meer uit hoor, heb Call of Duty MW2 d'r ook vandaan en die speel ik dagelijks online, nog nooit een probleem mee gehad!
Ja ik was laatst bij iemand die een PS3 heeft en had Final Fantasy Anthology bij ...
maar die draait er dus niet op terwijl de versies van Final Fantasy VII & VIII die ik heb wel werken en Final Fantasy IX draaide bij hem ook niet
Ik snap niet dat mensen hier nog op zitten te wachten, FF was leuk, 10-15 jaar geleden...
Iedere FF Release op nieuwe consoles is een hit
nou wat let je
Kost me op zn minst 700 a 800 euro
Het probleem is dat het geen PAL maar een NTSC / J unit is ...
dus zou ik de behuizing moeten overzetten op een PAL unit
wat betekend dat ik ook een PAL unit zou moeten aanschaffen
en het importeren van zoon unit zou ook niet goedkoop zijn
mooie is dat het een trilogie is
Fabula Nova Crystallis FFXIII
dus FFXXIII (PS3)
FF Versus XIII (PS3)
FF Agito XIII (PSP)
ik kijk het meest uit naar Versus omdat die terug gaat naar de old school FFVII setting
Ja ik heb die trailer gezien van Versus ...
is er al een release datum bekend daarvan ???
ik denk dat dat voor mij toch wel 1 reden is om toch een PS3 te halen
Ja ik heb die trailer gezien van Versus ...
FFVII settingggg
is er al een release datum bekend daarvan ???
nee
TBA...
ik denk dat dat voor mij toch wel 1 reden is om toch een PS3 te halen
hopelijk een crossover met FFVII characters, Noctis lijkt wel verdomd veel op Cloud en Zack
Best goeie recensie: http://rpgfan.com/reviews/Final_Fantasy_XIII/

There are precious few opportunities for you to interact with other characters. Since you are basically just going from dungeon to dungeon, 90% of the dialogue is between the six protagonists. This gives FFXIII a lonely, arcade game sort of vibe. What's more with no cities, no triple triad or blitzball type games, and really nothing to do besides battle and grind endlessly, FFXIII can be exhausting.
Since you are basically just going from dungeon to dungeon
What's more with no cities, no triple triad or blitzball type games, and really nothing to do besides battle and grind endlessly, FFXIII can be exhausting.
There are precious few opportunities for you to interact with other characters. Since you are basically just going from dungeon to dungeon, 90% of the dialogue is between the six protagonists. This gives FFXIII a lonely, arcade game sort of vibe. What's more with no cities, no triple triad or blitzball type games, and really nothing to do besides battle and grind endlessly, FFXIII can be exhausting.
Ondanks dit kan ik toch nog steeds niet wachten tot ie uit is, nog ruim een week wachten...pfff
Heb er zelf nu gemengde gevoelens over juist. Wat ik juist het leukste aan FF vind is de wereld leren kennen; de overworld ontdekken, de dorpjes ingaan en praten met de bewoners, kijken wat er allemaal speelt, hoe hun huisjes eruit zien en wat er binnen valt te halen. Klinkt ongetwijfeld behoorlijk gay, maar dat ontdekkingsaspect vind ik juist zo leuk aan RPG's. Ik was zo'n gast die in FF 7 tm 10 echt elk dorpje in gaat, elk huisje in gaat, elke kamer doorzoekt, en praat met elke bewoner, om de wereld zo goed mogelijk te leren kennen. Aan de andere kant is dat ook juist waarom ik 12 zo weinig aan vond; het werd te groot, teveel huizen, teveel mensen, het overzicht was volledig kwijt; je had teveel keuze om iets te gaan doen in een stad dus ik ging uberhaupt niks meer doen. Van mij mag het wel weer wat knusser en intiemer allemaal. Oblivion kan daar een goed voorbeeld voor zijn; een gigantische wereld, maar toch bleven de steden allemaal knus, leuk en overzichtelijk, zodat het wel goed te doen is om de stad zo goed mogelijk te leren kennen.
15 knusse dorpjes > 5 megapolen
15 knusse dorpjes > 5 megapolen

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)