6532x bekeken
40.000 en kans op platinum ingot(150.000gil) of traphezehodron(nodig voor wapen lvle)
en met growth egg krijg je 80.000 cp
En daar ben je hoelang mee bezig? Want dan ga ik hem pakken!
Maar dat is de sterkste van die beesten? Of de medium zeg maar...
laatste aanpassing
En daar ben je hoelang mee bezig? Want dan ga ik hem pakken!
Maar dat is de sterkste van die beesten? Of de medium zeg maar...
waarschijnlijk een minuut of 10 als je telkens heen en weer loopt in the edenhall
deur in, en weer terug, soldiers verslaan team aanpasse(als nodig) adamantoise verslaan en weer terug
wat je ook doet, sla behemoths gewoon over
dat is die met hoorns, als je bepaalde cie"th missie's hebt gedaan komen er sterkeren hoorde ik
irritant als je met die neger en vanilla moet spelen aangezien ze beide geen commando hebben
Die Neger heeft gewoon Commando volgens mij?
Ik heb hem in ieder geval vrij vroeg al gemasterd tot Commando. Je kan je Paradigms aanpassen hè..
Vanaf hoofdstuk 6 ongeveer is het mogelijk dat alle karakters alle rollen kunnen aannemen.
Hier baal ik echt zo van. In FF12 had je dit ook al.
Ik vind het je karakters er bepaald niet interessanter op maken. Nu wordt het echt weer zo'n eenheidsworst.
Dat hadden 1 t/m 6 en 9 alleen. Vond het wel een leuk systeem.
Voor de grap 12 weer eens aangezet, baal ervan dat 13 niet sommige elementen hieruit overgenomen heeft. Bijvoorbeeld bij 13; leider dood = game over. Bij 12 bevroor het spel en kon je een andere leider kiezen. Ook de grote open omgevingen uit 12 mis ik erg, en de grote hoeveelheid side-quests.
Voor de grap 12 weer eens aangezet, baal ervan dat 13 niet sommige elementen hieruit overgenomen heeft. Bijvoorbeeld bij 13; leider dood = game over. Bij 12 bevroor het spel en kon je een andere leider kiezen. Ook de grote open omgevingen uit 12 mis ik erg, en de grote hoeveelheid side-quests.
Die Neger heeft gewoon Commando volgens mij?
Ik heb hem in ieder geval vrij vroeg al gemasterd tot Commando. Je kan je Paradigms aanpassen hè
waar ik nu ben kan ik alleen savanger en synergist kiezen in paradigm voor sahz en vanilla medic, savanger en synergist.
zijn er in het begin ook tips voor een goeie weapon upgrade?
ik zeg doen, gewoon doen
net de titan trials gehaald
laatste aanpassing
irritant als je met die neger en vanilla moet spelen aangezien ze beide geen commando hebben
Tip; zet er een Saboteur bij...1 van de moves van Saboteur (Deshell geloof ik) zorgt er ook voor dat stagger langzamer weggaat
ip; zet er een Saboteur bij...1 van de moves van Saboteur (Deshell geloof ik) zorgt er ook voor dat stagger langzamer weggaat
nope, deshel zorgt ervoor dat de magische verdediging lager word. dus meer magische schade...commando zorgt ervoor dat het stagger langzamer leegloopt...
laatste aanpassing
er is 1 ability van saboteur (en volgens mij is dat Deshell) die als bij-effect heeft dat de stagger ook langzamer leegloopt
gozah, deshel en deprotect hebben beide als bij effect dat de stagger meter sneller volloopt...die spell die jij waarschijnlijk bedoelt zal imperil of curse wel zijn...
net ff gechecked, het is gewoon elke spell die een saboteur doet
laatste aanpassing
Ik gebruikte die ability toen ik met vanille, hope en Sazh rondliep op die vuilnisbuilt ergens aan het begin van het spel, dus curse was het sowieso net, en imperil had ik toen volgens mij ook nog niet...volgens mij was het echt deshell, ik zou zeggen probeer het eens...anders misschien deprotect of 1 van die andere basic saboteur skills die vanille al vrij vroeg leert
Ik gebruikte die ability toen ik met vanille, hope en Sazh rondliep op die vuilnisbuilt ergens aan het begin van het spel, dus curse was het sowieso net, en imperil had ik toen volgens mij ook nog niet...volgens mij was het echt deshell, ik zou zeggen probeer het eens...anders misschien deprotect of 1 van die andere basic saboteur skills die vanille al vrij vroeg leert
...het zijn gewoon alle spells die saboteurs gebruike, dus het is alle spells!
morgeng ff probereng.
denk dat jij die nog niet kan krijge
die winkel kan je pas gebruike nadat je een bepaalde hunt gehaald hebt
komt uit R&D depot, 50.000 gil per stuk
Iemand nog tips Voor het 2de gevecht met Orphan ???
ik begreep dat je um moet staggen
alleen net voor dat ik dat voor elkaar krijg (490 van de 500) reset hij deze naar 100
ik krijg ook vaak slow op Lightning en kan daardoor niet snel genoeg 'army of one' doen om hem te staggen
dus heeft er iemand nog tips ... (ik denk in eden of Pulse nog even het een en ander doen)
ik begreep dat je um moet staggen
alleen net voor dat ik dat voor elkaar krijg (490 van de 500) reset hij deze naar 100
ik krijg ook vaak slow op Lightning en kan daardoor niet snel genoeg 'army of one' doen om hem te staggen
dus heeft er iemand nog tips ... (ik denk in eden of Pulse nog even het een en ander doen)
het is de kunst om noujuist one man army niet te gebruiken,
mijn team was: lightning,fang en hope
begin met: med/sab/syn
wanneer je haste en hem debuffed hebt
voluit met rav/com/rav
als je een keer geraakt hebt: rav/rav/rav
zodra je hem in stagger hebt com/com/rav
als je goed geleveled bent kan je hem in 1 stagger afslachten
mocht hij je bijna kille met 1 klap gebruik dan: renew in plaats van een med
mijn team was: lightning,fang en hope
begin met: med/sab/syn
wanneer je haste en hem debuffed hebt
voluit met rav/com/rav
als je een keer geraakt hebt: rav/rav/rav
zodra je hem in stagger hebt com/com/rav
als je goed geleveled bent kan je hem in 1 stagger afslachten
mocht hij je bijna kille met 1 klap gebruik dan: renew in plaats van een med
laatste aanpassing
nu pas bij chapter 5 en alleen dat weapon upgraden lukt niet zo
Weapons upgraden zuigt idd, kleine tip, eerst je components categorizen, en dan van boven naar beneden gebruiken, zo ga je van organics (voor exp bonus) naar naar mechanics (voor de echte punten)
het spel ook maar eens besteld.
laatste final fantasy voor me was deel 8.
Whehe, veel plezier, het is behoorlijk anders
Net eindelijk weer een paar uur gezeten, Gran Pulse is echt een verademing na alle rechttoe rechtaan dungeons imo, heerlijk zon opend veld en de ruimte om je missies te kiezen en lekker te ontdekken...ging alleen wat te snel, ging al te ver dat veld in en vroeg me al af waarom ik constant geslacht werd, maar ik ging dus gewoon de verkeerde kant op waar ik nog helemaal niet hoorde te zijn, telkens geslacht door behemoth kings en andere big-ass beasts met als toppunt zon adamant ding die me binnen 10 seconden dood had door 2 keer met zn voet te trappen (niet eens een echte aanval dus), leip!
Kom nu met de crew bij die ruines in Pulse aan, tussendoor lekker Cieth missietjes doen, heb wel een beetje gedwaald en veel stukken dubbel gelopen maar ik heb nu door hoe het hier in elkaar zit, en teleporten lijkt me ook handig, dus we gaan gewoon keihard door
Ik ben tot de 27 gekomen, was het daarna zat...
ik probeer onder tussen treasure hunter te kijrgen
alle wapens en accesoires een keer hebbe gehad
dat gaat veel tijd kosten,
hunts zijn vermakelijk, beetje zoeke en items unlocke
sommige items helpe echt
door genji gloves kan 1 van me figuurtjes meer dan 99.999 damage doen
Misschien even voor de kenners een leuk klusje, per personage de beste wapens omschrijven om te upgraden.
Heb met Lightning inmiddels Helter Skelter lvl. 50 bereikt, zei heeft ook nu 1275 ST ofzo, maar de rest van mijn personages blijven een beetje achter.
Sash heb ik inmiddels aan de Deneb. Duellers geholpen met *. Weet alleen niet hoe ik die moet transformeren.
Heb met Lightning inmiddels Helter Skelter lvl. 50 bereikt, zei heeft ook nu 1275 ST ofzo, maar de rest van mijn personages blijven een beetje achter.
Sash heb ik inmiddels aan de Deneb. Duellers geholpen met *. Weet alleen niet hoe ik die moet transformeren.
Oh ja, nog een vraagje... Waarom is Sazh de enige die Haste kan casten? Ik heb Hope ook helemaal uitgeleveld tot lvl. 4 voor al zijn vaardigheden, maar hij kan geen Haste casten.
Ik ben nu maar dure CP punten aan het gebruiken om andere karakters aan de Haste te krijgen, maar lijkt mij niet te lukken, heeft dat ook met de wapens te maken die zij dragen?
Ik ben nu maar dure CP punten aan het gebruiken om andere karakters aan de Haste te krijgen, maar lijkt mij niet te lukken, heeft dat ook met de wapens te maken die zij dragen?
Oh ja, nog een vraagje... Waarom is Sazh de enige die Haste kan casten? Ik heb Hope ook helemaal uitgeleveld tot lvl. 4 voor al zijn vaardigheden, maar hij kan geen Haste casten.
denk dat je hem gemist hebt, want hope kan WEL haste gebruike
edit: inmiddels nog 1 hunt te gaan
dan heb ik ook vet veel op 5 sterren
kan niet wachten om die bastard af te slachte met zijn 15mil hp
laatste aanpassing
mischien dat het hem daar zit
denk dat hij juist zijn nieuw verkregen ring bedoelt, na de 2de keer bartha wordt je crystarium weer groter
Maar ook ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat haste in de 3de ring zit van synergist bij hope
laatste aanpassing
Maar ook ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat haste in de 3de ring zit van synergist bij hope
zo'n idee had ik ook al
maarja, hoop dat ik die klote hunt kan hale xD
had vandaag al poging gedaan met slechte voorbereiding, genade loos afgeslacht
denk dat hij juist zijn nieuw verkregen ring bedoelt, na de 2de keer bartha wordt je crystarium weer groter
Klopt, maar ik dacht dat ik hem al vol had geblaft tot lvl. 4, maar dit was slechts het begin.
Nog even door grinden dus.
Nu de hunts nog, heb daar inmiddels 70% van gedaan, er zit alleen zo'n klootzak tussen die ik maar niet dood krijg (missie 47)... en die ene met die 3 Tonberry's lukt me ook maar niet
gebruik een 3 rune bracelets/witch bracelets per persoon, zorgt voor ongeveer 50% magic resistance,
mijn party voor hem was: fang/vanille/lightning
begin wel door eagisol en fortisol te hebben gebruikt
begin met een party setup van
[Sab/Sab/Med]
om slow, deshel en deprotect te casten
daarna
[Syn/Syn/Med]
voor bravera, protectera, shellra en faithra
daarna
[Rav/Rav/Rav]
om die stagger balk vol te werken
Heb je dat gehad dan
[com/rav/rav]
om het keihard af te maken
dit werkte bij mij in missie 62(2 van die hufters)
3 Tonberry's lukt me ook maar niet
zorg voor een pre-emptive strike
kan je 2 in 1X kille als het goed lukt, desnoods summon erbij hale
heey jelmer ik probeer nou die adementoise dingen te farmen, maar als die door dat glas flikkert kan je hem daarna nog killen?
Hell yeah, klein stukje verder zit een deur als je daar doorheen gaat en weer terug loopt is hij er gewoon weer,
alleen soldaten slachten, adamantoise farmen, terug lope deur in, en weer terug(zelfde deur) en repeat that
Hehe zitten er ook weer Tonberry's in? Vette beestjes zijn dat!
uit mijn ervaring ware de tonberry's van FFX wel een van de besten, die waren best kut te verslaan
laatste aanpassing