Partyflock

Forumonderwerp · 1080985
3139x bekeken
Waarschuw beheerder
Rinus- marloes

http://www.youtube.com/watch?v=QLoQJVajLXI

das pas een poekoe

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Steve Killa B. op zaterdag 12 december 2009 om 15:17:
Steen

Kansloos figuur (N)
Beter gaat ie niet zo veel schelden met ziektes.
Dan zou ik er misschien nog over nadenken ietsvan hem te beluisteren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:39:

Huilebalk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:42:
Huilebalk.

1: Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik.
Dan piep je echt wel anders.

2:
[img width=353 height=500]http://eigenwijze.web-log.nl/eigenwijze/images/2009/11/05/kanker_verziekt_je_taal.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:44:
Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik.

Hier ook, daarom ga ik er zo nuchter mee om. Het is een woord en zolang er niet op-de-man-word-gekankerd vind ik alles best (Y).

Waarschuw beheerder
Spinal is een wanker.
Steen is niceee.

Waarschuw beheerder
Dan piep ie echt wel anders.

Lekker piepn
Waarschuw beheerder
Dan piep je echt wel anders

Zucht..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:54:
Hier ook, daarom ga ik er zo nuchter mee om. Het is een woord en zolang er niet op-de-man-word-gekankerd vind ik alles best .

En toch blijf ik er bij dat als mensen het gebruiken om hun taal 'stoerder' te maken.
Dat het gewoonweg kansloos is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 12 december 2009 om 17:02:
doe mij maar ijs kjoep

Sutter Kain (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 17:20:
Sutter Kain

nee ijs kjoep g funk westkoost aight?
Waarschuw beheerder
spinal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 12 december 2009 om 17:24:
nee ijs kjoep g funk westkoost aight?

Westkant moederneuker vrede aight
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 17:39:
Westkant moederneuker vrede aight

jij begrijpt het bro aight?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op zaterdag 12 december 2009 om 17:51:
jij begrijpt het bro aight?

Je weet t0gg aight?
Waarschuw beheerder

neuk al die nederlandse tuberculose rappers en hun moeders (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Spinal is een meelopert
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op zaterdag 12 december 2009 om 19:00:
5 kanker steentjes voor deze kankertopic

snel weghaleng gappie iemand heeft geflopts

Waarschuw beheerder

wil je zeggen dat jij de enige mens bent die een familielid heeft verloren aan kanker??

en WTF!! Hoe fucking hypocriet kunnen mensen zijn!
Ja kanker is een kutziekte!

Maar we schelden net zo hard, en al jarenlang met tyfus, tering, cholera, pest, enz..

de enige reden dat kanker zo gevoelig ligt is omdat het een nieuwe ziekte is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:59:
Spinal is een wanker.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 12 december 2009 om 18:22:
Spinal is een meelopert

Waar komen jullie mee?

Spinal is echt, hij gaat diepgaand, hij is lyricaal ver gevordert.
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 22:34:
wil je zeggen dat jij de enige mens bent die een familielid heeft verloren aan kanker??

Nee.
En daar had ik het niet eens over.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 22:34:
en WTF!! Hoe fucking hypocriet kunnen mensen zijn!
Ja kanker is een kutziekte!

Maar we schelden net zo hard, en al jarenlang met tyfus, tering, cholera, pest, enz..

de enige reden dat kanker zo gevoelig ligt is omdat het een nieuwe ziekte is..

Ik gebruik dat woord sowieso nooit (N)
En voor de rest ook praktisch nooit, zie er net nut niet van in.
Hooguit aids.
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik.

Dus ziektes die niet dichtbij je staan mag je wel mee schelden? zoals tering? tyfus?
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 02:19:
Hooguit aids.

Wank reden.
Steen is gewoon bruuttieee met zijn vermiste katten poster collectie :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:59:
Spinal is een wanker.

cker jwz
Waarschuw beheerder
http://www.straat-dichters.nl/?pagina=lmore&ID=1190
Waarschuw beheerder
spinal :respect:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
1: Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik. Dan piep je echt wel anders.

Been there, done that, en ik scheld er nog steeds mee. :)

OT: Bazen!
Artiest {SHOWLIST artist 52485, 55752}
Waarschuw beheerder
vind dat geschreeuw van spinal wel vet klinken alleen die ''r" maar goed dat heeft ook wel wat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
binnen nu en 3 maandjes nieuw album.. schijnt 100x zieker te zijn dan de vorige 2 :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat deze kindergimmick allang over was gewaaid :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 januari 2010 om 18:46:
Been there, done that, en ik scheld er nog steeds mee. :)

true.
Waarschuw beheerder
waarom wordt mijn toppa over de nieuwe DJ held knal gevaar verwijderd omdat het onzinnig zou zijn :rot: en blijft er zo'n dubbel topic als dit staan, PF nazi's weer in de bocht :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op vrijdag 15 januari 2010 om 18:17:
Ik dacht dat deze kindergimmick allang over was gewaaid

Echte Mc's rijmen tot hun dood :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij hun echte MC's noemt dan snap je er weinig van..

Leuk voor Utrechtenaren (dat snap ik nog wel) en emo's die de hele dag kanker lopen te schreeuwen..:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op zaterdag 16 januari 2010 om 15:58:
Als jij hun echte MC's noemt dan snap je er weinig van..

Steen is eens iets anders dan de hedendaagse crap, hij neemt het zelf niet eens serieus lijkt vaak.

Spinal is rauw en diepgaand, denkt verder dan de meeste galbakken die zichzelf Rapper noemen.

Daarbij denk ik ook verder dan jou.

Als iemand het over deze 2 hebt, heb ik het OOK over Ill Material, Rhyme Deluxe, Active, ?Error, Sas, Kuro & Koma en alle andere realistische rappers.

Nogmaals: Echte Mc's rijmen tot hun dood!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Donn045 op zaterdag 16 januari 2010 om 16:17:
Steen is eens iets anders dan de hedendaagse crap

Hij hoort daar bij. Ohjah: Vind ik!

Spinal is rauw en diepgaand, denkt verder dan de meeste galbakken die zichzelf Rapper noemen.

Dat is ook niet zo moeilijk met de staat waarin de Nederhopscene zich begeeft.

Als iemand het over deze 2 hebt, heb ik het OOK over Ill Material, Rhyme Deluxe, Active, ?Error, Sas, Kuro & Koma en alle andere realistische rappers.

Zegt me allemaal niks! Ik hou ook van weinig Nederhop eigenlijk, meer Amerikaanse dingen..
Waarschuw beheerder
Spinal & Steen "Kanker" vet..!!!

Wat ligt iedereen nou te bitchen,, ook al heb ik kanker nooitmeegemaakt,,,,
KUT schreeuw ik ook elke dag, en dat heb ikzelf toch ook niet..... !!!
Ook al vind je 't niet vet, geef toe dat ze goed zijn in 't ding dat ze doen (nogmaals: ALS JE 't NOU VET OF KUT VIND)

steen & spinal KKVET
Waarschuw beheerder
Dj Demon Rage ;boeksie; :lol: = 'n Jenkerd

dus ligt niet zo te jenken
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=gEo0Uli2qF0
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 december 2009 om 15:39:

Dat is de tegenwoordige wereld helaas, hij kan rappen als de beste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 02:19:
Hooguit aids.

oh boefje, dat zeg je toch niet ;)

Waarschuw beheerder
Spinal is zeker wel 'n echte MC. En geen Steen wannabe, Spinal rapte met Nul7Negen voordat hij Steen kende. Typ maar in op youtube, Nul7Negen - Spylacopa en skip gelijk naar 2:00 daar komt Spinal, kan je zien hoe fakking hard hij komt daar. Jullie denken echt dat iedereen die agressief rapt een wannabe Steen is. Steen vroeg Spinal zelfs om met hem te rappen. Hij vond spinal ziek etc. Hun rappen zo want hun hebben beide 'n andere kijk op de dood. En met kanker schelden is helemaal niet erg. Omdat je Oma er aan doodgegaan is ? ga na hoeveel mensen in Afrika dood gaan aan aids. En daar scheld je ook mee. Niet omdat je iemand aids of kanker toewenst maar gewoon omdat dat 't hardste uitdrukking is. Wat is vetter ? : Wow dat is heel hard, of : wow dat is kanker hard. T'is niet om stoer te doen, t'is gewoon 'n lekker woordje. Tenminste dat vind ik. Wees blij, de meeste mensen stoppen met 't vloeken naar God. Niet dat ik erin geloof maar ik wil gewoon gelijk hebben XD. En beginnen met 'n menselijke ziekte. En meestal als ik kanker zeg hoor ik : NIET SPOTTEN MET KANKER. Waarom zou je d'r niet mee mogen spotten. Is 't heilig ofzo. Dus opeens is kanker iets heiligs geworden. Godverdomme mag je niet zeggen want je spot dan met iets heiligs, maar kanker ? naa, kanker moet vervloekt worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 11:47:
Spinal is zeker wel 'n echte MC. En geen Steen wannabe, Spinal rapte met Nul7Negen voordat hij Steen kende. Typ maar in op youtube, Nul7Negen - Spylacopa en skip gelijk naar 2:00 daar komt Spinal, kan je zien hoe fakking hard hij komt daar. Jullie denken echt dat iedereen die agressief rapt een wannabe Steen is. Steen vroeg Spinal zelfs om met hem te rappen. Hij vond spinal ziek etc. Hun rappen zo want hun hebben beide 'n andere kijk op de dood. En met kanker schelden is helemaal niet erg. Omdat je Oma er aan doodgegaan is ? ga na hoeveel mensen in Afrika dood gaan aan aids. En daar scheld je ook mee. Niet omdat je iemand aids of kanker toewenst maar gewoon omdat dat 't hardste uitdrukking is. Wat is vetter ? : Wow dat is heel hard, of : wow dat is kanker hard. T'is niet om stoer te doen, t'is gewoon 'n lekker woordje. Tenminste dat vind ik. Wees blij, de meeste mensen stoppen met 't vloeken naar God. Niet dat ik erin geloof maar ik wil gewoon gelijk hebben XD. En beginnen met 'n menselijke ziekte. En meestal als ik kanker zeg hoor ik : NIET SPOTTEN MET KANKER. Waarom zou je d'r niet mee mogen spotten. Is 't heilig ofzo. Dus opeens is kanker iets heiligs geworden. Godverdomme mag je niet zeggen want je spot dan met iets heiligs, maar kanker ? naa, kanker moet vervloekt worden.

:lol: dat zei je ja , :smoke: rook er nog 1

Waarschuw beheerder
Ja dat zei ik, ben gestopt met blowen XD

Waarschuw beheerder
Of je zegt nog eens wat vaker het woord 'kanker'. Hersenloze muziek zonder inhoud

Waarschuw beheerder
Zeker wel inhoud. T'is gewoon 'n ander soort kijk op de dood. Spinal heeft zelf één keer zelfmoord geprobeerd te plegen. Sindsdien rapt ie over de dood. Dat is voor mensen die geen nut in 't leven zien. Eigenlijk gewoon emo's die hiphop luisteren. Ze stimuleren je om zelfmoord te plegen XD. Dat vind ik dope, niet dat ik zelf zo iemand ben. Zoals Steen zei : lekker voor de mensen die zelfmoord plegen. Je bent dan gewoon veelte zwak voor de wereld :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 13:58:
Zoals Steen zei : lekker voor de mensen die zelfmoord plegen. Je bent dan gewoon veelte zwak voor de wereld

Das wel diep hoowr:o
De rest van je argumenten zijn ookal zo sterk:rot:

Waarschuw beheerder
Naa is gewoon wat ik er van vind weetje. Ik vind dat mensen die dom doen om 'n woordje moeten sterven.

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het geweldig. Vooral de muziek erachter, die is echt zo ontzettend goed. Tja en die lyrics van Steen zijn fenomenaal. Precies wat ie zelf zegt, zoals Def P maar dan beter.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:

Waarschuw beheerder
Weuurd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=300 height=200 cacheid=0001e10d00045d41617811cf1a02a31800]https://album.partyflock.nl/53318701.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
baas :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
Waarschuw beheerder
steen is gewoon de shit :jaja:
kenkerhard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 februari 2010 om 11:47:

dude mijn moeder heeft terminale kanker en nog een hele korte periode te leven, en hoewel ik in het verleden er mee schold ben ik van dichtbij toch door de dagelijkse gang van zaken daar terug op gekomen , en steen mag dan een rapper zijn , lyric wise vrijheid van menings uiting maar er een keer mee schelden of het gebruiken in je raps is een maar hij maakt het zijn trademark, en hij is talentvol genoeg om raps zonder te schrijven. mocht ik em ooit tegenkomen zou ik daar toch echt wel een vraag over stellen en als het een stoere jongen is scheld ie me dan uit voor iets met kanker dan is het einde steen kan ik je vertellen , en dan mag je mij Papier noemen.

maargoed meer dan een omhoog geheven (vooral door zijn stad inwoners) rappertje cq dorpsgek die het vooral van shockeren moet hebben is ie niet. shockeren is makkelijk , het woord kanker roepen ook maar een diepzinnige tekst erover flowen is toch wel wat moeilijker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn stiefpa heeft prostaatkanker, uitgezaaid en gaat over 'n half jaar dood. Vind ik ook heel erg. Maar ik blijf kanker zeggen. Ik ga niet stoppen omdat iemand die ik ken kanker heeft. Dat vind ik dikke onzin.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 16:00:
Mijn stiefpa heeft prostaatkanker, uitgezaaid en gaat over 'n half jaar dood. Vind ik ook heel erg. Maar ik blijf kanker zeggen. Ik ga niet stoppen omdat iemand die ik ken kanker heeft. Dat vind ik dikke onzin.

allereerst vind ik je standpunt vanuit jouw situatie al raar maar daarnaast is het ook je stiefpa,sorry hoor maar in mijn geval heb ik geen familie meer daarna en tevens woon ik thuis bij mijn moeder om haar te verzorgen dus ik zit dan ook zonder huis. dus ga niet beginnen zeg...

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Steen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Tsja weetje dan heb jij gewoon een verneukte kut leven XD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 20:53:

jij hebt ook een verneukt kutleven doordat je stiefpa weg gaat maar bent te oppervlakkig om het te beseffen kan ik uit je reacties opmaken. wacht maar totdat het echte familie van je betreft kijken of je dan nog zo nonchalant bent. ik bedoel op het feit na dat die man je moeder neemt is het geen relatie van je(misschien wat hard maar door jouw laatste reply vraag je erom). ongelovelijk hoe dom mensen kunnen zijn zeg. laat me raden je stemt zeker ook op Wilders ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach het zijn maar woorden. trillingen van lucht die opgevangen worden door je oren en omgezet worden in je hersenen naar een betekenis die je er zelf aan heeft
je moet je wat kunnen distancieren van de connotatie die je zelf bij zulke woorden hebt.
maak je het voor jezelf een stuk aangenamer als je het kan relativeren. its all in the head ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dark_ikkeuh op dinsdag 2 maart 2010 om 12:34:
ach het zijn maar woorden. trillingen van lucht die opgevangen worden door je oren en omgezet worden in je hersenen naar een betekenis die je er zelf aan heeft
je moet je wat kunnen distancieren van de connotatie die je zelf bij zulke woorden hebt.
maak je het voor jezelf een stuk aangenamer als je het kan relativeren. its all in the head ;)

das dus onzin sieg heil zijn ook maar 2 woorden en degene die dat tegen mij zei(vrouwelijk lid nvu met een voormalig leider ernaast) heb ik toch echt van een trap geduwd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en als je er niet tegen kan, luister je het gewoon niet! hoef je je ook nergens aan te storen
simpel toch?

Waarschuw beheerder
dit is toch fucking slecht :lol:

steen in t begin was nog redelijk nu is t echt :cry: en dan maar niet beginnen over die andere :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dark_ikkeuh op dinsdag 2 maart 2010 om 12:41:
en als je er niet tegen kan, luister je het gewoon niet! hoef je je ook nergens aan te storen
simpel toch?

ik luister het ook niet en toch kom ik het tegen. en ik wil het gewoon niet meer tegen komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 12:43:
dit is toch fucking slecht :lol:

steen in t begin was nog redelijk nu is t echt :cry: en dan maar niet beginnen over die andere :roflol:

Welcome to Bucketheadland :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 20:53:

minder snuiveng gooz(y) Je bent net zo goed in discussieren als een mug met het downsyndroom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 16:03:
minder snuiveng gooz(y) Je bent net zo goed in discussieren als een mug met het downsyndroom

mja Steen is natuurlijk de nationale ambassadeur van Speed :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op maandag 1 maart 2010 om 23:39:
laat me raden je stemt zeker ook op Wilders ?

Nope.

Naja 'n mug kan niet echt discusseren maar oké. Naa, mijn leven is heel erg dope. Het is trouwens me ex-stiefpa. Maar oké, ik zit er niet mee dat hij doodgaat. Het moet toch ooit ? Sowieso ben ik niet iemand die veel van mensen houd. En geloof 't of niet. Ik ben heel gelukkig hoor XD. Ik snuif niet, fak harddrugs. En Animaniac jij hebt gewoon een verneukte leven. Je leeft bij je ma om haar in leven te houden ofzo. En je hele familie is dood. 'T kan niet erger toch ? XD. (Sorry als 't wat hard aankomt enzo) Er zijn wel mensen van mijn familie doodgegaan. Maar daar heb ik nooit echt problemen mee gehad. Zeg wat je wil, ik heb gewoon geen medelijden met andere mensen. En ja misschien pas als mijn hele familie dood of uitgeroeid is en me ma op sterven ligt dat ik me dan zo kut voel als jij en dan pas moet praten. Maar jij probeert nu mij te raken ofzo. X'D En dat is best grappig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ animaniac: vriendin van me haar moeder heeft ook kanker, maar zelf is ze grote spinal & steen fan
leer relativeren ;), maakt het leven een stuk aangenamer, er zijn zoveel kleine zinloze irriterende dingetjes waarmee we niets zijn, en eens je erover heen kan zetten wordt het leven zoveel aangenamer. maar ik snap je situatie wel en hoop het beste voor je (y)

Waarschuw beheerder
stoere praat hier :cry:

blijft gewoon kut muziek (Y)

Waarschuw beheerder
Dat vind jij.

Waarschuw beheerder
mja ik typ het dus zal het wel mijn mening zijn he

Waarschuw beheerder
Ja XD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 17:04:
Naja 'n mug kan niet echt discusseren maar oké. Naa, mijn leven is heel erg dope. Het is trouwens me ex-stiefpa.

precies exactemundo , dat rook ik dus al van ver je probeerde een situatie te schetsen dat je volgens jezelf recht van spreken had , maar dat heb je dus niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dark_ikkeuh op dinsdag 2 maart 2010 om 17:09:
@ animaniac: vriendin van me haar moeder heeft ook kanker, maar zelf is ze grote spinal & steen fan
leer relativeren ;), maakt het leven een stuk aangenamer, er zijn zoveel kleine zinloze irriterende dingetjes waarmee we niets zijn, en eens je erover heen kan zetten wordt het leven zoveel aangenamer. maar ik snap je situatie wel en hoop het beste voor je (y)

dankje !

Waarschuw beheerder
probeer in te zien wat er goed is aan die 2 gasten maar ze worden alleen maar slechter :lol: steen had wel potentie ergens diep weggestopt maar dat is dus helemaal niks geworden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 2 maart 2010 om 17:51:
precies exactemundo , dat rook ik dus al van ver je probeerde een situatie te schetsen dat je volgens jezelf recht van spreken had , maar dat heb je dus niet.

Waar heb jij 't over? XD

Waarschuw beheerder
dat je uitvluchten zoekt om je gek*nker goed te praten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 18:08:
dat je uitvluchten zoekt om je gek*nker goed te praten

man jij slaat de spijker op zijn kop :D

Waarschuw beheerder
Nee, wat ik wil zeggen is : Mensen overdrijven om het woord kanker, Steen en Spinal zijn dope. Ik heb er geen moeite mee. Enzovoort. Dat jij het erg vind oké. En dat jouw hele familie eraan dood is enzo blabla. Oké goed weetje, ik vind het echt niet erg voor je en toon geen medelijden want zo ben ik. En je kan wel zeggen dat ik uitvluchten zoek ofzo. Wat ik dus dikke onzin vind want dat probeer ik helemaal niet. Maar oké. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 19:57:
Nee, wat ik wil zeggen is : Mensen overdrijven om het woord kanker, Steen en Spinal zijn dope. Ik heb er geen moeite mee. Enzovoort. Dat jij het erg vind oké. En dat jouw hele familie eraan dood is enzo blabla. Oké goed weetje, ik vind het echt niet erg voor je en toon geen medelijden want zo ben ik. En je kan wel zeggen dat ik uitvluchten zoek ofzo. Wat ik dus dikke onzin vind want dat probeer ik helemaal niet. Maar oké.

Kortom jij vindt dat je mag k*nkeren simpelweg vanwege het feit dat je een lichtelijk psychopatische appaat bent. Zit wat in(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je vind t maar normaal dat je mensen er zo mee kan kwetsen? en nee schelden met kut is niet hetzelfde. Ik ga niet zeggen dat het nooit voorkomt dat ik het zelf zeg maar als je al denkt dat het maar normaal moet zijn is er toch iets goed mis met je.

Tja over smaak valt niet te twisten maar deze 2 :roflol: Kan me er iets bij voorstellen dat een groot deel van de HC liefhebbers dit goed vind, duister, "hard" en de o zo boeiende inhoud waar dan lekker vaak kanker in gebruikt word. Nee hiermee wil ik niet alle liefhebbers op een hoop gooien maar wel die deze vooroordelen steeds weer bevestigen.

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
Ik ben niet Hardcore.

Ik luister meer Jiggy dje, Surya, Eminem, Steen en Spinal etc. Dus snap niet waarom je nu hardcore mensen erbij haalt. xD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was ook niet direct tegen jou bedoeld dat had ik ff duidelijker moeten zeggen, t valt me alleen op dat er een bepaald soort volk met m wegloopt :)

Waarschuw beheerder
Oké XD. Naja weetje, ik ben pas 14 dus wat heb ik erover te zeggen. Maar dit is dus wat ik vind.

Waarschuw beheerder
Dat mag je uiteraard ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 20:57:
ik ben pas 14

pff zeg dat dan meteen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 21:40:
pff zeg dat dan meteen

idd zeg !

top Cranium , nu snap ik je meteen :)

Waarschuw beheerder
Hoe oud dacht je dan dat ik was ? XD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 maart 2010 om 19:57:
En dat jouw hele familie eraan dood is enzo blabla. Oké goed weetje, ik vind het echt niet erg voor je en toon geen medelijden want zo ben ik

nekschot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op woensdag 3 maart 2010 om 17:26:
nekschot

ach ja hij is 14 zijn we achter nu is het niet meer zo erg allemaal :roflol:

Waarschuw beheerder
ach ja hij is 14 zijn we achter nu is het niet meer zo erg allemaal

hij ook ;)

maar dan nog, heeft gewoon met fatsoen te maken toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op woensdag 3 maart 2010 om 17:26:
nekschot

Gangster

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op woensdag 3 maart 2010 om 17:32:
ach ja hij is 14 zijn we achter nu is het niet meer zo erg allemaal

Los van het feit dat je hem nu totaal niet serieus meer hoeft te nemen, wat je daarvoor trouwens ookal niet deed neem ik aan, behoor je op je 14e toch wel degelijke kennis van sollidariteit, mores, etc te hebben en een degelijk geweten te hebben ontwikkeld. Tis toch wel zonder meer een apaatje:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ohja, toen jij 14 was wist jij alles daarvan he. Daar ligt 't niet aan. Ik weet ook dat ik zo ben, en ik ook zo blijf. Hoe oud ik ook ben. T'is mijn karakter. En ik heb heeeeel veel dingen meegemaakt hoor in m'n verleden. Ik maak trouwens wel muziek met inhoud @ www.boomr.nl/anatomie Cranium ben ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whoei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 20:48:
En ik heb heeeeel veel dingen meegemaakt hoor in m'n verleden

:roflol:

Waarschuw beheerder
Kan je wel om gaan lachen. Wannabe mooiboy die 'n bezem pijpt XD. Maar t'is wel zo.
Waarschuw beheerder
iemand van 14 kan moeilijk zeggen een zwaar verleden te hebben..

Waarschuw beheerder
Niet als je 6 jaar mishandeld bent :D

Waarschuw beheerder
Mijn klomp is zojuist gebroken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 11:22:
Mijn klomp is zojuist gebroken

mag ik em dan misschien hebben want ik heb zojuist mijn schoen opgegeten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 maart 2010 om 22:50:
Niet als je 6 jaar mishandeld bent

oke oke.. dan neem ik dat wel terug
maar waarom wil je dit zo open laten merken?
klinkt misschien raar maar krijg je nog altijd geen aandacht dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 11:22:
Mijn klompvoet is zojuist gebroken

gips erom dan

Waarschuw beheerder
*pakt popcorn*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:27:
*pakt popcorn*

zout of zoet?

edit: zout of zout :cry: fail
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:21:
gips erom dan

Ik prefereer duct tape b)

Waarschuw beheerder
Vind het zo hypocriet dat iemand zich beledigd kan voelen als iemand kanker zegt!
Bedoel zijn in Nederland zat volksbuurten waar alle mensen standaard kanker in elke zin zeggen.

De kans dat je er zelf vroeg of laat aan overlijd is ook nog es hartstikke groot.

Waarschuw beheerder
Je hebt ook zoveel metal bands en amerikaanse rappers die het alleen maar over dood ziektes en verderf hebben. Nu hebben we er ook 1tje in Nederland, big deal. Als ik een boze dag heb gaat dat nummer van chop chop chop, drup drup drup ook keihard aan. Dat het dan toevallig van steen is boeit me niet zoveel het had ook Rammstein kunnen zijn of van mij part Sulputera
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op donderdag 4 maart 2010 om 13:21:
maar waarom wil je dit zo open laten merken?
klinkt misschien raar maar krijg je nog altijd geen aandacht dan?

Ik ben heel erg open. Ik krijg genoeg aandacht ( ADHD ) XD. Naja zoals ik net zei. Ik zeg gewoon alles wat ik denk enzo. Ik schaam me er niet voor, maar ik hoef ook geen medelijden. Gewoon zeggen wat ik heb meegemaakt zodat mensen op de hoogte zijn weetje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:27:
fail

:'(

Beide lekker jeweet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:03:
Gewoon zeggen wat ik heb meegemaakt zodat mensen op de hoogte zijn weetje.

/care

Waarschuw beheerder
ligt eraan hoe t gezegd word (Y)

Waarom zou je t niet over ziektes dood en verderf kunnen hebben? Mijn mening is alleen dat steen & spinal op een kansloze manier muziek maken en het totaal niks te bieden heeft en dat terwijl steen in t begin nog wel enigszins goed was dat was dus voor z'n kanker gimmickje waar ineens iedereen opspringt :rot:

Los daarvan ging t om personen die het normaal vinden te pas en te onpas kanker te gebruiken terwijl er mensen zijn die op een normale manier aangeven dat ze dat liever niet hebben dan ben je gewoon een onfatsoenlijke hond.

Schelden heb ik geen moeite mee verder doe t zelf ook, je moet je maar s afvragen wat er normaal is, iemand die gewoon aangeeft of je dat in z'n aanwezigheid niet wil doen of iemand die er schijt aan heeft en mensen met opzet beledigd (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:01:
Je hebt ook zoveel metal bands en amerikaanse rappers die het alleen maar over dood ziektes en verderf hebben. Nu hebben we er ook 1tje in Nederland, big deal. Als ik een boze dag heb gaat dat nummer van chop chop chop, drup drup drup ook keihard aan. Dat het dan toevallig van steen is boeit me niet zoveel het had ook Rammstein kunnen zijn of van mij part Sulputera

Jij bent er weer zo een die het gewoon niet snapt of wil snappen:roflol:

Het hebben over dood en verderf en kankeren zijn twee verschillende dingen. Ik zie kankeren (uberhaupt het gebruiken van krachttermen) gewoon als een teken van mentale zwakheid b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:10:
Schelden heb ik geen moeite mee verder

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:18:
(uberhaupt het gebruiken van krachttermen) gewoon als een teken van mentale zwakheid b)

hond :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:06:
/care

Stoer!!!!!

Hoezo mentale zwakheid ? jonge, snap dan dat mensen 't niet bedoelen om anderen te kwetsen maar gewoon om 't harder uit te drukken. Mentale zwakheid, pff flikker op jong wannabe psycholoog XD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je iedere minuut 6 keer het woord kanker gebruikt moeten ze je gewoon tegen de muur zetten en opruimen (Y)

Waarschuw beheerder
zie kankeren (uberhaupt het gebruiken van krachttermen) gewoon als een teken van mentale zwakheid

Tuurlijk jij hebt je hele leven nog nooit een krachtterm gebruikt en je vrienden ckr ook niet hoe hypocriet wil je zijn????

Mentale zwakheid :roflol:

Dus iedereen die wel es een krachtterm eruit gooit omdat iets pijn doet of misgaat is volgens jou mentaal zwak?

Het hebben over dood en verderf en kankeren zijn twee verschillende dingen.

Alsof ik dat niet weet? Daarom reageer ik ook los op die 2 dingen.
Eerste post over het kankeren
2e post over Steen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
cranium, je kan heel erg opvliegerig gaan lopen doen maar je geeft aan geen hol te geven om anderen..
wat verwacht je terug als je hier je verhalen gaat lopen posten en zielig doen?
hoe erg je verhalen ook zijn mogen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:50:
Stoer!!!!!

Nee.

Waarschuw beheerder
PS. Dat ik het hypocriet vind wil nog niet zeggen dat ik het goedkeur als mensen in elke zin of krachtterm het woord kanker gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op donderdag 4 maart 2010 om 15:03:
wat verwacht je terug als je hier je verhalen gaat lopen posten en zielig doen?
hoe erg je verhalen ook zijn mogen..

Ik doe niet zielig. Alleen jij zei : wat wil 'n 14 jarige meegemaakt hebben. Daarom zei ik 't. Anders zou ik niks erover gezegd hebben. Dat was 't enige wat ik gezegd heb. Verder niks, wat ik hier kom doen is melden dat ik vind dat 't woordje kanker niet erg is en Steen en Spinal dope zijn. Naja Steen is veel minder, Spinal brengt harde poëzie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:13:
Spinal brengt harde poëzie

:roflol: voor een 14 jarige heb je wel humor (Y)

gozer kan niet eens meer dan 2 zinnen rijmen :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk van wel he. Hier 'n tekst van hem :

Dit zijn mijn instincten, ik ben nog een kind.
Verbitterd en verminkt door de inkt die ik wou drinken.
Ik stikte der in slikte en stapte mijn schrift naar binnen(sorry)
Verzin het hittelichtflitsen en bliksemschichten.
Ik heb het zwaard, ik zwaai maar ben mijn pen niet waard.
Ik tref het kwaad, want ik haat heb ik zelf gemaakt.
Verderf vergaat de aarde daadwerkelijk als ik praat. Is die ontstaan uit mijn zaad, hij die mij onsterfelijk maakt.(nee)
Ik wil aan mijn lot ontkomen geen hoop
ik los het op met dromen.
Zon voor de grond en ronde rotte doden.
Verstoken, door geloof en honger omgekomen. Botten en sloten van bloed waar bij stoffelijk over. Is dit de nacht die verlicht, is de dag al in zicht. Is dit as van een kind dat weer begint te lachen?(nee)
Als ik die krachten ooit vind, verander ik alles beslist, doe mijn ogen dicht en verdring mijn verlangens.

Waarschuw beheerder
thnx voor het bevestigen, blokjes van 2 zinnen :cry:

dit is dus samengevat alles waar ie t over heeft :cry:

kansloze shit zonder inhoud
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahahaha XD flikker op man. Dat zou jij nog niet eens in je dromen kunnen doen.
'T heeft wel zeker inhoud. Jij bent toch zo superslim jij hoort 't te begrijpen.

http://www.youtube.com/watch?v=Nh305mQV9HI

Hoor vanaf 2 minuten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:Cry: ja je hebt helemaal gelijk man, door de afgelopen 2 maanden dat ik hiphop/rap luister moet ik dit soort meuk waarderen :roflol:

hoe kom je erbij dat ik dit soort shit zou willen zeg :roflol: sorry maar als ik al iets met rap zou doen dan met gasten die iets meer intellect hebben dan deze doorgesnoven gast

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:57:
Tuurlijk jij hebt je hele leven nog nooit een krachtterm gebruikt en je vrienden ckr ook niet hoe hypocriet wil je zijn????

Mentale zwakheid

Dus iedereen die wel es een krachtterm eruit gooit omdat iets pijn doet of misgaat is volgens jou mentaal zwak?

Maar jij hebt een plaat voor je kop:lol:

Ik zeg niet dat ik nooit vloek, wel dat ik er van baal als ik mezelf erop betrap. Verder heb ik ook niet gezegd at je meteen zwak begaafd ben als je eens vloekt als er iets mis gaat. Maar als je in elke zin kanker moet zeggen om je woorden krachtiger over te laten komen heb je wat mij betreft gewoon niks te melden(y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:57:
Alsof ik dat niet weet? Daarom reageer ik ook los op die 2 dingen.
Eerste post over het kankeren
2e post over Steen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:55:
Vind het zo hypocriet dat iemand zich beledigd kan voelen als iemand kanker zegt!
Bedoel zijn in Nederland zat volksbuurten waar alle mensen standaard kanker in elke zin zeggen.

De kans dat je er zelf vroeg of laat aan overlijd is ook nog es hartstikke groot.

Het feit dat er volsstammen zijn die idd kanker in elke zin zeggen maakt het hypocriet dat sommige mensen er moeite mee hebben :loser:? En het feit dat je het zelf ook kan krijgen is nog een reden om het maar te accepteren:rot:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 14:01:
Rammstein kunnen zijn of van mij part Sulputera

nee die zijn lyrisch zo slecht dat ze maar krachttermen moeten gaan gebruiken(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:46:
sorry maar als ik al iets met rap zou doen dan met gasten die iets meer intellect hebben dan deze doorgesnoven gast

Dus jij wilt zeggen dat Spinal slecht is ? Doorgesnoven gast ? X'D uhu jij wel gast. Maar ehh, blijf jij maar doen wat je moet doen. Bijna iedereen weet wel dat Spinal goed is. Anders was ie niet zo bekend. Je luisterd 2 maanden rap en denkt gelijk al alles erover te weten ? X'D. Jij bent zeker zo'n hardcore of metal gast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:53:
Bijna iedereen weet wel dat Spinal goed is

mensen die niet beter weten :jaja:

Je luisterd 2 maanden rap en denkt gelijk al alles erover te weten

geniaal dit :cry:

hardcore

:nee: niet wat jij verstaat onder een hardcore gast

metal

ook niet :nee:

Waarschuw beheerder
Mensen die niet beter weten ? XD dus jij beweert dat hij gewoon slecht is en iedereen die naar 'm luisterd niet beter weet ? sterf XD

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:04:
dus jij beweert dat hij gewoon slecht is en iedereen die naar 'm luisterd niet beter weet

correct, maja het zegt misschien meer over de personen die m zo goed vinden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:49:
Maar jij hebt een plaat voor je kop

Gast laat me niet lachen je kent me niet eens!

Ik gebruik het woord kanker gelukkig niet ook niet als krachtterm.

Ookal schreeuw je "Wel alle Appels!" als je jezelf pijn doet. Het blijft een krachtterm het hoeft echt niet een scheldwoord te zijn.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:49:
Maar als je in elke zin kanker moet zeggen om je woorden krachtiger over te laten komen heb je wat mij betreft gewoon niks te melden

Zijn we het daar in ieder geval over eens!

Wat ik bedoel te zeggen is dat je referentiekader bepaalt of het sociaal gezien kan.
Als je bij de notaris zit en kanker dit en dat gaat zeggen komt niet over terwijl het in een achterstandsbuurt in DH doodnormaal kan zijn.
Dat het word gezegd praat ik niet goed maar dat gemiezer als iemand het woordje kanker zegt en dan meteen ohhhh me opa heeft dat ook gehad ja dat mag ik hypocriet vinden toch!

Zijn wel ergere dingen in NL waar je je druk om moet maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:04:
Mensen die niet beter weten ? XD dus jij beweert dat hij gewoon slecht is en iedereen die naar 'm luisterd niet beter weet ? sterf XD

jij moet als volwassen persoon nog eens kijken naar wat je hier allemaal uitkraamt..

Waarschuw beheerder
Laten we vooral niet over meningen gaan lopen zeiken :lol:

iedereen mag een mening hebben maar ik heb gelijk b)

met m'n 2 maanden luister ervaring 8), dat ie dat geloofde :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 17:56:
met m'n 2 maanden luister ervaring , dat ie dat geloofde

idd :rofloL:

Waarschuw beheerder
Zou kunnen, je hebt 'n rock man op je forumplaatje XD dus misschien wist je er geen reet vanaf. Oké, jij weet dus heel erg veel van rap ?

Waarschuw beheerder
luister het een jaar of 12 nu ;)

rap is voor mij over het algemeen de commerciële zooi op tv en dat is dus helemaal niks

en die rock man komt voor op het album van een van m'n favorieten dj's ;)

hou van vele soorten muziek trouwens

Waarschuw beheerder
Goh, commercieël is sowieso dikke onzin. Rap is om je gevoelens te uitten op 'n beat. Niet om op mtv te komen en geld te maken. Hier in NL verdien je sowieso bijna niks. Kempi rappers zijn ook bullshit met hun straat hier en daar Nederland is één van de rijkste landen man. Hosseluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu praten ze ook over. Dikke onzin.

Waarschuw beheerder
commercieel is niet perse slecht, genoeg goede muziek maar rap is gewoon poep wat er op tv komt, gaat ook op voor de meeste muziek van tegenwoordig trouwens :lol:

vroeger 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:13:
Zijn we het daar in ieder geval over eens!

Mooi :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:13:
Zijn wel ergere dingen in NL waar je je druk om moet maken.

Vergeet niet dat dit een discussie op PF is 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 19:20:
rap is voor mij over het algemeen de commerciële zooi op tv en dat is dus helemaal niks

was 10 - 15 jaar geleden wel anders. De La Soul (l)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 19:37:
Goh, commercieël is sowieso dikke onzin. Rap is om je gevoelens te uitten op 'n beat. Niet om op mtv te komen en geld te maken. Hier in NL verdien je sowieso bijna niks. Kempi rappers zijn ook bullshit met hun straat hier en daar Nederland is één van de rijkste landen man. Hosseluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu praten ze ook over. Dikke onzin.

Beter ga je over 4 jaar terug lezen wat voor poep je op 14 jarige leeftijd op pf geplaatst hebt. Dan is zeker je dag weer goed(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was 10 - 15 jaar geleden wel anders. De La Soul

ja ooit in het verleden kwam er wel vette shit op tv :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 20:15:
ja ooit in het verleden kwam er wel vette shit op tv :)

Squarepusher en Aphex twin enzo B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 20:08:
Beter ga je over 4 jaar terug lezen wat voor poep je op 14 jarige leeftijd op pf geplaatst hebt. Dan is zeker je dag weer goed

Wedden dat 't wel zo is dat rap is om je gevoelens te uitten ? 2pac begon zelfs daarom. En was rijk maar bleef toch in 'n achterstandswijk wonen bij zn familie en vrienden omdat hij 't niet voor 't geld deed.
Waarschuw beheerder
Dude.. Ik vind spinal en steen best vet hoor.. Maar gevoelens uiten?

"je nek doorbijten, je bek in schijten, je vrouw verkrachten, je ouders slachten, *iets wat ik niet versta*, er een pen in raggen je auto jatten en een mens doodrijden"

zit daar gevoel in?
Zo ja dan zijn ze in hun bol toch echt wel van een laag niveau;)

ik snap wel wat je wil zeggen maar.. Je pakt de verkeerde voorbeelden:flower:

Wat trouwens wel idd erg is voor de rapscene/hiphopscene zijn die tracks als tijdmachineng en me boy:p

Waarschuw beheerder
scene in NL was al verpest voor ie er ook maar was :rot: Amerikaans wacke instelling heeft de overhand (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 08:54:
scene in NL was al verpest voor ie er ook maar was Amerikaans wacke instelling heeft de overhand

Ghehe, Britse scene is sowiezo vetter vind ik. Elk land trouwens wel. Maar tis de .lelijke kant van Amerika waar veel en veels te veel op gefocusd wordt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 20:44:
Wedden dat 't wel zo is dat rap is om je gevoelens te uitten ? 2pac begon zelfs daarom. En was rijk maar bleef toch in 'n achterstandswijk wonen bij zn familie en vrienden omdat hij 't niet voor 't geld deed.

Alsof ik jou nog serieus ga nemeng fanboii(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 20:42:
Squarepusher en Aphex twin enzo

dik dit dat B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 11:23:
Britse scene is sowiezo vetter vind ik

brits trek ik echt niet, snelle geratel :rot:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 11:23:
Alsof ik jou nog serieus ga nemeng fanboii(y)

sowieso 2pac :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 11:30:
brits trek ik echt niet, snelle geratel

Heb je het nu over Grime? Vind ik persoonlijk erg vet. Maarja iedereen zijn ding he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 11:38:
Heb je het nu over Grime? Vind ik persoonlijk erg vet. Maarja iedereen zijn ding he

oja zo heet t ja, ik kan er niet naar luisteren :)

Waarschuw beheerder
shade:D. Post is wat plaatjes die je wel chill vindt:)

Waarschuw beheerder
pff zoveel dan blijf ik bezig :lol:

wie ik o.a wel (Y) vind
Dilated Peoples, Wu-Tang(dan vooral de begin tijd) Jurassic 5, The Roots, Gang Starr, Percee P, R.A. the Rugged Man, Mr. Lif, Murs, Aesop Rock, Sick Jacken, Big Daddy Kane, Large Professor, Kool G Rap etc.

er is zoveel :) en dan nog djs enzo :lol:

hiphop(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 12:58:
wie ik o.a wel vind
Dilated Peoples, Wu-Tang(dan vooral de begin tijd) Jurassic 5, The Roots, Gang Starr, Percee P, R.A. the Rugged Man, Mr. Lif, Murs, Aesop Rock, Sick Jacken, Big Daddy Kane, Large Professor, Kool G Rap etc.

er is zoveel en dan nog djs enzo

Veel old school tussen:) nais(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 13:40:
Veel old school tussen:) nais(y)

yep meeste wel

toen talent en skills de boventoon voerde en het niet alleen om de rapper draaide (Y)

edit: gvd wat een taalpolio vandaag :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Steen en Spinal uiten hun woede in muziek hoor XD.

Waarschuw beheerder
maakt t niet automatisch goed o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 14:00:
Steen en Spinal uiten hun woede in muziek hoor XD.

soooooooooooow mang das diep :o
Waarschuw beheerder
smaken verschillen
niet meer, niet minder, is verder kwaliteits hop hoor
vette beats en leuke lyrics.
diep dat is het niet, maar dat hoeft ook niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rot op, als je 1000x kanker in 1 zin gepropt krijgt ben je nog geen goeie reppert :loser:

Waarschuw beheerder
Hoeft niet diep te zijn. Hun uiten hun woede in muziek klaar. Hun uiten iets, daarvoor is rap. Op wattefak voor manier ook. Ookal zeggen ze 1000x kanker.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 18:40:
Hun uiten iets, daarvoor is rap.

ze uiten hun eigen triestheid ja.... jezelf uiten in je teksten, dat doet iemand als Matisyahu of Loop Troop of KRS One;

de hele tijd maar wat met kanker lopen te schelden is niet jezelf uiten, maar gwn kansloos, zo iemand moeten ze om zich bewust te makeng van zijn uitspraken, maar ff voor de gein ff aan infuusje met leukemiepatientenbloed hangen :loser:

sorry mag dan btje ver gaan maar ik heb dus 0.0 respect voor dit soort gasten, zij maken KAPOT waar men in de East en Westcoast voor is gestorven om in 30 jaar tijd op te bouwen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee ze uiten woede. Ze schreeuwen hun woede uit in 'n vorm van rap. Verder ja ik weet wat je bedoeld. Maar hun uiten hun woede toch. 'T blijft rap. Sommige mensen diggen 't en sommige niet. Kan je wel zeggen : die mensen zijn gek. Maar ik vind dat iedereen die naar Lil wayne enzo luistert ook 'n mongool is, of iedereen die naar Boom boom pow luistert XD

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 18:59:
Nee ze uiten woede

Woede waarover? Over dat ze elke dag hun modem moeten resetten omdat internet vaak n beetje traag is met dvdtjes binnenhalen? Dat ze per ongeluk op hun Oakley zonnebril zijn gaan zitten? Dat de wouten ze een boete van 140 euro gaven omdat ze hun blaas leegden waar het niet mocht?

FUCK dat, die pussies hier hebben helemaal geen reden om woede te uiten, stelletje verwende kutblagen zijn het die niet weten wat het ECHTE straatleven in houdt.

Als jij in Compton bent geboren en getogen, je vader zit in de dodencel, je moeder moet 3 baantjes naast elkaar doen om ueberhaupt elke dag eten op tafel te brengen, je geen geld hebt om na je 16e door te leren, en je moet jezelf in leven houden met het verkopen van drugs omdat je gediscrimineerd wordt door de blanke meerderheid, DAN heb je recht om je woede in je raps te uiten!

Snapte?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind ik niet, ookal woon je in Nederland je kan best wel 'n verneukte leven hebben hoor. Dat boete van 140 euro enzo daarom zullen ze vast niet boos zijn. Spinal wou zelf al één keer zelfmoord plegen dus er zal vast wel iets ergs zijn met hun. Maarja, je kan altijd wat er ook gebeurd je gevoel uiten in rap. Ookal heb je 'n boete gekregen dan maak je daarover 'n track. Beter dan : BOOM BOOM POW. GET GET ofzo XD Of tijdmachineeee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 19:25:
Vind ik niet, ookal woon je in Nederland je kan best wel 'n verneukte leven hebben hoor.

Ja, als je afhankelijk bent van anderen, zoals je oma die in een verpleeghuis zit ik noem maar iets.

De jeugd heeft NIKS te mekkeren hier, behalve dat hun smartphone niet genoeg gig heeft om alle 20 seizoenen van Dr. House op te zetten :loser:

Spinal wou zelf al één keer zelfmoord plegen

Dan moet ie lekker n emo bandje oprichten en make up gaan dragen, net als de broertjes Kaulitz en hun Tokio Hotel :rofloL:

Waarschuw beheerder
De Jeugd niet nee. Steen is al oud hoor. Hun rap is ook heel erg emo. 't gaat allemaal over de dood. Hebben ze zelf ook gezegd. Het zijn emo rappers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het blijven gewoon verwende witte wanksta snotblaagjes die heel graag gangster hadden willen zijn, en die niet doorhebben dat een gimmick (bij hun het woord kanker) maar zeer spaarzaam leuk is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar goed, hier gaan we niet uit komen. Verder wil ik mijn aanwezigheid hier in deze topoe afsluiten met de wens dat ze allebei zelf door deze ziekte worden getroffen, en het na een zware strijd met de dood op het nippertje overleven, dan weten ze iig wat ze met die vuilbekkerij ECHT zeiden al die tijd.

Misschien dat ze dan eens wat fatsoen in hun flikker krijgen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij zei zelf dat ie 't al heeft. XD

Hoezo wanksta ? niet iedereen die rapt is wanksta.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 20:25:
Hoezo wanksta ? niet iedereen die rapt is wanksta.

Wel als je geen echte gangster bent, maar wel 'gevaarlijk' wil overkomen in je teksten ;)

Waarschuw beheerder
Je hoeft niet zwart te zijn om gevaarlijk te zijn. Als je praat over ik schiet je met 'n geweer enzo dan ben je 'n wangsta. Maar oké ik vind je wel gelijk hebben.
Waarschuw beheerder
Ik vind sommige nummers wel chill van hun,
alleen live zuigen ze hard.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BOOM BOOM POW. GET GET ofzo XD Of tijdmachineeee

enkel en alleen gemaakt om geld te verdienen. maar Boom Boom pow is gewoon wel een dikke plaat , die tijdmachine zou gezongen door jantje van op de hoek ook een hit opleveren denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 12:58:
wie ik o.a wel (Y) vind

er is zoveel :) en dan nog djs enzo :lol:

NWA , Ice Cube , ICE-T , Pac, Dre, Snoop , Public enemy en the list goes on and on.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 13:55:

ik woon in zon Volksbuurt (helaas, kitesurfspullen van men broer gejat door een jeugdvriend die verderop woont , men moeders auto raam ingeslagen door een andere jeugdgenoot van men broer die in de andere straat om de hoek woont , er zijn de afgelopen 2 jaar al 8 pogingen tot inbraak geweest omdat ze weten dat ik men studio hier heb en zo kan ik nog eeuwen doorgaan) enkel en alleen gedreven door drugs maar aan de andere kant struikelen de mensen ook over mekaar heen om hun medeleven voor mijn moeder te tonen dus tokkies zijn niet allemaal zonder fatsoen.

tis heel makkelijk roepen mijn opa oma stiefvader neefje nicht had het , maar je piept wel anders als het jou moeder is , en jongen omdat je 6 jaar bent mishandeld wil niet zeggen dat je dan veel mee hebt gemaakt(en genoeg om als een kip zonder kop de nederlandse taal te verloederen, maarja die termijn had ik er al op zitten toen jij 3 was :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 20:52:
Je hoeft niet zwart te zijn om gevaarlijk te zijn.

jah dat snap ik, maar je weet neem k aan dat t archetype wanna-B gangster een bleekscheet met aangeleerd straattaaltje etc is toch :P

Waarschuw beheerder
Hahah ja XD.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 maart 2010 om 18:49:
Matisyahu of Loop Troop of KRS One

:woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op zaterdag 6 maart 2010 om 05:03:
NWA , Ice Cube , ICE-T , Pac, Dre, Snoop , Public enemy en the list goes on and on.

dat is dan weer net een lijstje waar ik niet veel mee heb :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 maart 2010 om 18:38:
rot op, als je 1000x kanker in 1 zin gepropt krijgt ben je nog geen goeie reppert

daarmee alleen zal het idd niet lukken
gelukkig is het dat niet alleen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 maart 2010 om 20:11:
Misschien dat ze dan eens wat fatsoen in hun flikker krijgen

wat een grap
met zulke uitspraken bewijs je zelf maar hoe weinig fatsoen je hebt ;)

yow gasten, its about the music é, who cares about gangsters :lol:

spinal en steen hebben duidelijk hun lol in wat ze doen en daar draait muzie om. jullie gaan er veel te veel in op

Waarschuw beheerder
nee hoor t is slechte muziek dus zo moeilijk is het niet

oh dat is mijn mening b) en die is meer waard als die van jullie :lol:

Waarschuw beheerder
Ja XD. In drachten. Ik was Anatomie samen met 'n vriend. 2e optreden ooit XD
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dan zat ik steeds vlak achter je toen in die zaal gast :P
ik had zo'n negertjeng naast me zitten immers

Waarschuw beheerder
Oh haha dope :P Mensen daar hadden echt talent.
Waarschuw beheerder
heb zelf meegedaan aan dj, was in een andere zaal dus had jullie net niet meegekregen.. wat ik wel erg vet vond was die huite loopik (die gast die ging beatboxeng:respect: )

Waarschuw beheerder
Die heb k ook net gemist. Aan het einde kwam ik weer binnen. Vond ik wel jammer dat ik 't niet gezien heb, gozer was 3e geworden.

Waarschuw beheerder
off topic for lebenG
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 maart 2010 om 21:44:
off topic for lebenG

:D

http://www.froeks.tv/2010-03-03/kb10-anatomie/video

deze toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit was die beatboxert:
http://www.froeks.tv/2010-03-03/kb10-huite-loopik/video

nou maar weer ontopic?XD
Waarschuw beheerder

:respect:
In April ergens, release party @ kleine zaal paard van troje in Den Haag.
Gratis entree.. binnenkort verschijnen er ook flyers enzo.

Binnekort dus meer informatie voor de liefhebbers.
Als het niet word toegevoegd aan de agenda post ik het hier wel!

Waarschuw beheerder
t word steeds triester in NL :cry:

Waarschuw beheerder
Binnenkort maar op China orienteren:o

achja t wordt alleen maar triester aan de oppervlakte;). Er blijven altijd mensen met hart voor de zaak(l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 15:59:
Er blijven altijd mensen met hart voor de zaak(l)

yep die zie je niet zo vaak op tv enzo :lol:

muziek hoort ook niet op tv b)

101barz is ook al zo'n debiele programma, eens in de zoveel tijd een goede MC maar merendeel van dat huilie volk die het oh zo slecht hebben in NL :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op zondag 7 maart 2010 om 22:27:
http://www.froeks.tv/2010-03-03/kb10-anatomie/video

deze toch?

Jesss, ik ben die rechter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 maart 2010 om 16:02:
101barz is ook al zo'n debiele programma, eens in de zoveel tijd een goede MC maar merendeel van dat huilie volk die het oh zo slecht hebben in NL

dit is dan wel weer goed toch?

Waarschuw beheerder
muziek hoort ook niet op tv

Indeed, kwaliteitsloze meuk allemaal.
101barz is ook al zo'n debiele programma, eens in de zoveel tijd een goede MC maar merendeel van dat huilie volk die het oh zo slecht hebben in NL

Inderdaad.
Ze graven gaten groot maar vallen er zelf in.
Ach, laat ze lekker rappen voor 8 jarige stakkertjes.

Generation "Why?".

Gutter-Hip-Hop/Hardcore/BoomBap, echte NederHop waar je wat van kan leren!
De rest is ongeïnspireerde bagger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :hyper:Moritz:hyper: op maandag 8 maart 2010 om 17:19:
dit is dan wel weer goed toch?

Ga weg man, hoe kan je hierom lachen?

Smerige mensen!

Waarschuw beheerder
Word.

Hij is wel faaakking hard als Fresku.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op dinsdag 9 maart 2010 om 01:36:

Smerige mensen!

Andere levensfase;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op dinsdag 9 maart 2010 om 01:36:

was best grappig maar nu zit iedereen er weer bovenop en is de grap er af, zo irritant heb je dit en dit gezien dat is echt leuk, uhm ja 4 maanden geleden was t nog leuk voor figuren zoals jij t kende (Y) dank u :)

Waarschuw beheerder
w00t
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 08:29:
Andere levensfase

Ja, waardeer ik ook.
Maar, ze weten niet eens waarover ze spitten, of wat ze ermee aan kunnen richten.
Ik kots op die hele rap,er en bee & urban scene.
Niet dat ik lijp wil doen en over hun heen kots, maar kom op...

101Barz suckt daarom heel dik, op een paar artiesten na die wel kennis van zaken hebben.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 10:28:
was best grappig maar nu zit iedereen er weer bovenop en is de grap er af

Daar zeg je het zelf, hoe kun je iets wat kunst hoort te zijn en verneukt wordt grappig vinden?

Als jij turntablism als kunst ziet, wat ik overigens ook doe, dan moet jij wel beter weten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 10:28:
4 maanden geleden was t nog leuk voor figuren zoals jij t kende

Zoals ik het kende? Hier volg ik het even niet meer:P

Waarschuw beheerder
Nee nee ik zeg dat Gino wel grappig was tot het aansloeg bij de 'massa'(niet jij) en de grap er eigenlijk al af was
Fresku vond het zelf ook niet zo geweldig dat z'n typetje zo aansloeg terwijl hij zelf eigenlijk totaal niet bekend was

ik weet ook beter ja daarom durf ik ook te zeggen dat ik Gino wel grappig vind, dat wil niet zeggen dat alle typetjes leuk zijn, daarnaast is Fresku zelf een goede MC die alleen bij een schijt label zit helaas maja zoveel keus heb je in NL niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 maart 2010 om 18:50:
Nee nee ik zeg dat Gino wel grappig was tot het aansloeg bij de 'massa'(niet jij) en de grap er eigenlijk al af was
Fresku vond het zelf ook niet zo geweldig dat z'n typetje zo aansloeg terwijl hij zelf eigenlijk totaal niet bekend was

ik weet ook beter ja daarom durf ik ook te zeggen dat ik Gino wel grappig vind, dat wil niet zeggen dat alle typetjes leuk zijn, daarnaast is Fresku zelf een goede MC die alleen bij een schijt label zit helaas maja zoveel keus heb je in NL niet

Verduidelijking, haha :p
Daar kan ik me aldus ook in vinden.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat deze toppa wel leuke plotwendingen heeft :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op zaterdag 6 maart 2010 om 05:12:
tis heel makkelijk roepen mijn opa oma stiefvader neefje nicht had het , maar je piept wel anders als het jou moeder is , en jongen omdat je 6 jaar bent mishandeld wil niet zeggen dat je dan veel mee hebt gemaakt(en genoeg om als een kip zonder kop de nederlandse taal te verloederen, maarja die termijn had ik er al op zitten toen jij 3 was

Voor wie is dit bedoelt Animaniac????

Ik heb het nooit over mishandeling gehad of i.d.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 13:26:
Voor wie is dit bedoelt Animaniac????

Ik heb het nooit over mishandeling gehad of i.d.

Cranium over zijn liefde voor steen.

Waarschuw beheerder
liefde maakt blind ofzo was t toch :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op woensdag 10 maart 2010 om 15:21:
Cranium over zijn liefde voor steen.

Luister laatste tijd niet meer naar Steen & Spinal XD. Sowieso vond ik Spinal veel doper dan Steen.

Waarschuw beheerder
Jij bent de definitie van een dwarrel

Waarschuw beheerder
Sowieso, en niet fakke met 'n dwarrel.

Waarschuw beheerder
ok ik ben niet oud maar begin me dat nu wel te voelen wtf hebben jullie t over :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 maart 2010 om 09:04:
ok ik ben niet oud maar begin me dat nu wel te voelen wtf hebben jullie t over

Een gesprek dat gevoerd wordt op 2 verschillende golflengtes is altijd moeillijk te begrijpen:o

Waarschuw beheerder
Lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 maart 2010 om 18:35:
Luister laatste tijd niet meer naar Steen & Spinal XD. Sowieso vond ik Spinal veel doper dan Steen.

laatste tijd is laatste week ? :D

Waarschuw beheerder
Ja XD. Zovaak geluisterd dat 't geen zak meer aan is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xFreakalicious op zaterdag 6 maart 2010 om 01:03:
alleen live zuigen ze hard.

weet niet waar jij geweest ben. :x

Waarschuw beheerder
(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
als spinal een spinal had zat ie niet zo aan de dope b)

sommige mensen maken goede muziek door de dope maar deze knakkers zeker niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 maart 2010 om 14:43:
Zovaak geluisterd dat 't geen zak meer aan is.

Dan is er ook nooit iets aan geweest :/ Sorry, maar dat is een beetje een sukkel actie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 maart 2010 om 19:04:
sommige mensen maken goede muziek door de dope maar deze knakkers zeker niet

Maar het leuke is dat hun dat ook niet willen, dat maakt hen tot wie ze zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zaterdag 20 maart 2010 om 20:14:
Maar het leuke is dat hun dat ook niet willen, dat maakt hen tot wie ze zijn.

Ohw omdat ze ooit een hakke-takke-tak nummertje hebben gemaakt zijn ze helemaal de bom?! Gast ga lekker naar Angerfist luisteren, dat past meer bij je dan dan bijdehante gelul.
Waarschuw beheerder
Ga verder janken jongetje, helle helle.

Nergens op gebaseerde bullshit wordt hier althans niet gewaardeerd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zaterdag 20 maart 2010 om 20:31:
Nergens op gebaseerde bullshit wordt hier althans niet gewaardeerd!

Waarschuw beheerder
Daarbij geef ik je alleen respect omdat je mij bijdehand noemt.

Maar fake respect is geen respect, want je weet alweer niet wat dat woordje betekend.

Bijdehand: intelligent, knap, slim etc.

In tegenstelling tot wat jij brengt.
Waarschuw beheerder
Zie je, laf lachje.

Als mensen denken te weten dan valt het opzeker tegen.

Waarschuw beheerder
Ik ben 16, heb een té grote bek, woon in Limburg en ik stuur Ratborg pb'tjes dat ie moet stoppen anders moet ik :wuu doen :cry:.
Waarschuw beheerder
Spreek vooral voor jezelf.

Nogmaals: Je bent matig man!

Waarschuw beheerder
:lol: wat een gast :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 maart 2010 om 15:01:
wat een gast

Dat maakt mij mijzelf.

Ben liever een "gast" dan een "irritante imitatie".

Waarschuw beheerder

als je dit soort meuk verdedigd heb je sowieso geen recht van spreken en weet je blijkbaar niet wat wel goed is :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb dit nergens verdedigt.

Ik luister HipHop dat word beschouwd als ware kunst.

En Spinal daarentegen maakt dat o.a. ook, Atheïsme en Levensbeschouwing kan ook in kunst worden verwerkt.

En Steen, hij zegt het zelf, hij is een losgeslagen mongool :D
Waarschuw beheerder
En daarbij, als iemand wel
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 maart 2010 om 08:40:
recht van spreken

heeft, dan ben ik het wel, of een ander die jij constant onderschat.

Naïviteit en bekrompenheid worden teveel gewaardeerd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 22 maart 2010 om 18:54:
En Steen, hij zegt het zelf, hij is een losgeslagen mongool :D

haha idd, mongolen maken mongolenmuziek
en ik hou van mongolenmuziek :jaja:
logisch dat niet iedereen het kan waarderen héhé

Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 20:15:
ja ooit in het verleden kwam er wel vette shit op tv

je bedoelt salt en peppa ?
Waarschuw beheerder
michael, doe eens rustig man... jij was ook lijp toen je 14 was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op dinsdag 23 maart 2010 om 13:54:
michael, doe eens rustig man... jij was ook lijp toen je 14 was..

ja en vanaf dat moment dat dat uitkwam dat ie 14 was had ik er ook instant vrede mee :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op dinsdag 23 maart 2010 om 13:50:
je bedoelt salt en peppa ?

zelfs dat was beter als het kansloze niveau van tegenwoordig :lol;

Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 23 maart 2010 om 14:02:
a en vanaf dat moment dat dat uitkwam dat ie 14 was had ik er ook instant vrede mee :d

Waarschuw beheerder
:lol: Zwetsers :D

Waarschuw beheerder
een spinal fan :cry:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 maart 2010 om 17:17:
een spinal fan

Kun jij nergens van afleiden, dat weet je zelf ook wel.
Ik bedoel, kom op zeg, jij doet nu hetzelfde als mensen waar jij iets tegen hebt, dat weet je zelf ook wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op dinsdag 23 maart 2010 om 22:21:
dat weet je zelf ook wel.

Uitspraak van Donn045 op dinsdag 23 maart 2010 om 22:21:
dat weet je zelf ook wel.

En nee, ik val niet in herhaling, dit zijn 2 verschillende feiten.

Waarschuw beheerder
zet je er nog ;) bij hebben ze m nog niet door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 maart 2010 om 22:43:
zet je er nog bij hebben ze m nog niet door

Wat moet ik niet door hebben? Dat je dat niet meende?
Dat je het niet zo bedoelde?

Ik heb door dat jij weet dat je zelf ook fout zit, dat maakt jou humaan, dat doet mij deugd.
Of ga je me nu teleurstellen? ;)

Waarschuw beheerder
fout zitten? met wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 maart 2010 om 08:57:
fout zitten? met wat?

Vooroordelen gebaseerd op bijna niks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op woensdag 24 maart 2010 om 23:44:
Vooroordelen gebaseerd op bijna niks.

neem t ff serieus dan, maakt mij niet uit hoor moet je lekker zelf weten
ken jou niet dus ik oordeel daar niet over

can't take a fucking joke :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 maart 2010 om 14:28:
lfs dat was beter als het kansloze niveau van tegenwoordig :lol;

Salt & Peppa was serieus goed te pruimen vind ik.

Achja goeie hip hop is tegenwoordig te vinden waar het ook behoort te zijn. Below the surface:D. Ik hou er sowiezo niet van als goeie muziek terecht komt in de stromingen waar het plebs ook van tapt:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 maart 2010 om 09:13:
Salt & Peppa was serieus goed te pruimen vind ik.

ach je moet t een beetje in perspectief zijn, dan was t ok voor wat het moet zijn :) gooi het op de stapel van Fresh Prince zeg maar :)

goeie hiphop is er nog wel alleen je moet er naar zoeken B) ene kant wel goed aan de andere kant niet omdat t beeld wat gevormd word van hiphop gelinkt word aan de meuk op tv en in de media, vroegah kwam er ook nog wel s wat goeds op tv maar dat is al lang verleden tijd en in NL zelf word er sowieso zeer weinig goeie shit uitgebracht

Waarschuw beheerder
qua hip hop en rock zuigen we in nederland idd vrij hard

Waarschuw beheerder
yep zeker waar
Waarschuw beheerder
jullie kennen gewoon de goeie shit niet ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dark_ikkeuh op donderdag 25 maart 2010 om 12:52:
jullie kennen gewoon de goeie shit niet

Jawel:D ik waardeer het alleen niet;)

Als ik jou avatar zo zie denk ik trouwens niet dat wij qua muziek op dezelfde golflengte zitten. Anaal Nathrak :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dark_ikkeuh op donderdag 25 maart 2010 om 12:52:
jullie kennen gewoon de goeie shit niet ;)

ligt eraan wat jij goed vind :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 maart 2010 om 08:59:
joke

Maar dan had ik toch gelijk! :lol:

Lig er ook totaal niet wakker van, gelukkig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 maart 2010 om 09:20:
qua hip hop en rock zuigen we in nederland idd vrij hard

Ben ik het niet mee eens, de taal kan mensen misschien niet liggen, maar er is, ja echt waar, HipHop met een hoog gehalte:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op donderdag 25 maart 2010 om 15:52:
Maar dan had ik toch gelijk! :lol:

in wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 maart 2010 om 16:08:
in wat?

In dat, dit, het, iets, niks, HUH?

Kies maar :)

Waarschuw beheerder
:GAAP:

als jij zo graag je gelijk wil hebben moet je dat vooral denken :lol:
Waarschuw beheerder
:lol: Leuk hé!

Ik wil mijn gelijk alleen krijgen als dat mij help om mezelf verder te vorderen.

Waarschuw beheerder
je kunt wel proberen heel interessant te doen maar het is een stuk dommer om je gelijk te willen halen over een geintje :lol:
Waarschuw beheerder
Logisch :lol:

Alleen kon ik bij jou geen onderscheid maken tussen je humor en je denkwijze.

Waarschuw beheerder
er stond een ;) dus dat hoef je niet serieus te nemen

wat ik zeg over spinal enzo is wat ik vind, wat ik over jou zei niet want ik ken je immers niet :)
Waarschuw beheerder
Ja, daar heb je gelijk in :)

Zijn we ook met deze rommel van ons beide klaar :lol:

Waarschuw beheerder
pak je ff de vuilnisbak dan haal ik een bezem :lol:
Waarschuw beheerder
Zit wel snor, ik heb een bladblazer 8)

Waarschuw beheerder
dat heet t probleem verplaatsen :lol:
Waarschuw beheerder
Ja, maar dat doe je ook als je het opveegt en het in de prullenbak gooit 8)

Waarschuw beheerder
We zitten wel hoog qua niveau in NL hoor met hiphop. Tjek Per.verz @ youtube.nl

Waarschuw beheerder
ik ga wel wat anders doen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 maart 2010 om 19:16:
Tjek Per.verz @ youtube.nl

Ik heb hier helaas geen geluid.
Maar als dat die gozer is die ik denk dat het is vind ik hem bout.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op donderdag 25 maart 2010 om 20:21:
vind ik hem bout.

8)

Waarschuw beheerder
Jij blijft ook maar hangen in dzng toppa he? Hijs idd wel vermakelijk met al die kinders hiero

Waarschuw beheerder
altijd leuk om te weten dat je met je 14 jaar een betere smaak had toch b)

Waarschuw beheerder
eensch:D
Waarschuw beheerder
donateur
kadaverrap (Y) hun zegge wat de meeste denken en nie durve te zegge
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 maart 2010 om 10:34:
Hijs idd wel vermakelijk met al die makelaars hiero

Ja toch :D
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op vrijdag 26 maart 2010 om 17:15:
kadaverrap

Een term die staat voor dood, verderf, atheïsme en totale destructie.
Met een balans van muziek dat je weer hoop geeft is het goed te beluisteren hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op vrijdag 26 maart 2010 om 17:15:
hun zegge wat de meeste denken en nie durve te zegge

Ben ik het mee eens :) Maar ik denk dat je durven beter kunt vervangen door kunnen of een combinatie ervan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op vrijdag 26 maart 2010 om 19:36:
makelaars

jwz b)

Waarschuw beheerder
Oh wat zeggen ze veel :roflol:

Waarschuw beheerder
Per.verz is geen kadaverrap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 12:30:
Oh wat zeggen ze veel

Ga je nu weer lollig doen? :lol: Kan ik ook! :)

En iemand die "Oh wat zeggen ze veel" zegt, zegt al helemaal niks :)

Waarschuw beheerder
is dat een poging tot een gevatte woordspeling?

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 maart 2010 om 17:35:
is dat een poging tot een gevatte woordspeling?

Zo kun jij het bekijken, maar ik noem het geen poging en zo bekijk ik het zelf uiteraard ook niet.
Waarschuw beheerder
Leuk dat je versterking nodig hebt, Cutser :)

Waarschuw beheerder
Inprincipe ken ik die cuts niet. We hebben alleen dezelfde smaak qua entertainment.. ahum
Waarschuw beheerder
nieuwe cd is weer _O_
Waarschuw beheerder
Ik ben een egoïst, en asociaal, als er wat te eten is, pak ik het allemaal!
Vergeet niet wie je homie is, als er geschoten is, geef ik om mijn ego en vang ik die kogels allemaal!

Waarschuw beheerder
Alsjeblieft zeg :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 maart 2010 om 23:09:
Alsjeblieft zeg

Je hoort dankjewel te zeggen :rot:

Waarschuw beheerder
wat een geniale tekst was dat :o

Waarschuw beheerder
jaman lig er nog steeds wakker van:o

Waarschuw beheerder
pff ik ook man valt echt zwaar dit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 11:29:
wat een geniale tekst was dat

Dit is een line, een tekst is groter, natuurlijk.

En jullie zouden willen dat jullie ekte vrienden hadden om niet bang te zijn in het verrotte ding waar jullie in vast zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 29 maart 2010 om 18:27:
Dit is een line, een tekst is groter, natuurlijk.

ja sorry ik heb geen kaas gegeten van troep, uh rap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 18:30:
rap

Urban, Rap en er en bee, daar eet ik ook geen kaas van...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 29 maart 2010 om 18:27:
En jullie zouden willen dat jullie ekte vrienden hadden om niet bang te zijn in het verrotte ding waar jullie in vast zitten.

Is dit ook zo;n line:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 22:12:
Is dit ook zo;n line

Punchline, jwt :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij bent me er een:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 29 maart 2010 om 23:29:
Punchline

waar is de punch in die line dan :/

zijn er nou echt mensen die dit zo geniaal vinden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 16:40:
waar is de punch in die line dan

Dit was niet eens een Line, dus een Punchline al zeer zeker niet :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 16:29:
jij bent me er een

I Know :D

Waarschuw beheerder
waar ging t eigelijk om?
Waarschuw beheerder
Precies 6 berichten terug vanaf mij nu geteld zie je het.

Waarschuw beheerder
ah :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Cuts doe eens lief tegen de kindjes :')
Waarschuw beheerder
Koters doen nooit lief tegen kinderen :cry:

Waarschuw beheerder
Ik keek je aan, je verdween voor m'n ogen.
Ga nou niet weg, ik kan niet leven tot morgen.
Je stem die me steun gaf.
En me inspireerde, bij alles wat ik verneukt had.

Je huid werd lichter, lichter en witter.
Dat wat ik kon doen dat was zitten en bidden.
Het was midden in de nacht, ik schrok van de traan over m'n wang.
Het gleed naar beneden.

Hoe moest ik leven zonder haar aan m'n zij.
Je stem vol vreugde, dat maakte me blij.
Het was moeilijk om nog aardig te zijn.
Je verandere karakters helemaal die van mij.

Ik ben iemand anders, maar straks dan veranderd dat.
Wat moet ik nou doen als ik terug ben ik lachte wat.
Want mn emoties kan ik alleen buiten sluiten.
Ik zou het niet overleven als ik nu anders was.

Ookal verwerkt in n trackje, maar dan issie langer.

Waarschuw beheerder
-1
Here we go again :D

Waarschuw beheerder
kanker doop :D

Waarschuw beheerder
[img width=280 height=283 cacheid=00112d7f002e89af2b74c8311a02a8a49c]http://static.rateyourmusic.com/album_images/441923eac365dc479163293ae32c8c6e/243898.jpg[/img]
track 2 :woop:

Waarschuw beheerder
was deze:O

Waarschuw beheerder
plaat over deze 2 mc's toch :o

Waarschuw beheerder
achso:9

Waarschuw beheerder
kon het niet laten :bloos:

Waarschuw beheerder
Happens:D

Waarschuw beheerder