Steen
Steen
Hier ook, daarom ga ik er zo nuchter mee om. Het is een woord en zolang er niet op-de-man-word-gekankerd vind ik alles best .
Steen & Spinal
5 kanker steentjes voor deze kankertopic
5 kanker steentjes voor deze kankertopic
1: Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik.
Dan piep je echt wel anders.
wil je zeggen dat jij de enige mens bent die een familielid heeft verloren aan kanker??
en WTF!! Hoe fucking hypocriet kunnen mensen zijn!
Ja kanker is een kutziekte!
Maar we schelden net zo hard, en al jarenlang met tyfus, tering, cholera, pest, enz..
de enige reden dat kanker zo gevoelig ligt is omdat het een nieuwe ziekte is..
Je zal het maar zo dichtbij hebben meegemaakt als ik.
Dan piep je echt wel anders.
Hooguit aids.
Ik dacht dat deze kindergimmick allang over was gewaaid
Ik dacht dat deze kindergimmick allang over was gewaaid
Als jij hun echte MC's noemt dan snap je er weinig van..
Steen is eens iets anders dan de hedendaagse crap
Spinal is rauw en diepgaand, denkt verder dan de meeste galbakken die zichzelf Rapper noemen.
Als iemand het over deze 2 hebt, heb ik het OOK over Ill Material, Rhyme Deluxe, Active, ?Error, Sas, Kuro & Koma en alle andere realistische rappers.
Vind ik!
Dat is ook niet zo moeilijk met de staat waarin de Nederhopscene zich begeeft.
Spinal is zeker wel 'n echte MC. En geen Steen wannabe, Spinal rapte met Nul7Negen voordat hij Steen kende. Typ maar in op youtube, Nul7Negen - Spylacopa en skip gelijk naar 2:00 daar komt Spinal, kan je zien hoe fakking hard hij komt daar. Jullie denken echt dat iedereen die agressief rapt een wannabe Steen is. Steen vroeg Spinal zelfs om met hem te rappen. Hij vond spinal ziek etc. Hun rappen zo want hun hebben beide 'n andere kijk op de dood. En met kanker schelden is helemaal niet erg. Omdat je Oma er aan doodgegaan is ? ga na hoeveel mensen in Afrika dood gaan aan aids. En daar scheld je ook mee. Niet omdat je iemand aids of kanker toewenst maar gewoon omdat dat 't hardste uitdrukking is. Wat is vetter ? : Wow dat is heel hard, of : wow dat is kanker hard. T'is niet om stoer te doen, t'is gewoon 'n lekker woordje. Tenminste dat vind ik. Wees blij, de meeste mensen stoppen met 't vloeken naar God. Niet dat ik erin geloof maar ik wil gewoon gelijk hebben XD. En beginnen met 'n menselijke ziekte. En meestal als ik kanker zeg hoor ik : NIET SPOTTEN MET KANKER. Waarom zou je d'r niet mee mogen spotten. Is 't heilig ofzo. Dus opeens is kanker iets heiligs geworden. Godverdomme mag je niet zeggen want je spot dan met iets heiligs, maar kanker ? naa, kanker moet vervloekt worden.
Spinal is zeker wel 'n echte MC. En geen Steen wannabe, Spinal rapte met Nul7Negen voordat hij Steen kende. Typ maar in op youtube, Nul7Negen - Spylacopa en skip gelijk naar 2:00 daar komt Spinal, kan je zien hoe fakking hard hij komt daar. Jullie denken echt dat iedereen die agressief rapt een wannabe Steen is. Steen vroeg Spinal zelfs om met hem te rappen. Hij vond spinal ziek etc. Hun rappen zo want hun hebben beide 'n andere kijk op de dood. En met kanker schelden is helemaal niet erg. Omdat je Oma er aan doodgegaan is ? ga na hoeveel mensen in Afrika dood gaan aan aids. En daar scheld je ook mee. Niet omdat je iemand aids of kanker toewenst maar gewoon omdat dat 't hardste uitdrukking is. Wat is vetter ? : Wow dat is heel hard, of : wow dat is kanker hard. T'is niet om stoer te doen, t'is gewoon 'n lekker woordje. Tenminste dat vind ik. Wees blij, de meeste mensen stoppen met 't vloeken naar God. Niet dat ik erin geloof maar ik wil gewoon gelijk hebben XD. En beginnen met 'n menselijke ziekte. En meestal als ik kanker zeg hoor ik : NIET SPOTTEN MET KANKER. Waarom zou je d'r niet mee mogen spotten. Is 't heilig ofzo. Dus opeens is kanker iets heiligs geworden. Godverdomme mag je niet zeggen want je spot dan met iets heiligs, maar kanker ? naa, kanker moet vervloekt worden.
Mijn stiefpa heeft prostaatkanker, uitgezaaid en gaat over 'n half jaar dood. Vind ik ook heel erg. Maar ik blijf kanker zeggen. Ik ga niet stoppen omdat iemand die ik ken kanker heeft. Dat vind ik dikke onzin.
Tsja weetje dan heb jij gewoon een verneukte kut leven XD
ach het zijn maar woorden. trillingen van lucht die opgevangen worden door je oren en omgezet worden in je hersenen naar een betekenis die je er zelf aan heeft
je moet je wat kunnen distancieren van de connotatie die je zelf bij zulke woorden hebt.
maak je het voor jezelf een stuk aangenamer als je het kan relativeren. its all in the head
das dus onzin sieg heil zijn ook maar 2 woorden
heb ik toch echt van een trap geduwd
en als je er niet tegen kan, luister je het gewoon niet! hoef je je ook nergens aan te storen
simpel toch?
laat me raden je stemt zeker ook op Wilders ?
Naja 'n mug kan niet echt discusseren maar oké. Naa, mijn leven is heel erg dope. Het is trouwens me ex-stiefpa.
@ animaniac: vriendin van me haar moeder heeft ook kanker, maar zelf is ze grote spinal & steen fan
leer relativeren, maakt het leven een stuk aangenamer, er zijn zoveel kleine zinloze irriterende dingetjes waarmee we niets zijn, en eens je erover heen kan zetten wordt het leven zoveel aangenamer. maar ik snap je situatie wel en hoop het beste voor je
precies exactemundo , dat rook ik dus al van ver je probeerde een situatie te schetsen dat je volgens jezelf recht van spreken had , maar dat heb je dus niet.
Nee, wat ik wil zeggen is : Mensen overdrijven om het woord kanker, Steen en Spinal zijn dope. Ik heb er geen moeite mee. Enzovoort. Dat jij het erg vind oké. En dat jouw hele familie eraan dood is enzo blabla. Oké goed weetje, ik vind het echt niet erg voor je en toon geen medelijden want zo ben ik. En je kan wel zeggen dat ik uitvluchten zoek ofzo. Wat ik dus dikke onzin vind want dat probeer ik helemaal niet. Maar oké.
ach ja hij is 14 zijn we achter nu is het niet meer zo erg allemaal
maar waarom wil je dit zo open laten merken?
klinkt misschien raar maar krijg je nog altijd geen aandacht dan?
Je hebt ook zoveel metal bands en amerikaanse rappers die het alleen maar over dood ziektes en verderf hebben. Nu hebben we er ook 1tje in Nederland, big deal. Als ik een boze dag heb gaat dat nummer van chop chop chop, drup drup drup ook keihard aan. Dat het dan toevallig van steen is boeit me niet zoveel het had ook Rammstein kunnen zijn of van mij part Sulputera
zie kankeren (uberhaupt het gebruiken van krachttermen) gewoon als een teken van mentale zwakheid
Het hebben over dood en verderf en kankeren zijn twee verschillende dingen.
wat verwacht je terug als je hier je verhalen gaat lopen posten en zielig doen?
hoe erg je verhalen ook zijn mogen..
Tuurlijk jij hebt je hele leven nog nooit een krachtterm gebruikt en je vrienden ckr ook niet hoe hypocriet wil je zijn????
Mentale zwakheid
Dus iedereen die wel es een krachtterm eruit gooit omdat iets pijn doet of misgaat is volgens jou mentaal zwak?
Alsof ik dat niet weet? Daarom reageer ik ook los op die 2 dingen.
Eerste post over het kankeren
2e post over Steen
Vind het zo hypocriet dat iemand zich beledigd kan voelen als iemand kanker zegt!
Bedoel zijn in Nederland zat volksbuurten waar alle mensen standaard kanker in elke zin zeggen.
De kans dat je er zelf vroeg of laat aan overlijd is ook nog es hartstikke groot.
Rammstein kunnen zijn of van mij part Sulputera
sorry maar als ik al iets met rap zou doen dan met gasten die iets meer intellect hebben dan deze doorgesnoven gast
Bijna iedereen weet wel dat Spinal goed is
Je luisterd 2 maanden rap en denkt gelijk al alles erover te weten
hardcore
metal
Maar jij hebt een plaat voor je kop
Maar als je in elke zin kanker moet zeggen om je woorden krachtiger over te laten komen heb je wat mij betreft gewoon niks te melden
Zijn we het daar in ieder geval over eens!
Zijn wel ergere dingen in NL waar je je druk om moet maken.
rap is voor mij over het algemeen de commerciële zooi op tv en dat is dus helemaal niks
Goh, commercieël is sowieso dikke onzin. Rap is om je gevoelens te uitten op 'n beat. Niet om op mtv te komen en geld te maken. Hier in NL verdien je sowieso bijna niks. Kempi rappers zijn ook bullshit met hun straat hier en daar Nederland is één van de rijkste landen man. Hosseluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu praten ze ook over. Dikke onzin.
Beter ga je over 4 jaar terug lezen wat voor poep je op 14 jarige leeftijd op pf geplaatst hebt. Dan is zeker je dag weer goed
scene in NL was al verpest voor ie er ook maar was Amerikaans wacke instelling heeft de overhand
Wedden dat 't wel zo is dat rap is om je gevoelens te uitten ? 2pac begon zelfs daarom. En was rijk maar bleef toch in 'n achterstandswijk wonen bij zn familie en vrienden omdat hij 't niet voor 't geld deed.
wie ik o.a wel vind
Dilated Peoples, Wu-Tang(dan vooral de begin tijd) Jurassic 5, The Roots, Gang Starr, Percee P, R.A. the Rugged Man, Mr. Lif, Murs, Aesop Rock, Sick Jacken, Big Daddy Kane, Large Professor, Kool G Rap etc.
er is zoveel en dan nog djs enzo
Hun uiten iets, daarvoor is rap.
Nee ze uiten woede
Vind ik niet, ookal woon je in Nederland je kan best wel 'n verneukte leven hebben hoor.
Spinal wou zelf al één keer zelfmoord plegen
wie ik o.a welvind
Dilated Peoples, Wu-Tang(dan vooral de begin tijd) Jurassic 5, The Roots, Gang Starr, Percee P, R.A. the Rugged Man, Mr. Lif, Murs, Aesop Rock, Sick Jacken, Big Daddy Kane, Large Professor, Kool G Rap etc.
er is zoveelen dan nog djs enzo
Vind het zo hypocriet dat iemand zich beledigd kan voelen als iemand kanker zegt!
Bedoel zijn in Nederland zat volksbuurten waar alle mensen standaard kanker in elke zin zeggen.
De kans dat je er zelf vroeg of laat aan overlijd is ook nog es hartstikke groot.
NWA , Ice Cube , ICE-T , Pac, Dre, Snoop , Public enemy en the list goes on and on.
Misschien dat ze dan eens wat fatsoen in hun flikker krijgen
Er blijven altijd mensen met hart voor de zaak
muziek hoort ook niet op tv
101barz is ook al zo'n debiele programma, eens in de zoveel tijd een goede MC maar merendeel van dat huilie volk die het oh zo slecht hebben in NL
Ga weg man, hoe kan je hierom lachen?
Andere levensfase
was best grappig maar nu zit iedereen er weer bovenop en is de grap er af
4 maanden geleden was t nog leuk voor figuren zoals jij t kende
Nee nee ik zeg dat Gino wel grappig was tot het aansloeg bij de 'massa'(niet jij) en de grap er eigenlijk al af was
Fresku vond het zelf ook niet zo geweldig dat z'n typetje zo aansloeg terwijl hij zelf eigenlijk totaal niet bekend was
ik weet ook beter ja daarom durf ik ook te zeggen dat ik Gino wel grappig vind, dat wil niet zeggen dat alle typetjes leuk zijn, daarnaast is Fresku zelf een goede MC die alleen bij een schijt label zit helaas maja zoveel keus heb je in NL niet
tis heel makkelijk roepen mijn opa oma stiefvader neefje nicht had het , maar je piept wel anders als het jou moeder is , en jongen omdat je 6 jaar bent mishandeld wil niet zeggen dat je dan veel mee hebt gemaakt(en genoeg om als een kip zonder kop de nederlandse taal te verloederen, maarja die termijn had ik er al op zitten toen jij 3 was
Cranium over zijn liefde voor steen.
alleen live zuigen ze hard.
Maar het leuke is dat hun dat ook niet willen, dat maakt hen tot wie ze zijn.
zet je er nog bij hebben ze m nog niet door
lfs dat was beter als het kansloze niveau van tegenwoordig :lol;
Salt & Peppa was serieus goed te pruimen vind ik.
jullie kennen gewoon de goeie shit niet
jullie kennen gewoon de goeie shit niet
Hijs idd wel vermakelijk met al die makelaars hiero
kadaverrap
kadaverraphun zegge wat de meeste denken en nie durve te zegge
hun zegge wat de meeste denken en nie durve te zegge