Partyflock

Forumonderwerp · 1080312
Hoihoi

Omdat ik in de topics over MDA hier op het forum niet meer kan reageren? (te lang geleden?) Maak ik dus een nieuw topic aan :D

Dus.. Dit topic over alles met MDA!! (Voor de mensen die MDA niet kennen: Ongeveer 6% van de consumptie van MDMA wordt omgezet naar MDA, dus als jij een keer gaat hallucineren van de hoeveelheid MDMA die je gepakt hebt... is het dus de MDA waardoor je hallucineert! :))

Ik wil dit wel een keer graag proberen!! Is dit verkrijgbaar in NL? (Geen request! ;))

Brand maar los!! :D

cya
Nog steeds geen MDA kwantificering via het lab en het is de vraag of die ooit nog wel gaat komen voor dit sample werd mij net gezegd.

Kwalijke zaak van het lab (N)
Er ligt ook nog steeds een tablet daar (niet van mij) waar ook MDA in zat..en ook die is nog steeds niet gekwantificeerd. Da's kwalijk, want ze kunnen diegene dus wel vertellen dat er MDA in zit, maar niet hoeveel..

En voor de duidelijkheid, de oranje smiley is dat NIET 8) !

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 9 december 2010 om 18:25:
Nog steeds geen MDA kwantificering via het lab en het is de vraag of die ooit nog wel gaat komen voor dit sample werd mij net gezegd.

toch wel apart eigenlijk :
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 9 december 2010 om 18:25:
Kwalijke zaak van het lab

En voor de duidelijkheid, de oranje smiley is dat NIET !

hou mij ten goede, maar die deed toch nix met de EZ :bloos:
laatste aanpassing
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 3 december 2010 om 20:13:
Toch is MDMA geen psychedelic phenetylamine, dus vraag ik mij wel af, waar komen de patronen dan vandaan tijdens een MDMA space wanneer je je ogen dicht doet?

MDMA word omgezet in MDA in je lichaam (7% uit mn hoofd)

gedacht word dat MDA een reuptake inhibitor is en daarnaast nog eens een 5-HT2A receptor agonist..
maarja, zekerheid rond dat onderwerp is er niet.
Uitspraak van Norco op donderdag 9 december 2010 om 21:48:
MDMA word omgezet in MDA in je lichaam (7% uit mn hoofd)

Varieert een beetje tussen personen, maar tussen de 5 en 10, max. 15% zo'n beetje ja.
7% wordt inderdaad vaak in bronnen vermeldt, maar varieert in werkelijkheid natuurlijk een beetje :)
laatste aanpassing
ligt aan hoeveel CYP1A2 of CYP2D6 enzym je hebt :)
En hoe goed of dat het enzym zelf werkt.. hoeveel enzym maakt meestal niet zoveel uit, klein beetje enzym kan gigantische hoeveelheden aan (relatief gezien). En een klein beetje meer maakt dat alleen maar erger, een klein beetje minder maakt dat er alsnog veel omgezet kan worden. Als het enzym echter deficiënt is door verkeerde eiwitten erin door een gewijzigde DNA-code in de streng die voor dat enzym codeert, kan dat echter wel heel veel uitmaken. De ruimtelijke vorm is dan gewijzigd en dat maakt dat de sleutel niet meer goed in het slot past ;)

Maar CYP2D6 doet O-Demethylenation en levert dan HHMA op, geen MDA.
CYP2B6 levert wel MDA op :)

laatste aanpassing
*gaat zn bron slaan xD

Ik ben benieuwd of MDA goed gelijktijdig met MDMA te combineren is.
Je zou zeggen van wel aangezien een klein deel van MDMA wordt omgezet naar MDA, maar het lijkt me dat dit pas later optreedt als de MDMA al niet meer op zn piek zit (tenminste het tijdstip dat een evt. MDA-effect wordt gevoeld, dus tegen of over de drempelwaarde).
Vroeger had je volgens mij wel combi-pillen met beide erin.
Vraag me af of het een goede combi is, of dat MDMA toch het MDA-effect wegdrukt of evt. andersom.

Kan helaas van die combi geen trip-reports vinden.

Trip-report van E=MC2 is ook 1 van de weinige goede recente (solo) MDA-reports.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 13:54:
Kan helaas van die combi geen trip-reports vinden.

Ik moet dat in het verleden absoluut een keer gedaan hebben, MDMA en MDA gecombineerd. Op Erowid staan wel wat tripreports

Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 10 december 2010 om 14:18:
. Op Erowid staan wel wat tripreports

ja is ook zo, zijn er overigens maar enkele met MDA+MDMA combi.
Nadeel van de Amerikaanse reports blijft toch dat ze daar niet kunnen laten testen op inhoud zoals hier bij de TC's wel kan.
NL tripreports zou ik liever lezen maar die zijn er dus bijna niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 15:03:
NL tripreports zou ik liever lezen maar die zijn er dus bijna niet.

Ik snap dat en ik vraag me af in hoeverre je tripreports van amerikanen kunt vertrouwen. Alhoewel Erowid wel als legitieme site aangemerkt mag worden.

Artiest Bladezzz
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 2 december 2010 om 17:49:
En de rest kopieer ik uit m'n notities, letterlijk, zodat je ziet hoe het typen daarna is 'aangedaan'.

252 still goin strong, typen wordt heel lsatig

4ff zevenen
5"30 zeger wel heel space, jeerlimk tomorrowla dset/

:roflol: :respect:
MDA :LIEF:
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 10 december 2010 om 15:09:
Ik snap dat en ik vraag me af in hoeverre je tripreports van amerikanen kunt vertrouwen.

Ze kunnen iig niet zo zeker zijn van de inhoud van hun middelen als wij hier, wij kunnen tenminste wat laten testen.

Moarja, aangaande dat, een MDA-kwantificering blijkt nog lastig om te kunnen geven :lol: Dat is nie (Y) maar (N)
Trip-report van E=MC2 is ook 1 van de weinige goede recente (solo) MDA-reports.

Thx :)
k ben benieuwd of MDA goed gelijktijdig met MDMA te combineren is.

Denk het wel :) Staat voor de volgende keer op het menu, als ik weer MDA zou kunnen regelen that is.
Komt gelijk de vraag op: hoeveel doe je met hoeveel 8) Maar ja, zorgen voor lateR :)
Vroeger had je volgens mij wel combi-pillen met beide erin.

Die zijn er vrij zeker wel geweest ja, al heb ik zelf die tijd niet meegemaakt natuurlijk :P
Vraag me af of het een goede combi is, of dat MDMA toch het MDA-effect wegdrukt of evt. andersom.

Denk wel goede combi, genoeg MDA nemen en niet teveel MDMA, denk dat dat het beste is eigenlijk :) Vooral dus beetje MDMA toevoegen om nog een beetje love rush erin te passen, maar inderdaad niet zoveel dat je over het (in mijn startdosering iig subtielere) MDA-effect weg te drukken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 15:03:
Nadeel van de Amerikaanse reports blijft toch dat ze daar niet kunnen laten testen op inhoud zoals hier bij de TC's wel kan.

Groot 'mankement' noem ik het maar even, aan die tripreports van die Amerikanen ja. Het moet haast altijd om veronderstellingen gaan.. en haast nooit echte cijfers. Dat moet hier wel mogelijk zijn natuurlijk :)
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 10 december 2010 om 15:09:
Alhoewel Erowid wel als legitieme site aangemerkt mag worden.

Jawel, maar ja die userreports staan of vallen met de users die ze submitten natuurlijk. Al is er wél enige controle vanuit Erowid uit. Je ziet wel eens wat opmerkingen vanuit Erowid staan, meestal in het geel/oranje, bij reports wat dan vanuit Erowid er bij is gezet.
Kan wel zijn dat ie ineens abrupt eindigt. Ook tips: Set van Glastonbury Festival en ook de Essential Mix van 03-04 van dit jaar (My B'day:P)

Ook set van Ibiza Opening en Closing Party van dit jaar zijn goed te pruimen en er was afgl. maand een Mixmag presents Mix van hem (18-11)

'njoy it (Y)
een aantal gram weten te bemachtigen, zal binnenkort dit uitproberen i.c.m een zegel, zal proberen een soort candy flip effect te krijgen door de mdma te vervangen door MDA.
Uitspraak van Heartpressure op zaterdag 18 december 2010 om 18:40:
Een aantal gram???

niet de gehele gram in een keer, een dosis van 100-120mg lijkt me redelijk voor een eerste dosis, misschien toch vanavond maar eens enkel de MDA uitproberen, na het report van !¤ eM 2C³ ¤! ben ik wel benieuwd.
wat hij zegt is:
HOE THE F*CK KOM JE ER AAN?

Uitspraak van Norco op zaterdag 18 december 2010 om 19:44:

Uitspraak van Norco op zaterdag 18 december 2010 om 19:44:
wat hij zegt is:

Mijn leverancier kan het leveren, alleen is het wel vrij prijzig.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 18 december 2010 om 20:00:
Uitspraak van joelles op zaterdag 18 december 2010 om 18:59:
een dosis van 100-120mg lijkt me redelijk voor een eerste dosis

go for more

Is er een kruistolerantie tussen MDA en MDMA dan? want op het moment ben ik weer mijn tolerantie wat omlaag aan het laten gaan aangezien het de laatste tijd van de gekken werd.

Uitspraak van joelles op zaterdag 18 december 2010 om 18:59:
misschien toch vanavond maar eens enkel de MDA uitproberen

Helaas, werd toch enkel de Lyserginezuur, maarja, over 5 dagen is het weer weekend.
Uitspraak van joelles op zondag 19 december 2010 om 14:22:
Is er een kruistolerantie tussen MDA en MDMA dan?

Die vraag heb ik op 3 december 2010 16:50 zo goed mogelijk getracht te beantwoorden ;)

Uitspraak van joelles op zondag 19 december 2010 om 14:22:
Mijn leverancier kan het leveren, alleen is het wel vrij prijzig.

Wat is prijzig per..welke hoeveelheid? Ik heb geen idee wat het mij gekost had nl., ik had mijn portie gehad.

En belangrijk is..hoe goed vertrouw je die leverancier, zegt ie het te kunnen leveren, of kan je daar daadwerkelijk wel van op aan..

..je leverancier zal nl. waarschijnlijk niet de eerste zijn die zegt iets te kunnen leveren maar het uiteindelijk niet kan.

Maar goed, ik ken je leverancier niet, die ken jij..allicht.. beter, dus misschien levert ie het inderdaad wel netjes uit. Zou je wel aanraden een labtest te laten doen ter 'confirm'. Dat je zelf ook zeker weet dat je MDA is verkocht en niet (bijv. toch) MDMA. Buiten dat wordt het lab dan misschien weer een beetje meer aangespoord nou eindelijk die MDA kwantificering op orde te krijgen :/
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 14:10:
MDA is verkocht en niet (bijv. toch) MDMA

Want: toch makkelijk te verwarren vond ik. MDEA is wel weer heel erg goed te onderscheiden.
laatste aanpassing
Qua effecten of looks bedoel je?

MDEA staat nog op 't programma.. eigenlijk nu daar waar MDA eerst stond.
Mja..krijg je weer dat waar het mee begint..zie er eerst maar 'ns aan te geraken.

Weinig hoop dat ik nu ook daarvan een keer een half grammetje ofzo ga krijgen, maar ja, je weet 't niet he :D
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 14:17:
MDEA staat nog op 't programma.. eigenlijk nu daar waar MDA eerst stond.
Mja..krijg je weer dat waar het mee begint..zie er eerst maar 'ns aan te geraken.

Weinig hoop dat ik nu ook daarvan een keer een half grammetje ofzo ga krijgen, maar ja, je weet 't niet he

Ik denk dat jij een keer je eigen laboratorium moet beginnen b)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 14:17:
Qua effecten

Bedoelde ik. Het is wat dromeriger met schim halu's. Bij lage dosringen vraag ik me af of de meeste mensen het kunnen onderscheiden van MDMA.

MDEA staat nog op 't programma

Heel fijn. Ik heb dit 1x gehad. Het was een heel klein wit pilletje. Ik werd er heel praterig van, beetje dromerig, maar toch vrij helder. Wel doppen als kokindjes en kaakklapperen als een gek en het was vrij snel uitgewerkt moet ik zeggen
Uitspraak van Technoasis. op maandag 20 december 2010 om 14:56:
en het was vrij snel uitgewerkt moet ik zeggen

dat hoor ik vaak ja, schijnt ook wel gewoon te kloppen. Wat korter dan MDMA.

Maar ook zo van....'pats boem ..over'.. dat idee qua uitwerken ?
Uitspraak van Technoasis. op maandag 20 december 2010 om 14:56:
. Bij lage dosringen vraag ik me af of de meeste mensen het kunnen onderscheiden van MDMA.

Zou nog wel eens moeilijk kunnen zijn, love rush schittert echter wel door na genoeg afwezigheid, dat kan een laag dosisje MDMA nog wel voor elkaar krijgen bij iemand zonder tolerantie en al teveel historie qua M gebruik :)

zijn er op dit moment nog snoepjes met mda erin of kan ej het alleen per gram halen?
Er is als het goed is nu een stempel p'tjes met MDA erin, ja. Bron: testcentrum.
Waar er, naast het poeder/kristal sample dat ik had ingeleverd, ook een tablet was ingeleverd waar MDA uit de test kwam.
Beige met een driehoekje..geloof ik. Iig geen oranje/rode smileys...

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 20 december 2010 om 17:55:
Beige met een driehoekje..geloof ik. Iig geen oranje/rode smileys..

zou dit een hele nieuwe batch zijn of had iemand die nog thuis liggen. want als het een nieuwe batch zou zijn Zouden we hem hier toch al moeten zijn tegen gekomen. Of er zijn er maar heel weinig van gemaakt.
Dat is natuurlijk maar de vraag. Zou kunnen dat het idd iets nieuws is waar er weinig van gemaakt is en wat in beperkte kringen rondgaat. Of iemand had nog wat liggen inderdaad. Weet niet hoe ver in het verleden de inleverpunten doorgaans graven om nog te zien of het al een bekend iets is. Doorgaans houden ze per 3 maanden wat bij volgens mij, dus....als het echt heel oud is dan, vinden ze dat niet, lijkt mij.
ik wil deze nog steeds echt super graag !! :D

*edit*
Over dit stofje was nog al veel belangstelling. Nu kwam ik het tegen op het www. wat op tv, spuiten en slikken was.
Het is in poeder kristalvorm alleen megaduur. Voor 1 gram omgerekend van bitcoin word het ongeveer 100 dollar.
Op wikipedia staat en dosis van 80 tot 160 mg dan wordt de prijs per dosis wel erg hoog.
Mijn vraag is wie dit vroeger wel eens gehad heeft is dit wel de moeite om te proberen? En heftiger als XTC wil je dat omschrijven?
Alvast bedankt gr.

wiki:
Rond 1963 dook MDA in de drugscene op omdat het goedkoop en makkelijk verkrijgbaar was. Na inname van een dosis die normaal gesproken tussen de 80 tot 160 mg MDA bevat, treedt er een euforische roes op die meestal zo'n 4 tot 6 uur duurt en vergelijkbaar is met die van ecstacy (MDMA) maar door gebruikers vaak heftiger wordt ervaren. De precieze giftigheid van MDA is niet bekend, maar bij muizen heeft het een LD50 van 92 mg/kg bij intraveneuze toediening.
laatste aanpassing
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 4 november 2011 om 06:32:
Mijn vraag is wie dit vroeger wel eens gehad heeft is dit wel de moeite om te proberen?

Zie mijn tripverslag he :) Proven MDA :)

Als je het een keer wilt proberen is het de prijs gewoon weg waard. Dat geld zou je ook betalen voor een paddotrip, bijvoorbeeld.
Als je het echt wilt proberen moet je het gewoon doen, zo lang je het niet ineens elke maand wilt gaan doen is de prijs die je er voor een keer voor moet ophoesten wel acceptabel.
En heftiger als XTC wil je dat omschrijven?

Niet perse heftiger, wel wat anders. Inhoudelijk staat het allemaal beschreven in het tripreport, dat inmiddels zo lang geleden is dat je beter dat kan lezen dan dat ik er nou nu nog wat over moet vertellen = herhalen :)

Het voelt de volgende dag iig wel vrij toxisch kan ik je vertellen 8)
wie dit vroeger wel eens gehad heeft is dit wel de moeite om te proberen?

Ikke ikke, bruine zonnetjes, ergens in de jaren 90. Staat mij bij in 96. Maar het is niet trippen zoals mensen hier zeggen, meer continu schimmen, dromerig en best wel euforie, van wat ik mer herinner.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 november 2011 om 21:30:
Zie mijn tripverslag he Proven MDA

Oooh sorrie heb er over heen gekeken ,ik had zelfs toen een bericht er onder gezet.
Maar mooi verslag ! Maar zelf twijfel ik om het te gaan doen, het is een soort angst om dat het te kleinschalig is of zo iets
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 4 november 2011 om 21:39:
Ikke ikke, bruine zonnetjes, ergens in de jaren 90. Staat mij bij in 96. Maar het is niet trippen zoals mensen hier zeggen, meer continu schimmen, dromerig en best wel euforie, van wat ik mer herinner

Mm staat ieder geval op jou curriculum vitae. En je hebt er geen schade van gehad je weet zelfs de datum nog! :lol:
laatste aanpassing

Wat Technoasis zegt. Wat ik mij kan herinneren wel hoger tripgehalte dan mdma maar zeker niet te vergelijken met een lsd trip of paddo trip.
Tof spul en jammer dat het eigenlijk nooit te krijgen is.
  → als beheerder
We zijn weer open! ;-) Veel plezier!
Mensen, iemand ervaring met het simons reagens om MDA te onderscheiden van MDMA?
Het simons reagens werd geleverd bij de EZ Xtreme, wat bestond uit Robadope, Marquis en Simons (als ik het goed heb). Hedendaags is deze helaas niet meer te koop :(.
laatste aanpassing