Partyflock

Forumonderwerp · 1080312
Hoihoi

Omdat ik in de topics over MDA hier op het forum niet meer kan reageren? (te lang geleden?) Maak ik dus een nieuw topic aan :D

Dus.. Dit topic over alles met MDA!! (Voor de mensen die MDA niet kennen: Ongeveer 6% van de consumptie van MDMA wordt omgezet naar MDA, dus als jij een keer gaat hallucineren van de hoeveelheid MDMA die je gepakt hebt... is het dus de MDA waardoor je hallucineert! :))

Ik wil dit wel een keer graag proberen!! Is dit verkrijgbaar in NL? (Geen request! ;))

Brand maar los!! :D

cya
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 30 november 2010 om 23:17:
There we go, waiting time

Heel benieuwd...

Maar eigenlijk ook niet, het is toch eigenlijk gewoon te vergelijken met wat je ervaart na een hoge dosis MDMA?
Het trippen bedoel ik dan...
Nou ja, de MDMA ontbreekt dan wel natuurlijk..dus zeker wel andere ervaring lijkt me :)

Besides, aan zoveel MDA productie kom je niet zo snel als dat je het op deze manier zuiver tot je neemt :)
Dan ben ik wel heel benieuwd!
Hoe is het daar?
En? Voel je al wat?

haha

Kom op Emiel hou ons niet langer in spanning!

Ben benieuwd, zal eens kijken of ik er via via aan kan komen & dan ook maar eens een test laten doen.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 december 2010 om 00:00:
Nou ja, de MDMA ontbreekt dan wel natuurlijk..dus zeker wel andere ervaring lijkt me :)

Besides, aan zoveel MDA productie kom je niet zo snel als dat je het op deze manier zuiver tot je neemt :)

Ik vond het altijd heel dromerig, veel euforie en inderdaad hallucinaties zoals bij een hoge dosis MDMA.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 09:32:
Ben benieuwd, zal eens kijken of ik er via via aan kan komen & dan ook maar eens een test laten doen.

Is hij dood?
Uitspraak van Technoasis op woensdag 1 december 2010 om 09:36:
Ik vond het altijd heel dromerig, veel euforie en inderdaad hallucinaties zoals bij een hoge dosis MDMA.

Dat dromerige ken ik wel.. (L)
Fijne momenten zijn dat!

Is hij dood?

Huh?
Uitspraak van ? op woensdag 1 december 2010 om 10:29:
Dat dromerige ken ik wel.. (L)
Fijne momenten zijn dat!

Nou dat is nou net het enige grote verschil dat je bij MDMA niet hebt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 10:31:
Is hij dood?

Huh?

Sorry, dacht dat je doelde op de MDA van !¤ eM 2C²¤ en dat hij niet meer reageerde

Dus herstel:

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 30 november 2010 om 23:17:
There we go, waiting time :)

Ben je dood?
laatste aanpassing
Uitspraak van Technoasis op woensdag 1 december 2010 om 11:13:
Ben je dood?

Ik vrees het ergste!

Bring in the new Guinea pig..!

Uitspraak van ? op woensdag 1 december 2010 om 08:22:
hou ons niet langer in spanning!

Ben je dood?

Baronie, Carolus, Franciscus ziekenhuis gebeld, maar is geen !¤eM2C²¤! binnen gebracht:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 10:31:
Is hij dood?

Huh?

Hmmm dan neem ik ze maar niet

Sorry, dacht dat je doelde op de MDA van !¤ eM 2C²¤ en dat hij niet meer reageerde

Haha ok! :)

Ben tot nu toe niet verger gekomen dan mdma kristallen ,nu nog verder met mijn zoektocht naar mda :P

Uitspraak van ? op woensdag 1 december 2010 om 19:27:
Beter! Kijk uit naar je verslag!

Haha ik ook! (Y)
Ben bezig met het verslag, komt er straks aan :D

Wilde het gisteren al posten, maar had hier gisteren aardig wat probleempjes met de internetverbinding, ik wilde bv. eerst al een post maken in het LSD topic, maar gezien de kutheid :[ van de verbinding lukte dat pas 3 uur nadat ik voor de eerste keer op 'toevoegen' drukte.
Toen het later hersteld was, was m'n vriendin al slapen, en daar wilde ik het verslag nog wel even mee doornemen voor ik het zou posten (voor aanvullingen enzo), dus zodoende komt het straks pas :)
laatste aanpassing

I can wait! :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 17:30:
nu nog verder met mijn zoektocht naar mda :P

als mede tukker houd je me wel op de hoogt he als je wat vind :P
Uitspraak van Ricardo Español op donderdag 2 december 2010 om 17:19:
Uitspraak van Criminalmindz op woensdag 1 december 2010 om 17:30:
nu nog verder met mijn zoektocht naar mda

als mede tukker houd je me wel op de hoogt he als je wat vind

me2 me2 :K
MDA report

Wie: vriendin + moi
Wat: MDA (totaal 374mg tot de beschikking)
Waar: bungalowpark, in een lekker groot huisje met z'n 2en.

Sfeer: net gegourmet, koud buiten en een beetje sneeuw, de verwarming van het huisje heeft het moeilijk de gewenste (ingestelde) temperatuur te bereiken.
Pre-'meds': Vitamine C 1000mg, Vitamine E 400IE, Q10 30mg, Selenium 400ug, Magnesium 533mg, (en verder niet heel bijdragend, maar het zat er wel bij: Vitamine B complex, Zink, Calcium en nog een capsule van de smartshop waar ook met name vitamines in zaten en verder niet zo gek veel bijdragende stoffen :P )

23:15 beide begonnen met een capsule met 125mg MDA kristal van nog onbekende zuiverheid (blame the lab, maar dat het MDA is en MDA de hoofdcomponent is van deze kristalvorm, dat werd wel bevestigd. Afijn, goede hoop dat dit verder erg zuiver is, het max. is overigens 83(,1) % )
De tijd tot dat het inwerkt staat door Erowid opgegeven als tussen de 20 en 90minuten. Wij gaan er vanuit dat het bij ons eerder tot aan de 90min zal duren, dan dat het in de buurt van de 20 minuten zal zijn. We hebben immers net gegourmet dus de magen zijn aardig gevuld. Intussen kaarten we wat, in afwachting wat er gaat gebeuren.

00:05 (T+0:50) eerste gevoel dat er wat aan het gebeuren is..
De tijd verstrijkt en dit gevoel blijft een beetje hangen, het lijkt net alsof het niet doorkomt. Intussen kaarten we verder.
De laatste keer MDMA is overigens een krappe maand geleden. Veel kruistolerantie tussen MDMA en MDA is er niet te verwachten, op receptor niveau werken ze wel enigzins anders waardoor je geen full-blown-kruistolerantie tussen beide verwacht.
1:10 het werkt wel echt, maar dit is nog vrij mild. We besluiten dat we de rest van de MDA (124mg) ook nog gaan opmaken. En besluiten dat om 1:30 te gaan doen.
Gezien het vrij milde effect so far en het restje dat er nog is (1 dosis van 124mg wat hetzelfde effect zal opleveren als wat we nu ervaren, maar dus nog maar wel voor 1 persoon) hebben we zoiets van, dan maar liever goed naar de klote en het echt ervaren, ipv half er tegenaan.
De capsules worden vast klaar gemaakt.

1:23 chill gevoel, tintelingen. Een mild 2C-achtig gevoel (ons beide wel bekend!) dient zich aan. Visueel is het wel wat anders dan dat, maar niet heel sterk anders, ook voelen we ons nog niet heel sterk anders dan normaal, maar we kunnen ook niet ontkennen dat het werkt.
Er is in ieder geval geen sprake van een dikke rush, zoals je die bij
MDMA zou verwachten, dat is verder niet erg, ook niet perse waar we nu naar op zoek zijn. Dus dit is gewoon een constatering op zichzelf.
1:27 toename van het gevoel, nog steeds niet heel sterk, maar neemt nog wel echt toe.

1:30 (T+2:15) +63mg MDA (vriendin +61). De MDA is op :(

1:42 we voelen ons spaceee. Maar nog zonder hele erge visuals als van 2C's, maar wel een beetje veranderingen in wat je ziet. Geen love rush.
1:48 effecten nemen nog steeds toe, wordt meer space. Dit kan nog niet echt van de 2e dosis zijn beredeneren we.
1:54 wel soort naar de klote gevoel, ongelukjes als bier teveel inschenken waardoor het glas overstroomt (en ik dit glas snel moet wegpakken omdat m'n sealtjes 2C's ernaast liggen en ik niet wil dat ze gaan zwemmen in het bier :S ) gebeuren.
Kaarten schudden wordt moeilijker. Fles drank omgestoten van houten bank op de grond (niet kapot, gelukkig want het was Diplomatico :P)
Effect neemt nog steeds toe. Wel lekker space :) Increased appreciation of music.

2:00 spaceee heerlijk gevoel.
Klaveren en schoppen en ruiten en harten worden moeilijker van elkaar te onderscheiden.

2:08 still going strong, space wordt echt sterker nog. Kaarsen lijken te flikkeren.

2:20 dit is nu wel spaceeee, wel lekkere rush nu ook, niet echt een dikke loverush ofzo, maar wel een rush. Ander soort rush dan bij MDMA dus, dat is wat ik bedoel en wat we voelen.
Lekker naar de klote, maar zeker niet te. Wel beetje het veel-MDMA-is-MDA-omzet principe. Waarmee ik bedoel, dat het wel zo space aanvoelt als wanneer je veel MDMA op hebt (waarbij MDMA in je lichaam, voor een klein deel, wordt omgezet in MDA, waardoor je een beetje gaat hallucineren). Dit gevoel komt wel een beetje overeen, maar ik moet daarbij zeggen, dan doe je dus je best, met deze beschrijving,
de effecten van de MDA en MDMA, in één space op veel ingenomen MDMA uit elkaar te trekken.
Dat is natuurlijk niet makkelijk, want die MDMA zit er dan ook bij.
En nu dus zeker niet! Kortom, het is toch nog wel anders. Maar wel lekker:D
En we voelen ons helderder dan bij MDMA. Niet zo wazig, gewoon lekker erbij.

2:22 Niceeee

2:39 ter illustratie: vriendin: "het ligt eraan wat we met Koninginnedag gaan doen. Oja maar het gaat niet eens, want we hebben het eigenlijk over O&N en ook dat is nog niet."

2:46 fucking space, als MDMA zonder MDMA, geen love rush, wel naar de klote gevoel en space :)

Bovenstaande is een verwerking vanuit notities die ik heb gemaakt tijdens de trip.

En de rest kopieer ik uit m'n notities, letterlijk, zodat je ziet hoe het typen daarna is 'aangedaan'.

252 still goin strong, typen wordt heel lsatig

4ff zevenen
5"30 zeger wel heel space, jeerlimk tomorrowla dset/

De tijdnotering is dus al niet meer als daarvoor, waar ik in m'n notities altijd consequent x:xx zette.
Wat ik met 4ff zevenen bedoel is me niet duidelijk. Jeerlimk levert me nu ook veel vraagtekens op. Maar wat ik er wel uit haal is
dat ik een set van Tomorrowland had opstaan.
En dat is dan wel die van James zabiela @ Tomorrowland 2010. Maarja, Jeerlimk lijkt toch niet echt op James Zabiela..
Tot zover de illustratie :lol:

We hadden verder besloten dat het vast heerlijk combineert met een kort 2C'tje en dan ook besloten dit te doen, nu we eenmaal een keer dit hadden, nu op hebben. En we een aardige tijd van de werking alleen (zonder andere stoffen, behalve af en toe een ballon lachgas erbij) hebben kunnen genieten.

Dus dat was dan ook gebeurd om 4:30: +28mg 2C-D

Uiteindelijk moet ik zeggen dat ik dat niet heel sterk heb gevoeld. Nou is 2C-D ook de zwakste van de 2C'tjes die ik ken en ook de minst visuele. Uit de reacties van m'n vriendin begreep ik dat zij er meer van merkte, want ze vroeg op een gegeven moment van, of de 2C-D niet bij mij ook wel aan het werken was. Ik kon daar niet veel schokkends over zeggen, alsin; nee dat was niet echt sterk, had er geen duidelijk idee van dat dat werkte. Dat heb ik later ook niet heel sterk meer gehad. (maar misschien blijkt wel het tegendeel uit mijn slechte typen op een gegeven moment)

Tussen 8:00 en 8:30 zijn we uiteindelijk gaan slapen. 600ug Melatonine ingenomen, just in case.
Om 18:30 maakte ik m'n vriendin inmiddels wakker, was zelf al even wakker, met het idee dat we nog boodschappen moesten gaan doen
voordat de winkels hier dicht gaan.
(In A'dam nog tot 22:00 of nu inmiddels misschien 21:00u) maar hier in Oosterhout toch niet later dan 20:00)

Deze volgende dag:
De volgende dag: ontzettende kater, lang geen nuchter gevoel. Intoxicated gevoel. Serieus brakker dan na één pilletje (met +-160mg MDMA). Geen zin in dingen, niet in eten, eten ging dan ook langzaam.
Zeker voor mijn doen. M'n vriendin eet slechts een paar happen. We hadden ook zeker geen zin om nog te gaan koken, dus heel tactisch gekozen voor kant-en-klare maaltijden.
Beetje droge mond. Geen behoefte aan alcohol.
Daarnaast hebben we beide duidelijk gemerkt dat er vrij forse kaakspanning is. Met name later in de trip en ergens voor het slapen gaan.
Ook deze beschreven volgende dag was dit nog sterk aanwezig. Meer dan na de voor ons gebruikelijke dosering MDMA (welke in mg's iets lager ligt dan de hier genomen totale dosering MDA)

De dag daar weer op eindelijk normaal en goed gevoel, nu geen na-effecten meer.

After-'med's': 5-HTP 2x 50mg, Magnesium 400mg, Anti-oxidanten tablet (bevat een lagere dosering vit. C+E en nog wat andere anti-oxidanten dan de losse preparaten vit. C+E die ik heb), Selenium 200ug, Omega 3 vetzuren.
Normaliter zou ik daar nog L-tryptofaan bij doen, maar potje was onlangs leeg:P

Ik besluit met: "MDA :respect: :lief: (Y) "
laatste aanpassing

Uitspraak van Rammend Hard Gaan op donderdag 2 december 2010 om 18:16:
jeerlimk=heerlijk?

Dat komt inderdaad in de buurt:)

Mooi verslag kerel
Mmm nou je hebt wel even werk gemaakt van je verslag. Bedankt voor het mee beleven met vr.gr.

Geweldig verslag, vooral je notitie :lol: respect

Goed verslag gozer (Y)

Mooi verslag(Y)
mooi verslag (Y)

wel erg benieuwd naar dit goedje :P

Fantastisch rapport ! Duidelijk en helder, maar gelukkig ook met de nodige humor (y)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 2 december 2010 om 17:49:
Fles drank omgestoten van houten bank op de grond (niet kapot, gelukkig want het was Diplomatico )

:lol:

Jammer alleen van dat mindere "love" gevoel.

Toppie :D
laatste aanpassing

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 2 december 2010 om 17:49:
2:39 ter illustratie: vriendin: "het ligt eraan wat we met Koninginnedag gaan doen. Oja maar het gaat niet eens, want we hebben het eigenlijk over O&N en ook dat is nog niet."

:roflol:(y)
"het ligt eraan wat we met Koninginnedag gaan doen. Oja maar het gaat niet eens, want we hebben het eigenlijk over O&N en ook dat is nog niet."

Heerlijk vage zinnen :P
Goed verslag. Ook zoals ik het zelf in het verleden ervaren heb. Heel dromerig.
Dromerig is ergens wel een passende beschrijving ja. Hoewel het het heldere en erbij zijn een beetje tegenspreekt natuurlijk. Afijn, apart stofje en zeker wel anders dan MDMA. En zeker voor herhaling vatbaar. (alleen de volgende dag niks plannen :P ) Moarja, dan maar weer eerst 'op zoek naar', want het is dus op :P :(
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 december 2010 om 14:49:
Dromerig is ergens wel een passende beschrijving ja. Hoewel het het heldere en erbij zijn een beetje tegenspreekt natuurlijk

En zeker geen hallucinaties zoals bij paddo's, zoals sommige mensen hier wel eens beweren (die zelf nog nooit MDA hebben gehad, maar goed).

Maar inderdaad, dat wordt weer zoeken dus :)
Zeer mooi verslag!

Het verslag heeft mij eigenlijk niet gemotiveerd om op zoek te gaan naar MDA.

Naar wat ik van je lees, is het het gevoel tijdens je "piek- rush" zeg maar, vergelijkbaar met een rush bij veel MDMA. Alleen zonder het love- gevoel. Dus eigenlijk een "stripped" versie van een MDMA- rush.

Kan ik dan niet net zo goed bewust een sterke dosis MDMA nemen?
Dan krijg ik:
- een enorme love- rush (altijd mooi;))
- die bekende "veel MDMA rush" (Dus ook hallucineren, vage gesprekken etc je kent het wel:p), die dus vergelijkbaar is met een MDA- rush
- je hebt nu ook gewoon MDA in je lichaam

Als ik op zoek ben naar nieuwe ervaringen denk ik dus niet dat MDA mij iets te bieden heeft.

En please, correct me if i'm wrong :)

*edit*
Je dosis was natuurlijk vrij onbekend. Zou de ervaring heftiger zijn geweest als je meer had genomen?
laatste aanpassing
Uitspraak van Mr.Knots op vrijdag 3 december 2010 om 15:21:
En please, correct me if i'm wrong :)

Dat kan niet, want jij denkt dat, jij kunt dat voor jezelf beslissen dat jij vindt, al gelang naar dit verslag, dat het jou niks te bieden heeft. Valt niks aan te corrigeren :). De space is wel anders natuurlijk dan bij een sterke dosis MDMA, zoals ik al eerder aan gaf. Enorme love rush is mooi, maar ik vind het wel een vrij fake iets, wat ook één van de redenen is dat ik bijv. meer 2C'tjes gebruik dan X/M, naast de kater die je er van krijgt (maar die heb je bij MDA net zo goed, zo niet sterker :O ). Dat is, samen met de vrij forse kaakspanning, het enige nadeel aan MDA tov MDMA (voor mij). Ik kan me voorstellen dat het ontbreken van de love rush voor een ander misschien ook een nadeel is, voor mij is dat echter niet zo. Sure, die rush is wel lekker, zeker :D Maar een keer wat anders vind ik niet erg, zodoende dat ik het nu niet had gemist, buitendat, had ik me te voren ook wel een beetje op ingesteld omdat ik het wel al gehoord had van mensen die er in een grijs verleden wel ervaring mee hadden :)

die dus vergelijkbaar is met een MDA- rush

enigzins, maar zeker niet geheel :P

Je dosis was natuurlijk vrij onbekend. Zou de ervaring heftiger zijn geweest als je meer had genomen?

Ik denk dat het met 150mg ineens aanvankelijk wat sterker zou zijn dan met deze 125mg ineens.. Misschien had een re-dose dan niet nodig geweest, misschien ook wel (om vervolgens nog harder te gaan :P) De dosis is idd enigzins onbekend gezien de tot u toe nog steeds ontbrekende zuiverheid ervan (gisteren met het lab gebeld, was er nog steeds niet..:( )

Dus eigenlijk een "stripped" versie van een MDMA- rush.

Zo kun je het opzich wel zien, maar toch heeft het nog wat andere aspecten die je bij MDMA weer niet hebt imo, misschien dat ik dat niet voldoende onder woorden heb gebracht, had hier iig zoals jullie wel merkten m'n best op gedaan, kan het niet veel beter onder woorden brengen ook.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 december 2010 om 15:43:
Dat kan niet, want jij denkt dat, jij kunt dat voor jezelf beslissen dat jij vindt, al gelang naar dit verslag, dat het jou niks te bieden heeft.

Ja, jij kan natuurlijk niet bepalen wanneer iets mij wat te hebben heeft:P. Bedoelde meer: zijn er aspecten van de rush waarvan jij zou zeggen "dit is echt de moeite waard, bijzonder, apart".
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 3 december 2010 om 15:43:
Enorme love rush is mooi, maar ik vind het wel een vrij fake iets,

Tja, het is net hoe je er naar kijkt. Drugs is eigenlijk altijd een 'fake' iets. (Overdreven) lieve dingen tegen elkaar zeggen is een gebruikelijke reactie op MDMA, net zoals hallucineren dat is op paddo's. Dingen zien is ook 'fake', in mijn ogen is een reactie op drugs eigenlijk altijd fake:p. Maar goed, dat is misschien weer een discussie an sich.

Maar een keer wat anders vind ik niet erg, zodoende dat ik het nu niet had gemist, buitendat,

Het ligt er inderdaad aan wat je zoekt in een drug. In dit geval was voor jou de mindere "wausheid" een toevoeging:)

En even over wat anders. Waarom verwacht je geen kruistolerantie tussen MDMA en MDA? Als je MDMA neemt wordt dat voor een gedeelte toch omgezet in MDA? Het lijkt me dat je daarmee wel een tolerantie voor MDA kan opbouwen. (ben een leek hierin hoor, maar het leek me gewoon logisch)
laatste aanpassing
Niet géén, maar in ieder geval niet zo heel veel. Op receptorniveau is de werking wat anders tussen beide, door de ruimtelijke vorm past MDMA minder goed in de ene receptor en MDA weer net niet in een andere.. zoiets las ik laatst (wetenschappelijk artikel). De details heb ik zoals gewoonlijk weer eens niet onthouden, ghehe :vaag:
Wat je zegt klopt natuurlijk, maar mss produceer je met een flinke dosis.. laten we zeggen een mg 20-30 (=- 7% van 400mg kristal van 80% zuiverheid, dan hebben we het wel over een hoge dosis, ik neem het niet tot me iig..) en dat is al niet echt 'above treshold', tja het is ook een discussie op zich of je dan tolerantie verwacht, Kontra denkt wrsch. van wel en hij heeft wrsch. gelijk dan. Maar ik denk wel dat het maar een beetje is en géén full-blown-tolerantie. Buitendat, het vorig MDMA gebruik was ook al wel 4,5 week terug, wat niet verschrikkelijk lang is, maar iig langer dan een week, dus tegen die tijd is ook wel enig herstel opgetreden imo, als je al wat tolerantie verwacht (doe ik ook, maar wel maar een beetje, hoeveel is een moeilijke discussie natuurlijk).
Tenslotte zou je pilletje na 4,5 week na je vorige ook wél werken. Dus dunkt me dat dit ook wel zou werken (en dat deed het ook). Gezien het de 1e keer is en inderdaad dat wat we tot ons namen in eerste instantie zou je nog kunnen denken dat het een rol heeft gespeeld. Maar dat is gewoon erg moeilijk te zeggen gezien er geen referentiepunt is, waar we het eerder konden proberen, en de vorige keer MDMA nog veel langer geleden was dan 4,5 week, waardoor je de tolerantie wat mij betreft dan wel helemaal zou kunnen weg cijferen. Kortom, of die eerste dosis minder werkte nou aan de tolerantie lag, of aan de nog onbekende zuiverheid (zou theoretisch nog laag kunnen zijn, ik hoop dat ik nog ga horen hoe hoog/laag of deze is, want het lab doet er al aardig lang over :/ ), of aan de zware gourmetsessie vooraf, of dat we er toch niet heel gevoelig voor zijn, who knows. Met een 1e keer is dat altijd gissen, zoals je ziet zijn hier die meerdere factoren al weer ;)
Uitspraak van Mr.Knots op vrijdag 3 december 2010 om 16:12:
Maar goed, dat is misschien weer een discussie an sich.

Jep, das waar. Ik vind die love rush wel wat meer 'aangezet' dan wat andere spulletjes bijv. veroorzaken, met 2C's blijf je veel meer 'bij je zelf'. Dat is imo veel 'echter' (subjectieve beschrijving natuurlijk!) vandaar dat ik dan zou zeggen, ik vind MDMA iig 'meer fake'. Niet dat het niet lekker is ;), maar dat is een andere discussie ;)
Uitspraak van Mr.Knots op vrijdag 3 december 2010 om 16:12:
zijn er aspecten van de rush waarvan jij zou zeggen "dit is echt de moeite waard, bijzonder, apart".

bijzonder en apart is het sowieso. Te meer al gezien het een vrij exclusief goedje is, zo puur (zonder MDMA). De moeite waard, ja ook, ehm, welke aspecten dat er toe maken, ja dat kan ik moeilijk omschrijven.. heb ik al geprobeerd met m'n verslag, maar kan het dus niet beter onder woorden brengen, op het moment.
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 3 december 2010 om 15:01:
En zeker geen hallucinaties zoals bij paddo's, zoals sommige mensen hier wel eens beweren (die zelf nog nooit MDA hebben gehad, maar goed).

Toch is MDMA geen psychedelic phenetylamine, dus vraag ik mij wel af, waar komen de patronen dan vandaan tijdens een MDMA space wanneer je je ogen dicht doet?
vet report man, ben benieuwd of dit goedje nu eindelijk een beetje van de grond komt qua productie :o