Partyflock

Forumonderwerp · 1080312
Hoihoi

Omdat ik in de topics over MDA hier op het forum niet meer kan reageren? (te lang geleden?) Maak ik dus een nieuw topic aan :D

Dus.. Dit topic over alles met MDA!! (Voor de mensen die MDA niet kennen: Ongeveer 6% van de consumptie van MDMA wordt omgezet naar MDA, dus als jij een keer gaat hallucineren van de hoeveelheid MDMA die je gepakt hebt... is het dus de MDA waardoor je hallucineert! :))

Ik wil dit wel een keer graag proberen!! Is dit verkrijgbaar in NL? (Geen request! ;))

Brand maar los!! :D

cya

Heldenspul :LOL:

Echt waanzinnig bizarre avonden op meegemaakt.
8 uur los van 1 kletser en heel mellow, niet dat je ineens voor je oren geslagen wordt en een uur later weer op de grond gepleurd wordt met een leeg gevoel.
Vage gesprekken en rare acties :D
iemand bekend met 5-methyl-MDA ?

schijnt ook heel erg leuk te zijn aan de weinige reports te zien die er zijn.

Heel lang geleden gehad, in mijn herinnering was het superspul, een enorm love gevoel, ook chaotisch niet echt om mee uit te gaan, maar meer thuis of in het park. Zeker nog 's het proberen waard. Zal absoluut verkrijgbaar zijn in NL ( wat niet) :-D
Uitspraak van Converse op vrijdag 4 december 2009 om 17:52:
Ongeveer 6% van de consumptie van MDMA wordt omgezet naar MDA

Ghehe..je bent de eerste die eens niet met de gebruikelijke 7% aan de haal gaat :lol:
Meestal zegt men 7.

Maar goed, dit varieert gewoon een beetje van persoon tot persoon..gezien uberhaupt mensenlijk metabolisme verschilt van persoon tot persoon..en dit is daar een voorbeeld van.

Anyway :)
Ik wil dit wel een keer graag proberen!!

Me too.
Is dit verkrijgbaar in NL? (Geen request! ;))

Zou wel moeten kunnen ja :)
niet meer kan reageren? (te lang geleden?)

te lang geleden dan idd!
hehe :)

Er is dus wel enige eensgezindheid over dit stofje :D

Nu nog een locatie waar het te krijgen is... ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 18:27:
Heel lang geleden gehad, in mijn herinnering was het superspul, een enorm love gevoel, ook chaotisch niet echt om mee uit te gaan, maar meer thuis of in het park. Zeker nog 's het proberen waard. Zal absoluut verkrijgbaar zijn in NL ( wat niet)

idd voor een keertje thuis ofzo te trippen :) geen partydrug nee!! (of miss in kleine hoeveelheden maar dat zou weer testen worden met dosering)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3526, 16538}
Artiest {SHOWLIST artist 154159, 177529, 47522}
ik heb hier interesse in!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 17:56:
een uur later weer op de grond gepleurd wordt met een leeg gevoel.

dat vond ik juist fokt op
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 18:52:

Hij zei dus juist van niet dat effect... ;)

Uitspraak van RAMOS! op vrijdag 4 december 2009 om 18:52:

Niet de enige dus :P

is er geen simpele manier om van mdma, mda te maken??:P
laatste aanpassing
Andersom is iig simpeler :O

Maar kan geen concrete methode voor buiten het lichaam vinden (wat absoluut niet zegt dat het niet kan :P )
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 december 2009 om 20:17:
Maar kan geen concrete methode voor buiten het lichaam vinden (wat absoluut niet zegt dat het niet kan )

Daarnaast zie ik het niet rendabel dit te gaan doen (Met in het achterhoofd dat het lichaam ongeveer 6% omzet... (Stel je houdt ook ongeveer 6% over op een kunstmatige manier..)

Niet rendabel :P (Als het al zou kunnen en ALS het al op deze manier zou gaan :P)

Gewoon oogjes en oren open houden :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 18:52:

Ik vind MDMA net een achtbaan, je knalt er direct in en hebt van die ups en downs en ineens is de rit afgelopen en zit je met het gevoel; meer, meer, meer.
MDA was net een ballonvlucht, je stijgt gewoon op en laat je gewoon gaan waar het naartoe gaat en een beetje genieten van het uitzicht.
mda is echt gaaf!
weinig tot geen kater omdat je natuurlijk veel lager doseerd en je kunt er zo fijn van hallucineren.
heb wel es gehad dat ik om een hijskraan heen moest lopen die midden in de woonkamer stond :lol:

Uitspraak van ellepellie :lol: op vrijdag 4 december 2009 om 22:34:
mda is echt gaaf!

zie het helaas nooit meer....
om een hijskraan heen moest lopen

die hijskraan moet je ook gewoon buiten laten staan :lol:...gewoon beetje goudvissen eten als chips.
haha:P
was echt lachen met dat spul.helemaal in combinatie met goede hash of wiet.
heb wel hele gesprekken gehad met de katten hier:P

Uitspraak van ellepellie :lol: op vrijdag 4 december 2009 om 23:59:
was echt lachen met dat spul.

:yes:
Uitspraak van ellepellie :lol: op vrijdag 4 december 2009 om 23:59:
heb wel hele gesprekken gehad met de katten hier

katten en goudvissen wordt natuurlijk niks...
Uitspraak van Converse op vrijdag 4 december 2009 om 20:41:
Daarnaast zie ik het niet rendabel dit te gaan doen (Met in het achterhoofd dat het lichaam ongeveer 6% omzet... (Stel je houdt ook ongeveer 6% over op een kunstmatige manier..)

Als je buiten het lichaam een manier vind is er wel een efficientere hoor, dan blijf je niet hangen op < 10% hoor.
(Stel je houdt ook ongeveer 6% over op een kunstmatige manier..)

Neuh, veel meer...maar goed. Dat is als het kan :P
Wat vast ook wel kan..sowieso de juiste met enzymen in een petrischaaltje ofzo, maar dan maak je er wel al een kostbare en moeizame aangelegenheid van. Maar goed ik weet verder niet zo goed of en hoe het anders dan dat zou kunnen, dus het is een beetje lastig er verder over te filosoferen, maar als je het chemisch kan doen dan is het rendement wel veel hoger dan dat hoor :)
weinig tot geen kater

en dat met die neurotoxiciteit? :S
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 23:07:
zie het helaas nooit

idd jammer ja :(
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
ik heb altijd hallucinaties na een lange avond (8/9/10) uur spacen. Als ik me ogen dichtdoe vooral, Door straten zweven, Snelle flitsende beelden die verschijnen aan de binnenkant van je ogen, en als ik ze open had zach ik overal stofwolkes.... Heel appart... maar opzich best grappig:D
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 5 december 2009 om 00:30:
Neuh, veel meer...maar goed. Dat is als het kan
Wat vast ook wel kan..sowieso de juiste met enzymen in een petrischaaltje ofzo, maar dan maak je er wel al een kostbare en moeizame aangelegenheid van. Maar goed ik weet verder niet zo goed of en hoe het anders dan dat zou kunnen, dus het is een beetje lastig er verder over te filosoferen, maar als je het chemisch kan doen dan is het rendement wel veel hoger dan dat hoor

niet rendabel

;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 december 2009 om 23:07:
die hijskraan moet je ook gewoon buiten laten staan :lol:...gewoon beetje goudvissen eten als chips.

gvd:lol:

prachtig...zou t graaaaaaag s proberen.
laatste keer toen ik aan de m was en de nacht al weer smorgens en smiddags werd keek ik ook naar een maat die allemaal bulten op zijn hoofd kreeg en zijn hoofd vervormde..

heerlijk om thuis te chille dus die mda?

Ik weet niet of het MDA was maar 2 maten van mij hadden een keer pillen geregeld die ze dan midden in het bos opvraten. De 1 zag op den duur gewoon een wekkerradio ( die aan stond ) midden in het bos staan :S . De andere zag overal gezichten etc etc ..... en maar hout zoeken voor 't kampvuur :lol:

Als ik die dingen hierboven lees kon het wel eens MDA zijn geweest , toen ze ze kochten zei die dealer dat het spacepillen waren.

Mja :P

:D

Ja, mijn maat zat op z'n knieen op een grasveld, toen ik vroeg wat hij aan het doen was zei hij dat ie een koe was die naar pakkies (red: sos) zocht.
Later was ie ineens weg en kwam ie een paar uur later terug met allemaal aarde in z'n broekzakken... :LOL:

Hij had er wel iets meer op dan 1tje, omdat hij dacht dat het 'gewone' kletsers waren.
:lol:
Ik ben al jaren op zoek maar nog nooit kunnen vinden helaas.

en nogmaals..IDEM
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 december 2009 om 20:35:
en nogmaals..IDEM

Nou maar hopen dat iemand er even wat van uit de productie trekt en ons wil sponsoren en verlossen uit ons lijden :O

Wel 2 tabletjes met als het goed is MDEA gehad onlangs, kan ik dat ook eens uittesten :)
MDAI is dan wel weer aan te komen.
Moet volgens verhalen ook leuk zijn , alleen dan is het zonder het oppeppende effect. Dus meer voor thuis hangend met een J erbij:P

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 december 2009 om 20:35:
en nogmaals..IDEM

Klinkt leuk :D
hele tijd geleden chill nachtje gehad op MDA.
Relaxed op de bank gezetten voor paar uurtjes en dan door mistige nacht wat wandelen met geweldige kleuren van straatlampen in de mist.
FUCKING geweldig!

waarom s hier nu weer zo moeilijk aan te komen?
wellicht een keer tegenaan lopen ..jammer

Uitspraak van HaDeZz :harry: op maandag 7 december 2009 om 16:20:
hele tijd geleden chill nachtje gehad op MDA.
Relaxed op de bank gezetten voor paar uurtjes en dan door mistige nacht wat wandelen met geweldige kleuren van straatlampen in de mist.
FUCKING geweldig!

hoe ben je daar aan gekomen?:P het is echt nog nooit op m'n pad gekomen:S
'Vroegah' ooit in pillen gehad, te vaag voor uitgaan maar wel leuk achteraf, destijds voelde ik mij geflest omdat ik MDMA verwachte :D
laatste aanpassing

ik hou me aanbevolen.. dat spul is koning!
haha... opmerkelijk... allemaal reacties met mensen die het willen :P

Verbaasd me toch wel enigzins dit!! (een balletje aan het rollen gebracht? (A))

Uitspraak van Converse op donderdag 10 december 2009 om 00:24:
haha... opmerkelijk... allemaal reacties met mensen die het willen

ja, vooral omdat het makkelijker te maken is dan MDMA :S
oke met paar weekjes krijg ik een sample binnen van de 5-methyl-MDA.

moet leuk zijn iig daarop.

zal mijn bevindingen posten als ik het tot mij heb genomen lol :P

haha... opmerkelijk... allemaal reacties met mensen die het willen :P

brillentrips zijn gewoon geniaal :lol:

Verbaasd me toch wel enigzins dit!! (een balletje aan het rollen gebracht? (A))

let's hope so :D
nou laat iemand het maar ff snel gaan maken dan :P de 1e lading ben je iig al kwijt aan flockers :lol: