Je hebt gestemd, jouw keuze was: "egoïsme"
Ik zou het niet durfen dus echt laf is het niet
het is al erg genoeg als je tot die keuze komt!
maar om je problemen te ontlopen is laf
jij zelfmoord van gebouw af stony stuiter je zo weer mohoog
Nou, er zijn soms situaties zo ernstig.. dat wil je niet eens weten joh... het leven kan zo'n gigantische kankerzooi zijn voor sommigen... ik zou niet graag in hun schoenen staan, en laf is al helemaal geen gepaste term daarvoor.
tja meningen verschillen
ik snap je punt maar heb er een andere kijk op
Nou... bedenk je eens een situatie waarin iemand z'n hele gezin compleet is uitgemoord, verkracht is, in feite niemand meer heeft, depressies; het leven een grote zwarte hel.. en dan ga jij ze even in hun gezicht zeggen "Tering, wat ben jij een lafaard!" Weet niet wie van de twee dan het beste bezig is...
Nou... bedenk je eens een situatie waarin iemand z'n hele gezin compleet is uitgemoord, verkracht is, in feite niemand meer heeft, depressies; het leven een grote zwarte hel.. en dan ga jij ze even in hun gezicht zeggen "Tering, wat ben jij een lafaard!"Weet niet wie van de twee dan het beste bezig is...
maar goed dan kan ik nooit zelfmoord plegen
je zadelt ten alle tijden andere op met je probleem
denk aan de mensen doe je moeten indentificeren
die je van de grond moeten schrapen enz
sinds wanneer is van een flat springen de enige manier om zelfmoord te plegen dan?
k wil je ook wel voor een trein gooien ofzo, dan acht ik de kans vrij klein dat zwaarlijvigheid je gaat redden
En de mensen die je vinden, tja, dat is inderdaad wel zoiets... zeker wanneer het je eigen familieleden betreft
mensen nemen mij altijd te serieus
Jij steekt makkelijk in elkaar
als je niet weet hoe andermans zaken in elkaar zitten wie ben jij om het te gaan veroordelen?
kiezen voor de dood is ook zo'n makkelijke keuze...
als je niet weet hoe andermans zaken in elkaar zitten wie ben jij om het te gaan veroordelen?
Jij steekt makkelijk in elkaar
Dat doe je zo ff tussen neus en lippen door
kiezen voor de dood is ook zo'n makkelijke keuze...
Hee weet je wat ik vanavond ga doen? Ik denk dat ik maar eens lekker dood ga
zo makkelijk he
zelfmoord
teken van zwakte.
Juist niet. Eerder een teken van wanhoop.
lekker makkelijke weg
gewoon weglopen voor je problemen
en een ander er mee opzadelen
en met meer dan dat
dat is zelfmoord
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "egoisme"
iedere zijn mening toch
simplistisch wijf
Ja maar meningen zijn niet belangrijk. Feiten is waar het om gaat
maar dan toch vast houden aan je mening..vandaar
ik denk zwart-wit en mijn mening is ongegrond maar toch blijf ik erbij = simplistisch
Ik denk gwn dat je beter niet je eigen ervaring(en) met zelfmoord moet doortrekken naar de rest v.d. wereld...zeg dan degene die in jou omgeving zelfmoord heeft gepleegd laf was...dat kan en daar blijft 't dan ook bij
'Zelfmoord was in die situatie laf'
"Zelfmoord an zich kan best begrijpelijk zijn en soms zelf heroïsch.."
goed maar mijn ervaringen zijn mijn wereld en mijn leven dus zie ik zo zo
en dan ga ik het niet anders formuleren of brengen
ik voel dit erbij thats it
en wat de rest vind kan ik me helemaal indenken en zal ik nooit veroordelen
Al is 'laf' wel een term die een negatieve en veroordelende lading heeft
Maar I get ure point
teken van zwakte.
De een heeft t lef niet om te leven
de ander heeft t lef niet om zichzelf te doden
Ff ervoor kiezen om dood te gaan doe je niet zomaar, er moet heel veel bijkomen om het zo ver te laten komen,
mensen die het een zwakte noemen moeten eens 1 2 3 gaan nadenken,
Mja mensen die ermee tekoop rondlopen en bij het eerste kleine ding al dood willen gaan hebben een aandacht probleem.
mijn ervaringen zijn mijn wereld en mijn leven dus zie ik zo zo
Ff ervoor kiezen om dood te gaan doe je niet zomaar, er moet heel veel bijkomen om het zo ver te laten komen, mensen die het een zwakte noemen moeten eens 1 2 3 gaan nadenken, Mja mensen die ermee tekoop rondlopen en bij het eerste kleine ding al dood willen gaan hebben een aandacht probleem.
Te laf om te doen zeker
I still miss you Johan
Een laffe daad waar je veel lef voor nodig hebt..
om uit het leven te stappen is lef voor nodig
Echt heel grappig ja![]()
wat wil je dan een plek huis of weet ik het waar je rustig zelfmoord plegen kan?opdat hier niemand komt kijken dus ga je gang.?
Als je dood bent, ken je niet meer zoeken hoor
want mensen hebben vragen waarom hij/zij het deed, dus toch nog steeds aandacht voor die persoon
als een zelfmoord poging mislukt is het toch aandacht zoeken, want als die `persoon echt dood wil lukt dat toch gewoon?
Ben het dr totaal mee oneens dat mensen aandacht zouden willen, want ze zijn dr dan niet meer dus wat hebben ze dan nog aan die aandacht? Helemaal niks.
Mensen die expres een mislukte "zelfmoordpoging" doen willen aandacht.
Denk dat het aardig wat lef verreist om zelfmoord te plegen.
Prima, loop de zee in ofzo, maar val niet mensen lastig met jou probleem...
Rare wereld ook... zelfmoord verafschuwt men.. mag nooit gebeuren etc. Maar factoren die aan zoiets bijdragen wil niemand naar kijken. Het is zogenaamd pas erg als de daad uitgevoerd wordt. Tot die tijd interesseert men signalen vooraf zeker niks
Dat ik me iets kan voorstellen betekent nog niet dat hetgeen ik me voorstel betrekking tot mezelf heeft
ik kan me het heel best voorstellen, als je over het leven nadenkt , het gaat alleen om prestatie....
je wordt geboren: school-werk-dood.
Ik kan het me heeeel goed voorstellen, omdat ik er zelf ook vaak over na heb gedacht.
die zeker wel ergens over gaan
yup, werken is herhaling, sleur etc...hel dus.
Een laffe daad waar je veel lef voor nodig hebt..
I still miss you Johan
Shit happens, balen voor de mensen die achter blijven, maar als iemand zelfmoord wil plegen moet die gene dat lekker zelf weten.
Tis toch jou leven, wat geeft andere mensen het recht om daar over te oordelen. Als jij er een einde aan maakt moet je het zelf weten.
Tuurlijk blijven er huilende mensen achter. Maarja who cares, jij bent er tenslotte toch niet meer!
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "enige uitweg"
maar doe het dan waar niemand komt
De beste oplossing is het niet, dat is het nooit, maar voor die mensen die dit doen is het de enigste uitweg, dat heb ik wel begrepen.
Ik vind het zeker niet schreeuwen om aandacht en tja egoïstisch wil ik ook weer niet zeggen. De mensen die het al 5 geprobeerd hebben dat is schreeuwen om aandacht.
Mensen die expres een mislukte "zelfmoordpoging" doen willen aandacht.
Oh en is het dan ook niet heel hard nodig dat er mensen zijn die dat hun dan eens gaan geven???
Rare wereld ook... zelfmoord verafschuwt men.. mag nooit gebeuren etc. Maar factoren die aan zoiets bijdragen wil niemand naar kijken. Het is zogenaamd pas erg als de daad uitgevoerd wordt. Tot die tijd interesseert men signalen vooraf zeker niks
Ik kan me in zo'n wereld voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal geen zin meer in hebben soms...
meeste mensen die het echt van plan zijn lopen er niet mee te koop.
diegen die er mee te koop lopen zijn meestal op zoek naar aandacht negatief of positief aandacht is aandacht
(wie niet lijkt me)
meeste mensen die het echt van plan zijn lopen er niet mee te koop.
diegen die er mee te koop lopen zijn meestal op zoek naar aandacht negatief of positief aandacht is aandacht
maar dat bijv je moeder aan kanker doodgaat
gaat je vriendin/vriend er met je andere vriend ervandoor.
Zelfmoord is iets waar je niet over kunt/mag oordelen. De persoon in kwestie is hier zelf baas van, en de keuze die hij maakt heb je te respecteren. Hoe laf, of zielig je hem ook vind.
Zelfmoord is iets waar je niet over kunt/mag oordelen. De persoon in kwestie is hier zelf baas van, en de keuze die hij maakt heb je te respecteren. Hoe laf, of zielig je hem ook vind.
Zelfmoord is iets waar je niet over kunt/mag oordelen.
Das nu al de zoveelste keer dat ik een domme reply van je lees. Volgens mij ben jij echt zo'n dom wijf...