Partyflock

Forumonderwerp · 1078404
1 volger · 2020x bekeken
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op woensdag 11 november 2009, looptijd van 5925.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

zelfmoord

6038%
enige uitweg
5938%
egoïsme
3724%
aandacht zoeken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 november 2009 om 16:45:
Welke ervaringen?

ja kan te ver gaan daan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op donderdag 12 november 2009 om 18:17:
heb btw 1 keer zelfmoord willen plegen omdat ik mn sokken niet kon vinden :Cry:

[img width=500 height=400]http://www.marcofolio.net/images/stories/fun/imagedump/demotivational_posters/desperation.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 10:02:
ja kan te ver gaan daan

ik vroeg je wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 18:31:
ik vroeg je wat?

daan, ik denk dat jij sterk genoeg in je schoenen staat om het te doen :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op vrijdag 13 november 2009 om 18:55:
daan, ik denk dat jij sterk genoeg in je schoenen staat om het te doen

Nee, komt omdat ik volmaakt ben b)
Waarschuw beheerder
donateur
Een laffe daad waar je veel lef voor nodig hebt..

I still miss you Johan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 november 2009 om 18:31:
ik vroeg je wat?

ja met een :roflol:
dus geen antwoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 00:30:
ja met een

enig! :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 00:35:
enig!

nou idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel of Terror op vrijdag 13 november 2009 om 19:32:
Een laffe daad waar je veel lef voor nodig hebt..

waar je je makkelijk ermee van af maakt idd, als ie veel lef had gehad had ie het niet gedaan maar het leven genomen zoals het is, dan pas had ie lef gehad
Waarschuw beheerder
ik snap dat het laf lijkt.zo komt het mischien over voor diegeen die achter blijven.maar ik vind niet dat je kunt oordelen over dat diegene laf zou zijn.je kunt immers niet in zijn of haar hoofd kijken.
Als jij dag in dag uit van niets kunt genieten.en dan ook echt niets.en dat gaat maanden jaren zo door... En om je heen kunnen ze wel lachen enzo.,terwijl jij dit ook wilt maar simpelweg niet kan...om uit het leven te stappen is lef voor nodig .dat doe je echt niet zomaar even.omdat het even tegenzit.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **TeKnoKuTTeKop** op zaterdag 14 november 2009 om 12:57:
om uit het leven te stappen is lef voor nodig

Meestal is een trein al genoeg hoor...:s
Egoïsme ten top....
Waarschuw beheerder
voor een trein springen is inderdaad een niet al te beste oplossing.daar tref je ook nog totaal onbekenden mee.als die het zien gebeuren.maar diegeen is zo ver heen door emotionele pijn of leegte dat dit waarschijnlijk zijn of haar enige uitweg is.
Waarschuw beheerder
wel raar dat ze het zelden doen waar niemand komt :lol:
Waarschuw beheerder
wat wil je dan een plek huis of weet ik het waar je rustig zelfmoord plegen kan?opdat hier niemand komt kijken dus ga je gang.?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op zaterdag 14 november 2009 om 22:18:
wel raar dat ze het zelden doen waar niemand komt :lol:

Echt heel grappig ja :| :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angel of Terror op zondag 15 november 2009 om 10:35:
Echt heel grappig ja :| :@

zeg toch niet dat het grappig is :aai:

maar als ze het zouden doen waar geen mensen zijn scheelt het nog meer ellende :D wat denk je wat het met al die mensen doet die het zien?

vorig jaar in staphorst een vrouw die eerst haar kinderen ging ophangen en daarna haarzelf, ten 1e hoe durf je over het lot van je kinderen te beslissen? :rot: maar ik blijf bij mn punt dat het EN egoïstisch is, EN dat die persoon zich er makkelijk van af maakt
Uitspraak van **TeKnoKuTTeKop** op zondag 15 november 2009 om 03:14:
wat wil je dan een plek huis of weet ik het waar je rustig zelfmoord plegen kan?opdat hier niemand komt kijken dus ga je gang.?

ja of in een weiland achteraf ofzo, nee lekker voor de trein springen of de weg overlopen :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op woensdag 11 november 2009 om 18:10:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "egoïsme"

Als er überhaupt iemand is die je achterlaat tenminste..
Uiteindelijk is het toch iemands eigen keus dus hou je ze toch niet tegen
en zij zien het dus wel als enige uitweg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 november 2009 om 17:10:
Uiteindelijk is het toch iemands eigen keus dus hou je ze toch niet tegen en zij zien het dus wel als enige uitweg.

Helaas wel :yes:
Waarschuw beheerder
laat ze het lekker doen waar niemand er last van heeft :D aandachtzoekers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 16 november 2009 om 12:16:
aandachtzoekers

Als je dood bent, ken je niet meer zoeken hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 12:54:
Als je dood bent, ken je niet meer zoeken hoor

toch wel ;) want mensen hebben vragen waarom hij/zij het deed, dus toch nog steeds aandacht voor die persoon :x
als een zelfmoord poging mislukt is het toch aandacht zoeken, want als die `persoon echt dood wil lukt dat toch gewoon?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op maandag 16 november 2009 om 13:14:
want mensen hebben vragen waarom hij/zij het deed, dus toch nog steeds aandacht voor die persoon

Maar dan heb je zelf niks aan.

Uitspraak van SJEEP op maandag 16 november 2009 om 13:14:
als een zelfmoord poging mislukt is het toch aandacht zoeken, want als die `persoon echt dood wil lukt dat toch gewoon?

Klopt.

Ik vind dit wel 2 kanten van he tverhaal hebben. Tis idd egoistisch, maar aan de andere kant, kan ik het wel begrijpen denk ik. Je hebt ook problemen waar je nooit ermee uitkomt. En tsja, moet je altijd maar aan een ander denken?

Waarschuw beheerder
Denk dat het aardig wat lef verreist om zelfmoord te plegen.

Ben het dr totaal mee oneens dat mensen aandacht zouden willen, want ze zijn dr dan niet meer dus wat hebben ze dan nog aan die aandacht? Helemaal niks.

& ja ik denk dat het verder per persoon verschilt, of het egoisme is of gewoon geen uitweg meer weten. En bij een heleboel denk ik ook een combinatie van die twee.

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die expres een mislukte "zelfmoordpoging" doen willen aandacht.

IK denk dat mensen die echt zelfmoord plegen geen uitweg meer zien. Ik denk dat het ook heel moeilijk is te begrijpen voor andere mensen.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich zomaar van het leven gaat beroven. Daar zullen heel wat ellendige jaren aan vooraf zijn gegaan.
Waarschuw beheerder
Om ff aan te geven hoe IK over dit onderwerp denk:

Waarschuw beheerder
Of deze:

Waarschuw beheerder
Kortweg.....schreeuw om aandacht, PZ, slachtofferhulp, stichting korrelatie, whatever...val mij hier niet mee lastig...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 18:01:
Ben het dr totaal mee oneens dat mensen aandacht zouden willen, want ze zijn dr dan niet meer dus wat hebben ze dan nog aan die aandacht? Helemaal niks.

Ok geen aandacht dan, laten we het beestje dan 'hulp' noemen....vaak zijn het mensen die geen hulp willen of nodig denken te hebben....
Zelfzuchtige mensen plegen zelfmoord, ze staan namelijk niet stil bij de mensen om hun heen....het is ikkke ikke ikke...:cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 16 november 2009 om 19:06:
Mensen die expres een mislukte "zelfmoordpoging" doen willen aandacht.

Oh en is het dan ook niet heel hard nodig dat er mensen zijn die dat hun dan eens gaan geven???

Rare wereld ook... zelfmoord verafschuwt men.. mag nooit gebeuren etc. Maar factoren die aan zoiets bijdragen wil niemand naar kijken. Het is zogenaamd pas erg als de daad uitgevoerd wordt. Tot die tijd interesseert men signalen vooraf zeker niks :rot:
Ik kan me in zo'n wereld voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal geen zin meer in hebben soms...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 22:41:
Ik kan me in zo'n wereld voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal geen zin meer in hebben soms...

Prima, loop de zee in ofzo, maar val niet mensen lastig met jou probleem...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 18:01:
Denk dat het aardig wat lef verreist om zelfmoord te plegen.

je hebt pas lef als je de waarheid onder ogen ziet en er wat aan doet :jaja:
Uitspraak van DanM op maandag 16 november 2009 om 23:03:
Prima, loop de zee in ofzo, maar val niet mensen lastig met jou probleem...:s

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 16 november 2009 om 23:03:
Prima, loop de zee in ofzo, maar val niet mensen lastig met jou probleem...

Dat ik me iets kan voorstellen betekent nog niet dat hetgeen ik me voorstel betrekking tot mezelf heeft

Waarschuw beheerder
ik kan me het heel best voorstellen, als je over het leven nadenkt , het gaat alleen om prestatie....
je wordt geboren: school-werk-dood.

Ik kan het me heeeel goed voorstellen, omdat ik er zelf ook vaak over na heb gedacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 november 2009 om 22:41:
Rare wereld ook... zelfmoord verafschuwt men.. mag nooit gebeuren etc. Maar factoren die aan zoiets bijdragen wil niemand naar kijken. Het is zogenaamd pas erg als de daad uitgevoerd wordt. Tot die tijd interesseert men signalen vooraf zeker niks :rot:

Idd en ondertussen maar lekker oordelen..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 00:05:
Dat ik me iets kan voorstellen betekent nog niet dat hetgeen ik me voorstel betrekking tot mezelf heeft

Niet iedereen heeft inlevingsvermogen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn opa heeft ook zelfmoord gepleegd. Hij had een afscheidsbrief geschreven naar mijn oma (ze waren wel al járen gescheiden). Opa had niemand meer, niemand keek naar hem om. Wat hij aan zichzelf te danken had. Op zich vind ik het heel jammer dat het zo had moeten lopen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat Opa dit gedaan heeft omdat hij er gewoon geen zin meer in had. Hij had immers NIEMAND! Dus niemand die zich zorgde om hem maakte! Op de avond dat mijn moeder haar verjaardag vierde kregen we het telefoontje. Heel de verjaardag naar de tering om het zo maar te zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 16:24:
Niet iedereen heeft inlevingsvermogen

Dat is hier idd te zien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 november 2009 om 12:03:
ik kan me het heel best voorstellen, als je over het leven nadenkt , het gaat alleen om prestatie....
je wordt geboren: school-werk-dood.

Ik kan het me heeeel goed voorstellen, omdat ik er zelf ook vaak over na heb gedacht.

alleen al om die reden er aan lopen denken om het te doen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me ook heel pijn doen om zoiets bijjezelf te doen : zelfmoord..... ik denk niet dat ik het zou durfen
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
de moeder van een kameraad van me heeft zelfmoord gepleegt. die was zwaar manisch depresief enzo.

er zit veel verschil zit in redenen waarom mensen zelfmoord plegen. er zijn situaties zat nergens over gaan, maar ook zat die zeker wel ergens over gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PluizeMuizert op woensdag 18 november 2009 om 22:59:
die zeker wel ergens over gaan

de liefde van je leven verliezen : voor sommige mensen is dat gewoon echt teveel

of ziek worden kan ook heel zwaar zijn : vooral als je vroeger gezond en sterk was dan kan de klap heel hard aankomen vooral als je geen vrienden meer hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 17 november 2009 om 20:30:
alleen al om die reden er aan lopen denken om het te doen?

yup, werken is herhaling, sleur etc...hel dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 november 2009 om 23:13:
yup, werken is herhaling, sleur etc...hel dus.

Nou er zijn nog wel ergere dingen te bedenken dan dat gewerk hoor. Tuurlijk, het is niet leuk (alhoewel, als je goeie, interessante baan hebt kan werken vast heel leuk zijn), maar liever dat dan in aanraking komen met ziekte, pijn, ellende en dood etc.

Waarschuw beheerder
"egoïsme"

dat dus.

Waarschuw beheerder
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "enige uitweg"

:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "enige uitweg