Als die ons land moet gaan regeren
Wat een domme gast die Drinkman @ Topicid 1077076 op www.partyflock.nl
Als die ons forum moet gaan vervuilen
Eigenlijk niets
En hoe moeten we dan aan stroom komen als de fosiele stoffen op zijn "ja, met kerncentrales"
En werkt met fosiele stoffen
En hoe moeten we dan aan stroom komen als de fosiele stoffen op zijn "ja, met kerncentrales"
Niet eens een heel stom idee als je beseft dat kernenergie nog steeds 1 van de schoonste vormen van energie is.
Maar scheidt geen CO2 uit of andere broeikasgassen
Maar het gaat ook op, en uit de islamitische landen moet je geen uraniumerts verwachten met Wilders aan de macht.
Landen waar uranium wordt gevonden zijn Namibië, Australië, Niger, Canada, Rusland, de VS en Zuid-Afrika. Ook in Sudetenland in Tsjechië komt uranium voor.
islimitische landen
Wat een domme gast die Brinkman @ P&W op Nederland 1
Niet alleen de partij bestaat uit minkukels ook de meeste stemmers van de PVV zijn achterlijk.
Mensen die zulke uitspraken doen hebben vaak zelf het IQ van een ui...
Een hoop mensen die er op stemmen die weten niet eens waar het allemaal om gaat. Die horen uitspraken van Wilders en gaan er moeiteloos in mee, zonder dat men zich in de materie verdiept.
Verder denk ik dat het gemiddelde IQ van een idd PVV-er lager ligt dan van de VVD, CDA of andere partijen.
Zeker als mn buitenlanders de schuld van alles geeft, hoe kortzichtig is dat.
Maar Wilders zorgt alleen maar voor verdeeldheid terwijl er juist saamhorigheid zou moeten zijn in deze multiculturele samenleving.
Het juist ingaan op achterlijke wensen als bordjes in het Arabisch in gemeentehuizen, het toestaan van boerka's in zwembaden, vrouwelijke artsen voor islamitische patienten en Islamitisch basisonderwijs zijn juist de redenen dat de integratie helemaal niet gelukt is hier...
Iedereen kan lekker in zn eigen culturele wereldje blijven wonen en z'n eigen taal blijven spreken.
Dat is toch te triest voor worden. Mensen die hier zich in kunnen vinden zijn in mijn optiek kortzichtig en dom!
Maar heb je er last van dat hier Moskeeen zijn?
De fundametalisten daar schuilt het gevaar, die willen het liefst totale dominantie met de Islam. Maar dat is toch niet realistisch, dat dit gaat lukken.
Maar dat is toch niet realistisch, dat dit gaat lukken
je hebt maar 90 van dit soort figuren nodig om waar te maken wat ze zeggen...
En dat is wel waar ik me zorgen om maak...
Het is een onderdeel ervan die zelfs de (gewone moslim) sterk veroordelen.
Want om de Islam de schuld te geven van alles vind ik te makkelijk. En wat wil Wilders eigenlijk? alles Moslims het land uitsturen? De moskeeen slopen, Hoofdoeken verbieden of dat belachelijke voorstel...belasting betalen voor het dragen van een hoofddoek. Dat is toch te triest voor woorden. Mensen die hier zich in kunnen vinden zijn in mijn optiek kortzichtig en dom! En jij vind mij blijkbaar dom door mijn uitspraak maar dat ik vind ik niet zo belangrijk...
Tja, waarom zie je geen enkele moslimorganisatie in opstand komen tegen wat er nu in Pakistan gebeurd?
Wilders wilt voorkomen dat het Westen door de islamitische religie onder de voet gelopen wordt.
Hij heeft een grote afkeer tegen de religie, niet tegen de mensen die de religie belijden.
Feit is nu eenmaal dat landen met een islamitische staatsgodsdienst de vrijheid van mensen enorm inperkt of zelfs compleet ontneemt.
Zou ik ook niet weten...bang miscchien om zelf een target te worden. Want het is ook angst natuurlijk. Ze proberen met terreur de bevolking te onder drukken
Wat een domme gast die Brinkman @ P&W op Nederland 1 Als die ons land moet gaan regeren
Nee, van fundamentalistisch islamitische allochtonen én autochtonen.
met geld is veel te doen schijnbaar
Geloof mij maar dat het nog gaat lukken ook, wij 'christenen' hebben ons geloof verloren en dat zien de moslims als een zwakte
Wat een domme gast die Brinkman @ P&W op Nederland 1
Wat een domme gast die Brinkman
De PVV bestaat toch ook alleen maar uit nerds, so whats new?
Niet alleen de partij bestaat uit minkukels ook de meeste stemmers van de PVV zijn achterlijk. Die partij roept alleen maar wat maar zelf concrete oplossingen aandragen doen ze niet. Zo'n partij kan ik echt niet serieus nemen. Niet dat de huidige partijen er iets van bakken maar hoop toch echt niet dat zo'n Wilders wat te vertellen krijgt.
Ten eerste is het merendeel van Nederland niet eens Christelijk
Sowieso stelt de fundamentalistische islam qua getallen geen reet voor op aarde
Ik heb al eens berekend; al is maar 0,01 % van alle moslims in Nederland radicaal, dan praat je gewoon over een dikke 1.000 religieuze mafketels die bereid zijn hun leven te geven voor Allah
hoe komt jij aan 0,01% en 1000 moslims?
al is maar
en hoe zit het met de zwaar religueze protestanten in Nederland?
die zijn inprincipe ook bereid om hun leven voor God te geven
Op 1 miljoen moslims in Nederland is dat dus 1000.
Whahahaha, dat is echt grappig.
Hoeveel onderzoeken van het AIVD lopen er naar zwaar religueze protestantse terreurgroeperingen in Nederland?
Hoeveel gevallen zijn er afgelopen 10 jaar bekend van zwaar religueze protestants terreur?
Hoeveel mensen hebben zich wereldwijd de afgelopen 10 jaar opgeblazen in naam van Jezus Christus?
Whahahaha, dat is echt grappig.
Hoeveel onderzoeken van het AIVD lopen er naar zwaar religueze protestantse terreurgroeperingen in Nederland?
Ik begrijp je rekensom wel.. maar 0,01 procent is 1/10 procent.. je bedoelt dus 1 procent waarschijnlijk? just checkin'
hoeveel kinderen sterven aan polio, hoeveel zwangere vrouwen kakken debieltjes uit omdat ze rooie hond of mazelen hebben gehad tijdens de draagtijd...
Doen ze zichzelf aan
Gelukkig zijn hier relatief weinig moslims
je ongeboren kind debiel maken door je nie tegen rooie hond te laten inenten voordat je je zwanger laat neuken, is ook andermans leven kapotmaken en dus wat dat betreft vergelijkbaar met terrorisme, want je pakt er alleen onschuldige burgers mee
van mij mogen ze er kerncentrales bijbouwen, de kans op een ramp in nl is echt te verwaarlozen zeer strenge regelgeving etc... het is niet Rusland met verpauperde centrales......
'Bijna-meltdown in Petten in 2001'
Nederland is acht jaar geleden aan een kernramp ontsnapt. In 2001 was de reactor van Petten bijna gesmolten. Dat staat in een boek van de oud-directeur van de fabriek, Frans Saris.
'BIJNA-MELTDOWN IN PETTEN IN 2001'
Het gevaar ontstond tijdens een stroomstoring. In het donker schakelden medewerkers een noodkoelsysteem per ongeluk uit in plaats van aan. Alleen doordat de stroom weer op gang kwam, werd een meltdown, het ergst denkbare nucleaire ongeluk, voorkomen.
Het incident vond plaats op 16 november 2001, maar werd pas een jaar later gemeld. De Kernfysische Dienst deed het bijna-ongeluk af met de melding dat er "geen sprake is geweest van een onveilige situatie".
Volgens Greenpeace toont de hele zaak aan dat de kerncentrale onveilig is en dat hij dicht moet.
Wat wil je nu bewijzen?
Het blijft een schone vorm van energie
steeds na bijna 4,5 miljard jaar zal de helft van het uranium-238 vervallen zijn
al was die klote reactor wél gesmolten in 2001, dan piepte je ws wel anders, of niet?...
blahblahblah
Wat wil je nu bewijzen?
Het blijft een schone vorm van energie
Die bijna-meltdown in Petten was volledig te wijten aan onprofessioneel handelen. Dat kan je voorkomen door een uitgebreid veiligheidsprotocol waarbij alles gedubbelcheckt moet worden door meerdere mensen, zodat niet dankzij 1 iemands fout een ramp gebeurt.
Die bijna-meltdown in Petten was volledig te wijten aan onprofessioneel handelen
Dit menselijk falen kan je nooit uitsluiten of voorkomen.
Bovendien weet ik wel bijna zeker dat verreweg de meeste mensen liever de laatste 10 (kwaliteitloze) jaren van hun leven willen ruilen tegen het risico van een kernreactor in hun achtertuin.
even goed nog 600 jaar
Wannabee-Vogelaar...
Ik heb al eens berekend; al is maar 0,01 % van alle moslims in Nederland radicaal, dan praat je gewoon over een dikke 1.000 religieuze mafketels die bereid zijn hun leven te geven voor Allah
Op 1 miljoen moslims in Nederland is dat dus 1000.
maar 0,01 procent is 1/10 procent.. je bedoelt dus 1 procent waarschijnlijk
Ik dacht ook misschien een procent, maar voor de zekerheid nog een paar minder...
die ons land moet gaan regeren
Wel "stoere" aannames willen maken en ze niet eens met een simpel getallen voorbeeld kunnen voorrekenen
Kun jij met tegenargumenten komen??? Hoe reken je dan in vredesnaam uit hoeveel procent van de moslims radicaal is. Voor de 3e keer; het is hypothetisch. Dus STEL dat maar een miezerige 1 promille van alle moslims radicaal is, dan praten we gewoon over een dikke 1000 mensen alleen al in Nederland. reken maar dat 1000 radicale, suicidale geloofsextremisten een hoop narigheid kunnen uitrichten.
radicale, suicidale geloofsextremisten een hoop narigheid kunnen uitrichten.
als op n gegeven moment n gapende wond in het centrum van NYC zit, in een Balinese disco de stukjes karteldarm tegen het plafond plakken, een bekende maker van (slechte) films halal geslacht wordt midden in Amsterdam, en ze in Den Haag met snipers op de daken moeten liggen om n zooi geitenneukers aan te houden... dan is het niet gek om dat te denken.
Hehe, en hoe kom jij aan dit beeld van een extremist?
Het is wel opvallend dat weinig Christenen uit hun Bijbel opdrachten vinden om anderen van het leven te beroven in naam van een onzichtbare man met een baard.
Whe, en jij denkt dat er in Nederland 1000 man rondlopen die tot zulke gruweldaden in staat zijn?
Ik hoop dan maar dat jij uberhaupt nog je ogen dicht durft te doen snachts...