Partyflock

Forumonderwerp · 1073304

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Opnieuw spanningen in Culemborg CULEMBORG - In de Culemborgse wijk Terweijde is in de nacht van zaterdag op zondag opnieuw onrust ontstaan. De mobiele eenheid greep rond middernacht in om twee groepen jongeren uit elkaar te halen. Dat maakte de politie bekend.

De confrontatie was van korte duur, aldus de woordvoerder. Buurtagenten wisten door bemiddeling de raddraaiers tot de orde te roepen. Even daarvoor was de straatverlichting in de buurt om nog onduidelijke reden uitgevallen. De politie zette om die reden tijdens de ingreep een helikopter in om de omgeving te verlichten.

Volgens een getuige waren er zeker zestig leden van de mobiele eenheid betrokken bij de actie. De grootte van beide groepen jongeren schatte hij in op ongeveer
honderd.

De onrust in de als achterstandswijk bekend staande buurt duurt nu al bijna een week. De beroering

--

tijd dat die mocros pak gaan hale in Culemborg HKC

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4822566/__Spanningen_in_Culemborg__.html?p=20,1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
filmpje???
Waarschuw beheerder
Culemborg HOOLIGANS!! Culemborg HOOLIGANS!!

Waarschuw beheerder
brong?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 16:26:
een helikopter in om de omgeving te verlichten.

Ghettobird

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 13 september 2009 om 17:42:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 18:17:

nou nou,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 18:41:

alles na de klote :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 18:51:
alles na de klote :D

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 18:51:
alles na de klote

En daarvoor??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jim Beam op zondag 13 september 2009 om 19:37:
En daarvoor??

:lijn:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 17:56:
Ghettobird

[img width=450 height=566 cacheid=0010c5b9002dec5cca7ec2c41a0290455f]http://www.rankopedia.com/CandidatePix/1115.gif[/img]

Waarschuw beheerder
twee groepen jongeren

waren het geen hooligans ?

Waarschuw beheerder
Dat de Molukkers maar mogen winnen, daar heb ik nooit last van, en daarbij zei een ingezonden brief (van een Marokkaanse bewoner) in een of andere krant, meer dan genoeg.

Die beweerde gewoon dat de Molukkers uit 'hun' (dus van de Marokkanen) buurt weg moesten blijven.

Wat de fuck menen die knakkers zich wel niet?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:01:
Dat de Molukkers maar mogen winnen, daar heb ik nooit last van,

bij die treinkaping in 1977 werd jouw mening niet gedeelt hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:07:
vallen geen ouwe omaatjes en schoolmeisjes lastig etc.

kapen hooguit een trein O:)

Waarschuw beheerder
donateur
dr wonen 700 molukkers en 2000 marokkanen die ruzie ging gewoon om een broodje shaorma :lol: moet niet gekker worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:09:
kapen hooguit een trein O:)

Ze hadden groot gelijk, Nederland staat enorm bij hun in de schuld. Dan kan je zeggen "Ja dat is opgelost door ze in kampen te stoppen tot ze een huis toegewezen kregen", maar daar is de kous niet mee af.
Zij vochten voor Nederland, voor de Nederlandse vlag en dan moeten ze vervolgens hun land verlaten, krijgen totaal geen enkele steun van de regering, dan hadden ze alle recht om zoveel treinen te kapen als ze wilden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:07:
bij die treinkaping in 1977 werd jouw mening niet gedeelt hoor

Uitspraak van Ibu op zondag 13 september 2009 om 21:19:
Zij vochten voor Nederland, voor de Nederlandse vlag en dan moeten ze vervolgens hun land verlaten, krijgen totaal geen enkele steun van de regering, dan hadden ze alle recht om zoveel treinen te kapen als ze wilden.

Artiest DanM
Waarschuw beheerder
:lol: @ koike.....8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:14:
dr wonen 700 molukkers en 2000 marokkanen

Waarom verbazen deze aantallen (de verhouding dan) mij niet? 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blauwbeer post eindelijk iets zinnigs whe

Waarschuw beheerder
Dat doe ik wel vaker, misschien heb je nu pas voor het eerst je ogen uitgewreven voordat je 1 van mijn replies leest :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Ze hadden groot gelijk, Nederland staat enorm bij hun in de schuld. Dan kan je zeggen "Ja dat is opgelost door ze in kampen te stoppen tot ze een huis toegewezen kregen", maar daar is de kous niet mee af.

Ook het recht om gijzelaars om te leggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 21:53:
Blauwbeer post eindelijk iets zinnigs whe

:yes::lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op zondag 13 september 2009 om 22:09:

Collateral damage jwt.

Als je een omelet wil bakken, moet je eerst 'n paar eieren breken, en die doden zijn vermoord door de Nederlandse staat, toen ze besloten om het gezag van de Indonesische regering op de Molukken te accepteren.
Waarschuw beheerder

Jawel hoor, hetzelfde recht dat Nederland had toen zij daar de scepter zwaaiden in Oost-Indië. De Molukkers kwamen in de trein, eigenden die zich toe, en besloten te doen met de passagiers te doen wat ze wilden.
Prima parallel met 't imperialisme.

Waarschuw beheerder
Ik ben het (grotendeels) met hem eens over de islam, maar hij is hypocriet omdat hij het christendom wel accepteert, terwijl dat dezelfde kolder is. (persoonlijk heb ik met joden dan weer geen probleem, o.a. omdat die geen mensen willen bekeren)

Daarbij is hij voor de rest gewoon een extreme variant van de VVD, dwz alles voor de rijken, niks voor de armen.

Bovendien (zie ook mijn post in het Wilders-topic) is hij gewoon een 'oplossing' aan het verkopen voor het probleem met de islam en met crimineel Marokkaans tuig, terwijl zijn eigen gedachtegoed juist de OORZAAK van dat probleem is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:04:
terwijl zijn eigen gedachtegoed juist de OORZAAK van dat probleem is.

Ja tuurlijk. Dat gedachtengoed van Wilders, dat is de oorzaak van al meer dan 30 jaar problemen met immigranten :roflol: Heeft ie een tijdmachine dang?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 23:08:
Dat gedachtengoed van Wilders, dat is de oorzaak van al meer dan 30 jaar problemen met immigranten :roflol: Heeft ie een tijdmachine dang?

Zijn gedachtegoed (het markliberalisme) is al heel erg oud hoor.

Hij wil ook de minimumlonen verlagen, en de uitkeringen, en dat is typisch iets voor marktliberalen.

Net als het importeren van goedkope arbeiders uit verre landen, omdat die goedkoper zijn dan Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 23:08:
Ja tuurlijk. Dat gedachtengoed van Wilders, dat is de oorzaak van al meer dan 30 jaar problemen met immigranten :roflol: Heeft ie een tijdmachine dang?

Dat ligt aan 't individualisme van de maatschappij. Niemand bemoeide zich met niemand en het was alleen het eigen gezinnetje. Aangezien de immigranten uit samenlevingen komen waarin dat meestal niet het geval was, was het logisch dat zij naar elkaar toetrokken, vandaar dat er nu geen "Het Nederlander-gevoel" bestaat bij de meesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:31:
ij wil ook de minimumlonen verlagen, en de uitkeringen

Is dat echt zo? :D

Hehe hij krijgt 90% van zijn stemmen uit die groepen nl :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:31:
Hij wil ook de minimumlonen verlagen, en de uitkeringen, en dat is typisch iets voor marktliberalen.

Leugens. Dat zijn oude standpunten van Groep Wilders. Linkseng kunnen alleen maar liegeng :cheer:
Waarschuw beheerder
EEyyz, anoniempje, ben je weer onder je steen vandaan gekropen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 13 september 2009 om 23:35:
Dat ligt aan 't individualisme van de maatschappij.

De problemen die ontstonden toen ze er eenmaal waren wel ja,

Maar het probleem is dat dat volk hier in de eerste plaats niet had moeten zijn. Er zijn genoeg werklozen in dit land, alleen betalen kutbaantjes gewoon niet genoeg om fatsoenlijk van te leven. En voor volk dat gewend is om water bij de pomp te halen en hun huis met olielampen te verlichten en zelf af en toe een schaap te slachten in de achtertuin, is hier in Nederland aan de onderkant van de samenleving bungelen, een aantrekkelijk vooruitzicht.

En dat de Nederlanders hun neus ophaalden voor 'vies' werk, is een leugen die achteraf is ontstaan om de schuld voor de migrantenproblematiek af te schuiven op de arbeidersklasse.

De hele discussie rond integratie en immigratie zit vol leugens, die er op gericht zijn om te voorkomen dat de arbeidersklasse het heft in eigen hand neemt, en de criminele Rifberbertjes die hun wijken verzieken, met knokploegen gaat aanpakken :)

Mijn idee is: flikker al het allochtone volk dat geen baan heeft en ons niks te bieden heeft (bijv. omdat ze al 10 jaar een uitkering hebben, hun kids het kut doen op school, etc), het land uit met een oprotpremie van 3 jaar bijstand (belastingvrij). De goeden houd je gewoon hier, en zorg je dat die nog verder vernederlandsen.

En met 'de goeden' bedoel ik niet alleen goed ge"integreerde buitenlanders met een baan of een goede (maar nog bezig zijnde) studie, maar ook slecht geintegreerde buitenlanders met een uitkering, maar wiens kids zich gedragen en het goed doen op school. Zo ken ik een familie, ouders spreken slecht Nederlands, zitten allebei in de bijstand, oudste 2 zoons volgen allebei een HBO-studie en de jongste zit op het VMBO, dus ze zijn toch nuttig ondanks dat ze slecht geintegreerd zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 13 september 2009 om 23:01:
De Molukkers kwamen in de trein, eigenden die zich toe, en besloten te doen met de passagiers te doen wat ze wilden.
Prima parallel met 't imperialisme.

Ja, dat begrijp ik ook wel.

Uitspraak van Ibu op zondag 13 september 2009 om 23:01:
Jawel hoor, hetzelfde recht dat Nederland had toen zij daar de scepter zwaaiden in Oost-Indië

Hetzelfde recht ja. Vertaald als in geen recht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 22:12:
Collateral damage jwt.

Als je een omelet wil bakken, moet je eerst 'n paar eieren breken, en die doden zijn vermoord door de Nederlandse staat, toen ze besloten om het gezag van de Indonesische regering op de Molukken te accepteren.

Indirect wel ja. Maar dat vind ik een slap excuus.

Waarschuw beheerder
Het mag dan een slap excuus zijn, een paar doden is niks vergeleken met het offer dat de Molukkers hebben gebracht.

Jammer alleen dat die gijzeling van Juliana niet is door gegaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:56:
Het mag dan een slap excuus zijn, een paar doden is niks vergeleken met het offer dat de Molukkers hebben gebracht.

Is ook zo, maar ik bedoel dat ik het ver vind gaan om te zeggen dat de Molukkers het recht had om die gegijzelden te doden, zoals Koike beweert.

Waarschuw beheerder
Tsja, terrorisme is een laatste strohalm, denk dat dat binnen de Molukse gemeenschap ook wel zo wordt gezien. Ze zijn ook pas midden jaren 70 met dat soort dingen bezig geweest, terwijl ze toen al 25 jaar probeerden om het met vreedzame middelen te bereiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlaco op maandag 14 september 2009 om 00:03:
Is ook zo, maar ik bedoel dat ik het ver vind gaan om te zeggen dat de Molukkers het recht had om die gegijzelden te doden, zoals Koike beweert.

Nee, ik trok de parallel, natuurlijk hadden ze het recht niet. Maar vergeleek hun handelen met dat wat zij hebben ondergaan destijds.
In ieder geval;

Uitspraak van Vlaco op zondag 13 september 2009 om 23:50:
Hetzelfde recht ja. Vertaald als in geen recht.

Daar ben ik 't dus mee eens.

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:47:
Maar het probleem is dat dat volk hier in de eerste plaats niet had moeten zijn. Er zijn genoeg werklozen in dit land, alleen betalen kutbaantjes gewoon niet genoeg om fatsoenlijk van te leven. En voor volk dat gewend is om water bij de pomp te halen en hun huis met olielampen te verlichten en zelf af en toe een schaap te slachten in de achtertuin, is hier in Nederland aan de onderkant van de samenleving bungelen, een aantrekkelijk vooruitzicht.

En dat de Nederlanders hun neus ophaalden voor 'vies' werk, is een leugen die achteraf is ontstaan om de schuld voor de migrantenproblematiek af te schuiven op de arbeidersklasse.

Dit ontkent niemand Blauwe Beer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 14 september 2009 om 00:16:
Dit ontkent niemand Blauwe Beer.

Nou, de gehele politiek ontkent het. Inclusief Wilders, want hij houdt zich alleen bezig met islam bashen en gaat niet eens op zoek naar de wortel van de problemen.

1 stille hint voor dhr. Wilders: het is NIET religie.

Waarschuw beheerder
donateur

Op het moment dat je basisscholen gaat gijzelen ben je gewoon heel fout bezig...

van kinderen blijf je af, klaar, punt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 00:36:
van kinderen blijf je af, klaar, punt

Zeg dat dan ook ff tegen die stervendehoereh***** Indonesi"ers die op de Molukken huishouden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 00:39:
Zeg dat dan ook ff tegen die stervendehoereh***** Indonesi"ers die op de Molukken huishouden.

Heb ik geen klote mee te maken, dat zoeken ze daar maar uit.
als je kinderen gaat gijzelen om aandacht te krijgen voor een zaak ben je de grote verliezer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 20:06:
Ghettobird

geweldige beat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 00:41:
Heb ik geen klote mee te maken, dat zoeken ze daar maar uit.
als je kinderen gaat gijzelen om aandacht te krijgen voor een zaak ben je de grote verliezer.

Altijd dat gezeik over kinderen :/

Die zijn niets meer of minder waard dan een volwassene.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 23:56:

Uitspraak van Vlaco op maandag 14 september 2009 om 00:03:

De Molukkers werden in 1951 voor een tijdelijk verblijf naar
Nederland gehaald met de belofte van de Nederlandse Regering
dat zij op de Molukken hun eigen staat konden stichten.
Ze verbleven hier in kampen - waaronder Kamp Vucht en Schattenberg (voormalig Kamp Westerbork) - en niet onder de beste omstandigheden.
Bijna 30 jaar na dato had de Nederlandse Regering nog geen poot uitgestoken om hun belofte waar te maken; de Molukkers zaten nog
steeds hier en hadden nog steeds niet hun eigen staat kunnen stichten.

Ik kan me wel voorstellen dat Molukse jongeren die hier zijn geboren, van hun ouders hoorden wat hen beloofd is en zien dat de
regering er niets aan doet om die belofte waar te maken, uiteindelijk besluiten dat het tijd is voor actie...

Dat er gegijzelden bij om het leven zijn gekomen is betreurenswaardig, zeker voor hun naasten, maar hoeveel Molukkers hebben hun leven gegeven...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=>SKIPPY<=- op maandag 14 september 2009 om 00:53:
Dat er gegijzelden bij om het leven zijn gekomen is betreurenswaardig, zeker voor hun naasten, maar hoeveel Molukkers hebben hun leven gegeven...

je mag kwaad nooit met kwaad vergelden... :/

Waarschuw beheerder
Jawel.

Iemand opsluiten tegen zijn wil, is ook 'kwaad'.

Maar ik neem aan dat je dat in een aantal gevallen wel goed vindt, of niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 01:08:
Iemand opsluiten tegen zijn wil, is ook 'kwaad'.

Jij laat mensen als Dutroux liever vrij zeker.

Waarschuw beheerder
donateur
laat ik een ander spreekwoord gebruiken:
wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 september 2009 om 01:15:
Jij laat mensen als Dutroux liever vrij zeker.

Nee juist niet, ik probeer hem hiermee duidelijk te maken dat je kwaad juist WEL met kwaad moet vergelden soms.

Ik ben alleen van mening dat zulke gasten niet in de bak thuis horen, maar in een gesloten psychiatrisch ziekenhuis.

Waarschuw beheerder
BTW dat 2e spreekwoord is idd beter op zijn plaats.

Behalve voor masochisten 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 01:17:
maar in een gesloten psychiatrisch ziekenhuis.

Waarom dat? Een ziekenhuis is voor behandeling, met als doelstelling genezing. Dat soort gasten genezen niet.

Waarschuw beheerder
Omdat gekken in een gekkenhuis horen en criminelen in de bajes.
En als ze allebei zijn, maar in de eerste plaats gek (zoals ex-autodief en drugsdealer Dutroux) dan horen ze ook in een gekkenhuis thuis.

Er zitten overigens vele tienduizenden ongeneeslijke geesteszieken in psychiatische inrichtingen, vaak al vele jaren. Overigens zijn veel gestoorde criminelen WEL te genezen, of in ieder geval te behandelen met succes. Een onbehandelde schizofreen die tijdens een psychose zijn flat in de hens zet (met een paar dooien als gevolg) is na een juiste diagnose met medicatie WEL weer in staat om in de maatschappij mee te draaien bijv.

En als een ziekenhuis alleen is voor mensen die te genezen zijn, ga jij dan ff alle terminale patienten op straat schoppen en alle mongooltjes en andere inwoners van gekkenhuizen een spuitje geven? Dacht het niet he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 01:31:
En als een ziekenhuis alleen is voor mensen die te genezen zijn, ga jij dan ff alle terminale patienten op straat schoppen en alle mongooltjes en andere inwoners van gekkenhuizen een spuitje geven? Dacht het niet he

De doelstelling is genezing. Ik zie niet in wat er genezen zou moeten worden aan iemand met een Down syndroom, omdat dat simpelweg niet te genezen is. Maar als zo iemand z'n been breekt, kan hij wel in het ziekenhuis worden opgenomen met de originele doelstelling. Terminale patienten krijgen de best mogelijke behandeling (althans dat mag je hopen). Da's wat anders dan een gestoorde kinderverkrachter die alleen maar geld kost.

Waarschuw beheerder
Ja dan is de woordkeus voor ziekenhuis niet zo goed geweest.

Als ik inrichting had gezegd, had je je de moeite van het typen kunnen besparen (en ik ook btw).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 01:02:
Uitspraak van -=>SKIPPY<=- op maandag 14 september 2009 om 00:53:

je mag kwaad nooit met kwaad vergelden...

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 01:16:
aat ik een ander spreekwoord gebruiken:
wat u niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

Nobele gedachten, maar misschien moet jij je maar eens beter verdiepen in de rol die Nederland heeft gespeeld in (o.a.) de Molukken en Indonesië: waar zijn we hier in Nederland ook al weer
zo rijk van geworden ten tijde van de V.O.C. en ten kosten van wie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Links is de enige weg.

Opzouten met het kapitalisme en opzouten met het liberalisme en met christendemocraten!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=>SKIPPY<=- op maandag 14 september 2009 om 01:57:
Nobele gedachten, maar misschien moet jij je maar eens beter verdiepen in de rol die Nederland heeft gespeeld in (o.a.) de Molukken en Indonesië: waar zijn we hier in Nederland ook al weer
zo rijk van geworden ten tijde van de V.O.C. en ten kosten van wie...

Zo zijn zo'n beetje alle landen in Europa rijk geworden door andere landen in Afrika en Azie te koloniseren.
Moet dat na zoveel honderd jaar nog steeds als excuus gebruikt worden? de VOC is al een jaartje of 300 niet meer actief...

Lopen wij na 60 jaar ook nog steeds op Duitsland te zaniken dat zij ons wilden koloniseren?
India is ook eeuwen lang door Engeland gekoloniseerd en is nu een van de snelst groeiende economieen ter wereld.

Er valt niet goed te praten wat er allemaal is gebeurd, maar de meeste mensen die het daadwerkelijk hebben meegemaakt zijn of dood, of bejaard.
Ik heb Molukse vrienden, en geen van hen zou daadwerkelijk naar de Molukken terug willen indien er een Molukse republiek zou komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 02:16:
Moet dat na zoveel honderd jaar nog steeds als excuus gebruikt worden? de VOC is al een jaartje of 300 niet meer actief...

200, is ontbonden in de tijd van Napoleon. Maar ze zijn wel nog 150 jaar door gegaan met de boel leeg zuigen daar.
Lopen wij na 60 jaar ook nog steeds op Duitsland te zaniken dat zij ons wilden koloniseren?

Ja, zeiken over de oorlog doen heel veel mensen, vaak al bij het minste of geringste woord dat iets met Duitsland te maken heeft :loser:

Mjah dat is niet helemaal hetzelfde, Duitsland heeft ons niet gekoloniseerd, maar is ons land binnen gevallen uit militaire redenen, om te voorkomen dat de Britten hun voor zouden zijn, en als onderdeel van een groter strategisch plan, om de Fransen af te snijden en in de pan te hakken voor de opmars van de Wehrmacht tot staan kon worden gebracht.

Waarschuw beheerder
Ik heb Molukse vrienden, en geen van hen zou daadwerkelijk naar de Molukken terug willen indien er een Molukse republiek zou komen.

Kan je zien hoe erg het is... dat zelfs de mensen vervreemd zijn van hun eigen roots. Hebben de Indonesiers dus toch succes gehad. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 02:19:
Ja, zeiken over de oorlog doen heel veel mensen, vaak al bij het minste of geringste woord dat iets met Duitsland te maken heeft

Grapjes maken of zeiken zijn 2 verschillende dingen...

Waarschuw beheerder
Als dat grappen zijn, zou er op zijn minst wel af en toe een leuke tussen moeten zitten ;)

Maar er is wel degelijk een afkeer tegen Duitsland overgebleven door de oorlog, en dat is wel minder aan het worden maar het is er wel nog.

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet over communisme. Ik bedoel met links, het tegenovergestelde van kapitalisme.

En dat is voor mij GEEN communisme, maar syndicalisme, dwz een alternatief voor kapitalisme waarbij de productiemiddelen WEL privebezit blijven.

Er moet iets van marktwerking zijn, maar de economie moet gedemocratiseerd worden. Meer inspraak voor werknemers (arbeiderszelfbestuur) en toezichthouders, minder voor aandeelhouders.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Links = epic FAIL
Waarschuw beheerder
Mensen met kapmes opgepakt, wel lekker burgeroorlog-stylo :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 14 september 2009 om 10:51:
burgeroorlog-stylo

en zo door de straat kruipen om niet op te vallen
[img width=150 height=256]http://www.wists.com/thumbnails/1/0a/10acbfb1f5ab2f21c60fa549e82bb589-orig[/img]
Waarschuw beheerder
ik wil een linkse partij met een wilders plan over immigranten/intergratie
maar die is er niet!
dan toch maar pvv he... ik verdien toch wel boven gemiddelt

dat alles voor de rijken vind ik maar niks eigenlijk!
straks krijgen we hier ook nog getto's!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 21:09:
kapen hooguit een trein

wtf ijl jij nou eigenlijk jij dwaas..je weet de geschiedenis niet eens!
dit heeft niks met toen te maken..weet de oorzaak niet precies maar weet wel dat molukkers en marokkanen meestal niet goed met elkaar kunnen opschieten
en dat deze ruzie nog wel ff duurt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:19:
daarom de 'derde weg' volgen. En die leidt ook over links.

duitse nazi propaganda als jij het zegt vriend.

Beter doe je gewoon je eigen ding en denk je zelf na over alles in het leven.
Of het nou rechts of links is...dat is iets wat mensen er zelf van maken.
hokjesgeest :rot:

Waarschuw beheerder
donateur

niet het recht om gijzelaars te nemen...absoluut niet, maar anders was er niks gebeurd na jaren op vreemdzame manieren aandacht te vragen aan de NL-overheid...

Dus moest het helaas wel gebeuren...(zeker als je eeuwen voor de 3-kleur hebt gevochten (zowel letterlijk als figuurlijk), de Molukkers waren destijds trouwer aan nederland, dan de autochtone nederlander zelf...enne Nederland had destijds indonesie goed leeggeroofd)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:22:
duitse nazi propaganda als jij het zegt vriend.

Nee, dat is een fout die veel mensen maken. De derde weg houdt slechts een middenweg in tussen kapitalisme en staatssocialisme.

Nadeel van communisme is gebrek aan concurrentie. Nadeel van kapitalisme is dat er een te groot verschil is tussen vraag en aanbod, en dat bedrijven streven naar winstmaximalisatie. Dat is in het nadeel van de gewone man, die gebaat is bij een economie die gebaseerd is op het aanbieden van een zo goed mogelijk product, tegen zo laag mogelijke prijs. Kapitalisme werkt andersom: zoveel mogelijk geld proberen te vangen op een product dat zo goedkoop mogelijk gemaakt kan worden.

De economie moet op corporatisme gebaseerd zijn, dat sluit allebei die nadelen uit, en is niet slecht voor werkgevers en werknemers. Dat bewees de economische ontwikkeling in landen zoals Spanje en Paraguay, waar falangistische (ook third way economics aanhangers) dictaturen waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo zijn zo'n beetje alle landen in Europa rijk geworden door andere landen in Afrika en Azie te koloniseren.

ja!

BTW

het is de NL-overheid die de Molukkers in de jaren 50 naar NL hebben gehaald, niet dat Molukkers zo graag naar NL wilden (want NL wist dat er anders een nieuwe oorlog kwam in Indonesie; na 25 april 1950). NL-overheid heeft BELOFTES gemaakt, die zij nooit zijn nagekomen...Beloftes maakt schuld.

De geschiedenis speelt voor (bijna) elke molukker een belangrijke rol...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:29:
niet het recht om gijzelaars te nemen...absoluut niet, maar anders was er niks gebeurd na jaren op vreemdzame manieren aandacht te vragen aan de NL-overheid...

Dus moest het helaas wel gebeuren...(zeker als je eeuwen voor de 3-kleur hebt gevochten (zowel letterlijk als figuurlijk), de Molukkers waren destijds trouwer aan nederland, dan de autochtone nederlander zelf...enne Nederland had destijds indonesie goed leeggeroofd)

Ik geef ze groot gelijk, vind ook dat de Molukkers beter in deze samenleving passen dan andere (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ATTENTIE

Uitspraak van SMOKERS op maandag 14 september 2009 om 12:36:
Ik geef ze groot gelijk, vind ook dat de Molukkers beter ingeburgerd zijn als andere allochtonen....... dus mij zal je er niet over horen

ik voel me wel behoorlijk aangesproken...

maare...Molukkers zijn GEEN allochtonen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:38:
Molukkers zijn GEEN allochtonen...

Waarschuw beheerder
ik voel me wel behoorlijk aangesproken...

dan heb ik me versproken !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:53:
de RMS

:respect:
Waarschuw beheerder
Molukkers zijn GEEN allochtonen...

Surinamers ook niet

Waarschuw beheerder
donateur
herstel

Molukkers/Surinamers/Antillianen/Indo's (niet indonesiers) zijn GEEN allochtonen
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op maandag 14 september 2009 om 13:17:
Belgen en Friezen zijn ook geen allochtonen.

Klingons ook niet trouwens:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 13:08:
kekke boi die Dries, maar zijn woord is niks waard

die sjap was laatst nog bij paul & witteman volgens mij, wat een lul is dat ook heh...lult gewoon om de vraagstellingen heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 23:41:
Leugens. Dat zijn oude standpunten van Groep Wilders. Linkseng kunnen alleen maar liegeng

En dat kan die zo weer terugdraaien ;)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 september 2009 om 06:26:
Alle molukkers die RMS gezind zijn zonder pardon dumpen in de rimboe op Molukië

Meeste molukkers hier in nederland zijn crimineel of teren op een uitkering.

Zieltje :loL:

Waarschuw beheerder
molukkers heb je geen last van. Tenminste ik niet...mijn tatoërder is ook moluks
En die treinkaping was gewoon nodig omdat er toen ook al zo'n slap kabinet was met loze beloftes.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:35:
Nee, dat is een fout die veel mensen maken. De derde weg houdt slechts een middenweg in tussen kapitalisme en staatssocialisme.

maar uit jou mond klinkt "derde weg" wel fout als je er een duits accent bij denkt :lol:
was maar een grapje...ik weet de weg.

Waarschuw beheerder
allochtoon... iemand die niet aan de maatschappij aangepast is :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb trouwens ook n keer ruzie gehad met n mocro, omdat ik zei dat van alle etnische minderheden, Molukkers het beste zijn geintegreerd.
Kon ie niet waarderen whe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 13 september 2009 om 18:41:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 12:36:
NL-overheid heeft BELOFTES gemaakt, die zij nooit zijn nagekomen...Beloftes maakt schuld.

Door gewoon zo lang te wachten dat ze dood zijn en zo niks hoeven uit te keren bv, ja. :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 september 2009 om 15:41:
Heb trouwens ook n keer ruzie gehad met n mocro, omdat ik zei dat van alle etnische minderheden, Molukkers het beste zijn geintegreerd.
Kon ie niet waarderen whe

molukkers wonen ook al hier 65 jaar 3 tot 4 generaties al.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 15:48:
molukkers wonen ook al hier 65 jaar 3 tot 4 generaties al.

I know, ben 3de ;)
Waarschuw beheerder
Opnieuw spanningen in Culemborg CULEMBORG

Waarschuw beheerder
forza Maluku :doetiewoep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 september 2009 om 15:49:
I know, ben 3de

heb altijd in een straat gewoond met alleen molukkers.

toffe mensen als je ze goed kent was kind aan huis bij die mensen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je lekker volproppen met eten :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 15:54:
forza Maluku

bemoei jij je der ff niet mee wil je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 15:52:
ik merk dat je onderontwikkeld bent...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maluku for doekoe
Waarschuw beheerder
Als we nou gewoon met zn allen naar Culemborg gaan, tribune neerzetten....ene kant pro - maluku andere kant anti - maluku ...midden-in neutrale vak.

Lekkere hapjes erbij...spekkoek, saté-tjes, shoarma, dönner, snert , popcorn....woahh gezellig toch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 14 september 2009 om 16:04:
Je lekker volproppen met eten

kunnen wel als beste nasi maken :D

Waarschuw beheerder
Van die fijne Trassi-buren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 16:57:
Trassi

stinkt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 14 september 2009 om 16:40:
Als we nou gewoon met zn allen naar Culemborg gaan, tribune neerzetten....ene kant pro - maluku andere kant anti - maluku ...midden-in neutrale vak.

Lekkere hapjes erbij...spekkoek, saté-tjes, shoarma, dönner, snert , popcorn....woahh gezellig toch.

Aardig idee :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 13:15:
Molukkers/Surinamers/Antillianen/Indo's (niet indonesiers) zijn GEEN allochtonen

idd! en Molukkers zijn we nog steeds wat schuldig.

Molukkers doen tenminste wat aan de overlast van die noord afrikanen, iets wat wij nederlanders niet durven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 14:56:
En die treinkaping was gewoon nodig omdat er toen ook al zo'n slap kabinet was met loze beloftes

en die basisschool kaping? :/

Maar goed, ik vind Molukkers gewoon cool, die laten niet over zich heen pissen zoals veel Nederlanders dan wel doen door Mocrootjes...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:54:
en die basisschool kaping

De meeste molukkers keuren die aktie ook af, zelfs de molukkers die achter de treinkapingen stonden keurden die basischool aktie af. Van kinderen blijf je af idd:yes: ....maar goed dit gaat over een confrontatie tussen Maluku en Marokko ...t lijkt wel een voetbalwedstrijd:D

Waarschuw beheerder
Het wijst eerder op een kloof binnen de multiculti maatschappij, waar men alles aan kan grijpen om het maar te rechtvaardigen.

Erboven staan, is natuurlijk niet 'cool'. Lekker kuddegedrag (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:54:
Maar goed, ik vind Molukkers gewoon cool, die laten niet over zich heen pissen zoals veel Nederlanders dan wel doen door Mocrootjes...

temprament doet wonderen, maar 't is niet altijd de beste manier van reageren...
"wij" staan ook bekend om, heb je ruzie met 1, dan heb je ruzie met heel veel (omdat "wij" voor elkaar opkomen, maakt niet uit tegen wie)

Nederlanders daar in tegen, zijn gewoon veel minder saamhoriger dan molukkers, Mocro's steunen elkaar ook door dik en dun, daarom krijg je dit soort situaties...JAMMERGENOEG!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:34:
Molukkers doen tenminste wat aan de overlast van die noord afrikanen, iets wat wij nederlanders niet durven

daar staan NL'ers toch ook om bekend? ;) O:)

Waarschuw beheerder
donateur

dan gaat het op die tribunes absoluut mis! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:11:
daar staan NL'ers toch ook om bekend?

behalve kampertjes, want die hebben ook weer die mentaliteit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:34:

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 14:56:
maar uit jou mond klinkt "derde weg" wel fout als je er een duits accent bij denkt :lol:
was maar een grapje...ik weet de weg.

Oke. Ja ik heb een reputatie op PF dat ik nazi zou zijn. Mooi niet, kan ik je zeggen. Zou ook wel heel erg dom zijn, want ben tijdje lang lid geweest van de IS, als ik nazi was had de Antifa mijn adres gewoon uit het ledenbestand van de IS kunnen halen en vervolgens mijn huis afbranden :D
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:12:
dan gaat het op die tribunes absoluut mis! ;)

Nee, want
saté-tjes

I rest my case.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:25:
behalve kampertjes, want die hebben ook weer die mentaliteit.

tsja, kampers zijn volgens sommige deskundigen ook een etnische minderheid. Alleen als een Sjonnie zijn haar laat millimeteren en een 3delig pak aan trekt, zie je niet meer dat het een kamper is.

Dat kunnen veel andere etnische minderheden dus niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 19:09:
kampers zijn volgens sommige deskundigen ook een etnische minderheid

je hoeft echt geen deskundige te zijn om dat te weten en te zien. Een Sinti ziet er echt wel anders uit dan een indo-europeaan.

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet over zigeuners, de meeste kampbewoners zijn geen zigeuners namelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klopt, het zijn mensen die hun bek nooit kunnen houden.
Waarschuw beheerder
Mass Hysteria.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 14 september 2009 om 21:29:
Mass Hysteria.

doet Lunatic ook mee??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 21:30:
doet Lunatic ook mee??

Haha, nee, jij bedoelt Miss Hysteria (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 14 september 2009 om 14:51:
Uitspraak van De Rekening op maandag 14 september 2009 om 06:26:
Alle molukkers die RMS gezind zijn zonder pardon dumpen in de rimboe op Molukië

Meeste molukkers hier in nederland zijn crimineel of teren op een uitkering.

Voordat je dat zegt, doe eerst een geschiedenis lesje voordat je onzin praat!

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:09:
Uitspraak van NPC :jwz: op maandag 14 september 2009 om 17:54:

temprament doet wonderen, maar 't is niet altijd de beste manier van reageren...
"wij" staan ook bekend om, heb je ruzie met 1, dan heb je ruzie met heel veel (omdat "wij" voor elkaar opkomen, maakt niet uit tegen wie)

Nederlanders daar in tegen, zijn gewoon veel minder saamhoriger dan molukkers, Mocro's steunen elkaar ook door dik en dun, daarom krijg je dit soort situaties...JAMMERGENOEG!

Deze reactie is echt bullshit!
Molukker hebben toen ze hier voor het eerst in Nederland kwamen te horen gekregen dat ze ontslagen waren van de KNIL. Nederland beloofd dat je terug kan naar je vaderland! En waar is die belofte....?
Wij komen gewoon op voor ons standpunt!

En btw wij hebben ons hier wel aangepast aan de Nederlandse cultuur kun je niet zeggen van die Marokkanen!
Moet je maar eens kijken op Opsporing Verzocht! De ene Marokkaan naar de andere in de nieuws! En dan iets zeggen over Mrokkanen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - 'Chesser op maandag 14 september 2009 om 22:51:

ooow...leg eens uit...

Molukker hebben toen ze hier voor het eerst in Nederland kwamen te horen gekregen dat ze ontslagen waren van de KNIL. Nederland beloofd dat je terug kan naar je vaderland! En waar is die belofte....?

zie ik geen uitleg in...
Waarschuw beheerder
Valt me op dat alleen molukkers worden geinterviewd op tv over deze kwestie. Er was een oude Molukse dame die zei zoiets van " moet je s'avonds eens kijken wat er hier gebeurt in de wijk...dan worden alle nederlanders weggejaagd door die tuig" (zij doelde dus op marokkanen) .

Komt een beetje over alsof de molukkers de nederlanders wel ff gaan helpen met het verjagen van de marokkanen.
Waarschuw beheerder

ik denk dat dat standpunt allang veranderd is. de Molukse jongeren willen hier echt niet weg hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 15 september 2009 om 12:38:
ik denk dat dat standpunt allang veranderd is. de Molukse jongeren willen hier echt niet weg hoor

Jups...als nederland nou meteen hun belofte waren nagekomen dan waren er nu hier helemaal geen molukkers. En nu zijn de molukkers veranderd in pindaKaas-soufle's. Nu kom je ze overal tegen in verscheidene harde kernen, hells angels etc etc.

Waarschuw beheerder
donateur
wel grappig dat het enige niet-blanke HA-lid ter wereld ook meteen de hoogste pief is van Nederland :D
Waarschuw beheerder
Ja hij heeft ook wel moeten vechten voor zn kleuren, speciaal naar amerika gegaan om zich daar te bewijzen.

Er zijn trouwens nog wel een paar niet - blanke HA - leden maar t zijn geen uhh hoe zeg je dat vriendelijk geen 'negers' , t zijn vml polynesische/melanesische mensen zoals molukkers, maori's etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vlop vlop malukus
Waarschuw beheerder
forza R.M.S :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:46:
vlop vlop malukus

Vlop op je hoofd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:48:
Vlop op je hoofd

ga lekker vloppen tahamataatje

Waarschuw beheerder
ben zelf belanda, maar heb veel respect voor de meeste molukkers. Het is een hechte gemeenschap,maar als ze weten dat je goed bent, ken je ook niks meer fout doen bij die mensen en staat de deur altijd voor je open en staan ze voor je! Hollanders denken alleen maar aan zichzelf. Alleen maar zeiken over andere,maar als er wat moet gebeuren zie je ze niks. Dan bellen we liever misdaad anoniem. Molukkers treden in iedergeval nog op en laten niet snel met zich sollen. En ondanks dat ze door de nederlanders zijn genaaid met die loze beloftes, zijn ze misschien nog wel het beste geintegreerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 15 september 2009 om 12:30:
Valt me op dat alleen molukkers worden geinterviewd op tv over deze kwestie

Marokkanen zijn ook allergisch voor camura
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:46:
vlop vlop malukus

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 14:33:

the boi is back.
:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 14:33:

Je bent de vlop niet eens waard zieltje :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 14:41:
Marokkanen zijn ook allergisch voor camura

Waarschuw beheerder
De molukkers die ik ken zijn (y),nemen het voor elkaar op en je hebt nooit last van ze, wat je niet van alle marokkanen kan zeggen. Maarja, er zijn ook meer marokkanen dan molukkers in nederland denk ik zo. Dus is het misschien geen goede vergelijking....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 15 september 2009 om 12:30:
Komt een beetje over alsof de molukkers de nederlanders wel ff gaan helpen met het verjagen van de marokkanen.

Molukkers zijn Nederlanders, Marokkanen weigeren dat te zijn.
Zo simpel is het.

Maar, dan heb ik 't natuurlijk niet over alle Marokkanen maar over pakweg de meesten.
In ieder geval hebben de Molukkers de Nederlanders altijd geholpen, dus snap 't probleem niet zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 15 september 2009 om 17:37:
Molukkers zijn Nederlanders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 15 september 2009 om 17:21:
Maarja, er zijn ook meer marokkanen dan molukkers in nederland denk ik zo. Dus is het misschien geen goede vergelijking....

Er zijn van beide groepen vele tienduizenden in NL.

Dus het is wel degelijk een goeie vergelijking, want het zijn redelijk grote groepen. En de wet van de grote getallen zegt dat je ze dan wél met elkaar kan vergelijken. Als de een groep nu 1000 man sterk was, en de ander een half miljoen, dán niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 18:03:
Dus het is wel degelijk een goeie vergelijking, want het zijn redelijk grote groepen. En de wet van de grote getallen zegt dat je ze dan wél met elkaar kan vergelijken. Als de een groep nu 1000 man sterk was, en de ander een half miljoen, dán niet

maar als er in mijn directe omgeving veel meer van de één dan de andere zijn, en ik daarom van de één wel overlast zou ondervinden en de andere niet is dit geen goede vergelijking.
En om nu te zeggen dat er bijna evenveel mocro's als maluku's zijn gaat me ook wat ver. Maar ken de exacte cijfers niet.

Waarschuw beheerder
Er zijn vele duizenden Molukkers, en iets van 400.000 Marokkanen in dit land.

Dat zijn allebei best grote groepen.

Waarschuw beheerder
ik vind niet dat Molukkers nog als buitenlanders gezien moeten worden, zijn gewoon nederlanders punt

Waarschuw beheerder
Ja, ze hebben hun Nederlanderschap ruimschoots verdiend iig, al vele tientallen jaren geleden, nog voor ze hierheen kwamen.
Waarschuw beheerder

En btw wij hebben ons hier wel aangepast aan de Nederlandse cultuur kun je niet zeggen van die Marokkanen!
Moet je maar eens kijken op Opsporing Verzocht! De ene Marokkaan naar de andere in de nieuws! En dan iets zeggen over Mrokkanen!

Na de overheersing van Japan over Nederlands-Indië tijdens de Tweede Wereldoorlog, wilde Nederland de heerschappij over Nederlands-Indië herstellen. De inheemse Indonesiërs kwam daar echter tegen in opstand en onder leiding van Soekarno brak tussen 1945 en 1949 een opstand uit. De Nederlandse regering gaf het KNIL opdracht daar tegen te strijden. Molukse militairen waren een soort elitekorps van het Koninklijk Nederlands-Indisch Leger (KNIL) en het meest gevreesd. De Indonesische overheid beschouwde hen als handlangers van de voormalige Nederlandse kolonisator, maar desondanks gold ook voor hen het aanbod op te gaan in het Indonesisch leger. Sommigen deden dat, anderen waren bang voor 'afrekeningen' vroeg of laat. Nederland streefde naar een federaal Indonesië waarin de Molukken een vorm van zelfbeschikking zouden krijgen. Maar nadat de regering van Nederland internationaal, met name van de Verenigde Staten geen steun kreeg bij haar pogingen de kolonie te behouden, was de rol van Nederland uitgespeeld. Hoewel bij de soevereiniteitsoverdracht bedongen werd dat er een federale structuur zou komen, verklaarde Indonesië al snel de invoering van een eenheidsstaat. Toen daarop op 25 april 1950 de 'Republik Maluku Selatan' (RMS) werd uitgeroepen, deed Nederland dit af als een opstand van rebellen. Ineens zaten de Molukse militairen, als voormalige strijders in het Nederlandse leger tegen de Indonesische Republiek op Java, in een benarde positie. Uiteraard waren zij bij de plaatselijke bevolking niet erg geliefd. Als 'tijdelijke' oplossing werden de 4000 Molukse KNIL'ers met hun gezinnen (in totaal ongeveer 12500 personen) met troepenschepen naar Nederland gehaald, waar zij te horen kregen dat ze waren ontslagen uit militaire dienst

NEDERLANDSE REGERING DESTIJDS SCHANDALIG
Waarschuw beheerder

zo zo.. ben je daar zo trots op?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
update?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van edding op dinsdag 15 september 2009 om 23:40:
Molukse militairen waren een soort elitekorps van het Koninklijk Nederlands-Indisch Leger

elitekorps cq kanonnenvlees

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Asbakkie jwt op woensdag 16 september 2009 om 09:14:

housenigger

Waarschuw beheerder
Mrokkanen

k** k** k** k** k** **********

wat is deze?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 september 2009 om 16:13:
housenigger

Dark Raver , Carl Cox ...allemaal houseniggers

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RMS (rijst met sate) :D
Waarschuw beheerder
RMS (Ruzie met Somaliers, Ruzie met Surinamers, Rijst met Sate idd:D , Rijst met Sambal, Radicale Molukse Seksisten)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
molukkers en marokanen gaat al jaren zo die ruzie hier in Culemborg
t houd nooit op , klikt gewoon niet samen !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Molukkers en Turken ook niet ...tijdje terug in Leerdam. Toen een groep molukkers de turkse wijk introkken en alles kort en klein sloegen wat maar Turks was. Was ook een incident toen molukkers een turkse jongen de been afhakte ...en bij de rechtbank zei de dader dat die er geen spijt van had...laat al die turken maar lijden.

In Denbosch ook een incident geweest toen Somaliers het aan de stok kregen met Molukkers...kapmessen kwamen toen tevoorschijn van beide kampen.

Op Stormfront zwerven er ook een aantal molukkers rond trouwens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op zaterdag 19 september 2009 om 13:52:
RMS

Ruziemakende schoffies.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 22 september 2009 om 22:53:
Ruziemakende schoffies

Moet je wel goed spellen heh

Ruzie Makende Schoffies
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 september 2009 om 22:12:
en die doden zijn vermoord door de Nederlandse staat,

Zijn ze nu dus nog dooier? :S

Uitspraak van Mongrel op dinsdag 22 september 2009 om 22:46:
Stormfront

Als die nou worden vermoord door de Nederlandse staat! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 september 2009 om 20:12:
klikt gewoon niet samen

marrokanen klikken met geen 1 bevolkingsgroep echt goed samen en molukkers in principe alleen met nederlanders 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Asbakkie jwt op woensdag 23 september 2009 om 09:09:
marrokanen klikken met geen 1 bevolkingsgroep echt goed samen

marokkanen en antillianen gaan er ook meestal wel voor samen, die kennen niet ook samen door 1 deur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Marokkaan m

een persoon met de Marokkaanse nationaliteit.

Woordafbreking

Ma·rok·kaan

enkelvoud meervoud

naamwoord Marokkaan Marokkanen

verkleinwoord Marokkaantje Marokkaantjes

Duits: Marokkaner 🇩🇪 m
Engels: Moroccan (en)
Frans: Marocain 🇫🇷 m
Waarschuw beheerder
zolang tuig elkaar maar afmaakt is er niks aan de hand, lost het probleem zich van zelf op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PasMaNNi op woensdag 23 september 2009 om 18:28:
zolang tuig elkaar maar afmaakt is er niks aan de hand, lost het probleem zich van zelf op

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

zo is het maar net , en wat een onzin over dat de molukers nederlanders zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 23 september 2009 om 21:32:

Ook onzin dat Brabanders Nederlanders zijn :looser:

Waarschuw beheerder

originele opmerking man

Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 september 2009 om 22:47:

hopelijk ook bij jou in de straat...liefst voor je deur...

Waarschuw beheerder
donateur

en jij bent simpeltjes...volgens mij veel gepest en klappies gehad van molukkers...(zo ja..lekker voor je)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 12:51:
hopelijk ook bij jou in de straat...liefst voor je deur...

nog trots op ook heh :looser:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 12:52:
en jij bent simpeltjes...volgens mij veel gepest en klappies gehad van molukkers...(zo ja..lekker voor je)

nee toevallig niet, ik vind dat ze nogal ondankbaar overkomen en maar doen wat ze willen, afgesloten ghetto's waar nederlanders geweerd worden. Je mag blij zijn dat jij hier kunt PF-en ipv ondankbaar te zijn en trots te zijn dat onschuldige mensen klappen krijgen van molukkers.

Als jullie zo trots zijn waarom gaan jullie niet op de Molukken vechten en demonstreren ipv treinen te kapen en andermans spullen te slopen?

Waarschuw beheerder

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 22 september 2009 om 22:46:
Molukkers en Turken ook niet ...tijdje terug in Leerdam. Toen een groep molukkers de turkse wijk introkken en alles kort en klein sloegen wat maar Turks was. Was ook een incident toen molukkers een turkse jongen de been afhakte ...en bij de rechtbank zei de dader dat die er geen spijt van had...laat al die turken maar lijden.

In Denbosch ook een incident geweest toen Somaliers het aan de stok kregen met Molukkers...kapmessen kwamen toen tevoorschijn van beide kampen.

Op Stormfront zwerven er ook een aantal molukkers rond trouwens.

Hoe komen die Molukkers toch zo agressief? Die Oosterlingen zijn toch van die vredige, vriendelijke boeddhatypes :P
Waarschuw beheerder
wat een onzin over dat de molukers nederlanders zijn

Volgens de grondwet, de geschiedenis en alles wel.
Alleen volgens simpele anonieme figuurtjes als jij niet, maar die kunnen gelukkig niks bepalen in dit land.;)
De Molukkers bepalen zelfs nog meer, en de Marokkanen helemaal.
Voelt vast kut als je zo nietig bent en helaas anoniem moet blijven.:aai:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 14:15:
Hoe komen die Molukkers toch zo agressief?

Ze blijven aziaten, als je goed voor ze bent proberen ze het tienvoudige terug te doen. Andersom geldt het precies 't zelfde.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 14:15:
Die Oosterlingen zijn toch van die vredige, vriendelijke boeddhatypes

lekker generalisereng.:rot:

Uitspraak van Ibu op donderdag 24 september 2009 om 14:20:
Ze blijven aziaten, als je goed voor ze bent proberen ze het tienvoudige terug te doen. Andersom geldt het precies 't zelfde.

Molukkers

aziaten

???
check your facts Molukkers zijn Melanesiërs!

Melanesië is samen met Polynesië en Micronesië een van de drie grote eilandengroepen in de Grote of Stille Oceaan die samen Oceanië vormen. Het is gelegen ten noorden tot noordoosten van Australië.

Melanesië betekent zwarte eilanden (Grieks: melas=zwart nesos=eilanden/eilandrijk), zo genoemd naar de huidskleur van de inheemse bevolking.

Gelegen eilanden binnen de streek.

-Fiji
-de Molukken
-Nieuw-Caledonië
-Nieuw-Guinea (bevat Papoea-Nieuw-Guinea en Papoea)
-Salomonseilanden (bevat de Salomonseilanden (het land) en de Noordelijke --Salomonseilanden, een deel van Papoea-Nieuw-Guinea)
-Vanuatu

nl.wikipedia.org/wiki/Melanesië

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 14:52:
lekker generalisereng.

Ja, we hebben 't toch over groepen Molukkers hier. Moet ie die alleen per individu gaan beoordelen? :rot:
Waarschuw beheerder
check your facts Molukkers zijn Melanesiërs!

Melanesië is samen met Polynesië en Micronesië een van de drie grote eilandengroepen in de Grote of Stille Oceaan die samen Oceanië vormen. Het is gelegen ten noorden tot noordoosten van Australië.

Melanesië betekent zwarte eilanden (Grieks: melas=zwart nesos=eilanden/eilandrijk), zo genoemd naar de huidskleur van de inheemse bevolking.

Naar mijn weten ligt 't toch echt in Azië.:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:geevknuppel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aziaten

hehe jullie zijn aziatische negers :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 24 september 2009 om 15:40:
Naar mijn weten ligt 't toch echt in Azië

jezus ...zeg dat eens tegen een molukker, denk je dat een knal voor je kop krijgt, molukkers mag je onder geen beding vergelijken met aziaten. Het eilandenrijk is welliswaar bezet en onderdrukt door een stel aziaten maar dat is een heel ander volk...tuig is het.

check dit maar anders http://nl.wikipedia.org/wiki/Melanesi%C3%AB of http://www.allbecomeone.com/

Klik dan ook ff op de foto van deze kaart [/URL]http://www.allbecomeone.com/pacific.php[/URL]

De Molukken worden ook al lang gesteund door hun polynesische broeders zoals de Maori's , Samoanen, mensen uit Fiji, Hawaii. De molukken worden door hen ook gezien als een onderdeel van de Pacific en niet als een aziatische ras.

Als je een beetje op i-net had rondgekeken had je dat ook wel geweten kokosnoot:)

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 september 2009 om 15:55:
hehe jullie zijn aziatische negers

grappig...erg grappig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op donderdag 24 september 2009 om 16:13:
Maori's , Samoanen

Pff vierdewereldslanden.

Maar eh dit wist ik inderdaad niet. M'n pa is half Moluks half Indisch, dus vandaar dat er bij ons in de familie gewoon grappen over worden gemaakt.
Maaaar van Japanners is bij ons niemand gecharmeerd en de rest van de aziaten, dat is dan wel weer zo.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jezus ...zeg dat eens tegen een molukker, denk je dat een knal voor je kop krijgt, molukkers mag je onder geen beding vergelijken met aziaten. Het eilandenrijk is welliswaar bezet en onderdrukt door een stel aziaten maar dat is een heel ander volk...tuig is het

Aziatische negers of Melanesische negers wat maakt t uit:lol: komt op hetzelfde neer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 24 september 2009 om 16:23:
Maaaar van Japanners is bij ons niemand gecharmeerd

Waarom dan?
Waarschuw beheerder
Maar eh dit wist ik inderdaad niet. M'n pa is half Moluks half Indisch, dus vandaar dat er bij ons in de familie gewoon grappen over worden gemaakt

Ok (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 16:27:
Waarom dan?

Door de WOII, japanners waren de Nazi's van azie toendertijd. Molukkers vochten samen met gelijkgezindten in de KNIL tegen o.a. de jappen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 15:37:
Ja, we hebben 't toch over groepen Molukkers hier. Moet ie die alleen per individu gaan beoordelen?

Maaaar van Japanners is bij ons niemand gecharmeerd en de rest van de aziaten, dat is dan wel weer zo.

Yes en de Indonesians ook niet. Althans de RI pemudas toendertijd.

Pff vierdewereldslanden.

Heeft 3e wereldlanden etc. niet te maken met rijkdom en armoede?
op die eilanden is er geen armoede naar mijn weten maar leven ze gewoon anders.

Waarom dan?

tja

Uitspraak van Mongrel op donderdag 24 september 2009 om 16:28:
Door de WOII, japanners waren de Nazi's van azie toendertijd. Molukkers vochten samen met gelijkgezindten in de KNIL tegen o.a. de jappen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van djthevirus op donderdag 24 september 2009 om 19:38:
laat ze elkaar toch lekker de kop inslaan

:yes: mooi toch tuig dat elkaar afmaakt :)
Waarschuw beheerder
Waarom dan?

Opa zat in een jappenkamp, hoe 't verhaal met oma is weet ik eigenlijk niet..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 18:15:
Heeft 3e wereldlanden etc. niet te maken met rijkdom en armoede?
op die eilanden is er geen armoede naar mijn weten maar leven ze gewoon anders.

Ja maar Samoa is een van de weinige landen die een vierdewereldsland is.
Waarschuw beheerder
foto/video or it isnt happening. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op donderdag 24 september 2009 om 20:23:
vierdewereldsland

:s wtf is dat dan? -Afrika ofzo?

Waarschuw beheerder

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 september 2009 om 13:27:
nee toevallig niet, ik vind dat ze nogal ondankbaar overkomen en maar doen wat ze willen, afgesloten ghetto's waar nederlanders geweerd worden. Je mag blij zijn dat jij hier kunt PF-en ipv ondankbaar te zijn en trots te zijn dat onschuldige mensen klappen krijgen van molukkers.

Als jullie zo trots zijn waarom gaan jullie niet op de Molukken vechten en demonstreren ipv treinen te kapen en andermans spullen te slopen?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 september 2009 om 19:46:
mooi toch tuig dat elkaar afmaakt

woonplaats Cuijk? bang voor die wijk daar?:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De Rekening :lol:
Je krijgt n hard plassertje he van anoniem je frustraties uiten, geef maar toe en op straat de stoeptegels bestuderen als je n Molukker tegenkomt :d

Waarschuw beheerder
donateur
M E N A ! ! !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ge a trois!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 11:14:
woonplaats Cuijk? bang voor die wijk daar?

hahaha voor die ghetto? kom daar nooit...wat heb ik daar te zoeken....ze zouden die wijk moeten slopen...ze zijn nog erger dan marokkanen

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 13:43:
De Rekening
Je krijgt n hard plassertje he van anoniem je frustraties uiten, geef maar toe en op straat de stoeptegels bestuderen als je n Molukker tegenkomt

Geeft ook weer aan voor soort "wilden" jullie zijn, meteen met stoeptegels beginnen etc, geen enkele vorm van beschaafdheid hebben jullie.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 14:11:
M E N A ! ! !

Daar hebben jullie een eigen Forum voor, ik roep hier ook geen "Holland......"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 14:17:
Geeft ook weer aan voor soort "wilden" jullie zijn, meteen met stoeptegels beginnen etc, geen enkele vorm van beschaafdheid hebben jullie.

:roflol:
Je blijft me verbazen met je uitspraken, dat ik t nog mag meemaken dat er zulke achtergestelde mensen rondlopen en denk trouwens niet dat n wilde weet wat n stoeptegel is.
Serieus gozer, dat je hier zelf niet moe van wordt met je semi-Janmaat uitspraken die je bijna alweer retro kunt noemen :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lach maar mede-anoniempje

Je noemt mij achtergesteld, heb jij al gekeken hoe de meeste nederlanders denken over de toenemenende criminele aktiviteiten gepleegd door allochtonen? Er gaat geen dag voorbij of er is wel een gezin beroofd in hun eigen huis door een groep allochtonen, marokkanen die in de avond de straten onveillig maken en voor veel overlast zorgen. Molukkers die telkens maar weer tijdens de demonstraties onschuldige mensen aanvallen en spullen kapot maken. Jah...zulke mensen moeten we dus met open armen ontvangen?

Nederland word eindelijk wakker:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat noem je de Rekening van je grootouders :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 14:47:
Dat noem je de Rekening van je grootouders

(y)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 14:32:
Molukkers die telkens maar weer tijdens de demonstraties onschuldige mensen aanvallen en spullen kapot maken

en?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Moeten onschuldige nederlanders voor iets gaan boeten voor wat de nederlandse regering "misschien" gedaan zou hebben. Ik geef toe t is ook de grootste fout geweest om de molukkers naar nederland te halen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 14:51:
en?

jij vind dat de normaalste zaak van de wereld?

Waarschuw beheerder

:lol:(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 14:58:
Moeten onschuldige nederlanders voor iets gaan boeten voor wat de nederlandse regering "misschien" gedaan zou hebben.

Gewoon die oogkleppen ophouden gozer, stel je voor dat je n keer de realiteit onder ogen moet zien poehpoeh.
Ook nog "misschien" je blijft op m'n lachspieren werken zieltje, heb medelijden met je ma dat ze na zoveel uur persen zo'n simpel zieltje eruit heeft gepoept :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 15:03:
heb medelijden met je ma dat ze na zoveel uur persen zo'n simpel zieltje eruit heeft gepoept :cry:

dat omschrijft zn situatie wel ja:D

Waarschuw beheerder
donateur
jij vind dat de normaalste zaak van de wereld?

wel als jij diegene bent die klappies krijgt (gewoon zonder reden...(y))

Waarschuw beheerder
donateur
Moeten onschuldige nederlanders voor iets gaan boeten voor wat de nederlandse regering "misschien" gedaan zou hebben. Ik geef toe t is ook de grootste fout geweest om de molukkers naar nederland te halen.

met je "misschien"...

ik zou zinvol geweld op jou moeten toepassen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 15:03:
Gewoon die oogkleppen ophouden gozer, stel je voor dat je n keer de realiteit onder ogen moet zien poehpoeh.
Ook nog "misschien" je blijft op m'n lachspieren werken zieltje, heb medelijden met je ma dat ze na zoveel uur persen zo'n simpel zieltje eruit heeft gepoept

De realiteit is dat "jullie" hier zitten, hier niet willen zijn, zich niet willen aanpassen. Dan ga je toch lekker terug...doe je ook nog iets goeds voor je voorouders.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 15:10:
wel als jij diegene bent die klappies krijgt (gewoon zonder reden...)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 15:17:
ik zou zinvol geweld op jou moeten toepassen!

dat zeg ik...stelletje agressieve wilden:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 15:33:
dat zeg ik...stelletje agressieve wilden

is ook een vak...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zich niet willen aanpassen

Alles met n met n tintje past zich volgens jou niet aan, misschien zweven er op Stormfront nog wel n paar sjappies rond die ook graag hun plassertje strelen terwijl ze veilig van achter hun schermpje hun frustraties de wereld intypen, denk dat je daar beter op je plek bent.

Volgens mij ben je best eenzaam in je eigen wereldje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 16:10:
Volgens mij ben je best eenzaam in je eigen wereldje

tja...t is zo'n schandknaapje dat door al zijn mannelijke familieleden is ge-en misbruikt...(lekker voor hem)...
Waarschuw beheerder
Geen aandacht aan besteden joh , dat is nou precies wat hij wilt.
Waarschuw beheerder
molukkers

Niks mis mee toch! Alleen als stront behandeld door de nederlandse overheid destijds.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op zaterdag 26 september 2009 om 10:04:
Niks mis mee toch!

d'r zijn, en dat zal altijd wel zo blijven, autochtonen die daar anders over denken...

Uitspraak van Mike E op zaterdag 26 september 2009 om 10:04:
Alleen als stront behandeld door de nederlandse overheid destijds.

en die zogenaamde autochtonen denken daar toch anders over...

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 september 2009 om 11:06:
autochtonen die daar anders over denken...

Het achterlijke uitschot wel ja!

Waarschuw beheerder
dat zeg ik...stelletje agressieve wilden

wanneer komt die NVU weer is naar Amsterdam??

internet pootje..
Waarschuw beheerder
molukkers...(

ik ben voor de molukkers.

steek die marokkanen maar lekker af lieve molukkers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 26 september 2009 om 11:31:

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 13:43:
geef maar toe en op straat de stoeptegels bestuderen

Hoe gaar ben jij, hij bedoelt niet met stoeptegels op je hoofd gooien.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 14:11:
M E N A ! ! !

Daar hebben jullie een eigen Forum voor, ik roep hier ook geen "Holland......"

... aha

Lach maar mede-anoniempje

Ben niet anoniem:)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 september 2009 om 16:10:
Alles met n met n tintje past zich volgens jou niet aan

Niet elke is getint

haal dat misschien maar weg
Nederland word eindelijk wakker

what they go'ne do? :lol:
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 26 september 2009 om 11:31:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg molukkers + 3
Waarschuw beheerder
Zolang ze elkaar afmaken heb ik er geen probleem mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey molukkertjes ...hebben jullie dat al gezien? http://www.jongerenzone.nl/video-molukkers-en-marokkanen-op-de-vuist-in-utrecht.html

Hahaha zeiden jullie niet dat jullie altijd voor elkaar opkwamen? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 september 2009 om 15:52:
Hahaha zeiden jullie niet dat jullie altijd voor elkaar opkwamen?

Denk dat je het filmpje verkeerd ziet pikkie :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 16:12:
het filmpje

Is dat filmpje nog ergens anders te bekijken?Of die site is die niet meer beschikbaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 16:18:
Is dat filmpje nog ergens anders te bekijken?Of die site is die niet meer beschikbaar...

k heb hem nog wel....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 16:20:
k heb hem nog wel....

tnx
Waarschuw beheerder
hoeveel staat het nu dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die mocro's staan met 10-0 voor volgens mij. Molukkers worden helemaal ingemaakt en vernederd hehehe

Waarschuw beheerder
tijd om de molukkers te gaan helpen. zijn we ze wel verschuldigd vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 september 2009 om 17:24:
Die mocro's staan met 10-0 voor volgens mij. Molukkers worden helemaal ingemaakt en vernederd hehehe

Haal die poep uit je ogen zwakzinnige, mokers leggen het zwaar af juist!

Artiest Synthopia
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 17:27:
tijd om de molukkers te gaan helpen. zijn we ze wel verschuldigd vind ik.

Inderdaad! Heb wel respect voor zulke mensen:D! :respect:
Gaan we met zn allen ff wat organiseren hier op pf:lol:
Met zn alleng naar Culembork :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 september 2009 om 15:52:
Hey molukkertjes ...hebben jullie dat al gezien? http://www.jongerenzone.nl/video-molukkers-en-marokkanen-op-de-vuist-in-utrecht.html

Hahaha zeiden jullie niet dat jullie altijd voor elkaar opkwamen?

filmpje uit 2004/05 ofzo :rot: lekkerz recent

Zie je probleem nog steeds niet met dat volk,
Je woont in cuijk gaat met een paar mocrooz om en hebben klappeng gehad in die wijk daar, en nu heb je een soort haat ontwikkeld :rot: :aai:

Waarschuw beheerder
Respect voor de Pindas..!

Zij durven tenminste nog terug te vechten..

Dit kan je niet zeggen over de Nederlanders die zouden gaan janken en op pf de aanval opzoeken..

.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 september 2009 om 18:21:
Dit kan je niet zeggen over de Nederlanders die zouden gaan janken en op pf de aanval opzoeken..

hahaha nou vast niet allemaal maar snap wat je bedoeld ..

je bent trouwens best een lekker ding!rrrrrrrrr:p:

Waarschuw beheerder
Dit kan je niet zeggen over de Nederlanders die zouden gaan janken en op pf de aanval opzoeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 11:15:
Dit kan je niet zeggen over de Nederlanders die zouden gaan janken en op pf de aanval opzoeken

over op pf de aanval zoeken gesproken, nog beetje lopen stoken in Feyenoord toppa de laatste tijd.....?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 11:29:
feyenoord

Waarschuw beheerder
donateur
Zij durven tenminste nog terug te vechten..

weet je wat het verschil is...
Nederlanders durven wel te vechten, maar je weet dat je vroeg of laat ineens een groepje van die gasten voor je deur staat om je met z'n allen te pakken als jij alleen bent.
Veel Molukkers wonen bij elkaar in de buurt/straat, dus weet je dat je altijd je back-up hebt als je wordt opgewacht.
Mijn buurman gaat echt niet voor mij in de bres springen als ik mot heb met mocro's...

Kampers hebben hetzelfde voordeel, je kan gewoon van elkaar op aan...

Waarschuw beheerder
yep heb je een punt (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 13:37:
Nederlanders durven wel te vechten

maar zijn veel minder "wraakzuchtiger" dan andere culturen...en bepaalde culturen zijn wat meer "bloeddorstiger".

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 september 2009 om 13:37:
Mijn buurman gaat echt niet voor mij in de bres springen als ik mot heb met mocro's...

en daar heb je familie/broeders/vrienden voor...;)
Waarschuw beheerder
ze moeten net als in reservoir dogs elkaar precies tegelijk neerknallen (y)

dat zou het beste zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 2 oktober 2009 om 07:23:
ze moeten net als in reservoir dogs elkaar precies tegelijk neerknallen

maar eerst knallen ze jou als eerste...

want...

Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 2 oktober 2009 om 07:23:
dat zou het beste zijn

(y)
Waarschuw beheerder
De rekening = anonieme stumper.. stoer doen op internet maar wel verborgen achter zn computertje !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier kan o.a. wel een slotje op lijkt mij,

Molukker dit...marokkaan dat...hollander zus...kampers zo...

De Rekening :respect: met jou valt altijd te lachen.....en ik lach je niet eens toe:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:SPAM:

In Culemborg blijft het toch wel doorgaan (Y)
Net als al die andere probleemwijken in NL! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 oktober 2009 om 09:58:
maar eerst knallen ze jou als eerste...

niks tegen normale buitenlanders hoor . Heb vrienden genoeg die niet nl zijn .

Het gaat mij om hun , Of wou je zeggen dat je er ook aan meedoet ?

Waarschuw beheerder
alle turken terug naar marokko

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Tomba !! op vrijdag 2 oktober 2009 om 23:30:
Het gaat mij om hun , Of wou je zeggen dat je er ook aan meedoet ?

als ik in een bepaalde gemeenschap zou wonen, zou ik het ik ook doen idd...ik zal mijn makkers/familie niet in de steek laten...no way!

maar goed, als 1 van mijn makkers problemen hebben, dan zou ik ook helemaal losgaan.

ik weet niet hoe jij met je vrienden/familie bent...

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Kan deze kut topic nou een keer op slot, allemaal stemmingmakerij hier!

Waarschuw beheerder
Hebben de Molukkers al gew0nnen inmiddels???

Waarschuw beheerder
populairste topic tegenwoordig:)
Uitspraak van Nuthouse op vrijdag 2 oktober 2009 om 11:02:
De rekening = anonieme stumper.. stoer doen op internet maar wel verborgen achter zn computertje !

yes
mocro's staan met 10-0 voor volgens mij.

go suck some mocro dick:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op zaterdag 3 oktober 2009 om 17:16:
Kan deze kut topic nou een keer op slot

nog niet joh ;)

allemaal stemmingmakerij hier!

valt wel mee toch :D
Waarschuw beheerder
Wil er iemand een banaan?

Ik heb er net een een boel geplukt:)

Artiest Garong
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op zondag 4 oktober 2009 om 13:59:
Wil er iemand een banaan?

Ik heb er net een een boel geplukt:)

Kan je zo ook bakken dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 oktober 2009 om 14:21:
Kan je zo ook bakken dan?

doe ik...met extra stroop en wat "Hollandse" strooizooi

Dan krijg je een Pisang-Garong van moi(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op zondag 4 oktober 2009 om 15:24:
Dan krijg je een Pisang-Garong van moi

Thanx man! :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mongrel op zondag 4 oktober 2009 om 13:59:
Ik heb er net een een boel geplukt

:banana:

Waarschuw beheerder
Kan deze kut topic nou een keer op slot, allemaal stemmingmakerij hier!

ga renne man hater
Waarschuw beheerder
(l)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dan wordt de oldskool "RELLEH TOPIC" van "vroeger" Lex..

the good old days @ PF...way back to 2003...

Waarschuw beheerder
wordt tijd dat de molukkers een eigen onafhankelijke staat krijgen (antillen of suriname ofzo) en marokkanen weer huiswaarts keren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 11:08:
wordt tijd dat de molukkers een eigen onafhankelijke staat krijgen (antillen of suriname ofzo) en marokkanen weer huiswaarts keren

bedankt voor je sympathie man:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 oktober 2009 om 10:56:
dan wordt de oldskool "RELLEH TOPIC" van "vroeger" Lex..

ja topic is al lang weer verdwenen in de electronische jachtvelden helaas, ken m niet meer openen....ik zie Parruk ook nergens meer trouwens.

wordt tijd dat de molukkers een eigen onafhankelijke staat krijgen

en marokkanen weer huiswaarts keren

ja maar Kwali mag blijven :yes: (Y) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 6 oktober 2009 om 13:34:
Parruk

Laatste stuiptrekking in Molukkers toppa