Partyflock

Forumonderwerp · 1073304

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Opnieuw spanningen in Culemborg CULEMBORG - In de Culemborgse wijk Terweijde is in de nacht van zaterdag op zondag opnieuw onrust ontstaan. De mobiele eenheid greep rond middernacht in om twee groepen jongeren uit elkaar te halen. Dat maakte de politie bekend.

De confrontatie was van korte duur, aldus de woordvoerder. Buurtagenten wisten door bemiddeling de raddraaiers tot de orde te roepen. Even daarvoor was de straatverlichting in de buurt om nog onduidelijke reden uitgevallen. De politie zette om die reden tijdens de ingreep een helikopter in om de omgeving te verlichten.

Volgens een getuige waren er zeker zestig leden van de mobiele eenheid betrokken bij de actie. De grootte van beide groepen jongeren schatte hij in op ongeveer
honderd.

De onrust in de als achterstandswijk bekend staande buurt duurt nu al bijna een week. De beroering

--

tijd dat die mocros pak gaan hale in Culemborg HKC

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4822566/__Spanningen_in_Culemborg__.html?p=20,1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 14 september 2009 om 16:40:
Als we nou gewoon met zn allen naar Culemborg gaan, tribune neerzetten....ene kant pro - maluku andere kant anti - maluku ...midden-in neutrale vak.

Lekkere hapjes erbij...spekkoek, saté-tjes, shoarma, dönner, snert , popcorn....woahh gezellig toch.

Aardig idee :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 13:15:
Molukkers/Surinamers/Antillianen/Indo's (niet indonesiers) zijn GEEN allochtonen

idd! en Molukkers zijn we nog steeds wat schuldig.

Molukkers doen tenminste wat aan de overlast van die noord afrikanen, iets wat wij nederlanders niet durven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 14:56:
En die treinkaping was gewoon nodig omdat er toen ook al zo'n slap kabinet was met loze beloftes

en die basisschool kaping? :/

Maar goed, ik vind Molukkers gewoon cool, die laten niet over zich heen pissen zoals veel Nederlanders dan wel doen door Mocrootjes...
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:54:
en die basisschool kaping

De meeste molukkers keuren die aktie ook af, zelfs de molukkers die achter de treinkapingen stonden keurden die basischool aktie af. Van kinderen blijf je af idd:yes: ....maar goed dit gaat over een confrontatie tussen Maluku en Marokko ...t lijkt wel een voetbalwedstrijd:D

Waarschuw beheerder
Het wijst eerder op een kloof binnen de multiculti maatschappij, waar men alles aan kan grijpen om het maar te rechtvaardigen.

Erboven staan, is natuurlijk niet 'cool'. Lekker kuddegedrag (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:54:
Maar goed, ik vind Molukkers gewoon cool, die laten niet over zich heen pissen zoals veel Nederlanders dan wel doen door Mocrootjes...

temprament doet wonderen, maar 't is niet altijd de beste manier van reageren...
"wij" staan ook bekend om, heb je ruzie met 1, dan heb je ruzie met heel veel (omdat "wij" voor elkaar opkomen, maakt niet uit tegen wie)

Nederlanders daar in tegen, zijn gewoon veel minder saamhoriger dan molukkers, Mocro's steunen elkaar ook door dik en dun, daarom krijg je dit soort situaties...JAMMERGENOEG!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:34:
Molukkers doen tenminste wat aan de overlast van die noord afrikanen, iets wat wij nederlanders niet durven

daar staan NL'ers toch ook om bekend? ;) O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Als we nou gewoon met zn allen naar Culemborg gaan, tribune neerzetten....ene kant pro - maluku andere kant anti - maluku ...midden-in neutrale vak.

Lekkere hapjes erbij...spekkoek, saté-tjes, shoarma, dönner, snert , popcorn....woahh gezellig toch.

dan gaat het op die tribunes absoluut mis! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:11:
daar staan NL'ers toch ook om bekend?

behalve kampertjes, want die hebben ook weer die mentaliteit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 17:34:

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 14:56:
maar uit jou mond klinkt "derde weg" wel fout als je er een duits accent bij denkt :lol:
was maar een grapje...ik weet de weg.

Oke. Ja ik heb een reputatie op PF dat ik nazi zou zijn. Mooi niet, kan ik je zeggen. Zou ook wel heel erg dom zijn, want ben tijdje lang lid geweest van de IS, als ik nazi was had de Antifa mijn adres gewoon uit het ledenbestand van de IS kunnen halen en vervolgens mijn huis afbranden :D
Artiest {SHOWLIST artist 69600, 57719}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:12:
dan gaat het op die tribunes absoluut mis! ;)

Nee, want
saté-tjes

I rest my case.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:25:
behalve kampertjes, want die hebben ook weer die mentaliteit.

tsja, kampers zijn volgens sommige deskundigen ook een etnische minderheid. Alleen als een Sjonnie zijn haar laat millimeteren en een 3delig pak aan trekt, zie je niet meer dat het een kamper is.

Dat kunnen veel andere etnische minderheden dus niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 19:09:
kampers zijn volgens sommige deskundigen ook een etnische minderheid

je hoeft echt geen deskundige te zijn om dat te weten en te zien. Een Sinti ziet er echt wel anders uit dan een indo-europeaan.

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet over zigeuners, de meeste kampbewoners zijn geen zigeuners namelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klopt, het zijn mensen die hun bek nooit kunnen houden.
Waarschuw beheerder
Mass Hysteria.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op maandag 14 september 2009 om 21:29:
Mass Hysteria.

doet Lunatic ook mee??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 21:30:
doet Lunatic ook mee??

Haha, nee, jij bedoelt Miss Hysteria (h)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 14 september 2009 om 14:51:
Uitspraak van De Rekening op maandag 14 september 2009 om 06:26:
Alle molukkers die RMS gezind zijn zonder pardon dumpen in de rimboe op Molukië

Meeste molukkers hier in nederland zijn crimineel of teren op een uitkering.

Voordat je dat zegt, doe eerst een geschiedenis lesje voordat je onzin praat!

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 september 2009 om 18:09:
Uitspraak van NPC :jwz: op maandag 14 september 2009 om 17:54:

temprament doet wonderen, maar 't is niet altijd de beste manier van reageren...
"wij" staan ook bekend om, heb je ruzie met 1, dan heb je ruzie met heel veel (omdat "wij" voor elkaar opkomen, maakt niet uit tegen wie)

Nederlanders daar in tegen, zijn gewoon veel minder saamhoriger dan molukkers, Mocro's steunen elkaar ook door dik en dun, daarom krijg je dit soort situaties...JAMMERGENOEG!

Deze reactie is echt bullshit!
Molukker hebben toen ze hier voor het eerst in Nederland kwamen te horen gekregen dat ze ontslagen waren van de KNIL. Nederland beloofd dat je terug kan naar je vaderland! En waar is die belofte....?
Wij komen gewoon op voor ons standpunt!

En btw wij hebben ons hier wel aangepast aan de Nederlandse cultuur kun je niet zeggen van die Marokkanen!
Moet je maar eens kijken op Opsporing Verzocht! De ene Marokkaan naar de andere in de nieuws! En dan iets zeggen over Mrokkanen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - 'Chesser op maandag 14 september 2009 om 22:51:
Deze reactie is echt bullshit!

ooow...leg eens uit...

Molukker hebben toen ze hier voor het eerst in Nederland kwamen te horen gekregen dat ze ontslagen waren van de KNIL. Nederland beloofd dat je terug kan naar je vaderland! En waar is die belofte....?

zie ik geen uitleg in...
Waarschuw beheerder
Valt me op dat alleen molukkers worden geinterviewd op tv over deze kwestie. Er was een oude Molukse dame die zei zoiets van " moet je s'avonds eens kijken wat er hier gebeurt in de wijk...dan worden alle nederlanders weggejaagd door die tuig" (zij doelde dus op marokkanen) .

Komt een beetje over alsof de molukkers de nederlanders wel ff gaan helpen met het verjagen van de marokkanen.
Waarschuw beheerder

ik denk dat dat standpunt allang veranderd is. de Molukse jongeren willen hier echt niet weg hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 15 september 2009 om 12:38:
ik denk dat dat standpunt allang veranderd is. de Molukse jongeren willen hier echt niet weg hoor

Jups...als nederland nou meteen hun belofte waren nagekomen dan waren er nu hier helemaal geen molukkers. En nu zijn de molukkers veranderd in pindaKaas-soufle's. Nu kom je ze overal tegen in verscheidene harde kernen, hells angels etc etc.

Waarschuw beheerder
donateur
wel grappig dat het enige niet-blanke HA-lid ter wereld ook meteen de hoogste pief is van Nederland :D
Waarschuw beheerder
Ja hij heeft ook wel moeten vechten voor zn kleuren, speciaal naar amerika gegaan om zich daar te bewijzen.

Er zijn trouwens nog wel een paar niet - blanke HA - leden maar t zijn geen uhh hoe zeg je dat vriendelijk geen 'negers' , t zijn vml polynesische/melanesische mensen zoals molukkers, maori's etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vlop vlop malukus
Waarschuw beheerder
forza R.M.S :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:46:
vlop vlop malukus

Vlop op je hoofd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:48:
Vlop op je hoofd

ga lekker vloppen tahamataatje

Waarschuw beheerder
ben zelf belanda, maar heb veel respect voor de meeste molukkers. Het is een hechte gemeenschap,maar als ze weten dat je goed bent, ken je ook niks meer fout doen bij die mensen en staat de deur altijd voor je open en staan ze voor je! Hollanders denken alleen maar aan zichzelf. Alleen maar zeiken over andere,maar als er wat moet gebeuren zie je ze niks. Dan bellen we liever misdaad anoniem. Molukkers treden in iedergeval nog op en laten niet snel met zich sollen. En ondanks dat ze door de nederlanders zijn genaaid met die loze beloftes, zijn ze misschien nog wel het beste geintegreerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 15 september 2009 om 12:30:
Valt me op dat alleen molukkers worden geinterviewd op tv over deze kwestie

Marokkanen zijn ook allergisch voor camura
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 13:46:
vlop vlop malukus

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 14:33:

the boi is back.
:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 september 2009 om 14:33:

Je bent de vlop niet eens waard zieltje :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 14:41:
Marokkanen zijn ook allergisch voor camura

:lol:
Waarschuw beheerder
De molukkers die ik ken zijn (y),nemen het voor elkaar op en je hebt nooit last van ze, wat je niet van alle marokkanen kan zeggen. Maarja, er zijn ook meer marokkanen dan molukkers in nederland denk ik zo. Dus is het misschien geen goede vergelijking....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op dinsdag 15 september 2009 om 12:30:
Komt een beetje over alsof de molukkers de nederlanders wel ff gaan helpen met het verjagen van de marokkanen.

Molukkers zijn Nederlanders, Marokkanen weigeren dat te zijn.
Zo simpel is het.

Maar, dan heb ik 't natuurlijk niet over alle Marokkanen maar over pakweg de meesten.
In ieder geval hebben de Molukkers de Nederlanders altijd geholpen, dus snap 't probleem niet zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op dinsdag 15 september 2009 om 17:37:
Molukkers zijn Nederlanders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oldskool-okkie op dinsdag 15 september 2009 om 17:21:
Maarja, er zijn ook meer marokkanen dan molukkers in nederland denk ik zo. Dus is het misschien geen goede vergelijking....

Er zijn van beide groepen vele tienduizenden in NL.

Dus het is wel degelijk een goeie vergelijking, want het zijn redelijk grote groepen. En de wet van de grote getallen zegt dat je ze dan wél met elkaar kan vergelijken. Als de een groep nu 1000 man sterk was, en de ander een half miljoen, dán niet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 september 2009 om 18:03:
Dus het is wel degelijk een goeie vergelijking, want het zijn redelijk grote groepen. En de wet van de grote getallen zegt dat je ze dan wél met elkaar kan vergelijken. Als de een groep nu 1000 man sterk was, en de ander een half miljoen, dán niet

maar als er in mijn directe omgeving veel meer van de één dan de andere zijn, en ik daarom van de één wel overlast zou ondervinden en de andere niet is dit geen goede vergelijking.
En om nu te zeggen dat er bijna evenveel mocro's als maluku's zijn gaat me ook wat ver. Maar ken de exacte cijfers niet.

Waarschuw beheerder
Er zijn vele duizenden Molukkers, en iets van 400.000 Marokkanen in dit land.

Dat zijn allebei best grote groepen.

Waarschuw beheerder
ik vind niet dat Molukkers nog als buitenlanders gezien moeten worden, zijn gewoon nederlanders punt

Waarschuw beheerder
Ja, ze hebben hun Nederlanderschap ruimschoots verdiend iig, al vele tientallen jaren geleden, nog voor ze hierheen kwamen.