Partyflock

Forumonderwerp · 1068140

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie heeft hier ervaring mee ik ben in 9 dagen al 8 kilo gegroeid mooi droog ga als een beest haha en wat is de prijs die jullie betalen geen underground troep he
Waarschuw beheerder
donateur
sukkel :looser:
Waarschuw beheerder
mja...

8 kilo in 9 dagen hahahahahahah 7,5 kilo vocht in je dikke harses zeker

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 00:51:
8 kilo gegroeid

"

Hij is nu 1 meter en 8 kilo lang :)

Waarschuw beheerder
hehe jarloerse stuperdjes allemaal zo kinderachtig en sneu dat er niet eens een normale post op komt kinderflock de tering

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 11:01:
stuperdjes

je brains gaan er ook van achteruit ...

en train eens zonder die troep
dat is veel gezonder en scheelt een hoop psychische shit later
waar je last van krijgt :yes:
en niet te vergeten een klein piemeltje :P

Waarschuw beheerder
aphotheek?:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
ewa

[img width=477 height=326 cacheid=0001ab320003d152c56c25041a02896e1b]http://www.geenstijl.nl/archives/images/stijlenklasse.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
jarloerse stuperdjes

Jaloers? op iemand die met anabolen traint? :roflol:

Dat is het zelfde als jaloers zijn op iemand die een nep-Rolex om heeft...

Van een afstandje lijkt het heel wat, maar diep van binnen weet je, en de mensen die er verstand van hebben ook, dat het gewoon NEP is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 12:46:
Van een afstandje lijkt het heel wat, maar diep van binnen weet je, en de mensen die er verstand van hebben ook, dat het gewoon NEP is.

Wat is er nep aan dan?

Zijn toch echt spieren, en ondanks dat daar AAS voor gebruikt zijn, heeft diegene zicht alsnog de tyfus moeten eten en trainen om dat resultaat te behalen :).

Dus nep, nee dat niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 12:46:
Jaloers? op iemand die met anabolen traint?

Dat is het zelfde als jaloers zijn op iemand die een nep-Rolex om heeft

indd zeg !!

Jaloers :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op donderdag 23 juli 2009 om 12:39:
[img width=477 height=326 cacheid=0001ab320003d152c56c25041a02896fbf]http://www.geenstijl.nl/archives/images/stijlenklasse.jpg[/img]

Bij de rechter zijn de armen zo zwaar geworden dat zijn schouders het niet meer hielden of hoe moet ik het zien.. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
droog op d-bol?:lol: vooraldie hoge dsoeringen gaan flink aromatiseren:roflol: veel van je nieuw gewonnen massa bestaat dus uit waterretentie:P

ik hoop maar voor je dat je voeding schoon is en veel vis bevat anders verander je in een blimp:P

volgende keer beter je huiswerk doen en d-bol alleen gebruiken als kick-start;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 11:12:
je brains gaan er ook van achteruit ...

oh? daar ben ik benieuwd naar:P leg eens uit dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 11:12:
en niet te vergeten een klein piemeltje

onderbouw die eens met relevante theorie?:o
ik heb nog nooit gehoord dat je lul ervan krimpt o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 23 juli 2009 om 13:00:
Wat is er nep aan dan?

Ik vind het ook vrij nep hoor :x

Maar vinden jullie dat brede harry gebeuren echt zo mooi :| ik denk dat menig vrouw het afschuwelijk vind
dat opgepompte zeker ook omdat er vaak nix meer onderin gebeurt :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:24:
Ik vind het ook vrij nep hoor

Leg mij dan eens uit wat er nep aan is :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:24:
omdat er vaak nix meer onderin gebeurt

Leg uit :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er nep aan dan?

Moet ik die vraag serieus gaan beantwoorden?

Alleen al het feit dat je aan iemand kan zien dat ie met anabolen traint geeft al aan dat het nep is.

[img width=400 height=533]http://www.hilaryshepherd.com/rantsnraves/wp-content/uploads/2007/02/matthew-mcconaughey-looking-good.jpg[/img]
echt

[img width=507 height=335]http://www.arenalounge.com/wp-content/uploads/2008/11/steroid.jpg[/img]
nep

dat vieze opgeblazen dat je die spiervezels gewoion niet zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:40:
Moet ik die vraag serieus gaan beantwoorden?

Jup :)

"Het is nep" is niet echt een duidelijk antwoord, en "ik vind het nep" is een mening.

Dat het er onnatuurlijk uitziet, is een feit.
Maar nep is het zeer zeker niet :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CENSORED op donderdag 23 juli 2009 om 13:43:
onnatuurlijk

sjiek woord voor nep

Boven dien is het ook gewoon nep dat je wel de spiermassa wil van een grote jongen, maar te lui bent om daar fatsoenlijk voor te trainen.
Kortom; anabolen zijn nep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn toch echt spieren

nope, het is vocht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:48:
maar te lui bent om daar fatsoenlijk voor te trainen

Dat is niet helemaal waar...
Tuurlijk is naturél the way to go, maar het is dus absoluut NIET waar dat je met AAS niet fatsoenlijk moet trainen.
Met AAS moet je juist keihard trainen en op je voeding letten, anders bereik je er niet veel mee.. T is geen magisch middel ofzo.

Ik ben ook geen voorstander van al die roidboys, maar ik ben ook niet tegen het gebruik van AAS.
En dan nog, je hebt gebruik en misbruik hé :).

Al met al moet je jezelf de tering eten en trainen, ongeacht of je AAS gebruikt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op donderdag 23 juli 2009 om 13:39:
Leg mij dan eens uit wat er nep aan is

Zoals NPC net vermeld die bovenste is :kwijl: maar die daaronder is :rot:
en ja dat is mijn mening ;p

Uitspraak van CENSORED op donderdag 23 juli 2009 om 13:53:
Ik ben ook geen voorstander van al die roidboys, maar ik ben ook niet tegen het gebruik van AAS.
En dan nog, je hebt gebruik en misbruik hé

Ja dat ze het gebruiken moeten ze zelf weten maar ik vind het persoonlijk erg lelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:40:
nep

dat vieze opgeblazen dat je die spiervezels gewoion niet zien.

met serieuze hardcore traing, strikte voeding, veel slapen engoede begeleiding is dit fysiek makkelijk haalbaar hoor binnen een paar jaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eyz fok die looks ekte spieren zijn de beste jwt beter onder schat dan over schat !
Waarschuw beheerder
he jarloerse stuperdjes allemaal zo kinderachtig en sneu dat er niet eens een normale post op komt kinderflock de tering

:aai:

het ventje krijgt er ook nog babbels van.:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van onderkoffer. op donderdag 23 juli 2009 om 17:55:
het ventje krijgt er ook nog babbels van

ja, ook zo'n bijkomend voordeel van de anabooltjes... grootheidswaanzin

vooral in combinatie met coke en alcohol garant voor de nodige vechtpartijen op feestjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar ja je krijgd wel respect en ja cker dat het belangrijk is als je in de leven niks kan berijken !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 18:14:
ja, ook zo'n bijkomend voordeel van de anabooltjes... grootheidswaanzin

vooral in combinatie met coke en alcohol garant voor de nodige vechtpartijen op feestjes

volgens mij heb je ietstegen bodybuilders en alle andere soorten krachtsporters:x :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ahaha zen ex was cker boddybilder
Waarschuw beheerder

is het ergste volk wat je maar op een feest kan hebben.:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 18:18:
volgens mij heb je ietstegen bodybuilders en alle andere soorten krachtsporters

Denk dat ie een keer psychotisch is geworden door te veel roids, coke & drank.
De grootste zeikerds zijn de ex-gebruikers hé :lol:

Waarschuw beheerder
pff van al die spiermassa wordt je alleen maar traag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 18:18:
volgens mij heb je ietstegen bodybuilders en alle andere soorten krachtsporters

Nope, check m'n profielfoto maar...
wel tegen aggresieve anabolenboys die je vooral op hardstyle en trancefeestjes vind die altijd lopen te matten om niks.

Nu je het zegt; ik heb een medewerker die zeer intensief aan powerlifting deed.
Nu zijn op z'n 50e al z'n pezen naar de klote en is hij een lichamelijk wrak.
Leuk joh (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 23 juli 2009 om 18:25:
Ahaha zen ex was cker boddybilder

Nou... deed wel vaak met mijn ex aan lichaamsbeweging :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 10:16:
Nope, check m'n profielfoto maar...

sorry kerel,my bad(F)
wel tegen aggresieve anabolenboys die je vooral op hardstyle en trancefeestjes vind die altijd lopen te matten om niks.

maar zo heb je overal wel mensen...behoorlijk doorgesnoven speedwazi's dieook ruzie zoeken en die je neermept en b;ijven komen keer op keer:lol:

tuurlijk zullen sommige gebruikende beunhazen er wel zijn die ruzie zoeken...maar het gros van de bodybuilders die gebruiken die ik ken, die zijn zeeeeer relaxed...zelf als ze ietsgedaan of op hebben

maargoed rotte appels heb je overal;)

Nu je het zegt; ik heb een medewerker die zeer intensief aan powerlifting deed.
Nu zijn op z'n 50e al z'n pezen naar de klote en is hij een lichamelijk wrak.
Leuk joh

slechte uitvoering zeker?merendeel van de PL'ers heeft er geen last van op latere leeftijd ...kwestie van je supps nemen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 10:01:

misvatting no 134256178321`:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 11:30:
slechte uitvoering zeker?merendeel van de PL'ers heeft er geen last van op latere leeftijd ...kwestie van je supps nemen

Je kan zeggen wat je wil, maar het menselijk lichaam is er niet op gemaakt om 120 kilo op te tillen.
Spieren zullen het wel trekken, maar pezen en gewrichten krijgen op hun donder...

En anabolen zijn gewoon troep, gewoon ouderwets clean trainen met eiwitten en natuurlijke supplementen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:32:
Je kan zeggen wat je wil, maar het menselijk lichaam is er niet op gemaakt om 120 kilo op te tillen.
Spieren zullen het wel trekken, maar pezen en gewrichten krijgen op hun donder

sja...wezijn ook niet gemaakt om marathons en tri-athlons te rennen binnen een bepaalde tijd...zo kun je elke topsport wel bekijken:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:36:
sja...wezijn ook niet gemaakt om marathons en tri-athlons te rennen binnen een bepaalde tijd...zo kun je elke topsport wel bekijken

Inderdaad, daarom loop ik ook geen marathons of til ik 120 kilo op...
Dan blijf je langer heel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:43:
Dan blijf je langer heel...

Tenzij je onder een bus komt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:19:
leg eens uit dan?

grootheidswaanzin

sneller agressief
kunnen vaak niet eens meer tot tien tellen als ze commentaar krijgen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 13:20:
onderbouw die eens met relevante theorie?

waarom denk je dat zo'n spieren willen , om te compenseren :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik zal wel weer commentaar krijgen maar dat is het wel...
We houden allemaal van aandacht, en met speirtjes krijg je toch net ff wat meer aandacht van de chickies

Waarschuw beheerder
Ik vraag naar ervaring van andere mensen niet domme onwetende praatjes.dit product is bijna niet verkrijgbaar wel underground maar dat is niet te vertrouwen krijg het rechtstraaks uit iran en thailand.

Hoe kunnen de spieren nep zijn dan ? en traag ? egt gewoon gebbabel van niks. kickboxen en freefight en 4x per week heerlijk trainen.en geestelijk gaat het super totaal geen agressie komt vooral omdat mensen naposim (tabletvorm) comineren met testo is heerlijke combi maar dan voel je je net god dat is niet goed.verzeilde regelmatig in knokpartijen om niks uit eindelijk.

en dat mijn massa vocht is ? het is puur droge spieren.

en dan dat anabole grbuikers niks berijken ? ik heb een eige bedrijf heb al jaren een koophuis ben nog maar 22 en binnekort 2e koophuis.
doe ik het dan zo slecht ?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1916, 2460}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 14:48:
en dan dat anabole grbuikers niks berijken ? ik heb een eige bedrijf heb al jaren een koophuis ben nog maar 22 en binnekort 2e koophuis. doe ik het dan zo slecht ?

Nu nog goed nederlandsch.. En dan heb je het helemaal gered jongen (Y)

Waarschuw beheerder
https://album.partyflock.nl/68819748.jpg

Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol
egt een ongekend anabool is het
Waarschuw beheerder
Wahahahah... jij komt er wel jongen!!!

Gewoon lekker dom doorspuiten, misschien heb je de ogen dan net zo in je kop als die "leermeester" van je!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=380 height=470 cacheid=0010ad86002dc67d22a2e5701a02899a66]http://doctor2008.files.wordpress.com/2008/09/arnold_schwarzenegger_fat1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Tsjah,

Alle mensen worden oud dus het houd een keer op :)
Als je weinig tot niks aan je lichaam doet zal je merken dat je er op die leeftijd ook zo uit gaat zien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:53:
waarom denk je dat zo'n spieren willen , om te compenseren

dat zeg jij, volgens mij is het nog steeds biologisch onmogelijk om het menselijk weefsel te atrofieëren als gevolg van anabolica:lol: dr zit niet eens spierweefsel in je lul...slechts een hoopje zwellichamen en huid die zich met bloed vullen.

Dat fabeltje wat jij bedoelt...gaat echter veeeer terug als gevolg van onwetendheid. je BALLEN krimpen bij een kuurtje pakken (tenzij je HCG/pregnyl erbij pakt) omdat je testikels namelijk verantwoordelijk zijn voor je testosteronprudctie en dus bij een grote exogene hoeveelheid van teso "lui/inactief" worden. als de kuur is afgelopen normaliseert het weer...en krijgen ze hun normale grootte weer terug zodra ze zelf weer aan het werkmoeten...vandaar dat je moet nakuren.

get your facts straight;) dan zou drie kwart van de Aziatische mannelijke bevolking aan de roids moeten zitten om zo te compenseren omdat ze van nature zijn toebedeeld met een klein geslachtslid;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sid The Smoker op vrijdag 24 juli 2009 om 14:57:
Wahahahah... jij komt er wel jongen!!!

Gewoon lekker dom doorspuiten, misschien heb je de ogen dan net zo in je kop als die "leermeester" van je!

heb je nou niet door dat je gewoon sneu zielig praat over dingen waar je totaal geen verstand van hebt ?
Ik post hier een forum met een vraag en krijg alleen maar gelul van mensen die totaal niks ervan weten.allemaal van die bijdehante mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:53:
sneller agressief
kunnen vaak niet eens meer tot tien tellen als ze commentaar krijgen

true...het zorgt wel voor een snellere opvliegendheid, maar die types die jij beschrijft zijn in 90 procent van de gevallen van mensen die van NATURE al opvliegend zijn...zit het in je karakter...dan kun je er beter van afblijven;)

en alsje dr nog een hoop drugs en alcohol bijgooit is de beer helemaal los he?;)

Bijna elke zich zelf respecterende gebruiker die serieus bezig is zaler zoweizo van af blijven omdat het meer masa wegvreet dan goed doeto:)

Ik ken anders zat jongens die wedstrijden doen en die in het dagelijks leven hele relaxte en sympathieke jongens zijn...duidelijk geval van stereotypering dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 24 juli 2009 om 15:04:
Tsjah,

Alle mensen worden oud dus het houd een keer op :)
Als je weinig tot niks aan je lichaam doet zal je merken dat je er op die leeftijd ook zo uit gaat zien :)

Ja en wat heeft die gebruikt en hoelang ? ik doe een lichte kuur 4 weken groei nu egt heel snel en mooi.en als je gewoon lekker 2 uur per week traint dan behoud je je spieren ook.dianabol geeft je gewoon vooral de motivatie en heel veel meer power om te trainen.ze zeggen nepkracht maar toch druk ik met de week 5kilo erbij met bankdrukken wat kan daar nep aanzijn ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 14:55:

Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol

dan mag jouw leraar van mij zn schoolgeld maar eens terughalen...droog worden door 10weken non-stop an de d-bolzitten? LMFAO!!!!:roflol: ik hopmaar dat je van veeeeeel vis houdet en een flinke voorraad nolvadex en pregnyl hebt ingeslagen als jij niet een vochtbak wil worden:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 14:48:
en dat mijn massa vocht is ? het is puur droge spieren.

dat is het niet...daarvoor gebruik je stanozolol,drostenalone,methenalone, trenbolone...allemaal DHT-roids...

maar dat weet jouw leraar vast wel he?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:22:
Ja en wat heeft die gebruikt en hoelang ?

En dan nog...
Iedereen wordt oud..
Op die leeftijd maakt je lichaam nog vrij weinig testosteron aan, en gaat alles lekker hangen en zakken als je niks aan je lichaam doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:17:
dan zou drie kwart van de Aziatische mannelijke bevolking aan de roids moeten zitten om zo te compenseren omdat ze van nature zijn toebedeeld met een klein geslachtslid

Ik denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:33:
Ik denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

mja...ik zou niet weten waarom eigenlijk. tis veeeeel goedkoper om te sparen voor een penisvergroting:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:22:
ze zeggen nepkracht maar toch druk ik met de week 5kilo erbij met bankdrukken wat kan daar nep aanzijn ?

Als het echt was zou het wel gewoon toegestaan zijn in de professionele sport toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 24 juli 2009 om 15:30:
En dan nog...
Iedereen wordt oud..
Op die leeftijd maakt je lichaam nog vrij weinig testosteron aan, en gaat alles lekker hangen en zakken als je niks aan je lichaam doet.

sowiezo keldert je natuurlijke productie als je niks doet;) blijf je trainen, goed vreten en je supplementen nemen, dan kun je wel degelijk je test peil behouden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:35:
sowiezo keldert je natuurlijke productie als je niks doet blijf je trainen, goed vreten en je supplementen nemen, dan kun je wel degelijk je test peil behouden

Dat zeg ik :9

Waarschuw beheerder
Testo en deca word gewoon voorgeschreven in nederland door dokters.vrijwel elke soort anabool word in nederland legaal gemaakt.alleen is het niet zomaar in de winkel te verkrijgen het zijn ook gewoon medicijnen.in spanje turkije italie tjechie polen hongerije ga zo maar door kan je het gewoon bij de aphotheek kopen.

en ik ga geen andere dingen erbij gebruiken doe gewoon 4weken om de dag 20mg dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag. en ik ga super hard vooruit.totaal geen rare bijwerkingen. waar halen jullie die informatie weg ? ervaring of wilde domme verhalen of jaloesie ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:46:
gamma

gamma hydroxy butyraat

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:43:
Testo en deca word gewoon voorgeschreven in nederland door dokters.vrijwel elke soort anabool word in nederland legaal gemaakt

ohja? ik heb anders nog nooit pharmaceutische trenbolone gezien hoor:lol:

deca voorschrijven is wel een van de domste dingen die je kunt doen aangezien het een zware impact heeft op je HPTA...de zgn. deca-dick:lol:

enige middelen die in de geneeskunde worden gebruikt zijn de alle testo varianten, winstrol, oxandrolon, en primobolan. daarnsaast nog HGH/STH, clomid, pregnyl, insuline en proviron

in spanje turkije italie tjechie polen hongerije ga zo maar door kan je het gewoon bij de aphotheek kopen

jep...met name veel fakes;)

en ik ga geen andere dingen erbij gebruiken doe gewoon 4weken om de dag 20mg dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag. en ik ga super hard vooruit.totaal geen rare bijwerkingen. waar halen jullie die informatie weg ? ervaring of wilde domme verhalen of jaloesie ?

4weken?:roflol: de werking is na 6-7weken maximaal..in week 5-6 zit je op je top! daarvoor al stoppen? goed bezig knul(Y)

dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag

is dat alles naast een zooitje crackers dan?:x

waar halen jullie die informatie weg

lezen lezen lezen, experimenteren, kijken naar anderen, je husiwerk doen en je verdiepen in de materie misschien?:)

ervaring

ja hoor, genoeg

wilde domme verhalen

zie ik alleen maar in dit topic:x

jaloesie

jaaaaah mang vet erg :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Eyz matti wat is er met je nek???

Waarschuw beheerder
He ro de hakkedinges bedankt voor je leuke opmerkingen
heb werkelijk geen 1 antwoord op me vraag gehad egt kinderachtig dit gewoon als mensen ergens op reageren laat het dan iets nuttigs zijn en zowiezo niet praten over dingen waar je niks vanafweet of in hebt verdiept.

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd :D ik zal wel een afzijk onderwerp openen voor de gefrustreerde mensjes :)

Grtzzz DianabolJunk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 22:50:
He ro de hakkedinges bedankt voor je leuke opmerkingen

hij zegt gewoon waar het op staat, komt met feiten en omdat het niet is wat je wil horen ga je zo reageren :S

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd

nee, jouw reacties in dit topic getuigen niet van frustratie :LOL:

neem nog een spuitje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 17:44:
met serieuze hardcore traing, strikte voeding, veel slapen engoede begeleiding is dit fysiek makkelijk haalbaar hoor binnen een paar jaar

wat versta je onder goede begleiding?
Waarschuw beheerder
donateur

wat een figuur joh :roflol:

Hoop dat je errug breed en gelukkig wordt van je spuitjes dianabol, want daar doe je het tenslotte voor :aai:

Waarschuw beheerder
akkedinges

bijler;)

bedankt voor je leuke opmerkingen

eerder onderbouwingen

heb werkelijk geen 1 antwoord op me vraag gehad egt kinderachtig dit gewoon als mensen ergens op reageren laat het dan iets nuttigs zijn en zowiezo niet praten over dingen waar je niks vanafweet of in hebt verdiept.

eeeh, misschien ligt het aan de manier hoe je je stelling articuleert? als je serieuze antwoorden wilt,moet je ook serieus overkomen;)

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd

sja....stereotypering heb je wel ja. Pietje heeft het weer gehoord van Jantje, die het weer ehoord heeft van de achternichtvan de slager die het op haar beurt weer heeft van de moeder van de pastoor...dat je een klein pikkie krijgt van roids:lol:

Grtzzz DianabolJunk

eeeeh...dat bedoel je met serieus?:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 23:39:
hij zegt gewoon waar het op staat, komt met feiten en omdat het niet is wat je wil horen ga je zo reageren

thnx gab 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 23:39:
neem nog een spuitje

doe maar niet eigenlijk:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 11:24:
wat versta je onder goede begleiding?

personal trainer;)

iemand die wedstrijdjongens begeleidt...trust me...de mijne levert goed werk af:P
stofwisseling is als een raket gaan werken in twee weken en ik denk dat ik goed en zwaar trainde?...deze meid slooptje echt! ik kan niet eens meer lopen van benen training eergisteren:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 11:31:

misvatting no 134256178321`

Nou als je op bruce lee niveau zit wordt je zeker wel iets trager. Zolang je daar 'nog' niet zit is er niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:33:
k denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.

Komen ze maar met jaloerse smoesjes om zichzelf toch beter te voelen, nou als het hun gelukkig maakt prima(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:27:
Nou als je op bruce lee niveau zit wordt je zeker wel iets trager. Zolang je daar 'nog' niet zit is er niks aan de hand.

bruce lee was anders behooooorlijk razend snel als ik zn oude trainingsfilpmjes zie...en eerlijk gezegd...massive beast was ie niet:no: eerder gortdroog...lijk je al een stuk groter

Veel K1 vechters zebben ook behoorlijke massa en zijn toch echt niet traag hoor:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:29:
allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.

Komen ze maar met jaloerse smoesjes om zichzelf toch beter te voelen, nou als het hun gelukkig maakt prima

amen:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 23:23:
bruce lee

zag zn documantaire, hij heeft voor films wat massa aangezet(ja dat droge beetje spiertjes) en daardoor werd hij dus wel 'iets' langzamer. Maar alsnog sloeg hij vaak zo snel dat de camera's van toen het niet konden filmen en hij het langzamer op nieuw moest doen. Respect voor bruce lee, de onverslagene

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:29:

Gast, ik train om me lichaam in vorm te houden, niet om er uit te zien als een gorilla.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 15:45:
Gast, ik train om me lichaam in vorm te houden, niet om er uit te zien als een gorilla.

ik wel..graaaaauuwww!:banana:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel behoorlijk veel konthaar en een apengezicht...
Waarschuw beheerder
ja dus jij hoeft er niks voor te doen, natural gorilla. wij moeten daarvoor dus trainen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 18:09:
Ik heb wel behoorlijk veel konthaar en een apengezicht...

hou je ook van bananen?:D

:banana:
Waarschuw beheerder

Toch wel beetje sneu
Waarschuw beheerder
donateur
aah man doe als ik 3x in de week fitnessen en dan 1uurtje
2x in de week un uur ricochet/squashen

En elke dag 4 biertjes pakken :respect:
En eens in de 2 of 3 maanden naar bierzuipfeesten gaan op't platteland
Heb wel een mooi af getraind bierbuikje door die training (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Want ja uiteindelijk krijgt iedereen astie 50 is een bierbuik enzo en vooral die afegtrainde gasten.
Oke silver stallone niet maar die traint 26uur op een dag

Ik zeg maar zo waarom nog trainen voor een sixpack als je ook kan trainen voor een fust, makkelijk te onderhouden heel je leven plezier van (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat je der trots op bent zeg :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:42:
Dat je der trots op bent zeg :rot:

Ja ik weet maar ligt wel lekker zacht mop O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zacht? .. als ie et met anabolen zover traint ist niet meer zacht :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 23:13:
hou je ook van bananen?

ik ben dr dol op :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ja, getrainde bierbuikje ligt zacht (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:46:
Zacht? .. als ie et met anabolen zover traint ist niet meer zacht :vaag:

Dacht dat je het tegen mij had :X moi ecuses ofzoget
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:48:
En ja, getrainde bierbuikje ligt zacht (L)

Mijne extra zacht proberen (L) ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:honger: .. is goed, wel zo zacht, dat ak me hoofd derop leg der half in verdwijn eh :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat dan weer niet :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/68819748.jpg[/img]

vertel mij eens, wat hier zo mooi aan is?? :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:51:
Nee dat dan weer niet

Ow.. nja, tis inieder geval zachter als zown anabolen freak shit nepgetraind iets :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:51:
vertel mij eens, wat hier zo mooi aan is??

het is net alsof dat hoofd er later op gefotosjopt is :LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:52:
Ow.. nja, tis inieder geval zachter als zown anabolen freak shit nepgetraind iets :rot:

nou ja zeg ik hoor teleurstelling, wilde donderdag dat biertje nog of niet :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 14:52:
het is net alsof dat hoofd er later op gefotosjopt is

Nja niet alleen gefotoshopt.. tis net of die kerl 8gram coke op heb, zulke ogen :x ..
Verrot lelijk!

Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:53:
nou ja zeg ik hoor teleurstelling, wilde donderdag dat biertje nog of niet

Kallum! :$ .. tis geen teleurstelling or:$ .. en ja wil nog een biertje! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:54:
Kallum! :$ .. tis geen teleurstelling or:$ .. en ja wil nog een biertje! :[

Oh wat lief jij wilt betalen voor me zo ontroerend :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:54:
Oh wat lief jij wilt betalen voor me zo ontroerend

Jij vraagt of ik donderdag nog biertje wil :| :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:55:
Jij vraagt of ik donderdag nog biertje wil :| :nocheer:

ja en jij zegt dit
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:54:
Kallum! :$ .. tis geen teleurstelling or:$ .. en ja wil dat biertje! wel voor je betalen geilerd :[

oh :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:roflol: .. wa bende gemeen! .. en geilerd :$ .. ben je da ja ?
Waarschuw beheerder
donateur
ben niet gemeen ik ben gewoon een ekte O:)

Ik altijd mja kan ook niet anders met zo iemand als mij tok 8) B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:58:
Ik altijd mja kan ook niet anders met zo iemand als mij tok

Idd, je bent zo geweldig :respect: .. Zo ehm .. ja werelds(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:59:
Idd, je bent zo geweldig :respect: .. Zo ehm .. ja werelds(L)

Oh zo ontroerend dit :cry: zou je bijna ten huwelijk vragen mja helaas (Y) mag niet van anaboleng :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:00:
zou je bijna ten huwelijk vragen mja helaas

Mn leven valt in duigen.. :'( ..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 28 juli 2009 om 15:01:
Stelletje topic overnemers

Das nie waar:[

Andere kunnen nog steeds posten(L)..
Omdat wij zo geweldig zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:01:
Mn leven valt in duigen.. :'( ..

wilde un biertje :$?
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 28 juli 2009 om 15:01:
Stelletje topic overnemers :lol:

aight bro heb je pocahingping nog gezien ?
Ekte
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:02:
Omdat "NACHT HYPO" zo geweldig zijn

Je doet me blozen :$
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op dinsdag 28 juli 2009 om 15:03:
die helaas niet :O , wel pocahingpong,

Oh nou haar zus wong ming is dood :Cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:03:
Je doet me blozen

:nocheer: .. Daar hoort de [NL] THE LITTLE CHOSEN BITCH ook bij! :$ ..
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:02:
wilde un biertje ?

Breng dang :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:04:
:nocheer: .. Daar hoort de [NL] THE LITTLE CHOSEN BITCH ook bij! :$ ..

oh... hoor je ergens bij.... vertel us...
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:04:
Breng dang :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahah omfg :lol:

Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:06:
oh... hoor je ergens bij.... vertel us...

Doet ik jou niet vertelleng :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:07:
Doet ik jou niet vertelleng :nocheer:

krijg je een koekje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:07:
krijg je een koekje

Ligt eraan wat voor koekje :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:08:
Ligt eraan wat voor koekje :'(

zeg maar ? (koekje van eigen deeg 8) ? is natuurlijk goedkoper voor mijn ten tijde van crisis ik bedoel ik moet uit eten kunnen blijven gaan enzo en ja zo'n koekje kost veel geld 10 cent ofzo !)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:09:
ik moet uit eten kunnen blijven gaan enzo

Je bedoelt, dat jij dan nog gwn je biertje ken halen? :aai: ..

en nee, geen koekje van eigen deeg! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee want jij haalt mn bier toch lief :D

Uhm koekje van de euroshopper meer geld hek er in voor over :/ sorry moet uiit ete kunnen gaan he das al duur genoeg 200 euro ofzo :S
K bdl nja t zal die ene euro maar zijn die je te kort komt :|

Between im gonna shit the biggest crap in the world, even bigger in than Bono :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:13:
Uhm koekje van de euroshopper meer geld hek er in voor over sorry moet uiit ete kunnen gaan he das al duur genoeg 200 euro ofzo
K bdl nja t zal die ene euro maar zijn die je te kort komt

Kortom: Meer heje niet over voor me :'(

want, je haalt ook geen bier voor me :'(

Ekt, mn leven valt in duigen
Waarschuw beheerder
donateur
ga je nu dood :aai: ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:19:
ga je nu dood ?

Bijna :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:20:
Bijna :'(

Moet je van die vloeibare chingchangtjong zooi drinken zoals T.O. zegt :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:21:
Moet je van die vloeibare chingchangtjong zooi drinken zoals T.O. zegt

joah, ken ik tegen iedereen zeggen dat ik 8kilo gegroeid ben in 9 dagen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 15:22:
joah, ken ik tegen iedereen zeggen dat ik 8kilo gegroeid ben in 9 dagen (Y)

Van wie ben je zwanger dan niet mij he :| omg ik ben nog te jong om poep luiers te verschonen :cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:22:
Van wie ben je zwanger dan niet mij he omg ik ben nog te jong om poep luiers te verschonen

Omfg, ik dacht, eh dat et wel vn jou was :|
Dat die vn jou kon vliegen... zo vl'tje :| :'(
Waarschuw beheerder
donateur
shit nee dat is toch niet echt he :|
Dikke tering he :? was jij het dan toch :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:26:
Dikke tering he :? was jij het dan toch

Volgends mijn wel :$ .. of iemand anders moet die VL gestuurd hebben :snik:
Waarschuw beheerder
donateur
K heb alleen een honden drol tegen je aan gegooid :$

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:29:
K heb alleen een honden drol tegen je aan gegooid

hmhm, daarom moest ik me vnochtend weer douche :[
Waarschuw beheerder
donateur
ja maaar je ben twel 9 kilo aangekomen ofzoiets (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:40:
ja maaar je ben twel 9 kilo aangekomen ofzoiets

Ja, anabolen rules! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:42:
Want ja uiteindelijk krijgt iedereen astie 50 is een bierbuik enzo en vooral die afegtrainde gasten.

leg uit en onderbouw eens met relevante theorie dan?

ben wel erg benieuwd waarom dat vooral bij die laatst genoemde groep is:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 15:40:
ja maaar je ben twel 9 kilo aangekomen ofzoiets

idd...geen D-bol maar Oxy's zijn de shit(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:42:
Oke silver stallone niet maar die traint 26uur op een dag

nou nee:lol:

langer dan een uur trainen levert cortisol op...een kataboolhormoon dus....en voor zover ik weet zijn er geen cortisolblokkers op de markt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 16:12:
ben wel erg benieuwd waarom dat vooral bij die laatst genoemde groep is:$

Ik ben jong vitaal slik me niet de dood in en spuit me niet de dood in met rommel.
En na mate je ouder wordt hoe harder je moet trainen voor onderhoud, voorbeeld Silverster Stallone onderhand 87 jaar oud traint 26uur per dag...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 16:15:
cortisol op...een kataboolhormoon

is dat een kruiden ?
Waarschuw beheerder
donateur
Hou maar op met ide moeilijke woorden, hou het wel op mn biertje :bier:

Waarschuw beheerder
Ik vind die opgeblazen anabolen gorilla's echt verre van sexy (n) leuk om er voor te gaan staan en een aap na te doen..

Do de monkey :cheer: :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 17:54:
Do de monkey

[img width=360 height=480]https://album.partyflock.nl/63472373.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Whehe en je blaast ook nog op je duim :O Helemaal verontrustend :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 17:33:
Ik ben jong vitaal slik me niet de dood in en spuit me niet de dood in met rommel.
En na mate je ouder wordt hoe harder je moet trainen voor onderhoud, voorbeeld Silverster Stallone onderhand 87 jaar oud traint 26uur per dag...

goh...en ik maar denken dat je onderhoud te maken had met de hoeveelheid vetvrije massa die je basisverbranding stuurt, je arbeidstoeslag en specifieke dynamische werking daarbuiten gelaten :o:$:$:$

Daarbij ook dat als je stopt met trainen( gebruiker of naturel) je huid niet meer zo elastisch is als toen je 18 was en je spierweefsel wel sneller kan slinken...vandaar die hangende vellen :x afbouwen is a bitch;)

enne...26uur per dag?:lol: dan zou die beste man geen slaap krijgen en dus roofbouw plegen en een fucking testosterondaling krijgen...correct me if I'm wrong:P

Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 17:33:
is dat een kruiden ?

nope...da's een van die drie stresshormonen die je hypofyse aanmaakt bij overmatige inspanning, waardoot katabolisme optreedt m.a.w.: afbreken van spiermassa ipv groei:lol:

kruiden heb dr geen neuk mee te maken:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 17:54:
Ik vind die opgeblazen anabolen gorilla's echt verre van sexy leuk om er voor te gaan staan en een aap na te doen..

Do de monkey

Opgeblazen??? ik vin van niet:P zie nerges vocht bij die gasten die serieus bezig zijn

[img width=488 height=650 cacheid=0010af53002dc922a3c9c44e1a028a2bfa]http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/natlifelayne3.jpg[/img]

[img width=338 height=450 cacheid=0010af56002dc9276380c7b21a028a2bfa]http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/data/500/IMG_0870.jpg[/img]
Enne...voordat iedereen begint met ANaboLuh!!! Deze kerels zijn wel naturel;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:22:
Opgeblazen??? ik vin van niet:P zie nerges vocht bij die gasten die serieus bezig zijn

Ja, maar ik heb het ook over anabolen-apen met veel te dikke speknekken en buitenproportionele armen

Even over deze kerels hierboven...ik zou het er niet op kunnen. Maar dat is persoonlijk en niet relevant ;p :bloos: wel :respect: voor hen als dit puur natuur is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:29:
Ja, maar ik heb het ook over anabolen-apen met veel te dikke speknekken en buitenproportionele armen

speknekken komen door al het vocht wat ze vasthouden door verkeerde anabolica te gebruiken en verkeerd voedsel...dan krijg je idd een plofkop;)

buitenproportionele armen

denk dat je refereert naar die synthol-kneuzen zoals Greg Valentino en Klaus Doring:lol:

Even over deze kerels hierboven...ik zou het er niet op kunnen. Maar dat is persoonlijk en niet relevant wel voor hen als dit puur natuur is.

ze hebben er hard genoeg voor gewerkt...immers geen kwestie dat ze het voor de wijven doen maar omdat ze het zelf mooi vinden;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:05:
je blaast ook nog op je duim

Dát ben ik niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die bovenste foto wel mooi, ik denk dat ik mijn hoofd erop ga fotosjoppen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:38:
Ik vind die bovenste foto wel mooi, ik denk dat ik mijn hoofd erop ga fotosjoppen

Layne Norton...weinig mensen die zulke gruwelijke genetische aanleg hebben...life ain't fair:frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:37:
denk dat je refereert naar die synthol-kneuzen zoals Greg Valentino en Klaus Doring:lol:

ff googelen 8) ooeehh ja zoiets bedoel ik Getver..dat zijn toch ook van die gasten die hun spieren inspuiten met motorolie (of is dat een fabeltje)?
Dát ben ik niet ;)

Maar wel een geniale foto :lol

ze hebben er hard genoeg voor gewerkt...immers geen kwestie dat ze het voor de wijven doen maar omdat ze het zelf mooi vinden;)

Nee daarom zeg ik ook:

maar dat is persoonlijk en niet relevant

Ik weet dat ze het niet voor de vrouwtjes doen..maar voor de sport. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:49:
ff googelen ooeehh ja zoiets bedoel ik Getver..dat zijn toch ook van die gasten die hun spieren inspuiten met motorolie (of is dat een fabeltje)?

nope...syntholwas eigenlijk een olie die men gebruikte voor het poseren...todat iemand er achter kwam dat als je het inspuit...het zwellingen in de spier veroorzaakt waardoor ze groter worden daardoor...je wordt er geen reet sterker mee:no:

dus geen anabolica maar in feite olie :lol:

:lol:

Ik weet dat ze het niet voor de vrouwtjes doen..maar voor de sport.

jep B)
Waarschuw beheerder
donateur
oke snap het helemaal Ro maar uhm wat onze T.O. doet is um not done ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 19:00:
oke snap het helemaal Ro

echt?:D

Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 19:00:
maar uhm wat onze T.O. doet is um not done ?

nou....uuuhm,nee 8)

de meest waardeloze kuur en advies wat je maar kan krijgen voor je eerste keer kuren:lol:
spetterdroog EN dikke massa krijg je niet van D-bol only:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 19:09:
echt?:D

Beetje :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 19:09:
de meest waardeloze kuur en advies wat je maar kan krijgen voor je eerste keer kuren:lol:
spetterdroog EN dikke massa krijg je niet van D-bol only:P

Hmm nou k ga sowieso al niet kuren :P
Maar ja hoop dat de T.O. blij is met zn kuur en dit ver kan verkondigen op www.ikbeneenektemachoanabolenwhatevergast.eu
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=331 cacheid=0010af5b002dc92e30ae1ea21a028a2f2c]http://farm2.static.flickr.com/1387/1446497967_b50cf34ca4.jpg[/img]

Vooral doorgaan!

Waarschuw beheerder
donateur

ik ben de aap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 19:36:
Beetje

toch weer een goeie daad verricht vandaag B)

Hmm nou k ga sowieso al niet kuren

ieder zn keus en dat respecteer ik ook..naturel of niet (tenzij het van die klojo's zijn die maar wat aankutten en hun huiswerkniet doen:no: )

Maar ja hoop dat de T.O. blij is met zn kuur en dit ver kan verkondigen op www.ikbeneenektemachoanabolenwhatevergast.eu

niet op www.superdudes.nl?:$

Uitspraak van Theeleut op dinsdag 28 juli 2009 om 19:46:
Vooral doorgaan

ach...den Greg :D

Synthol-kneus!!!:lol: ik herken die arm uit duizenden:roflol: dat heb niet eens watmet anabolica te maken:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 22:18:
ik ben de aap

iek iek iek :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 23:00:
ach...den Greg Synthol-kneus!!! ik herken die arm uit duizenden dat heb niet eens watmet anabolica te maken

dat filmpje van hem is echt goor...mijn maag kan redelijk veel hebben..maar allejezus!! Dat je zo debiel bent dat je met een naald zelf ff gaat zitten prikken in je arm...dwaas!
Waarschuw beheerder
donateur
toch weer een goeie daad verricht vandaag B)

wil je nu Kudowsz :$ ?
ieder zn keus en dat respecteer ik ook..naturel of niet (tenzij het van die klojo's zijn die maar wat aankutten en hun huiswerkniet doen:no: )

Haha ja me 2 :)
'k heb mn spieren vooral gekweekt door gewoon te fitnessen en aangezien ik in de vakanties hier en daar nog wel eens wat wil aan leggen.
www.superdudes.nl?:$

www.sugababes.nl toch :$ ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juli 2009 om 10:41:
jAh ManG! w3l 10 KuDowS G33fUh H3?

N33 Ihkk D@(HT @@\/\ 20 KuDoWs :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op woensdag 29 juli 2009 om 15:39:
N33 Ihkk D@(HT @@\/\ 20 KuDoWs

dAnK Juh W3L K3roL
jIj 0oWK 20 KuD0Ws TrUgG

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wil ook kudows :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juli 2009 om 13:50:
Wil ook kudows

10 f0oR J0uW ScHo0nH3id(F)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Danku schat 8):$

10kudows terug (F)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat John Cena echt een mooi fysiek heeft,niet té en goed (maar niet te) droog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juli 2009 om 18:42:
Layne Norton...weinig mensen die zulke gruwelijke genetische aanleg hebben...life ain't fair

Dit fysiek doet me ook een beetje denken aan Julien Greaux, een van die modellen van BSN supplementen. Hij is geen massamonster, maar wel mooi ripped to the bone...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op zondag 2 augustus 2009 om 19:17:
Dit fysiek doet me ook een beetje denken aan Julien Greaux, een van die modellen van BSN supplementen. Hij is geen massamonster, maar wel mooi ripped to the bone...

hmmm...kweenie zeker of die nog naturel is:\

van Layne Norten weten we het nog wel...maar Julien zou nog wel eens van de anavar gesnoept kunnen hebben

Waarschuw beheerder
bump

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...

Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 17:40:
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...

Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...

zucht...:\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 augustus 2009 om 19:06:
zucht...

je kan wel zuchten... maar ik heb dat artikel niet geschreven :/

AD van afgelopen zaterdag over Chris Benoit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 augustus 2009 om 20:18:
je kan wel zuchten... maar ik heb dat artikel niet geschreven

AD van afgelopen zaterdag over Chris Benoit

nee maar al weer zo'n bericht van stereotypering ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 augustus 2009 om 17:40:

Weer zo'n randdebiel die niet snapt dat het niet aan het stofje ligt maar aan de gebruiker. Gaan ze pagina's vullen om AAS nog wat meer zwart te maken, terwijl die sukkels zelf AAS produceren in hun lichaam (deca & test). Hoe dom kan je zijn?

Waarschuw beheerder
bump!