Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jarloerse stuperdjes
Van een afstandje lijkt het heel wat, maar diep van binnen weet je, en de mensen die er verstand van hebben ook, dat het gewoon NEP is.
Wat is er nep aan dan?
![[img width=400 height=533]http://www.hilaryshepherd.com/rantsnraves/wp-content/uploads/2007/02/matthew-mcconaughey-looking-good.jpg[/img]](http://www.hilaryshepherd.com/rantsnraves/wp-content/uploads/2007/02/matthew-mcconaughey-looking-good.jpg)
![[img width=507 height=335]http://www.arenalounge.com/wp-content/uploads/2008/11/steroid.jpg[/img]](http://www.arenalounge.com/wp-content/uploads/2008/11/steroid.jpg)
maar te lui bent om daar fatsoenlijk voor te trainen
Leg mij dan eens uit wat er nep aan is
Ik ben ook geen voorstander van al die roidboys, maar ik ben ook niet tegen het gebruik van AAS.
En dan nog, je hebt gebruik en misbruik hé
het ventje krijgt er ook nog babbels van
ja, ook zo'n bijkomend voordeel van de anabooltjes... grootheidswaanzin
vooral in combinatie met coke en alcohol garant voor de nodige vechtpartijen op feestjes
volgens mij heb je ietstegen bodybuilders en alle andere soorten krachtsporters
Nope, check m'n profielfoto maar...
wel tegen aggresieve anabolenboys die je vooral op hardstyle en trancefeestjes vind die altijd lopen te matten om niks.
Nu je het zegt; ik heb een medewerker die zeer intensief aan powerlifting deed.
Nu zijn op z'n 50e al z'n pezen naar de klote en is hij een lichamelijk wrak.
Leuk joh
slechte uitvoering zeker?merendeel van de PL'ers heeft er geen last van op latere leeftijd ...kwestie van je supps nemen
Je kan zeggen wat je wil, maar het menselijk lichaam is er niet op gemaakt om 120 kilo op te tillen.
Spieren zullen het wel trekken, maar pezen en gewrichten krijgen op hun donder
leg eens uit dan?
grootheidswaanzin
onderbouw die eens met relevante theorie?
waarom denk je dat zo'n spieren willen , om te compenseren
Wahahahah... jij komt er wel jongen!!!
Gewoon lekker dom doorspuiten, misschien heb je de ogen dan net zo in je kop als die "leermeester" van je!
sneller agressief
kunnen vaak niet eens meer tot tien tellen als ze commentaar krijgen
Tsjah,
Alle mensen worden oud dus het houd een keer op
Als je weinig tot niks aan je lichaam doet zal je merken dat je er op die leeftijd ook zo uit gaat zien
https://album.partyflock.nl/68819748.jpg
Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol
egt een ongekend anabool is het
dan zou drie kwart van de Aziatische mannelijke bevolking aan de roids moeten zitten om zo te compenseren omdat ze van nature zijn toebedeeld met een klein geslachtslid
En dan nog...
Iedereen wordt oud..
Op die leeftijd maakt je lichaam nog vrij weinig testosteron aan, en gaat alles lekker hangen en zakken als je niks aan je lichaam doet.
Testo en deca word gewoon voorgeschreven in nederland door dokters.vrijwel elke soort anabool word in nederland legaal gemaakt
in spanje turkije italie tjechie polen hongerije ga zo maar door kan je het gewoon bij de aphotheek kopen
en ik ga geen andere dingen erbij gebruiken doe gewoon 4weken om de dag 20mg dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag. en ik ga super hard vooruit.totaal geen rare bijwerkingen. waar halen jullie die informatie weg ? ervaring of wilde domme verhalen of jaloesie ?
dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag
waar halen jullie die informatie weg
ervaring
wilde domme verhalen
jaloesie
He ro de hakkedinges bedankt voor je leuke opmerkingen
Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd
Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol
egt een ongekend anabool is het
akkedinges
bedankt voor je leuke opmerkingen
heb werkelijk geen 1 antwoord op me vraag gehad egt kinderachtig dit gewoon als mensen ergens op reageren laat het dan iets nuttigs zijn en zowiezo niet praten over dingen waar je niks vanafweet of in hebt verdiept.
Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd
Grtzzz DianabolJunk
wat versta je onder goede begleiding?
k denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...
Nou als je op bruce lee niveau zit wordt je zeker wel iets trager. Zolang je daar 'nog' niet zit is er niks aan de hand.
allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.
Komen ze maar met jaloerse smoesjes om zichzelf toch beter te voelen, nou als het hun gelukkig maakt prima
bruce lee
allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.
het is net alsof dat hoofd er later op gefotosjopt is
nou ja zeg ik hoor teleurstelling, wilde donderdag dat biertje nog of niet
Stelletje topic overnemers
Uhm koekje van de euroshopper meer geld hek er in voor over sorry moet uiit ete kunnen gaan he das al duur genoeg 200 euro ofzo
K bdl nja t zal die ene euro maar zijn die je te kort komt
ben wel erg benieuwd waarom dat vooral bij die laatst genoemde groep is
cortisol op...een kataboolhormoon
Ik ben jong vitaal slik me niet de dood in en spuit me niet de dood in met rommel.
En na mate je ouder wordt hoe harder je moet trainen voor onderhoud, voorbeeld Silverster Stallone onderhand 87 jaar oud traint 26uur per dag...
is dat een kruiden ?
Ik vind die opgeblazen anabolen gorilla's echt verre van sexy leuk om er voor te gaan staan en een aap na te doen..
Do de monkey
Opgeblazen??? ik vin van nietzie nerges vocht bij die gasten die serieus bezig zijn
Ja, maar ik heb het ook over anabolen-apen met veel te dikke speknekken en buitenproportionele armen
buitenproportionele armen
Even over deze kerels hierboven...ik zou het er niet op kunnen. Maar dat is persoonlijk en niet relevant wel voor hen als dit puur natuur is.
denk dat je refereert naar die synthol-kneuzen zoals Greg Valentino en Klaus Doring
Dát ben ik niet
ze hebben er hard genoeg voor gewerkt...immers geen kwestie dat ze het voor de wijven doen maar omdat ze het zelf mooi vinden
maar dat is persoonlijk en niet relevant
ff googelen ooeehh ja zoiets bedoel ik Getver..dat zijn toch ook van die gasten die hun spieren inspuiten met motorolie (of is dat een fabeltje)?
Maar wel een geniale foto :lol
Ik weet dat ze het niet voor de vrouwtjes doen..maar voor de sport.
oke snap het helemaal Ro
maar uhm wat onze T.O. doet is um not done ?
echt?
de meest waardeloze kuur en advies wat je maar kan krijgen voor je eerste keer kuren
spetterdroog EN dikke massa krijg je niet van D-bol only
Beetje
Hmm nou k ga sowieso al niet kuren
Maar ja hoop dat de T.O. blij is met zn kuur en dit ver kan verkondigen op www.ikbeneenektemachoanabolenwhatevergast.eu
Vooral doorgaan
ach...den Greg Synthol-kneus!!! ik herken die arm uit duizenden dat heb niet eens watmet anabolica te maken
toch weer een goeie daad verricht vandaag
ieder zn keus en dat respecteer ik ook..naturel of niet (tenzij het van die klojo's zijn die maar wat aankutten en hun huiswerkniet doen)
www.superdudes.nl?
Layne Norton...weinig mensen die zulke gruwelijke genetische aanleg hebben...life ain't fair
Dit fysiek doet me ook een beetje denken aan Julien Greaux, een van die modellen van BSN supplementen. Hij is geen massamonster, maar wel mooi ripped to the bone...
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...
Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...
Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...