Partyflock

Forumonderwerp · 1068140

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie heeft hier ervaring mee ik ben in 9 dagen al 8 kilo gegroeid mooi droog ga als een beest haha en wat is de prijs die jullie betalen geen underground troep he
Waarschuw beheerder
Tsjah,

Alle mensen worden oud dus het houd een keer op :)
Als je weinig tot niks aan je lichaam doet zal je merken dat je er op die leeftijd ook zo uit gaat zien :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:53:
waarom denk je dat zo'n spieren willen , om te compenseren

dat zeg jij, volgens mij is het nog steeds biologisch onmogelijk om het menselijk weefsel te atrofieëren als gevolg van anabolica:lol: dr zit niet eens spierweefsel in je lul...slechts een hoopje zwellichamen en huid die zich met bloed vullen.

Dat fabeltje wat jij bedoelt...gaat echter veeeer terug als gevolg van onwetendheid. je BALLEN krimpen bij een kuurtje pakken (tenzij je HCG/pregnyl erbij pakt) omdat je testikels namelijk verantwoordelijk zijn voor je testosteronprudctie en dus bij een grote exogene hoeveelheid van teso "lui/inactief" worden. als de kuur is afgelopen normaliseert het weer...en krijgen ze hun normale grootte weer terug zodra ze zelf weer aan het werkmoeten...vandaar dat je moet nakuren.

get your facts straight;) dan zou drie kwart van de Aziatische mannelijke bevolking aan de roids moeten zitten om zo te compenseren omdat ze van nature zijn toebedeeld met een klein geslachtslid;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sid The Smoker op vrijdag 24 juli 2009 om 14:57:
Wahahahah... jij komt er wel jongen!!!

Gewoon lekker dom doorspuiten, misschien heb je de ogen dan net zo in je kop als die "leermeester" van je!

heb je nou niet door dat je gewoon sneu zielig praat over dingen waar je totaal geen verstand van hebt ?
Ik post hier een forum met een vraag en krijg alleen maar gelul van mensen die totaal niks ervan weten.allemaal van die bijdehante mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 13:53:
sneller agressief
kunnen vaak niet eens meer tot tien tellen als ze commentaar krijgen

true...het zorgt wel voor een snellere opvliegendheid, maar die types die jij beschrijft zijn in 90 procent van de gevallen van mensen die van NATURE al opvliegend zijn...zit het in je karakter...dan kun je er beter van afblijven;)

en alsje dr nog een hoop drugs en alcohol bijgooit is de beer helemaal los he?;)

Bijna elke zich zelf respecterende gebruiker die serieus bezig is zaler zoweizo van af blijven omdat het meer masa wegvreet dan goed doeto:)

Ik ken anders zat jongens die wedstrijden doen en die in het dagelijks leven hele relaxte en sympathieke jongens zijn...duidelijk geval van stereotypering dus :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 24 juli 2009 om 15:04:
Tsjah,

Alle mensen worden oud dus het houd een keer op :)
Als je weinig tot niks aan je lichaam doet zal je merken dat je er op die leeftijd ook zo uit gaat zien :)

Ja en wat heeft die gebruikt en hoelang ? ik doe een lichte kuur 4 weken groei nu egt heel snel en mooi.en als je gewoon lekker 2 uur per week traint dan behoud je je spieren ook.dianabol geeft je gewoon vooral de motivatie en heel veel meer power om te trainen.ze zeggen nepkracht maar toch druk ik met de week 5kilo erbij met bankdrukken wat kan daar nep aanzijn ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 14:55:
https://album.partyflock.nl/68819748.jpg

Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol
egt een ongekend anabool is het

dan mag jouw leraar van mij zn schoolgeld maar eens terughalen...droog worden door 10weken non-stop an de d-bolzitten? LMFAO!!!!:roflol: ik hopmaar dat je van veeeeeel vis houdet en een flinke voorraad nolvadex en pregnyl hebt ingeslagen als jij niet een vochtbak wil worden:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 14:48:
en dat mijn massa vocht is ? het is puur droge spieren.

dat is het niet...daarvoor gebruik je stanozolol,drostenalone,methenalone, trenbolone...allemaal DHT-roids...

maar dat weet jouw leraar vast wel he?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:22:
Ja en wat heeft die gebruikt en hoelang ?

En dan nog...
Iedereen wordt oud..
Op die leeftijd maakt je lichaam nog vrij weinig testosteron aan, en gaat alles lekker hangen en zakken als je niks aan je lichaam doet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:17:
dan zou drie kwart van de Aziatische mannelijke bevolking aan de roids moeten zitten om zo te compenseren omdat ze van nature zijn toebedeeld met een klein geslachtslid

Ik denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:33:
Ik denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

mja...ik zou niet weten waarom eigenlijk. tis veeeeel goedkoper om te sparen voor een penisvergroting:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:22:
ze zeggen nepkracht maar toch druk ik met de week 5kilo erbij met bankdrukken wat kan daar nep aanzijn ?

Als het echt was zou het wel gewoon toegestaan zijn in de professionele sport toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CENSORED op vrijdag 24 juli 2009 om 15:30:
En dan nog...
Iedereen wordt oud..
Op die leeftijd maakt je lichaam nog vrij weinig testosteron aan, en gaat alles lekker hangen en zakken als je niks aan je lichaam doet.

sowiezo keldert je natuurlijke productie als je niks doet;) blijf je trainen, goed vreten en je supplementen nemen, dan kun je wel degelijk je test peil behouden:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:35:
sowiezo keldert je natuurlijke productie als je niks doet blijf je trainen, goed vreten en je supplementen nemen, dan kun je wel degelijk je test peil behouden

Dat zeg ik :9

Waarschuw beheerder
Testo en deca word gewoon voorgeschreven in nederland door dokters.vrijwel elke soort anabool word in nederland legaal gemaakt.alleen is het niet zomaar in de winkel te verkrijgen het zijn ook gewoon medicijnen.in spanje turkije italie tjechie polen hongerije ga zo maar door kan je het gewoon bij de aphotheek kopen.

en ik ga geen andere dingen erbij gebruiken doe gewoon 4weken om de dag 20mg dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag. en ik ga super hard vooruit.totaal geen rare bijwerkingen. waar halen jullie die informatie weg ? ervaring of wilde domme verhalen of jaloesie ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:46:
gamma

gamma hydroxy butyraat

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:43:
Testo en deca word gewoon voorgeschreven in nederland door dokters.vrijwel elke soort anabool word in nederland legaal gemaakt

ohja? ik heb anders nog nooit pharmaceutische trenbolone gezien hoor:lol:

deca voorschrijven is wel een van de domste dingen die je kunt doen aangezien het een zware impact heeft op je HPTA...de zgn. deca-dick:lol:

enige middelen die in de geneeskunde worden gebruikt zijn de alle testo varianten, winstrol, oxandrolon, en primobolan. daarnsaast nog HGH/STH, clomid, pregnyl, insuline en proviron

in spanje turkije italie tjechie polen hongerije ga zo maar door kan je het gewoon bij de aphotheek kopen

jep...met name veel fakes;)

en ik ga geen andere dingen erbij gebruiken doe gewoon 4weken om de dag 20mg dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag. en ik ga super hard vooruit.totaal geen rare bijwerkingen. waar halen jullie die informatie weg ? ervaring of wilde domme verhalen of jaloesie ?

4weken?:roflol: de werking is na 6-7weken maximaal..in week 5-6 zit je op je top! daarvoor al stoppen? goed bezig knul(Y)

dianabol en lekker 3 mamoet shakes per dag

is dat alles naast een zooitje crackers dan?:x

waar halen jullie die informatie weg

lezen lezen lezen, experimenteren, kijken naar anderen, je husiwerk doen en je verdiepen in de materie misschien?:)

ervaring

ja hoor, genoeg

wilde domme verhalen

zie ik alleen maar in dit topic:x

jaloesie

jaaaaah mang vet erg :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
https://album.partyflock.nl/68819748.jpg

Eyz matti wat is er met je nek???

Waarschuw beheerder
He ro de hakkedinges bedankt voor je leuke opmerkingen
heb werkelijk geen 1 antwoord op me vraag gehad egt kinderachtig dit gewoon als mensen ergens op reageren laat het dan iets nuttigs zijn en zowiezo niet praten over dingen waar je niks vanafweet of in hebt verdiept.

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd :D ik zal wel een afzijk onderwerp openen voor de gefrustreerde mensjes :)

Grtzzz DianabolJunk :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 22:50:
He ro de hakkedinges bedankt voor je leuke opmerkingen

hij zegt gewoon waar het op staat, komt met feiten en omdat het niet is wat je wil horen ga je zo reageren :S

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd

nee, jouw reacties in dit topic getuigen niet van frustratie :LOL:

neem nog een spuitje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 17:44:
met serieuze hardcore traing, strikte voeding, veel slapen engoede begeleiding is dit fysiek makkelijk haalbaar hoor binnen een paar jaar

wat versta je onder goede begleiding?
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is mijn leermeester dit vin ik te heftig zelf zal binnekort is foto poste hoe hij mooi droog is gegroeid door middel van vloeibare dianabol

wat een figuur joh :roflol:

Hoop dat je errug breed en gelukkig wordt van je spuitjes dianabol, want daar doe je het tenslotte voor :aai:

Waarschuw beheerder
akkedinges

bijler;)

bedankt voor je leuke opmerkingen

eerder onderbouwingen

heb werkelijk geen 1 antwoord op me vraag gehad egt kinderachtig dit gewoon als mensen ergens op reageren laat het dan iets nuttigs zijn en zowiezo niet praten over dingen waar je niks vanafweet of in hebt verdiept.

eeeh, misschien ligt het aan de manier hoe je je stelling articuleert? als je serieuze antwoorden wilt,moet je ook serieus overkomen;)

Gelukkig zijn de meestre mensen die reageren vrij kansloos en gefrustreerd

sja....stereotypering heb je wel ja. Pietje heeft het weer gehoord van Jantje, die het weer ehoord heeft van de achternichtvan de slager die het op haar beurt weer heeft van de moeder van de pastoor...dat je een klein pikkie krijgt van roids:lol:

Grtzzz DianabolJunk

eeeeh...dat bedoel je met serieus?:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 23:39:
hij zegt gewoon waar het op staat, komt met feiten en omdat het niet is wat je wil horen ga je zo reageren

thnx gab 8)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 23:39:
neem nog een spuitje

doe maar niet eigenlijk:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 11:24:
wat versta je onder goede begleiding?

personal trainer;)

iemand die wedstrijdjongens begeleidt...trust me...de mijne levert goed werk af:P
stofwisseling is als een raket gaan werken in twee weken en ik denk dat ik goed en zwaar trainde?...deze meid slooptje echt! ik kan niet eens meer lopen van benen training eergisteren:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 11:31:
pff van al die spiermassa wordt je alleen maar traag

misvatting no 134256178321`

Nou als je op bruce lee niveau zit wordt je zeker wel iets trager. Zolang je daar 'nog' niet zit is er niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 15:33:
k denk dat hij meer bedoeld dat veel anabolenbois hun onzekere ikje willen compenseren met een groot en indrukwekkend lichaam...

allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.

Komen ze maar met jaloerse smoesjes om zichzelf toch beter te voelen, nou als het hun gelukkig maakt prima(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:27:
Nou als je op bruce lee niveau zit wordt je zeker wel iets trager. Zolang je daar 'nog' niet zit is er niks aan de hand.

bruce lee was anders behooooorlijk razend snel als ik zn oude trainingsfilpmjes zie...en eerlijk gezegd...massive beast was ie niet:no: eerder gortdroog...lijk je al een stuk groter

Veel K1 vechters zebben ook behoorlijke massa en zijn toch echt niet traag hoor:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:29:
allemaal bullshit praatjes van mensen die te lui en te bang zijn en ook nogeens de discipline niet hebben om zelf dag in dag uit jezelf kapot te trainen voor een mooi lichaam.

Komen ze maar met jaloerse smoesjes om zichzelf toch beter te voelen, nou als het hun gelukkig maakt prima

amen:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juli 2009 om 23:23:
bruce lee

zag zn documantaire, hij heeft voor films wat massa aangezet(ja dat droge beetje spiertjes) en daardoor werd hij dus wel 'iets' langzamer. Maar alsnog sloeg hij vaak zo snel dat de camera's van toen het niet konden filmen en hij het langzamer op nieuw moest doen. Respect voor bruce lee, de onverslagene

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 26 juli 2009 om 14:29:

Gast, ik train om me lichaam in vorm te houden, niet om er uit te zien als een gorilla.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 15:45:
Gast, ik train om me lichaam in vorm te houden, niet om er uit te zien als een gorilla.

ik wel..graaaaauuwww!:banana:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel behoorlijk veel konthaar en een apengezicht...
Waarschuw beheerder
ja dus jij hoeft er niks voor te doen, natural gorilla. wij moeten daarvoor dus trainen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 18:09:
Ik heb wel behoorlijk veel konthaar en een apengezicht...

hou je ook van bananen?:D

:banana:
Waarschuw beheerder

Toch wel beetje sneu
Waarschuw beheerder
donateur
aah man doe als ik 3x in de week fitnessen en dan 1uurtje
2x in de week un uur ricochet/squashen

En elke dag 4 biertjes pakken :respect:
En eens in de 2 of 3 maanden naar bierzuipfeesten gaan op't platteland
Heb wel een mooi af getraind bierbuikje door die training (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Want ja uiteindelijk krijgt iedereen astie 50 is een bierbuik enzo en vooral die afegtrainde gasten.
Oke silver stallone niet maar die traint 26uur op een dag

Ik zeg maar zo waarom nog trainen voor een sixpack als je ook kan trainen voor een fust, makkelijk te onderhouden heel je leven plezier van (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat je der trots op bent zeg :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:42:
Dat je der trots op bent zeg :rot:

Ja ik weet maar ligt wel lekker zacht mop O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zacht? .. als ie et met anabolen zover traint ist niet meer zacht :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juli 2009 om 23:13:
hou je ook van bananen?

ik ben dr dol op :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ja, getrainde bierbuikje ligt zacht (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:46:
Zacht? .. als ie et met anabolen zover traint ist niet meer zacht :vaag:

Dacht dat je het tegen mij had :X moi ecuses ofzoget
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 juli 2009 om 14:48:
En ja, getrainde bierbuikje ligt zacht (L)

Mijne extra zacht proberen (L) ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:honger: .. is goed, wel zo zacht, dat ak me hoofd derop leg der half in verdwijn eh :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat dan weer niet :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/68819748.jpg[/img]

vertel mij eens, wat hier zo mooi aan is?? :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 28 juli 2009 om 14:51:
Nee dat dan weer niet

Ow.. nja, tis inieder geval zachter als zown anabolen freak shit nepgetraind iets :rot: