Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
denk dat je refereert naar die synthol-kneuzen zoals Greg Valentino en Klaus Doring
Dát ben ik niet
ze hebben er hard genoeg voor gewerkt...immers geen kwestie dat ze het voor de wijven doen maar omdat ze het zelf mooi vinden
maar dat is persoonlijk en niet relevant
ff googelen ooeehh ja zoiets bedoel ik Getver..dat zijn toch ook van die gasten die hun spieren inspuiten met motorolie (of is dat een fabeltje)?
Maar wel een geniale foto :lol
Ik weet dat ze het niet voor de vrouwtjes doen..maar voor de sport.
oke snap het helemaal Ro
maar uhm wat onze T.O. doet is um not done ?
echt?
de meest waardeloze kuur en advies wat je maar kan krijgen voor je eerste keer kuren
spetterdroog EN dikke massa krijg je niet van D-bol only
Beetje
Hmm nou k ga sowieso al niet kuren
Maar ja hoop dat de T.O. blij is met zn kuur en dit ver kan verkondigen op www.ikbeneenektemachoanabolenwhatevergast.eu
Vooral doorgaan
ach...den Greg Synthol-kneus!!! ik herken die arm uit duizenden dat heb niet eens watmet anabolica te maken
toch weer een goeie daad verricht vandaag
ieder zn keus en dat respecteer ik ook..naturel of niet (tenzij het van die klojo's zijn die maar wat aankutten en hun huiswerkniet doen)
www.superdudes.nl?
Layne Norton...weinig mensen die zulke gruwelijke genetische aanleg hebben...life ain't fair
Dit fysiek doet me ook een beetje denken aan Julien Greaux, een van die modellen van BSN supplementen. Hij is geen massamonster, maar wel mooi ripped to the bone...
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...
Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...
Gisteren toevallig nog een verhaal in het AD gelezen over het hoge aantal geweldsdelicten die gerelateerd zijn aan anabolengebruik...
Daarin werd gewaarschuwd voor de combinatie anabolen, minderwaardigheidscomplex en drugs/drank...