Partyflock

Forumonderwerp · 1067996
Waarschuw beheerder
donateur
Beste mensen,

De overheid is steeds meer natuurlijke geneesmiddelen en biologische voeding
aan het verbieden. Eind 2009 zou deze zogenoemde 'Codex Alimentarius' regel
in gaan. Maar als er 1 miljoen handtekeningen zijn dan wordt dit eerst
bespreekbaar gemaakt. Weinig mensen weten hiervan omdat het niet in het
reguliere nieuws te vinden is. Dus voordat we het weten gaat deze regel
sluipsgewijs al in en heeft u alleen nog de keuze uit giftig bespoten
voedsel en chemisch/syntetische medicijnen. En dan is het te laat!

Er gaat het gerucht dat het wel meevalt, maar dat is niet waar: in sommige
landen zijn al bedrijven failliet of failliet aan het gaan. Een producent
van natuurlijke shampoo e.d. mag officieel zijn producten nog wel maken maar
niet meer verkopen! Het is dus menens.

Voorbeelden van de nieuwe regels:

- geen natuurlijke vitaminen meer in baby- en kindervoeding (zogenaamde voedselveiligheid).

- een groot deel van alle antroposofische geneesmiddelen (en ook van andere
natuurlijke middelen, zoals ayurvedische) valt buiten de toegestane samenstelling en wordt dus verboden (de enige reden is dat de
registratie-criteria zo zijn opgesteld dat deze middelen erbuiten vallen).

Vreemd genoeg worden juist de meest natuurlijke middelen verboden. Weet U ook waarom?

Er zijn niet genoeg politieke partijen die tegen de bemoeizucht van de overheid in actie willen komen.
Maar bij 1 miljoen handtekeningen is de EU verplicht te luisteren. Daarom is het ontzettend belangrijk dat veel
mensen deze actie (Eliant) gaan steunen met handtekeningen.

Eliant is een antroposofisch initiatief, maar de zaak waar zij voor strijden
is veel breder. Het gaat niet alleen om alternatieve geneeskunst en babyvoeding maar om de vraag in hoeverre wij toestaan dat de overheid
(in dit geval de EU) onze vrije keuze beperkt.

Tot nu toe is dit medium onze enige kracht om hiertegen wat te doen.
Dus: vertel het door vertel het door!
Vul je naam en email in om de 1 miljoen te halen zodat het bespreekbaar
gemaakt wordt.

http://www.eliant.nl/?ac=Teken+de+petitie

Nooit van codex alimentarius gehoord? : http://video.google.com/videoplay?docid=2944803407975749033 ( nederlands ondertiteld )

Een geïnformeerd mens telt voor twee ;)

en vandaag kreeg ik nog een mail met deze tekst : http://www.b-aware.be/pandemieNWO.pdf ( ik krijg hem niet gekopieerd )

ik deel mee wat ik denk dat belangrijk is, wat jullie ermee doen is aan jullie (y) ( je moet van mij niks, het is jullie leven :cheer: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 24 juli 2009 om 18:54:
al hebben ze volgens mij het goorste productiebedrijf uitgekozen dat ze konden vinden

:lol:
cool dat je de link vond (y), ik dacht dat hij niet meer online stond.

Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 24 juli 2009 om 18:54:
maar meer een wetgeving die zijn doel een beetje voorbijgeschoten was

dat gebeurt wel op meerdere vlakken zo o:) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Popeye op woensdag 22 juli 2009 om 16:50:
maar ze verkiezen het kapot procederen van mensen

En vanuit daaruit weer opnieuw opbouwen :yes:| Het scheelt natuurlijk ff als je eerst 80% van de werelbevolking uitroeit/ En mensen maar goedhartig denken dat de overheid het beste met ons voorheeft :rot:
Uitspraak van Demente Taart op donderdag 23 juli 2009 om 02:45:
Bovendien denk ik dat geen enkele politieke partij het aandurft om tegen de kiezers te zeggen "we hebben dit-en-dit eerst verboden omdat het ongezond is, maar nu gaan we het verplicht opnieuw invoeren omdat we *mompel mompel mompel mompel* *schuifel* *bloos* *mompel* *iets met veel geld en zo*".

Kortom, politieke zelfmoord.

:no:.....ze drukken nou toch ook al van alles door je strot.... redenen hoeft het kabinet weinig aan te leveren en vage verhalen ophangen zijn ze meester in :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juli 2009 om 10:48:
Er bestaat ook nog gewoon zoiets als fruit, groente en noten.. Als je dagelijks gewoon je groene en rode groente binnen krijgt, probeert een Kiwi en een mandarijn weg te werken. Daarnaast nog wat pijnboompitten door je salade doet en ongezouten cashews bij je biologische biefstuk voegt.

Volgens mij weet jij niet echt wat dat allemaal kost (N) Met een modaal inkomen ga je dat echt niet redden om voor je gezin elke dag maar weer zo'n dagschotel klaar te maken. Plus als iedereen biologisch vlees gaat eten zijn die beesten zo uitgeroeid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TommyF16 op zaterdag 25 juli 2009 om 03:09:
Met een modaal inkomen ga je dat echt niet redden om voor je gezin elke dag maar weer zo'n dagschotel klaar te maken

daar is het meestal ook het probleem... de arme mensen, willen zoveel mogelijk met hun geld aan massa voedsel kopen.. en dat is meestal het junkfood...
daarom dat uitgerekend zij die weinig te spenderen hebben, vaak ziek zijn, en zo nog meer in de schulden belanden :nocheer:

de vermogende mens, kan zich wel de goede produkten veroorloven, maar die zou ook zijn medische kosten wel kunnen veroorloven :lol:

daarom dat solidariteit zo belangrijk is, en wat las ik dan nu weer, dat de gezonde mensen een bonus krijgen van hun verzekering ( als alles door gaat )
dus we gaan de armen en de rijken weer eens van elkaar subtiel van elkaar scheiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TommyF16 op zaterdag 25 juli 2009 om 03:09:
Volgens mij weet jij niet echt wat dat allemaal kost (N) Met een modaal inkomen ga je dat echt niet redden om voor je gezin elke dag maar weer zo'n dagschotel klaar te maken. Plus als iedereen biologisch vlees gaat eten zijn die beesten zo uitgeroeid.

Nou.. Ik koop het toch echt om de 3 dagen zelf vers.. ;) Groente en fruit op de markt, vlees, kaas en noten bij de Marokkaanse supermarkt, rest van wat ik nodig heb bij de AH's en Deka's van de wereld.

Nu woon ik op mezelf, verdien redelijk, maar studeer nog wel.. Dus ja.. Weet natuurlijk niet hoe het voor de klaplopende onderklasse is.

Uitspraak van bounz™ op zaterdag 25 juli 2009 om 07:44:
daarom dat solidariteit zo belangrijk is, en wat las ik dan nu weer, dat de gezonde mensen een bonus krijgen van hun verzekering ( als alles door gaat )
dus we gaan de armen en de rijken weer eens van elkaar subtiel van elkaar scheiden.

:gaap:

Ja.. Want als je 20 cent meer neerlegt voor je margarine, ben je natuurlijk übervermogend. :gaap:

Het gemiddelde van Nederland is gewoon Jan Modaal en die kunnen prima het zich veroorloven om groente en fruit te eten, het is vaak de tijd en moeite waar het aan ontbreekt. :)

Je moet gezond wíllen eten, de tijd willen nemen om een goede maaltijd te koken. etc.

Waarschuw beheerder
het is verstandig dat men gaat stoppen met het toevoegen van vitamines in onze voeding. de meeste vitamines kunnen bij een overdosering heel veel schade aanrichten. bij een normale en gevarieerde dieet krijgt men voldoende vitamines naar binnen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 12:42:
Het gemiddelde van Nederland is gewoon Jan Modaal en die kunnen prima het zich veroorloven om groente en fruit te eten, het is vaak de tijd en moeite waar het aan ontbreekt. :)

Je moet gezond wíllen eten, de tijd willen nemen om een goede maaltijd te koken. etc.

precies.

overigens is het biologisch vlees ook funest voor het milieu. we moeten immers het vlees van hot naar her vervoeren (luchtvervuiling) en het verpakken in plastic en andere kunststoffen...
hetzelfde geldt voor groentes en fruit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 12:50:
de meeste vitamines kunnen bij een overdosering heel veel schade aanrichten.

Water kan ook bij een grote dosis schade aan richten.
Over sommige dingen maken mensen zich echt te druk.
Ik zou echt niet weten waarom ze aan bepaalde producten vitaminen toevoegen en welke producten dat zijn, het zou me etc totaal een wordt wezen. Zolang mijn eten me smaakt, en ik er niet teveel voor betaal, vind ik het goed.
Het zelfde geld voor vlees, zolang mijn steak goed smaakt, boeit het me geen ene zier of die koe in een hok heeft gestaan waar die net genoeg plaats heeft gehad om te ademen. of dat die elke dag zijn hoeven heeft gepolijst, druiven heeft gegeten en een eigen schandknaapje naast zich heeft gehad waar na die in het slachthuis is dood geknuffeld door Pamala.
Waarschuw beheerder

Daar heb je een punt.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 13:20:
Het zelfde geld voor vlees, zolang mijn steak goed smaakt, boeit het me geen ene zier of die koe in een hok heeft gestaan waar die net genoeg plaats heeft gehad om te ademen.

Mij wel, ik ben zelf kok. Ik heb gezien hoe dat biologisch voer staat te leven en hoe dat massaproductie een beetje staat te staan.
Ik betaal wel 3euro meer voor een biefstukje, in plaats dat gore c1000 vreten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TommyF16 op zaterdag 25 juli 2009 om 16:32:
Mij wel, ik ben zelf kok. Ik heb gezien hoe dat biologisch voer staat te leven en hoe dat massaproductie een beetje staat te staan.
Ik betaal wel 3euro meer voor een biefstukje, in plaats dat gore c1000 vreten.

op zich is mij bekend dat over het algemeen een koe die in de wei heeft gestaan beter smaakt als een koe die in het donker in een stal heeft gestaan. en ik wil wel wat meer er voor betalen. Maar dat heeft er niets mee te maken dat die koe dat leuker vind. Op zich naja ik vind het fijn voor die koe, maar het blijft eten, ik hoef die koe niet te knuffelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 25 juli 2009 om 07:44:

Zowel arm als rijk kan een gezond of ongezond leven lijden dus ik snap eigenlijk niet hoe arm en rijk hierin van elkaar gescheiden worden :/

Voor mij als "iets rijker als arm" :rot: geldt dat de ziektekosten verzekering telkens weer een rib uit mijn lijf is ..... aangezien ik ook nog eens geen zorgtoeslag krijg of anderzins aan ontheffingen. Het zijn vooral de gewoon werkende mensen die de dupe worden van dit systeem .... zij dienen zorg te kunnen dragen voor zichzelf dus die kan de overheid ff lekker leegtrekken :|

Laat ze de hypotheekrente afschaffen voor huizen die meer als een miljoen kosten. Het lijkt mij dat die doelgroep zeker prima kan zorgen voor zichzelf en niet beter hoeft te worden over de ruggen van anderen :dood:
Maar nee daar komen ze niet aan want dan gaat het ineens om hun eigen hachie :s
Waarschuw beheerder
Het gemiddelde van Nederland is gewoon Jan Modaal en die kunnen prima het zich veroorloven om groente en fruit te eten, het is vaak de tijd en moeite waar het aan ontbreekt.

Bijna goed. ;)

Modaal inkomen is een algemeen gebruikt begrip in de Nederlandse inkomenspolitiek. Hoewel de letterlijke betekenis anders suggereert is het een 'geprikt' inkomensniveau. Het begrip betekent letterlijk het 'meest voorkomende inkomen', niet het gemiddelde inkomen. Modaal is afgeleid van het begrip modus in de statistiek.

Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2008 € 30.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ongeveer € 2.353,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag).

De naam Jan Modaal is voortgekomen uit dit begrip. Jan Modaal wordt gebruikt om iemand met een modaal inkomen mee aan te duiden, dus behorend tot de inkomensklasse waarin de meeste mensen vallen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Modaal_inkomen

Met een modaal inkomen kun je je dus idd genoeg vers fruit en verse groente veroorloven. :yes:

Uitspraak van TommyF16 op zaterdag 25 juli 2009 om 16:32:
ik ben zelf kok.

Aangezien je nogal waarde aan het Codex-verhaal lijkt te hechten... hoe vind jij het nu dat je vanaf 1 januari alleen nog maar met hormonen behandeld vlees mag klaarmaken? Of krijg jij een heeeeeeeeleboel extra geld om daar je mond over te houden... nee toch? :D

Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op zaterdag 25 juli 2009 om 01:00:
ze drukken nou toch ook al van alles door je strot.... redenen hoeft het kabinet weinig aan te leveren en vage verhalen ophangen zijn ze meester in

Alleen is dit een heel stuk veelomvattender dan bv het rookverbod of het paddo-verbod.

Om te beginnen zal eerst de halve Europese Richtlijn omver moeten, omdat de Codex een aantal dingen veplicht stelt die eerst verboden waren en andersom. Je zult dus om te beginnen een meerderheid van de Europa-politici genoeg geld moeten geven om te kunnen leven met het feit dat zij, hun gezin en de rest van hun familie voortaan een heel stuk ongezonder moeten gaan leven. Dan praat je dus al over een behoorlijke dot geld. Trouwens, ook de politici die tegen zijn zul je flink moeten spekken, anders stappen ze naar de media.

En zodra het eenmaal door "Europa" heen is, moet het ook nog eens in de lidstaten worden ingevoerd EN uitgevoerd en krijg je dat hele circus dus nóg een paar keer - en ondertussen moet je er maar op gokken dat geen enkele oppositiepartij zijn bek opentrekt, heel Nederland spontaan vegetariër wordt en de betreffende partij de volgende verkiezingen met 120 zetels in de Tweede Kamer komt. (Lijkt me trouwens interessant wat de PVV dan gaat doen, want ze kunnen het niet echt maken om de regering hierin te steunen, maar evenmin zal Wilders zijn Amerikaanse sponsors boos willen maken.)

True, dit kabinet heeft al ruimschoots laten zien dat ze tot een heleboel onzin in staat zijn :[ maar dit is gewoon té groot en 1 januari redden ze sowieso toch al nooit. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demente Taart op zondag 26 juli 2009 om 20:02:
Aangezien je nogal waarde aan het Codex-verhaal lijkt te hechten... hoe vind jij het nu dat je vanaf 1 januari alleen nog maar met hormonen behandeld vlees mag klaarmaken? Of krijg jij een heeeeeeeeleboel extra geld om daar je mond over te houden... nee toch? :D

Was het maar waar dat ik daar geld voor kreeg 8-) Ik vind het erg naar dat ik met zulk soort vlees moet gaan werken(N)Maarja jammer genoeg leven wij in de More is less maatschappij :(
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juli 2009 om 16:41:
op zich is mij bekend dat over het algemeen een koe die in de wei heeft gestaan beter smaakt als een koe die in het donker in een stal heeft gestaan. en ik wil wel wat meer er voor betalen. Maar dat heeft er niets mee te maken dat die koe dat leuker vind. Op zich naja ik vind het fijn voor die koe, maar het blijft eten, ik hoef die koe niet te knuffelen.

Een koe dat goed heeft geleefd smaakt idd duidelijk beter(Y) Je hoeft ze ook niet te knuffelen maar als ik zelf op me werk,, werk,, Dan geeft het mijn wel een beter gevoel dat ik weet dat die koe nog een beetje normaal leven heeft gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op zondag 26 juli 2009 om 20:02:
hoe vind jij het nu dat je vanaf 1 januari alleen nog maar met hormonen behandeld vlees mag klaarmaken?

? hoe, mag je geen zonder hormonen vlees meer klaarmaken? of bestaan die gewoon vanaf 1 januari al niet meer :s
je ziet het, ik lees iets nieuws voor mij 8)
Uitspraak van TommyF16 op maandag 27 juli 2009 om 01:59:
Je hoeft ze ook niet te knuffelen

maar haar vlees knuffelt je wel tijdens het eten :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 27 juli 2009 om 23:32:
? hoe, mag je geen zonder hormonen vlees meer klaarmaken?

Een van de Codex-verhalen is dat alle vee voor de vleesindustrie vanaf 1 januari verplicht met hormonen behandeld moet zijn, terwijl dat sinds 1989 in de EU juist strikt is verboden.

Als het verhaal klopt, zou je voor hormoonvrij vlees (inclusief scharrelvlees - ik bedoel, wie wil er nou scharrelvlees MET groeihormonen? niemand toch?) afhankelijk zijn van landen die niet aan de Codex meedoen en dat gaat dan behoorlijk prijzig worden. :(

Nou ja, boeit me eigenlijk niet, ik eet niet eens vlees. :lol:

Uitspraak van bounz™ op zaterdag 25 juli 2009 om 00:28:
cool dat je de link vond (Y), ik dacht dat hij niet meer online stond.

Een van mijn "bezoekingen" (ik zou het geen hobby meer durven noemen :P) is het ondergraven van internet-onzin en daar leer je best wel goed van zoeken. :D (Snopes.com is my friend. :))

Moest ik tijdens mijn opleiding trouwens ook al. *zoek zoek zoek zoek zoek*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 29 juli 2009 om 06:36:
Een van de Codex-verhalen is dat alle vee voor de vleesindustrie vanaf 1 januari verplicht met hormonen behandeld moet zijn, terwijl dat sinds 1989 in de EU juist strikt is verboden

ahja, dat heb ik dus in dat ene filmpje gezien

http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518

en ik geloof dat het waar is, en ik zal je ook zeggen waarom...
Amerika mag zijn hormonenvlees niet naar Europa exporteren, omdat wij gezond voedsel willen hebben. ( op zich niks mis mee, maar nu ) en omdat wij dus de regels van de WTO world trade organisation daarmee niet naleven, moet europa elk jaar 150.000 euro betalen...
is dat niet absurd? ik zou zeggen je kan de pot op met die boete :[ en als ze dan zeggen, ja maar dan mag je niet meer bij de WTO zijn, zou ik zegggen, dan kan die hele WTO ook de pot op, ik stap eruit (y)

bespaart ons al elk jaar 150.000 euro (y)

maar in die docu is het zo gesteld : zolang Europa tegen dat hormonenvlees is, moeten we boete betalen maar komt het vlees er niet in.
maar in de EU zijn ze wel al hard aan het lobbyen om dat verbod te lozen want die boete wordt met het jaar hoger :rot: , hoe belachelijk is dat, zodat op den duur we wel moeten toegeven. het zit zo smerig in elkaar, en wij hebben mensen nodig aan de top die hun mond durven open te doen, en niet de dood vrezen ( want er zullen wel doden vallen :nocheer: )

Nou ja, boeit me eigenlijk niet, ik eet niet eens vlees

ik probeer er ook steeds verder weg van te blijven... maar het lukt me nogniet 8)

gisteren de docu op bbc gezien : what's really in our food ?

http://www.youtube.com/watch?v=EJSH7QUkxxg
http://www.youtube.com/watch?v=cio1CVDplMQ
http://www.youtube.com/watch?v=lwhTa38myn0
http://www.youtube.com/watch?v=nZVznV5rzac
http://www.youtube.com/watch?v=p_eKPur7LFA
http://www.youtube.com/watch?v=ChBIxR9fp7w
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juli 2009 om 18:40:
Waar is de persoonlijke keuzevrijheid en verantwoordelijkheid van het individu?

dat is er eerdaags niet meer.

vingerafdruk in je paspoort.
DNA - databank waar straks iedereen (crimineel of niet) instaat.
en ga zo maar door.....

de NWO ligt goed op koers als je het mij vraagt.:yes:
nou nog effe de wereldbevolking met 80% verminderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op woensdag 29 juli 2009 om 11:06:
maar in de EU zijn ze wel al hard aan het lobbyen om dat verbod te lozen want die boete wordt met het jaar hoger

Probleem is alleen dat je het ook nog moet kunnen verkopen... we weten de laatste 20 jaar niet beter dan dat groeihormonen in vlees hartstikke slecht voor je zijn en er hoeft maar 10% van het vleesetende deel van de bevolking te besluiten dat ze die hormonentroep niet willen vreten om een veel hogere deuk in je omzet te krijgen dan het bedrag van zo'n boete. :P

Plus natuurlijk dat alle ministers en Kamerleden diep in hun hart ook heus wel weten dat het verre van gezond is en dat ze met zo'n maatregel zichzelf, hun gezin, de rest van hun familie en alle toekomstige nazaten veroordelen tot levenslang verplichte TROEP... daar zul je echt Heel Veel Geld tegenover moeten stellen. ;)

*ziet in gedachten krantenkop "Parlement kiest massaal voor vegetariërschap"* :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op woensdag 29 juli 2009 om 11:48:
we weten de laatste 20 jaar niet beter dan dat groeihormonen in vlees hartstikke slecht voor je zijn en er hoeft maar 10% van het vleesetende deel van de bevolking te besluiten dat ze die hormonentroep niet willen vreten om een veel hogere deuk in je omzet te krijgen dan het bedrag van zo'n boete

daar heb je een punt (y)
hopelijk is het merendeel van de europese bevokling SLIM genoeg om het vlees niet te kopen (y)
maar dan verzinnen ze misschien weer iets met de labels, want gisteren zag ik dat ze proberen de labeling weer aan te passen als het aan hen ligt.. en dat weet je nog niet van welk land het komt, alleen waar het verpakt werd, en dat kan in nederland natuurlijk ;)

Uitspraak van Demente Taart op woensdag 29 juli 2009 om 11:48:
"Parlement kiest massaal voor vegetariërschap

Parlement niet , de bevolking b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, maar die parlementariërs worden dan natuurlijk als eerste vegetariër he? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op donderdag 30 juli 2009 om 10:44:
maar die parlementariërs worden dan natuurlijk als eerste vegetariër he?

maar of ze daarmee naar buiten komen ? want hoe minder gezonde levende mensen, hoe groter de kans dat ze aan de macht kunnen blijven :lol:

dadelijk Ian R Crane : Peak Oil, en Fool me Once kijken :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op donderdag 30 juli 2009 om 12:42:
maar of ze daarmee naar buiten komen ?

Ik ken een paar mensen in de Tweede Kamer, dus die waarschuwen me vast wel. :yes:

Uitspraak van bounz™ op donderdag 30 juli 2009 om 12:42:
Fool me Once

"There's an old saying in Tennessee... I know it's in Texas, probably in Tennessee... that says, fool me once, shame on... shame on you. Fool me... you can't get fooled again." - George W. Bush, Nashville, Sept. 17, 2002

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een van de Codex-verhalen is dat alle vee voor de vleesindustrie vanaf 1 januari verplicht met hormonen behandeld moet zijn,

Dus vanaf 1 januari ben ik een vegetariër :( :P Gelukkig volgend jaar naar thailand waar je volgens mij wel nog normaal kan eten:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op donderdag 30 juli 2009 om 15:18:
Ik ken een paar mensen in de Tweede Kamer, dus die waarschuwen me vast wel

houd ons op de hoogte (y) 8)

Uitspraak van TommyF16 op donderdag 30 juli 2009 om 19:22:
Gelukkig volgend jaar naar thailand waar je volgens mij wel nog normaal kan eten

je komt nooit meer terug ? :o :cry:

Uitspraak van Demente Taart op donderdag 30 juli 2009 om 15:18:
George W. Bush

het is toch een debiel hé :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op vrijdag 31 juli 2009 om 12:36:
houd ons op de hoogte (Y) 8)

Zodra ik iets hoor, zal ik je hier natuurlijk meteen X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

laatste aanpassing 31 juli 2009 14:10 door een medewerker van de AIVD
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 31 juli 2009 om 14:08:
X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

ons duizend kussen geven :o

Uitspraak van Demente Taart op vrijdag 31 juli 2009 om 14:08:
laatste aanpassing 31 juli 2009 14:10 door een medewerker van de AIVD

:roflol: :D hoe heb je dat geregeld b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zondag 2 augustus 2009 om 18:23:
hoe heb je dat geregeld B)

Gewoon getypt. :P

[right][small]laatste aanpassing 31 juli 2009 14:10 door een medewerker van de AIVD[/small][/right]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op maandag 3 augustus 2009 om 01:12:
[right][small]laatste aanpassing 31 juli 2009 14:10 door een medewerker van de AIVD[/small][/right]

daar was ik niet op gekomen :o :lol:, het leek verdomd echt! :[

... dit is minder leuk......

:/

en het volk.... weet het niet.... zwijgt.... of laat het allemaal maar gebeuren......
en dan ineens.. is er het slachthuis en worden we wakker... en dan is het te laat :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kick.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eigenlijk heeft iemand uit Belgisch Limburg geen recht van spreken:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 19:36:
Belgisch Limburg geen recht van spreken

Honesty is the most important thing. So i honestly DONT GIVE A FUCK what you think ;)

deels gebietst van je profiel o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op dinsdag 21 juli 2009 om 17:45:
een groot deel van alle antroposofische geneesmiddelen (en ook van andere
natuurlijke middelen, zoals ayurvedische) valt buiten de toegestane samenstelling en wordt dus verboden

Gelukkig maar! (Y)

Een groot deel van de antroposofische geneesmiddelen is ook grote bullshit.

http://www.skepsis.nl/ayurveda.html

Ondertussen is ayurveda al berucht geworden door het gebruik van zware metalen, juist als geneesmiddel, dus niet als vervuiling van een kruidenmiddel, maar als heilzaam onderdeel. De ayurvedische behandelaar gelooft er vast in dat die geen kwaad kunnen, maar in tegendeel heilzaam werken mits ze ontgift zijn. Eén auteur, die zijn praktijk in Nederland uitoefent, had het over 'reinigen', maar die snapt het niet. Lood enzovoorts is niet schadelijk omdat het onzuiver is, maar omdat het lood is.

Het ayurvedische geloof is zo sterk dat ooit een Indiase regulier getrainde apotheker serieus dacht dat loodatomen zo hun giftige werking verliezen. Toen hij een geval van loodvergiftiging tegenkwam, meende hij dat het lood blijkbaar onvoldoende ontgift was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 14 december 2009 om 00:21:
deels gebietst van je profiel

Tsjah, was te verwachten he :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 december 2009 om 14:09:
Kick.

Inderdaad, want over 18 dagen is het zo ver!

Zullen onze vitamientjes nog gewoon in de schappen staan? Durft de Consumentenbond het aan om de gehaltes te controleren?

Uitspraak van actief op maandag 14 december 2009 om 10:40:
Lood enzovoorts is niet schadelijk omdat het onzuiver is, maar omdat het lood is.

Lood is zelfs 1 van de oorzaken van de ondergang van het Westromeinse Rijk (in 476). :O

Ze waren reuze trots op hun waterleidingsysteem, maar dat was grotendeels van lood en omdat ze daar te veel van binnenkregen, hadden ze last van verminderde vitaliteit en een sterk verminderde vruchtbaarheid en zulke dingen zijn best wel lastig als er barbarenlegers op de stoep staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb getekend!

wtf gaat het naar toe :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Demente Taart op maandag 14 december 2009 om 14:01:

ik ga nog snel een voorraadje vitamientjes inslaan 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 december 2009 om 11:25:
was te verwachten he

dat heb je met alle goede dingen op het www
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op maandag 14 december 2009 om 23:31:
Uitspraak van Demente Taart op maandag 14 december 2009 om 14:01:

ik ga nog snel een voorraadje vitamientjes inslaan

Zet je aluhoedje op iedereen! De overheid wilt ons allemaal dood hebben.

[img width=400 height=300]http://www.matthijs.org/files/images/aluhoedje.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
die kat vind het maar niks :roflol:

mijn kat is hightech beschermd b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op dinsdag 15 december 2009 om 12:37:
mijn kat is hightech beschermd B)

Ik heb me echt flauw gelachen om de foto's en de verhalen hoe die foto's tot stand waren gekomen.

Hoe komt iemand in godsnaam op het idee om over zoiets een fotoboek te maken? Maar ja, wél leuk. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=288 height=240 cacheid=0010f248002e31a1220e556f1a029ba933]http://www.kittywigs.com/img/preview2.jpg[/img]
:roflol:

maar OT:

lees eens niet zo veel Niburu onzin pipo!
Waarschuw beheerder
Tóch ga ik nu even in de verdediging springen... met Bounz™ kun je er tenminste op een normale manier over discussiëren :yes: en ik vind dat hij duidelijk meer gevoel voor humor heeft dan de gemiddelde "Niburaat". ;)

Ik ben het in dit soort dingen absoluut niet met hem eens, maar hij heeft me nog nooit de indruk gegeven dat hij me daarom ziet als iemand die "zijn/haar ogen voor de waarheid sluit" ofzo. :)

Waarschuw beheerder
Op niburu staat echt TE veel zooi wat gewoon te belachelijk is voor woorden.
Oa over de Galactische Federatie...lachwekkend triest gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 14:43:

Zijn zeker dezelfde types die beweren dat er nanochips in de mexicaanse griepvaccins zitten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 15 december 2009 om 12:19:
Zet je aluhoedje op iedereen! De overheid wilt ons allemaal dood hebben.

:roflol: inderdaad

het eten is een complot
chemtrails
massa inenting
NWO
complotje hier, complotje daar

open anders ff een toppa over hoe je huisdier een spion voor de amerikaanse overheid is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 16:51:
open anders ff een toppa over hoe je huisdier een spion voor de amerikaanse overheid is

ik had al zo'n vermoeden.
Waarschuw beheerder
Aangezien mijn poes licht geestelijk gehandicapt is (is als kitten ooit mishandeld door buurtkinderen van de vorige eigenaar en is daar nooit meer helemaal bovenop gekomen :'( ) lopen al haar bankzaken via mij.... ik zie dus alle maandelijkse overschrijvingen van de diverse vreemde mogendheden, maar koop daar gewoon hééél lekker & gezond poeze-eten voor & betaal er de dierenarts van (wanneer nodig).

Ik vind het dus allemaal wel best. En de poes ook. :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 16:51:
open 🇪🇷 anders ff een toppa over

Strak plan. (Y) Dan kunnen we het hier weer over vitamientjes en voedseltoevoegingen hebben. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 december 2009 om 14:43:

vind ik ook maar dat betekent niet dat the illuminatie , new world orde, chemtrails en aanverwante onderwerpen onzin zijn,
de bewijzen zijn overal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 13:31:
chemtrails

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 januari 2010 om 13:31:
de bewijzen zijn overal

:yes: gewoon even naar boven kijken, 9kansen op 10 zie je er.

Waarschuw beheerder
Whe, zolang ik mijn nifje heb, bier kan drinken en sletjes kan ballen kan me die hele NWO geen fuck schelen.

wat doen jullie vanaaf?