| Betreft: | evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30 |
"Als je naar Mannheim bent gekomen om te knallen op een technoset van Richie Hawtin, ben je bedrogen uitgekomen. Maar als je verder kijkt en wil weten hoe ver een moderne artiest kan gaan, dan is Plastikman Live een fantastische ervaring. Richie Hawtin heeft zijn plek bij de, muzikale én visuele, avant-garde ruimschoots bewezen."
Iedereen komt toch voor het concept 'timewarp' ???
Iedereen komt toch voor het concept 'timewarp' ???
Het concept van ieder jaar uitkauwde line-ups met voornamelijk minimal? Ik denk dat Plastikman voor velen een welkome afwisseling was.
maar misschien is Richie de tijd ver vooruit en is het over 5 jaar zwaar dikke shit
Uitspraak van ja tuurlijk op vrijdag 2 april 2010 om 17:51:
maar misschien is Richie de tijd ver vooruit en is het over 5 jaar zwaar dikke shit
Dat zei ik 15 jaar geleden tegen een maatje
Zag je zeker in je glazen bol
http://forums.di.fm/oldschool-electronica/richie-hawtin-for-those-who-like-to-groove-radio-set-4-april-1992-a-81548/
https://partyflock.nl/party/70618:Housenation
1990. Jong broekie was tie toen nog..
Net alsof er iemand is, die 8 uur in een bus gaat zitten om alleen voor Ritchie te komen knallen....?
Als ik naar hem had willen luisteren had ik wel naar Floor 2 gegaan en niet iedereen had het door dat er geen dj stond of zij dachten dat het de dj was die op de timetable aangekondigd stond. Deze klopte ook niet helemaal (al was deze wel aangepast op de zomertijd) dus best wel af en toe geboe enzo.
Het is zover!
Awakenings Festival is helemaal uitverkocht!!!
Mailen mailen, berichten op partyflock met waarschuwingen dat het bijna uitverkoopt als het niet zo is, puur als "marketingtruc" En dan als AWFS echt veeeeel eerder dan normaal bijna uitverkoopt, geen enkele waarschuwing in de laatste mail
Geef je nou serieus de mailing de schuld dat je nu geen kaartje hebt??
de eerste mongool die het vak begrijpend lezen heeft overgeslagen heeft zich gemeld.
heb je FYM ticket trouwens ook maar alvast gehaald
het enige wat ik van je ken hier op het forum is dat je altijd te laat bent met kaarten kopen
10 jarig bestaan, 100ste editie, enorm dikke line-up en jij vind het vreemd dat het eerder uitverkocht is dan normaal
Wel of geen head-ups in de mailings, dit ligt echt geheel aan jezelf
ik ken je niet, het enige wat ik van je ken hier op het forum is dat je altijd te laat bent met kaarten kopen
met dank aan Ewoud, Lennart en Sander die dat er altijd maar al te graag inwrijven