Partyflock

Forumonderwerp · 1064620
Betreft: evenement: Awakenings Festival, zaterdag 26 juni 2010 om 10:30

Waarschuw beheerder
26 juni 2010: het 10-jarig jubileum van Awakenings Festival.

Ik bestel alvast onweer en rammeltechno in alle areas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
51 euro... tering joh...

ga hem straks ook maar eens aanschaffen!
Waarschuw beheerder
51 eutjes heb ik er zeker voor over!

Uitspraak van AwakeKrew op vrijdag 26 februari 2010 om 10:58:
Dit jaar komt er op een (schier)eilandje nog een andere secret area bij die helemaal te gek gaat worden±!

laten jullie de peeps dan wel zwemmend gaan, lachen man!
Waarschuw beheerder
52.12 euro bij mij zelfs... maarja, schijt... hij is binnen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 1 maart 2010 om 10:55:
51 euro... tering joh...

Twee jaar geleden was het nog 41,75...:S Vorig jaar vond ik het al minder, als het nu weer groter en minder leuk wordt, wordt dit m'n laatste keer. Volgende week kaarten halen.
Waarschuw beheerder
ik wacht eerst ook de line up af...

wanneer komt die??
Waarschuw beheerder
Duurt nog wel een maand
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 maart 2010 om 13:11:
je weet nog niet eens wat de lineup is

deze staat altijd vast in de agenda, omdat het naar mijn mening altijd goed is en daar heb ik geen line up voor nodig! met je :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 13:00:
Vorig jaar vond ik het al minder, als het nu weer groter en minder leuk wordt, wordt dit m'n laatste keer.

Waarschuw beheerder
feestje is de eerste keer altijd t leukste omdat het dan een unieke ervaring is
t jaar daarna wat je gaat loop je alles te vergelijken met het jaar ervoor.
Waarschuw beheerder
k wacht eerst de lineup ff af
Waarschuw beheerder
Hophophoppaaaaaaa, binnen!! Tenminste iets om naar uit te kijken na de pasen :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb de ticket binnen. Normaliter koop ik nooit een ticket zonder de line-up gezien te hebben maar gezien het verleden van Awakefest en het feit dat het de 100ste editie en 10e keer fest is ga ik er (jawel) blindelings vanuit dat dit goed gaat komen!
Waarschuw beheerder
Tickets bought ... Still 1 month for the lineup !

I need to buy bus tickets As well now and am staying in Amsterdam center. Which place I need to book to take the bus pls? HELP !
Waarschuw beheerder
there will be a shuttle bus from trainstation amsterdam sloterdijk to the festival area. u can buy tickets there.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 maart 2010 om 16:20:
snel tevreden^^

Ik heb mijn kaarten ook al hoor. Awakenings Festival is voor mij standaard een van de leukste dagen van het jaar, met veel bekenden. Van de line-up lig ik dan ook niet echt wakker.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bramble op maandag 1 maart 2010 om 17:13:
Awakenings Festival is voor mij standaard een van de leukste dagen van het jaar, met veel bekenden. Van de line-up lig ik dan ook niet echt wakker.

jups. bovendien komen er altijd wel interessante acts, het is alleen afwachten welke.

naast dit vind ik de gezelligheid toch wel het belangrijkste hier.. zoals stefan zo mooi zei; "puristje uithangen kan de rest van het jaar ook wel"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op maandag 1 maart 2010 om 17:25:
naast dit vind ik de gezelligheid toch wel het belangrijkste hier..

Ben ik het mee eens...je mist toch 80% van de artiesten omdat je simpelweg niet overal tegelijk kunt zijn en ze vaak korte sets doen (daarom ben ik nog steeds voor minder artiesten, langere sets, maar dat terzijde). Maar ik snap de kritiek op de grootte van het festival wel :yes:
Heb zelf maar 1 editie meegemaakt op het oude terrein (2007) en 2 edities op het nieuwe terrein. Muzikaal gezien heb ik me de laatste 2 jaar beter vermaakt, maar dat komt met name omdat ik de eerste keer de techno nog een beetje "moest leren kennen". Sfeer op het oude terrein was veel intiemer en gezelliger, al is het alleen maar omdat je je op het nieuwe terrein toch redelijk suf loopt en de kans vele malen kleiner is om bekenden spontaan tegen het lijf te lopen.
Waarschuw beheerder
ik weet nog wel rush en clarke op mijn eerste awfs. haha was rammen. goede herinneringen aan. het wordt alleen maar minder de laatste jaren :(
ik ben een awakefest noob met alleen maar 2008 en 2009..
en moet zeggen dat ik het beide keren niet echt heel vet vond :s
Waarschuw beheerder
donateur
lineup komt rond de Paaseditie denk ik?
Waarschuw beheerder
Kaartje gekocht! :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 maart 2010 om 21:36:
ik weet nog wel rush en clarke op mijn eerste awfs. haha was rammen. goede herinneringen aan. het wordt alleen maar minder de laatste jaren :(

hehehe voor mij 2003 dat mills een box opblies :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 1 maart 2010 om 16:20:
snel tevreden^^

niet eens snel tevreden, maar vertrouw gewoon op deze organisatie.
dit komt puur door de goede editie's jaren hiervoor.

maar ticket is binnen en heb er zin in!
Werkzaam bij Awakenings
Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op dinsdag 2 maart 2010 om 09:57:
vertrouw gewoon op deze organisatie.

Gisteren waren er al vele vele duizenden die dat deden :)
Waarschuw beheerder
hij's toch nog niet bijna uitverkocht he... ben nu al blut van al die kaartjes voor feesten die pas over een half jaar zijn...
Waarschuw beheerder
in de mail staat dat het hard gaat :yes:

De line-up, die beter zal worden dan ooit, maken we bekend op 23 maart! Maar de voorverkoop voor Awakenings Festival is gisteren alvast van start gegaan. Vele duizenden kaarten werden gisteren al verkocht voor deze extra bijzondere aflevering.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op dinsdag 2 maart 2010 om 10:27:
hij's toch nog niet bijna uitverkocht he... ben nu al blut van al die kaartjes voor feesten die pas over een half jaar zijn...

ja das egt altijd erg met die buitenfestivals !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Rustig afwachten tot 23 maart dan maar (Y)
Of goed zoeken in agenda's van favoriete dj's :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op dinsdag 2 maart 2010 om 10:27:
ben nu al blut van al die kaartjes voor feesten die pas over een half jaar zijn...

hehehe idem :)
ik w8 ook lekker ff..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AwakeKrew op dinsdag 2 maart 2010 om 10:20:
Gisteren waren er al vele vele duizenden die dat deden

haha las het in de mailing, had ook niet anders verwacht trouwens :)(Y)

23maart zit ik met hartkloppingen achter mijn pctje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midnight Rave Association op maandag 1 maart 2010 om 14:00:
feestje is de eerste keer altijd t leukste omdat het dan een unieke ervaring is
t jaar daarna wat je gaat loop je alles te vergelijken met het jaar ervoor.

Wordt mijn 9e keer en altijd goed!

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje binnen :)

Waarschuw beheerder
2003 was mijn eerste https://partyflock.nl/party/4570:Awakenings_Festival toen erg genoten van mills sims en rush ging zeker hard!!! rest weet ik eigenlijk niet meer zoveel vanaf ;P wordt alweer mijn 7de keertje :D

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 2 maart 2010 om 08:13:
goede herinneringen aan

lekker hakkuh met

of zwaar minimaal, nog in t kleine tentje!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 maart 2010 om 18:18:
Heb zelf maar 1 editie meegemaakt op het oude terrein (2007) en 2 edities op het nieuwe terrein.

Me 2.

Merkte vorig jaar voor het eerst dat ik me begon te ergeren aan hoe enorm het was opgezet... dit in combinatie met enorm veel vrienden die gaan, met wie je allemaal half afspreekt om naar die en die area te gaan, wat er uiteindelijk voor zorgt dat je de halve dag (of meer) aan het lopen bent en aan het bemiddelen waarheen te gaan. Zuur dus :no:

Dit jaar gaat het overlegmodel overboord, en sta ik lekker vooraan in de detroit/tribal/offbeat area, met af en toe een uitstapje (y)

Hoop alleen niet dat ze het echt nog groter gaan maken, iig qua aantal areas (Sws is er niet meer echt toegevoegde diversificatie na een area of 4, zoals je vorig jaar zag: slechts meer van hetzelfde). Als Monumental wijs is, hebben ze hun aandacht besteed aan het boeken van exclusieve en dikke acts, in plaats van heel veel 'best leuke' acts.

Wordt ongetwijfeld een dikke lineup, vond die van voorgaande jaren (met als uitschieter 2008) sws ontzettend vet :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gilz op dinsdag 2 maart 2010 om 19:08:
Dit jaar gaat het overlegmodel overboord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op dinsdag 2 maart 2010 om 19:08:
detroit/tribal/offbeat area, met af en toe een uitstapje

Idem, maar ook zonder uitstapjes :) mijn voorkeur heeft gewoon 1 vette tent en daar niet uitkomen
Waarschuw beheerder
donateur
Eens zien of ik dit jaar weer van de partij ben :d
Vorige keer was het echt vet :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xqlusively op dinsdag 2 maart 2010 om 20:14:
mijn voorkeur heeft gewoon 1 vette tent en daar niet uitkomen

Precies, alleen vond ik die Detroit tent vorig jaar echt te ver weg. 2 Jaar geleden stond ie gewoon naast de main.