skinny jeans en uggs... hoe verzinnen ze het...
echt te erg
echt te erg
Uitspraak van [S]kullQueen |†| op woensdag 8 juli 2009 om 23:59:van die romeinse schoenen
Oe die zijn te slecht.
Daarnaast leggins, ugs, crocs, indianenbandjes om het hoofd, die zogehete harembroeken en naar mijn mening veel te overdressed zijn dankzij veel te veel sieraden, sjaaltjes, touwtjes, tasjes, haarbanden die allemaal tegelijk gedragen moeten worden.. niet echt mijn smaak dus
laatste aanpassing
Uitspraak van stampkaboutster op donderdag 9 juli 2009 om 14:16:skinny jeans
i love skinny jeans
en die harem broeken, hangt echt af wie het aan heeft, sommige meiden kunnen het hebben, maar dingen zoals ugs en croc's en sleehakken en broeken die tot in je taille komen dat vind ik geen porum
Uitspraak van Tequilazusje op vrijdag 26 juni 2009 om 22:34:zo'n harembroek
Geen gezicht zeg jezus alsof je een ieder moment in je broek wil kunnen poepe.
Vind dat puntlaarzen sowieso niet meer kunnen ..
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 16 juli 2009 om 15:11:Vind ik ook veel stijlvoller staan als van die heupbroeken.
ligt eraan wat voor een figuur je hebt! Als je klein bent..
Uitspraak van pl0fk0p-supernl op maandag 13 juli 2009 om 15:32:wat is er mis met sleehakken dan?
Zijn gewoon geen porem
Uitspraak van Heleeentje op dinsdag 7 juli 2009 om 12:42:Birckenstocks en
alles behalve aussies , jwt
Uitspraak van pl0fk0p-supernl op maandag 13 juli 2009 om 14:55:hell on earth
wel heel lelijk, maar wel supercoole etalage
Uitspraak van Rampestampertje op zondag 19 juli 2009 om 18:57:Van al die gewaden en bloemetjesgordijnen word ik ook niet echt vrolijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 21:27:Birckenstocks
Die zijn ook echt horrible ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 14:09:Uitspraak van Tequilazusje op vrijdag 26 juni 2009 om 22:34:
zo'n harembroek
Geen gezicht zeg jezus alsof je een ieder moment in je broek wil kunnen poepe.
maar idd ik vind het ook niet om aan te zien