Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 20:01:schoudervullingen
en drollenvangers ( sommige dan )
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 17:48:kijk maar eens op de catwalk
ja daar dan misschien
Van die achterlijke Aladdin broeken. Blegh
MC Hammer broeken bedoel je
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 20:01:schoudervullingen
Bijna alle jaren 80 kleding is weer helemaal hop
Maarja, in de jaren 90 was kleding uit de jaren 70 weer in.
Dus bewaar je kleding, over 20 jaar is dat gewoon weer hip.
Mode kan je kopen, maar styl moet je hebben
ieder1 moet lkkr dragen waar hij/zij zich lkkr in voelt
Alles wat jongeren tegenwoordig dragen.
soort fashion-achtig iets. grote brillen enzo en dan gaan ze naar "electro" feestjes, maar dat is helemaal geen electro..
voor nog veeeeel meer voorbeelden kijk hier:
https://partyflock.nl/gallery/3778/PAGE/A
soort fashion-achtig iets. grote brillen enzo en dan gaan ze naar "electro" feestjes, maar dat is helemaal geen electro..
voor nog veeeeel meer voorbeelden kijk hier:
https://partyflock.nl/gallery/3778/PAGE/A
laatste aanpassing
Uitspraak van Rampestampertje op maandag 15 juni 2009 om 20:33:Van die ontzettende puntschoenen/laarzen waardoor het lijkt alsof je mega voeten hebt
Is dat nog in de mode dan?
Uitspraak van *Hardcoremiep* op dinsdag 16 juni 2009 om 12:09:Is dat nog in de mode dan?
gelukkig niet meer,
alhoewel ik ze nog weleens zie,
de ergste zijn dan van die platte punters die door kleine meiden gedragen worden onder korte rokjes, geeen gezicht
alhoewel ik me er 6 jaar geleden ook schuldig aan maakte hahaha
Figuren die op technofeestjes erbij lopen als of ze uit een 90's gymlokaal zijn ontsnapt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 juni 2009 om 11:28:wijde spijkerbroek met gympies
juist vet....beetje streatwear/skater achtig maar moet niet te wijd zijn natuurlijk en sneakers moeten voor de helft zichtbaar zijn.
sowieso moet t n hangloose zijn dan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 00:14:Birkenstocks en minnetonka's 0_0
FUGLY
wat ?