Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hoop van wel
Wij halen de nacompetitie wel
Wij halen de nacompetitie wel
Vrijthof, OLV plein, Amorsplein etc.
Dat is de A2
kutweg is dat..
weg hele lange met allemaal stoplichten zit ook zon feyenoord kroeg langs op
Hoop van wel
Dat is de weg tussen blerick en ittervoort
ewa.....niet helemaal eruit.......haal die nacompetitie......
jwt alleen die klote napoleonsweg pfffffffff maar tegenwoordig ken je over nieuwe baan tok
Ja als die tunnel niet dicht is
ik denk dat ze het niet redden in de nacompetitie
Volgende week die duitsers er ff uit schoppen.
zijn ook niet de bezoekersaantallen die je zou willen hebben tok?
Ze hebben aan een gelijkspel (als Volendam verliest) genoeg om nacompetitie te halen, dus het is ook nog niet voorbij
helemaal op 0 beginnen en alles opnieuw opbouwen
vond die trommelaars wel gezellig vandaag
K*nker gewoon op met je anti Duitse en anti limburgse racistische gekwijl, hersenloze mafklapper
Mjah als ze eruit vliegen zijn ze toch binnen een jaar terug, met zo'n begroting en met bijna dubbel zoveel toeschouwers gemiddeld dan de kampioen van de Jupiler League van dit jaar...
majestro 2 ben voor roda en psv....maar dan wel op teletekst
Degradeer voor ons
met bijna dubbel zoveel toeschouwers gemiddeld dan de kampioen van de Jupiler League van dit jaar...
stadion is altijd uitverkocht hoor!
dus meer past er niet in.. niet zo moeilijk dus!
wil er alleen mee zeggen dat er veel meer mensen zijn die na VVV willen
hij doet net alsof er niet meer fans zijn..
hoe weet je dat nou
zij.
omdat er toen ook dikke rij heeft gestaan voor seizoenskaart en vele honderden teleurgesteld waren toen
hij.
zij heeft het geciteerd van iemand anders
oke dan niet.. jij weet het vast beter idd
hij.
niet
zij.
ewa....kwa voetbal betere competitie dan nl jwt
waarom zou je het willen als roda dan?
kom je voor het goede voetbal van de tegenstanders naar je stadion?
Die kan Feyenoord goed gebruiken
Ja, zeiden ze bij RKC, Fortuna, Cambuur, Go ahead, Excelsior, Den Bosch en bij ons ook toen ze degradeerden
Daar noem je me ook even wat flutclubjes op zeg. Ik spiegel Roda toch meer aan FC Groningen. Na één seizoen gelijk weer terug en dan met onze Aussie terug naar de middemoot met af en toe europees.
ik bid ervoor dat roda degradeert
Als je al zo in de financiele problemen zit kan degradatie de doodslag zijn. Ik zie ze ook niet snel terugkeren naar de eredivisie.
duitsers geniet ervan, is jullie laatste daggie op t hoogste niveau
kan nog steeds in de na competitie
RODA = Recht Op Degradatie Af.
MVV mag van mij terug
Roda
VVV volgend jaar
MVV mag van mij terug
Eerst Telstar,
Dan de Graafschap
Dan winnaar van Excelsior - RKC
Dank je voor de info
Weer een jaartje jupiler league dus
Ja gezellig toch voel me er wel thuis
alleen jammer dat roda er niet gezellig bij is gekomen
Geloof dat Trancemaster een fan van Roda is
Jij ook dan?
Jammer, hadden we bijna wat kunnen gaan zuipen als Roda - MVV was
lekker vol uitvakkie
Te groot stadion, te weinig inkomsten
geen toekomst.
Zal niet zo kinderachtig zijn een lange neus te trekken naar alle Rodahaters hier. Maar wat een historische voetbaldag. De enigste keer dit seizoen dat ik een team aan het werk heb gezien en gelijk de belangrijkste overwinning ooit!!!
Forza Roda
blablabla
Feyenoord was gewoon weer slecht, niet Roda dat 'goed' was ofzo
Die verdediging van feyenoord
?
Blablabla. Beste selectie, grootste talenten uit de historie van eredivisie aangetrokken, droomcoach die uitzonderlijk goed met Oranje heeft gepresteerd, nog 50 miljoen apart liggen om maar te kopen wie je wilt.
Waar is het nou toch mis gegaan?
kan niet wachten
Ja Couto, ik heb al vele wedstrijden gezien van onze club...maar dit was de belangrijkste overwinning in onze historie...we zijn er nog lang niet, maar we zijn op de goede weg
Zo hey volgens mij waren er nog meer van MVV daar
Ben 10 jaar ouder geworden gisteren. Had Gazza om de 5 minuten aan de lijn, die zat met zn dikke reet op het strand van Tunesië. Die was ook helemaal gek aan t worden.
Bedankt F'noord om die moffen erin te houden,hadden we een kans om van ze verlost te zijn
Met 450 man, 45.000 man de mond gesnoerd
een Hooligan van Roda
Nooit degraderen!
Noooooit degradeeeeeeereeeen!
Nee dat denk ik niet..
Moet wel zegge voor zn grote stad als rotterdam hebben ze t goed gedaan linker rijtje gehaaald
precies heb er echt geen goed woord voor over. bleek allemaal weer joodse grootspraak
Feyenoord is gewoon middelmaat. Alleen die verdediging al ... pffff. Dacht dat wij een bagger verdediging hadden, maar die van Feyenoord is nog erger.
Gisteren toonde Feyenoord dezelfde lamlendigheid
eerst dordrecht en dan zwolle (of cambuur)
natuurlijk degradatie!
natuurlijk nooit eredevisie !
maar feyenoord is weer keurig 7e zoals altijd
als iemand hier beter niks kan zeggen op dit moment is het iemand van sittard ouwe......
als iemand hier beter niks kan zeggen op dit moment is het iemand van sittard ouwe......
En cker die van roda , je hebt zelf niet in de gaten dat jullie al over de 140 sponsors kwijt zijn
Jullie gaan heel snel kapot cker met degradatie.
De knvb en de gemeente hebben fortuna al lang genoeg leven ingeblazen zonder resultaat
Hebben we dat ook gedaan toen agovv dreigde geen licentie te krijgen?? NEE
jij weet dus nergens vanaf
hebben die bestaansrecht dan na een paar jaar?
Uitspraak van kwali op vrijdag 22 mei 2009 om 13:14:
ik zeg vaarwel roda
dordrecht 90 gaat stunten vanavond
lateng we het hopen
Komen jullie dit keer met Cambuur mee...?
Sommige gasten uit Sittard en Maastricht zijn toch zo zwaar gefrustreerd als Roda ter sprake komt, dat het ontzettend pijn moet doen ... kan niet anders.
euhm ... ik zal ns n gokje wagen ... omdat wij altijd hebben gepresteerd en jullie niet !!! Duh-huh ...
dit is het punt ja wat je nu zegt, de arrogantie van jullie. Daarom ja wankers wat jullie zijn.
[quote element=message id=42034092]{element is niet toegankelijk}Niet eens na Sittard komen met jullie grote mond maar wel de simpelste van limburg afgelopen zaterdag mee afspreken
dit is het punt ja wat je nu zegt, de arrogantie van jullie. Daarom ja wankers wat jullie zijn.
Niet eens na Sittard komen met jullie grote mond maar wel de simpelste van limburg afgelopen zaterdag mee afspreken
Venlo is een eitje ja.
Kots van het zuiden
Niet eens na Sittard komen met jullie grote mond maar wel de simpelste van limburg afgelopen zaterdag mee afspreken
De youth van jullie wou anders ook niet de kroeg uitkomen nabij het stadion in Venlo.
Moeten jullie niet in Leeuwarden zitten om jullie club te steunen?
Ja wist je dan maar waar ze zich dan gaan bevinden he
nee want er zijn ook nog mensen die normal werk hebben en de volgende dag vroeg op moeten....
en die niet de hele dag thuis rond hangen
weet je nog met 20 man voor 8 man wegrennen?
tranen bij de supporters van roda en een lange bitttere terugreis vanuit cambuur na de verloren wedstrijd,waarin cambuur heeft laten zien dat ze op het veld eredivisiewaardig zijn.
de supporters van cambuur stromen op het moment allemaal naar de binnenstad om het grote feest te vieren dat ze eindelijk na 10 lange jaren weer terug in de eredivisie zijn.
stanley menzo wordt op handen gedragen dankzij zijn tactische spel waarmee de spelers de ovewinning hebben behaald.
voor roda zit er op het moment er niet bepaald rooskleurig uit. sponsors vertrekken naar het nabijgelen fortuna in nood,spelers als cisse en hadouir heeft al zelf aangekondigd te willen vertrekken bij roda.
al met al een bittere pil voor die club uit kerkrade.....
Ipv een pingel geven iemand van Cambuur zwaar onterecht met z'n 2e gele kaart weg sturen.
![[img width=598 height=400]http://www.leeuwardercourant.nl/multimedia/dynamic/01104/cambuurroda_roda_u_1104059e.jpg[/img]](http://www.leeuwardercourant.nl/multimedia/dynamic/01104/cambuurroda_roda_u_1104059e.jpg)
stoer
ff een citaat van een SCC supporter:
3 old Hoolies en 2 meisjes in vak Z 20.
Dit zinde roda hoolies niet. Maar allemaal mondjes dicht, alleen boos kijken.
Na de wedstrijd zou het wezen.
Met een hele groep.
Op dat moment sluiten 3 van de TNG groep uit Heerlen zich bij ons aan op de tribune.
De eerste van Roda die in de buurt komt van wordt neergehakt. Bonk.
En wat doet de rest...........achteruit stappen en de gsm erbij en bellen.
WHAAAAAA
Wij hebben nog even gewacht. En toen rustig vertrokken. Men liep eerst mee, maar wij verdwenen in de massa.
Roda HELDEN
3man en 2 meisje aanvallen.
sukkeltje
jullie zijn zeer zielig zoiets te flikken!
de Bayern-supporters, die zich gedurende de hele wedstrijd voorbeeldig gedroegen
Ach, en bayern munchen dat een oefenpot speelt aanvallen is wel stoer???
jullie zijn zeer zielig zoiets te flikken!
als je nergens vanaf weet praat dan niet
De eerste van Roda die in de buurt komt van wordt neergehakt. Bonk.
En wat doet de rest...........achteruit stappen en de gsm erbij en bellen.
Jaja Sittard heeft het weer gedaan, ACAB wankers en rioolpers!
welke rest??? als je beter op de hoogte was geweest dan weet je waar de rest was.......
ff een citaat van een SCC supporter:
Enne crapper weer aan het werk?
roda
vreselijke club
Heb ik het helemaal niet over. Heb het over jou persoontje. Dat ligt hier op PF de grote Fortuna-hooligan uit te hangen ... Heb je niks anders te doen? Stop je energie liever in het redden van je clubje.
Sittard heeft geen hooligans!!
Blijven duitsers
Blijven duitsers
geluk
laten we met zijn allen hopen dat Roda volgend seizoen rechtstreeks degradeert
geweldig ik lach me een breuk, iedereen zich vol aan het ergeren hahaha
tja we zijn duitsers hehehe die hebben nu eenmaal geluk maar wij kunnen temm wel ein elfmeter ins tor schiessen
tschuuus
proficiat ouwe
whahahahahhahaha.... is pas sinds dit seizoen eigenlijk, daarvoor viel roda me nooit echt op. Maar als die koekebakker trainer blijft, degraderen jullie volgend jaar.
opa's en huismoeders
Maar als die koekebakker trainer blijft, degraderen jullie volgend jaar.
Harm Koekebakker heeft ons dit jaar toch ook erin gehouden ...
alleen volgend seizoen wordt dat een stuk moeilijker zonder bv een Meeuwis of Cisse
Ik hou mn hart vast iig
echt grappig dat die nerd robinjo (ook nog verkeerd gespeld) mij uit begint te lachen omdat ik voor psv ben.. het team dat de afgelopen vier jaar voor AZ kampioen was.. 4 jaar! en dan is 't inderdaad echt te gek voor woorden als je zo'n club support, want wat voor mongool doet nou zoiets?
NERD!