laten ze ook hun anussen zien?
het zegt meer over de mensen die ernaar kijken dan de mensen die meedoen. als je dit leuk vind of serieus neemt ben je zelf niet heel intelligent, denk ik zo.
het zegt meer over de mensen die ernaar kijken dan de mensen die meedoen. als je dit leuk vind of serieus neemt ben je zelf niet heel intelligent, denk ik zo
ambong?
het zegt meer over de mensen die ernaar kijken dan de mensen die meedoen. als je dit leuk vind of serieus neemt ben je zelf niet heel intelligent, denk ik zo.
Ik schat dat ze helft van de mensen op fora denkt dat het dikke fake is en de andere helft moet er om lachen en denkt dat die wijfen echt zo achterlijk zijn
Met een v jongeeeeeeeeeee een v!
Al is het gespeeld... dan geloof je toch niet dat ze in het echt slim/niet oerdom zijn?
Of superslim, met je kop op de TV, veel aandacht en een hoop geld
ze dacht vast nog "n0u moet ik wel intil..intel..inteelt.. intelligendt over komen hier, anders ben ik de pisang"
neem aan dat ze er niet voor niks gaan zitten en zichzelf voor gek zetten
blijft wel apart , vrouwen die het leuk vinden om dommer voor te doen dan ze al zijn
domme bimbo
ze zijn gewoon achterlijk
ze konden toch kleren etc winnen ....
Misschien hebben ze wel opdracht om een jaar lang dom over te komen, ook op forums en net doen alsof ze echt achterlijk zijn en dat ze daarna pas hun geld krijgen
dan wordt het hier in deze toppa volgens mij elke zondagavond ook best gezellig
mwah, dat is denk ik een beetje overdreven hoor
maar jij had qau uiterlijk ook mee kunnen doen
al zie ik dat je student bent
het is gewoon vermakelijk en ik ga denk ik volgende week weer kijken
volgens mij misbruiken alle vrouwen wel eens hun 'machten'
ieder zijn eigen ding toch
je moet wel lef hebben om op televisie te komen vind ik
en iedereen heeft het er over dus ze hebben wel gekeken misschien jaloezie
ik vind Elo Patries en Riet wel leuke mooie meiden om te zien verzorgd en goed gekleed
televisie is entertainment dus een knap koppie erop is wel zo leuk want hoeveel mannen hier zouden er niet met hun uitwillen een avondje diep in hun hartje
Haha zeker, veel zullen jaloers op hen zijn, en alle aandacht die ze krijgen, het is makkelijk commentaar te geven op mensen die zo in de publieke belangstelling staan, maar ondertussen
Ja in het echte leven maakt uberhaupt weinig uit of ze wiskunde sommetjes kunnen maken oid, vrouwen als hen zullen over het algemeen geen moeite hebben iemand te vinden dat soort dingen voor ze te doen, als ze het al nodig hebben
Ja in het echte leven maakt uberhaupt weinig uit of ze wiskunde sommetjes kunnen maken oid, vrouwen als hen zullen over het algemeen geen moeite hebben iemand te vinden dat soort dingen voor ze te doen, als ze het al nodig hebben
idd, vrouwen zijn maar een paar jaar mooi.
je moet ze vrij snel weer inruilen .. de houdbaarheidsdatum verloopt nogal snel
veel zullen jaloers op hen zijn, en alle aandacht die ze krijgen, het is makkelijk commentaar te geven op mensen die zo in de publieke belangstelling staan, maar ondertussen