Dat dachten hun ook met hun antwoorden
zij denkt ook werkelijk dat je dat zo schrijft![]()
meer voor mij dus
Vond het niet grappig
Wtf ik dacht heb ik nou zo'n lelijke spelfout gemaakt maar ik heb dat helemaal niet getypt
Whehe die weten niet eens wat formuleren is
Iets invullen toch ?
Meeste van die kandidaten gaan vanuit die studio ook in een ruk door naar de opnames van down met johnny
Meeste van die kandidaten gaan vanuit die studio ook in een ruk door naar de opnames van down met johnny
de dames buigen zich over deze kwestie:
"ja ik ben slecht in rekenen enzo...weet jij wat dat is?"
wees is duidelijk
"ja ik ben slecht in rekenen...weet jij wat dat is?"
Ehhh.....nee
slecht ergens in zijn of rekenen? of wat bedoelen ze met enzo?
goed ontleden, wees is duidelijk
Ik moet zeggen dat mijn denkvermogen momenteel op een extreem laag pitje staat dus kan ook aan mij liggen
Ze zijn alleen goed in aftrekken de rest snappen ze niet.
Die van mij gaat ook langzaam aan in spaarstand voordat slaapstand aan gaat.
jullie verneuken deze toppa
laat lekker iedereen in zijn waarde
ik vind Elo Patries en Riet wel leuke mooie meiden om te zien verzorgd en goed gekleed
televisie is entertainment dus een knap koppie erop is wel zo leuk want hoeveel mannen hier zouden er niet met hun uitwillen een avondje diep in hun hartje
misschien jaloezie
of ja anders is er toch enige jaloezie
je moet wel lef hebben om op televisie te komen vind ik
ik vind Elo Patries en Riet wel leuke mooie meiden om te zien verzorgd en goed gekleed
televisie is entertainment dus een knap koppie erop is wel zo leuk want hoeveel mannen hier zouden er niet met hun uitwillen een avondje diep in hun hartje
anders is er toch enige jaloezie
wendy van dijk
Wat brengt dat programma veel teweeg hier zeg
jullie verneuken deze toppa
Valt me wel op, dat iedereen die "aan de kant" van de "lekker slim meiden" is, zelf ook niet al te intelligent is
je moet wel lef hebben om op televisie te komen vind ik
en iedereen heeft het er over dus ze hebben wel gekeken misschien jaloezie
hou jij je commantaar even voor je