ik heb in de wandelgangen gehoord dat ons anabole binkie Nelizz ook een aflevering mee mag doen met de tjikkies
maar neliz is toch vet slim?
hahahahaha
maar neliz is toch vet slim?
bedankt voor alle commantaars maar WIj weten wel beter dat een groot stuk geacteerd is
en dan komt ie hier op pf en dan zegt ie dat ie ze allemaal geneukt heeft
en neliz heeft toch een vriendin?
hier gaat ie achter meisjes van 13/14/15 aan
https://partyflock.nl/photo/498647
hij doet het trouwens vakeranabolen slijmbal
https://partyflock.nl/user/21454/photocomments
dom zijn is in tegenwoordig poes
dom zijn is cool, dom zijn is hip
dus dan beweer je dat ze echt zo dom zijn
dat geloven we dan maar op je woord
en dan zeggen dat ie het al die tijd al wist
tuurlijk jongen
kom je nog vaker in beeld dan?
kom je nog vaker in beeld dan
weet je wat het mooie daar van is?? kun je de tv mooi uitzetten
Enige wat ik weet is dat wij in sms spellen komen
dat er nog steeds zo veel mensen gaan sms-en met die vragenspelletjes
naja ik geloof het wel opzich, je gaat jezelf vast niet voor de gein zo voor schut laten zetten lijkt me
doen t goed op feestjes en partijen
hoezo niet??
ow sorry, wist niet dat je jaloers werd,
ze mogen hem als boksbal gebruiken
my man Q wilt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag dat voetenbankje zijn
dat er nog steeds zo veel mensen gaan sms-en met die vragenspelletjes
Als wij wisten (rita en chiela) dat het zo een programma werd hadden we er nooit aan meegedaan!
je kreeg bij de opnames te horen je leuke quiz gewoon vrage beantwoorden voor het overleggen kreeg je punten waardoor je steeds meer prijzen kreeg.
Dom, dommer, domst
hallo!!!
Hier RIta van gister!!
wil er toch ff wat over zeggen!!
Jullie hebben gelijk je komt heel dom over!!.. je kreeg bij de opnames te horen je leuke quiz gewoon vrage beantwoorden voor het overleggen kreeg je punten waardoor je steeds meer prijzen kreeg.
Als je tijdens het overleggen iets zei wat dus niet klopte ofzo vroeg huub (die erbij zat) dat je het moest uitleggen enzo en dat hebben ze eruit gehaald en uitgezonden
je kreeg zo een 60 vragen waarvan we zeker vel vragen goed hadden ze waren zelf verbaast hoeveel we er goed hadden, alleen helaas hebben ze die allemaal niet uitgezonden! En dus daarom echt heel dom overkomen
het is gewoon een stuk acteer scene je moest elk antwoord uitleggen waarom wel waarom niet
Als wij wisten (rita en chiela) dat het zo een programma werd hadden we er nooit aan meegedaan!
Als je tijdens het overleggen iets zei wat dus niet klopte ofzo vroeg huub (die erbij zat) dat je het moest uitleggen
face it, je bent gewoon een geile, maar helaas niet al te slimme bimbo
face it, je bent gewoon een geile, maar helaas niet al te slimme bimbo
jij had een diepgaand / intellectueel / filosoferend / wetenschaps programma verwacht?
Dat bepaal ik zelf wel Cork
Partyflock jwt
hihi
Portugal in Afrika aanwijzen haha