Partyflock

Forumonderwerp · 1056624
Waarom kunnen jullie toch niet tegen kritiek :aai:
Mij meteen punten geven omdat ik dingen aankaart waar meerdere zich aanstoren.

Vind zwak dat jullie niet toegeven, nou ja dat doe je wel door deze domme acties :lol:
Waarom krijg je eigenlijk standaard antwoorden steeds op vragen ?
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 16 april 2009 om 07:35:
Waarom krijg je eigenlijk standaard antwoorden steeds op vragen?

Omdat we per week ongeveer 1500 nieuwe contactberichten krijgen .... maar ik zal eens aangeven dat er ook best zelf af en toe wat getypt mag worden :)
Uitspraak van Karian op dinsdag 14 april 2009 om 14:27:
Daar wordt niet over persoonsgegevens gepraat :no: Daar worden alleen punten aangehaald die voor onze medewerkers van belang zijn zoals beleidsregels en het toepassen ervan.

Dus er word geroddeld over "ons" :lol:
Uitspraak van Karian op donderdag 16 april 2009 om 10:03:
maar ik zal eens aangeven dat er ook best zelf af en toe wat getypt mag worden :)

Dat zou wel fijn zijn =)
Eigen getypte antwoorden geven toch meer duidelijkheid.
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 16 april 2009 om 15:18:
Eigen getypte antwoorden geven toch meer duidelijkheid.

Niet altijd ;) Het verzand namelijk ook vaak in ellenlange discussies die nooit opgelost kunnen en zullen worden :)
Uitspraak van Karian op donderdag 16 april 2009 om 15:48:
Niet altijd ;) Het verzand namelijk ook vaak in ellenlange discussies die nooit opgelost kunnen en zullen worden :)

Nee dat snap ik, maar als je antwoord op vragen krijgt dat niet aansluit op je vraag die je gesteld hebt, dan heb je echt een gevoel van ja lekker afgedankt min of meer. Je snapt wel wat ik bedoel, als je bij de bakker 2 broden haalt verwacht je ook niet dat je koelvloeistof krijgt ;)
Duncan noemde het ooit azijn pissers geloof ik en sloot daarna zijn forum....
Uitspraak van Jaapieee op donderdag 16 april 2009 om 15:51:
Nee dat snap ik, maar als je antwoord op vragen krijgt dat niet aansluit op je vraag die je gesteld hebt, dan heb je echt een gevoel van ja lekker afgedankt min of meer. Je snapt wel wat ik bedoel, als je bij de bakker 2 broden haalt verwacht je ook niet dat je koelvloeistof krijgt

Je moet admins gaan spammen, dus heel vaak een bericht achter elkaar sturen dan worden ze kwaad, kan best lachen zijn.
Uitspraak van Franzelare op donderdag 16 april 2009 om 22:29:
Duncan noemde het ooit azijn pissers geloof ik en sloot daarna zijn forum....

Maar goed dat ik geen Duncan heet en andere admins ook niet :)

Uitspraak van Dennis1977 op donderdag 16 april 2009 om 22:52:
Je moet admins gaan spammen

Voor dat soort gevallen hebben we een 'sluiten en gesloten houden' knopje....en door zulke acties krijg je dus idd dat admin geïrriteerd raken en in elk geval jou nimmer meer antwoord wensen te geven :)
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 10 april 2009 om 07:19:
Waarom kunnen jullie toch niet tegen kritiek :aai:
Mij meteen punten geven omdat ik dingen aankaart waar meerdere zich aanstoren.

Vind zwak dat jullie niet toegeven, nou ja dat doe je wel door deze domme acties :lol:

hier krijg je punteng voor :rot:
Zij wel dan?
nop ook niet ti's crisis :), je moet nu op de kleintjes letten of achterwege laten om de grote dingen te kunnen doen he :D
Uitspraak van Jaapieee op vrijdag 17 april 2009 om 16:45:
nop ook niet ti's crisis , je moet nu op de kleintjes letten of achterwege laten om de grote dingen te kunnen doen he

Dat is hier toch niet van toepassing?

up
Zelfs serieuse toppa's worden gesloten en krijg ik strafpunten voor :S

Nu mag ik geen toppa over defqon 2010 openen, en over paar maanden mag dat wel :[

Schatje toch :sweethug:
heb net een waarschuwing ge had voor me topic over sex en pf beetje laf

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 18:45:
162 waarvan 12 actief, en lid is actief.

Je moet ook eens liever doen (L)