Niet altijdHet verzand namelijk ook vaak in ellenlange discussies die nooit opgelost kunnen en zullen worden
Nee dat snap ik, maar als je antwoord op vragen krijgt dat niet aansluit op je vraag die je gesteld hebt, dan heb je echt een gevoel van ja lekker afgedankt min of meer. Je snapt wel wat ik bedoel, als je bij de bakker 2 broden haalt verwacht je ook niet dat je koelvloeistof krijgt
Nee dat snap ik, maar als je antwoord op vragen krijgt dat niet aansluit op je vraag die je gesteld hebt, dan heb je echt een gevoel van ja lekker afgedankt min of meer. Je snapt wel wat ik bedoel, als je bij de bakker 2 broden haalt verwacht je ook niet dat je koelvloeistof krijgt
Je moet admins gaan spammen, dus heel vaak een bericht achter elkaar sturen dan worden ze kwaad, kan best lachen zijn.
Uitspraak van Franzelare op donderdag 16 april 2009 om 22:29:Duncan noemde het ooit azijn pissers geloof ik en sloot daarna zijn forum....
Maar goed dat ik geen Duncan heet en andere admins ook niet
Uitspraak van Dennis1977 op donderdag 16 april 2009 om 22:52:Je moet admins gaan spammen
Voor dat soort gevallen hebben we een 'sluiten en gesloten houden' knopje....en door zulke acties krijg je dus idd dat admin geïrriteerd raken en in elk geval jou nimmer meer antwoord wensen te geven
Uitspraak van Dr. Strugglehier krijg je punteng voorop vrijdag 17 april 2009 om 10:40:
en hun geen donaties meer
Uitspraak van Dennis1977 op vrijdag 17 april 2009 om 21:53:Dat is hier toch niet van toepassing?
zou zeggen doneren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 18:45:162 waarvan 12 actief, en lid is actief.
Je moet ook eens liever doen