Partyflock

Forumonderwerp · 1054855
2 volgers · 29233x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vind je van speed?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 20:19:
Liever 50 euro uitgeven en de dag erna weer fit ipv 5 euro en daarna 3 dagen zwaar verkankerd.

Waarschuw beheerder
Als er in de buurt van Zwolle weer eens goeie pep te krijgen was, dan wist ik het wel
Waarschuw beheerder
Speed is voor sloppie's die geen geld hebben.
Waarschuw beheerder
Speed moet je verstandig gebruiken!
neem niet te veel voor een eerste keer.
toen ik het voor de eerste keer nam vond ik het heel aangenaam ( @ MOH 2009)
je voelt je lekker en aardig opgefokt :p
ik had gelukkig geen problemen met slapen ( ik had na het feest nog een stevige junco gerookt met ongeveer 1-1.5 gram wiet)

na-effecten: als je het neemt in combinatie met aardig wat bier ben je de volgende dag fucked up!!! ik heb er meteen een tip voor: ga hardlopen of voetballen.
zorg ervoor dat je veel drinkt en dat je omgeveer een uur sport en daarna lekker doucht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 13:23:
Wat vind je van speed?

lekker lekker lekker
Waarschuw beheerder
Wil wel maar heb niets, aanbiedingen graag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 27 maart 2009 om 14:30:
Liever 50 euro uitgeven en de dag erna weer fit ipv 5 euro en daarna 3 dagen zwaar verkankerd.

3 dagen verkankert valt ook wel mee

heb zaterdag 2 gram opgesnoven, en ben niet eens zo exstreem brak ondanks dat ik niet geslapen had, wel moe moet ik toegeven
Waarschuw beheerder
speed is voor op feesten
coke om te chillen
merk trouwens dat mensen niet bepaald gezellig worden van coke in tegenstelling tot speed/mdma/xtc/ghb
en dan hebben we het nog niet over de prijs:o
maarja ieder zijn ding

doe mij maar ghb/mdma/2cb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kneder-verseder op zaterdag 28 maart 2009 om 13:40:

hoezo? geen geld om coke te halen bedoel je?
net alsof coke een goed alternatief is voor speed
en andersom zelfde verhaal
wat een onzin
Waarschuw beheerder
shit is niet te vergelijken met elkaar
Waarschuw beheerder
Péééééééééépééééép

[img width=364 height=139 cacheid=001073ab002d62bc677b22a71a027804d4]http://img147.imageshack.us/img147/6779/truck.jpg[/img]

De pep vrachtwagen kwam voorbij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
coke is gewoon zo duur omdat het van ver moet komen.als je in brazilie een grammetje coke wil betaal je er ook gewoon een tientje of zo voor.ik know.pep is super op een dikke hardcore party.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAPO op woensdag 25 maart 2009 om 16:33:
Liever pep dan Xtc

zeker niet voor mij!!! :no:

Uitspraak van Jimz op donderdag 26 maart 2009 om 10:17:
daarom is xtc nou juist leuker

idd lekker wousen en toch knallen :P

maar
Uitspraak van MAPO op donderdag 26 maart 2009 om 10:23:
Smaken verschillen

en zolang je het maar een beetje in de hand houd kan het geen kwaad :)

Waarschuw beheerder
Blauwe driehoekjes :p :kwijl: hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op maandag 30 maart 2009 om 18:43:
merk trouwens dat mensen niet bepaald gezellig worden van coke in tegenstelling tot speed/mdma/xtc/ghb

Ik wordt altijd heel gezellig en praterig van speed b)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 20:19:
maar pep is dan wel de grootste troep die er is.

Ik zie dat meer mensen zeggen maar ze zeggen nooit erbij waarom :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

zo te zien verdien jij iig genoeg .....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SiGmA 909 op maandag 30 maart 2009 om 23:51:
Speed is voor sloppie's die geen geld hebben

:no: speed is om flink te feesten sos om te chillen/club vind het echt 2 totaal verschillende drugs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (( Sandra )) op donderdag 26 maart 2009 om 22:57:
Je praat alsof je er zelf 10 jaar aan heb gezeten Loop niet zo anti te doen joh. Dat je er tegen ben is wel duidelijk nu hoor!

Mens wa praat jij voor onzin man ik ben er helemaal nie tegen als ik de kans krijg doe ik het zelf ook nog! ik ga alleen geen reclame liggen maken want dankzij al die mense die zeide speed is geweldig en fantastisch wou ik het zelf ok wel is probere en ik weet wel wa de negatieve effecte zijn as je elke dag an die troep hangt (Y)
en hoevaak wordt er niet methamfetamine als speed verkocht zou je wille da jou kleine broertje / zusje als je die hebt aan die troep zou beginnen? en zo maken ze de stap naar crack en hero alleen maar kleiner..

ik denk da mensen die dit zeggen
Uitspraak van Noize Syndrome op dinsdag 31 maart 2009 om 15:34:
pep is super

nog niet genoeg tege de lamp zijn gelopen etcetera

Uitspraak van jelte91 op zondag 29 maart 2009 om 00:12:
Speed moet je verstandig gebruiken!
neem niet te veel voor een eerste keer.
toen ik het voor de eerste keer nam vond ik het heel aangenaam ( @ MOH 2009)
je voelt je lekker en aardig opgefokt
ik had gelukkig geen problemen met slapen ( ik had na het feest nog een stevige junco gerookt met ongeveer 1-1.5 gram wiet)

na-effecten: als je het neemt in combinatie met aardig wat bier ben je de volgende dag fucked up!!! ik heb er meteen een tip voor: ga hardlopen of voetballen.
zorg ervoor dat je veel drinkt en dat je omgeveer een uur sport en daarna lekker doucht.

Helaas werkt die tip niet voor mensen die dag in dag uit aan de speed hangen want die hebben geen energie meer om te sporten en je conditie word van die troep ook niet beter al denken veel mensen van wel..
Maargoed w8 maar tot je 2 jaar verder bent en er niet meer vanaf kunt blijven dan vind je het ook nie meer aangenaam..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 april 2009 om 12:41:
nog niet genoeg tege de lamp zijn gelopen etcetera

ja en dat komt omdat dat ook niet de bedoeling is
en de meeste mensen beseffen dat ook

dus zal pep voor de meeste mensen 'super' blijven
en zo hoort het ook..
Waarschuw beheerder
en als meerdere mensen zeggen dat het 'super' is
dan bedoelen ze daar niet mee dat je die zooi 24/7 moet gaan snuiven :/
super als in, heftig voor op een feestje

als je dat niet beseft, tja dan ligt het toch echt aan jezelf
Waarschuw beheerder
Maargoed w8 maar tot je 2 jaar verder bent en er niet meer vanaf kunt blijven dan vind je het ook nie meer aangenaam

Jammer dat jij jezelf niet in de hand hebt weten te houden. Betekent alleen niet dat dat voor andere mensen ook geldt.

Waarschuw beheerder
pepe op zijn tijd wel lekker
Waarschuw beheerder
Mens wa praat jij voor onzin man ik ben er helemaal nie tegen als ik de kans krijg doe ik het zelf ook nog! ik ga alleen geen reclame liggen maken want dankzij al die mense die zeide speed is geweldig en fantastisch wou ik het zelf ok wel is probere en ik weet wel wa de negatieve effecte zijn as je elke dag an die troep hangt

Je doet er toch niks tegen, en ik zal er ook heus niet over mee praten als ik er geen verstand van zou hebben. Reclame maak ik er zelf ook zeker niet van. Maar laat mensen er lekker zelf achter komen als ze daar behoefte aan hebben, dan komen ze vanzelf een keer de negatieve effecten ervan tegen. En het blijft per persoon verschillend hoor, dus wat jij qua negatieve effecten krijg , hoef de ander toch niet te krijgen. Ieder voor zich hoor.

en hoevaak wordt er niet methamfetamine als speed verkocht zou je wille da jou kleine broertje / zusje als je die hebt aan die troep zou beginnen? en zo maken ze de stap naar crack en hero alleen maar kleiner..

Heb ik niet. Maar als ik die had zou ik dat zou ik niet goed vinden nee, maar wat kan je er tegen doen..... vrij weinig toch. Hopen dat ze verstandig zijn, maar jij ben er ook aan begonnen en ben er zelf ook achter gekomen dat het op lange termijn veel nadelen bij zitten, das toch goed dan(y) En er zijn er zat die , net als jij, zo'n periode hebben. Meestal komen ze er net als jij op den duur achter dat ze er beter mee kunnen kappen. Sommige misschien niet nee, maar dat ligt mss vaak ook aan de persoon zelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hi ken mensen die speed en alles wat er maar op lijkt gebruiken en niet te zuinig ook en het ergste is dat als jij eens een keer een pilletje of een speedbommetje neemt dat ze zeggen dat je niet zonder kan. Ik noem geen namen maar ik kan je zo een paar dames opnoemen die er zelf elk weekend zwaar aan zitten als je elk weekend weer op stap gaat van 's avond tot 's middags kan je mij niet vertellen dat je dat op een redbulletje doet. Ik ben niet heilig echt niet maar doe me ook niet voor als een heilige!!!!Ik hoop dat ze dit leest en weet dat het over haar gaat: denk aan jezelf en je omgeving niemand heeft iets aan een speed of xtc junk gbruik ook eens een keertje niet!! niks mis mee hoor en des te leuker is het als je wel weer eens iets gebruikt!!! maar ja we zijn allemaal volwassen genoeg om die beslissing te nemen (hoop ik):p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Speed is leuk alleen zijn de bijwerkingen zo klote...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (( Sandra )) op woensdag 1 april 2009 om 16:42:
Heb ik niet. Maar als ik die had zou ik dat zou ik niet goed vinden nee, maar wat kan je er tegen doen..... vrij weinig toch. Hopen dat ze verstandig zijn, maar jij ben er ook aan begonnen en ben er zelf ook achter gekomen dat het op lange termijn veel nadelen bij zitten, das toch goed dan En er zijn er zat die , net als jij, zo'n periode hebben. Meestal komen ze er net als jij op den duur achter dat ze er beter mee kunnen kappen. Sommige misschien niet nee, maar dat ligt mss vaak ook aan de persoon zelf.

Nou kan toch wel zegge dat ik het niet bij hopen houd als mun zusje vna 13 aan die troep begint kan ze er 1 verwachten. vind het al erg genoeg da ze blowt maar da kind is nog erger als ik dus wie weet hoe ver die wel nie gaat..

Uitspraak van (( Sandra )) op woensdag 1 april 2009 om 16:42:
Je doet er toch niks tegen, en ik zal er ook heus niet over mee praten als ik er geen verstand van zou hebben. Reclame maak ik er zelf ook zeker niet van. Maar laat mensen er lekker zelf achter komen als ze daar behoefte aan hebben, dan komen ze vanzelf een keer de negatieve effecten ervan tegen. En het blijft per persoon verschillend hoor, dus wat jij qua negatieve effecten krijg , hoef de ander toch niet te krijgen. Ieder voor zich hoor.

en ik heb het meer over de negatieve effecte die iedereen wel krijgt.. ken niemand die dag in dag uit snuift die als die een dag nix heeft gewoon net zo actief is.. en niemand die er net zo mooi van blijft als die was voor die ging gebruike en niemand die nooit paranoid is geweest of van zn eige af gegaan als die echt flinke hoeveelheden gaat gebruiken en niet freet..
Waarschuw beheerder
Vind je jezelf nou niet een klein beetje hypocriet mi vida loca?
dat je zelf wel aan de rommel zit/zat (zag op een ander forum dat je nog wel pillen enz gebruikt) en dat je zusje dat dan niet 'mag'. Misschien weet zij er wel verantwoordelijk mee om te gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hadseflats op donderdag 2 april 2009 om 16:51:

Inderdaad ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hadseflats op donderdag 2 april 2009 om 16:51:
dat je zelf wel aan de rommel zit/zat (zag op een ander forum dat je nog wel pillen enz gebruikt) en dat je zusje dat dan niet 'mag'. Misschien weet zij er wel verantwoordelijk mee om te gaan.

Laat ik eerlijk zijn ik gebruik niet alleen pillen hoor gewoon alles waar ik zin in heb..
Maar van iemand met NLD borderline en adhd kun je niet verwachten dat ze verantwoordelijker met drugs om gaat dan iemand met alleen borderline
Om maar ff een voorbeeld te noemen men zusje is net 13 jaar en rookt sinds een tijdje maar mevrouw dampt wel meer weg op een dag als ik. Met n pakje gauloises (19stks) doe ik gemiddeld 1,5 tot 3 dagen die heeft zij zeker voor de eerste 24 uur om zijn weggewerkt hoor.. (N)

Dus als jij iemand vermoord hebt mag je kleine zusje dat ook maar doen omdat het anders niet eerlijk is.... Laat jou fouten juist een leer zijn voor je zusje en zorg dat zij niet dezelfde fouten maakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 05:51:
Laat ik eerlijk zijn ik gebruik niet alleen pillen hoor gewoon alles waar ik zin in heb..
Maar van iemand met NLD borderline en adhd kun je niet verwachten dat ze verantwoordelijker met drugs om gaat dan iemand met alleen borderline
Om maar ff een voorbeeld te noemen men zusje is net 13 jaar en rookt sinds een tijdje maar mevrouw dampt wel meer weg op een dag als ik. Met n pakje gauloises (19stks) doe ik gemiddeld 1,5 tot 3 dagen die heeft zij zeker voor de eerste 24 uur om zijn weggewerkt hoor..

Dus als jij iemand vermoord hebt mag je kleine zusje dat ook maar doen omdat het anders niet eerlijk is.... Laat jou fouten juist een leer zijn voor je zusje en zorg dat zij niet dezelfde fouten maakt!

Als je mijn kind was sloeg k je zo hard naar novadick :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 11:25:
Als je mijn kind was sloeg k je zo hard naar novadick

Rehab is for quitters (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 11:35:
Rehab is for quitters

Hoop dat je er snel kapot an gaat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 05:51:

Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? Ons ervan overtuigen hoe slecht het nou wel niet voor je is, ( wat de meesten heus wel weten ) maar zelf doe je het ook gewoon :\

Waarschuw beheerder
P met G is blijft ok (y) P alleen stuiter ik 2 dagen later nog :/
Waarschuw beheerder
methamfetamine als speed verkocht zou je wille da jou kleine broertje / zusje als je die hebt aan die troep zou beginnen? en zo maken ze de stap naar crack

...was methamfetamine niet het zelfde als crack?

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 30 maart 2009 om 23:03:
speed/mdma/xtc/ghb

.... xtc is mdma .... als je de echte hebt

Uitspraak van (( Sandra )) op vrijdag 3 april 2009 om 18:09:
Ons ervan overtuigen hoe slecht het nou wel niet voor je is

.... hoe slecht weet bijna niemand... bij teveel is alles slecht, eten, drinken, werken etc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 april 2009 om 21:04:
nou as ik nuchter ben heb k liever n gram coke dan een beurt hoor.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 april 2009 om 16:36:
maar na verloop van tijd is de speed interessanter as de sex

Kijk, dit zijn jou woorden, kwam ik dus tegen in een ander topic. Blijkt dus wel weer dat je goed bezig ben :lol: :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*Mi Vida Loca* zeik niet overal zo over drugs
blijf jij dr maar met je tengeltjes vanaf want anders heb je straks weer een doodgesnoven kindje :rot:
en dan moet je weer in al die topics komen jengelen
wanneer word jij jezelf nou is zat
Waarschuw beheerder

Hahaha, wat een kansloze reactie weer.

Daarnaast zijn speed en cocaïne naast de prijs die je ervoor betaald, ook nog eens twee verschillende middelen.
Het is dus onzin om te zeggen dat speed voor sloppies is... maar dat hoe ik niemand te vertellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op vrijdag 3 april 2009 om 23:03:
cocaïne naast de prijs die je ervoor betaald

.... coke is voor kansarme yuppebroeders bedoel je zeker?