Speed is voor sloppie's die geen geld hebben.
Liever 50 euro uitgeven en de dag erna weer fit ipv 5 euro en daarna 3 dagen zwaar verkankerd.
Liever pep dan Xtc
daarom is xtc nou juist leuker
Smaken verschillen
merk trouwens dat mensen niet bepaald gezellig worden van coke in tegenstelling tot speed/mdma/xtc/ghb
maar pep is dan wel de grootste troep die er is.
Je praat alsof je er zelf 10 jaar aan heb gezeten Loop niet zo anti te doen joh. Dat je er tegen ben is wel duidelijk nu hoor!
pep is super
Speed moet je verstandig gebruiken!
neem niet te veel voor een eerste keer.
toen ik het voor de eerste keer nam vond ik het heel aangenaam ( @ MOH 2009)
je voelt je lekker en aardig opgefokt
ik had gelukkig geen problemen met slapen ( ik had na het feest nog een stevige junco gerookt met ongeveer 1-1.5 gram wiet)
na-effecten: als je het neemt in combinatie met aardig wat bier ben je de volgende dag fucked up!!! ik heb er meteen een tip voor: ga hardlopen of voetballen.
zorg ervoor dat je veel drinkt en dat je omgeveer een uur sport en daarna lekker doucht.
Mens wa praat jij voor onzin man ik ben er helemaal nie tegen als ik de kans krijg doe ik het zelf ook nog! ik ga alleen geen reclame liggen maken want dankzij al die mense die zeide speed is geweldig en fantastisch wou ik het zelf ok wel is probere en ik weet wel wa de negatieve effecte zijn as je elke dag an die troep hangt
en hoevaak wordt er niet methamfetamine als speed verkocht zou je wille da jou kleine broertje / zusje als je die hebt aan die troep zou beginnen? en zo maken ze de stap naar crack en hero alleen maar kleiner..
Heb weer een megalading verse naar caffeïne stinkende pasta!!!
Heb ik niet. Maar als ik die had zou ik dat zou ik niet goed vinden nee, maar wat kan je er tegen doen..... vrij weinig toch. Hopen dat ze verstandig zijn, maar jij ben er ook aan begonnen en ben er zelf ook achter gekomen dat het op lange termijn veel nadelen bij zitten, das toch goed dan En er zijn er zat die , net als jij, zo'n periode hebben. Meestal komen ze er net als jij op den duur achter dat ze er beter mee kunnen kappen. Sommige misschien niet nee, maar dat ligt mss vaak ook aan de persoon zelf.
Je doet er toch niks tegen, en ik zal er ook heus niet over mee praten als ik er geen verstand van zou hebben. Reclame maak ik er zelf ook zeker niet van. Maar laat mensen er lekker zelf achter komen als ze daar behoefte aan hebben, dan komen ze vanzelf een keer de negatieve effecten ervan tegen. En het blijft per persoon verschillend hoor, dus wat jij qua negatieve effecten krijg , hoef de ander toch niet te krijgen. Ieder voor zich hoor.
Vind je jezelf nou niet een klein beetje hypocriet mi vida loca?
Vind je jezelf nou niet een klein beetje hypocriet mi vida loca?
dat je zelf wel aan de rommel zit/zat (zag op een ander forum dat je nog wel pillen enz gebruikt) en dat je zusje dat dan niet 'mag'. Misschien weet zij er wel verantwoordelijk mee om te gaan.
Laat ik eerlijk zijn ik gebruik niet alleen pillen hoor gewoon alles waar ik zin in heb..
Maar van iemand met NLD borderline en adhd kun je niet verwachten dat ze verantwoordelijker met drugs om gaat dan iemand met alleen borderline
Om maar ff een voorbeeld te noemen men zusje is net 13 jaar en rookt sinds een tijdje maar mevrouw dampt wel meer weg op een dag als ik. Met n pakje gauloises (19stks) doe ik gemiddeld 1,5 tot 3 dagen die heeft zij zeker voor de eerste 24 uur om zijn weggewerkt hoor..
Dus als jij iemand vermoord hebt mag je kleine zusje dat ook maar doen omdat het anders niet eerlijk is.... Laat jou fouten juist een leer zijn voor je zusje en zorg dat zij niet dezelfde fouten maakt!
Laat ik eerlijk zijn ik gebruik niet alleen pillen hoor gewoon alles waar ik zin in heb..
methamfetamine als speed verkocht zou je wille da jou kleine broertje / zusje als je die hebt aan die troep zou beginnen? en zo maken ze de stap naar crack
speed/mdma/xtc/ghb
Ons ervan overtuigen hoe slecht het nou wel niet voor je is
nou as ik nuchter ben heb k liever n gram coke dan een beurt hoor.
maar na verloop van tijd is de speed interessanter as de sex