Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:dage nie van geslape dus doe maar nietttttttt
Net zo mooi!
Werkt het toch goed!
Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:4 dage nie van geslape dus doe maar nietttttttt
leef je wel optimaal je uren
Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 25 maart 2009 om 13:58:Voelt zo lekker in de neus
Dat gevoel is na 10 seconden toch weer weg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 14:09:gevoel is na 10 seconden toch weer weg
Ja daarom.
Uitspraak van Peetraatje op woensdag 25 maart 2009 om 14:13:Na een keer goed doorhalen,
dat gevoel/smaak.. heerlijk.
Slokje drinken erachter aan en door feesten
Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 25 maart 2009 om 14:17:Slokje drinken erachter aan en door feesten
Of gewoon bommetje maken,in bier gooien etc,kan allemaal
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 14:25:Of gewoon bommetje maken,
dat was ekt relax
vroegah
laatste aanpassing
Uitspraak van Kneder-verseder op woensdag 25 maart 2009 om 14:28:dat was ekt relax
Heeft niet mijn voorkeur,krijg er zo last van de pens van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 14:32:Heeft niet mijn voorkeur,krijg er zo last van de pens van
had het zelf ook maa 2 x gedaan ofzow
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 14:25:Of gewoon bommetje maken,in bier gooien etc,kan allemaal
Ja gewoon met water is handiger, drinkt ook snel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 13:23:Wat vind je van speed?
Al het negatieve wat er maar over te zeggen valt, dat vind ik!!
Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:dus doe maar nietttttttt
Hier heb ik niets aan toe te voegen.
Met xtc ben ik volledig de weg kwijt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 maart 2009 om 13:23:Wat vind je van speed?
Geen reet aan
Speed is om lang door te gaan. Vind sos de laatste tijd veel beter alleen sos is snel uitgewerkt en je word er chagrijnig van. Bij pep heb je dat niet, maar pep is dan wel de grootste troep die er is.
Liever 50 euro uitgeven en de dag erna weer fit ipv 5 euro en daarna 3 dagen zwaar verkankerd.
En XTC blijft voor mij de #1 maar om dat elke week te blijven doen werkt ook niet echt
Liever 50 euro uitgeven en de dag erna weer fit ipv 5 euro en daarna 3 dagen zwaar verkankerd.
En XTC blijft voor mij de #1 maar om dat elke week te blijven doen werkt ook niet echt
Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:4 dage nie van geslape dus doe maar nietttttttt
Overdrijven is ook een vak
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 14:54:W8 maar tot je de negatieve effecte onder ogen krijgt/meemaakt..
Je praat alsof je er zelf 10 jaar aan heb gezeten
Prima genotsmiddel
De eerste uitspraak is wel waar..
Je moet er wel controle over houden en het met mate doen.
Uitspraak van * Mi Vida Loca * op donderdag 26 maart 2009 om 14:54:
W8 maar tot je de negatieve effecte onder ogen krijgt/meemaakt..
Je praat alsof je er zelf 10 jaar aan heb gezeten Loop niet zo anti te doen joh. Dat je er tegen ben is wel duidelijk nu hoor!
W8 maar tot je de negatieve effecte onder ogen krijgt/meemaakt..
Je praat alsof je er zelf 10 jaar aan heb gezeten Loop niet zo anti te doen joh. Dat je er tegen ben is wel duidelijk nu hoor!
De eerste uitspraak is wel waar..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 23:43:De eerste uitspraak is wel waar..
Tuurlijk, maar ik neem aan dat mensen dat zelf ook wel begrijpen wanneer ze ermee beginnen. En gewoon naar je lichaam luisteren , wanneer het genoeg is. Maar dat verschilt per persoon.
Tuurlijk, maar ik neem aan dat mensen dat zelf ook wel begrijpen wanneer ze ermee beginnen. En gewoon naar je lichaam luisteren , wanneer het genoeg is. Maar dat verschilt per persoon
Dat is dus het probleem.
Veel mensen weten dat dus niet.
Er zijn altijd mensen die er geestelijk niet tegen bestand zijn.
Maar zoals je al zei: "Dat verschilt per persoon".
Uitspraak van Una Paloma BlancaGeen reet aan (Die tijden hebben we gehad )op donderdag 26 maart 2009 om 10:25:
Inderdaad, word eens volwassen
Uitspraak van Tinus Traanplaat op woensdag 25 maart 2009 om 16:58:Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:
dus doe maar nietttttttt
Hier heb ik niets aan toe te voegen.
geheel mee eens
Uitspraak van prof wiebelbeen op woensdag 25 maart 2009 om 13:45:
4 dage nie van geslape dus doe maar nietttttttt
Overdrijven is ook een vak
Haha ja heb ook welles zo rond om me heen horen zeggen dat mensen na 2 dagen doortrekken niet meer kosten slapen voor een dag of 2 of dat ze na de shop moesten en een euro of 20 30 wiet moesten halen om te kunnen slapen haha eigenlijk wel grappig dat zulk spul zoiets met je kan doen

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)