Partyflock

Forumonderwerp · 1054855
2 volgers · 29289x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vind je van speed?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zaterdag 1 gram MDMA kristallen op gehad GEEN MDMA kater nergens last van ook geen dip (weggesport) ... vannacht flink gedronken en flink aan de speed (1gram 40% oid) .. nam het laatste om 1 uur en sliep om 5 uur best lekker 6 uur lang :P gewoon goed vreten de hele dag voordat ej het gebruikt en sterke drank!!! (niet te veel!)

vanochtend helemaal verrot naar de klote depressief en gesloopt wakker geworden (dacht dat ik dood ging ofso).. en toch weer me vertrouwde methode toegepast... WEG VAN DE PC.. hop naar beneden 2 bruine boterhammen glas cola oid thee en koffie half uurtje bijkomen en dan 10 kilometer hardlopen en de eerste paar 100 meter bijna achterover vallen van ellende... lange stukje rustig joggen en lange stukken lopen deed er 80 minuten over xD... nou net thuis KAPOT veel honger en nam een liter water en aten tosti en nu 30 min later voel ik me alsof het een week geledfen is dat ik speed heb gebruikt die methode van mij is echt de geniaalste ooit want iedereen zit minimaal een dag depressief thuis :p fuck dat dus..

zometeen lekker huiswerk doen en vanavond college heb er nu al zin in :P..

met dat hardlopen gaat je hele systeem over op 800% turbo herstel modes word toch ene partij dopamine aangemaakt das te eng voor woorden.. alleen het lopen an sich is echt een nachtmerrie .. de eerste 5kilometer zijn dodelijk... je merkt ook echt dat je met je mp3 speler op echt oiets hebt van tering ik word alleen maar depressief en denk je dat de wereld vergaat :P (mooi altijd) van al die muziek na een kilometer of 7 klinkt de muziek opeens weer goed fucking vaag ... mja zometeen lekker douchen en dan back to basics.

voor mij iig NOOIT meer pep zonder sport ik ben dan 3-5 dagen finaal K.O niet meer te benaderen en zit naar een muur te staren als een of ander verdwaalde junk.. als je lichaam niets onderneemt onderneemt het ook niets meer en herstel zit em echt in ultra verbranding met goed eten en zouten suikers en vitamine pillen.. ben je er met een halve dag weer bovenop !

maja 1x per maand is wel weer zat

Ik kan nog steeds geen forum vinden waar mensen het over sporten hebben op de kater dag .. :S
Stelletje slappe happen allemaal :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Vraagjes

Wat is nou precies het verschil tussen speed en pep?

Ik hoor vaak mensen over een speed bommetje. Kan dit ook met pep? En wat is de hoeveelheid speed/pep als je gewoon wat energie wil en niet gelijk de hele nacht door wilt halen (stel je neemt het om 9u 's avonds)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van who's your daddy op dinsdag 22 maart 2011 om 14:30:
Wat is nou precies het verschil tussen speed en pep?

Zijn twee benamingen voor precies hetzelfde middel. Speed=amfetamine=pep

Op je tweede vraag weet ik geen antwoord

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
r vaak mensen over een speed bommetje. Kan dit ook met pep? En wat is de hoeveelheid speed/pep als je gewoon wat energie wil en niet gelijk de hele nacht door wilt halen (stel je neemt het om 9u 's avonds)?

ligt aan de kwaliteit MAX= 73.3% en sommige noemen DAT bijvoorbeeld appeltjes speed
kwaliteit verschilt ALTIJD en kan versneden zijn dus let op! en laat het testen want duur is het iig NIET!

als je pech hebt en je pakt van de beste kwaliteit een paar honder miligram kan je zo 48 uur wakker blijven zonder probleem wat weer resulteert in zelfmoordneigingen voor een dikke week
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee nooit meer..

ik werd zo rood als een biet.. en dan is me haar al rood..
kreeg moordneigingen naar iedereen.. ging onwijs zwaar ademen..
100 keer van boven naar bende gelopen, geen rust in me kop.. voor mij was dat eens maar nooit meer..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MaikThaRia op dinsdag 22 maart 2011 om 18:25:
Lassie doe je ding(Y)

Dank u allen! Het is geregeld. ;)

Waarschuw beheerder
Wat heb ik gemist?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 maart 2011 om 19:00:
Wat heb ik gemist?

Kwam weer een handelaartje langs. :S

Waarschuw beheerder
Hij had geen vergunning zeker. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 maart 2011 om 19:17:
Hij had geen vergunning zeker. :p

Nee, hij kon geen vent vergunning tonen dus daar baalde ik van...;)
Waarschuw beheerder
Ik hoor vaak mensen over een speed bommetje. Kan dit ook met pep? En wat is de hoeveelheid speed/pep als je gewoon wat energie wil en niet gelijk de hele nacht door wilt halen (stel je neemt het om 9u 's avonds)?

bommetje....snuiven beter;)