Ophidian volgens mij de beste producer in de hardcore scene
Main hardcore promo endymion evil activities
Darkcore/industrial Outside agency en enzyme x
Early marc acardipane 3 steps ahead neophyte ruffneck
Had ook een Noize suppressor the playah buzz fuzz of angerfist kunnen neerzetten,maar dit zijn toch voor mij toch wel de betere in hun style.
?
Ik vind t jammer dat ie sinapse van meccano twins zo heb verneukt
In de Nederlandse mainstream hardcore scene is hij vandaag de dag idd de meest getalenteerde producer
grapje zeker
Naja sinds de beste man overleden is, is het ineens hip om hem de beste producer ooit te vinden, als een soort van blijk van waardering
Hij had idd een paar goeie nummertjes en de man wist hoe hij met draaitafels om moest gaan
mijn favoriet blijft toch Miro
och zitten dr tusse ze ouwe platen best wel paar goeie tussen! Tegenwoordig is idd gewoon 99% rotzooi!
butterfly vip
butterfly vip
valt erbij in het niet !
blackbox
Als je eenmaal hem hebt, zit er ook een groote waarde aan,
Abe op zijn tam tam is een muzikaal genie!
In mijn ogen zwaar ondergewaardeerd!
Gast.. De hele scene is "mainstream"
Heeft ook ergens een x een woord gehoord hoor
pegasus
Mooie piano sound
die maakt hij volgens mij zelf, wel weet ik dat angel of butterfly (1 van beide) eerst geen hardcore waren maar puur piano stukken die hij schreef.
het is allemaal zelf geschreven
net zoals al zn nummers overigens
die zielige figuren die nog te weinig inspiratie hebben om iets te bedenken en alleen maar anderen naapen en melodietjes jatten...
Evil Activities
Forze DJ Team
Frontliner
Gabba Front Berlin
Angerfist
...
noem het dan gewoon een remix...
Uitspraak van Abe! op vrijdag 20 februari 2009 om 11:05:
Neophyte is de beste!!!!
simpele ziel
die maakt hij volgens mij zelf, wel weet ik dat angel of butterfly (1 van beide) eerst geen hardcore waren maar puur piano stukken die hij schreef.
100x beter dan die zielige figuren die nog te weinig inspiratie hebben om iets te bedenken en alleen maar anderen naapen en melodietjes jatten...
Of bedoel je dan samples die ze jatten
Nobody said it was easy,
DJ Paul bijvoorbeeld.
Life's Like A Dance is alles(zang, piano en samples) gejat van een Kniteforce plaat(Breakbeat)
DJ Paul bijvoorbeeld.
Life's Like A Dance is alles(zang, piano en samples) gejat van een Kniteforce plaat(Breakbeat)
dat gebeurt altijd, hardcore zitten veel hiphop samples in.
vooral in veel Deathchant en Bloody Fist releases, maar dat noem ik weer op een vette manier jatten , want veel zijn echt dikke tracks(Deatchchant is iets minder geworden maar oude dingen blijven vet)
en in hiphop zitten weer veel beats die uit soul en funk platen afkomstig zijn.
Dit is een meesterwerk van DJ Paul, en al dik 16 jaar oud:
Het is zeg maar niet dat ik alles wat gejat is en alles wat niet origineel is ook gelijk haat. Hardstyle en mainstream hardcore hou ik allebei wel van. Het wordt alleen de laatste tijd in een rap tempo minder... Op mainstream hardcorefeestjes kan ik me al niet meer vermaken, of ik moet veel drank ophebben, hardstyle had ik een paar maanden terug nog volop op mijn mp3 staan, maar het werd zo eentonig... Iedere keer hetzelfde. En nu heb ik alweer het 20e housenummer gehoord dat precies klinkt als Infinity, maar dan met een andere sample. Het is niet zo dat ik dat spul gelijk allemaal haat, maar ik word het zo zat. Je hoeft maar een paar nummers in die stijlen te horen en je hebt alles al gehoord. Vandaar dat er nog wel mainstreamartiesten in mijn favorietenlijst staan, maar die staan er ook alleen omdat enkele van hun nummers dan naar mijn smaak toch iets boven de rest uitsteken.